سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 331
بازدید کل : 131999
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 16300: حاشیه های دیدار بسیجیان استان قم با رهبر معظم انقلاب + تصاویر

عنوان 16300: حاشیه های دیدار بسیجیان استان قم با رهبر معظم انقلاب + تصاویر + دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش با فرمانده كل قوا + پیام تسلیت فرمانده کل سپاه به فرمانده ارتش پاکستان+ کاهش کمک به نظامیان پاکستانی؛ بهترین گزینه برای واشنگتن

 

حاشیه های دیدار بسیجیان استان قم با رهبر معظم انقلاب


دیدار پرشور هزاران نفر از اقشار مختلف بسیجی استان قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر یک شنبه در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد. 

هزاران نفر از بسیجیان استان قم، پیش از ظهر یک شنبه(دوم آبان ماه) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
 
این دیدار که در فضایی کاملا صمیمی و پرشور برگزار شد حاشیه هایی نیز داشت که برخی از آنها را از نظر شما می گذرد.
 
* شمار بسیار زیادی از بسیجیان از ساعات ابتدایی صبح امروز صف های طولانی را برای ورود به شبستان امام خمینی(ره) تشکیل داده و مشتاقانه در انتظار دیدار یار بودند.
 
* شمار زیادی از اقشار مختلف مردم نیز مشتاق بودند از نزدیک مقام معظم رهبری را زیارت کنند ولی به دلیل عدم در اختیار داشتن کارت ملاقات، توفیق نصیب آنها نشد.
 
* ساعات 30/7 صبح است که به همراه برخی از خبرنگاران استان و با هماهنگی یکی از پاسداران وارد شبستان امام خمینی(ره)، شدیم شبستان هنوز پرنشده بود و جمعیت بسیار زیادی نیز در صف های طویل منتظر ورود به محل ملاقات با مقام معظم رهبری هستند.
 
* حضور شمار زیادی از طلاب و روحانیان با لباس بسیجی و عمامه در شبستان امام خمینی نیز از نکات جالب این دیدار بود.
 
* عقربه های ساعت به 30/9 دقیقه رسیده است، مهدی سلحشور از مداحان اهل بیت(ع) پشت تریبون می رود و با درخواست از حاضران در جلسه برای رعایت نظم و انضباط، سروده ای که به یمن تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم تهیه شده است را با حضار تمرین می کند.
 
* بعد از اجرای سرود توسط سلحشور، رفت و آمدهای محافظان رهبری در مقابل جایگاه توجه حاضران و مشتاقان زیارت حضرت آقا را برمی انگیزد، جمعیت مشتاق برای دیدن حضرت آقا لحظه شماری می کنند.
 
* حضور عکاسان و تیم همراه خبری در شبستان امام خمینی(ره) نیز خبر از حضور قریب الوقوع رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع می دهد، عکاسان در حال شکار سوژه ها و تصاویر جذاب و زیبا از جمعیت مشتاق هستند.
 
* جمعیت حاضر در جلسه که مشتاقانه در انتظار دیدار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هستند هرازچندگاهی از جای خود بلند شده و به سمت جلو حرکت می کنند، مجری برنامه از حاضران می خواهد نظم را رعایت کنند.
 
* حاضران با سر دادن شعارهایی همچون این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است، ما تابع ولایتیم، آماده شهادتیم به استقبال رهبر انقلاب رفته اند.
 
* لحظاتی بعد یکی از قاریان قرآن کریم، با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید با صوت زیبا و دلنشین، معنویت خاصی را بر جلسه حاکم می کند.
 
* با نزدیک شدن به ساعت 30/10 دقیقه اطراف جایگاه خالی و فضا برای ورود مقام معظم رهبری آماده می شود؛ جمیعت مشتاق در شبستان امام خمینی(ره) یکپارچه شور و شوق شده است، عده ای که از قد و قامت کوتاه تری برخوردار هستند، از نرده های بالا می روند تا چهره زیبای رهبر انقلاب را بهتر مشاهده کنند، ماموران نظم و امنیت از آنها می خواهند پائین بیایند.
 
* دقایقی بعد با تشریف فرمایی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، جمعیت یکپارچه شعار می شود: صل علی محمد نائب مهدی آمد، صل علی محمد، امام امت آمد، علمدار ولایت بسیجیان فدایت، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، حضرت آیت الله خامنه ای با تکان دادن دست به ابراز احساسات مردم پاسخ می دهند و از آنها می خواهند بنشیند؛ اما شیفتگان و عاشقان ولایت همچنان به شعارهای خود ادامه می دهند، ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده، خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است، فرمانده آزاده آماده ایم آماده.
 
* مقام معظم رهبری روی صندلی می نشینند و جمعیت حاضر در جلسه نیز مجددا با سر دادن شعارهای حماسی به ابراز احساسات می پردازند، رهبری نیز با تکان دادن دست از ابراز لطف حاضران قدردانی و سپاسگذاری می کنند.
 
* مهدی سلحشور دوباره برای اجرای سرود پشت میکرفون قرار می گیرد جمعیت یکپارچه با او فریاد می زنند: از ضریح مهتاب، نور حق معلومه، حاجتم رو داده حضرت معصومه؛ کوچه های قم گلشن شد، تو دلا جوونه زده امید، چشم دلامون روشن شد از قدوم سلاله خورشید؛ تا نفس باقیه با ولایت هستیم، با خون شهیدان همه پیمان بستیم، بسیجی های جون برکف، توی خط ولایت حیدر، آماده جان فشانی تنها با یه اشاره رهبر.
 
* ابراز احساسات حاضران به اوج خود رسیده است، بسیاری از حاضران اشک شوق می ریزند، روشن راه ما با نور آقامون، ان شاء الله نزدیکه ظهور آقامون، سپیده حق در راهه، سر رسیده شب غم و غربت، ان شاء الله که رهبر ما پرچمو می ده به دست حضرت.
 
* بعد از اتمام این سرود که حال و هوای بسیار خاصی را در شبستان امام خمینی حرم کریمه اهل بیت حاکم کرد، حامد عبداللهی از نویسندگان بسیجی استان قم و خانم احسانی از خواهران بسیجی پشت تریبون می روند و به بیان نظرات خود می پردازند.
 
* سپس سردار ابراهیم جباری، فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم، با خیر مقدم به رهبر معظم انقلاب اسلامی، سلام و عرض ارادت بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه استان را به محضر فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای تقدیم می کند.
 
* فرمانده سپاه قم همچنین به واکاوی فتنه سال گذشته می پردازد و با انتقاد از بی بصیرتی برخی از خواص و نخبگان، بصیرت بسیجیان جان برکف را ستایش می کند و آنها را آماده حضور در هر صحنه و میدانی جهت دفاع از انقلاب و ارزش های والای آن توصیف می کند.
 
* بعد از سخنان سردار جباری، حضرت آیت الله خامنه ای با سلام بر حضرت فاطمه معصومه(س) بیانات خود را آغاز می کنند، ایشان در بیانات خود بسیج را یکی از آیات و نشانه های قدرت الهی می دانند و از نقش بسیجیان در صحنه ها و عرصه های مختلف تجلیل می کنند.
 
* رهبر انقلاب اسلامی بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام و به اندازه را سه اصل و شاخص مهم برای حرکت بسیجیان عنوان می کنند و با تاکید بر ضرورت شناخت حق، به بررسی گذارای حوادث سال گذشته و فتنه بعد از انتخابات می پردازند.
 
* سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی محورهای مهم دیگری از جمله نقشه دشمنان برای دلسرد کردن مردم و مسؤولان و وارونه جلوه دادن واقعیات، سفر رییس جمهور به لبنان و استقبال پرشور مردم از دکتر احمدی نژاد و پرهیز از افراط و تفریط و افزایش شور انقلابی، را دارد.
 
* حضرت آیت الله خامنه ای در پایان سخنان خود که بیش از سی دقیقه نیز طول کشید، دعا می کنند و با پاسخ دادن به انبوه شعارها و ابراز احساسات حاضران شبستان امام خمینی(ره) را ترک می کنند.
 
* جلسه که تمام می شود کار خبرنگاران صدا و سیما و دیگر رسانه ها هنوز تمام نشده، آنها به سراغ ملاقات کنندگان با رهبر فرزانه انقلاب می روند و از آنها حال و هوای حاکم بر جلسه را سؤال می کنند، گروه دیگری نیز برای نوشتن اخبار، سریع خود را به رسانه هایشان می رسانند تا برگی دیگر از حماسه حضور مردم قم در دیدار با خورشید ولایت را به تصویر بکشند.

*********************************************************************

دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش با فرمانده كل قوا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز(دوشنبه) در دیدار فرمانده و مسئولان نیروی دریایی ارتش با اشاره به حركت پیش‌رونده و بسیار مثبت نیروی دریایی پس از انقلاب خاطرنشان كردند: انقلاب اسلامی به ملت و مسئولان كشور عزت داد و ایران به بركت همین عزت نفس یك تنه در مقابل اراده بزرگترین مستكبران و استعمارگران ایستاده و اراده آنان را درهم شكسته است.
فرمانده كل قوا در این دیدار كه در سالروز هفتم آذر، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، انجام شد، تأمین امنیت در آب‌های جنوب كشور را حائز اهمیت دانستند و افزودند: چنانچه امروز عرصه و امتحانی مانند 7 آذر، پیش بیاید عملكرد نیروی دریایی بسیار شیرین‌تر و باشكوه خواهد بود كه نشانه‌های این توانمندی هم اكنون واضح و روشن است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به سابقه استعمارگران خصوصاً انگلیس در تحقیر ملتها، از بین بردن سابقه تمدنی و مواریث گذشته، القاء ناتوانی ملی و تسلط بر منابع و منافع آنان خاطرنشان كردند: در دوران حكومت قاجار و بویژه پهلوی مقامات كشور در مقابل خواست سلطه‌گران ذلیل بودند و اگر ملتی در مقابل دشمن احساس ضعف كند كاری از پیش نمی‌برد اما انقلاب اسلامی عزت را به ایران هدیه كرد و همه باید قدر این عزت را بدانند.
فرمانده كل قوا در این دیدار دو توصیه مهم هم به نیروی دریایی ارتش و سپاه داشتند: 1- در انجام مأموریت‌ها، جدیت و اهتمام مضاعف داشته باشید 2- ساخت درونی خود را از لحاظ افزایش مهارت‌های گوناگون، توانایی علمی، عزم و اراده جدی و تدین مستحكم كنید.
پیش از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، امیر دریادار سیاری با اشاره به حماسه ی 7 آذر سال 1359، از حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد، اشراف اطلاعاتی به مرزهای آبی، تقویت توان دفاع موشكی نیروی دریایی، تشریك مساعی و همدلی بین نیروهای دریایی ارتش و سپاه و برنامه‌های آتی این نیرو برای حضور در آب‌های فرامنطقه‌ای گزارشی را ارائه كرد.
 
 
 
 
*************************************************************************************

یام تسلیت فرمانده کل سپاه به فرمانده ارتش پاکستان

 


فرمانده کل سپاه در پیامی خطاب به فرمانده ارتش پاکستان، ضمن تسلیت کشته شدن 28 تن از نظامیان پاکستانی در حمله بالگردهای آمریکا و ناتو به خاک این کشور، این اقدام را محکوم کرد.


به گزارش تنویر به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرلشکر پاسدار 'محمدعلی جعفری' در این پیام خطاب به ژنرال 'اشفق پرویز کیانی' فرمانده ارتش پاکستان گفته است: بی تردید این جنایت هولناک که با بی‌اعتنایی کامل به قوانین بین المللی صورت پذیرفته بار دیگر نقاب از چهره دروغین مدعیان صلح و دوستی و احترام به حقوق ملت‌ها برداشت.

در این پیام همچنین آمده است : این جنایت هولناک همچنین خوی تجاوزگری و وحشی‌گری آنان برای دستیابی به اهداف شیطانی و منافع نامشروع را در معرض قضاوت و عبرت جهانیان قرار داد.

در ادامه این پیام با ابراز تاسف از اقدام تجاوزکارانه نیروهای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به ویژه نیروهای آمریکایی، با ارتش و ملت مسلمان و برادر پاکستان صمیمانه ابراز همدردی شده است.

سرلشکر جعفری در این پیام تاکید کرد: شناسایی، محاکمه و مجازات عاملین این جنایت و فراهم سازی زمینه‌های خروج سریع اشغالگران و حامیان تروریسم از منطقه تنها چیزی است که خواهد توانست اندوه ناشی از این جنایت و جنایات دیگر را برای مردم مسلمان پاکستان و دیگر کشورهای اسلامی منطقه تسکین‌بخشد.

 
 
 
 
 
 

کاهش کمک به نظامیان پاکستانی؛ بهترین گزینه برای واشنگتن

 

پس از آنکه اسامه بن لادن در نزدیکی اسلام آباد کشته شد، فشارها بر دولت پاکستان برای ارائه توضیح در این مورد، که چگونه رهبر شبکه القاعده توانسته چندین سال در نزدیکی یک مجتمع ارتش این کشور زندگی کند، افزایش یافت. رهبران پاکستان، اما عملیات "شکار بن لادن" را نقض حاکمیت ملی خود خواند. این موضوع به تنش در مناسبات واشنگتن و اسلام آباد انجامید. مرحله ای دوم تنش ها که قطع بخشی از کمکهای امریکا به پاکستان را به دنبال داشت، از آنجا ناشی شد که نظامیان پاکستان اجازه دادند تا شورشیان از مراکز ساخت بمب در مناطق قباییلی فرار کنند. جیمز تراب نویسنده روزنامه نیویارک تایمز آینده مناسبات و راه حل برای ادامه آن را اینگونه تحلیل کرده است.
جیمز تراب؛ فارن پالیسی ـ محمد سلیم شفیق؛ روزنامه نگار

سناتور جان کری را در سفر به اسلام آباد دو هفته پس از کشته شدن اسامه بن لادن رهبر شبکه القاعده همراهی  می کردم. پنهان شدن اسامه بن لادن در نزدیکی اسلام آباد منجر به خشم بیش از حد شده بود و بسیاری تحلیلگران و اعضای کنگره خواستار قطع کمک ها به بزرگترین متحد مشکل ساز بودند. کری به من گفت که چی چیزی را به رهبران نظامی و ملکی پاکستان گفته است؛ "همکارانش اکثراً با دید منفی در مورد مناسبات با پاکستان داشتند و نیاز به اینکه باید دید واقعاً پاکستان به کدام مسیر می رود."؛ اینکه پاکستانی ها با احترام به (نظریات) او گوش داده و به افزایش همکاری ها متعهد شدند. در سفر به اسلام آباد همراه با کری شماری از مقام های ارشد نیز شامل بودند که بسته ای مرکب از تشویق و تهدید را به طرف پاکستانی ارائه کردند و سپس با تعجب اینکه پاکستانی ها ذهنیت آنان را تغییر دادند و یا شاید ( این تغییر) غیر قابل اجتناب بود.


در میانه های ماه جون مشکل دیگر زمانی پیش آمد که مقام های ایالات متحده از پاکستانی ها خواست تا کارخانه هایی را مسدود کنند که بمب های ساخت آن علیه نیروهای ناتو در افغانستان استفاده می شود و به دنبال آن هواپیماهای بدون سرنشین سازمان سیا تصاویری از فرار شورشیان از این کارخانه ها با تمامی تجهیزات شان را ضبط کرد. نظامیان پاکستانی زمانی به اهداف تعیین شده رسیدند که شورشیان از آنجا رفته بودند. اداره بارک اوباما زیر فشارهای شدید پرداخت حدود 800 میلیون دالر را معلق کرد که شامل عملیات مبارزه با تروریزم و آموزش نظامیان می شد که هر دو مورد به یک امر بحث بر انگیز تبدیل شده بود؛‌ چون پاکستان از صدور ویزا برای آموزگاران نظامی خودداری و شماری از نیروهای ویژه امریکایی را اخراج کرد. و طوریکه جان کری پیش بینی می کرد، همکاراش در مجلس قانون گذاری خواستار تعلیق تقریباً تمامی کمکهای غیرنظامی به پاکستان تا زمانی شدند که یک سلسله خواست های مرتبط با امنیت از سوی این کشور بر آورده شود. قطع کمک های غیرنظامی بیشتر از آنچه کار آمدی داشته باشد، به زیان است. اما ممکن است به پایان درامه خواست های مکرر امریکا و پاسخ خشمگینانه پاکستان بیانجامد. زمان آن فرا رسیده است که خواستهای کمتری و انتظار کمتر از پاکستان داشته باشیم و (کمکهای) کمتر به پاکستان ارائه کنیم.

در افغانستان نیز ایالات متحده به سرعت در برابر محدودیت های نفوذ خود عمل می کند؛ حضور 100 هزار نظامی، مصرف سالانه 120 میلیارد دالر را توجیه نمی کند. تلاش های اداره اوباما برای آوردن یک حکومت خوب در افغانستان - نقطه مرکزی استراتیژی مبارزه با شورشگری- ناکام مانده و تلاش های کاخ سفید و سخنرانی های حامد کرزی در این مورد متوقف شده است. دلیل آن هم اینست که ایالات متحده به این نتیجه رسیده است که افغانستان دیگر تهدید جدی برای امنیت ملی اش نیست. با این حال پاکستان، اما چنین است؛‌ بخش عمده ای از اعضای گروه تندرو طرفدار القاعده در پاکستان به سر می برند و پاکستان با 180 میلیون جمعیت یک کشور آشفته و دارای سلاح اتمی است. داشتن مناسبات با این دولت با این فرض بود که ایالات متحده نمی تواند بی خیال باشد. ساختن پاکستان یک ضرورت به نظر می رسد.


تاکنون، اوباما خیال راحت داشت؛ با اصرار ریچارد هالبروک نماینده پیشین ایالات متحده برای منطقه "رابطه معاملاتی" که در اداره جورج بوش با این هدف که "ما به شما پول می پردازیم تا خرابکاران را در خاک خود از پا در بیاورید." به ترویج " رابطه ویژه" تغییر کرد. هدف آن این بود تا مقام های ارشد از هر دو طرف به هدف به شریک کردن مسایل گسترده؛ توسعه اقتصادی، دیپلماسی منطقه ای، سیاست انرژی و نظیر آن به عنوان "متحدان واقعی" بر سر آن بحث کنند.


فرض من همواره این بوده است که "رابطه ویژه" به شکل استادانه ای به عنوان پنجره ای برای تملق گویی به پاکستانی ها در مطابقت با اهداف امنیتی ایالات متحده طراحی شده است. اما "ولی نصر" که تا سال گذشته به عنوان مشاور ارشد هالبروک کار می کرد، به شکل متقاعده ای استدلال می کند که در این رابطه منافع واقعی پاکستانی ها به گونه ای بسیار عالی با اهداف امریکایی ها انطباق داده شده است. گفتگوها برای یک معاهده تجاری با افغانستان، برنامه انتقال گاز آسیای میانه و افزایش کمکها در زمان سیل وحشتناک سال گذشته طراحی شده بود. پس از بازگشت ( از این گفتگوها)‌ ولی نصر به من گفت که پاکستانی ها درخواست همکاری با این کشور برای دستیگری بن لادن، صدور ویزا برای جاسوسان سازمان سیا و دادن اجازه برای آنان جهت انجام عملیات در خاک این کشور را مطرح کردند. نصر همچنین معتقد است که همکاری های استراتیژیک از دشمنی با ایالات متحده به " پنج تا ده درجه" در مسیر درست تغییر یافته که این به نوبه ای خود زمینه سرکوب طالبان را به دنبال داشته است. او می گوید که همکاری ها عناصری را قابل اداره کرده است که پیش از این متصور نبود.
اجازه دهید برخی از این دستاوردها به اداره اوباما و نماینده ویژه جدید اعطا شو؛‌ اما نخست امور مربوط به ریموند دیویس یک قراردادی سازمان سیا که دو پاکستانی را به قتل رساند و سپس عملیات ابیت آباد نقطه ای پایان به این دوره کوتاه نیمه متعارف گذاشت. یا شاید این رویدادها منتظر بودند تا اتفاق بیافتد؛ فرضیه اساسی این است که هیچ رابطه اساسی بین دو کشور وجود ندارد که علاقه مندی بنیادین آنقدر عمیق باشد که بتواند در دراز مدت دچار بحران شود. از یک سو، ایالات متحده باور دارد که دشمن، تندروان خشونت طلب است؛‌ جانب دیگر (پاکستان) معتقد است که دشمن، هند و خود ایالات متحده است. حتا نصر تصدیق می کند که "همکاری های استراتیژیک دچار عقبگرد شده است."؛ ما در دنیای از غرولند روابط استراتیژیک قرار داریم؛ من به تازگی شنیده ام که یک دیپلمات ارشد امریکایی گفته است که هالبروک در مورد پیشرفت ها با پاکستان بیش از حد خوشبین بوده است.


پس کجا می توانیم برویم؟ پاسخ بر اساس "معامله" این است؛ ایالات متحده هنوز می تواند آنچه را از پاکستان نیاز دارد، به دست آورد؛ اجازه ضمنی برای انجام حملات هواپیماهای بدون سرنشین و انتقال مواد تدارکاتی مورد نیاز در افغانستان از طریق گذرگاه خیبر. بحران همچنان وجود خواهد داشت؛ مداخلات دیپلماتیک اضطراری بیشتر؛ و طرح بیشتر نقض حاکمیت ملی از سوی پاکستانی ها. ما همچنان رشد خواهیم کرد؛ می توانیم اینجا زندگی کنیم. امریکا امیدوار است که این را بدون پاکستان انجام دهد، اما نمی تواند. پس کمکهای نظامی و غیرنظامی را ادامه دهید.


اداره بوش هیچ تلاشی برای کمک جهت حل مشکلات اساسی پاکستان انجام نداد؛ دولت اوباما بر اساس طرح "کری، لوگار و برمن" و همکاریهای استراتیژیک، سالانه 1.5 میلیارد دالر را در اختیار این کشور (پاکستان) قرار می دهد. اما این کمکی نخواهد کرد؛ دولت غیرنظامی پاکستان برای انجام اصلاحات با مقاومت نظامیان روبرو است. با وجود هشدار صندوق بین المللی پول برای قطع قرضه، دولت این کشور هنوزهم نتوانسته بیش از دو درصد از جمعیت این کشور مالیه بگیرد. کمکهای غیرنظامی هم در جهت انجام اصلاحات کمکی نکرده است؛ آنطوریکه امریکا می خواهد پاکستانی ها نمی توانند با بسیاری مسایل امنیتی آن را سازگار بسازند.


من فکر نمی کنم ایالات متحده برنامه های غیرنظامی خود را پایان دهد، تنها به این دلیل که این کار می تواند منجر به توانمند سازی عناصر ضد امریکایی شود. بنابرین فکر می کنم آنطوریکه گزارش "مرکز توسعه جهانی" پیشنهاد می کند، ایالات متحده می تواند بازارهای خود را برای تولیدات پاکستانی باز کند و سپس ما می توانیم‌ (به این کشور)‌ کمک کنیم. بگذارید مخالف دیدگاه "معامله گرانه" باشم؛ تعامل بیشتر با غیرنظامیان و تماس کمتر با نظامیان و سازمان اطلاعاتی. بگذارید مشاجره بر سر ویزا برای نیروهای ویژه امریکایی و کارمندان سازمان سیا پایان یابد. بگذارید بی سرو صداو رنجش خاطر پرداخت پول به ارتش پاکستان کاهش یابد؛ بگذارید به استعمار جدید امریکا و نمایش مداخله به امور پاکستان نقطه پایان گذاشته شود؛ آیا نظامیان پایان عملیات هواپیماهای بدون سرنشین را خواهند پذیرفت؟ من امیدوار نیستم، اما این امر ممکن است که حمایت نظامی ایالات متحده کاهش یابد و رهبران پاکستان خوشحال خواهند شد که ببینند ایالات متحده طالبان را از راه دور از پا در می آورد.


اگر ما چیزهایی از دهه گذشته آموخته باشیم اینست که نسبت به آنچه ما فکر می کنیم، ایالات متحده دارای قدرت کم برای شکل دادن نتایج دلخواه دخود در مکان های با آشفتگی ها و پیچیدگی های بسیار است. حضور دراز مدت ایالات متحده این موضوع را به اقتدارگرایان و رهبران نظامی یادآوری می کند که این انحراف از حقایق است. پاکستانی ها باید خودشان را نجات دهند؛ نظیر آنچه مردم جهان عرب تلاش دارند انجام دهند. اگر کشوری خودش هنگامه ای انقلابی داشته باشد، امریکا می تواند با نشان دادن راه به آن کمک کند.

جیمز تراب یکی از نویسندگان روزنامه نیویارک تایمز از سال 1998 تاکنون است. او همچنین عضو شورای روابط خارجی امریکاست. او به عنوان روزنامه نگار آزاد چندین مقاله و نقد کتاب برای نیویارک تایمز نوشته است. تمرکز او در حال حاضر روی مسایل بین المللی وسیاسی، از جمله نمایه (کارکردهای) بارک اوباما، الگور و جان مک کین است. او همچنین کتابی را در مورد سازمان ملل متحد و کوفی عنان (دبیرکل پیشین این سازمان) نوشته است.

********************************************************************************************

 

 

  [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

مرگ بر آمریکای جنایتکار و آل خلیفه و آل سعود و آل مروان و عبدالله صالح و معمرقذافی ونامبارک مرگ بر اسرائیل غاصب و انگلیس جبار و کل ابرقدرت های پرورش دهنده ، سازنده و صادر کننده تروریست و تروریسم به کشورهای مظلوم و ستم دیده منطقه خاورمیانه و جهان پهناور هستی . درود بر کشورهایی از جهان که خود را پاک و عاری از جنگ و صلاح های هسته ای و تروریست و تروریسم کرده اند ، زنده باد یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام از صدر تا کنون و تا آینده جهان ، پاینده باد اسلام و مسلمین جهان ، پیروز باد انقلاب اسلامی  خاورمیانه ، برقرار باد پرچم حضرت مهدی صاحب الزمان ( عج ) بر فراز قله عدل و عدالت و امامت و رهبری و هدایت بشری ، پیروز و موفق و سربلند باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبریت حضرت آیت اله العظمی خامنه ای دامت ظله عالی ، در سطح جهان و جهانیان در ابعاد و عرصه های وسیع جهاد اقتصادی ، فرهنگی و فیزیکی و هسته ای و نانو تکنولوژی و پزشکی و موشکی و دفاعی و پدافند عامل و غیر عامل در بازدارندگی و ............... انشاالله ....      

 

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

 

 www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

 

 

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=www.gheraati.abdolsamad@iran.ir&profile=mobile&usermedium=tv&warning=1&vextwarning=&lang=en

 

 

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

 ایمیل (پست الکترونیکی سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy))

(esarmir@yahoo.com)

آدرس شناسه سایت ایثار و مقاومت در بانک املاک و اطلاعاتی اینترنت بین الملل <

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: سه شنبه 8 آذر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com