سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 1818
بازدید کل : 131664
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان10400:ویژگی های خاص هواپیمای سوخو 24 ایرانی

عنوان10400:ویژگی های خاص هواپیمای سوخو 24 ایرانی+ فرماندهان ارشد نظامي
هيچ دشمني راه گريز ندارد


 




امیر "کاشانی فرد" گفت: از قابلیت‌های ویژه سوخو 24 که مشابه هواپیماهای جنگنده بمب افکن اف111 آمریکا است، پرواز اتوماتیک در ارتفاع پست و مصون ماندن آنها از دید رادارهاست.     
امیر خلبان "عبدالله کاشانی فرد" روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا، هفته دفاع مقدس را به ملت ایران و فرمانده معظم کل قوا تبریک گفت و یاد و خاطره جانفشانی های رزمندگان اسلام در هشت سال مقاومت و پایداری را گرامی داشت.
وی با بیان این که امروز متخصصان متعهد ایرانی توانسته‌اند به دانش طراحی و ساخت هواپیماهای جنگی دست یابند، اظهار داشت: در این راستا، امروز توانسته‌ایم از صفر تا 100 هواپیماهای جنگی صاعقه را که از جمله هواپیماهای نسل چهارم است در کشور تولید کنیم و این هواپیما در رزمایش بزرگ فدائیان حریم ولایت حضوری موثر داشت.
معاون طرح و برنامه نیروی هوایی ارتش افزود: هواپیمای جنگی صاعقه در این رزمایش توانست با موفقیت در مراحل تمرینی و اصلی عملیات با استفاده از انواع مهمات سبک و سنگین، مشقی، جنگی و همچنین هوشمند نقطه زن، اهداف تعیین شده را با موفقیت منهدم کند.
وی با بیان این‌که در مراحل بعدی پیش‌بینی‌های خوبی برای ارتقای سامانه‌های مختلف هواپیمای بومی صاعقه شده است گفت: با برخورداری از هواپیمای صاعقه که از نوع هواپیماهای جنگنده سبک و مقرون به صرفه است، دیگر گرفتار تامین سلاح و قطعات آن نخواهیم بود.
امیر سرتیپ کاشانی‌فرد افزود: از ویژگی‌های هواپیمای صاعقه، سبک بودن و نیاز به تعداد نفرات کمتر برای آماده‌سازی و نیاز به حداقل زمان لازم برای شروع پرواز است.
معاون طرح و برنامه نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: هواپیمای جنگنده صاعقه می تواند بخوبی در رهگیری هوایی و شناسایی تهدیدهای هوایی شرکت کند و قابلیت اجرای عملیات تاکتیکی را دارد.
به گفته این مقام نظامی، هواپیمای بومی صاعقه که در حال تولید انبوه در کشور است، از قابلیت استفاده از موشک های راداری، حرارتی و سامانه تیراندازی برخوردار است.
** هواپیمای جنگنده بمب افکن اف4
امیرسرتیپ کاشانی‌فرد در ادامه با اشاره به جایگاه هواپیماهای جنگنده بمب افکن اف4 در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این جنگنده یک هواپیمای چندمنظوره است که قابلیت پرواز در تمامی شرایط جوی و انجام عملیات را دارد.
معاون طرح و برنامه نیروی هوایی ارتش افزود: هواپیمای اف 4 از قابلیت حمل انواع موشکهای حرارتی، لیزری، راداری و تلویزیونی با سطح حجم تسلیحاتی سبک تا سنگین برخوردار است.
وی حضور هواپیمای اف 4 در رزمایش اخیر فدائیان حریم ولایت 3 را نیز چشمگیر خواند و خاطرنشان کرد: هواپیمای اف 4 در این رزمایش به صورت دسته ای عملیات های مختلف رهگیری، تیراندازی، حمل انواع بمب های با وزن‌ مختلف و شناسایی اهداف و بمباران آنها را با موفقیت انجام داد.
امیر سرتیپ کاشانی فرد اظهارداشت: از ویژگی‌های منحصربه فرد هواپیمای جنگنده بمب افکن اف 4، سوخت‌گیری در شب است که رده پروازی این نوع هواپیما را از یک هزار و 500 کیلومتر به بالا افزایش می دهد.
وی در ادامه از عملیات "اچ 3" توسط جنگنده بمب‌افکن‌های اف 4 به عنوان نمونه ای از افزایش مدت زمان پروازی برای این نوع هواپیما یاد کرد که در دوران هشت ساله دفاع مقدس و در عمق خاک عراق و با انجام دو مرحله سوخت‌گیری در آسمان انجام شد.
این مقام نظامی یادآور شد: سامانه‌های موشک های لیزری هواپیمای جنگنده بمب افکن اف 4 توسط متخصصان توانمند نیروی هوایی ارتش راه اندازی شده است که در عملیات تاکتیکی این نیرو تمرین می شود و در صورت نیاز و با توجه به نوع تهدیدات دشمن می توانیم از این سامانه‌ها برای دفاع از کشور بهره گیریم.
** جایگاه هواپیماهای جنگنده سوخو 24 در نیروی هوایی ارتش
معاون طرح و برنامه نیروی هوایی ارتش همچنین گفت: جنگنده بمب افکن سوخو 24 از دیگر هواپیماهای راهبردی است که به عنوان یکی از تجهیزات سازمانی نیروی هوایی مورد بهره برداری قرار گرفته است.
امیر سرتیپ کاشانی فرد افزود: از ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع هواپیما آن است که در صورت روشن بودن رادار دشمن در منطقه و به دلیل توانایی حمل موشک های لیزری قادر است که هرگونه فرکانس موشکی دشمن را شناسایی و با متمرکز شدن بر روی مراکز راداری و هواپیماهای دشمن، به طور اتوماتیک این مراکز و هواپیماها را به طور صددرصد منهدم کند.
معاون طرح و برنامه نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه این نوع هواپیماها از توانمندی‌های بیشتری برخوردار است، گفت: این نیرو در حال ارتقای توانمندی‌های دیگر این هواپیما و رساندن آن به جایگاه خود به عنوان یک هواپیمای راهبردی است.
امیر سرتیپ کاشانی فرد افزود: از قابلیت‌های ویژه این هواپیما که مشابه هواپیماهای جنگنده بمب افکن اف111 آمریکا است، پرواز اتوماتیک در ارتفاع پست و مصون ماندن آنها از دید رادارهاست.
معاون طرح وبرنامه نیروی هوایی ارتش تصریح کرد:از دیگر توانمندی‌های این هواپیما در جنگ الکترونیک پیشرفته است که توسط متخصصان این نیرو ایجاد شده و می تواند کارآیی‌های بالایی در انجام ماموریت‌ها داشته باشد.
وی گفت: هواپیمای سوخو 24 توانایی از کار انداختن تمامی رادارها و موشکهای دشمن در منطقه را دارد و می تواند به عنوان هواپیمای پیشرو، سامانه جنگ الکترونیک را به کار گیرد و هواپیماهای دیگر به دنبال آن برای بمباران اهداف دشمن وارد عمل شوند.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فرماندهان ارشد نظامي

هيچ دشمني راه گريز ندارد



فرمانده كل سپاه
عاقبت هرگونه تجاوز به ايران براي دشمنان تلخ و پشيمان كننده است

ملت متحد و يكپارچه ايران با ايمان و اقتدار دفاعي و تجاربي كه از گذشته به دست آورده، شكست ناپذير شده است و قطعاً عاقبت هرگونه تجاوز به ايران براي دشمنان تلخ و پشيمان كننده است.
سردار سرلشكر محمد علي جعفري در حاشيه رژه بزرگ نيروهاي مسلح در جوار حرم امام خميني(ره) در جمع خبرنگاران حضور يافت و با اشاره به اينكه هم اكنون ايران تمام نيازهاي دفاعي خود را در داخل كشور تامين مي كند گفت: حتي ما امروز اين توانايي را داريم كه تكنولوژي تسليحات مدرن خود را در اختيار كشورهاي ديگر قرار دهيم.
وي در پاسخ به سوالي پيرامون امكان عملي حمله به ايران اظهار داشت: البته اين واقعيتي است كه دشمن از نظر توانمندي هاي مادي به خصوص در بخش هوايي از ما بالاتر است اما ما با ويژگي هاي خاص و شيوه هاي منحصر به خود كه در اختيار داريم مي توانيم اين برتري و توانايي را خنثي كنيم كه نمونه شكست دشمن از طرحهاي ابتكاري در جنگ 33 روزه حزب الله با رژيم صهيونيستي به دفعات ديده شد.
فرمانده كل سپاه با بيان اينكه ما تكنولوژي را با تكنولوژي جواب نمي دهيم، افزود: با شناسايي دقيق نقاط ضعف دشمن و استفاده از شيوه هاي منحصر به فرد جواب سنگيني به هر گونه حماقت آنها خواهيم داد.
سردارجعفري با تاكيد بر پشيماني صد در صد دشمنان از هر گونه تعرض به ايران اسلامي اضافه كرد: ملت ما متحد و يكپارچه است و با ايمان خود اقتدار دفاعي محكمي را ايجاد كرده و با تجاربي كه از گذشته به دست آورده، شكست ناپذير شده است و قطعاً عاقبت هرگونه حمله به ايران براي دشمنان تلخ و پشيمان كننده است.
وي با ياد آوري برادري ديرينه ايران با كشورهاي همسايه از آنان خواست در مقابل دشمنان اسلام متحد باشند.
سرلشكر جعفري خاطرنشان كرد؛ اگر امكاناتي كه اكنون در اختيار ايران است در دوران دفاع مقدس وجود داشت هيچ گاه جنگ هشت سال طول نمي كشيد و ظرف چند ماه دشمن را از خاك خود بيرون مي كرديم.
فرمانده كل سپاه گفت: در توانمندي هاي دفاعي و نحوه دفاع از خود و شكست دشمنان به طور كامل خودكفا شديم و طرح هاي مقابله ايران كاملاً عملي و فراهم است.
وي در پايان در پاسخ به سوالي پيرامون در اختيار قرار دادن فضا يا پايگاه از سوي كشورهاي منطقه به منظور حمله به ايران گفت: هر كشوري كه فضاي خود را براي حمله به ايران، به دشمنان بدهد يا شرايطي را براي حمله به ايران فراهم كند قطعاً به منزله متحد دشمن محسوب شده و پاسخ ايران با موشك هايش خواهد بود.
فرمانده كل ارتش
پاسخ ما به تهاجم خارجي باعث شكست هر دشمني خواهد شد


پاسخ ما به تهاجمات باعث شكست هر دشمني خواهد شد و آنها مطمئن باشند اگر ما صحبتي مي كنيم قطعاً براساس توانمندي و تجهيزات مناسبي است كه آنها را در اختيار داريم.
امير سرلشكر عطاءالله صالحي فرمانده كل ارتش در حاشيه مراسم پرواز موفقيت آميز جنگنده هاي صاعقه با تبريك اين پرواز موفقيت آميز،  شروع توليد انبوه آن را افتخاري براي مجموعه دفاعي و ملت ايران دانست و افزود: پيام اقتدار ايران آن است كه پاسخ ما به تهاجمات باعث شكست هر دشمني خواهد شد و آنها مطمئن باشند اگر ما صحبتي مي كنيم قطعاً براساس توانمندي و تجهيزات مناسبي است كه آنها را در اختيار داريم و صرفاً به تهديدات بيهوده و عمليات رواني دست نزده ايم، چرا كه اينها ناشي از ضعف است.


 

وزير دفاع تاكيد كرد: تهديدي احساس نمي كنيم اما اگر خطري باشد به كوبنده ترين وجه پاسخ خواهيم داد.
سردار مصطفي محمدنجار وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در حاشيه رژه نيروهاي مسلح در جوار حرم مطهر امام (ره) با بيان اينكه مطالب مطرح شده در خصوص حمله نظامي به ايران كه اخيراً مطرح شده يك عمليات رواني و جنگ رسانه اي است و تهديدات را خيلي جدي نمي بينيم، گفت: تمامي اقدامات دشمنان به صورت هوشمندانه رصد مي شود.
وي با اشاره به توان دفاعي كشور كه در رژه به نمايش درآمد، گفت:ما همه اين امكانات را در خدمت پاسداري از صلح و ثبات منطقه مي دانيم.
وزير دفاع در خصوص حمله اسرائيل به سوريه و اينكه آيا اين موضوع پيامي براي ايران دارد، گفت: اسرائيل بعد از شكست در جنگ 33 روزه، به حالت خفت باري درآمده و براي سرپوش گذاشتن به شكست هاي خود نياز به عمليات مذبوحانه دارد كه نمونه آن حمله به سوريه بود تا به حل مشكلات داخلي اين رژيم كمك كند.
سردار نجار در پايان تاكيد كرد: تامين نيازهاي دفاعي در داخل كشور نشان داد كه تحريم هاي دشمنان در مورد ايران شكست خورده و اثري ندارد.


 

نمايش بيش از 150 دستاورد دفاعي كشور در بخش هاي مختلف زميني، دريايي و هوايي موجب غرور و شگفتي رسانه ها و مردم شد.
در رژه نيروهاي مسلح كه نمايش انحصاري دستاوردهاي دفاعي توليد شده در داخل كشور بود، ده ها نمونه از آخرين توليدات كشور در اين عرصه به نمايش گذاشته شد.
بخشي از مهمترين اين تجهيزات عبارتند از: تانكهاي مختلف شامل: رخش، شبديز، ذوالفقار، ذوالجناح و نيز نفربر مجهز به توپ و تيربار، تانك پل گذار، مين كوب تفتان و بلدوزر كنترل از راه دور.
انواع توپ: توپ 105م.م كششي، راكت انداز 240 م.م و 122م.م، توپ كششي 155م.م و خودكششي. 155م.م، توپ كششي 122م.م.
خمپاره انداز 120م.م، توپ 23 م.م براي گردانهاي اقدام سريع، راكت اندازهاي 8 لول.
انواع موشكها: زلزال 1و 2 و 3، طوفان (ضد زره)، سامانه موشكي خاتم 5، ساحل به دريا كوثر، فاتح 110، موشك ميثاق 2، موشك هوا به سطح كوثر، موشك دريايي نصر 1، موشك هاي بالستيك قدر 1، شهاب 1و 2و 3، نازعات 10 و 6، موشك فجر 3و فجر 5، بمب هاي هوشمند قاصد و قدر در كنار پروژه هاي كايت و زوبين و انواع ديگر سامانه هاي متحرك موشك انداز و پدافند هوايي 35 م.م.
خودروها: خودروي سفير در انواع حامل اس پي جي 9، موشك ضد زره طوفان، تفنگ. 106م.م، موشك اندازهاي 107م.م، 60 م.م و 81 م.م، خودروي شناسايي رزمي شنيداري صياد، خودروي سفير مجهز به بي سيم تاكتيكي فاتح، خودروي شنود سيار، ماشين حامل رادار بصير 110، خودروهاي شامل بي سيم تراك 32 دو سيستم و تك سيستم، خودروي فرستنده 2525 و خودروي جهت ياب T4، آتليه كابين هواشناسي، دستگاه هواشناسي سيار و خودروهاي رفع آلودگي درخش 4، 7، 8، 10 و 11، جيپ 107، اتاق گاز سيار و انواع آمبولانس ها و اتاق هاي پزشكي سيار، خوردوهاي مقابله با عمليات هاي ش.م.ه و مين كوبهاي تفتان.
ناوشكن جماران، ناوچه موشك انداز سين، توپ پيشرفته دريايي فجر 27، پرتاب كننده اژدر كوسه، اژدر ياسين، مين چسبان، زيردريايي مرطوب سابحات15. 
انواع سايت هاي جنگ الكترونيك، سايت متحرك شبكه سلولار، سامانه هاي كشف هدف هوايي مطلع الفجر و كاشف، بي سيم هاي تاكتيكي، سايت هاي جنگ الكترونيك موسوم به زلزال 1 و آفاق1.
انواع هواپيماهاي بدون سرنشين برد بلند صاعقه، هدهد، مهاجر 4 و ابابيل به همراه ايستگاههاي زميني كنترل آن هواپيماهاي جنگنده صاعقه، آذرخش به همراه هواپيماهاي پرستو، تذرو و ايران 140.
معاون آماد و پشتيباني ستاد كل نيروهاي مسلح
در صنايع دفاعي به خودكفايي رسيده ايم


 

امروز هر آنچه از لباس هاى نظامى تا انواع سلاح و تجهيزات مورد نياز براى مقابله با هر نوع تهديد و تجاوزى نياز باشد را در صنايع دفاعى داخل كشورمان توليد مى كنيم.
به گزارش خبرنگار صبح صادق سردار محمدرضا نقدى با اشاره به اينكه در رژه ٣١ شهريور نيروهاى مسلح تمام سلاح ها و تجهيزات به نمايش درآمده توسط محققان و صنعتگران داخلى طراحى و توليد شده است، گفت: اين پيام مهمى است براى كسانى كه دل به تحريم جمهورى اسلامى ايران بسته اند زيرا با توليد و بكارگيرى اقلام مورد نياز در نيروهاى مسلح كشورمان ثابت كرده ايم مى توانيم روى پاى خود بايستيم و هر آنچه نياز داريم را توليد كنيم.
معاون آماد و پشتيبانى ستاد كل نيروهاى مسلح با تاكيد بر اينكه سلاح و تجهيزات در نيروهاى مسلح كشورمان ١٠درصد توان رزمى را شامل مى شود، افزود: توان اصلى نيروهاي مسلح ما در انسان هاي مومن، فداكار، باصلابت، سرسخت و شهادت طلب متمركز شده است.
وي درباره آخرين دستاوردهاي نظامي كشورمان گفت: در صنايع هوايي، هواپيماهاي دونفره «پرنده آبي» و «پرستو»، «جت خزر» و «آذرخش»، «جت جنگنده S68»، هواپيماي آموزشي رزمي، ترابري تاكتيكي «ايران140»، «صاعقه»، انواع بالگردها كه آخرين آن «شاهد 285» است با طراحي منحصر به فرد و بومي براي عمليات ويژه و هواپيماهاي بدون سرنشين با سرعت 700 كيلومتر در ساعت ساخته شده است. سردار نقدي افزود: در صنايع موشكي نيز انواع موشك هاي زمين به زمين كه آخرين آنها شهاب3 با شارژ افقي است كه اين باعث مي شود زمان پرتاب موشك به كمتر از يك ساعت كاهش يابد، توليد شده است كه علاوه بر اين، موشك هاي «فاتح110» نيز با قدرت هدايت شوندگي بالا و انواع موشك هاي ضد زره در صنايع دفاعي كشورمان به صورت تكنولوژي بومي در اختيار نيروهاي مسلح كشورمان قرار گرفته است. سردار نقدي ساخت تانك و نفربر با امكانات مقابله با موشك هاي ضد زره دشمن، ساخت شناورهاي تندروي بسيار كوچك با قابليت پرتاب موشك هاي هوشمند، ساخت خودروهاي تاكتيكي، انواع بي سيم با تكنولوژي روز و بومي را از ديگر دستاوردهاي محققان داخلي كشورمان درجهت بومي سازي صنايع دفاعي عنوان كرد و افزود: اين رشد و جهش در توليد بومي انواع سلاح و تجهيزات نظامي به علت تحريم هايي است كه عليه كشور ما صورت گرفته است و اگر كشورهاي استكباري در تحريم تسليحاتي ايران صادق باشند ايران مي تواند تا چند سال آينده به صورت صددرصد خودكفا شود.
وي درباره تهديد آمريكا و اسرائيل مبني بر حمله به ايران نيز گفت: كسي تهديد مي كند كه زورش را نداشته باشد. در واقع اگر آمريكايي ها و اسراييلي ها قصد حمله به ايران را دارند چرا نتوانستند نيروي كوچكي مانند حزب. .. لبنان را شكت دهند؟ به عقيده ما آنها توان حمله به ايران را ندارند زيرا ما اكنون آمريكا را نظامي فروپاشيده مي دانيم كه براي بقاي خود دست و پا مي زند. هر چند نيروهاي مسلح ما آمادگي پاسخ به هر نوع تجاوز احتمالي را دارند.
وي تاكيد كرد: اگر اين اتفاق بيفتد بايد در تاريخ واقعه ويتنام را فراموش كنيم زيرا چنان درسي به متجاوز خواهيم داد كه واقعه ويتنام در مقابل آن ارزش خود را از دست بدهد.

 

دريادار پاسدار مرتضي صفاري فرمانده نيروي دريايي سپاه با اشاره به شكل گيري نيروي دريايي و نقش آن در دوران دفاع مقدس مي گويد:
پس از پايان جنگ تحميلي در سال 1367،  دوران جديدي براي نيروي دريايي سپاه آغاز گرديد. در اين دوران با توجه به تجارب ارزنده دفاع مقدس و نيز نبردهاي دريايي صورت گرفته، شكل دهي نوين و ساختار و سازمان جديد نيروي دريايي سپاه آغاز شد. ضرورت دفاع از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و منافع ملي و امنيت ملي جمهوري اسلامي ايران در بيش از 3200 كيلومتر مرزهاي دريايي ( در خليج فارس، درياي عمان و درياي مازندران) واعتماد رهبران ومسئولان نظام به اين نيرو، باعث توجه بيشتر به توسعه همه جانبه آن شد. لذا مجموعه اقدامات اساسي اين نيرو در سه مولفه سخت افزاري، نرم افزاري و نيروي انساني متمركز شد.
وي تكميل ساختار و سازمان را يكي از ابعاد اقدامات در اين نيرو دانسته و مي افزايد: اين نيرو تا پايان جنگ داراي سه منطقه دريايي بود كه اينك به چهار منطقه افزايش يافته است. تا پايان جنگ تنها دو ناوتيپ اصلي داشتيم كه در حال حاضر داراي چندين ناوتيپ شناوري و تيپهاي تفنگداري و تكاوري هستيم و به علاوه تعداد زيادي پايگاه دريايي در اين نيرو شكل گرفته است. تشكيل يگانهاي رزمي اين نيرو هم براساس چهار مولفه اصلي شناوري، تكاوري و تفنگداري، هوادريا و موشكي و توپخانه صورت گرفته است. هوادريا قبلا در اختيار ما نبود، اما امروز يكي از عناصر اصلي رزمي به شمار مي رود كه داراي انواع بالگردهاي سبك و سنگين رزمي و پشتيباني مي باشد.
فرمانده نيروي دريايي با اشاره به تكميل كمي و كيفي ظرفيت نيروي انساني ماهر و آموزش ديده خاطرنشان مي كند: سقف نيروي انساني و كيفيت آنها در ابعاد روحي و رواني، فرهنگي، علمي و. .. قابل مقايسه با گذشته نيست.
وي توسعه فعاليت هاي پدافند غيرعامل و مهندسي در حوزه ماموريت نيروي دريايي را يكي ديگر از اقدامات صورت گرفته در اين نيرو عنوان كرده و مي افزايد: در بعد ايجاد تحول در مراكز آموزشي وعلمي هم اين نيرو در حال حاضر داراي انواع مراكز آموزش تخصصي، علمي و رسته اي است كه كليه نيروهاي خود از ناويان گرفته تا افسران را آموزش داده و به يگانهاي رزمي و پشتيباني تحويل مي دهد.
دريادار صفاري به توسعه و تجهيز و تسليح يگانهاي نيروي دريايي اشاره كرده و مي گويد: اين نيرو در گذشته تنها تعدادي قايقهاي عاشورا و تعداد خيلي معدودي نيز شناور كلاس طارق در اختيار داشته است كه امروزه به 8 كلاس افزايش يافته است كه 5 كلاس آن رزمي و 3 كلاس آنها پشتيباني مي باشد. همچنين سرعت شناورهاي رزمي نيرو از 30 گروه به 70 گروه افزايش يافته است كه توسعه بسيار بي رقيبي به شمار مي رود وي با اعلام اين مطلب كه دو نوع جديد شامل قايق پرنده و هاوركرافت و زيرسطحي (زيردريايي) نيز به سازمان نيرو وارد و به خدمت گرفته شده است، خاطرنشان مي كند: در زمان جنگ، اين نيرو تنها موشكهاي ساحل به درياي كرم ابريشم (2-HY ) را در اختيار داشت، در حالي كه اينك انواع موشكهاي برد كوتاه تا برد متوسط كه تنوع آنها به بيش از 10 كلاس مي رسد، در اختيار اين نيرو قرار گرفته است. مثلا اين نيرو قبلا موشكهاي سطح به هوا در اختيار نداشته، در حالي كه اينك حداقل سه مدل (كلاس) از اين نوع موشكها را در سازمان وارد كرده است. همچنين برد عملياتي موشكهاي اين نيرو، به بيش از دو برابر افزايش يافته است.
وي تكميل و به روزسازي دكترينها و استراتژيهاي عملياتي و تاكتيكي، انجام تمرينات و رزمايشهاي مشترك و تك نيرويي، افزايش توان بازدارندگي در سطح استراتژيك (ملي) را نيز از اقدامات اين نيرو دانسته و با اشاره به توسعه اشراف اطلاعاتي مي گويد: علاوه بر توانمنديهاي قبلي، شبكه راداري و شنود اين نيرو به طرز بي سابقه اي توسعه يافته و برفعاليت هاي بيگانگان در منطقه اشراف اطلاعاتي قابل توجهي ايجاد كرده است.
همچنين توسعه پشتيبانيهاي لجستيكي و نت در تمام سطوح نيرو كه شامل بهينه سازي، طراحي و ساخت انواع تسليحات و تجهيزات مورد نياز نيرو مي باشد، از جمله كارهاي انجام شده است.
فرمانده نيروي دريايي سپاه در ادامه خاطرنشان مي كند: اقتدار عملياتي و اطلاعاتي رزمندگان اين نيرو در دستگيري نيروهاي متجاوز آمريكايي و انگليسي در شمال خليج فارس به دشمنان اثبات شده است.
دريادار صفاري درخصوص برنامه هاي آينده نيروي دريايي سپاه نيز مي گويد: اين نيرو براي به روز سازي قابليت ها و تواناييهاي خود در آينده وافزايش اعتبار بازدارندگي خود در سطوح سه گانه استراتژيك، عملياتي و تاكتيكي، درصدد به كارگيري و توسعه همه ظرفيت هاي سازماني و برون سازماني است. لذا در موضوعات توسعه ساختار و سازمان، توسعه نيروي انساني در ابعاد دانش، بينش، مهارت، خلاقيت و ابتكار عمل، تجهيز و تسليح و تكميل ظرفيت هاي عملياتي و تاكتيكي، بهينه سازي آمايش سرزميني، توسعه اشراف اطلاعاتي و عملياتي، افزايش اقتدار و سيادت دريايي و افزايش قدرت بازدارندگي در پي تقويت وافزايش ابعاد كمي و كيفي است.

 

سردار سرتيپ پاسدار عباس نيلفروشان، معاون عمليات نيروي زميني سپاه با اعلام اين مطلب كه نيروي زميني سپاه پس از پايان جنگ در دو بعد تكنيكي و تاكتيكي پيشرفت هاي چشمگيري داشته است، در تشريح ابعاد پيشرفت هاي اين نيرو مي گويد: با توجه به محدوديت هايي كه در دوران دفاع مقدس از نظر سلاح، مهمات و حتي بكارگيري امكانات داشتيم، متخصصان اين نيرو و صنايع دفاعي كشور در يك حركت جهادي توانستند، سازمان رزم نيروي زميني را از نظر سلاح، مهمات و پشتيباني آتش به كفايت كامل رزمي برسانند.
وي با اشاره به طراحي و ساخت انواع سلاح هاي ضد بالگرد، ضد زره، ضد نفر و سلاح هاي تك ور و سبك با گلوله هايي كه قابليت اثرگذاري بالايي دارند، مي افزايد: امروز نيروي زميني مجهز به انبوه راكت هايي با برد 80 كيلومتر است و حتي راكت هاي با برد 200 كيلومتر هم طراحي و ساخته شده است و بحمدا... ما در بخش سلاح و مهمات و آتش پشتيباني هيچگونه محدوديتي نداريم.
معاون عمليات نيروي زميني در ادامه با اشاره به پيشرفت ها و تحولات در بعد تاكتيكي نيز خاطرنشان مي كند: يكي از نكات محوري در سپاه كه در زمان جنگ ظهور و بروز يافت، نبوغ فكري، نوآوري و تحول در تاكتيك در صحنه نبرد (انعطاف پذيري) بود كه بعنوان يكي از شاخصه هاي اصلي سپاه آن را از ساير ارتش هاي جهان متمايز مي كند.
وي مي افزايد: در زمان جنگ تاكتيك هاي نيروي زميني سپاه متناسب با صحنه نبرد و موقعيت اقليمي و جغرافيايي آن شكل مي گرفت و امروز هم اين نيرو متناسب با تهديدات دكترين آمادگي يگاني خود را ترسيم كرده و يگان ها در قالب اين طرح كلي تمرينات خود را ادامه مي دهند.
سردار نيلفروشان با اعلام اين مطلب كه در نيروي زميني دو نوع سازمان براي مقابله با تهديدات احتمالي پيش بيني شده است، اظهار مي دارد: يك نوع سازماندهي براي مقابله با دشمن همطراز است كه در اين شكل پاسداران در قالب لشكر، تيپ، گردان و دسته هاي رزمي به مقابله با دشمن برمي خيزند و در نوع دوم كه مقابله با دشمن فرامنطقه اي است، رزمندگان اين نيرو تبديل به تيم هاي كوچك و خوداتكا مي شوند و در قالب 9 هزار تيم ويژه عملياتي، جدا از يگان هاي مادر اجراي ماموريت مي كنند و در گلوگاه ه، عوارض حساس و مناطق مهم مستقر شده و عليه متجاوزين وارد عمل مي شوند و از خطوط حد واگذاري شده به خود دفاع مي كنند.
وي مي افزايد: بعضي از اين تيم ها مجهز به سلاح ضد بالگرد، برخي ديگر مجهز به سلاح ضد زره و بعضي از آنها هم نيروهاي تك ور و عملياتي هستند كه قادر به اجراي عمليات هاي مختلفي از قبيل تاخت، كمين و نفوذ هستند.
سردار نيلفروشان مي گويد: اين يگان ها وابستگي عمده به يگان هاي مادر خود براي اجراي عمليات ندارند اما با هماهنگي يگان ها خود مي توانند اجراي عمليات آفند انبوه داشته باشند.
معاون عمليات نيروي زميني سپاه با اشاره به دو رزمايش بزرگ پيامبر اعظم(2) و اقتدار در سال 85 خاطرنشان مي كند: اين رزمايش ها محل تمرين موفق اين تاكتيك ها بود كه در رزمايش پيامبر اعظم(2) 10تيپ به علاوه يگان هاي پشتيباني رزم در عمق 420 هزار كيلومتري و در رزمايش اقتدار 20 تيپ به علاوه واحدهاي پشتيباني آتش در عمق 800 هزار كيلومتر بر اجراي عمليات پرداختند.
وي در پايان با بيان اين مطلب كه در جنگ هاي آينده عنصر اصلي و محوري ترين ابزار نيروي انساني با انگيزه و اعتقاد با باورهاي محكم است، مي گويد: انگيزه الهي، ايمان و باور قلبي رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، عامل پيروزي ما بود و امروز هم آمادگي هاي معنوي عامل پيروزي در مقابل دشمنان است و دشمنان ما با تجهيزات و تسليحات نظامي فراوان خود در مقابل اين عامل به زانو در مي آيند.
سردار نيلفروشان تاكيد مي كند: نيروي زميني سپاه با اتصال به اقيانوس خروشان بسيج مردمي تبديل به يك مجموعه پايان ناپذير شده و با تكنيك ها و تاكتيك هاي پيشرفته و ايمان قلبي رزمندگان خود آماده پاسخگويي به هرگونه تهديد خارجي است.

نيروي زميني سپاه قدرتي پايان ناپذير
 

 


 

 


 

 

وزير دفاع
كوبنده ترين جواب را به تهديدات دشمن مي دهيم

*******************************************************

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

مرگ بر آمریکای جنایتکار و آل خلیفه و آل سعود و آل مروان و عبدالله صالح و معمرقذافی ونامبارک مرگ بر اسرائیل غاصب و انگلیس جبار و کل ابرقدرت های پرورش دهنده ، سازنده و صادر کننده تروریست و تروریسم به کشورهای مظلوم و ستم دیده منطقه خاورمیانه و جهان پهناور هستی . درود بر کشورهایی از جهان که خود را پاک و آری از جنگ و صلاح های هسته ای و تروریست و تروریسم کرده اند ، زنده باد یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام از صدر تا کنون و تا آینده جهان ، پاینده باد اسلام و مسلمین جهان ، پیروز باد انقلاب اسلامی  خاورمیانه ، برقرار باد پرچم حضرت مهدی صاحب الزمان ( عج ) بر فراز قله عدل و عدالت و امامت و رهبری و هدایت بشری ، پیروز و موفق و سربلند باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبریت حضرت آیت اله العظمی خامنه ای دامت ظله عالی ، در سطح جهان و جهانیان در ابعاد و عرصه های وسیع جهاد اقتصادی ، فرهنگی و فیزیکی و هسته ای و نانو تکنولوژی و پزشکی و موشکی و دفاعی و پدافند عامل و غیر عامل در بازدارندگی و ............... انشاالله ....      

 

من الله توفیق

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) esarm.iran.ir

 

من ا...توفیق

ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم

من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy)

esarm.twitter.ir

http:// www.gheraati.abdolsamad@iran.ir( privacy policy)

آدرس اصلي سايت ايثار و مقاومت عبدالصمد قرائتي( privacy policy) در ياهو

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

 

 

 

 www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat
www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir# http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

در رژه سراسري نيروهاي مسلح
بيش از 150 دستاورد دفاعي كشور به نمايش درآمد
نيروي دريايي سپاه قدرت بازدارنده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: سه شنبه 26 مهر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com