سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 1834
بازدید کل : 131680
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 11300:کلیات نقض حقوق زنان در کشورهای مدعی حقوق بشر
عنوان 11300:کلیات نقض حقوق زنان در کشورهای مدعی حقوق بشر
 
خشونت جنسی علیه زنان دراروپا
 
تبعيض عليه زنان انگليسي
 
تعداد نمايندگان زن در پارلمان انگليس بسيار كم است، حقوق زنان كمتر از مردان است و زنان را براي خلاف‌هاي بسيار جزيي زنداني مي‌كنند.


 

به گزارش بي‌بي‌سي، گزارشي از يك كميته با نفوذ سازمان ملل با ارائه تصويري سياه از زندگي روزمره زنان در انگليس به مبارزه آنان براي برخورداري از زندگي بهتر در جامعه اين كشور اشاره مي‌كند.


 

 كميته سازمان ملل ضمن تاكيد بر ضرورت تلاش بيشتر براي بهبود وضعيت زنان در انگليس خواهان تعيين جداول زماني براي افزايش تعداد زنان در زندگي سياسي و عمومي و استفاده از تدابير ويژه براي ارتقاي موقعيت زنان به مواضع رهبري شده است.


 

 از هر پنج عضو مجلس عوام و مجلس لردهاي انگليس فقط يك نفر را زنان تشكيل مي‌دهند و اختلاف بين دستمزد زنان و مردان در انگليس از بيشترين‌ها در اروپاست.


 

 يافته‌ها نشان مي‌دهد ميانگين دستمزد زنان براي انجام كار برابر با مردان حدود 83 درصد دستمزد مردان است.


 

سازمان ملل در گزارش خود بر ضرورت انجام تدابيري براي مهار خشونت عليه زنان و جلوگيري از ازدواج‌هاي اجباري تاكيد كرده و خواهان خودداري از زنداني كردن زنان براي ارتكاب خلاف‌هايي بسيار جزيي شده است.


 

سازمان‌ ملل از دولت انگليس خواسته است تلاش‌هاي خود را براي كاهش تعداد زنان در تعارض با قانون اين كشور، از جمله از طريق برنامه‌هاي پيشگيري به منظور يافتن دلايل خلافكاري زنان، بيشتر كند.
منبع:جام جم
 
 
چهار پنجم زنان انگليسي از رفتارهاي همسرانشان ناراضي هستند.
 
گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس به نقل از شبكه بي بي سي حاكي است، براساس نظر سنجي از خانواده هاي انگليسي چهار پنجم زنان انگليسي از رفتارهاي شوهرانشان ناراضي هستند.
براساس اين گزارش، اين آمار با انجام نظر سنجي از800 زن كه بيش از 50 سال سن دارند به دست آمده و بر اساس آن چهار پنچم آنها از رفتارهاي شوهرانشان ناراضي هستند.
گفتني است، اين زنان معتقدند كه همسرانشان نسبت به آنها رفتار درست و صادقانه اي ندارند.
 
چهارصد هزار زن اسپانيايي قرباني خشونت هاي خانوادگي هستند
 
بنا به امارهاي منتشر شده از سوي دولت اسپانيا : حدود چهارصد هزار زن هم اکنون قرباني خشونت هاي خانوادگي در اسپانيا هستند.

 
در پي تحقيقات به عمل امده در مورد خشونت هاي خانوادگي در سال دو هزار و شش، يک ميليون و نيم زن در اسپانيا حداقل يک بار در زندگي شان قرباني خشونت هاي خانوادگي بودند.
ميگوئل لورنته نماينده دولت در مبارزه با خشونت هاي خانوادگي گفت چهارده درصد از اين رقم مربوط به افرادي نيز مي شود که قرباني خشونت هاي خانوادگي نبودند اما مورد حمله همسران سابق خود قرار گرفته اند.
خوزه لوئيز رودريگز زاپاترو نخست وزير اسپانيا امسال سمت وزير مشاور در امور حقوق زنان و مردان را ايجاد کرد.
از ابتداي امسال تا کنون مجموعا پنجاه و هشت زن توسط شوهران يا شوهران سابق خود به قتل رسيده اند.
دولت اسپانيا تدابيري براي مبارزه با خشونت هاي بر عليه زنان اتخاذ کرده است. دولت اسپانيا هفته گذشته اعلام کرد دستبندهايي را که مجهز به سيستم جي پي اس هستند را به دست مرداني که سابقه خشونت بر ضد زنان خود داشتند خواهد بست تا انها را بهتر کنترل کند.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد اين دولت شماره مخصوصي را براي زنان قرباني خشونت هاي خانوادگي اختصاص داده است.
منبع:واحدمرکزی خبر
 
 
هر سه روز يك زن بر اثر خشونت‌هاي خانگي در فرانسه كشته مي‌شود
 
 پايگاه اطلاع رساني لا- كروا نوشت: به طور متوسط هر سه روز يك زن فرانسوي قرباني خشونت‌هاي خانوادگي مي‌شوند.

 
 لا- كروا روز سه شنبه اين آمار را با توجه به فشار رواني وارد آمده بر زنان بسيار نگران‌كننده عنوان كرد اين گزارش كه به مناسبت روز جهاني مبارزه با خشونت عليه زنان، منتشر شد، حاكي است: در سال ‪ ۲۰۰۷‬ميلادي، ‪ ۱۶۶‬زن در فرانسه بر اثر خشونت خانوادگي جان باختند.
اين گزارش به نقل از مسئولان يكي از موسسات خدمات اجتماعي فرانسه مي افزايد: خشونت‌هاي خانوادگي در همه اقشار جامعه به چشم مي‌خورد و در گروه سني ‪ ۱۸‬تا ‪ ۲۵‬سال شدت بيشتري دارد.
گزارش حاكي است، با توجه به پذيرش قوانين مربوط حقوق و آزادي زنان توسط فرانسه و ساير كشورهاي اروپايي، آمار ارائه شده در روز جهاني مبارزه با خشونت عليه زنان، نشان مي‌دهد كه اين قوانين براحتي نقض مي‌شوند.
سال گذشته نيز منابع اطلاع رساني فرانسه  آمار مشابهي از كشته شدن زنان در اين جريان اين خشونت‌ها اعلام كرده بودند.
پايگاه اطلاع رساني آر تي بي‌اف نيز اعلام كرد كه در سال گذشته ‪ ۵۶‬هزار مورد خشونت خانوادگي در بلژيك گزارش شده است.
اين گزارش با بيان اينكه روزانه ‪ ۱۵۰‬مورد خشونت خانوادگي در اين كشور رخ مي دهد، سن اعمال‌كنندگان خشونت عليه زنان را ‪ ۲۵‬تا ‪ ۴۰‬سال اعلام كرد.
اين گزارش با بيان اينكه در منطقه والوني بلژيك از هر پنج زن يك نفر در طول زندگي با خشونت خانوادگي روبه رو مي‌شود، افزود: بودجه بخش‌هاي دولتي مبارز با خشونت‌هاي خانوادگي عليه زنان از پنج ميليون يورو در سال ‪۲۰۰۸‬ ميلادي به شش ميليون و ‪ ۶۰۰‬هزار يورو براي سال ‪ ۲۰۰۹‬ميلادي افزايش يافته است و مبارزه با اين پديده به عنوان اولويت برنامه‌هاي ملي امنيت اجتماعي بلژيك در سال ‪ ۲۰۰۸‬تا ‪ ۲۰۱۱‬ميلادي تعريف شده است.

   حقوق زنان غیر قابل معامله است

 

ما زنان بیش از همه به صلح نیاز داریم برای آنکه در جنگ بیش از مردان متضرر می شویم. بودن در حالت جنگی اندک حقوقی را که سالیان متمادی برای آن مبارزه کرده ایم و همچنین فرصت های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را از ما می رباید. در عین حال معتقدیم که دستیابی به صلح پایدار بدون تحقق عدالت، حکومتداری خوب، حاکمیت قانون و احترام به حقوق بشر امری ناممکن است که هسته مرکزی تمام این مفاهیم را نیز حقوق زنان و مشارکت واقعی آنان در تعیین مسیر حرکت جامعه تشکیل می دهد. مشارکت سیاسی زنان امر مستلزم سیاستگذاری های کلان و خرد در جهت ایجاد تغییرات در فرهنگ جاری کشور است. مشارکت مساوی و کیفی زنان در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی پیش شرط تحقق صلح، دستیابی به جامعه ای سالم، انسانی، متوازن، عاری از خشونت، فقر و بی عدالتی است.
نیازهای زنان در جامعه جنگ زده افغانستان بی شمار است. نمی توان انتظار داشت که کنفرانس کابل پاسخگوی تمام این مسائل و پیچیدگی های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور باشد. خطاب ما به کسانی است که امروز بار دیگر به سیاست های کلان کشور و مسیر حرکت آن می اندیشند. باید توجه داشت که بدون حضور پر قدرت دولت نمی توان مسیر جامعه را برای برون رفت از بحرانی که زنان این سرزمین گرفتار آنند، ترسیم کرد. این کار جامعه مدنی نوپا و انجیو های قراردادی بین المللی و داخلی نیست که بتوانند به این معضل بزرگ اجتماعی پاسخ های دوامدار ارائه دهند. زنان کمپاین ۵۰% بر این باورند که در فقدان برنامه ریزیهای همه جانبه و اراده سه قوه کشور و سرمایه گذاری وسیع در آموزش و مبارزه همه جانبه برای محو بی سوادی از خاک کشورمان نمی توان مدعی بود که تبعیض جنسی و محرومیت ۵۰% جامعه در صدر اولویت های دولت و جامعه جهانی قرار داد.
اما در این فرصت کوتاه فعالین کمپاین ۵۰% زنان افغانستان پیشنهادهای خود را در چهارچوکات تعیین شده برای کنفرانس کابل با هدف سازندگی و حمایت از حرکتی که اعلام می دارد هدف آن سامان بخشیدن به اوضاع کشور و اعمار صلح عادلانه و ترقی افغانستان است، اعلام می دارد:

الف) زراعت و انکشاف روستایی
• گسترش مراکز آموزش فنی و حرفه ای زنان در جهت تقویت ظرفیت های زنان به ویژه در مناطق محروم.
• ایجاد تعاونی های تولیدی روستایی برای بهبود وضع اقتصادی زنان و حمایت از کارزنان.

ب) انکشاف اقتصادی و زیربناها
• تدوین بودجه ی حساس به مسایل جنسیتی و پاسخگو و تهیه و اجرای برنامه‌ی جامع توسعه و ساماندهی امور اقتصادی زنان.
• اولویت دادن به اشتغال زنان سرپرست خانوار در برنامه ریزی های بازار کار.
• ایجاد صندوق مخصوص کمک و همیاری به زنان بیوه و سرپرست خانوار و معلولین و معیوبین.

ج) انکشاف منابع بشری
• اعلام بسیج عمومی برای سوادآموزی و تدوین برنامه های جامع سواد آموزی بزرگسالان به خصوص برای زنان و دختران بازمانده از تحصیل و تخصیص منابع مورد نیاز مالی و انسانی به این امر مهم.
• سپردن اختیارات وسیع اجرایی به وزارت امور زنان برای تحقق بخشیدن به سیاست های آن وزارتخانه.
• لیسه در قریه ها و مناطق محروم کشور برای زنان و دختران, ایجاد فرصت‏های یکسان جهت بهره مندی از بورس ها‏ و سایر مزایای تحصیلی منجمله خوابگاه امن و با کیفیت برای دختران دانشجو.
• تدوین برنامه ملی تنظیم خانواده که تنها یک جنبه از آن فراهم کردن رایگان و تبلیغ عمومی و با برنامه برای استفاده از وسایل پیشگیری از بارداری و توجه به صحت زنان است .

د) حکومتداری
• افزایش توانایی زنان در راستای مشارکت در تصمیم‌گیری و رهبری و ترغیب سهم گیری بیشتر زنان بومی در تمام رده‌های تصمیم‌گیری و اجرایی.
• برقراری توازن جنسیتی در هیات های ملی و بین المللی، کمیته‌های دولتی، واحد‌های اداری، قضایی و ایجاد توازن جنسیتی در فهرست‌های نامزدهایی که برای انتخاب یا انتصاب در هیأت‌های سازمان ملل متحد، کارگزاری‌های تخصصی و دیگر سازمان‌های خودگردان نظام ملل متحد، به ویژه برای تصدی مقام‌های ارشد پیشنهاد می شوند.
• پایبندی دولت به تمام تعهدات ملی و بین المللی خود، به خصوص قانون اساسی، کنوانسیون رفع تمام اشکال تبعیض نسبت به زنان (سیدا )، و سایر پیمانها و توافقنامه های بین المللی در زمینه حقوق زنان و رفع تبعیض از زنان و نیز قطعنامه ۱۳۲۵ ملل متحد.
• ترغیب و تضمین خط‌مشی‌ها و رویه‌های فارغ از تبعیض در سازمان‌هایی که بودجه ی آن ها از اعتبارات دولتی و یا از طریق دونرها تأمین می‌شود جهت افزایش کمی و اعتلای موقعیت زنان در سازمان های مزبور.
• داشتن ملاک‌های روشن و قطعی برای مقام‌های تصمیم‌گیری و حصول اطمینان از این که هیأت‌های گزینش از حیث جنسیت ترکیب متوازنی دارند.

ر) حاکمیت قانون و حقوق بشر
• جلوگیری از حضور و نفوذ ناقضین و متهمین به جنایت های ضد بشری و جنگی در پست های مهم حکومتی، پارلمان، قوه قضاییه و سایر نهادهای ملی و محلی انتخابی و برکناری آنها از مناصب فعلی.
• مبارزه همه جانبه با فساد اداری برای باز یافتن اعتماد ملی و مشروعیت بخشیدن به حکومت.
• تقویت روندهای دادرسی و دادخواهی برای زنان در سیستم عدلی – قضایی
• به رسمیت شناختن زنان به عنوان قربانیان دهه های متمادی جنگ و تلاش در جهت بهبود کیفیت زندگی زنان
• تامین امنیت حقوقی و قانونی برای زنان و تلاش در جهت رفع قوانین تبعیض آمیز وتقویت قوه قضاییه عادل به منظور تامین امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه و پرهیز و رفع خشونت علیه زنان.
• تشخیص وجود ارتباط بین معافیت از پیگرد قانونی و نقض پیوسته حقوق بشر، که کوشش برای کاهش فقر و دست یافتن به توسعه عادلانه و پایدار اجتماعی و اقتصادی و ایجاد فضای آزاد سیاسی را تضعیف می کند.
• پایان دادن به تمام اشکال خشونت علیه زنان ودختران و پیگیری قضایی موارد خشونت.
• جلوگیری از وقوع ازدواج های زیر سن قانونی و اجباری و مجازات افراد خاطی

آلمان بهشت

 

 نقض حقوق بشر و آزادی های مذهبی


 

آلمان بهشت نقض حقوق بشر در غرب است كه اوج اين مسایل، تبعيض هاي قومي، مذهبي و خشونت هاي سخت و نرم و رسانه اي است که فضا را در آن به شدت متشنج ساخته است.

 

 

 


نقض حقوق بشر در كشورهاي مدعي حقوق بشر يك بحران جدي است كه مورد كم توجهي قرار گرفته است. آلمان بهشت نقض حقوق بشر در غرب است كه اوج اين مسایل، تبعيض هاي قومي، مذهبي و خشونت هاي سخت و نرم و رسانه اي فضا را در آن به شدت متشنج ساخته است. بحران در آلمان به آن جا رسيده كه خودکشی در آلمان به سالانه 10 هزارنفر و روزنامه 15 نفر رسیده است. كميسيون حقوقي و قضايي واحد بررسي هاي جنبش پس از اقدام دولت آلمان در اجبار به اخراج صباح الدين تركيلبماز روحاني مسلمان از فرانكفورت به جرم اعتراض به اسراييل و اعلام همدردي با مردم لبنان اقدام به تهيه مواردي از نقض حقوق بشر در آلمان كرد. جا دارد تشكل هاي دانشجويي، فعالان سياسي و حقوق بشر به موارد اين چنيبني توجه جدي كنند. اين گزارش مبني بر جمع آوري يك سري از موارد عینی مربوط به اين مساله و نيز اشاره به گزارش هاي رسمي بين المللي ( كه اکثرا مورد تایید و استناد خود مسوولان آلمانی هستند) در مورد وقوع فجايع انساني در آلمان است. با توجه به اقدام صورت گرفته در مورد حجه الاسلام صباح الدين تركيلماز به نظر مي رسد اگر در همين نقطه اقدام جدي عليه اين فجايع در آلمان صورت نگيرد. شاهد گسترش و تسري آن به سراسر اتحاديه اروپا خواهيم بود. 

1. نقض حقوق اقلیت های قومی و مذهبی 
1- تصویب قوانین تبعیض آمیز ضد حقوق اقلیت های مسلمان مانند قانون منع حجاب معلمان در مدارس و دانشگاه ها مصوب 2006 آن هم در شرایطی که اسلام سومین دین آلمان است و 4 میلیون نفر مسلمان در آلمان وجود دارد. در اقدام مشابهی 8 ایالت از 16 ایالت قوانین مشابهی را تصویب کرده اند، گذارندن قانون منع ثبت اسلام در هنگام تولد یا طلاق در 2008 و جلوگیری از تحصیل تعدادی از دختران آلمانی به خاطر حجاب نمونه دیگری از نقض آزادی های مذهبی است که حتی خلاف قانون اساسی و قوانین مدنی گذشته آلمان است. فشار تبعيض بر جامعه 4 ميليوني مسلمانان آلمان كار را به جايي رسانده كه جامعه مسلمانان آلمان از مشكلات روحي و رواني ناشي از تبعيض رنج مي برد.
 
2- اجبار اقلیت ها به پذیرش ارزش های غربی بر خلاف اعلامیه جهانی حقوق بشر و اقداماتي نظير برنامه کمیسیون مهاجرت آلمان برای مجبور کردن مهاجران به امضای تعهدنامه برای پذیرش ارزش های غربی بر خلاف اعلامیه حقوق بشر و تهیه پرسشنامه ای صرفا ضد اسلامی برای از بین بردن دیدگاه های مذهبی مهاجران در سال 2005 در ایالت Baden-Württemberg بر خلاف اعلامیه جهانی و قوانین مربوط به حقوق بشر است.

3- برخورد تبعیض آمیز در حقوق بشر و فشار و اجبار صباح الدین ترکیلماز امام جماعت مسجد فاطمه الزهرای فرانکفورت به استعفا و ترک شهر به جرم اعتراض علیه تروریزم دولتی اسراییل و اعتراض به کشتار غیر نظامیان در غزه و به جرم تبلیغ دکترین مهدویت به عنوان یک امر بین دینی. 

4- وجود حمله های نژادپرستانه بر علیه اقلیت ها در آلمان که ترور مروه شربینی تنها یکی از آن ها بود. که در این موارد اقدامات لازم از سوی پلیس آلمان صورت نمی گیرد.(مانند عدم جلوگیری پلیس از ترور مروه شربینی و شلیک به همسر وی که قصد دفاع داشت). دولت و رسانه های آلمان در این مورد در سکوت کامل به سر بردند. 

5- عدم وجود فرصت هاي شغلي برابر براي مسلمانان و تبعيض منفي دولت عليه آنان. 

6- نقض اصول اسلامي در مدارس آلمان و اجبار اقليت ها نظير اقدام دادگاه شهر مونستر آلمان كه با درخواست مسوولان مدارس آموزش عمومي مبني بر اجباري كردن حضور دانش آموزان دختر مسلمان در کلاس هاي عمومي آموزش شنا موافقت کرد. نيز دادگاهي ديگر كه به معلم مسلمان محجبه حتي اجازه استفاده از كلاه را نيز نداد.
 
7- تاييد نگراني مسلمانان از تبعيض نژادي درآلمان به وسيله گزارشگر سازمان ملل موگاي. وي بعد از ديدار ده روزه از آلمان اعلام كرد: برلين براي مقابله با نژاد پرستي و تبعيض نژادي بايد كارهاي زياد و اقدامات فوري انجام دهد. 

8- تبعيض در مقابل اديان مختلف: مدارس دولتي معلومات حرفه اي را براي فرزندانشان ارایه نمي کنند و در آنها کلاس هاي مذهبي نظير کلاس هايي که براي مسيحيان برگزار مي شود نيز ارایه نمي شود. مسلمانان معقتد مخالف شرکت کردن دخترانشان در کلاس هاي مختلط شنا هستند. از آنجا که آموزش شنا منحصرا براي دختران در آلمان وجود ندارد هفت درصد از دختران مسلمان در هيچ کلاس شنايي شرکت نمي کنند. 

9- بر اساس گزارش موسسه جامعه باز بسياري از مهاجران در آلمان زندگي سختي دارند، اما اين موضوع به ويژه درباره زنان محجبه و مشكلات آنها در يافتن شغل مناسب به اوج مي رسد. در برخي از ادارات دولتي آلمان استفاده از روسري و هر نشان مذهبي ديگر براي زنان ممنوع است و اين قانون در بخش خصوصي نيز تسري يافته است. علاوه بر اين مشكلاتي كه در زمينه آموزش وجود دارد از قبيل برخورد معلمان با افراد محجبه و استفاده از غذاي مدرسه نيز مشكل ديگري است كه مسلمانان در آلمان با آن روبرو هستند. ريشه بسياري از مشكلات موجود در قوانين مهاجرت آلمان است كه به افراد مهاجر و حتي كودكان آنها كه در آلمان به دنيا بيايند، گذرنامه آلماني داده نمي شود و همين باعث شده كه اين افراد هميشه به صورت بخشي جدا از جامعه آلمان باقي بمانند از اين رو درخواست براي اعطاي هويت آلماني به مهاجران در اين كشور كه عمده آنها را ترك تباران مسلمان تشكيل مي دهند، همچنان به عنوان چالش مهم بين مهاجران و مقامات آلمان مطرح است. طبق پژوهش صورت گرفته توسط موسسه “اوپن سوسايتي ” وضع برای زن های محجبه در آلمان بدتر است و زنانی که با روسری هستند، در کار خود بیشترین صدمه را از بابت تبعیضات متحمل می شوند. در این مطالعه برخی از زنان مسلمان اظهار کرده اند: پوشیدن روسری مانع از شرکت آنها در همه زمینه های کاری یا گذراندن دوره های کار آموزی می شود. در این بین شاگردان مسلمان نیز از نژاد پرستی در مدارس و رفتار تبعیض آمیز معلمان رنج می برند. 

10- اشپيگل از تبعيض عليه مسلمانان مهاجر در آلمان خبر داد نرخ بيكاري مسلمانان تركيه به ويژه در شهرهاي برلين و هامبورگ، دو برابر ميانگين ملي است، ‪ ۲۸‬درصد تركهاي جوياي كار با تبعيض مواجهند و با ‪ ۲۳‬درصد آنها در محيط كار بدرفتاري مي شود. شرايط زنان مسلمان محجبه در آلمان بسيار وخيم تر است و علاوه بر تبعيض، در معرض تحقير و توهين در محل كار خود قرار دارند. طبق قانون آلمان، اشتغال زنان محجبه در ادارهها و مشاغل دولتي ممنوع است اما، به گفته زنان مسلمان اين كشور، اين قانون به بخش خصوصي نيز تسري يافته است . اشپيگل افزود: مسلمانان آلمان در زمينه تحصيل نيز با مشكلات فراواني مواجهند، به گونه اي كه معلمان آلماني در چارچوب تصورات و كليشه هاي رايج با دانش آموزاني با فرهنگ و مذهب ديگر، رفتاري توهين آميز دارند. به اعتقاد كارشناسان علوم اجتماعي، جامعه آلمان مي خواهد فاصله خودش را با مهاجران حفظ كند و حتي كودكاني را كه از والدين مهاجر در آلمان متولد مي شوند، شهروند آلمان تلقي نمي كند و رفتاري توهين آميز با آنها در پيش مي گيرد. 

11- ممانعت دولت آلمان از نماز دانش آموزان مسلمان در مدارس و اجبار به تجديد نظر در حكم دادگاهي كه اجازه نماز به مسلمانان در مدارس را در سال 2009 صادر كرده بود. 

12- برخورد تبعيض آميز دولت آلمان با دانشجويان مسلمان، دولت آلمان با دانشجويان مسلماني كه براي ادامه تحصيلات عالي در اين كشور متقاضي اجازه اقامت مي شوند، به عنوان مجرم بالقوه رفتار مي كند. سوالهايي از قبيل “آيا عضو گروه تروريستي هستيد؟”، “آيا ساختن بمب را مي دانيد؟”، “آيا با يكي از گروههاي تروريست اسلامي ارتباط داريد؟” و “آيا تاكنون در عمليات بمب گذاري شركت داشته ايد؟”
 
13- تبعيض عليه پيروان اديان غيرمسيحي در آلمان بر اساس تحقيق انجام شده در آلمان به سفارش دولت اين كشور، پيروان اديان غيرمسيحي در آلمان با تبعيض هاي زيادي مواجه هستند. برتولدو بودو فلايگ مسوول گروه انجام دهنده اين تحقيق در گفت وگو با خبرنگاران درباره نتايج تحقيق انجام شده افزود: برآورد نتايج بدست آمده از اين تحقيق نشان مي دهد كه اين تبعيض نسبت به پيروان اديان غير مسيحي عميقا در اين كشور ريشه گرفته است. قوانين جديد موجب كاهش تبعيض نشده است. اين محقق اين تبعيض ها را در بين فرزندان مهاجران در كودكستان ها و دبستان ها نيز قابل مشاهده عنوان كرد. به گفته وي، به رغم آنكه دولت آلمان در سالهاي اخير قوانين شديدتري  ضد تبعيض تصويب كرده، ولي خارجي ها همچنان در زندگي روزمره به ويژه در مدارس و محيط كار با اين پديده مواجه هستند. فلايگ گفت: تبعيض در خيلي از رستوران ها و فروشگاه هاي آلمان نيز عادي شده است. حدود ‪ ۷/۵‬ميليون مهاجر در آلمان زندگي مي كنند كه۳ /۵‬ميليون نفر آنان را مسلمانان تشكيل مي دهند. بسياري از اوقات مهاجرين از ديد آلمان ها مقصر وضعيت بد اقتصادي اين كشور و گسترش بيكاري در آن تلقي مي شوند. 

14- پذيرش فشارهاي اقليت هاي تماميت خواه عليه مسلمين نظير لغو کنفرانس اسلام شناسی در مونیخ با اعتراض و فشار یهودیان؛ کنفرانس “تجلی خداوند در اسلام” که قرار بود در دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان شهر مونیخ آلمان برگزار شود به بهانه انتقاد شورای مرکزی یهودیان برگزار نشد. 

15- عدم ممانعت از اقدامات نژاد پرستانه عليه مسلمان، خرابکاران به قبرستان مسلمانان در آلمان حمله کردند افراد خرابکار به قبرستاني متعلق به مسلمانان در شهر هامبورگ آلمان حمله کردند. دولت آلمان هيچ واكنشي به اين مساله نشان نداد. 

16- برگزاري نشست كنگره ضد اسلام گرايي در لوركوزان آلمان برگزاركنندگان اين كنگره هدف از برگزاري آن را مخالفت با ساخت يك مسجد و اعلام نگراني از گسترش اسلام و اسلامي شدن آلمان عنوان كرده بودند. 

17- قانوني كردن جاسوسی منازل مسلمانان آلماني دولت آلمان قصد دارد با تصویب قانون جدید به دفتر مشترک مبارزه با تروريسم اين كشور اجازه دهد تا دوربین هاي مخفي و شنود در منازل مسلمانان این کشور نصب کند. بر اساس این قانون، دولت آلمان قصد جاسوسی علنی در منازل مسلمانان و هرشخصی را که با مسلمانان در ارتباط باشد، دارد و مسلمانان این کشور نیز حق هیچ اعتراضی را ندارند. ارایه این قانون پس از توافق “بریگیته تسیپریس” وزیر دادگستری آلمان با “ولفگانگ شويبله” وزير كشور آلمان اتخاذ شده است. گفتني است، این قانون پس از تصویب در پارلمان آلمان، امکان نصب تجهیزات مخفی، دستگاه شنود و دروبین را در داخل و خارج از منازل مسلمانان به نیروهای امنیتی و پلیس این کشور خواهد داد. 

18- آژانس حقوق اساسي سازمان ملل متحد و نتايج آخرين تحقيقات کميته مبارزه با تبعيض نژادي اين سازمان از افزايش نژادپرستي در اروپا خبر مي دهد، به طوري که اين مساله در آلمان بيشتر به چشم مي خورد و تا ۷۰ درصد افزايش يافته است. متاسفانه در کشوري چند فرهنگي همانند آلمان، نژادهاي مختلفي از جمله مسلمانان و مهاجران آفريقايي با برخورد خصمانه نژادپرست هايي آلماني مواجه مي شوند. در مدارس، کودکان اقليت ها معمولا گوشه گير و منزوي هستند. نظام آموزشي آلمان نيز نسبت به مهاجران سخت گير است و رفتار مناسبي با دانش آموزان اقليت ها ندارد. اين کميته اعلام کرده است وضعيت نژادپرستي در برخي شهر هاي آلمان نظير شهرهاي هس و بادن ورتمبرگ آنقدر زياد است كه کودکان اقليت ها به مدرسه نمي روند. علاوه بر انزواي اقليت ها در آلمان، اعمال خشونت آميز عليه آنها نيز افزايش يافته است. افراط گرايان راستگرا و گروهک هاي بيگانه ستيز حضور پر رنگي در جامعه دارند و دولت آلمان هيچ اقدام جدي برای مبارزه با آنها انجام نمي دهد و اين گروه ها آزادانه به اعمال خشونت آميز خود به خصوص عليه مسلمانان ادامه مي دهند. در واقع نژادپرست هاي آلماني بيشتر ضداسلام گراهاي تندرو هستند. تحقيقيات کميته مذکور نشان داده است كه از سوي ديگر سيستم قضايي آلمان از مکانيزم هاي مناسبي براي مبارزه با نژاد پرستي برخوردار نيست و قاضي ها اختيارات کافي براي محکوميت نژادپرست ها ندارند. کميته مبارزه تبعيض نژادي سازمان ملل متحد در پايان گزارش خود نسبت به بي برنامه بودن دولت آلمان براي مبارزه با تبعيض نژادي انتقاد کرده است، چراكه تحقيقات نشان مي دهد دولت جديت کافي را براي حل اين معضل اجتماعي ندارد. 

19- نقض حقوق اقلیت های قومی و مذهبی مانند توهین و دعوت به اخراج عرب ها و ترک ها از المان از جانب Thilo Sarrazin مدیر مهم بانک مرکزی آلمان 

2. نقض حقوق زنان 

بر اساس گزارش کمیته رفع تبعیض علیه زنان سازمان ملل متحد موارد متعدد نقض این مورد در آلمان مشاهده شده است، تخریب و تحقیر جایگاه زن (نمایش زن به عنوان یک شی جنسی و محبوس در نقش های اجباری)، تبعیض حرفه ای زنان (افزایش بیکاری طولانی مدت زنان، افزایش تعداد زنان مشغول به کار در مشاغل پاره وقت، کم درآمد و کم ارزش، ادامه تبعیض در میزان دستمزد و تفاوت در ارزش و موقعیت شغلی زنان و مردان)، تبعیض علیه زنان مهاجر و اقلیت ها (به ویژه زنان سینتی و رومانیایی و در معرض انواع خشونت های جنسی، قومی، مذهبی و نژادپرستانه، وضعیت اسف بار بهداشت، آموزش و شغل آن ها )، بهره برداری جنسی از زنان و عدم ارائه آمار آن به وسیله دولت آلمان، نقایص در حوزه قانون گذاری و اصلاحات مضر برای حقوق زنان دولت فدرال 

3. نقض حقوق کودکان 

بر اساس گزارش 2008 کمیته حقوق کودکان سازمان ملل متحد نظیر شرکت گسترده مستقیم و غیر مستقیم کودکان در خشونت ها و مناقشات مسلحانه (به کارگیری درم ناقشات و استخدام کودکان 16-17 ساله در ارتش)، نقض حقوق و مشکلات کودکان مهاجر (زندانی شدن کودکان بدون همراه، عدم امکان برخورداری از قیم کودکان 16 ساله یا بیش تر، منع امکان بازیابی سلامت روانی و جسمانی و جامعه پذیری کودکان به کار گرفته شده در منازعات)، فقدان نیروهای ماهر و آموزش دیده در سرویس های خدماتی کودکان، کم توجهی به اموزش حقوق بشر و صلح به کودکان، منع حق اموزش صلح و حقوق بشر در متون درسی آلمان 4. نقض حقوق ملت ایران 

1- تامین سلاح های کشتارجمعی میکروبی و شیمیایی برای عراق در جنگ 8 ساله بین ایران و عراق


2- ایفای نقش منافقانه و تبعیض آمیز در تعامل با مردم ایران و جلوگیری از دست یابی مردم ایران به انرژی صلح امیز هسته ای و فضا سازی خارج از چهارچوب و خلاف واقع مسئولین آلمان در مورد انرژی صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی 

3- دامن زدن به ایران هراسی با نمایش دروغین نقض حقوق بشر در ایران نظیر سخنرانی توهین آمیر گیدو وستورله وزیر امور خارجه در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران 

4- دستگیری و زندان بدون اتهام واضح کاظم دارابی دانشجوی ایرانی در وضعیت غیر انسانی به مدت 15 سال در آلمان 

5- دامن زدن به IRANOPHOBIA به وسیله رسانه های آلمان و مشخصا دویچه وله و دویچوله فارسی كه در بعد از ناتخابات دهم ريسات جمهوري شدت يافت. 

5. نقض حقوق سایر ملت ها و حمایت از تروریسم دولتی 

1- نقش آلمان در تشکیل اسراییل، به رسمیت شناختن اسراییل و پول هایی که در دهه 1950 از جانب آلمان به صورت داوطلبانه به اسراییل داده شده است و زمینه تروریسم دولتی اسراییل را فراهم اورده است. 

2- اجازه دادن به آمریکا برای آدم ربایی و رفتارهای غیر قانونی نظیر 390 پرواز غیرقانونی سیا و آدم ربایی او در فضا و خاک آلمان در دوره سوسیال دموکرات ها 

3- جلوگیری دولت آلمان از بررسی جرم علیه رامسفلد و بوش که به وسیله فعالان محلی حقوق بشر به دادگاه های آلمان ارایه شد 

4- در قرار دادن مسیرهوایی خود از Termez به افغانستان برای اشغالگران در سال 2008 

5- عدم پذیرش پناهجویان نظیر Abd al-Akher Hammad که از دولت مصر و شکنجه های ان با خانواده به آلمان پناهنده شدند. 

6. اقدامات راسیستی حزب آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان ( CDU) 

1- درخواست اخراج از تیم ملی یک بازیکن به خاطر عدم بازی مقابل اسراییل در 2007 به وسیله اعضای شاخه برلین حزب دموکرات مسیحی.

2- Wolfgang Bosbach عضو cduدامن زدن به اسلام هراسی با موضع گیری در مورد مناره ها و دعوت به غیر قانونی اعلام کردن ساخت مناره های مساجد مسلمین 

3- مقاله Ronald Pofalla رهبر cduو متهم ساختن اسلام به سازماندهی تروریسم دینی.

4- روزنامه برلينر زيتونگ به نقل از ولف گانگ بوسباچ از اتحاديه دموکرات مسيحي نوشت انتقاد از نتيجه همه پرسي روز يکشنبه که در جريان ان احداث مناره براي مساجد در سوئيس ممنوع شد. در واقع اقدامي غيرسازنده است. وي گفت نتيجه اين همه پرسي در واقع نشانگر نگراني از گسترش اسلام در جامعه است و اين تهديد بايد جدي گرفته شود. اين مقام الماني در ادامه تاکيد کرد برگزاري همه پرسي درباره مساجد جديد در المان نه تنها شدني بلکه ضروري است. روزنامه هامبورگر ابندبلت Hamburger Abendblatt نيز به نقل از وي نوشت از نتيجه اين همه پرسي که بيشتر شرکت کنندگان خواستار توقف احداث مناره هاي جديد براي مساجد شدند ، متعجب نشده است. وي گفت من از سالها پيش درباره شکاف بزرگي بين افکار عمومي و مقامات درباره اين موضوع توجه کرده ام و به اين موضوع اشاره کرد که چگونه احداث مساجد بزرگ در المان بويژه در منطقه روهر موجب مخالفت شديد شده است. خبرگزاري فرانسه از برلين گزارش داد ، وي در ادامه اظهارات خود خواستار مذاکرات ازاد و بي پرده درباره همه طرح هاي احداث مساجد و تصويب قانوني در المان براي اطمينان از نظر موافق همه طرفها درباره ان شد. 

5- توهین هفته نامه آلمانی هفته نامه دی ولت به اسلام بدون واكنش دولت. دي ولت در مقاله ای با عنوان “دین استفاده از ادکلن را برای زنان حرام کرده است” و به بهانه دفاع از حقوق زنان ترکیه به اهانت به تعالیم اسلام پرداخته و وجود معیارهای اسلامی را مانع عضویت این کشور در اتحادیه اروپا عنوان کرده است. 

6- وزير کشور آلمان “وولفگانگ شوئبله” در گزارش ساليانه سرويس اطلاعاتي داخلي آلمان گفت تروريسم اسلامي بزرگترين تهديد است اين گزارش با اشاره به اين که تروريستهاي اسلامگرا، آلمان را به عنوان منطقه اي براي عمليات خود در نظر مي گيرند، تصريح کرد اسلام گرايان به آلمان به عنوان يک کشور حاضر در جنگهاي صليبي و متحد آمريکا و اسراييل، که دو دشمن بزرگ جنگجويان مسلمان تلقي مي شوند، نگاه مي کنند. 

7. نقض ازادی بیان 

1- فشار به igmg (Islamischen Gemeinschaft Milli Gorus) به خاطر اعتراض به سیاست های اسلام هراسانه دولت آلمان و دستگاه های امنیتی جلوگیری از فعالیت حدود 100 حزب سیاسی 

2- برخوردهای صورت گرفته با ریویزیونیست هایی که نمی خواهند افسانه هولوکاست را به عنوان یک دگم تاریخی راسیستی بپذیرند. 

8. دامن زدن به اسلام هراسی (islamophobia) 

1- اعلام وجود 50000سلفی به وسیله افسر امنیتی برلین در کنفرانس خبری در 2005 بر اساس این که حاضر نیستند دختران شان به کلاس های شنای مختلط بروند.
 
2- نهادهای امنیتی آلمان روز چهارشنبه ۳۰ دی حملات تبلیغاتی شدیدی را علیه مساجد و مراکز اسلامی در شهرهای مختلف این کشور به راه انداختند. و ضمن هجوم به چند مسجد و مرکز اسلامی تعدادی از وسایل انتقال اطلاعات و رایانه و نیز کتاب‏های نادر مراکز اسلامی را مصادره کردند.
 
3- اجازه نمايش فيلم هاي با موضع اسلام هراسي نظير نمايش فیلم ضداسلامی به وسيله خانه سینمای آلمان به نام “بله من می خواهم” در سینماهای مناطق”نویا کلن” و “شونابرگ” . این فیلم به طور غیرمستقیم از حجاب انتقاد می کند و آشکارا نسل دوم از مسلمانان را به روی گردانی از عادات و تقالید اسلامی تحریک می کند. 

4- ميزان تبليغات اسلام هراسانه در تلويويزيون دولتي آلمان به حدي است كه مادر قاتل الشربيني در گفتوگو با بيلدگفت تلويزيون باعث نفرت پسرم از اسلام شد! هم چنين در سال 2009 يك نمازخانه مسلمانان درشهرآلن آلمان دچار اتش سوزي عمدي شد نئو نازي ها به چند مسلمان در آلمان حمله كردند. 

5- ايجاد مركز شستشوي مغزي مسلمانان در آلمان . به گزارش ايرنا، در اين مركز قرار است پيروان اديان ديگر كه به دين اسلام گرويدهاند و يا مسلمانان مقيم و مهاجرالاصل كه ازنگاه دولت برلين افراطي و ياخطرناك تشخيص داده ميشوند ،به ميانه روي مورد تائيد دولت آلمان تشويق شوند.
 
6- اجازه انتشار كتب ضد اسلامي و ضد شیعیبه عنوان نمونه در آخرين كتاب با کتمان حقایق و وارونه جلوه دادن واقعیات،خوارج و شیعه درطول تاریخ به عنوان دو حزب با اشتراکات فراوان نشان داده شده و هر دو به عنوان احزاب سیاسی همیشه مخالف در صدر اسلام جلوه داده شوند. 

7- تبديل آلمان به پايگاه هميشگي براي برگزاري کنفرانس هاي ضد اسلامی در اروپا، تنها پس از گذشت ۹ ماه از برگزاری آخرین کنفرانس ضد اسلامی در آلمان، یکی از سازمان های افراطی راست گرا در این کشور نشست مشابهی را در روز ۲۹ می (جمعه ۸ خرداد) در شهر کلن برگزاركرد. تعداد زیادی از نیروهای پلیس برای رویارویی با تظاهرکنندگان در برابر مقر برگزاری همایش ضد اسلامی موسوم به “خطر گسترش پدیده اسلام” مستقر شده بودند. دومين همايش «مقابله با اسلامیشدن» در شهر كلن برگزار شد. كنگرهي pro koln از سوي راديكالهاي راست گروه موسوم به pro koln ترتيب داده شدكه در مخالفت با سياست “گسترش اسلام در اروپا” و ساخت مساجد بزرگ تشكيل شده بود. سازمان راست‏های افراطی آلمان با مجوز دولت به صورت متناوب در مخالفت با فعالیت‏های مسلمانان کنفرانسی ضد اسلامی برگزارمي كنند. گفتني است دولت آلمان ۵۰۰ تن را كه به به برگزاري کنگره ضد اسلام در کلن اعتراض كرده بودند، بازداشت كرد. 

8- هشدار مقامات المان درباره خطر اسلامگرايي در اين کشور وزير امور داخلي ايالت باوارياي المان نيز با ابراز نگراني از روند روز افزون گرايش به اسلام در ميان مردم المان، اين مسئله را نگران کننده دانست. 

9- خشونت نرم علیه مسلمین مانند دعوت به منع حجاب در مدارس از جانب Thilo Sarrazin عضو کمیسیون بانک مرکزی آلمان 

9. ارتكاب جنايات جنگي 1- جنایات مرتکب شده در افغانستان به همراه تصاویر منتشر شده در مورد اقدامات شنیع و ضد انسانی 6 سرباز آلمانی در افغانستان با مرده ها و نیز بحث های موجود در مورد معرف به ابوغریب آلمانی.

اختصاص بالاترین آمارجرم

 

 خشونت علیه زنان

 

در پایتخت اروپایی سازمان ملل

 

اختصاص بالاترین آمار جرم خشونت علیه زنان در پایتخت اروپایی سازمان ملل

زنان  - عضو کمیسون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بالاترین آمار دستگاه‌های قضایی ژنو مربوط به پرونده زنانی است که مورد ضرب و شتم و آزارهای مختلف از سوی مردان قرار گرفتند.

جواد کریمی ‌قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: رسانه‌های غربی برای جلوگیری از گرایش به دین مبین اسلام با فرار به جلو، جمهوری اسلامی را که امروز مظهر توجه به اسلام و معتقد به اجرای قوانین اسلامی است مورد هجمه قرار داده‌اند؛ این در حالی‌است که برابر تحقیق و بررسی‌هایی که در سفری به کشورهای خارجی داشتیم بیشترین آمار مراکز قضایی اروپا مربوط به هتک حرمت، حیثیت و ضرب و شتم زنان توسط مردان است.

کریمی‌قدوسی با اشاره به اینکه ژنو یکی از مصادیق تمدن در دنیا محسوب می‌شود، گفت: بالاترین آمار دستگاه‌های قضایی ژنو مربوط به پرونده زنانی است که مورد ضرب و شتم و آزارهای مختلف از سوی مردان قرار گرفتند؛ غرب در این زمینه حقیقتاً با تمام قساوت حرمت زنان را پایمال و ارزش‌های آنان را تحقیر کرده است.

*غرب بزرگترین ناقض حقوق بشر را در قبال زنان است

وی تأکید کرد: غرب تلاش کرده است از زن به عنوان کالا استفاده کند، این امر یکی از بزرگترین نقض حقوق بشر در طول تاریخ است که جا دارد در زمینه دفاع از ارزش‌های زن در اروپا و کشورهای غربی جمهوری اسلامی تمرکز بیشتری داشته باشد و از این قشر دفاع کند.

عضو کمیسون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: بر اساس تحقیقات مربوط به دو سال گذشته در ژنو (پایتخت اروپایی سازمان ملل)، چنین آماری در اکثر مراکز قضایی اروپا ثبت و قابل بررسی و تحقیق است.

* زنان غربی برای تأمین امنیت نیاز به حمل اسلحه دارند

وی ادامه داد: امروز در غرب بیشترین نا‌امنی متوجه زنان است؛ کمتر زنی در جوامع غربی می‌تواند برای تأمین امنیت و عبور و مرور در خیابان‌ها نیاز به اسلحه نداشته باشد؛ زنان غربی به طریقی خودشان را در برابر پدید‌ه‌های شوم و ناامنی که متوجه این قشر است مسلح کرده‌اند این قشر جوامع غربی حتی در منازل خود نیز تهدیدات سنگینی را متوجه خود می‌بینند و مجبورند با تمهیدات ویژه امنیتی در منزلشان زندگی می‌کنند.

کریمی‌قدوسی اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران در هر ساعاتی از شبانه‌روز در سراسر کشور زنان در اوج امنیت به سر می‌برند و به راحتی می‌توانند در معابر عمومی تردد ‌کنند؛ زنان ایرانی توانستند در زیر پوشش نگاه فرهنگی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف دستاوردهای درخشانی از خود نشان ‌دهند.

*انقلاب اسلامی شگفتی قرن لقب گرفته است

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، رخداد بزرگ تحول و بازگشت‌ به ارز‌ش‌های انسانی و الهی در کشور بزرگ ایران منجر به تشکیل جمهوری اسلامی شد و جز شگفتی‌های قرن لقب گرفته است، اظهار داشت: این تحول زیربنایی نتیجه تلاش تمام اقشار جامعه ایران در آن زمان بود.

عضو کمیسون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در این تحول بزرگ تمام آحاد ملت ایران دست در دست هم گذاشتند و موفق شدند در زمانی که ارزش‌ها‌ی دینی و معنوی در حال افول بود باردیگر ثابت کنند که دین همچنان مسند اصلی ملت بزرگ ایران است.

وی عنوان کرد: در این تحول زنان نقش بسیار م

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: یک شنبه 1 آبان 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com