سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 322
بازدید کل : 131990
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 14600: رهبر ایران به آمریکا و اسرائیل در مورد حمله احتمالی هشدار داد + 3 خبر دیگر

عنوان 14600:  رهبر ایران به آمریکا و اسرائیل در مورد حمله احتمالی هشدار داد  + مشروح سخنان مهم سید حسن نصرالله در روز شهید ایران با رهبری بی‌نظیر خود به تهدیدات با قدرت دو چندان پاسخ می‌دهد + هدف راهبردی جنجال اخیر درباره حمله به ایران چیست؟ + وزير دفاع آمريکا: حمله به ايران عواقب جدي دارد، فعلا بر تحريم متمرکز مي شويم


 

آیت الله علی خامنه ای به دولت های آمریکا و اسرائیل هشدار داد که ایران هر گونه حمله نظامی “بلکه هر گونه تهدیدی” را به نحوی پاسخ خواهد داد که “متجاوزان را از درون متلاشی کند”.

رهبر ایران در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه افسری سخن می‌گفت

رهبر ایران امروز پنجشنبه ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) در دانشگاه افسری امام علی در تهران گفت: “ملت استوار ایران ملتی نیست که فقط بنشیند و نظاره گر تهدیدهای قدرت های پوشالی مادی باشد که از درون کرم خورده هستند؛ ما در مقابل تهدید، تهدید می کنیم”.

مقامات ایران می گویند که اعتراضات ماه های اخیر علیه وضعیت اقتصادی در کشورهای غربی نشانه زوال نظام سیاسی و اقتصادی غرب و آغاز روند فروپاشی آن است.

سخنان امروز آیت الله خامنه ای پاسخی به گمانه زنی های رسانه ای و هشدارهای اخیر در مورد افزایش احتمال حمله نظامی اسرائیل یا آمریکا به قصد جلوگیری از پیشرفت برنامه اتمی ایران تلقی می شود.

کشورهای غربی و اسرائیل می گویند که ایران در صدد دستیابی به توانایی ساخت سلاح اتمی است و هشدار می دهند که هر اقدامی که لازم باشد، از جمله اقدام نظامی را برای ممانعت از این کار در نظر می گیرند.

اما رهبر ایران می گوید: “هر کس که فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران در مخیله اش خطور کند، باید خود را آماده دریافت سیلی های محکم و مشت های پولادین ارتش، سپاه و بسیج و در یک کلام، ملت بزرگ ایران کند”.

مطرح شدن تقریبا همزمان نخستین گزارش احمد شهید در مورد نقض حقوق بشر در ایران، اتهام دست داشتن عواملی از سپاه قدس در طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا و گزارش بی سابقه یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد “ابعاد نظامی احتمالی” برنامه اتمی ایران، فشاری کم سابقه را علیه حکومت این کشور وارد کرده است.

در گزارش آقای آمانو که قرار است هفته آینده در شورای حکام آژانس مطرح شود، برای نخستین بار جزئیات مفصلی از آن دسته از اقدامات و مطالعات ایران منتشر شده است که نگرانی ها در مورد نظامی بودن اهداف آن را افزایش می دهد.

ایران اتهام تلاش برای دست یافتن به سلاح اتمی را رد می کند و می گوید که هدفش از فعالیت های هسته ای، تولید سوخت و مطالعات علمی از جمله در زمینه پزشکی است.

 

********************************************************************************

مشروح سخنان مهم سید حسن نصرالله در روز شهید
ایران با رهبری بی‌نظیر خود به تهدیدات با قدرت دو چندان پاسخ می‌دهد

مشروح سخنان مهم سید حسن نصرالله در روز شهید

مشروح سخنان مهم سید حسن نصرالله در روز شهید
ایران با رهبری بی‌نظیر خود به تهدیدات با قدرت دو چندان پاسخ می‌دهد


 

 

 

دبیر کل حزب الله لبنان گفت : جنگ علیه ایران و سوریه کل منطقه را درگیر خواهد کرد و ایران به تهدیدات با قدرت دو چندان پاسخ خواهد داد.

 سیدحسن نصرالله طی سخنانی به مناسبت روز شهید که سخنانش به طور مستقیم از شبکه خبری المنار پخش می شد، گفت: امیدواریم، روزی فرا برسد که در آن دولت لبنان این روز را رسما به عنوان "روز شهید" نامگذاری کند تا در آن یاد و خاطره تمام شهدای وطن گرامی‌ داشته شود.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: ما از تمام تلاش‌های گروه‌های مقاومت و مشارکت واقعی و حقیقی آنها در دفاع از لبنان تشکر و قدردانی می‌کنیم. و در ابتدا به این مناسبت اشاره‌ای خواهیم داشت و سپس از اوضاع داخلی جاری در لبنان سخن خواهم گفت.

دبیرکل حزب الله افزود: در این روز یاد و خاطره تمام شهدای حزب الله که در میان آنها فرمانده‌هان و کادرهای رهبری و شهادت طلبان بزرگ وجود دارند، را گرامی می‌داریم، شهدای گران‌قدر و بزرگی که پرچمدار آنها شهید بزرگ "احمد قصیر" است و به این خیل بزرگ و عظیم شهدا که به راه خود ایمان و باور داشتند و جزیی لاینفک و جدایی ناپذیر امت خود بودند و غم‌ها و دردها و رنج‌هایشان را بر دوش می‌کشیدند و امتی که این شهدا را تقدیم این راه کردند و به این جمع بزرگوار، افتخار می‌کنیم.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: انتخاب این روز به مناسبت معروفی صورت گرفت که همان اجرای عملیات شهادت طالبانه "احمد قصیر" در شهر صور است. این عملیات تا به امروز به دلیل میزان خسارات وارده به دشمن توسط یک شهید و در آن واحد، از دیگر عملیات‌های شهادت طلبانه به اجرا گذاشته شده متمایز و همچنان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عملیات صورت گرفته در تاریخ مبارزات اعراب – اسرائیل است.


آرامش لبنان از برکت خون شهداست / مقاومت آماده پاسخگویی به هر تجاوزی است


سیدحسن نصرالله در ادامه سخنرانی خود به مناسبت روز شهید گفت: در این روز باید گفت که شهدا با تقدیم خون خویش تاکید کردند که زندگی با خفت و خواری را نمی‌پذیرند و اگر لبنانی‌ها به این زندگی ذلت‌بار و خیانت‌بار رضایت دهند، من از شما این سوال را می‌کنم، آیا می‌توان بر آن نام زندگی را گذاشت، بی‌شک خیر، این مرگ است و شهدا سازندگان واقعی زندگی هستند.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: همه ما به یاد می‌آوریم که در اولین روزهای رویارویی با اشغالگران و تجاوزگران صهیونیست جامعه بین المللی چگونه در کنار اسرائیل ایستاد و به یاد دارند که روحیه مبارزان فلسطینی چگونه بود، با این حال رزمندگان در برابر تمام این موانع ایستادگی کردند و کثرت و خیل انبوه حامیان دشمن و کسانی که بر شکست مقاومت شرط بندی کرده بودند، هیچ‌گاه آنها را به وحشت نیانداخت.

سید حسن نصرالله گفت: در جنگ ژوئیه نه سلاح و نه تاکتیک و نه اداره جنگ و نه تمام وسایل موجود، موجبات پیروزی لبنان در این جنگ نشدند، بلکه تنها عامل موفقیت همین مردانی بودند که نه فرار کردند و نه به بیم و هراس افتادند و همچنان استوار و پابرجا باقی ماندند، از خط‌مشی و راه و منش این شهداست که ما امروز از زمان اشغال فلسطین توسط رژیم اشغالگر قدس تاکنون راحت و آسوده در کشور خود بسرمی‌بریم.

وی افزود: امروزه برای اولین بار است که لبنان و مشخصا جنوب آن در امنیت ، راحتی و آرامش کامل به زندگی خود ادامه می‌دهد.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه به یکی از سخنرانی امام موسی صدر درباره وضعیت و شرایط حاکم بر جنوب لبنان اشاره کرد و گفت: چند روز پیش یکی از سخنرانی‌های امام موسی صدر را می‌خواندم که در یک جلسه خصوصی و داخلی آن را برای جنبش امل ایراد کرده بود، وی در این سخنان خود از شرایط جنوب لبنان و دلایل ناامنی حاکم بر آن سوال و تاکید می‌کردند که لبنان و جنوب آن ضعیف است و به همین دلیل است که دشمن هرچه بخواهد با ما انجام می‌دهد و با دلسوزی می‌گفت، بسیاری به آنچه در جنوب لبنان می‌گذرد توجهی ندارند، هنگامی که این مطالب را می‌خواندم به خود می‌گفتم، هنگام مراجعت امام، ایشان به فرزندان خود و مقاومتی که پایه‌گذار آن بود، افتخار خواهد کرد و با این‌که وی با کسی رودر رو نشد، اما به یکی از طرف‌های مهم معادلات منطقه‌ای تبدیل شد.

دبیرکل حزب الله لبنان احتمال تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به لبنان را بعید ندانست و ادامه داد: با وجود تمام آنچه گفته شد، با این حال هیچ‌گاه احتمال تجاوز دیگر بار دشمن صهیونیستی به لبنان را صرف نظر از تغییر و تحولات جاری در منطقه رد نمی‌کنیم، به عبارت دیگر حتی اگر رژیم صهیونیستی جنگی در سطح منطقه تدارک نبیند با این حال احتمال حمله آن به لبنان همچنان مطرح است.

وی افزود: به همین دلیل لبنان همیشه آماده پاسخ‌گویی به هر حمله و تجاوز است و این به خاطر این است که لبنان کشور ضعیفی نیست، بلکه به همراه ملت ، ارتش و مقاومتش کشور قدرتمندی است که می‌تواند از خود دفاع کند و پیروزی را رقم بزند و ورق را بر هر طرفی که علیه آن تجاوز کند برگرداند و تهدید را تبدیل به فرصتی حقیقی و واقعی برای خود کند.

سید حسن نصرالله در ادامه سخنان خود به قدرت ایمان در مبارزه با دشمن اشاره کرد و گفت: تا زمانی که این ایمان و این بینش و آگاهی برقرار باشد و این مثلث با قدرت بر لبنانی‌ها حاکم باشد، دشمن از دست زدن به هرگونه تجاوز و تعدی ناتوان است و اگر دست به این اقدام بزند، بی‌شک نهایت آن خواهد بود.

نصرالله با تاکید بر اینکه" نبود احتمال هرگونه حمله و تجاوز به لبنان به این معنا نیست که در خواب غفلت و بی‌خبری بسر ببریم" تصریح کرد، مقاومت از سال 1982 تاکنون روزی به خواب غفلت نرفته و تا فرا رسیدن روز آزادی لحظه‌ای به خواب نخواهد رفت و همواره بیدار و آماده است، چون می‌داند کشورش در کنار چه دشمنی قرار دارد، همان‌گونه مقاومت از 15 می 2006 تاکنون نیز لحظه‌ای به خواب غفلت نرفته است.

سید حسن نصرالله گفت که اسرائیل از سال 2006 تاکنون مرتبا آموزش می بیند و مانورهای مختلفی را انجام می دهد، حال ما چرا باید بخوابیم. من به کسانی که ناامید هستند و به کسانی که ناامید نشده اند، می گویم که هنگامی که از ما خواستید سلاح خود را کنار بگذاریم، به این معنی بود که از ما خواستید شکست و ذلت را قبول کنیم و از تجربیات خود استفاده نکنیم و از کرامت ملت خود در مقابل پلیدترین دشمنی که تاریخ به خود دیده است، دفاع نکنیم، اما ما امروز از شما می خواهیم که به مقاومت و ارتش و اراده ملت لبنان پایبند باشید که اینها عناصر اصلی قدرت واقعی لبنان است.

دولت میقاتی دولتی متنوع و تکثرگراست

وی در ادامه در دفاع از دولت نجیب میقاتی گفت که دولت لبنان ثابت کرده است که دولت متنوعی است و اکثریت مردم لبنان را شامل می شود، این، دولت بحث بررسی و گفتگو است و دولت تک بعدی و تک نظری نیست، دولتی است که برای تصمیم گیری با عناصر خود مذاکره و مشورت می کند و منتظر "پیامک" ها و شرط ها و اشاره های یک طرف بخصوص نمی ماند، امروز از این دولت خواسته می شود تا هر چه بیشتر کار کند و دستاوردهای زیادی را به دست آورد، دولت باید پرونده ها را دنبال کند و به هیاهوهایی که از این سو و آن سو بلند می‌شود، گوش نکند، مهم‌ترین اولویت دولت این است که به مسایل مربوط به ملت لبنان اهمیت دهد.

جنگ علیه ایران و سوریه کل منطقه را درگیر خواهد کرد/ اوضاع منطقه به نفع مقاومت است


وی گفت: باید توجه کرد در تحولاتی که در منطقه ما رخ داد و تحلیلگران در فهم آن اختلاف نظر دارند این امر مطمئن وجود دارد که سقوط "بن علی" زیانی برای آمریکا و غرب است اما رژیمی که در آینده خواهد بود این سخن دیگری است و موضوع در خصوص لیبی و مصر نیز این چنین است؛ مطمئنا در مسیر تحولات منطقه محور مقاومت بزرگ‌تر می‌شود و این زمینه را فراهم می‌کند که هم‌پیمانان جدیدی پیدا کند.

ایران قدرتمند با ارتش و ملت خود از تهدیدات هراسی به دل ندارد

وی افزود: در چند روز گذشته شاهد بودیم که تهدیدات افزایش یافته و ناگهان احتمال اقدام دشمن اسرائیلی برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران با قدرت مطرح شد و تهدیدات بالا گرفت؛ رهبران ایران به طور قاطع به آن پاسخ دادند و صریح‌ترین پاسخ نیز همان بود که دیروز آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کرد و آنچه ایشان گفتند عین واقعیت بود؛ ایران قدرتمند با ارتش و ملت و وحدتی که دارد ممکن نیست که از تهدیدها و شاخ و نشان کشیدن‌ها بترسد.

نصرالله تصریح کرد: زمانی که ارتش‌های آمریکا آمد و منطقه را اشغال کرد در اطراف ایران بود امروز نیروهای آمریکا در تمامی کشورهای هم مرز ایران حضور دارند اما با این حال ایران تضعیف نشده است و به مذاکرات مستقیم با آمریکایی‌ها کشانده نشد، اگر کمی به عقب بازگردیم نباید فراموش کنیم که تا آخر سال آمریکا از عراق عقب‌نشینی می‌کند و طرح آمریکا شکست بزرگی متحمل شد.

وی اظهار داشت: در سال 2000 برخی‌ها می‌گفتند که مقاومت در لبنان پیروز نشد و اکنون هم برخی‌ها هستند که می‌گویند که این آمریکاست که تصمیم به خروج از عراق گرفت؛ فروپاشی شدید در اقتصاد آمریکا و تلفات انسانی آن بیانگر شکست در عراق است؛ باید اشاره کرد که آمریکا اکنون قادر نیست که با آتش نظامی عقب‌نشینی کند و باید زیر آتش رسانه‌ای تحت عنوان تهدید به جنگ در منطقه عقب‌نشینی کند تا خبر عقب‌نشینی آمریکا عادی به نظر برسد و افکار عمومی از آن غافل شود.

ایران و سوریه در برابر اشغالگری آمریکا ایستادند

دبیر کل حزب‌الله تاکید کرد: اما باید بر این عقب‌نشینی تمرکز کرد زیرا چندین نتیجه دارد، طبیعی است که دولت آمریکا در صدد مجازات کشورهای موثر در به شکست کشاندن طرح آمریکا برآید و این دو کشوری که در برابر اشغالگری آمریکا در عراق ایستاده و از پایداری ملت عراق حمایت کردند ایران و سوریه بودند، آمریکا می‌خواهد به آنها بگوید که خوشحال نباشید چماق علیه شما همچنان باقی مانده است، تصور نکنید که آمریکا از عراق خارج شد و به شکست خود اعتراف کرد.

آمریکا می خواهد ایران را به مذاکرات مستقیم بکشاند

وی افزود: مورد چهارم این است که آمریکا می‌خواهد ایران را به زانو درآورد و به مذاکرات مستقیم بکشاند امری که ایران آن را نمی‌پذیرد[بنابراین] بهترین راه به تسلیم درآوردن سوریه است تا آنچه را در گذشته قبول نمی‌کرد، بپذیرد و بنابراین دلایل و پیش‌بینی‌هایی که مربوط به وضعیت مالی اروپا و جهان است و از آنجا که ایران قدرتمند، یکپارچه و متحد است و رهبری بی‌نظیر در جهان دارد بر این اساس با قدرت دو چندان پاسخ خواهد داد.

جنگ علیه ایران و سوریه محدود به این دو کشور نمی شود

نصرالله تاکید کرد: امروز وزیر دفاع آمریکا را که ادعاهای واهی کرده باید خوب بداند که جنگ علیه ایران و سوریه هرگز در ایران و یا سوریه باقی نخواهد ماند بلکه این جنگ کل منطقه را درگیر خواهد کرد و این‌ها محاسبات واقعی است و واقعیت این است؛ ما در تمامی رخدادهای آینده همچنان با ایمان و با عزم و اراده باقی خواهیم ماند و ان شاءالله پیروز میدان خواهیم بود.

وی همچنین گفت: دل بستن به ضعیف بیهوده و زیانبار است و زمان ضعف و واپس‌گرایی این امت تمام شده است. امروز در روز شهید تاکید می‌کنیم که دوران شکست‌‌ها بسر آمده است و ما باید خون شهدا را حفظ کرده و این راه را تکمیل کنیم و ما در این مسیر با شما هستیم، امروز بیش از هر زمان دیگری اوضاع محلی، منطقه‌ای و بین‌‌المللی به نفع ملت‌های منطقه و محور مقاومت است.

 

مشروح سخنان مهم سید حسن نصرالله در روز شهید

 

************************************************************************************

جدی شدن بحث حمله نظامی به ایران در منابع غربی بویژه از جانب صهیونیست ها اهداف بسیار ویژه ای را پی گیری می کند.

به گزارش مشرق به نقل از ایران هسته ای، از حدود یک هفته پیش تقریبا به یکباره موجی از اخبار و تحلیل ها به راه افتاد که مضمون همه آنها این بود که اسراییل در آستانه حمله نظامی به ایران قرار دارد. ماجرا از زمانی شروع شد که برخی منابع اسراییلی از جمله روزنامه هاآرتص به اصطلاح این خبر را درز دادند که نتانیاهو و باراک در کابینه اسراییل بحث آمادگی برای حمله به ایران را مطرح کرده اند.
هاآرتص در گزارش خود نوشت که جامعه اطلاعاتی و نظامی اسراییل از جمله روسای موساد، امان، شین بت و رییس ستاد ارتش با هرگونه اقدام نظامی علیه ایران مخالف هستند اما تصمیم گیری نهایی نهایتا بر عهده باراک و نتانیاهوست. پس از آن روزنامه گاردین در مقاله ای از آمادگی کامل اسراییل برای حمله به ایران خبر داد. خبر بعد این بود که اسراییل روز چهارشنبه گذشته یک مانور موشکی انجام داد و برای نخستین بار یک موشک 7000 کیلومتری آزمایش کرد.
 علاوه بر این منابع اسراییلی اعلام کردند هواپیماهای ارتش این رژیم در یک مانور نظامی روی آسمان ایتالیا شرکت کرده اند که هدف آن تمرین همزمان عملیات تهاجمی و شکاری دوربرد بوده است. جالب است که ارتش همیشه محتاط و مخفی کار اسراییل به آسانی به خبرنگاران اجازه داد که از این مانور فیلم و عکس تهیه کنند. خبر بعد از لندن رسید.
سخنگوی وزارت خارجه انگلیس در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران که نظر او را درباره اخبار آمادگی اسراییل برای حمله به ایران پرسیده بود گفت انگلیس هیچ گزینه ای را برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران از روی میز حذف نمی کند. درست در همین موقع منابع انگلیسی خبری اعلام کردند که وزارت دفاع این کشور خود را برای کمک به عملیات مشترک اسراییل و امریکا علیه برنامه هسته ای ایران آماده می کند.
 آخرین کد که در واقع به معنای انتقال کل این ماجرا به فضای رسمی بود مربوط به شیمون پرز رییس جمهور رژيیم صهیونیستی است. پرز روز یکشنبه گفت که احساس می کند حمله به ایران نزدیک است. بیان این جمله از زبان عالی ترین مقام اجرایی رژیم صهیونیستی ظاهرا به این دلیل انجام شده است که صهیونیست ها می خواهند مطمئن شوند به واضح ترین شکل ممکن پیام خود را به مخاطبشان رسانده اند. منتها سوال این است که آن پیام چیست و مخاطب آن کیست؟

برای فهم اینکه پس پرده این بازی چیست ابتدا باید به این پرسش پاسخ دادکه آیا حمله نظامی به ایران امکانپذیر یا به اصطلاح یک گزینه روی میز است؟ بعد از آنکه پاسخ این سوال روشن شد می توان سوال دوم را مطرح  کرد و آن اینکه  هدف از جنجال تبلیغاتی جدید چیست؟

از بیش از دو سال پیش این نکته کاملا روشن بوده و به روش های بسیارمتنوعی به نفع آن استدلال شده است که حمله نظامی علیه ایران یک گزینه بالفعل نیست و شرایط لازم برای بالفعل شدن آن هم بسیار دشوارتر از آن است که امیدی به تحقق آن باشد.

دلایل زیر که که آنها با انبوهی از کدهای متعلق به منابع غربی قابل مستند سازی است، نشان می دهد حمله نظامی علیه ایران چه به صورت محدود و جه به صورت گسترده، علیه برنامه هسته ای ایران یا هر هدف دیگر، اکنون در دستور کار هیچ طرفی از جمله اسراییلی ها قرار ندارد و برای فهم فضای تبلیغاتی فعلی علیه ایران باید از ظاهر موضوع فراتر رفت.

1- اگر هدف حمله نظامی ایران توقف برنامه هسته ای باشد –چیزی که اسراییلی ادعا می کنند- یک حمله نه فقط منجر به توقف برنامه  هسته ای ایران نخواهد شد، یلکه توجیه لازم برای حرکت به سمت تسلیحات در این برنامه را کاملا فراهم خواهد کرد. اگر ایران هدف حمله نظامی قرار بگیرد، آن وقت دلیلی به نام دفاع از خود در اختیار دارد که بر مبنای آن مجاز خواهد بود برای دسترسی به  هر نوع امکان نظامی مفید از جمله سلاح هسته ای تلاش کند. بنابراین اگر هدف غربی ها این است که ایران سلاح هسته ای نسازد، احمقانه ترین کار این است که به ایران حمله کنند چرا که در آن صورت حتما ایران سلاح هسته ای خواهد ساخت.

2- مسئله بعدی این است که حمله نظامی اساسا قادر به متوقف کردن برنامه هسته ای ایران یا حتی به تاخیر انداختن آن تا زمانی طولانی نخواهد بود. تخمین خوش بین ترین ناظران اسراییلی و امریکایی این است  که حمله نظامی فقط چیزی حدود دو سال این برنامه را به تاخیر خواهد انداخت و به همین دلیل بسیاری از استراتژیست های غربی عقیده دارند این تاخیر ارزش درگیر شدن با ایران را ندارد. اما نکته مهم تر این است که حتی وقوع این مقدار تاخیر هم محل تردید فراوان است. ایران اکنون اولا در حال انتقال ماشین های خود به تاسیسات فردو است که عملا در مقابل هیچ نوعی از حمله متعارف نظامی آسیب پذیر نیست، ثانیا در حال جایگزین کردن ماشین های نسل اول با نسل های 2 و 3 است و ثالثا مقدار قابل توجهی مواد 20 درصد انبار کرده است. مجموعه این پارامتر ها حاوی این پیام راهبردی است که برنامه ایران به درجه ای از پیشرفت و خودکفایی فنی رسیده که حتی با حمله نظامی هم سرعت آن تغیییری نخواهد کرد. در کنار همه اینها این بحث هم وجود دارد که غربی ها خود می گویند هرگز نمی توانند به لحاظ اطلاعاتی مطمئن باشند تاسیسات هسته ای ایران همان است که اعلام شده است.

3- سومین مسئله تاثیری است که هرگونه حمله نظامی بر فضای داخلی ایران خواهد گذاشت. همه تحلیلگران اطلاعاتی غرب اکنون بر این عقیده هستند که با وقوع هرگونه حمله نظامی خارجی دو اتفاق قطعا در داخل ایران رخ خواهد داد. نخستین اتفاق این است که یک اجماع داخلی بسیار جدی علیه غرب بوجود خواهد آمد و مطالبه پاسخ به غرب تبدیل به یک مطالبه مردمی خواهد شد و ثانیا پس از حمله دیگر نشانی از چیزی به نام جریان سبز یا اپوزیسیون نخواهد ماند و همه این گروه ها در زمانی بسیار کوتاه نابود می شوند. اگر این اصل را درست بگیریم که هدف نهایی امریکا از همه اقدامات علیه ایران حتی حمله نظامی نهایتا اثرگذاری بر فضای داخلی ایران و کلید زدن پروژه براندازی از داخل است (اصطلاحا گفته می شود امریکا حتی از اقدام سخت هم هدف نرم دارد)، با حمله به ایران تمام سرمایه نرم خود در ایران را در زمانی بسیار کوتاه خاکستر خواهد کرد.

4- چهارمین نکته مربوط به توان پاسخ دهی ایران و تیدیل کردن هرگونه درگیری به درگیری منطقه ای و فرامنطقه ای است. امریکایی ها بویژه اکنون که روی نیروی قدس تمرکز کرده اند به خوبی می دانند که توان عملیات برون مرزی ایران و متحدانش چه اندازه است اما مهم تر از این آن است که بهار عربی و برانگیختگی ضد اسراییلی و ضد امریکایی ناشی از آن، توان پاسخ دهی ایران به هر گونه تهدید را صد چندان کرده است.

5- و آخرین نکته که در این مقاله به ان اشاره می شود این است که اساسا جامعه اطلاعاتی و نظامی اسرایل و امریکا عقیده ندارد که برنامه هسته ای ایران تهدید شماره یک است. تمام ارزیابی های اطلاعاتی موجود در امریکا، اسراییل و اروپا حاکی از آن است که ایران فقط درصدد دست یافتن به «وضعیت آسانه ای» است و هیچ تصمیمی برای ساخت سلاح هسته ای اتخاذ نکرده است، ضمن اینکه حتی اگر سلاح بسازد از آن برای بازدارندگی استفاده خواهد کرد نه حمله به یک کشور دیگر. به همین دلیل است که کسانی مانند داگان و سلف او پاردو اصرار دارند که تهدید ژئوپلتیک ناشی از بهار عربی بسیار بزرگتر از تهدید برنامه هسته ای ایران است.

این فهرست را می توان بسیار طولانی تر و دقیق تر کرد و «ایران هسته ای» طی رزوهای آیند این اقدام را انجام خواهد داد اما سوال این است که اگر این استدلال ها درست باشد و حمله نظامی عملا از سبد گزینه های غرب علیه ایران حذف شده باشد، هدف بازی اخیر علیه ایران چیست؟

به نظر می رسد در دقیق ترین تحلیل ممکن هدف اسراییلی ها این است که غرب را وادار به اعمال تحریم هایی سنگین تر از قطعنامه 1929 علیه ایران بکنند اما معضل بزرگ آنها این است که روسیه، چین و برخی کشورهای اروپایی به دلایلی که در مقالات دیگر خواهیم گفت حاضر به موافقت با هیچ تحریم دیگری نیستند. هدف از تمامی جنجال های اخیر درباره احتمال حمله نظامی اسراییل به ایران این است که روسیه، چین و اروپا دست ازمخالفت با تحریم بردارند و از بیم مواجه شدن با گزینه بسیار خطرناک درگیری با ایران، تصویب تحریم های سنگین تر در شورای امنیت علیه ایران را بپذیرند. دقیقا به همین دلیل است که اوباما اعلام کرده پس از انتشار گزارش آمانو با روسیه و چین درباره ایران رایزنی خواهد کرد. بنابراین مخاطب کل این پکیج تبلیغاتی، نه ایران بلکه روسیه، چین واروپاست که همواره نگران حمله اسراییل به ایران بوده اند.

این بحث را در این باره که آیا تصوب تحریم ها تنها هدف بازی اخیر است و اینکه چرا طرف های مختلف (روسیه، چین، اروپا، اسراییل و امریکا) مواضع فعلی را اتخاذ کرده اند ادامه خواهیم داد.


*************************************************************************

وزير دفاع آمريکا: حمله به ايران عواقب جدي دارد، فعلا بر تحريم متمرکز مي شويم

وزير دفاع آمريکا: حمله به ايران عواقب جدي دارد، فعلا بر تحريم متمرکز مي شويم

 

 
 

لئون پانه تا وزير دفاع آمريکا با اذعان به ناکارآمد بودن حمله نظامي براي متوقف کردن فعاليت هسته اي ايران گفت: حمله نظامي به ايران پيامدهاي ناخواسته و اثرات جدي بر منطقه و نيروهاي آمريکا در منطقه دارد. پانه تا در عين حال مي افزايد: فعلا بايد بر تحريم متمرکز شويم. اين درحالي است که وزراي خارجه روسيه و چين يک روز پس از اظهارات وزير دفاع آمريکا پس از گفت وگو در مسکو اعلام کردند که با تحريم ايران مخالف هستند. وزارت خارجه روسيه همچنين با صدور دومين بيانيه شديداللحن خود عليه گزارش آمانو ضمن انتقاد از اين گزارش تاکيد کرده است: به جاي دادن شانس پاسخ دادن ايراني ها، پيشاپيش ماموريت صدور حکم «محکوميت» در نظر بوده است. معاون وزير خارجه روسيه نيز شب گذشته براي سفري يک روزه وارد تهران شد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه لئون پانه تا وزير دفاع آمريکا روز پنج شنبه هشدار داد که هرگونه حمله احتمالي نظامي به ايران مي تواند براي منطقه پيامدهاي جدي در پي داشته باشد بدون اين که بتواند برنامه هسته اي ايران را متوقف کند. وي که در يک کنفرانس خبري سخن مي گفت افزود: «بايد مراقب پيامدهاي ناخواسته بود، چنان پيامدهايي که نه فقط واقعا نمي تواند مانع دستيابي ايران به آن چه که مي خواهد بشود بلکه بسيار مهم تر از آن، مي تواند پيامدهاي جدي براي منطقه در پي داشته باشد و مي تواند تاثير جدي بر نيروهاي آمريکا در منطقه داشته باشد.» وي اضافه کرد: اين حمله تنها مي تواند برنامه اتمي ايران را فقط بين ۲ تا ۳سال به تاخير بيندازد. وي ضمن اعلام اين که آمريکا گزينه نظامي را براي خود محفوظ مي داند افزود: فعلا بر گزينه تحريم عليه ايران متمرکز مي شويم. پانه تا ادامه داد: هم اکنون در حال مذاکره با متحدان خود براي تشديد تحريم ها عليه ايران هستيم.

 

بي بي سي: اروپا طي ۳ هفته آينده تحريم هايي را عليه ايران اعمال مي کند

در همين حال بي بي سي گزارش داد: ديپلمات هاي اروپايي مي گويند اتحاديه اروپا احتمالا دور تازه تحريم ها عليه ايران را ظرف ۳ هفته آينده تصويب مي کنند.يک ديپلمات غربي به خبرگزاري رويترز گفته است که کارشناسان اتحاديه اروپا در حال بررسي چند گزينه موجودند، ولي دشوار مي توان نتيجه مباحثه آن ها را پيش بيني کرد.بعضي از ديپلمات ها احتمال داده اند پيش نويس دور تازه تحريم هاي اروپا عليه ايران تا نشست وزراي خارجه اين اتحاديه در بروکسل در اول دسامبر آماده شود.

 

مخالفت وزراي خارجه روسيه و چين با تحريم ايران

در حالي که وزير دفاع آمريکا بر تمرکز بر تشديد تحريم هاي ايران تأکيد کرده است رويترز خبر داد وزيران خارجه روسيه و چين پس از نشستي در مسکو ضمن رد ايده اعمال تحريم هاي جديد عليه ايران گفت وگوهاي مستمر و همکاري را تنها روش ممکن براي حل مسئله هسته اي ايران دانستند. نيويورک تايمز نيز با انتشار تحليلي درباره گزارش جديد آمانو تأکيد کرد از آن جا که ديگر کشورها اعتبار اطلاعات جاسوسي آمريکا درباره برنامه هسته اي ايران را قبول ندارند، تحريمي عليه ايران در شوراي امنيت اعمال نخواهند کرد.

 

دانشمند روسي اتهام هاي آژانس را رد کرد

در همين حال آسوشيتدپرس خبر داد: دانشمند روسي که بر اساس گزارش آژانس عنوان شده فناوري لازم براي ساخت سلاح هسته اي را در اختيار ايران قرار داده اين اتهامات را رد کرد او متخصص «نانو دايموند» است و تخصصي در زمينه سلاح هاي هسته اي ندارد. «نانو دايموند» فرآيندي است که از مواد انفجاري براي توليد الماس هاي کوچک براي کاربردهاي صنعتي استفاده مي شود. علي اصغر سلطانيه نماينده ايران در آژانس نيز در يک گفت وگوي تلويزيوني با اشاره به چند نمونه از گزارش هاي غلط سرويس هاي اطلاعاتي غرب به آژانس گفت: يکي از محل هايي که به عنوان سايت نظامي در پارچين و لويزان به صراحت معرفي شده بود مشخص شد که اصطبل بوده است.

 

دومين بيانيه روسيه عليه گزارش آژانس

در همين حال به گزارش ايسنا مسکو در دومين بيانيه شديد اللحن خود عليه گزارش آمانو با اشاره به آمادگي تهران براي مذاکره با آژانس تأکيد کرده است: امري که مورد توجه خاص ما قرار گرفت اجزاء جديد گزارش بود که در آن آمادگي تهران براي بررسي فوري سوال هاي مطرح شده از طرف آژانس بين المللي انرژي اتمي در مورد به اصطلاح «تحقيقات احتمالي» در گفت وگوي مستقيم با آژانس خاطر نشان شده است. از جمله دعوت تهران از «ناکارتس» معاون مديرکل آژانس بين المللي انرژي اتمي براي بازديد از برخي موسسه هاي اتمي ايران در ۱۴ تا ۱۹ اوت (۲۳ تا ۲۸ مرداد ماه) که سابقا کارکنان آژانس به آن ها دسترسي نداشتند بر اين موضوع تأکيد مي کند. در اين مورد همچنين در نامه آقاي عباسي، رئيس سازمان انرژي اتمي ايران به آمانو مورخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان ماه) تأييد شده بود. چرا اين پيشنهاد در واقع از طرف آژانس ناديده گرفته شد؟ از قرار به جاي دادن شانس پاسخ دادن ايراني ها به مسائل مطرح شده پيشاپيش مأموريت صدور حکم «محکوميت» در نظر بوده است.

 

امضاي توافقنامه همکاري راهبردي ميان ايران و روسيه

به گزارش ايسنا ايران و روسيه در راستاي توسعه همکاري هاي دو کشور توافق نامه همکاري راهبردي در زمينه هاي امنيتي، اقتصادي، سياسي و اطلاعاتي با حضور علي باقري، معاون سياست خارجي و امور بين الملل دبير شوراي عالي کشورمان و يوگني لوکيانف، معاون دبير شوراي امنيت روسيه به امضا رسيد.

سيدحسن نصرا...: در صورت هرگونه تعرض به ايران جنگ محدود به منطقه نخواهد شد

سيد حسن نصرا... دبيرکل حزب ا... لبنان عصر روز گذشته در سخناني به مناسبت روز شهيد به تشريح اوضاع داخلي لبنان و تحولات منطقه اي و بين المللي پرداخت.به گزارش مهر به نقل از شبکه المنار، نصرا... در واکنش به جوسازيها و تهديدهاي صهيونيستها و غربي ها عليه ايران تصريح کرد : بايد بدانيد که ايران خيلي قوي تر از گذشته شده است، ايران رهبري نمونه در منطقه و جهان دارد و اين کشور پاسخ دندان شکني به تجاوز احتمالي بيگانگان خواهد داد.وي تاکيد کرد : چه کسي جرات حمله به ايران را دارد، ما امروز ديديم که وزير دفاع آمريکا عاقلانه تر درباره ايران حرف زد و گفت ما به دنبال جنگ با ايران نيستيم.نصرا... به غربي ها و اشغالگران قدس هشدار داد : کشورهاي غربي بايد بدانند در صورت تجاوز به ايران و سوريه، جنگ محدود به اين دو کشور نخواهد شد و جنگ منطقه اي خواهد بود، اين يک حساب و کتاب واقعي است.

**********************************************************************

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

www.gheraati.abdolsamad@iran.ir( privacy policy)

آدرس اصلي سايت ايثار و مقاومت عبدالصمد قرائتي( privacy policy) در ياهو

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

 www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

 ایمیل (پست الکترونیکی سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy))

(esarmir@yahoo.com)

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

 شناسه گیم لافت مدیریت  سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

 

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2 YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: شنبه 21 آبان 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com