سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 371
بازدید کل : 132039
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 8900: واکنش قاطع ایران به بازی شیطنت آمیز آمریکا + واکنش سپاه پاسداران

عنوان 8900: واکنش قاطع ایران به بازی شیطنت آمیز آمریکا + واکنش سپاه پاسداران

جوسازی رسانه ای آمریکا، شیطنت احمقانه و کودکانه

رئیس مجلس شورای اسلامی، درخصوص خبرهای روز گذشته برخی از رسانه‌های غربی در خصوص متهم کردن ایران به طراحی توطئه‌ای برای ترور سفیر عربستان در واشنگتن و بمب‌گذاری در سفارت اسراییل و عربستان، گفت: شیطنت احمقانه‌ای راه انداخته‌اند که ظاهر بسیطی داشت و سر و صدایی کردند مبنی بر اینکه افرادی را دستگیر کردیم که می‌خواستند در سفارت سعودی بمب‌گذاری کنند.

 

وی با بیان اینکه، آنها با پوشش خبری وسیع این موضوع، بنای سرپوش گذاشتن بر مشکلات خود را دارند و دچار سکته سیاسی شده‌اند، افزود: جوسازی‌ رسانه‌ای غرب و آمریکا را درخصوص دست داشتن دو ایرانی در ترور سفیر عربستان و بمب‌گذاری در سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن را شیطنت احمقانه خواند.

 

رئیس مجلس، با اشاره به روابط متعارف با عربستان، تصریح کرد: غربی ها می‌دانند بازی کودکانه‌ای آغاز کرده‌اند و شاید به دنبال این باشند که بحران جدیدی به صورت موهوم ایجاد و میان کشورهای منطقه مسئله‌سازی کنند. آنها (غرب) در این خبرسازی ناشیانه عمل کردند.

 

 

درپی رهبری منطقه نیستیم
صالحی با بیان اینکه درباره دسیسه اخیر آمریکا ضد ایران روشنگری می کنیم، گفت: ‌سخنگوی وزارت امور خارجه درباره اتهام اخیر آمریکا مبنی بر اینکه ایران قصد داشته است سفیر عربستان را ترور کند، مواضع به موقعی داشت، سفیر ما در سازمان ملل نیز سندی در این باره منتشر و اعتراض ملت و دولت ایران را به دبیر کل و رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام کرد.

 

وی با تاکید براینکه در نهایت آمریکا از این اقدام نسجیده اش متضرر خواهد شد، گفت‌: ایران قدرت را برای رهبری منطقه نمی خواهد و به دنبال صلح و امنیت در منطقه است .

 

 

آمریکا بازی کودکانه و ابلهانه‌ای را آغاز کرده است

حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، نماینده قزوین و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، درخصوص این ادعاهای واهی آمریکا گفت: این بازی که اخیرا آمریکایی‌ها آغاز کرده‌اند، واقعا بازی کودکانه و ابلهانه‌ای است که قطعا جامعه جهانی با شناختی که از آمریکا دارد با زوایای پیدا و پنهان آن آشنا شده و به زودی افکار عمومی متوجه این دسیسه و توطئه می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

متهم کردن ایران به منظور کمک روانی به ریاض و تل آویو است

جلالی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخبار برخی رسانه‌های غربی درخصوص متهم کردن ایران به طراحی توطئه‌ای برای ترور سفیر عربستان و بمب‌گذاری در سفارتخانه های عربستان و رژیم صهیونیستی در آمریکا، افزود: متهم کردن ایران به طراحی توطئه‌ای برای ترور سفیر عربستان، با هدف تحت‌الشعاع قرار دادن اعتراضات مردمی در آمریکا که روز به روز درحال گسترش است و کمک روانی این کشور به عربستان و رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

 

جلالی با بیان اینکه آنها معمولا برای تحت‌الشعاع قرار دادن مشکلات خود تلاش می‌کنند مسئله ای امنیتی ایجاد کنند که در پی آن نوعی همگرایی در کشورشان صورت گیرد، بنابراین بخشی از این اتفاق به صحنه داخلی آمریکا متصل است، تصریح کرد: این خبرسازی آمریکایی‌ها با مسائل خارجی آنان هم مرتبط است که یک مورد آن انقلاب‌هایی است که در منطقه شکل گرفته و ناکامی این کشور را در نگه داشتن دیکتاتورها و هم‌پیمانانش در منطقه

درپی داشته است.

 

 

 

تکرار رفتارهای نخ نما

رامین مهمان پرست سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعای واهی و بی اساس مقامات آمریکایی و رسانه ها درخصوص متهم کردن ایران به طراحی توطئه‌ای برای ترور سفیر عربستان در واشنگتن و بمب‌گذاری در سفارت عربستان و اسراییل، ضمن محکوم کردن هرگونه عملیات تروریستی افزود: این گونه رفتارهای نخ نما که مبتنی بر سیاست های خصمانه و دیرینه محور آمریکایی - صهیونیستی است نمایش مضحکی به شمار می رود که در راستای سناریوسازی های خاص و با اهداف تفرقه افکنانه از سوی دشمنان اسلام و منطقه تعقیب می شود.

 

مهمان پرست تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نظامی مبتنی بر اخلاق و ارزش های اسلامی و همواره نسبت به خطر توطئه دشمنان منطقه هشدار داده است و این قبیل سناریوسازی های تکراری در شرایطی از سوی محور آمریکایی - صهیونیستی مطرح می شود که منطق و سیاست های آمریکا در داخل و در سطح منطقه با یک ناکارآمدی جدی و اعتراض های گسترده داخلی و جهانی مواجه شده است.

 

سخنگوی وزارت خارجه با تصریح اینکه طراحان این قبیل سناریوهای ساختگی هدفی جز ایجاد اختلاف و کمک به خروج رژیم صهیونیستی از انزوای موجود ندارند، تاکید کرد: روابط جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی مبتنی بر احترام متقابل است و طرح چنین ادعای کذبی راه به جایی نمی برد و تأثیری در اذهان عمومی بر جا نخواهد گذاشت.

 

احضار کاردار سوئیس

کاردار سوئیس به وزارت خارجه درپی ادعای سخیف آمریکا احضار شد. درپی طرح ادعای بی اساس مقامات آمریکا مبنی بر مداخله دو شهروند ایرانی در توطئه موهوم ترور سفیر عربستان در واشنگتن، کاردار سوئیس در غیاب سفیر آن کشور به وزارت امورخارجه احضار و اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به این ادعای واهی به وی ابلاغ شد.

 

رئیس دفتر آمریکای شمالی وزارت امورخارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، قربانی اصلی اقدامات تروریستی گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا بوده است. از این رو، جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکوم کردن ادعای سخیف دولت آمریکا، نسبت به این گونه شانتاژهای سیاسی، هشدار می دهد.

 

کاردار سوئیس که حافظ منافع آمریکا در تهران است، تاکید کرد: در اسرع وقت، اعتراض دولت ایران را به دولت آمریکا ابلاغ و پاسخ را به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهد کرد.

 

 

 

اعتراض شدید ایران به اتهامات واهی آمریکا

خزاعی نماینده ایران در سازمان ملل متحد به اتهامات اخیر دولت آمریکا مبنی بر دخالت یک تبعه ایرانی در طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا به شدت اعتراض کرد.

 

خزاعی در نامه اعتراض آمیز خود به بان کی مون نوشته است: این اتهام واهی مقامات آمریکائی، در ادامه سیاست معروف ضد ایرانی آنها، با انگیزه های سیاسی و نیز برای انحراف افکار عمومی جهان از مشکلات کنونی کاخ سفید در دو حوزه داخلی و خارجی است.

 

خزاعی، مشکلات اقتصادی و اجتماعی داخل آمریکا و همچنین موج ضد آمریکایی موجود در منطقه را که ناشی از حمایت های کاخ سفید از رژیم های دیکتاتور است، علل اصلی توطئه اخیر و اتهام افکنی واشنگتن دانسته است که منحرف کردن افکار عمومی جهان را در دستور کار دارد.


رسانه های آمریکایی دیروز اظهارات دادستان فدرال آمریکا و رئیس اف بی آی را منتشر کردند. آنها، دو ایرانی به نام های امیرمنصور ارباب سیار و غلام شکوری را به طراحی ترور سفیر عربستان سعودی در واشنگتن و نیز انفجار سفارتخانه های اسرائیل و عربستان متهم کرده اند.
 

رسانه های آمریکایی نوشتند براساس دادخواست دادستانی فدرال، منصور ارباب سیار در ماه اوت در معامله ای با یک مامور مخفی نیروی مبارزه با مواد مخدر آمریکا حاضر شده بود که مبلغ یک و نیم میلیون دلار برای ترور سفیر عربستان بپردازد. بنا بر این ادعا ، وی به عنوان پیش پرداخت، مبلغ یک صدهزار دلار را در دو نوبت به وی پرداخت کرده است.
 

به گفته مقامات رسمی آمریکا، منصور ارباب سیار در ۲۹ سپتامبر از ایران به فرانکفورت سفر کرده است و ازآنجا قصد داشت برای نهایی کردن طرح ترور به مکزیکوسیتی برود که در آنجا از ورود وی به مکزیک ممانعت به عمل آمده و او را از طریق یک پرواز به نیویورک فرستادند و در آنجا دستگیر شده است.
 

براساس این دادخواست، مقامات آمریکایی مدعی شدند، منصور ارباب سیار به مامور مخفی نیروی مبارزه با مواد مخدر گفته است مقامات ایرانی حاضرند «هزاران کیلو تریاک» در اختیار کارتل های مواد مخدر مکزیک (برای ترور سفیر عربستان)قرار دهند!
 

این در حالی است که "منصور ارباب سیار" ایرانی مقیم تگزاس که آمریکایی ها وی را متهم به عضویت در سپاه قدس و طراحی ترور سفیر سعودی کرده اند، 10 سال پیش (سال 2001) به جرم سرقت در نیویورک بازداشت شده و به زندان افتاده است.
 

 

برخی از کارشناسان بر این باورند انتشار چنین خبرهایی ناشی از تلاش آمریکا برای سرپوش گذاشتن روی جنبش اجتماعی وال استریت است. این جنبش اعتراضی از 4هفته پیش صدها شهر امریکا را در بر گرفته است که چالشی بزرگ برای نظام سرمایه داری آمریکاست.

 

امنیتی کردن فضای داخلی برای سرکوب تظاهر کنندگان وال استریت و ایجاد خط خبری انحرافی در قبال موج بیداری اسلامی از دیگر دلایلی است که کارشناسان برای راه اندازی این جنجال تبلیغاتی عنوان می کنند.

 

تحلیگران منطقه هم معتقدند،‌ آمریکا هراز گاهی با بهره گیری از ترفندهای تبلیغاتی می کوشد تا زمینه را برای ایجاد اختلاف میان کشورهای اسلامی فراهم کند. تحلیلگران می افزایند گرچه موضوع تلاش ایران برای ترور سفیر عربستان در آمریکا با هیچ استدلال امنیتی،‌ سیاسی و عقلانی باور پذیر نیست اما می تواند یکی دو روزی دستمایه یک جنجال رسانه یی شود.

 

به نظر می رسد انتشار خبرهای تفرقه برانگیز در ارتباط با کشورهای اسلامی که پیشتر هم در قالب اسناد ویکی لیکس سابقه داشته است اغلب در چارچوب تلاش برای ایجاد واگرایی دولت های منطقه طراحی شده باشد اما خبر اخیر بگونه یی ناشیانه طراحی شده که نمی تواند هدف هیات حاکمه امریکا را براورده کند.

................................................................................................

سپاه پاسداران دخالت در توطئه ترور سفير عربستان در آمريکا را تکذيب کرد
 
يک روز پس از آن که مقامات آمريکا دو ايرانی را به تلاش برای ترور سفير عربستان در واشينگتن متهم کردند، سرتيپ پاسدار حسين سلامی، جانشين فرمانده کل سپاه روز چهارشنبه اتهامات  آمريکا مبنی بر دخالت برخی از اعضای سپاه پاسداران در  اين  توطئه را «مضحک و بی اساس» خوانده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران گفته است:« ادعای آمريکا مبنی بر دخالت برخی از اعضای سپاه پاسداران در برنامه ساختگی ترور ديپلمات يکی از کشورهای عربی در واشینگتن مضحک و بی اساس است.»

حسين سلامی اضافه کرده است: «اين گونه اقدامات سناريويی نخ نما و بی اساس بوده و در حقيقت نوعی فرافکنی و ايجاد انحراف در افکار عمومی دنيا از نهضت ضد سرمايه داری وال استريت و ناکامی ها آمريکا در اجرای سياست های استکباری خود در منطقه و جهان است.»

مقام های وزارت دادگستری و همچنين پليس فدرال آمريکا روز سه شنبه  گفتند، دو ايرانی در صدد بودند که به سفارتخانه های عربستان سعودی و اسرائيل در واشينگتن حمله کرده و همچنين عادل الجبير، سفير عربستان سعودی در آمريکا را ترور کنند.

مقام های امريکا اين دو ايرانی را «منصور ارباب سيار»، ۵۶ ساله،  و «غلام شکوری» معرفی کرده اند. منصور ارباب سيار دارای تابعيت ايرانی - آمريکايی است و هم اکنون در بازداشت به سر می برد، ولی غلام شکوری فراری است و گفته می شود که وابسته به نيروی قدس سپاه پاسداران است.

در ادامه واکنش های مقام های ايران به اتهام های آمريکا روز چهارشنبه علی اکبر صالحی،  وزير امور خارجه جمهوری اسلامی ايران،  این اتهامات را «يک سناريوی از پيش شکست خورده، مضحک و خنده آور» توصيف کرده است.

علی اکبر صالحی می گويد:« اين سناريو آنقدر مضحک است که حتی عقل يک بچه هم آن را نمی پذيرد.»

وزيرامور خارجه ايران همچنين اضافه کرده است که طراحان چنين اتهاماتی «نزد افکار عمومی جهان رسوا » خواهند شد.

در همين زمينه، ايران روز چهارشنبه، با احضار کاردار سوئيس در تهران، به شدت به اتهامات اخير آمريکا اعتراض کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، کاردار سوئيس در تهران، در غياب سفير آن کشور، به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شديد جمهوری اسلامی به اين اتهامات به وی ابلاغ شده است.

بنابر اين گزارش، رييس اداره‌ آمريکای شمالی وزارت خارجه در اين ديدار ضمن محکوم کردن ادعای دولت آمريکا، آن را «شانتاژ سياسی» خوانده است.

به دنبال قطع روابط ديپلماتيک ايران و آمريکا در سال ۱۳۵۸، سفارت سوئيس در تهران حافظ منافع دولت آ‌مريکا در ايران است.

اين در حالی است که جو بايدن، معاون رييس جمهور آمريکا، روز چهارشنبه با اشاره به اتهامات واشينگتن مبنی بر دست داشتن دو ايرانی در طرح ترور سفير عربستان، گفت: اين اقدام  وحشتناکی است و ايران بايد پاسخگوی اقدامات خود باشد.

معاون رييس جمهوری امريکا  همچنين تصريح کرده است:«نقض يکی از بنيادی‌ترين اصول ديپلماتيک اقدامی شرم آور است.»

استيو فيلد، سخنگوی ديويد کامرون، نخست وزير بريتانيا نيز گفت که اين کشور در حال رايزنی با آمريکا و ديگر کشورها در مورد به اجرا گذاشتن تحريم های جديد عليه ايران است.

 

*******************************************************************************************************

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]مرگ بر آمریکای جنایتکار و آل خلیفه و آل سعود و آل مروان ، مرگ بر اسرائیل غاصب و انگلیس جبار و کل ابرقدرت های پرورش دهنده ، سازنده و صادر کننده تروریست و تروریسم به کشورهای مظلوم و ستم دیده منطقه خاورمیانه و جهان پهناور هستی . درود بر کشورهایی از جهان که خود را پاک و آری از جنگ و صلاح های هسته ای و تروریست و تروریسم کرده اند ، زنده باد یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام از صدر تا کنون و تا آینده جهان ، پاینده باد اسلام و مسلمین جهان ، پیروز باد انقلاب اسلامی  خاورمیانه ، برقرار باد پرچم حضرت مهدی صاحب الزمان ( عج ) بر فراز قله عدل و عدالت و امامت و رهبری و هدایت بشری ، پیروز و موفق و سربلند باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبریت حضرت آیت اله العظمی خامنه ای دامت ظله عالی ، در سطح جهان و جهانیان در ابعاد و عرصه های وسیع جهاد اقتصادی ، فرهنگی و فیزیکی و هسته ای و نانو تکنولوژی و پزشکی و موشکی و دفاعی و پدافند عامل و غیر عامل در بازدارندگی و ............... انشاالله ....      

من الله توفیق

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) esarm.iran.ir

 

من ا...توفیق

ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم

من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy)

esarm.twitter.ir

http:// www.gheraati.abdolsamad@iran.ir( privacy policy)

آدرس اصلي سايت ايثار و مقاومت عبدالصمد قرائتي( privacy policy) در ياهو

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

 

 

 

 www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat
www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir# http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http:
//www.samandehi.irmainuMenu.htm

vpinfo@vpk.ee;rss sitemap mapUSA 


http://www.president.ir/fa/?Art ID=26889/&rewrite=74&vt=194398649

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 21 مهر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com