سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 343
بازدید کل : 132011
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 11100: جنبش وال استریت از آغاز تا امروز 1/8/90

عنوان 11100: جنبش وال استریت از آغاز تا امروز 1/8/90

- یکشنبه 1 آبان:
11:45: حداقل 100 فعال آمریکایی "جنبش فتح وال استریت" در شیکاگو موسوم به "فتح شیکاگو" امروز توسط پلیس این ایالت بازداشت شدند.
10:30: نزدیک به دو هزار آلمانی حامی "جنبش وال استریت" روز گذشته ضمن برپایی تظاهرات در برابر پارلمان در برلین و اعتراض نسبت به وضعیت اقتصادی این کشور، خواستار تغییر نظام اقتصادی سرمایه‌داری شدند.
09:00: پلیس استرالیا صبح امروز ضمن حمله به حامیان "جنبش فتح وال استریت" در شهر سیدنی موسوم به "فتح سیدنی"، ده‌ها تن را بازداشت کرد/ این در حالی است که بسیاری از معترضان در چادر مشغول استراحت بودند.
08:35: پلیس استرالیا صبح امروز ضمن حمله به حامیان "جنبش فتح وال استریت" در شهر سیدنی موسوم به "فتح سیدنی"، ده‌ها تن را بازداشت کرد/ این در حالی است که بسیاری از معترضان در چادر مشغول استراحت بودند.

- شنبه 30 مهر:
14:45: حامیان "جنبش فتح وال استریت" و تظاهرکنندگان موسوم به "اشغال بازار بورس لندن" شب گذشته اقدام به برپایی بیش از 150 چادر مقابل کلیسای جامع پایتخت انگلیس کردند.
11:00: صدها تن از اعضای 'جنبش فتح وال استریت' در ایالت کالیفرنیا درخواست شهرداری اوکلند برای خروج از میدان تالار شهر را رد کردند/ معترضان آمریکایی از دو هفته قبل در این مکان تجمع کرده‌اند.

- جمعه 29 مهر:
16:14: خبر گزاری 'آسوشیتدپرس: 'لیدا سایمون'مجری رادیوی ملی آمریکا، 'ان‌پی‌آر'، به دلیل شرکت در اعتراضات جنبش فتح وال استریت، اخراج شد.

- پنج شنبه 28 مهر:
14:30: پایگاه اینترنتی آمریکایی "مینیانویل": اعضای "جنبش فتح وال استریت" به ترتیب از 9 شرکت گلدمن ساکس، جی‌پی‌مرگان چیس، نیوز کورپوریشن، جنرال الکتریک، بریتیش پترولیوم، مک دونالد، لاکهید مارتین، وال مارت و اس‌ال‌ام کورپوریشن بیشترین نفرت را دارند.
10:00: پلیس نیویورک اعلام کرد؛ "آنتونی بولونا"، افسر پلیس آمریکایی که ماه گذشته در برخورد با معترضان "جنبش فتح وال استریت" از گاز فلفل استفاده کرد را به 10 روز دوری از کار محکوم می‌کند.

- چهارشنبه 27 مهر:
16:00: پلیس نیویورک شب گذشته "نائومی ولف"، نویسنده و فمنیست آمریکایی را در حریان تظاهرات "جنبش فتح وال استریت بازداشت کرد.
09:00: حامیان "جنبش فتح وال استریت" روز گذشته ضمن تظاهرات در نیویورک نسبت به خشونت بیش از اندازه پلیس این شهر در برخورد با تظاهرکنندگان اعتراض کردند.

-سه شنبه 26 مهر:
13:00: سه آمریکایی متهم به جاسوسی در ایران، روز گذشته در تظاهرات "جنبش فتح وال استریت" در ایالت اوکلند آمریکا شرکت کردند.
10:40: مقامات پلیس نیویورک از آغاز تحقیقات از "جانی کاردونا"، یکی از ماموران پلیس به اتهام حمله به یکی از معترضان "جنبش فتح وال استریت خبر دادند.

- دوشنبه 25 مهر :
16:00: پایگاه اینترنتی آمریکایی "دیلی کالر": کمپین باراک اوباما برای بهره بردن از "جنبش فتح وال استریت" جهت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در حال اتخاذ مواضع چپگرایانه است.
15:00: "لیو ویمین"، سخنگوی وزارت خارجه چین: انعکاس‌های رسانه‌‎ای زیادی درباره "جنبش فتح وال استریت" وجود دارد اما همه این بازتاب‌‎‌ها باید منجر به حفظ توسعه با ثبات اقتصاد جهانی منجر شود.
14:00: در میان 19 بازداشت‌شده روز گذشته جنبش "فتح وال استریت" در واشنگتن، تعدادی از اساتید دانشگاهی از قبیل "کورنل وست" فعال برجسته حقوق بشر آمریکا و استاد دانشگاه حضور داشتند.
12:45: شبکه آمریکایی "ای‌بی‌سی": تظاهرات آخر هفته (شنبه و یکشنبه) جنبش "فتح وال استریت" در 950 شهر و 82 کشور جهان در چهار قاره برگزار شد.
12:30: تعدادی از استرالیایی‌های حامی جنبش "فتح وال استریت" امروز برای سومین روز متوالی در مقابل بانک مرکزی این کشور در سیدنی تجمع و تظاهرات برپا کردند.
11:40: پایگاه آمریکایی "واشنگتن اسکوئر نیوز": نزدیک به سه هزار دانشجو در تظاهرات روز شنبه جنبش "فتح وال استریت" در شهر واشنگتن شرکت داشتند/ در این تظاهرات، بیش از 30 هزار آمریکایی حضور داشتند.
11:15: خبرگزاری آمریکایی "آسوشیتدپرس": جنبش "فتح وال استریت" وارد اولین ماه تولد خود شده است/ اگرچه سازماندهی آن زیاد نبوده است اما انتظار می‌رود دامنه فعالیت آن در سراسر جهان گسترش یابد.
10:55: "دیوید آکسلرود"، مشاور اقتصادی باراک اوباما: جنبش "فتح وال استریت" آمریکا خواهان تصویب قوانین بانکی جدیدی نیستند و خواهان نظامی اقتصادی هستند که به نیازهای آنها توجه کند.
10:20: روزنامه 'واشنگتن پست': بیش از 900 شهر اروپا، آسیا، آفریقا و شمال آمریکا در تظاهرات جهانی روز شنبه 'جنبش فتح وال استریت' شرکت کرده و خشم خود را از نظام مالی جهانی و سیاست‌های کاهش بودجه عمومی دولت‌ها نشان دادند.
10:00: روزنامه "وال استریت ژورنال": جنبش "فتح وال استریت" ابتدا با تعداد کمی جوان در پارک منطقه منهتن آغاز شد و اکنون توانسته تظاهرات چندین هزار نفری در بیش از ده‌ها کشور در کشورهای مختلف به راه اندازد.

- یکشنبه 24 مهر:
16:30: نیروهای پلیس شیکاگو در آمریکا تعداد 175 نفر از معترضان جریان "فتح وال استریت " در این شهر را دستگیر کردند.
14:36: "بی‌بی‌سی": "جیانی آلمانو"، شهردار رم خشونت‌های پلیس ایتالیا در مقابل حامیان جنبش "فتح وال استریت" را به گردن "آدم‌های بی سر و پایی" انداخت که از سراسر ایتالیا و شاید اروپا، به داخل معترضان رخنه کرده بودند.
14:25: نزدیک به 250 تن از حامیان انگلیسی جنبش "فتح وال استریت" امروز ضمن تجمع در مقابل کلیسای جامع لندن، اقدام به برپایی چادر کردند.
14:15: "خبرگزاری فرانسه": تظاهرات در شهرهای مختلف و درگیری‌های روز گذشته در نیویورک و رم نشان داد، جنبش "فتح وال استریت" در حال تبدیل شدن به یک جنبش جهانی در مقابل سیاست ریاضت اقتصادی و نظام سرمایه‌داری است.
13:00: "پل براون"، سخنگوی پلیس نیویورک امروز از دستگیری بیش از 80 تظاهرکننده جنبش "فتح وال استریت" آمریکا در جریان تظاهرات روز گذشته خبر داد.
12:40: روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارنوت": گزارش‌هایی از احساسات ضدیهودی‌گرایی در میان جنبش "اشغال وال استریت" در نیویورک مخابره شده است و یهودیان مقصر نابسامانی در بازارهای مالی آمریکا معرفی شده‌اند.
10:35: "جولیان آسانژ"، موسس پایگاه ویکی‌لیکس روز گذشته در تظاهرات حمایتی "اشغال وال استریت" در انگلیس موسوم به "اشغال بازار بورس لندن" شرکت کرد.
10:20: روزنامه انگلیسی "گاردین": تظاهرات روز گذشته در حمایت از جنبش "اشغال وال استریت" و در اعتراض به نظام مالی جهانی، در بیش از 80 کشور دنیا برگزار شد.
09:15: شبکه "سی‌ان‌ان" از دستگیری حداقل 14 تن از تظاهرکنندگان جنبش "اشغال وال استریت" در حمله شب گذشته پلیس نیویورک خبر داد.
08:30: سخنگوی شهردار رم از زخمی شدن بیش از 70 تن در درگیری روز گذشته پلیس ایتالیا با حامیان جنبش "اشغال وال استریت" در این شهر خبر داد/ وی اعلام کرد، 40 نفر از مجروحان، مامور پلیس بوده‌اند.
08:20: پلیس نیویورک در آمریکا شب گذشته ضمن حمله به تظاهرات جنبش "اشغال وال استریت"، برخی از تظاهر‌کنندگان مردمی را بازداشت کرد/ به تعداد دقیق بازداشت‌شدگان اشاره‌ای نشده است.

- شنبه 23 مهر:
17:10: حامیان جنبش "اشغال وال استریت" در شهرهای سیدنی، ملبورن، سئول، تایپی، رم، لندن، سارایوو و توکیو ضمن برگزاری تظاهرات، نسبت به افزایش شکاف بین فقرا و ثروتمندان در جهان اعتراض کردند.
16:30: صدها تن از بوسنیایی‌های حامیان جنبش 'اشغال وال استریت' در سارایوو، ضمن سر دادن شعار 'مرگ بر نظام سرمایه‌داری'، خواستار رفع نابرابری‌های اجتماعی و اقتصادی در جهان شدند.
16:20: بیش از پنج هزار تن از حامیان جنبش "اشغال وال استریت" ضمن تجمع در مقابل بانک مرکزی اروپا در فرانکفورت آلمان، تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.
16:07: پلیس انگلیس برای مقابله با جنبش "اشغال بازار بورس لندن" از صبح امروز به وقت محلی به حالت آماده‌باش درآمده است.

16:00: "تامارا ویلداش"، اسپانیایی 30 ساله مقیم لندن ضمن شرکت در جنبش "اشغال بازار بورس لندن": در همبستگی با تظاهرات دوستان و هموطنانم در خیابان‌های اسپانیا، در تظاهرات شرکت کرده‌ام.
14:50: عضو جنبش "اشغال بازار بورس لندن": هدف ما از این اعتراضات، افزایش آگاهی‌ها از نظام ناعادلانه سیاسی - اقتصادی بریتانیا است که به ضرر 99 درصد از توده مردم است.
14:08: حامیان جنبش 'اشغال وال استریت' امروز ضمن تظاهرات در شهرهای 'سیدنی'، توکیو' و 'تایپی'، نسبت به بی‌عدالتی و نابرابری‌های درآمدی در جهان اعتراض کردند.
11:35: حامیان جنبش "اشغال وال استریت" روز گذشته ضمن قطع سخنرانی "رابرت مرداک" در یک موسسه آموزشی شهر "سان فرانسیسکو" وی را به تلاش برای منتفع شدن از نظام آموزشی آمریکا متهم کردند.
10:00: پایگاه اینترنتی "ونکوور سان" از تسری جنبش "اشغال وال استریت" به شهرهای اوتاوا، مونترئال، ونکووور، تورنتو و کالگاری در کانادا خبر داد/ قرار است امروز تظاهرات حمایتی در این شهرها برگزار شود.
08:12: خبرگزاری رویترز از برنامه‌ریزی برای تظاهرات امروز حامیان جنبش "اشغال وال استریت" در سطح کشورهای جهان از آمریکا، نیوزیلند، آلمان، انگلیس و دیگر کشورها خبر داد.

-جمعه 22 مهر:

15:35: هفت نفر از اعضای جنبش "اشغال وال استریت" با حضور در یکی از جلسات کنگره آمریکا، ضمن قطع سخنان لئون پانتا وزیر دفاع این کشور، خواستار خروج نظامیان آمریکایی از عراق و افغانستان شدند.
13:30: گروهی از حامیان فیلیپینی جنبش "اشغال وال استریت" آمریکا امروز در منطقه تجاری شهر مانیل، پایتخت فیلیپین، تظاهرات کردند.
11:55: پلیس ایالت "سیاتل" آمریکا شب گذشته 10 تن از حامیان جنبش "اشغال وال استریت" که تظاهرات اعتراضی با عنوان "اشغال سیاتل" برپا کرده بودند را بازداشت کرد.
11:09: 'ناتالیا آبرامس'، یکی از اعضای جنبش 'اشغال وال استریت' از تشکیل 'جنبش ملی همبستگی دانشجویی' در لس‌آنجلس آمریکا و برگزاری تظاهرات در دانشگاه‌های بیش از 25 ایالت این کشور خبر داد.
10:40: پلیس آمریکا روز گذشته 11 معترض جنبش "اشغال وال استریت" را در "سان فرانسیسکو" به علت نقض مالکیت یک شرکت تجاری بین‌المللی و اشغال در ورودی آن، بازداشت کرد.
10:15: معترضان جنبش "اشغال وال استریت" در پاسخ به درخواست مقامات شهرداری نیویورک برای تغییر موقت میدان تحصن خود، از قصد خود برای عدم ترک این میدان در نیویورک خبر دادند.
09:17: 'لخ والسا'، رئیس‌جمهور سابق لهستان و برنده جایزه صلح نوبل اعلام کرد؛ احتمالا طی ماه آینده ضمن سفر به نیویورک، به تظاهرکنندگان جنبش 'اشغال وال استریت' خواهد پیوست.

- پنج شنبه 21 مهر:
15:08- فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز شعارهای عدالت‌خواهانه انقلاب اسلامی ایران در قلب اروپا و آمریکا طنین‌انداز شده است، گفت: با وجود این دستاوردها دشمنی‌ها علیه ایران اسلامی طبیعی است.


چهارشنبه 20 مهر :
12:55: شبکه "سی‌ان‌ان": شگفتی ناظران رسانه‌ای از جنبش "وال استریت" این است که چگونه توانسته بدون داشتن رهبری واحد و منسجم و برخورداری از توان اقتصادی بالا برای شناساندن خود، به چنین جایگاهی در بین طبقه متوسط جامعه آمریکا دست یابد.
9:16: بیش از پانصد تن از اعضای جنبش 'اشغال وال استریت' ضمن تظاهرات در اطراف خانه‌های میلیاردرهای آمریکایی در نیویورک چون 'رابرت مرداک' و 'جان پالسن'، نسبت به نابرابری در این کشور اعتراض کردند.


- سه شنبه 19 مهر :
16:10: خبرگزاری رویترز: پس از "بهار عربی" و نا‌آرامی در اروپا، جنبش "اشغال وال استریت" نیویورک، آخرین نشانه واکنش شدید مردمی و جهانی علیه حاکمان کشورها است.
11:27: پلیس آمریکا صبح امروز بیش از 50 حامی جنبش 'اشغال وال استریت' در بوستون را به دلیل آنچه 'نادیده گرفتن هشدارهای امنیتی' اعلام شده است، دستگیر کرد.

دوشنبه 18 مهر :
13:54: "نیوت گینگریچ"، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری 2012 آمریکا با اشاره به تظاهرات جنبش "اشغال وال استریت": این نتیجه طبیعی جنگ طبقاتی است که باراک اوباما به راه انداخته است.
13:45: هرمان کین، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری 2012 آمریکا تظاهرات جنبش 'اشغال وال استریت' را 'ضد‌آمریکایی'، 'ضد سرمایه‌داری' و 'ضد نظام مبتنی بر بازار آزاد' توصیف کرد.
13:10: پایگاه آمریکایی 'استانینگتن دات پتچ': با گذشت بیش از سه هفته از اعتراضات جنبش 'اشغال وال استریت'، این جنبش توانسته زن، مرد، پیر، جوان، سفید پوست، سیاه‌پوست، انگلیسی‌زبان و اسپانیایی‌زبان در آمریکا را به خود جذب کند.
12:30: معمر قذافی در پیامی با اشاره به اعتراضات جنبش "وال استریت" در آمریکا: جواب هرج و مرج، هرج و مرج است/ طرفداران من عامل اصلی تظاهرات در آمریکا هستند.

- یکشنبه 17 مهر:
15:25: نانسی پلوسی، رهبر دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا با بیان اینکه "به تغییر نیاز داریم"، از جنبش "اشغال وال استریت" حمایت کرد.
15:10: حامیان انگلیسی جنبش "اشغال وال استریت" با ایجاد صفحاتی در فیس بوک و توئیتر خواستار برگزاری تظاهرات اعتراضی با عنوان "اشغال بازار بورس لندن" در تاریخ 15 اکتبر (23 مهر) شدند.
14:36: شبکه خبری 'أبواب العربیة': وال استریت نمونه آمریکایی میدان التحریر و انقلاب اعراب و بیانگر شکسته شدن تدریجی هیمنه آمریکا و اثبات حقیقت 'بهشت برین' نبودن این کشور است.
14:06: روزنامه مصری 'الشارع': اعتراض شهروندان آمریکایی الهام‌گرفته از جنبش‌های عربی و مطالبات آنان نیز مطالبات شهروندان عرب است/ این اعتراضات به معنای واقعی 'خزان آمریکایی' است.
09:58: بیش از صد معترض ضد جنگ شب گذشته به موزه ملی هوا و فضای آمریکا در شهر واشنگتن حمله کردند/ برای متفرق کردن معترضان از گاز فلفل استفاده و یک نفر نیز بازداشت شد.
09:46: معترضان ضد جنگ در آمریکا روز گذشته در واشنگتن ضمن برگزاری تظاهرات، همبستگی خود را با جنبش "اشغال وال استریت" که در میدان "آزادی" این شهر تجمع کرده‌اند، را اعلام کردند.
08:58: پایگاه خبری 'آلترنت': بحران اقتصادی آمریکا به حدی است که برخی دانشجویان آمریکایی به دلیل عدم توانایی در بازپرداخت وام دانشجویی خود مجبور به تن‌فروشی می‌شوند.
08:00: هوگو چاوز، رئیس‌جمهور ونزوئلا ضمن ابراز همبستگی با جنبش "اشغال وال استریت"، دولت آمریکا را به دلیل آنچه "سرکوب وحشتناک" معترضان آمریکایی توصیف کرد، محکوم کرد.

- شنبه 16 مهرماه:
15:30: شبکه "الجزیره" انگلیسی در گزارشی ضمن "ناامید‌کننده" خواندن پوشش رسانه‌ای از جنبش "اشغال وال استریت": با وجود عدم پوشش تظاهرات در آمریکا، تظاهرکنندگان در سطح کشور گسترده شده و بر تعداد آنها افزوده شده است.
12:46: سردار نقدی با اشاره به جنبش 'اشغال وال استریت': حرکت ملت آمریکا عمیق، ریشه‌دار و موجی است که به دلیل استقلال از احزاب سیاسی آمریکا، فروپاشی نظام سیاسی این کشور را در پی دارد.
12:41:حامیان جنبش 'اشغال وال استریت'، روز گذشته در هارتفورد و آتلانتا مراکز ایالت‌های کنتیکت و جورجیای آمریکا، تظاهرات با عنوان 'اشغال هارتفورد' و 'اشغال آتلانتا' برگزار کردند.
12:07: 'استفان لندمن' نویسنده آمریکایی و مدیر رادیو 'پراگرسیو' در گفتگو با «نسیم» عمق و ابعاد جنبش اعتراضی وال استریت را تشریح کرد؛ یک سوم آمریکائی‌ها زیر خط فقر هستند/ اگر جای جوانان بودم، آمریکا را ترک می‌کردم.
12:02: گزارش تصویری// جنبش وال استریت؛ 99% علیه 1%
11:16: کاریکاتور// زمان سقوط
9:02: پایگاه اینترنتی 'نیویورک دیلی نیوز' از هک صفحه توئیتر جنبش 'اشغال وال استریت' در پی حمله سایبری روز گذشته افراد ناشناس خبر داد.

- جمعه 15 مهر:
16:32: خبرگزاری فرانسه گزارش داد؛ در ادامه دستگیری معترضان به سیاست‌های اقتصادی آمریکا، امروز 11نفر در شهر لس آنجلس توسط پلیس بازداشت شدند.
16:14: باراک اوباما شب گذشته در کنفرانس خبری خود در کاخ سفید، اعتراضات جنبش اشغال وال‌استریت را 'صدای نارضایتی‌های مردم از ناکامی سیستم مالی' ایالات متحده توصیف کرد.
13:54: شبکه خبری 'سی‌ان‌ان' گزارش داد؛ معترضان 'اشغال وال‌استریت' در حال برنامه‌ریزی برای ادامه و تشدید اعتراضات و کشاندن آن به شهرهای دیگر آمریکا در روز جمعه هستند.
12:06: 'معن بشور'، دبیرکل سابق کنفرانس قومی عربی: با افول آمریکا و همزمانی اعتراضات این کشور با فصل پاییز، عنوان 'خزان آمریکایی' در برابر بهار عربی شایسته‌ترین نام برای نآآرامی‌های آمریکا است.
11:31: صدها آمریکایی حامی 'جنبش اشغال وال استریت' شب گذشته در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی آمریکا با اشغال 'میدان آزادی' واقع در مرکز شهر واشنگتن خواستار اصلاحات اقتصادی شدند.
11:15: 'آلکس گراد'، عضو جنبش 'اشغال ملبورن': اعضای جنبش 'اشغال وال استریت' تنها نیستند/ در بیش از 25 کشور از هنگ‌کنگ و بوئنوس‌آیرس تا دوبلین و مادرید برای تظاهرات جهانی در 15 اکتبر(23 مهر) فراخوان داده‌اند.
11:00: 'آلکس گراد'، استرالیایی 24 ساله ضمن حمایت از جنبش اشغال وال استریت' در آمریکا از برنامه‌ریزی برای تظاهرات اعتراضی روز 15 اکتبر (23 مهر) در حمایت از این جنبش در استرالیا با عنوان 'اشغال ملبورن' خبر داد.
11:10: 'آلکس گراد'، عضو جنبش 'اشغال ملبورن': اعضای جنبش 'اشغال وال استریت' تنها نیستند/ فراخوان‌های زیادی برای برگزاری تظاهرات جهانی در روز 15 اکتبر (23 مهر) در بیش از 25 کشور، از هنگ‌کنگ و بوئنوس‌آیرس گرفته تا دوبلین و مادرید وجود دارد
11:20: صدها تن از معترضین آمریکایی شب گذشته در اعتراض به سیاست‌های اقتصادی آمریکا با اشغال "میدان آزادی" واقع در مرکز شهر واشنگتن خواستار اصلاحات اقتصادی شدند.


- پنجشنبه 14 مهرماه:
14:47: گزارش تصویری// جنبش وال‌استریت چه می‌خواهد!؟
12:53: نتایج جدیدترین نظرسنجی مشترک روزنامه 'واشنگتن پست' و شبکه 'ای‌بی‌سی‌نیوز' نشان می‌دهد که 75 درصد مردم آمریکا مخالف نحوه اداره سیستم سیاسی این کشور هستند.
12:13: 'سی‌ان‌ان': بی‌سابقه ترین و شلوغ‌ترین اعتراضات مردمی در آمریکا موسوم به 'اشغال وال استریت'، امروز وارد بیستمین روز خود شد/ شب گذشته 28 معترض دیگر بازداشت شدند.
11:54: اتحادیه کارگران، اتحادیه فدرال معلمان و اسکادران عملیات هوایی آمریکا، روز گذشته حمایت خود از اعتراضات مردمی این کشور را اعلام کردند.
10:47: یکی از شرکت‌کنندگان در تظاهرات مردمی 'اشغال وال‌استریت' در گفتگو با خبرگزاری فرانسه: این اعتراضات، یک انقلاب است و روز به روز بر دامنه آن افزوده می‌شود.
10:27: دانشجویان بیش از 75 دانشگاه آمریکا برای شرکت در اعتراضات این کشور اعلام آمادگی کردند/ دانشجویان چند دانشگاه کلاس‌های خود را ترک کردند.

- چهارشنبه 13 مهرماه:
19:49: نتایج جدیدترین نظرسنجی موسسه 'گالوپ' نشان می‌دهد که 55 درصد از مردم آمریکا نسبت به رسانه‌های این کشور بی‌اعتماد هستند.
15:24: مجله آمریکایی 'تایم': همزمان با تظاهرات در یمن، بحرین و دیگر نقاط خاورمیانه، جنبش 'اشغال وال استریت' با ادامه اعتراضات، میدان 'التحریر' را در آمریکا ایجاد کرده است.
9:58: پنج معترض به نمایندگی از بازداشت‌شدگان تظاهرات اخیر نیویورک، از 'مایکل بلومبرگ'، شهردار و 'ریموند کلی'، کمیسر پلیس این شهر به دادگاه فدرال شکایت کردند.

- سه شنبه 12 مهر ماه:
15:34: 'پاتریک برونر'، سخنگوی جنبش 'اشغال وال استریت' ضمن اعلام تداوم تجمعات اعتراضی، از معترضان خواست در اقدامی نمادین با پوشیدن لباس 'زامبی'، اسکناس‌های دلار را بخورند.
11:30: آسوشیتدپرس با تاکید بر ادامه‌دار بودن اعتراضات در آمریکا: در هجدهمین روز تظاهرات، معترضان در مقابل بانک‌های فدرال تجمع و در پارک‌های این کشور از لس‌آنجلس و پورتلند گرفته تا شهر "مین" کمپ برپا کرده‌اند.
10:00: حامیان جنبش "اشغال وال استریت" در ایالت "اورگان" آمریکا اعلام کردند؛ در اعتراض به سیاست‌های مالی، روز پنج شنبه در "پورتلند"، یکی از شهرهای این ایالت تظاهرات اعتراضی با عنوان "اشغال پورتلند" برگزار می‌کنند.

- دوشنبه 11 مهرماه:
21:17:'یورو نیوز' به نقل از معترض آمریکایی: از فساد و دزدی خسته شده‌ایم، خانه و شغل خود را از دست داده‌ایم و دیگر چیزی برایمان نمانده است.
17:30: 'رابرت کامیسو'، یکی از معترضان بازداشت‌شده جنبش 'اشغال وال استریت' ضمن تاکید بر ادامه تظاهرات این جنبش در خطاب به پلیس نیویورک گفت: اگر یکی از ما را بازداشت کنید، دو معترض جدید اضافه خواهد شد.
16:35: روزنامه انگلیسی "میل آنلاین" از کشیده شدن تظاهرات اعتراضی جنبش "اشغال وال استریت" به شهرهای بوستون، سیاتل، شیکاگو، لس‌آنجلس و دنور آمریکا خبر داد.
15:35: "نوآم چامسکی"، اندیشمند برجسته آمریکایی ضمن حمایت از جنبش "اشغال وال استریت": اگر شما در خیابان‌های نیویورک قدم بزنید، فقر در همه جا قابل مشاهده بوده و زیرساخت‌ها و نیز مدارس در حال سرنگونی است.
11:05: ادامه تحصن مردم لس‌آنجلس برای دومین شب متوالی با برپایی کمپ مقابل تالار شهر 'لس‌آنجلس'.
11:59: حامیان جنبش 'اشغال وال استریت' در کانادا از تصمیم برگزاری تظاهرات حمایتی در این کشور در محل بازار سهام شهر 'تورنتو' در 17 اکتبر (25 مهر) خبر دادند.

- یکشنبه 10 مهرماه:
8:19: بازداشت بیش از 700 معترض را پس از تظاهرات و بستن پل 'بروکلین' توسط پلیس نیویورک.
9:32: آغاز تحصن بیش از 100 معترض در ادامه اعتراضات نیویورک در اطراف تالار مرکزی لس‌آنجلس.
10:24: گزارش تصویری// برخورد پلیس نیویورک با معترضین وال استریت روی پل بروکلین.
20:47: 'یورو نیوز': پلیس بی‌دلیل به ضرب و شتم معترضان پرداخت/ سیاه‌پوستان هدف اول حملات خشن پلیس هستند.

- شنبه 9 مهرماه:
9:49: معترضان در اعتراض به برخورد خشن نیروهای امنیتی نیویورک، مقابل مرکز پلیس این شهر تظاهرات کردند.
12:31: پایگاه سعودی 'المحیط': بازتاب انقلاب‌های عربی در آمریکا تنها محدود به نیویورک نیست، بلکه نفوذ ایالات متحده در جهان و خاورمیانه را به چالش خواهد کشید.
17:08: 'دیوید پترسون'، فرماندار سابق ایالت نیویورک با حضور در جمع معترضان، حمایت خود از این اعتراضات را اعلام کرد.
19:45: تشکیل جنبش 'اشغال لس آنجلس' و اعلام همبستگی با جنبش 'اشغال وال استریت ' و آغاز تحصن خود از صبح شنبه.
20:52: جنبش 'اشغال شیکاگو' با اعلام شروع تحصن اعتراضی خود مقابل بانک 'فدرال رزرو': اینجا 'میدان التحریر' ماست و اگر لازم باشد ماه‌ها در اینجا خواهیم ماند.
21:13: 'نیویورک تایمز': شش هزار زندانی زندان کالیفرنیا، از دوشنبه هفته گذشته در اعتراض به شرایط بد این زندان دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

- جمعه 8 مهرماه:
11:21: 'راشا تودی': با وجود افزایش موج اعتراضات و ادامه تحصن مقابل ساختمان وال‌استریت، رسانه‌‌های آمریکایی همچنان در سکوت به سر می‌برند.
12:00: 'راشاتودی': منابع محلی از گسترش اعتراضات از نیویورک به ایالت‌های لس‌آنجلس، کالیفرنیا، شیکاگو و ایلی‌نویز خبر دادند.
12:39: 'سی‌ان‌ان': تحصن و اعتراضات مردمی آمریکا امروز وارد چهاردهمین روز خود شد و تاکنون بیش از 100 معترض بازداشت شده‌اند.

- چهارشنبه 6 مهرماه:
17:45: گزارش تصویری// ادامه تحصن معترضین به سیاست های اقتصادی دولت آمریکا در خیابان 'وال استریت' نیویورک + فیلم
18:12: رویترز: پلیس طی هفت روز گذشته حدود 3000 نفر را در 50 ایالت آمریکا به اتهام ورود غیرقانی به این کشور دستگیر کرده است.
19:22: یک جوان سیاه‌پوست حامل پلاکاردی حاوی شعار 'روزی می‌رسد که فقرا چیزی جز خود ثروتمندان برای خوردن پیدا نخواهند کرد' اعتراض خود را اعلام کرد.

- سه شنبه 5 مهرماه:
13:23: تحصن اعتراضی به سیاست‌های اقتصادی آمریکا در خیابان 'وال‌استریت' نیویورک، وارد یازدهمین روز خود شد.
14:07:'پاتریک برونر'، سخنگوی معترضان: مهمترین نگرانی ما این است که دموکراسی واقعی در کشور به دلیل نابرابری ثروت، به سرقت رفته است.
14:25:'سی‌ان‌ان': معترضان به سیاست‌های اقتصادی دولت اوباما با الهام از 'بهار عربی' از 11 روز گذشته تحصن کرده‎‌اند.

- یکشنبه 3 مهرماه:
بازداشت بیش از 80 معترض به سیاست‌های اقتصادی دولت آمریکا در نیویورک.

- پنجشنبه 31 شهریور:
چادر زدن حدود 200 آمریکایی معترض مقابل ساختمان وال استریت در نیویورک.

- یکشنبه 27 شهریور:

آغاز تحصن صدها نیویورکی در اعتراض به 'فساد موجود در سیستم‌های مختلف' و 'کاهش بودجه دستگاه‌های دولتی' آمریکا مقابل ساختمان بورس 'وال استریت'.

 

 

 

*******************************************************

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

مرگ بر آمریکای جنایتکار و آل خلیفه و آل سعود و آل مروان و عبدالله صالح و معمرقذافی ونامبارک مرگ بر اسرائیل غاصب و انگلیس جبار و کل ابرقدرت های پرورش دهنده ، سازنده و صادر کننده تروریست و تروریسم به کشورهای مظلوم و ستم دیده منطقه خاورمیانه و جهان پهناور هستی . درود بر کشورهایی از جهان که خود را پاک و آری از جنگ و صلاح های هسته ای و تروریست و تروریسم کرده اند ، زنده باد یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام از صدر تا کنون و تا آینده جهان ، پاینده باد اسلام و مسلمین جهان ، پیروز باد انقلاب اسلامی  خاورمیانه ، برقرار باد پرچم حضرت مهدی صاحب الزمان ( عج ) بر فراز قله عدل و عدالت و امامت و رهبری و هدایت بشری ، پیروز و موفق و سربلند باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبریت حضرت آیت اله العظمی خامنه ای دامت ظله عالی ، در سطح جهان و جهانیان در ابعاد و عرصه های وسیع جهاد اقتصادی ، فرهنگی و فیزیکی و هسته ای و نانو تکنولوژی و پزشکی و موشکی و دفاعی و پدافند عامل و غیر عامل در بازدارندگی و ............... انشاالله ....      

 

من الله توفیق

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) esarm.iran.ir

 

من ا...توفیق

ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم

من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy)

esarm.twitter.ir

http:// www.gheraati.abdolsamad@iran.ir( privacy policy)

آدرس اصلي سايت ايثار و مقاومت عبدالصمد قرائتي( privacy policy) در ياهو

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

 

 

 

 www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat
www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2 YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin

http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir# http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: یک شنبه 1 آبان 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com