سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 284
بازدید کل : 131952
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 11900: ' اسلام گرایی ' و ' اسلام هراسی' دو روی سکه انتخابات تونس

عنوان 11900: ' اسلام گرایی ' و ' اسلام هراسی' دو روی سکه انتخابات تونس + گزارش تصاویر انتخابات 



در حالیکه کمتراز24 ساعت به آغاز " آزمون بزرگ " احزاب سیاسی در تونس باقیمانده است و محافل سیاسی و رسانه ای برنده اصلی این آزمون را مسلمانان با رهبری حزب النهضه به ریاست " راشد الغنوشی" می دانند، غرب به سردمداری آمریکا و فرانسه و عوامل داخلی همه تلاش خود را بکار گرفته اند که این پیروزی هرچه ممکن است، کمرنگ و ضعیف باشد.
 
به گزارش جیات ، در همه محافل سیاسی و مطبوعاتی و بویژه بین مردم ،پیروزی قدرتمند مسلمانان در انتخابات مجلس موسسان که وظیفه مهم تدوین قانون اساسی جدید و نقشه راه جمهوری دوم تونس و طراحی ساختار سیاسی آینده این کشور را دارد، حتمی است و بحث تنها بر سرتعداد کرسی هایی است که باید از میان 217 کرسی این مجلس بدست آورند.
بین 20 تا 45 درصد کرسی های مجلس موسسان پیش بینی شده است که به حزب النهضه و فهرست های وابسته به آن تعلق گیرد که با تحقق آن مسلمانان نقش اصلی و اساسی را در دوران جمهوری دوم برعهده خواهند داشت.
در 53 سال دوران دیکتاتوری غربگرای" حبیب بورقیبه و زین العالدین بن علی"، مسلمانان برغم اینکه دارای رای اکثریت در تونس بوده و هستند، از صحنه سیاسی این کشور حذف شده بودند، بسیاری از آنان یا در زندان ها بسر برده و یا تبعید شده بودند.
راشد الغنوشی بعداز سالها تبعید ، بدنبال سقوط رژیم دیکتاتوری بن علی به تونس بازگشته است.
فضای اجتماعی و سیاسی تونس در 53 سال گذشته دائما از یک فضای دیکتاتوری و استبدادی رنج برده و در این مدت عمدتا گرایش به سوی غرب و اروپا و در زمان بن علی به شکل شدیدتری متمایل به آمریکا بوده است.
حداقل آزادی سیاسی ، اجتماعی و اعتقادی به مردم داده شده زیرا همیشه رشد اسلام گرایی را در تونس مانع جدی برای غرب گرایی و نفوذ غربی ها در این کشور می دانستند.
اسلام گراهای تونس از دهه هشتاد و همزمان با انقلاب اسلامی گرایش های بسیار جدی و روشن به انقلاب اسلامی داشته اند.
آقای راشد الغنوشی پس از پیروزی انقلاب رسما کتاب و مقاله نوشت و در آنها از انقلاب اسلامی دفاع کرد، حضرت امام خمینی (ره) را به عنوان مصلح موعودی که پیامبر(ص) به ایشان اشاره کرده است، نام برد و گفت این همان مردی است که پیامبر وعده آمدنش را داده است و مصداق آن حدیث نبوی است که اگر علوم جهان به ثریا هم آویزان باشد مردانی از فارس می آیند که به آن دست یابند.
به بهانه تمایل به ایران و انقلاب اسلامی اعضای حزب النهضه را زندانی و شکنجه کردند و به آنها اصطلاح خمینیون را اطلاق می کردند ، سال های سال آنان را متهم کردند که شما از ایران حمایت می کنید در خدمت ایران هستید و از آن پول می گیرید.
بنابراین مواجهه فکر انقلابی و اسلامی مستقلی که ایران مطرح کرده بود بعد از انقلاب همیشه کابوسی روی سر حکومت بورقیبه و بن علی بوده و لذا همیشه در این کشور حکومت ها سعی کردند تفکر اسلام گرایی را سرکوب کنند و از طریق زندانی کردن ، تبعید، اعدام ، ممنوع الخروج و محدود کردن فعالیت ها از قبیل سخنرانی و داشتن شغل ، آنان را تحت فشار قرار دهند.
اینها تنها جنبه سخت افزاری بود و در بعد نرم افزاری تخریب چهره های اسلام گرایان و زدن ریشه تفکر اسلامی در تونس خطرناکتر از اقدامات پلیسی و امنیتی و سخت گیری های خاص بود، به اینصورت که از زمان استقلال تا بورقیبه و بن علی و حتی تا همین امروز در زمان حکومت انتقالی بعد از انقلاب همیشه مسئولیت سیستم آموزشی دانشگاهی و آموزش و پرورش تونس با اشخاص ملحد و چپ و یا کمونیست بوده است.
ریشه تفکر اسلامی قرار بود در برنامه ای با عنوان تجفیف المنابع یعنی خشک کردن ریشه ها زده شود و سالهای متمادی این برنامه دنبال شده است.
اما انقلاب مردم تونس نشان داد که آن ریشه های اسلامی نه تنها خشک نشده بلکه عمیق تر هم شده است . نمونه این شکست در برنامه خشک کردن ریشه ها فیلم جنجالی مورد اشاره بود که در زمان بن علی هم نمایش داده شده بود اما با واکنشی روبه رو نشده بود .
در چنین فضایی، آمریکایی ها و فرانسوی ها که نفوذ مداخله جویانه زیادی در دوران دیکتاتوری در تونس داشته اند و اکنون موقعیت خود را بطور جدی در خطر می بینند، تنها راه پیش روی را کاهش قدرت و نفوذ مسلمانان یافته اند و برای تحقق اهداف خود به هر ریسمانی چنگ انداخته اند.

** توطئه نسمه
چند روز مانده به انتخابات سرنوشت ساز و تاریخی مجلس موسسان که از ساعت 7 صبح فردا به وقت محلی در تونس آغاز می شود، " نسمه " شبکه تلویزیونی خصوصی با نمایش فیلم زننده و غیرواقعی پرسپولیس تلاش کرد که مسلمانان را تحریک کند اما با درایت مسلمانان این توطئه خنثی و حتی به ضرر دسیسه چینان و به نفع مسلمانان پایان یافت.

** مداخله های آشکار آمریکا
" مسافرت سفیر آمریکا در تونس به شهرهای مختلف و دادن وعده وعیدهای اقتصادی" و " اعزام یک تیم 52 نفری در قالب ناظران انتخاباتی " بخش هایی از مداخلات آشکارآمریکا برای کمک به عناصر وابسته رژیم دیکتاتوری بن علی است تا شاید بتوانند کرسی هایی را در مجلس موسسان دست وپا کنند و از قدرت مسلمانان کاسته شود.
برخی رسانه های تونسی غربگرا و وابسته به رژیم ساقط شده دیکتاتوری بن علی همسو با رسانه های غربی تمام تلاش خود را درجهت سیاست های اسلام هراسی دیکته شده واشنگتن و پاریس بکارگرفته اند.
این رسانه ها ضمن تاکید برقطعی بودن پیروزی احزاب مسلمانان تونسی بویژه النهضه، ادعا می کنند که با پیروزی مسلمانان، دموکراسی حذف خواهد شد و زنان از حقوق خود محروم خواهند شد.
خبرگزاری انگلیسی " رویترز" تاکید کرده است که مردم با رای دادن به احزاب اسلامی ، مسلمانان را در قدرت سهیم می کنند و این یک الگو برای مردم کشورهایی خواهد شد که بعداز تونس انقلاب کرده اند.
این خبرگزاری با بیان اینکه آزادی های جدید به حزب اسلامی النهضه اجازه داده است که صاحب بهترین فرصت ها در انتخابات مجلس موسسان شود و این موضوع سکولارها و لیبرال ها را بشدت نگران کرده است.
رویترز احتمال داده است که اعضا و هواداران برخی احزاب رقیب درصورت شکست خوردن به خشونت روی آورند.
درهمین حال شبکه آمریکایی (
CNN
) در آستانه انتخابات تونس گزارشی را با عنوان " تونسی ها و انتخابات... فرار ازچنگ بن علی بسوی جهنم مسلمانان" منتشر کرده و با دروغپردازی و برزگنمایی تلاش کرده است تا وانمود کند مردم تونس از قدرت گرفتن مسلمانان در دوره بعداز دیکتاتوری نگران هستند.
این رسانه آمریکایی با این گزارش" دروغ بودن دموکراسی خواهی واشنگتن برای مردم منطقه، حمایت کامل کاخ سفید از دیکتاتورها و تروریست ها و سیاست اسلام هراسی " را به وضوح نشان داده و مدعی شده است که برخی تونسی ها از قدرت گرفتن مسلمانان خرسند نیستند.
اما رهبر حزب اسلامی النهضه تونس که انتظار می رود اکثریت کرسی های مجلس موسسان این کشور را بدست آورد، درآخرین متینگ تبلیغاتی حزب متبوعش پاسخ این دسیسه ها را اینگونه داد: ملت تونس مسلمان است و مسلمان باقی خواهد ماند و می خواهد درعصر خود زندگی کند، ما می خواهیم در حالی که مسلمان هستیم وارد دنیای جدید شویم و نه کافر زیرا امت ما با اسلام وارد تاریخ شد.
راشد الغنوشی بر دیدگاه مترقی اسلام در خصوص حقوق زن اشاره کرد و خواستار بهره مندی بیشتر زنان تونسی از حقوق خود شد.
رهبر حزب النهضه به نقش آفرینی زنان و تحمل سختی ها درمسیر پیروزی های این حزب در طول تاریخ اشاره کرد تا خط بطلانی برهمه تبلیغات سوء علیه النهضه در این زمینه کشیده شود.

** روی دیگر این سکه
تونس جدید، بیش ازهرزمان دیگری شاهد جلوه های اسلام گرایی است.
دیروزجمعه، بیست و یکم اکتبر خیابان های اطراف مسجد جامع " الفتح " در پایتخت تونس مملو از نمازگزارانی بود که برای ادای فریضه نماز آمده بودند اما چند ماه پیشتر و در زمان رژیم دیکتاتوری ین العابدین بن علی تنها تعداد کمی از مردم تونس تحت فشارهای شدید ضد مذهبی و امنیتی مجاز به حضور در این مسجد برای اقامه نمازجمعه بودند.
پیش از شروع نماز جمعه صدها نفر از مردم تونس در حالی که سجاده در دست داشتند وارد مسجد جامع الفتح شدند و کمی پس از آن در بیرون این مسجد واقع در مقابل یک ایستگاه قطار شهری پایتخت دیگر کمتر جایی به چشم می خورد که سجاده ای پهن نشده باشد.
برای خبرنگاران و عکاسان خارجی که عمدتا به منظور پوشش انتخابات مجلس موسسان به این کشور آمده اند صفوف پیوسته نمازگزاران فرصت مناسبی برای به تصویر کشیدن همبستگی اسلامی مردم تونس بود.
"عبدالحمید الشایح " (30 ساله) یکی از نمازگزاران مسجد جامع الفتح به خبرنگاران ایرنا می گوید: پیش از این در زمان رژیم زین العابدین بن علی هر کس وارد مسجد می شد نیروهای امنیتی مشخصات او را در لیست سیاه حکومت ثبت می کردند.
وی می افزاید: ماموران امنیتی بن علی همواره سایه به سایه کسانی که در پی مسایل اعتقادی بودند حرکت می کردند و حتی ممکن بود محاسن بلند نیز برای افراد درد سر ساز شود اما اکنون می بینید که پیش از شروع نماز همه جا مملو از مردم مومن تونس می شود و برای ادای فریضه ای که سال ها مورد غضب حکومت بود بر یکدیگر پیشی می گیرند.
" فتحی مومنی "(51ساله )یکی دیگر از شرکت کنندگان در نماز جمعه می گوید: آزادی های دینی مردم پس از انقلاب تونس قابل مقایسه با دوره پیش از آن نیست و باور نمی کردیم پیروزی انقلاب به این میزان از آزادی منجر شود که مردم حتی در خیابان های اطراف مسجد نماز اقامه کنند.
"هیکل لمزوقی"( 35ساله) خبرنگار شاغل در یکی از شبکه های رادیویی تونس در پاسخ به این سوال که فضای جدید پس از انقلاب را در تونس چگونه می بینید؟ گفت: ما پس از سال ها رایحه روح نواز اسلام را در جای جای این کشور از داخل خانه ها تا مساجد و سایر مراکز اجتماعی استشمام می کنیم و امیدواریم که این رشد اسلامی نتایج خود را در انتخابات آینده نشان بدهد.
دکتر " نورالدین الخادمی" امام جماعت مسجد جامع الفتح و استاد دانشگاه تونس در گفتگو با خبرنگارایرنا رشد اسلام گرایی را منحصر به بعد از انقلاب ندانست و گفت این اعتقادات در قبل از انقلاب تونس هم وجود داشت اما در انقلاب به تجلی رسید و اکنون شاهدیم که زنان تونسی به نسبت گذشته با حجاب تر شده اند و مردم به راحتی مناسک دینی خود را بجا می آورند.

 ............................................................................................................

اولين انتخابات در تونس پس از سقوط بن علي برگزار شد
زورآزمايي اسلام گراها و لائيك‌ها
زورآزمايي اسلام گراها و لائيك‌ها
 

براي نخستين بار پس از سقوط بن علي انتخابات تاريخي مجلس موسسان تونس در ۲۷ حوزه انتخاباتي در سراسر اين كشور واقع در شمال آفريقا ديروز برگزار شد در حاليكه بسياري بر پيروزي اسلام گراها با رهبري حزب النهضه در انتخابات تاكيد دارند.
مردم تونس براي نخستين بار پس از سرنگوني ۲۳ سال ديكتاتوري بن علي ديروز براي انتخاب نمايندگان مجلس موسسان پاي صندوق‌هاي راي رفتند تا كشوري كه اولين الگوي مقابله با حاكمان ديكتاتور عرب بود اولين آزمون دموكراسي را نيز به نمايش گذارد. با توجه به گرايشات گسترده مردمي به اسلام گرايان بسياري اين انتخابات را رقابتي جدي ميان اسلام گرايان و لائيك‌هاي غرب گراي وابسته به نظام سابق مي‌دانند. نتيجه انتخابات نشان خواهد داد كه نگاه مردم به آينده سياسي كشورشان چيست. اسلام گرايي يا نسخه لائيك غرب.
بيش از ۷ ميليون نفر از مردم تونس ديروز در اولين انتخابات مجلس موسسان ملي در اين کشور بعد از آزادي از دست ديکتاتور تونس به پاي صندوق‌هاي رأي رفتند تا ۲۱۷ نماينده خود را در اين شورا انتخاب کنند.
"فؤاد المبزغ" رئيس شورا انتقالي اين کشور اعلام کرده است که بعد از مشخص شدن پيروز انتخابات نتيجه را به آنها تبريک گفته و به صورت نهايي از زندگي سياسي کنار رفته و رياست را به شخصي خواهد سپرد که اين شوراي انتخاب کند.بر اساس قانون اساسي مجلس موسسان بالاترين مقام قضايي در کشور در دوره انتقالي است که هيچ محدوديت قانوني ندارد، در دوره اول قانونگذاري در اين کشور که بعد از استقلال آن در سال ۵۶ انجام شد، مجلس موسسان سه سال زمان براي تدوين قانون اساسي صرف کرد. البته در طول همين مدت و يک سال بعد از تاسيس مجلس موسسان، نظام جمهوري در کشور اعلام شد و الحبيب بورقيبه به عنوان اولين رئيس‌جمهور تونس انتخاب شد.
مجلس موسسان علاوه بر تدوين قانون اساسي و تعيين نظام حاکميتي کشور، اداره امور قانونگذاري و مشخص کردن اختيارات دستگاه‌هاي اجرايي جديد را نيز در اختيار دارد. مجلس موسسان مي‌تواند رئيس دوره انتقالي را از ميان اعضاي خود يا خارج از خود انتخاب کند، رئيس انتخابي مسئوليت تشکيل دولت انتقالي را بر عهده خواهد داشت.
بيش از ۱۵۰۰ فهرست حزبي و مستقل متشکل از ۱۱ هزار نفر براي رسيدن به تعداد ۲۱۷ کرسي اين مجلس با هم به رقابت مي‌پردازند. در تونس در حال حاضر بيش از ۱۰۰ حزب سياسي قانوني وجود دارد، اين در حالي است که پيش از انقلاب مردمي در اين کشور تنها ۹ حزب اجازه فعاليت رسمي در تونس را داشتند. البته نيمي از اين ۱۰ حزب يا غير فعال هستند يا اينکه در بدو شکل‌گيري هستند.حدود ۴۲ هزار نيروي پليس و امنيتي ديروز بدون آنكه براي اولين بار اجازه ورود به داخل شعب اخذ راي را داشته باشند، وظيفه تامين امنيت و نظم انتخابات را برعهده گرفته‌اند. حدود ۱۴ هزار ناظر تونسي و خارجي بر اين انتخابات نظارت مي كنند و يك تيم ۵۲ نفري عضو مركز كارتراز آمريكا به تونس آمده اند. از ميان ۱۱۷ حزب تونسي كه بيشتر آنها در ده ماه گذشته بوجود آمده اند حدود ۸۰ حزب در اين انتخابات شركت دارند كه سه حزب بزرگ النهضه ، دموكراتيك پيشرو و جبهه دموكراتيك شانس بيشتري براي كسب كرسي هاي مجلس موسسان دارند.
اسلام گراهاي تونس به رهبري حزب النهضه به رياست ' راشد الغنوشي' بيشترين شانس را براي پيروزي دارند. منابع خبري اعلام كرده‌اند در همان ساعات اوليه آغاز انتخابات تاريخي و سرنوشت ساز مجلس موسسان تونس ، واجدان شرايط راي دادن با حضوري گسترده در شعب اخذ راي ، آراي خود را به صندوق‌ها را ريختند. برخي منابع خبري از اقدامات غربي‌ها براي عدم موفقيت اسلام گرايان در انتخابات گزارش داده‌اند. غرب پيروزي اسلام گرايان را از يك سو نشانگر رويكرد مردم به دولتي اسلام گرا مي‌دانند و از سوي ديگر از الگو شدن اين امر براي ساير كشورها از جمله مصر و ليبي در هراس هستند هر چند كه در ظاهر از اين انتخابات حمايت مي‌كنند.

 .............................................................................................................

 انتخابات تونسانتخابات تونس

 

*******************************************************

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

مرگ بر آمریکای جنایتکار و آل خلیفه و آل سعود و آل مروان و عبدالله صالح و معمرقذافی ونامبارک مرگ بر اسرائیل غاصب و انگلیس جبار و کل ابرقدرت های پرورش دهنده ، سازنده و صادر کننده تروریست و تروریسم به کشورهای مظلوم و ستم دیده منطقه خاورمیانه و جهان پهناور هستی . درود بر کشورهایی از جهان که خود را پاک و آری از جنگ و صلاح های هسته ای و تروریست و تروریسم کرده اند ، زنده باد یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام از صدر تا کنون و تا آینده جهان ، پاینده باد اسلام و مسلمین جهان ، پیروز باد انقلاب اسلامی  خاورمیانه ، برقرار باد پرچم حضرت مهدی صاحب الزمان ( عج ) بر فراز قله عدل و عدالت و امامت و رهبری و هدایت بشری ، پیروز و موفق و سربلند باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبریت حضرت آیت اله العظمی خامنه ای دامت ظله عالی ، در سطح جهان و جهانیان در ابعاد و عرصه های وسیع جهاد اقتصادی ، فرهنگی و فیزیکی و هسته ای و نانو تکنولوژی و پزشکی و موشکی و دفاعی و پدافند عامل و غیر عامل در بازدارندگی و ............... انشاالله ....      

 

من الله توفیق

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) esarm.iran.ir

 

من ا...توفیق

ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم

من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy)

esarm.twitter.ir

http:// www.gheraati.abdolsamad@iran.ir( privacy policy)

آدرس اصلي سايت ايثار و مقاومت عبدالصمد قرائتي( privacy policy) در ياهو

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

 

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

 

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

 

 

 

 www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat
www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2 YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 5 آبان 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com