سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 373
بازدید کل : 132041
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 14100:ملتی که قادر نباشد از سرباز فداکار خود تقدیر کند مستحق تحقیر است

 عنوان 14100:مدیریت ایثارگران و جانبازان وزارت دفاع در گفتگو

ملتی که قادر نباشد از سرباز فداکار خود تقدیر کند مستحق تحقیر است

مدیریت ایثارگران و جانبازان وزارت دفاع در گفتگو

ملتی که قادر نباشد از سرباز فداکار خود تقدیر کند مستحق تحقیر است

در خبرها آمده بود که وزارت دفاع در میان نیروهای مسلح بیشترین خدمات را تحت عنوان طرح حکمت به ایثارگران تحت پوشش خود ارائه داده است. در همین راستا گروه دفاع مقدس خبرگزاری مهر گفتگویی با مدیریت ایثارگران این وزارتخانه انجام داده است که می خوانید.

سردار اسکندری مدیریت ایثارگران و جانبازان وزارت دفاع در مورد طرح حکمت گفت :  طرح حکمت مصوب مقام معظم رهبری است ودر جهت بهبود وضعیت معیشت و منزلت نیروهای مسلح است ،این طرح در کمیته های مختلف تجلی پیدا می کند . کمیته مسکن و درمان و ایثارگران و بازنشتگان و ... از جمله این کمیته هاست . در وزارت دفاع نیز طرح حکمت در کمیته ایثارگران و جانبازان پیگیری می شود .هدف طرح حکمت عزت مندی ، تکریم و حفظ شئون نیروهای مسلح اعم از کارکنان و شاغلین و بازنشستگان است .

وی افزود:  در مسابقه خدمت که متناسب با فرمایشات مقام معظم رهبری است و در نهضت خدمات رسانی که به صورت یک دو ماراتن است ما توانستیم حائز رتبه ممتاز در سطح نیروهای مسلح بشویم. در سیستم وزارت دفاع بخشهای زیر مجموعه ما از یک نظم و انظباط خاص برخوردار است و خود وزیر دفاع به عنوان یک ایثارگر همواره پشتیبان برنامه های تشکیلات ایثارگران وزارت دفاع بوده در کل باید بگویم نقش شخص آقای شمخانی یک نقش غیر قابل انکار است .

 

  چون خودم جزء این خانواده بزرگ هستم ، راضی نیستم که با ذکر ریز موارد اقدامات صورت گرفته عزت و شرافت مندی ایثارگران که سالها در جبهه ها جنگیده اند خدشه دار شود.

سردار اسکندری

 

اسکندری در ادامه هوشیاری و هوشمندی در ارائه خدمات بسیار مهم دانست واظهار داشت: وقتی به جامعه تحت پوشش خودمان  نگاه می کنیم در درجه اول برای ما به اثبات رسیده که اینها  افراد شریفی هستند یعنی ما این را پذیرفتیم . من اینجا نمی توانم نقش سایر دستگاهها را در خدمات رسانی به ایثارگران منکر شوم از جمله بنیاد شهید و بنیاد جانبازان و ... اما شما می توانید بروید و بررسی کنید ایثارگران تحت پوشش ما را اعم از جانباز و خانواده شهید و از آنان بپرسید که میزان رضایتمندی شما از وزارت دفاع چه اندازه است .نحوه بر خورد و مواجهه با اینها بزرگترین امتیازی بوده که ما توانستیم به دست بیاوریم چون آنها را به عنوان بخشی از پیکره نیروهای مسلح شناختیم ، لذا در مواجهه با اینها خیلی هوشمندانه ما برخورد کردیم ، رعایت اصل عزتمندی به معنای واقعی در مواجه با ایثارگران رمز موفقیت ما در ارایه خدمت به این عزیزان بوده است . وقتی ما به این نتیجه رسیدیم کلیه خدمات ما یک جهت انسانی و یک جهت الهی پیدا کرده ،  ما نوعی از خدمات را که می خواهیم توزیع کنیم اصلی که مورد توجه ماست عزتمندی و شرافت آنهاست .

وی افزود: البته توجه داشته باشید در بحث رسیدگی به وضعیت ایثارگران با توجه به امکانات ما امروز در شرایطی نیستیم که مدعی باشیم مشکلات معیشتی و اقتصادی ایثارگران را حل کردیم کما اینکه بنیادهای متولی امور ایثارگران با بودجه های سنگینی که دارند در این مهم الان با مشکلاتی عدیده روبرو هستند .

مدیریت ایثارگران وزارت دفاع در مورد علل موفقیت این مدیریت گفت : اولین دلیل نقش مدیریتی است که در موفقیت ما نقش داشته ، در بحث اعتبارات وزیر دفاع ماده 53 قانون محاسبات عمومی را به بنده تفویض کرده ، از این محل من هزینه می کنم . مدیریت سهل و روان صورت می گیرد با حداقل احتیاج به برقراری ارتباط با مجموعه فوقانی  لذا دست ما باز است و به راحتی کار انجام می دهیم.

اسکندری تاکید کرد :  اعتقاد من این است در سازمانهای دیگر بیش از این هزینه ها نیز صورت می گیرد . من مدعی نیستم که ما بیشتر هزینه می کنیم ، شاید آنها بیشتر هزینه کنند اما چون جسته گریخته است و محاسبات لازم روی آن انجام نشده اثر گذاری خود را از دست می دهد .

وی در ادامه با اشاره به برخی از برنامه های مدیریت ایثارگران وزارت دفاع گفت :  الان ما پروژه پزشک خانواده را برای خانواده شهدا و ایثارگران به را انداخته ایم .این حرکتی که ما الان ما کردیم آنقدر اثر بخش بود که ما خود مان تصور نمی کردیم . وقتی ما می توانیم با یک هزینه کم چنین نتایج خوبی را بگیریم چه اشکالی دارد که آن را تصری بدهیم . ما سعی کردیم با این برنامه ها از خانواده های شهدایمان غافل نمانیم . برای مثال ما در یک مورد 160 نفره 700 مورد مشاوره داریم ، حساب بکنید برای هر خانواده چندین مشاوره وجود دارد . در طول  سال به انواع و اشکال مختلف ما سعی می کنیم با خانواده های شهدا و ایثارگر ارتباط داشته باشیم . یا آنها را به سفرهای زیارتی و سیاحتی می بریم یا به هر طریق دیگر با آنها ارتباط برقرار می کنیم . الان کلیه خانواده های شهدا و جانبازان بالای 70 درصد از هدیه وزیر دفاع که به پرسنل تعلق می گیرد آنها نیز بهره می شوند ، یعنی آنها نیز جزیی خانواده بزرگ وزارت دفاع محسوب می شوند  برای مثال تعلق هدیه ماه مبارک رمضان در بر گیرنده دو ارزش است ، بحث کمک به سبد هزینه خانواده که کم اهمیت ترین موضوع است ، اهمیت ویژه و اساسی این است که خانواده شهید و یا ایثارگر و آزاده به سازمان وصل است و سازمان آنها را فراموش نکرده است  ، هنوز پیوستگی ها و وابستگی ها ادامه دارد .

مدیریت ایثارگران وزارت دفاع در ادامه در مورد طرح جدید این مدیریت خاطر نشان ساخت :  برای امسال ما طرحی را در دست داریم تا خانواده های ایثارگر ما که در امور تحصیلی و ارتقاء تحصیلی فرزندانشان مشکلاتی دارند ما این مشکلات را در خانواده اینها حل و فصل می کنیم . همچنین اقدامات دیگری در دست است که در موقع خود به اجرا در می آید .

سردار اسکندری افزود :  سطح خدمات را می خواهیم آن قدر بالا ببریم که برای مثال،  تا خانواده شهید و جانباز اردوگاه تفریحی وزارت دفاع  را افتتاح نکنند واز دوره های اول که از لحاظ کیفیت در بالاترین سطح قرار دارد استفاده نکنند ، خانواده های دیگر نیروهای مسلح  که تحت نظر وزارت دفاع هستند از آن استفاده نخواهند کرد .

 

خود بنده با اینکه جانبازم به سختی قادرم به بنیاد جانبازان مراجعه کنم ، از مراجعه به بنیاد جانبازان بسیار دل چرکین و نگران هستم با اینکه خودم عضو کمیسیون ماده 16 بنیاد هستم. فیزیک رفتاری بنیاد در نگاه ایثارگران موثر است .

مدیریت ایثارگران و جانبازان وزارت دفاع

 

وی سطح خدمات رادر یک وضعیت خوبی  دانست وخاطر نشان ساخت : تمام خانواده شهدا ما از پرونده ای برخوردار هستند که وضعیت آنها را ما از لحاظ مختلف داریم و به آنها رسیدگی می کنیم . البته من خودم بعنوان کسی که جانباز هستم اصلا علاقه مند نیستم که اگر کاری برایم صورت می گیرد آن را در بوق بکنند . از این مصاحبه هم نمی خواهم این تلقی بوجود بیاید که ما می خواهیم بگوییم که کاری برای ایثارگران کردیم . در واقع این پیامی است برای همکاران و دیگر دوستان که می توانند با اصلاح در نگرش و دید جدید خدمات خودشان را ساماندهی کنند و رضایتمندی ایثارگران را بدست بیاورند.

سردار اسکندری در مورد بودجه این مدیریت در وزارت دفاع گفت : ما یک وزارتخانه هستیم و براساس آمارمان بودجه دریافت می کنیم . بخشهایی از این بودجه متبرک به دست مقام معظم فرماندهی کل قواست که توسط مقام وزارت اجازه هزینه کردن آن می آید، بخشهایی از بودجه ما براساس تسهیلات بلاعوضی است که وزیر دفاع در اختیار ما قرار می گیرد. بخشهای دیگری از بودجه توسط سازمانهای تحت امر وزارت دفاع و شرکت های تحت امر هزینه می شود و در مجموع  وزارت دفاع با دید تنگ و بسته با این قضایا نگاه نکرده و با یک نگاه باز در رابطه با هزینه کردن اقدام نموده  است.

وی در ادامه در مورد دیگر نهادهای خدمات دهنده به ایثارگران اظهار داشت :  من الان درصدد این نیستم که نقاط ضعف سازمانهای دیگر را مطرح کنم ، ولی در مورد نهادهای متولی ایثارگران برای خودم هم جای تعجب است ، که چگونه است ما یک نقش فرعی را ایفا می کنیم توانستیم رضایتمندی را بدست بیاوریم و میزانی از رضایتمندی حاصل شده اما بنیادهای متولی امور ایثارگران نتوانستند رضایت مندی نسبی را بوجود بیاورند؟ البته اقدامات خوبی در بنیادها ی مختلف صورت گرفته و نباید از آن گذشت . شاید این عدم رضایتمندی جنبه های دیگری داشته باشد ، همه چیز را نبایستی در بودجه و اعتبار بررسی کرد . به نظر من نوع نگاه خیلی مهم است .. برای مثال خود بنده با اینکه جانبازم به سختی قادرم به بنیاد جانبازان مراجعه کنم ، از مراجعه به بنیاد جانبازان بسیار دل چرکین و نگران هستم با اینکه خودم عضو کمیسیون ماده 16 بنیاد هستم. فیزیک رفتاری بنیاد در نگاه ایثارگران موثر است .هنوزآن لبه جلویی مواجهه با جانباز را درست نکردیم . جانباز کسی است که دردهای مختلفی را با خودش حمل می کند ، در مواجهه با بنیاد جانبازان بایستی مقداری امنیت و آرامش خاطر را بدست بیاورد .

سردار اسکندی در ادامه بحث فرهنگی را در جامعه در مورد ایثارگران  را بسیار مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان ساخت :  بحث فرهنگی خیلی مهم است در این زمینه سازمانهای متولی ایثارگران خیلی کم کار کردند من فکر نمی کنم بنیاد شهید این میزان سرکشی از خانواده های شهدا که در نیروهای مسلح وجود دارد آنها داشته باشند . این سرکشی ها خیلی اثر بخش است .رسیدگی به ایثارگران که ذخایر عظیم این مملکت هستند به عهده احاد ملت ایران است و تنها نباید در حوزه چند سازمان و نهاد خاص خلاصه شود و این باید به صورت یک فرهنگ در بیاید. در تمام دنیا احترام به سرباز فداکار جزء واجبات است و ملتی که قادر نباشد از سرباز فداکار خودش به موقع و شایسته قدردانی بکند مستحق بی احترامی و تحقیر در سطوح مختلف جوامع بین المللی است .

 

  
ملتی که قادر نباشد از سرباز فداکار خودش به موقع و شایسته قدردانی بکند مستحق بی احترامی و تحقیر در سطوح مختلف جوامع بین المللی است .

سردار اسکندری

 

مدیریت ایثارگران و جانبازان وزارت دفاع در ادامه ضمن تشریح  برخی اقدمات صورت گرفته اظهار داشت: ما بالغ بر 30000 نفر تحت پوشش داریم و اینها در غالب خانواده های شهدا و جانبازان و... ساماندهی می شود.700 مورد مشاوره به ایثارگران این وزارتخانه ارائه داده شده  كه شامل 600 مورد مشاوره از طریق خط تلفن “صدای مشاور” و 100 مورد حضور مسوولان در منازل ایثارگران بوده است. همچنین برای نخستین مرتبه در كشور، طرح “پزشك خانواده” برای ایثارگران وزارت دفاع به اجرا درمي‌آید كه بنا به وضعیت جسمانی ایثارگران، پزشكان مربوط به منازل آن‌ها مراجعه مي‌كنند.
از سوی دیگر، ‌برای خانواده‌های شهدای وزارت دفاع كارت درمانی برای ارائه به مراكز درمانی این وزارتخانه صادر شده است كه خانواده‌های فوق را به صورت رایگان از تسهیلات درمانی مختلف بهره‌مند مي‌سازد. همچنین ، با پیگیری مدیریت ایثارگران وزارت دفاع برای 800 مورد شكایت جانبازان در دستگاه‌های دولتی (مشمول ماده 3 قانون استخدامی و اجتماعی جانبازان) رای صادر شده است و...... از جمله اقداماتی است که از سال 1377 که این مدیریت تشکیل شده تاکنون صورت گرفته، این را هم بگویم که  این اقدامات حداقل کاری است که ما انجام می دهیم .

سردار اسکندری در پایان تصریح کرد:  خدمات انجام شده بسیار زیاد است و لی قابل ذکر نیست و نمی خواهیم که یک حالت منت گونه پیش بیاید چون خودم جزء این خانواده بزرگ هستم و راضی نیستم که با ذکر ریز موارد اقدامات صورت گرفته عزت و شرافت مندی ایثارگران که سالها در جبهه ها جنگیده اند خدشه دار شود.

 

*******************************************************

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

www.gheraati.abdolsamad@iran.ir( privacy policy)

آدرس اصلي سايت ايثار و مقاومت عبدالصمد قرائتي( privacy policy) در ياهو

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

 www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

 ایمیل (پست الکترونیکی سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy))

(esarmir@yahoo.com)

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

 شناسه گیم لافت مدیریت  سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

 

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat
www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2 YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir# 
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

  




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: سه شنبه 17 آبان 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com