سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 406
بازدید کل : 132074
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 16200: ازدواج از نوع جنبش وال استریت+عکس و فیلم + چند خبر دیگر

 عنوان 16200: ازدواج از نوع جنبش وال استریت+عکس و فیلم +اعلام حمایت حزب‌الله و جنبش امل از سوریه + پس از جنبش ضد وال استریت

"جنبش دانشجویان مقروض"در آمریکا به راه افتاد +

جنبش تسخیر کریسمس هم از راه رسید

 

دو جوان معترض در وال استریت که در پارک زاکوتی آشنا شده بودند، در مراسمی با حضور صدها معترض کمپ های منهتن با یکدیگر ازدواج کردند.
به گزارش گروه خواندنی های مشرق، دو معترض در وال استریت با هم ازدواج کردند. micha balon و Emerr abdel-latif در مقابل صدها معترض حاضر در کمپ های منهتن نیویورک ازدواج کردند.



بالن به خبرنگاران گفته است که ازدواج کردن در پارک "فقط ازدواج کردن با هم نیست". او اضافه کرد "ما برای برابری در اینجا می جنگیم".

عادل لطیف نیز می گوید: "هیچ کدام از ما دو نفر به عشق قبل از اینکه به اینجا بیاییم باور نداشتیم اما وقتی ما همدیگر را در اینجا پیدا کردیم فهمیدیم که عشق وجود دارد".

گفتني است این دو زوج همدیگر را در پارک زاکوتی ملاقات کردند.

*********************************************************************
رهبران حزب‌الله و جنبش امل لبنان با صدور بیانیه‌ای ضمن بزرگداشت موفقیت مقاومت در ناکام گذاشتن فعالیت‌های جاسوسی آمریکا در این کشور، تاکید کردند که این فعالیت‌ها مکمل جاسوسی اسرائیل در لبنان است.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از روزنامه لبنانی "السفیر" نوشت: رهبران حزب الله و جنبش امل لبنان در پی اعتراف سیا به شکست در لبنان به اقدام دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا مبنی بر تجاوز به حاکمیت لبنان و امنیت ملی آن اشاره و تاکید کردند: این جاسوسی‌های آمریکا خطر جاسوسی اسرائیل را کم نمی‌کند بلکه این جاسوسی‌ها مکمل اقدامات موساد در لبنان است.

رهبران مقاومت لبنان با تبریک این پیروزی بزرگ ملی برای ملت کشورشان در ادامه از دولت لبنان خواستند که از تمام تدابیر قانونی و امنیتی لازم برای جلوگیری از جاسوسی‌های آمریکا و اسرائیل استفاده کند.

رهبران حزب الله و جنبش امل لبنان بر حمایت و پشتیبانی از سوریه در مقابله با توطئه بین‌المللی جاری علیه این کشور تاکید و اعلام کردند که از ارتش و ملت سوریه برای مقابله با این توطئه حمایت می‌کنند زیرا هدف از این توطئه شکستن اعتماد و اراده سوریه در حمایت از جنبش های مقاومت در منطقه بویژه لبنان و فلسطین است.

در بیانیه این رهبران آمده است: دولت لبنان باید از فرصت سرنگونی معمر القذافی استفاده کند و تحرکی جدی برای مشخص شدن سرنوشت "امام موسی صدر" رهبر مجلس اعلای شیعیان لبنان و همراهانش انجام دهد.
 
شبکه آمریکایی "ای بی سی نیوز" چند روز پیش اعلام کرد که ۱۲ جاسوس سیا در لبنان و ایران توسط دستگاههای اطلاعاتی این کشورها دستگیر شدند و نگرانی از اعدام این جاسوسان در آمریکا برانگیخته شده است و بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان به راه انداخته است.

روزنامه آمریکایی "لس آنجلس تایمز" نیز گزارش کرد که عملیات سیا در لبنان به‌واسطه اقدامات حزب‌الله فلج شده است.

مقامات آمریکا از میزان و جدیت شکست‌های سیا مقابل ایران و حزب الله بسیار شرمگینند و می‌گویند که خسارات وارده به اطلاعات آمریکا به‌اندازه‌ای جدی بوده است که بحث‌ها و گزارشات و جلساتی در این خصوص تشکیل داده‌اند اما محتوای این جلسات کاملا محرمانه است.

***********************************************************************
پس از جنبش ضد وال استریت؛
همزمان با اوج گیری جنبش اشغال وال استریت، گروهی نیز جنبش دیگری تحت عنوان "جنبش دانشجویان مقروض" راه اندازی کرده اند.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، روزنامه هافینگتون پست نوشت: این گروه بعد از ظهر روز دوشنبه در پارک زاکوتی، مکانی که گروههای جنبش اشغال در آن سازماندهی شده بودند، اعلام موجودیت کرد.

"اندرو راس" استاد دانشگاه نیویورک در حالی که برای جمع حاضر در پارک سخنرانی می کرد، افزود: از روزهای نخستین جنبش اشغال [وال استریت] رنج بدهی دانشجویان یک نگاه پایدار بوده است.

وی گفت : ما اعترافات شخصی وحشتناکی را درباره رنج و تحقیر افرادی شنیده ایم که باور داشتند بدهی های [ناشی از وام های دریافتی از دانشگاه] را در طول زندگی خود نمی تواند پرداخت کنند.

دانشجویان چهار هدف را برای سازماندهی این مبارزه گروهی بر شمرده اند؛ درخواست از دانشجویان برای عدم پرداخت وام‌هایشان یکی از درخواستهاست که یک میلیون نفر از آن اعلام حمایت کرده اند.

دانشجویان همچنین خواستار آن هستند تا به وام های دریافتی آنها سود تعلق نگیرد و شهریه ها در مؤسسات عمومی هم به صورت فدرالی پرداخت شود.
 
******************************************************************
با نزدیک شدن به کریسمس و آغاز سال جدید میلادی، جنبش موسوم به ˝تسخیر کریسمس˝ از سوی سازمان دهندگان جنبش وال استریت شکل گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از برنا، تلاش مقامات آمریکایی برای پایان دادن به اعتراضات جنبش وال استریت حتی با توسل به خشونت نیز موثر واقع نشده است.

اکنون سازمان دهندگان این جنبش در آستانه فرا رسیدن سال جدید میلادی جنبش"تسخیر کریسمس" را شکل داده و خواستار تحریم خریدهای سال نو و مبارزه با مصرف گرایی در جامعه آمریکا هستند.

از مردم آمریکا خواسته شده به جای خرید از فروشگاه های بزرگ و کمک به سرمایه داران، پول خریدهای سال نو را به موسسات خیریه یا برای ایجاد کسب و کارهای محلی اختصاص دهند.

این جنبش از 25 نوامبر آغاز و تا 25 دسامبر (شب کریسمس) به فعالیت تبلیغاتی خود ادامه می دهد.

این اقدام هشدار جدی به سرمایه داران و غارتگران وال استریت است.

*******************************************************************
«فلش را اشغال کنید» این شعار گروهی از کاربران معترض در سواحل غربی آمریکا است که به تقلید از شعار «وال استریت را اشغال کنید»، علیه شرکت Adobe دست به اعتراض زده‌اند.
به گزارش مشرق به نقل از نارنجی، اين گروه مي‌گويند: «فلش پلیر مرده است. همیشه پر از ایراد و اشکال بوده و زمان آن سپری شده است. فلش پلیر فسیل شده است و بازمانده‌ای از روزگار استانداردهای بسته و کنترل‌های یک جانبه شرکت‌ها بر فناوری وب است.»

این معترضان که ظاهراً گروهی متشکل از طراحان وب‌‏سایت و برنامه‏ های کاربردی موبایل هستند با راه‌اندازی وب‏ سایت www. occupyflash. org از جهانیان خواسته‌‌اند نرم‌‏افزار فلش پلیر را از روی دسک‏تاپ‌ها و لپ‌تاپ‏ های خود حذف کنند. آنها استدلال کرده‌‏اند که با وجود استانداردهای باز HTML5 دوران یکه‌‏تازی Adobe به سر آمده است، اما این شرکت همچنان به توسعه خود ادامه می‌‏دهد.

این اعتراض یادآور کمپین مایکروسافت است که تلاش می‌‏‌کرد کاربرانش را ترغیب کند به جای استفاده از مرورگر اینترنتی IE۶ از مرورگر IE۹ که HTML۵ را حمایت می‌‏کرد، استفاده کنند.
این معترضان هم هدف خود را مبارزه برای پیشرفت تکنولوژی و آینده مرورگرهای اینترنتی دانسته‌اند و ادعا کرده‏اند که وجود فلش پلیر باعث شده استیلای مرورگر IE۶ چندین سال به دراز بینجامد.

آنها گفته‌اند قرار نیست اینترنت برای همیشه متکی به فلش پلیر باشد. این معترضان برآورد کرده‏اند که هم اکنون نرم‌افزار فلش پلیر بر ۹۵ درصد مرورگرهای دسکتاپ نصب شده است.

آنها حتی به کاربران سیستم عامل‏های مختلف شیوه حذف فلش پلیرهای نصب شده را هم آموزش می‌‏دهند و از سازندگان و توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری می‌‏خواهند در پروژه‏ های آتی خود از فلش استفاده نکنند و به جای آن از مرورگرهایی استفاده کنند که HTML۵ را حمایت کند.

شرکت Adobe اخیراً به بازار گوشی‏های تلفن همراه رو آورده بود، اما چند روز پیش اعلام کرد نصب فلش بر روی پلتفرم‏‌های موبایل را متوقف می‌‏کند. اعتراض علیه این شرکت هم دقیقاً دو روز بعد از اعلام رسمی این خبر شروع شد.

**********************************************************************

کشتار ملت بحرين با اطلاع آل خليفه

دبيرکل جمعيت پرستاران بحرين تاکيد کرد که اعتراف مقامات بحرين به ارتکاب اشتباهات، پيش از صدور گزارش بسيوني نشان مي دهد رژيم آل خليفه از همه تخلفات از ماه فوريه تا تشکيل کميته بسيوني اطلاع کامل داشته اما هيچ اقدامي در اين خصوص انجام نداده است.
 

ابراهيم الدمستاني روز سه شنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: ما اسامي افسران و ماموران پليس را که دولت اعتراف کرده است در برخورد با بازداشت شدگان تخلف کرده اند؛ مي خواهيم.

الدمستاني گفت: دولت اکنون اعتراف کرده است که 46 تن شهيد شده اند اما اسامي عاملان قتل اين شهيدان را که برخي از آنها در بازداشت به شهادت رسيده اند؛ اعلام نکرده است.

وي در خصوص اقدام وزارت کشور بحرين در اعلام وضعيت فوق العاده در همه مراکز پليس پيش از صدور گزارش بسيوني افزود: وضعيت فوق العاده از قبل وجود داشت اما از ديروز تشديد شده است و نيروهاي امنيتي اکنون در همه مناطق بحرين حضوري گسترده دارند.

الدمستاني تصريح کرد: نيروهاي امنيتي اکنون به جاي حفظ امنيت ، شهروندان را تحريک مي کنند که اين مساله اوضاع را پيچيده تر خواهد کرد.

**********************************************************************
فزايش شمار قربانيان اعتراض هاي ضد سرمايه داري در آمريکا؛ کشته هاي جنبش ضد وال استريت به 4 نفر رسيد

خبرگزاری آریا-شمار قربانیان اعتراضهای ضد سرمایه داری در آمریکا به چهار نفر افزایش یافت .به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پرس تی وی ، منابع خبری گزارش دادند که این اشخاص به ضرب گلوله در بورلینگتون ، ورمونت ، نیوراورلئانر و اوکلند کشته شدند. یکی از این قربانیان در اردوی اعتراضی تصرف در شهر برلینگتون در ایالت ورمونت امریکا جان خود را از دست داد و فرد دوم نیز در شهر اوکلند از ایالت کالیفرنیا کشته شد. در محل اعتراضات جنبش ورمونت را تصرف کنید، یک کهنه سرباز 35 ساله امریکایی بر اثر جراحات وارده ناشی از شلیک گلوله، در سانحه‌ای که گفته می‌شود خودکشی بوده است، جان خود را از دست داد. قربانی دوم نیز در شهر اوکلند در جریان یک درگیری در مقابل اردوی معترضان تصرف اوکلند مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد. گفته می‌شود، جسد نفر سوم پس از دو روز گذشتن از مرگ در یک چادر در اردوی معترضان جنبش تصرف در نیواورلئان واقع در ایالت لوئیزیانا پیدا شده است. بازجویان هم اکنون در حال بررسی مدارکی هستند که از ارتباط بین عاملان قتل و معترضان جنبش تصرف اوکلند حکایت دارد. صبح جمعه نیز، جسد مردی که حدودا 40 سال سن داشت، در چادری در محل برگزاری اعتراضات جنبش تصرف در شهر سالت‌لیک واقع در ایالت یوتا، پیدا شد. در پی این رویداد، پلیس محلی همه معترضان را وادار به ترک محل اعتراضات کرد. دلیل مرگ این معترض امریکایی هنوز مشخص نشده است. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد قربانیان در نقاط مختلف امریکا منتشر نشده است. 
پیوستن کهنه‌سربازان به جنبش وال‌استریتکهنه‌سربازان امریکایی با پیوستن به جنبش اشغال وال‌استریت در نیوروک، علیه طمع‌کاری شرکت‌های بزرگ، بی‌عدالتی اجتماعی و بی‌کاری اعتراض کرده‌اند. به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پرس تی وی، نظامیان پیشین امریکایی که روز جمعه هم‎زمان با روز کهنه‌سربازان اقدام به راه‌پیمایی کردند، می‌گفتند، از بی‌کاری رنج می‌برند و به جنبش اشغال پیوسته‌اند تا مخالفت خود را با جنگ و حرص‌و‌آز شرکت‌های بزرگ تجاری ابراز کنند. آن‌ها همچنین تاکید کردند که جزء 99درصد امریکایی‌‌ها هستند. کهنه‌سربازان امریکایی همچنین خواستار ارائه تسهیلات آموزشی از سوی دولت برای یادگیری حرفه‌های مختلف جهت ورود به بازار کار شدند. مایکل پترسن، یکی از کهنه‌سربازان امریکایی گفت: در آغاز خیلی‌ها به خاطر شور وطن‌پرستی به جنگ رفتند اما پس از اندکی متوجه شدند که با تروریست‌ها و شورشیان نمی‌جنگند، بلکه به جنگ مردم عادی رفته‌‌اند. بر اساس گزارش دفتر آمار کار امریکا، بی‌کاری در میان کهنه‌سربازان امریکایی که به عراق و افغانستان اعزام شده بودند، بالاتر از میانگین ملی است. نرخ بیکاری در میان آنان حدود 12 درصد است و این در حالی است که میانگین میزان بیکاری در امریکا 9 درصد برآورد شده است. در همین حال، در میان کهنه‌سربازان جوان‌تر که 18 تا 24 سال سن دارند، میزان بیکاری در اکتبر به 30درصد رسید. این در حالی است که این رقم در سال گذشته 18درصد پایین‌تر بود. تظاهرات مردم امریکا موسوم به اشغال وال استریت از 26 شهریور (17 دسامبر) در نیویورک در اعتراض به طمع شرکت‌های بزرگ و گسترش فساد در سطوح بالا، فقر و نابرابری اجتماعی، آغاز شد. معترضان با محور قرار دادن شعار 99 درصد، به این موضوع اشاره دارند که عمده ثروت‌های امریکا تنها در اختیار یک درصد از شهروندان این کشور قرار گرفته است. این جنبش اکنون به شهرهای مختلف امریکا گسترش یافته و دامنه این اعتراضات به چند کشور اروپایی همچون انگلیس، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ایرلند و پرتغال نیز کشیده شده است. 
دستگیری دانشجویان در برکلی آمریکاپلیس آمریکا با حمله به معترضان به نظام سرمایه داری در دانشگاه برکلی کالیفرنیا، ده ها تن را دستگیر کرد.به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پرس تی وی،پلیس با حمله به معترضان که در محوطه دانشگاه تجمع کرده بودند، 32 تن را بازداشت کرد. بر اساس تصاویر تلویزیونی، اجتماع معترضان به نظام سرمایه داری در دانشگاه برکلی در حالی هدف حمله قرار گرفت که شرکت کنندگان در این تجمع شعارهایی را از قبیل ما 99 درصد هستیم ، سر داده بودند.
اختلال معترضان جنبش وال استریت در سخنرانی نامزد جمهوریخواه معترضان جنبش ضد وال استریت ، سخنرانی میشله باچمن نامزد رقابت های انتخاباتی جمهوریخواهان را با اخلال روبرو کردند.به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، اعتراض معترضان جنبش ضد وال استریت به سخنان میشله باچمن ، نامزد رقابت های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حزب جمهوریخواه با اعتراض پی در پی حضار در جلسه ای که به بررسی سیاست خارجی در کارولینای جنوبی اختصاص داشت ، باعث شد تا باچمن با دخالت پلیس از سالن خارج شود و چندی بعد برای تکمیل اظهاراتش به سالن بازگردد .این گروه 30 نفره که بعدا هویت خود را از معترضان جنبش ضد وال استریت و جنبش تسخیر چارلستون اعلام کردند در اعتراض به سخنان باچمن گفتند که وی باعث تفرقه میان آمریکاییان می شود.شدت اعتراضات این افراد باعث شد تا باچمن با اسکورت پلیس از صحنه خارج شود و چندی بعد هم معترضان سالن را ترک کردند و در خارج از محل سخنرانی شعار ما 99درصد هستیم سر دادند.معترضان در هنگام سخنرانی میشله باچمن تلاش کردند تا پیامی شفاهی را همگی با هم برای باچمن بخوانند که چندی بعد حامیان باچمن هم با فریاد میشل میشل ، از باچمن حمایت کردند و در نهایت وی با اسکورت پلیس از صحنه خارج شد.باچمن در این سخنرانی از جنبش ضد وال استریت انتقاد کرد و گفت : سیاستمداران و نه نظام سرمایه داری در مشکلات اقتصادی مقصر هستند.گسترش روز افزون جنبش ضد وال استریتیک فعال آمریکایی از گسترش روزافزون جنبش وال استریت را اشغال کنید در این کشور خبر داد.سارا فلاندرز، از اعضای مرکز عمل بین الملل در گفت و گو با بخش آمریکای پرس تی وی تصریح کرد ، جنبش ضد وال استریت اکنون به تمام آمریکا گسترش یافته و جوانان آمریکایی با خواسته ها و نیازهای متفاوت را جذب کرده است .وی افزود : اگرچه طرفداران این جنبش با نیازهای متفاوتی به آن پیوسته اند اما اکنون جبش ضد وال استریت به یک جبش ملی تبدیل شده است .جنبش اعتراضی مردم امریکا ادامه دار و فراگیر استیک کارشناس امریکایی تصریح کرد جنبش اعتراضی مردم امریکا ادامه دار و فراگیر است.به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا به نقل از تلویزیون راشاتودی ، کالی مایدوف گفت : تظاهرات مردم امریکا در قالب جنبش تسخیر وال استریت همچنان ادامه دارد و در شهرهای دیگری به غیر از نیویورک نیز همچنان پویا خواهد بود.وی تظاهرات دو روز پیش در شهر برکلی ایالت کالیفرنیا را موید همین مساله دانست و گفت: در این تظاهرات نیروهای پلیس به شدت با تظاهرکنندگان برخورد کردند،پلیس به دستگیری شماری از معترضان نیز مبادرت کرد حال انکه نیازی به این کار نبود.مایدوف افزود:شماری از معترضان نیز در این تظاهرات زخمی شدند و به بیمارستان انتقال پیدا کردند، پلیس با معترضان به شیوه ای جنون آمیز برخورد می کرد درحالی که اکثر شرکت کنندگان در این تظاهرات، دانشجو بودند.این کارشناس آمریکایی در ادامه گفت: بی تردید، جامعه امریکا شاهد نابرابری های اقتصادی و اجتماعی است و اعتراضهای جاری نیز در اعتراض به همین وضعیت است، نباید انتظار داشت که این تلاشها و مبارزه ها یک شبه نتیجه ببخشدو اوضاع به ناگاه تغییر کند، این جنبش ادامه دار است و بی توجهی رسانه ها نیز نمی تواند این جنبش را به حاشیه براند، این جنبش ماهها ادامه خواهد داشت تا اهداف ان تحقق پیدا کند... کارشناس امریکایی در ادامه افزود:نکته جالب توجه درباره جنبش تسخیر وال استریت این است که مسائل محلی در مناطق مختلف امریکا با خواسته های ملی معترضان گره خورده است و وجه مشترک همه شرکت کنندگان در تظاهرات جنبش تسخیر وال استریت، اعتراض به اوضاع اقتصادی حاکم در امریکا است.
لازم به ذکر است جنبش وال استریت را اشغال کنید که از 17 سپتامبر در اعتراض به نظام سرمایه داری، در برابر ساختمان بورس نیویورک آغاز شد، اکنون الهام بخش اعتراضات مشابهی به نظام سرمایه داری در شهرهای مختلف آمریکا و سراسر جهان شده است. اجتماع معترضان به نظام سرمایه داری در آمریکا تاکنون بارها هدف حمله نیروهای پلیس قرار گرفته است و صد ها تن در هفته های اخیر بازداشت شده اند.

********************************************************************************************

 

 

  [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

مرگ بر آمریکای جنایتکار و آل خلیفه و آل سعود و آل مروان و عبدالله صالح و معمرقذافی ونامبارک مرگ بر اسرائیل غاصب و انگلیس جبار و کل ابرقدرت های پرورش دهنده ، سازنده و صادر کننده تروریست و تروریسم به کشورهای مظلوم و ستم دیده منطقه خاورمیانه و جهان پهناور هستی . درود بر کشورهایی از جهان که خود را پاک و عاری از جنگ و صلاح های هسته ای و تروریست و تروریسم کرده اند ، زنده باد یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام از صدر تا کنون و تا آینده جهان ، پاینده باد اسلام و مسلمین جهان ، پیروز باد انقلاب اسلامی  خاورمیانه ، برقرار باد پرچم حضرت مهدی صاحب الزمان ( عج ) بر فراز قله عدل و عدالت و امامت و رهبری و هدایت بشری ، پیروز و موفق و سربلند باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبریت حضرت آیت اله العظمی خامنه ای دامت ظله عالی ، در سطح جهان و جهانیان در ابعاد و عرصه های وسیع جهاد اقتصادی ، فرهنگی و فیزیکی و هسته ای و نانو تکنولوژی و پزشکی و موشکی و دفاعی و پدافند عامل و غیر عامل در بازدارندگی و ............... انشاالله ....      

 

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

 

 www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

 

 

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=www.gheraati.abdolsamad@iran.ir&profile=mobile&usermedium=tv&warning=1&vextwarning=&lang=en

 

 

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

 ایمیل (پست الکترونیکی سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy))

(esarmir@yahoo.com)

آدرس شناسه سایت ایثار و مقاومت در بانک املاک و اطلاعاتی اینترنت بین الملل

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

 شناسه گیم لافت مدیریت  سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

 

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2 YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: شنبه 5 آذر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com