سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 371
بازدید کل : 132039
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 13600: رهبر معظم انقلاب:با ارائه 100 سند از نقش آمریکا در هدایت تروریستها آبروی آنها را خواهی

 عنوان 13600: رهبر معظم انقلاب:با ارائه 100 سند از نقش آمریکا در هدایت تروریستها آبروی آنها را خواهیم برد + راهپیمایی 13 آبان در حقیقت تداوم‌بخش آرمان‌های انقلاب است + مراسم راهپيمايي ضداستكباري يوم‌الله 13 آبان در سراسر كشور برگزار شد 


 

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: ما یکصد سند غیرقابل خدشه از نقش امریکا در هدایت ترورها و تروریست‌ها در ایران و منطقه داریم که با ارائه این صد سند، آبروی امریکا و مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را در افکار عمومی جهان، خواهیم برد.

 

 

         

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز (چهارشنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان، روز سیزدهم آبان را یکی از عبرتهای قابل تأمل انقلاب اسلامی و نشان دهنده معجزه توکل به قدرت الهی و ایستادگی همراه با بصیرت در راه رسیدن به هدف، دانستند و تأکید کردند: به برکت توکل، ایستادگی، و بصیرت ، ملت ایران در 32 سال گذشته، از همه چالش ها پیروزمندانه بیرون آمده و پیشرفت کرده است و در آینده نیز قطعاً ملت ایران در چالش های پیش روی خود پیروز و سربلند خواهد بود.

 

در این دیدار که در آستانه سیزدهم آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای سیزدهم آبان را به معنای واقعی کلمه، از ایام الله دانستند و افزودند: چنین مناسبت های برجسته و درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی، فرصتی برای تأمل به منظور شناخت مسیر صحیح حرکت ، و برنامه ریزی برای آینده براساس تحلیل واقع بینانه از این عبرتهای تاریخی است.

 

ایشان مهمترین ویژگی سیزده آبان را نمود توکل بر قدرت الهی و ایستادگی همراه با بصیرت در راه مبارزه و اهداف والا برشمردند و افزودند: امام عزیز و بزرگوار در سیزدهم آبان سال 1343، به دلیل اعتراض به حق مصونیت امریکاییها در ایران، و ایستادگی در مقابل آن، به وسیله مزدوران امریکا ، غریبانه تبعید شدند اما پانزده سال بعد، در سیزدهم آبان سال 58، فرزندان امام که همان جوانان انقلابی دانشجو بودند، با تسخیر لانه جاسوسی امریکا در تهران، امریکا را از ایران تبعید کردند.

 

رهبر انقلاب اسلامی، وقوع این رویداد به ظاهر محال و نشدنی را نتیجه توکل امام خمینی (ره) به قدرت خداوند و استقامت در غربت تبعید، دانستند و خاطرنشان کردند: امام بزرگوار (ره) هیچگاه ناامید و خسته نشدند و با بیدار کردن مردم و ایجاد احساس استقلال، آرمانخواهی و مجاهدت در آنان، مردم را به تدریج وارد صحنه کردند و زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی ایران شدند.

 

حضرت آیت الله خامنه ای پیروزی انقلاب اسلامی را عامل بیرون رانده شدن شاه از ایران دانستند و افزودند: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در سیزدهم آبان سال 58 نیز، امریکا از ایران رانده شد و به همین دلیل امام (ره) تسخیر لانه جاسوسی امریکا را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول توصیف کردند.

 

ایشان تأکید کردند: امام خمینی (ره) به پشتوانه اراده اسلامی و ایمانی ملت ایران که ناشی از اتکا به خداوند و ایستادگی در مسیر بود، پرچم تسلط ظالمانه و متکبرانه امریکا را از بام ایران به پایین انداختند و این پرچم زیر پای جوانان مؤمن کشور، لگدمال شد.

 

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به برخی تحلیل های مادی روشنفکر نماها که پیروزی ملت ایران را در مقابل امریکا محال و ملت ایران را محکوم به شکست می دانستند، خاطرنشان کردند: برخلاف آن نگاهها و تحلیلهای مادی، جمهوری اسلامی ایران پیروز و امریکا مجبور به عقب نشینی شد.

 حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به توطئه های مختلف استکبار به رهبری امریکا و صهیونیزم بر ضد ملت ایران، تأکید کردند: به حول قوه الهی و به همت ملت ایران و پیشروی جوانان عزیز کشور، در هر دوره ای که توطئه ای شکل گرفت، جمهوری اسلامی ایران پیروز و امریکا شکست خورده میدان بود و آینده هم به همین روال خواهد بود.

 ایشان با تأکید بر اینکه هرگونه برنامه ریزی برای آینده باید با چنین تحلیل و نگاهی باشد، افزودند: اگر در هر عرصه ای با تشخیص مسیر صحیح ، تصمیم قطعی گرفته و حرکت با اعتماد به قدرت خداوند و استقامت در مسیر آغاز شود، قطعاً دشمن مجبور به عقب نشینی خواهد شد، همانگونه که در سیزده آبان 58، دوران دفاع مقدس و در قضیه اعمال تحریم ها ، شاهد بودیم.

 رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه دست نظام جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها پر است، خاطرنشان کردند: یک نمونه از این دست پر جمهوری اسلامی ایران، ارائه اندیشه سیاسی نو، به دنیا، به نام "مردم سالاری دینی" است که از لحاظ مبانی فکری و اعتقادی، بسیار مستحکم و از لحاظ علمی، قابل اجرا و پیش رونده است.

 حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به نگرانی دشمنان از گسترش و الگو برداری این اندیشه سیاسی مستحکم و قابل اجرا، افزودند: به همین دلیل، دولت امریکا تلاش کرد، در بحبوحه گرفتاریهای روزافزون خود و در اوج حرکت وسیع مردمی جنبش وال استریت، با سناریویی مسخره، جمهوری اسلامی ایران را به یک حرکت تروریستی مهمل، بی منطق و غلط متهم کند اما هر فرد صاحب منطق و اهل فن در دنیا، با دیدن این سناریوی مضحک، آنرا رد کرد.

 ایشان تحت الشعاع قرار دادن جنبش وال استریت و فشار به جمهوری اسلامی ایران را از اهداف دولت امریکا در این سناریو سازی برشمردند و افزودند: آنها قصد دارند، شریف ترین عناصر مبارز جمهوری اسلامی ایران را متهم به تروریسم کنند در حالیکه امروز، تروریست بزرگ در دنیا، امریکا است.

 رهبر انقلاب اسلامی، دست جمهوری اسلامی ایران را در این عرصه نیز پرخواندند و تأکید کردند: ما یکصد سند غیرقابل خدشه از نقش امریکا در هدایت ترورها و تروریست ها در ایران و منطقه داریم که با ارائه این صد سند، آبروی امریکا و مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را در افکار عمومی جهان، خواهیم برد.

 حضرت آیت الله خامنه ای، امریکا را بی آبرو و شکست خورده خواندند و خاطرنشان کردند: امریکا اکنون در افغانستان و عراق شکست خورده و چاره ای جز خروج از این دو کشور ندارد همانطور که در شمال افریقا هم شکست خورده است.

 ایشان افزودند: امریکاییها نتوانستند حسنی مبارک و بن علی را در مصر و تونس حفظ کنند زیرا ملتها بر آنها فائق آمدند و در لیبی نیز همین اتفاق روی داد و با وجود ارتباط های پنهانی با قذافی تا قبل از مرگ ذلیلانه اش، نتوانستند او را حفظ کنند.

 رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: ملتهای منطقه و جهان، به وضوح نفاق و دورویی امریکا و غرب را در قضایای مصر، تونس و لیبی دیدند و در قضایای دیگر نیز دورویی آنها بار دیگر آشکار خواهد شد.

 حضرت آیت الله خامنه ای قیام مردم امریکا و هشتاد کشور جهان بر ضد نظام لیبرال دموکراسی را نشانه شکست خوردگی نظام سرمایه داری غرب دانستند و افزودند: شاید امریکا و غربیها بتوانند قیام ها را سرکوب کنند اما این آتش خاموش شدنی نیست.

 ایشان تأکید کردند: همه بدانند ، مبارزه جبهه حق با باطل و فرعون استکبار که با سردمداری ملت ایران و با پرچم اسلام آغاز شد، تا سرنگونی استکبار ادامه پیدا خواهد کرد.

 حضرت آیت الله خامنه‌ای، جمهوری اسلامی ایران را نقطه کانونی حرکت آغاز شده در منطقه و جهان خواندند و خاطرنشان کردند: به همین دلیل دشمنان تلاش دارند تا با ناامید کردن مردم به‌ویژه جوانان و همچنین مسئولان، در حرکت رو به جلو این نقطه کانونی، اختلال ایجاد کنند اما جوانان و مسئولان کشور با توکل بر خدا، و با امید و قدرت فراوان، محکم ایستاده اند.

 ایشان عامل اصلی پیروزی‌ها و موفقیت‌های ملت ایران را یکپارچگی و عزم و اراده جدی مردم و مسئولان برشمردند و افزودند: مبارزه با ملت بصیر، صبور، آگاه، مقاوم و متکی بر خداوند، به جایی نخواهد رسید و دشمن همچون گذشته شکست خورده میدان خواهد بود.

 رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم هوشیاری مقابل موضوعاتی چون تلاش برای ایجاد اختلاف میان مردم و مسئولان و دروغ‌پردازی برای ایجاد ناامیدی تأکید کردند: ملت ایران در سال‌های گذشته علاوه بر اینکه توانست بر هر توطئه‌ای پیروز شود، بعد از هر مرحله، خود را از لحاظ توانایی و پیشرفت یک درجه بالاتر کشید.

 حضرت آیت الله خامنه ای، پیشرفت‌های روزافزون ملت ایران را با وجود اعمال تحریم‌ها نمونه‌ای بارز از این موضوع خواندند و افزودند: آنها به خیال خود درهای علم و فناوری را به روی جوانان ایرانی بستند اما جوانان ایرانی از درون جوشیدند و پیشرفت علمی و فناوری امروز ملت ایران نسبت به گذشته دهها برابر است.

 ایشان تأکید کردند: قطعاً ملت ایران بر چالش های کنونی و آینده فائق خواهد آمد و بینی دشمن را به خاک خواهد مالید.

 ********************************************************************

 راهپیمایی 13 آبان در حقیقت تداوم‌بخش آرمان‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کرج با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی سیزدهم آبان امسال گفت: راهپیمایی 13 آبان در

  حقیقت تداوم بخش آرمان‌های انقلاب است.

 

ن امروز به واسطه فرارسیدن روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی با حضور پرشورتر مردم برگزار شد.
اقشار مختلف مردمی، مسئولان شهری و بالاخره خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان کرج در این نماز پرشکوه شرکت داشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در بخشی از خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی امروز اشاره کرد و گفت: شما مردم بار دیگر به جهانیان اثبات کردید که دست از آرمان‌های اسلام و انقلاب برنمی‌دارید.
وی تصریح کرد: سران استکبار تصور می‌کنند با دروغ و تهمت می‌توانند ملت ایران را از راهی که در پیش گرفته است، منصرف کنند.
نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه در راهپیمایی 13 آبان در حقیقت تداوم بخش آرمان‌های انقلاب است، گفت: حضور گسترده مردم در این مراسم در حالی که غربی‌ها سخت به دنبال منصرف کردن ملت ایران از پیگیری اصول انقلاب هستند، دارای پیام‌های بسیاری برای جهانیان است.
کازرونی افزود: نخستین پیام این است که ملت ایران تا آخرین قطره خون از اسلام و انقلاب دفاع کرده و پیرو ولایت خواهند ماند.

جامعه جهانی از ترورهای آمریکای جنایتکار آگاه است 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتهام اخیر سران کاخ سفید به ایران و همچنین انتشار تلاش آمریکایی‌ها برای ترور فرماندهان سپاه کشورمان گفت: این جنایات برای مردم جهان افشا شده و دیگر کاخ سفید نشین‌ها نمی‌توانند افکار عمومی را با این دروغ‌ها فریب دهند.
امام جمعه شهرستان کرج در ادامه به غربی‌ها توصیه کرد که دست از فریبکاری برداشته و بیش از این خود رسوا نکنند.
کازرونی در پایان تاکید کرد: اگر به این شیوه ادامه دهید،‌ مردم مستقل و عدالتخواه جهان به زودی شما را به همان جایی می‌فرستند که امسال قذافی و مبارک‌ها رفتند.

********************************************************************************

مراسم راهپيمايي ضداستكباري يوم‌الله 13 آبان در سراسر كشور برگزار شد 


جليلي: اسناد حمايت آمريكا از تروريسم را در اختيار سازمان ملل قرار مي‌دهيم


بخش خبري:راهپيمايي ضد استكباري 13 آبان همزمان با تهران با حضور گسترده دانشجويان، دانش آموزان و قشرهاي مختلف مردم در سراسر كشور برگزار شد. 
قشرهاي مختلف مردم بويژه دانش آموزان و دانشجويان در اين راهپيمايي‌ها با سردادن شعارهاي جاودانه انقلاب اسلامي از جمله مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل، روز ملي مبارزه با استكبار جهاني را گرامي داشتند و بار ديگر با آرمانهاي انقلاب اسلامي پيماني دوباره بستند.دست نوشته‌هاي دانش آموزان و دانشجويان در محكوميت آمريكا و اسرائيل و نمايش آدمكهايي از جلوه‌هاي استعمار از ويژگيهاي اين راهپيمايي بود.در تهران نيز مراسم يوم‌الله 13 آبان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني از ساعت 30/9 صبح با حضور خيل عظيمي از نوجوانان و جوانان در مقابل لانه جاسوسي آمريكا برگزار شد. تجمع كنندگان در شعارهاي خود از رفتارهاي ددمنشانه آمريكا با ايران اسلامي اعلام انزجار كردند. آنان همچنين با شعار‌الله اكبر، مرگ بر آمريكا، مرگ بر انگليس و مرگ بر اسرائيل غارتگر نفرت خود را ببه عوامل استكبار اعلام كردند.شركت كنندگان در اين تظاهرات، پرچم‌هاي جمهوري اسلامي ايران،‌الله اكبر و يا حسين (ع) را به اهتزاز در آورده و دست نوشته‌هاي مبني بر مرگ بر آمريكا در دست داشتند. همچنين به صورت نمادين تابوت امريكا را بر روي دست حمل كردند. در اين مراسم همچنين بر حمايت از نهضت‌هاي اسلامي در منطقه و همچنين اعتراضات اخير در كشورهاي غربي تحت عنوان تسخير وال استريت حمايت شد.در مراسم 13 آبان تهران، دبير شورايعالي امنيت ملي سخنراني كرد. 
دبير شوراي عالي امنيت ملي كشورمان در مراسم يوم‌الله 13 آبان در مقابل لانه جاسوسي آمريكا با بيان اينكه اسناد متقن و غيرقابل انكاري در اختيار داريم كه نشان مي‌دهد دولت آمريكا رسما با برنامه‌ريزي، نيروهايش را براي ترور و خرابكاري و اقدام عليه ملت ما و ملت‌هاي منطقه به كار مي‌گيرد، گفت: در نامه‌اي به بان‌كي‌مون از وي مي‌خواهيم اين اسناد را در اختيار اعضاي سازمان ملل قرار دهد. 
وي اظهار كرد: امروز آمريكا تنها مجرم اصلي استفاده از سلاح‌هاي غيرانساني و غيرقانوني كشتار جمعي است و بايد محاكمه شود. نه تنها در بحث سلاح‌هاي كشتار جمعي و نه تنها در بحث حقوق بشر، بلكه امروز مدعي هستيم دولت آمريكا دولتي است كه از ترور به عنوان ابزار نامشروع براي مقاصد خود استفاده مي‌كند، اين يك ادعاي ذهني نيست بلكه مبتني بر اسناد است. برخلاف آمريكا كه بر اساس موهومات و سناريوي‌هاي هاليوودي ادعا مي‌كند، ما امروز اعلام مي‌كنيم در همين مكان كه 32 سال پيش جوانان اين ملت اسناد متقني را به جهانيان ارائه دادند كه نشان مي‌داد آمريكا درصدد مقابله و مبارزه با حركت‌هاي مردمي انقلاب اسلامي است، اين اسناد غيرقابل انكار را جهانيان نظاره‌گر بود كه چرا جوانان ما به مقابله با آمريكا رفتند، اين كه امروز وزير خارجه آمريكا سخن از سفارت مجازي مي‌كند بهترين شاهد است كه وزير خارجه آمريكا نه در عالم واضح بلكه در خواب و فضاي مجازي مي‌تواند روياي خود را دنبال كند و بهترين شاهد است در مورد اين كه خواب بازگشت آمريكا به اين كشور ديگر تعبير نخواهد شد. 
دبير شوراي عالي امنيت ملي كشورمان ادامه داد: آمريكا بداند جمهوري اسلامي ايران همان‌گونه كه 32 سال پيش اجازه نداد آمريكا اقدام‌هاي نامشروع و غيرقانوني خود را در اين كشور دنبال كند و اسناد رفتارهاي خلاف و غيرقانوني آمريكا عليه ملت ايران را به جامعه بين‌المللي ارائه كرد، امروز هم ايران با اشراف اطلاعاتي به جامعه جهاني نشان مي‌دهد كه آمريكا متهم اصلي تروريسم دولتي است. 
وي گفت: امروز ما با استناد متقن و غيرقابل انكاري كه در اختيار داريم نشان مي‌دهيم دولت آمريكا رسما با برنامه‌ريزي نيروهاي خود براي ترور و خرابكاري و اقدام عليه ملت ما و ملت‌هاي منطقه به كار مي‌گيرد. 
جليلي تصريح كرد: با اين اسناد آبروي آمريكا را مي‌بريم و به جامعه جهاني نشان مي‌دهيم با تمام توان و استفاده از فضاي به وجود آمده از 99 درصد مخالفان سياست‌هاي آمريكا در داخل و خارج، آمريكا را به خاطر اقدامات تروريستي تحت تعقيب قرار خواهيم داد. 
وي با بيان اين كه اين ادعايي كه امروز مطرح مي‌كنيم ادعاي جديدي نيست، تصريح كرد: حركت اخير آمريكا، حركت انتحاري است در پاسخ به اقدامي كه ما در دو سال گذشته در تعقيب جنايات تروريستي آمريكا داشتيم. ما در دو سال گذشته در يادداشت‌هاي مكرر به سازمان ملل و وزارت خارجه آمريكا رسما اسناد رفتارهاي تروريستي آمريكا را نشان داديم و از آن‌ها خواستيم كه در مقابل آن پاسخگو باشند؛ بنابراين اقدام امروز آمريكا اقدامي است براي فرار از تحت تعقيب قرار گرفتن و يك فراري رو به جلو است براي اين كه بتواند خود را از اين اتهامات برهاند. 
جليلي ادامه داد: علاوه بر اين كه در دو سال گذشته عليه آمريكا اسنادي ارائه كرده‌ايم از رفتار آمريكا در حمايت و هدايت از گروه‌هاي تروريستي و مديريت آن‌ها براي كشتار انسان‌هاي بي‌گناه، امروز در منظر شما عزيزان و دانشجويان و افكار عمومي جهانيان اسنادي را نشان مي‌دهيم كه متقن و جديد است و ما براي برگ برگ آن‌ها شواهدي داريم و همه آن‌ها را به طور جدي عليه آمريكا در محاكم پيگيري خواهيم كرد. 
دبير شوراي عالي امنيت ملي با اشاره به پرونده‌اي كه همراه داشت، گفت: تمام اين‌ها اسناد متقني است كه در ارتباط با اقدامات تروريستي آمريكا در اختيار داريم كه من دو سند آن را به شما نشان مي‌دهم. ما هميشه يك سوال داشتيم كه چه رابطه‌اي ميان تروريست‌ها و دولت آمريكا وجود دارد؟ چرا كساني كه آمريكا در فهرست تحريم‌ها قرار مي‌دهد هدف تروريست‌ها قرار مي‌گيرند، مي‌پرسيديم چرا تروريست‌ها وظيفه خود مي‌دانند كساني را كه آمريكا در فهرست تحريم قرار مي‌دهد هدف قرار دهند؟ چه رابطه‌اي ميان آمريكا و اين تروريست‌ها وجود دارد؟ 

وي دو برگه را به حضار نشان داد و گفت: در اين سند كاملا نشان داده مي‌شود كه چه رابطه‌اي ميان اين دو وجود دارد؛ زيرا تروريست‌ها را خود آمريكا مديريت مي‌كند، خود آمريكا آن‌ها را هدايت مي‌كند تا كساني كه در برابر آمريكا هستند هدف قرار دهد. 
جليلي خاطرنشان كرد: اسنادي وجود دارد كه نشان مي‌دهد نه تنها افراد را برنامه‌ريزي و هدايت مي‌كنند بلكه در سندي ديگر آمده است به دنبال آن هستند تا با هدايت و مديريت تروريست‌ها و پشتيباني مالي از آن‌ها، آن‌ها را عليه تاسيسات و زيرساخت‌هاي اقتصادي يك ملت فعال كنند، اين سند رسوايي آن‌هاست كه به استيصال افتاده‌اند و مي‌خواهند با اقدام‌هاي تروريستي خود را رهايي بخشند. 
دبير شوراي عالي امنيت ملي تاكيد كرد: ما همين امروز (ديروز)در يوم‌الله 13 آبان با احضار سفير سوييس كه حافظ منافع آمريكا در ايران است اعتراض رسمي خود را به وي تسليم خواهيم كرد و همين امروز سفيرمان در سازمان ملل با ارائه نامه به دبيركل سازمان ملل مي‌خواهد تا طبق كنوانسيون اين اسناد را در اختيار ساير اعضا قرار دهد و اقدام لازم را براي مقابله با اقدامات وقيحانه دولت آمريكا در تعقيب و مجازات مجرمان كه در طراحي و هدايت و انجام اين اقدامات تروريستي دست داشته‌اند انجام دهد. 
دبير شوراي عالي امنيت ملي كشورمان تاكيد كرد: شما نمي‌توانيد با توطئه عليه سپاه پاسداران اقدامات خود را پيش ببريد. 
وي در پايان تصريح كرد: امروز ايران نقطه آغازين در منطقه و جهان است و همگان بايد بدانند كه ملت ايران در برابر چالش‌هاي آينده فائق خواهد آمد و بيني دشمنانش را به خاك خواهد ماليد. 
*قطعنامه تظاهرات سراسري يوم‌الله سيزدهم آبان 
تظاهرات سراسري يوم‌الله سيزدهم آبان سال 90 "روز ملي مبارزه با استكبار جهاني" با صدور قطعنامه‌اي پايان يافت. در اين قطعنامه كه با شعار "مرگ بر آمريكا - مرگ بر اسرائيل"مورد تاييد حاضران قرار گرفت آمده است: 
1- ما شركت كنندگان در تظاهرات بزرگ يوم‌الله سيزدهم آبان ماه، وحدت، اتحاد، همدلي و يكپارچگي ملي حول محور ولايت فقيه و رهنمودهاي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) را عامل شكست نقشه‌ها و سناريوهاي شيطاني دشمنان ايران اسلامي و ضامن تداوم پيشبرد اهداف متعالي انقلاب و نظام دانسته و بر ضرورت تعميق و تقويت همه جانبه آن بين آحاد جامعه، به ويژه نخبگان، برجسته گان و خواص كشور تاكيد مي‌كنيم. 
2- ملت مسلمان و ظلم ستيز ايران با حمايت از امواج بيداري اسلامي و تبريك پيروزي مردم مسلمان و انقلابي كشورهاي تونس، مصر و ليبي در برابر ديكتاتورهاي تحت حمايت آمريكا و رژيم صهيونيستي و آرزوي بهروزي ملت‌هاي مسلمان يمن و بحرين و با اميد به آزادي تمامي جهان اسلام از يوغ سلطه گران، به آنان هشدار مي‌دهيم مراقب نقشه‌ها، ترفندها و سناريوهاي خطرناك انحراف و تداوم نفوذ استكبار در كشور خود باشند و با بيداري و هوشياري، هر گونه اقدام براي حضور و دخالت در كشورشان را از آنان سلب كنند. 
3- ما شركت كنندگان در تظاهرات سيزدهم آبان ماه، شكل گيري بيداري اسلامي در منطقه خاورميانه و شمال آفريقا و اعترضات99 درصد جامعه جهاني عليه نظام سلطه سرمايه‌داري پيونده خورده با صهيونيسم بين الملل در غرب را امتداد امواج انقلاب اسلامي در جهت دستيابي به عدالت، معنويت و عقلانيت مي‌دانيم و به سردمداران نظام سلطه- به ويژه دولت آمريكا- هشدار مي‌دهيم ضمن توجه به پيام"جنبش فتح وال استريت" و نهضت ضد سرمايه‌داري به مطالبات ملت خود و نيز ساير ملت‌هاي حق طلب گردن نهند و از ادامه سياست‌هاي استكباري و حمايت از اقليت يك درصدي فاسد و حاكم بر مقدرات اكثريت جهان دست بردارند و زمينه‌هاي مشاركت واقعي مردم را براي اداره امور جوامع خود فراهم آورند. 
4- ملت انقلابي و استكبارستيز ايران اسلامي، ضمن ستايش مقاومت و ايستادگي مردم مظلوم فلسطين در برابر رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي و تاكيد بر ضرورت تداوم مقاومت تا اخراج كامل اشغالگران، بازگشت فلسطيني‌ها به كشور خود و برگزاري انتخابات آزاد را تنها راه حل قضيه فلسطين مي‌داند. 
5- ملت آزاده و ظلم ستيز ايران با تبريك مقاومت پيروزمندانه ملت عراق، آغاز خروج اشغالگران از اين سرزمين اسلامي را مقدمه فراهم شدن مردم سالاري ديني مي‌داند و ضمن يادآوري لزوم هوشياري عراق اسلامي در برابر تلاش آمريكايي‌ها براي طراحي نوعي مهندسي تجاوزگرانه براي بقاء و تداوم حضور نامشروع در اين كشور، بر تحقق خواست آنان مبني بر خروج اشغالگران تا آخرين نفر تاكيد مي‌كند. 
6- ما شركت كنندگان در تظاهرات سيزدهم آبان ماه، نقض كامل حقوق بشر به ويژه در عراق و افغانستان، سلب آزادي از ملت‌ها و حمايت از جنايات دولت‌هاي سرسپرده، توليد سلاح‌هاي هسته‌اي و كشتار جمعي، تجاوز و جنگ افروزي و تخريب محيط زيست، اعمال فشارهاي سياسي و تحريم‌هاي اقتصادي، هدايت و حمايت ترورها و تروريست‌ها در ايران و منطقه و ترويج آشكار تروريسم دولتي و سناريوسازي رسانه‌اي عليه نظام‌هاي مردمي با حمايت رژيم غاصب اسرائيل را بخشي از اقدامات جنايتكارانه آمريكا در اقصي نقاط جهان مي‌دانيم و ضمن ابراز انزجار و تنفر از سياست‌هاي ظالمانه و متكبرانه استكبار جهاني، خواستار رسيدگي جدي به جرايم دولتمردان آمريكا و محاكمه آنان در دادگاه‌ها و مجامع ذيصلاح بين‌المللي هستيم. 
7- ملت شهيدپرور ايران اسلامي، همچنان آمريكا را شيطان بزرگ و دشمن شماره يك خود مي‌داند و اظهارات سخيف و اتهام آميز برخي مقامات آمريكايي عليه ايران و تهديد فرماندهان شجاع و مومن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به ترور را مصداق بارز تروريسم دولتي و بيانگر درماندگي و استيصال كاخ سفيد در برابر آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي مي‌داند و ضمن محكوم كردن مواضع استكباري دولتمردان آمريكا و درخواست اقامه دعوي توسط دستگاه قضايي كشور، حمايت قاطعانه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نيروي قدس- به عنوان ركن ركين نظام و ميهن اسلامي- اعلام مي‌دارد.

 

*******************************************************

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

www.gheraati.abdolsamad@iran.ir( privacy policy)

آدرس اصلي سايت ايثار و مقاومت عبدالصمد قرائتي( privacy policy) در ياهو

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

 www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

 ایمیل (پست الکترونیکی سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy))

(esarmir@yahoo.com)

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

 شناسه گیم لافت مدیریت  سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

 

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat
www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2 YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: شنبه 14 آبان 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com