سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 14300: بازتاب گسترده سخنان مقام معظم رهبري در رسانه هاي بين المللی در مورد جنبش وال استریت آمر

 عنوان 14300: بازتاب گسترده سخنان مقام معظم رهبري در رسانه هاي بين المللی در مورد جنبش وال استریت آمریکا  + تکرار ادعاهای رد شده آمریکا و اسرائیل در گزارش جدید آمانو + وال استریت در سرمای زمستان 2011

 


رسانه هاي جهاني سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران را بازتاب دادند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛  آسوشيتدپرس در گزارشي به قلم "علي اکبر داريني" نوشت:
 
 رهبر معظم ايران روز يکشنبه به آمريکا هشدار داد هر گونه اقدامي که عليه تهران بر سر توطئه ادعا شده براي ترور سفير عربستان سعودي در واشنگتن، اتخاذ شود واکنشي قاطع را در پي خواهد داشت. اگر مقامات آمريکايي خيالي باطل در سر دارند، (آنها بايد) بدانند که هر گونه اقدام نامناسب، ‌چه سياسي و چه امنيتي، با واکنش قاطعانه ملت ايران رو به رو خواهد شد.
 
 

 (آيت الله) خامنه اي گفت: آمريکا ايران را به ترور متهم کرد تا توجهات را از مشکلات اقتصادي خود و همچنين از جنبش اعتراضي تسخير وال استريت منحرف کند.

ايشان افزود:  با نسبت دادن اتهامي پوچ و بي پايه و اساس به چند ايراني، آنها تلاش کردند... نشان دهند ايران حامي تروريسم است. اين توطئه موثر واقع نشد و موثر واقع نخواهد شد.

مقامات ايراني به طور مستمر اين اتهامات را رد کرده اند.

روزنامه اماراتي الخليج گزارش داد: پس از طرح ادعاهايي عليه ايران مبني بر برنامه ريزي براي ترور سفير  عربستان سعودي، (آيت الله) علي خامنه اي رهبر عاليقدر انقلاب ايران ديروز يکشنبه هشدار داد هرگونه اقدام "ناشايست" امريکا  در واشنگتن با "واکنشي" قاطعانه مواجه خواهد شد.

(آيت الله) خامنه اي در بيانات خود در غرب ايران افزود: اگر برخي مقامات امريکايي خيالاتي در سر دارند، بايد بدانند هرگونه اقدام ناشايست آنان چه سياسي و چه امنيتي  با واکنش قاطعانه مردم ايران مواجه خواهد شد.


خبرگزاري شين‌هوا گزارش داد: آيت الله خامنه اي روز يکشنبه در سخنراني براي گروهي از دانشگاهيان در شهر کرمانشاه در غرب ايران، با اشاره به ادعاهاي اخير واشنگتن در خصوص مشارکت ايران در توطئه ترور سفير عربستان سعودي در آمريکا، گفت: هر گونه توطئه و اقدام خرابکارانه (آمريکا عليه ايران) با واکنش قاطعانه جمهوري اسلامي مواجه خواهد شد.

خبرگزاري آناتولي ترکيه در گزارشي اعلام کرد آيت الله علي خامنه اي رهبر مذهبي ايران به آمريکا هشدار داد.

آناتولي افزود: رهبر مذهبي ايران با اشاره به ادعاي مطرح شده دست داشتن ايران در طرح ترور سفير عربستان در آمريکا، هشدار داد: هرگونه اقدامي عليه حکومت ايران با پاسخ محکم اين کشور مواجه خواهد شد.

آيت الله خامنه اي در سخناني که از تلويزيون دولتي ايران پخش شد ، تاکيد کرد، مقامات آمريکايي اگر دچار برخي توهمات شده اند بايد اين را بدانند که هرگونه اقدام ناشايست سياسي و امنيتي با پاسخ محکم ايران مواجه خواهد شد.

روزنامه الشرق الاوسط نوشت: رهبري معظم  انقلاب (اسلامي) ايران به آمريکا درباره هرگونه اقدام نامناسب هشدار داد.

اين روزنامه در نسخه اينترنتي امروز خود افزود: آيت الله خامنه اي درسخنراني اش در[استان کرمانشاه در]غرب ايران افزود: اگر مسئولان امريکايي دچار توهم شده اند بايد بدانند که اقدام واشنگتن به هرگونه رفتار نامناسب سياسي يا امنيتي با واکنش شديد وقاطعانه ملت ايران روبرو خواهد شد.

روزنامه صهيونيستي جروزالم پست نوشت: آايت الله خامنه اي ،رهبر معظم ايران هشدار داد ايران با هرگونه اقدام غير متعارفي از سوي امريکا به شدت مقابله خواهد کرد.

آيت الله خامنه اي روز يکشنبه با اشاره به  سناريوي جنجالي اخير آمريكا در زدن اتهام تروريستي به جمهوري اسلامي ايران به مقامات واشنگتن هشدار داد جمهوري اسلامي با هرگونه توطئه و حركت مخرب و مزاحم، با همه توان مقابله خواهد كرد.

آيت الله خامنه اي در سخنراني خود در يکي از استان هاي غربي ايران گفت: يكي از اهداف احتمالي آمريكا از جار و جنجال اخير  تحت الشعاع قرار دادن جنبش وال استريت است.

رهبر ايران افزود: مردم حداقل 800 كشور از اين حركت رو به گسترش حمايت كرده اند و اين، براي مقامات امريكايي خيلي تلخ و دشوار است.
   
نيويورک تايمز نوشت: رهبر عالي ايران ديروز ضمن واکنش تند به اتهامات اخير امريکا بر ضد آن کشور همچنين تلويحا به احمدي نژاد هشدار داد.

اين روزنامه در شماره امروز خود نوشت: آيت الله علي خامنه اي رهبر عالي ايران روز يکشنبه قول داد که ايران به هر گونه "اقدام سوء" از سوي آمريکا در مورد توطئه ادعا شده ترور سفير سعودي در امريکا " پاسخ به يادماندني"‌ خواهد داد.

اظهارات روز يکشنبه رهبر ايران شديدترين واکنش وي تاکنون درباره اين پرونده بود.

اين روزنامه پس از اشاره به بخشهاي ديگري از سخنان ديروز رهبر معظم از جمله در مورد جنبش وال استريت در آمريکا نوشت:‌ محمود احمدي نژاد رئيس جمهور ايران نيز روز يکشنبه گفت که اين توطئه ادعا شده صرفا يکي ديگر از "سناريوهاي"‌ واشنگتن است.

 

***********************************************************************

گزارش ساعت پیش ‘یوکیا آمانو’مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در باره فعالیت های صلح آمیز اتمی ایران، همانگونه که با افزایش فشارهای آمریکا و انگلیس پیش بینی می شد، تکرار ادعاهای واشنگتن و رژیم صهیونیستی است که حتی در گزارش های قبلی این نهاد نیز رد شده بود.

آمانو در حالی گزارش جدید خود را ساعتی پیش در مقر آژانس در وین ارائه کرد که پیشتر اعلام داشته بود در بازرسی ها، شاهدی دال بر وجود انحراف در برنامه کاری ایران دیده نشده است.

اما برخلاف روال فنی و تخصصی حوزه ماموریتی آژانس مبنی بر محرمانه و الزام به مستند بودن گزارش ها، منابع خبری و حتی سیاسی آمریکا از مدت ها پیش اعلام کرده بودند، گزارش آمانو دربرگیرنده نظرات واشنگتن است.

ادعای وجود تصاویر ماهواره ای از تاسیسات مشکوک و انتشار مواردی از ادعاهای سازمان های جاسوسی غربی به عنوان سند، نشان می دهد، این گزارش بدون ارائه اسناد تخصصی و کارشناسی، با هماهنگی قبلی و برای برآورده شدن نظرات آمریکا منتشر شده است.

“جی کارنی”، سخنگوی کاخ سفید حتی پیش از انتشار عمومی این گزارش، گفته بود که آمانو نگرانی های ما در باره برنامه هسته ایران را ارائه کرده است.
در حالیکه نتیجه هزاران ساعت نظارت مستقیم و دوربینی آژانس در چندساله گذشته، نفی کامل هر گونه فعالیت غیر معمول در برنامه هسته ای ایران است، اما دبیرکل، اظهار نظر و تصاویر جاسوسی بدون ارزش از نظر فنی و تخصصی را در گزارش خود گنجانده است.

از سوی دیگر، انتشار خبر دیدار آمانو با مقامات شورای امنیت ملی آمریکا در پوشش سفر کاری به سازمان ملل پیش از ارائه این گزارش، می تواند نشانه تکیه گاه مدیرکل در تکرار ادعاهای ضد ایرانی سازمان های جاسوسی در گزارش امروز خود باشد، در حالیکه پیشتر آژانس، چندین بار در دوره مدیرکل کنونی و سابق، تمامی ادعاهای آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره فعالیت های صلح آمیز اتمی ایران را رد کرده است.

این ملاقات پنهانی، همچنین بیانگر این موضوع است که مدیرکل در سفر هفته گذشته خود به آمریکا، آخرین سفارش ها درباره ضرورت چگونگی انتشار این گزارش در مقطع کنونی را دریافت کرد و به همین دلیل درخواست های موکد روسیه، چین، برخی کشورهای اروپایی و همچنین اعضای جنبش عدم تعهد درباره لزوم رعایت بی طرفی علیه ایران را نپذیرفت.

این وضعیت، سبب شده است که ضمیمه ادعایی سازمان های جاسوسی در گزارش آمانو، به لحاظ فنی و حقوقی غیرقابل دفاع ارزیابی و به سرعت به بحران اعتبار آژانس تبدیل شود.

از جمله این موارد، هیچ یک از ادعاهای گزارش نوامبر ۲۰۱۱، جدید نیست و همه مربوط به همان لپ تاپ کذایی سال ۲۰۰۴ است.

در واقع انتشار این ضمیمه، نشان می دهد، آمانو – برخلاف آنچه ادعا می کرد – هیچ اطلاعات روزآمدی ندارد و همان مطالب تکراری رد شده را منتشر کرده که نشان می دهد همه ادعاها مبنی بر اینکه آژانس اطلاعات نظامی بودن فعالیت های هسته ای ایران را در دست دارد، کذب است.

دومین دلیل رد گزارش، این است که نه ایران و نه آژانس هرگز اصل اسناد ادعایی را رویت نکرده اند و از این رو از سال ۲۰۰۷، خواهان آن بوده اند که اصل آن برای بررسی در اختیار یک گروه مستقل قرار گیرد، اما آمریکا همواره از این کار امتناع کرده است، بگونه ای که محمد البرادعی مدیرکل سابق آژانس بارها واشنگتن را به اخلال در انجام وظایف پادمانی آژانس متهم کرد.

مهمترین نکته دیگر این است که ظاهرا همه آنچه آمریکا در اختیار دارد یک فایل الکترونیکی است و از اسناد خبری نیست و ایران نیز در ارزیابی ۱۱۷ صفحه ای سال ۲۰۰۷ خود به آژانس، ثابت کرد، همه اطلاعات جعلی است. ولی آمانو در گزارش جدید خود به این افشاگری اشاره نکرده است تا بیشتر از گذشته بطلان اسناد ادعایی روشن نشود.

کارشناسان می گویند، این اسناد بگونه ای فرمایشی و جاسوسی تنظیم شده است که به عنوان نمونه دربرگیرنده عینی ارزیابی اطلاعاتی آمریکا در سال ۲۰۰۸ است.

واشنگتن سال ۲۰۰۷ یک ارزیابی اطلاعاتی ارائه کرد، مبنی بر اینکه جنبه به اصطلاح نظامی برنامه هسته ای ایران در سال ۲۰۰۳ متوقف شده است که انتشار آن آبروریزی بزرگی برای کاخ سفید بود زیرا بسیاری از کشورها اعلام کردند، دیگر ضرورتی به ادامه تحریم ها نیست.

دولت آمریکا پس از تجربه این تنگنای بین المللی و برای گریز از آن، سال ۲۰۰۸ به عنوان ارزیابی ادعا کرد که ‘احتمال دارد برخی جنبه های این فعالیت ها پس از سال ۲۰۰۳ هم ادامه پیدا کرده باشد’ که همین عبارت عینا در بندهای ۲۳ و ۲۴ گزارش جدید آمانو نیز تکرار شده و مدیرکل حتی زحمت تغییر واژه ها و جمله های آمریکایی را در گزارش خود متقبل نشده است.

نمونه دیگر در این گزارش، مربوط به بندهای ۴۷-۵۳ است.
آمانو در این بخش از گزارش که در واقع نوشته گلن دیویس سفیر آمریکا است ادعا می کند، ایران تعدادی شبیه سازی رایانه ای آزمایش های هیدرودینامیک انجام داده که مربوط به ساخت سلاح هسته ای است. همچنین در این بخش گفته شده است، آژانس عکس های ماهواره ای از یک محفظه فلزی بزرگ در اختیار دارد که برای آزمایش سلاح هسته ای در تاسیسات پارچین مورد استفاده قرار می گرفته است.

این در حالی است که از نظر فنی و تخصصی، این ادعاها ساخته سرویس های اطلاعاتی غربی و تحویل آن به آمانو است که با همان سیاق واژگانی و محتوایی تنظیم گزارش های سازمان های جاسوسی ذکر شده است.

این بندها در گزارش آمانو، محصول فعالیت های فردی به نام فردریک کلود (ferederic claude) عضو سرویس اطلاعاتی فرانسه است که پیش از این مسئول بخش عکس های ماهواره ای در آژانس بود و هم اکنون نیز مشاور آمانو است.

قابل توجه اینکه، کلود چند سال پیش همراه اولی هاینونن معاون وقت امور پادمان آژانس با همین عکس ها به تهران آمد و درخواست بازدید از پارچین را مطرح کرد که به بازرسان آژانس اجازه داده شد از هر نقطه مجموعه که می خواهند بازدید و نمونه گیری کنند.

در نتیجه این بازدیدها، معلوم شد مخازن مورد ادعای آقای کلود برای ساخت بمب، توالت های فلزی در پارچین بوده و ثانیا نمونه گیری ها وجود هیچ فعالیت هسته ای را در این منطقه نشان نداد و به همین دلیل، آژانس پرونده پارچین را مختومه اعلام کرد.

از سوی دیگر، براساس اسناد ویکی لیکس، آمانو پیشتر به آمریکایی ها گفته برای امور تهران با واشنگتن هماهنگی خواهد کرد و در همین چارچوب، ارائه گزارش جدید نیز در حالی صورت گرفته که بسیاری از کارشناسان عقیده دارند، متن این اسناد با ناشی گری محض جعل شده و انتشار آنها باعث بی آبرویی آژانس خواهد شد.

*********************************************************************

 

سیاسی  - در حالی که پلیس آمریکا وسایل گرمازای معترضان وال استریت را توقیف کرده است آنها با ایده‌های خلاقانه خود، تلاش پلیس برای منصرف کردن آن‌ها از ادامه تظاهرات را ناکام گذاشته‌اند.


 به گزارش «24»، در حالی که پلیس آمریکا هفته گذشته به بهانه احتمال وقوع آتش‌سوزی در محل تجمع شبانه‌روزی معترضان، دست به توقیف وسایل گرمازا و همچنین مصادره مخازن بنزین آن‌ها زده است، معترضان با ایده‌های خلاقانه خود، تلاش پلیس برای منصرف کردن آن‌ها از ادامه تظاهرات را ناکام گذاشته‌اند. در حالی که پلیس درست پیش از اولین بارش برف در برخی ایالت‌های آمریکا، دست به توقیف وسایل گرمازای تجمع‌کنندگان زده بود، معترضان با استفاده از دوچرخه‌‌های پدالی، گرما را به تجمعات بازگردانده‌اند.

یکی از تظاهرکنندگان به نام «لورن ماینس» در مصاحبه با شبک «سی بی اس» می‌گوید: « در حال حاضر 5 سامانه تولید برق پدالی از بوستون دریافت کرده‌ایم و 5 تای دیگر قرار است بدستمان برسد». برخی بر این باورند که محدوده پارک برای روشنایی و گرما، نیازمند 11 ژنراتور پدالی است که 8 هزار دلار هزینه دارد و تاکنون 5 عدد از این ژنراتورها نصب شده‌اند و بقیه در راه هستند. هرچه بیشتر از جنبش اشغال وال استریت می‌گذرد، تظاهرکنندگان نیز به یافتن راه‌های خلاقانه برای حفظ اجتماعات خود مبادرت می‌ورزند.

در مقابل از سوی مقامات ایالتی نیز قوانین سخت‌گیرانه‌تری برای جمع شدن اعتراضات اعمال می‌شود. فرماندار جمهوریخواه «ناشویل»، اخیراً حکومت نظامی شبانه برقرار کرده، درحالی که در دنور هم، پلیس قانون منع برپایی چادر در پارک‌‌ها را اجرا می‌کند و برای متفرق کردن تظاهرکنندگان، از گلوله‌های پلاستیکی و گاز فلفلی استفاده کرده که باعث مجروح شدن تعدادی از معترضین شده است.

16

 


****************************************************************************************

 

رویترز طی گزارشی اعلام کرد در حالی که برف و سرمای زودرس مناطق مختلف آمریکا را فراگرفته معترضان وال استریت همچنان به تجمع خود در میادین شهرهای مهم ادامه می دهند.به گزارش رویترز، روز یک‌شنبه همزمان با اخراج معترضان از میدان اصلی شهر نشویل در ایالت تنسی آمریکا، بارش کم سابقه برف معترضان را در نیویورک با مشکلاتی مواجه ساخت.در واشنگتن نیز، معترضان در هوایی سرد و نامساعد علیه نظام سرمایه داری دست به تظاهرات زدند.


در پارک زاکوتی نیویورک، جایی که ۶ هفته پیش اولین جرقه جنبش زده شد، معترضان در هوای سرد و برفی، همچنان در کنار چادرهای پوشیده از برف به اعتراضات خود ادامه دادند.بعد از جمع آوری ژنراتورهای تولید برق از پارک زاکوتی، صدها تن از معترضان اکنون به فکر یافتن وسیله ای برای گرم کردن خود هستند تا بتوانند شب را در چادر های برف گرفته شان به صبح برسانند.آلن کولینگ، معترض ۴۱ ساله از سیاتل گفت: «ما می دانستیم که شرایط در زمستان سخت خواهد بود. ما برای گذراندن تعطیلات به اینجا نیامده ایم.» وی اظهار داشت: «یک پنجم معترضان به علت سرد شدن ناگهانی هوا و بارش زود هنگام برف پارک را ترک کرده اند. اما آنها بر می گردند. 


ما از اینجا تکان نمی خوریم.»روز جمعه مقامات مسئول، ۶ ژنراتور و مقادیری سوخت را که معترضان برای تامین گرما و برق مورد نیاز خود از آنها استفاده می کردند، به بهانه وجود خطر آتش سوزی از پارک زاکوتی جمع آوری کردند.در همین حال در نشویل، پلیس شنبه شب یک کمپ موقت معترضان را در یکی از میادین شهر برای دومین شب متوالی برچید تا مقررات منع آمد و شد در شب را به اجرا بگذارد.

 

 




 

 



 

*******************************************************

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

www.gheraati.abdolsamad@iran.ir( privacy policy)

آدرس اصلي سايت ايثار و مقاومت عبدالصمد قرائتي( privacy policy) در ياهو

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

 www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

 ایمیل (پست الکترونیکی سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy))

(esarmir@yahoo.com)

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

 شناسه گیم لافت مدیریت  سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

 

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat
www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2 YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir# http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

  


 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: چهار شنبه 18 آبان 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com