سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 17000: نگراني پنتاگون از سرنگوني هواپيماي جاسوسي رادارگريز آمريکا توسط ايران

عنوان 17000: نگراني پنتاگون از سرنگوني هواپيماي جاسوسي رادارگريز آمريکا توسط ايران+هر ایرانی یک نیروی اطلاعاتی؟ + جنبش وال استریت وارد مرحله جدیدی شد

 

 

 

 

در پي سرنگوني و در اختيار گرفته شدن هواپيماي رادار گريز جاسوسي آمريکا توسط ايران که بازتابي جهاني داشت، خبرگزاري آسوشيتد پرس و روزنامه لس آنجلس تايمز در گزارش هايي از نگراني شديد دولت آمريکا از اين که فناوري هاي پيشرفته به کار گرفته شده در اين هواپيما در اختيار ايران يا ساير رقباي آمريکا قرار گيرد، خبر دادند. به صورت خاص، دريادار جان کيربي، سخنگوي پنتاگون در مصاحبه اي از اين نگراني ها پرده برداشت و تصريح کرد: در اين مورد هواپيما را در جايي از دست داده ايم که امکان دسترسي به آن را نداريم.مشروح خبرها درپي مي آيد.

يک مقام آگاه نظامي: اقدامات عملياتي عليه پرنده‌هاي متجاوز محدود به مرزهاي کشور نخواهد ماند

ايسنا گزارش داد: ايران يک فروند هواپيماي بدون سرنشين مدل آر.کيو 170 آمريکا را روز يکشنبه گذشته در مرزهاي شرقي سرنگون کرد. در پي سرنگوني اين هواپيماي جاسوسي بدون سرنشين آمريکا، يک مقام آگاه نظامي کشورمان اعلام کرد که اقدامات عملياتي و الکترونيکي نيروهاي مسلح کشور عليه پرنده‌هاي متجاوز محدود به مرزهاي کشور نخواهد ماند.

اين مقام آگاه گفت: با کنترل مناسب فضاي کشور و تسلط اطلاعاتي نيروهاي مسلح، واحدهاي جنگ الکترونيکي و پدافند هوايي موفق شدند با اقدامات عملياتي خود يک فروند هواپيماي بدون سرنشين پيشرفته جاسوسي آمريکايي از نوع RQ170 را که به طور محدود به مناطق مرزي شرق کشور تجاوز کرده بود، کشف و از کنترل متجاوزان خارج کنند. وي خاطرنشان کرد: اين هواپيما با اندک خسارتي سرنگون شد و در اختيار نيروهاي مسلح قرار گرفت. اين مقام نظامي همچنين تاکيد کرد: نظر به وقوع تجاوز آشکار مرزي، اقدامات عملياتي و الکترونيکي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران عليه پرنده‌هاي متجاوز، به مرزهاي کشور محدود نخواهد ماند.

محمدي گلپايگاني: سرنگوني هواپيماي جاسوسي آمريکا حرکت بزرگي است

به گزارش ايرنا، در همين حال، دفتر مقام معظم رهبري با اشاره به توانايي بالاي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران تاکيد کرد: سرنگوني هواپيماي جاسوسي آمريکا توسط نيروهاي مسلح کار بسيار بزرگي بوده است. حجت الاسلام والمسلمين محمد محمدي گلپايگاني روز سه شنبه در جمع سوگواران عاشوراي حسيني در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) شهرکرد افزود: هواپيماي جاسوسي بدون سرنشين آمريکا در مرزهاي ايران، به دست پرتوان متخصصان و مهندسان نيروهاي مسلح سرنگون شده است. وي گفت: سرنگوني هواپيماي بدون سرنشين آمريکايي توسط نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در شرق کشور، به اعتراف خود غربي ها حرکت بزرگي بود زيرا سيستم اين نوع هواپيماها غيرقابل نفوذ است.

ادعاي فرماندهي ناتو در افغانستان درباره هواپيماي سرنگون شده

در اين ميان، فرماندهي ناتو در افغانستان ادعا کرد که هواپيمايي که ايران سرنگون کرده احتمالا هواپيماي بدون سرنشيني است که هفته گذشته در افغانستان مفقود شده است.

به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاري آلمان، فرماندهي نيروهاي بين‌المللي کمک به برقراري امنيت در افغانستان (ايساف) در بيانيه‌اي اعلام کرد که هواپيماي بدون سرنشيني که "ايراني‌ها به آن اشاره مي‌کنند ممکن است يک هواپيماي شناسايي بدون سرنشين آمريکايي باشد که در غرب افغانستان پرواز مي‌کرده است." بر اساس اين بيانيه‌ اپراتورهاي اين هواپيما پس از خارج شدن از کنترل و مفقود شدن آن در هفته گذشته در حال کار کردن براي تشخيص موقعيت آن بوده‌اند.

نگراني آمريکا از دستيابي ايران به اطلاعات هواپيماي جاسوسي

به گزارش مهر،اما مقام هاي آمريکايي با اعتراف به سقوط يک هواپيماي شناسايي اين کشور در شرق ايران، نسبت به احتمال دستيابي تهران به اطلاعات محرمانه چنين هواپيماهايي ابراز نگراني کردند. اين مقام ها که آسوشيتدپرس نامي از آنها نبرده است مي گويند: ايران با دستيابي به اين هواپيماي بدون سرنشين رادار گريز ممکن است به اطلاعات طبقه بندي شده درباره اين نوع هواپيماها دست يافته باشد.

گزارش لس آنجلس تايمز از نگراني ها در واشنگتن

به گزارش فارس، در همين راستا، «لس‌آنجلس تايمز» در گزارشي نوشت: مقامات آمريکايي نگراني‌شان را از سقوط پهپاد بدون سرنشين آمريکا که از سوي سازمان سيا در حال انجام ماموريت بود، اعلام کردند. يک مقام ارشد آمريکا اعلام کرد: آمريکا نگران سوء استفاده ايران يا ساير رقباي آمريکا از فناوري‌هاي پيشرفته به کار رفته در اين هواپيما است. اين مقام ارشد آمريکا که به خاطر مسائل امنيتي نخواست نامش فاش شود، گفت: اگرچه اين هواپيماي بدون سرنشين در حال انجام ماموريتي براي سازمان سيا بود، اما ارتش آمريکا کنترل پرواز آن را به عهده داشت. در ادامه اين گزارش آمده است: هواپيماي پيشرفته "RQ170" يکي از پيشرفته ترين تسليحات آمريکاست که به خاطر در اختيار داشتن فناوري‌هاي سري و سيستم‌هاي کامپيوتري پيشرفته، قابليت نفوذ عميق به قلمرو دشمن، بدون شناسايي را دارد. اين روزنامه همچنين افزود: آمريکا تاکنون اقدامات امنيتي سختگيرانه‌اي براي جلوگيري از انتشار اطلاعات درباره قابليت‌هاي کامل اين هواپيما در پيش گرفته بود؛ پنتاگون از انتشار هر گونه اطلاعات در مورد اندازه، قيمت يا حداکثر سرعت اين هواپيما خودداري کرده بود. با اين وجود، پنتاگون چند روز پيش اقرار کرد اين هواپيماي پيشرفته اکنون در اختيار ايران قرار دارد. دريادار "جان کيربي" سخنگوي پنتاگون، روز دوشنبه در مصاحبه‌اي اظهار کرد: " فکر مي‌کنم اين که ما يکي از هواپيماهايمان را از دست بدهيم خواه بدون سرنشين باشد يا با سرنشين هميشه موجب ايجاد نگراني مي‌شود، اما در اين مورد خاص هواپيما را در جايي از دست داده‌ايم که امکان دسترسي به آن را نداريم." يکي از ديگر مقامات آمريکا گفت که از دست دادن اين هواپيماي پيشرفته، يک تخلف امنيتي عمده محسوب مي‌شود. اين مقام آمريکايي که اجازه نداشت در مورد اطلاعات مربوط به اين هواپيما اظهار نظر کند، در مورد اين که اين هواپيما چگونه به دست ايراني‌ها افتاد اظهار نظر نکرد اما تاييد کرد که ايراني‌ها هواپيماي مورد نظر را با خسارت اندکي در اختيار گرفتند. وي گفت: " اين اتفاق جالبي نيست؛ ايراني‌ها مي‌توانند به تکنولوژي‌هاي مخفي به کار رفته در اين هواپيما دسترسي پيدا کنند؛ ضمن اين که بعيد نيست اين فناوري ها به دست روس ها و چيني‌ها نيز بيفتد.

اهميت نظامي و تکنولوژيکي پهپاد آمريکايي سرنگون شده

هم زمان سايت مشرق گزارش داد: هواپيماي بدون سرنشين RQ-170 آخرين محصول دفتر طراحي پيشرفته Skunk works از شرکت لاکهيد مارتين است. پهپادي بدون سرنشين که بنا بر گزارش هاي روز يکشنبه در اطراف کاشمر توسط يگان هاي پدافند هوايي ايران مورد اصابت قرار گرفته است. پهپاد "RQ-170 " پرنده بدون سرنشيني است که مدتها در کشور افغانستان در حمايت از عمليات نيروهاي ناتو در سکوت عمل مي کرد. اين هواپيما براي اولين بار در سال 2005 ميلادي به صورت عملياتي وارد خدمت نيروهاي مسلح آمريکا شد و به شکل مخفيانه به عمليات در افغانستان پرداخت. در سال 2007 ميلادي اولين تصاوير اين هواپيما در پايگاه هوايي قندهار منتشر شد . بنا بر اطلاعات منتشر شده و با توجه به عدم دسترسي نيروهاي طالبان به سيستم هاي راداري، هدف از مستقر کردن اين پرنده پيشرفته در کشور افغانستان انجام عمليات شناسايي و جاسوسي در حريم هوايي 2 کشور ايران و پاکستان است. همچنين گزارش هايي از حضور اين پرنده در کشور کره جنوبي به منظور رصد فعاليت هاي موشکي کره شمالي وجود دارد. بنا بر اظهارنظر مقامات آمريکايي در جريان حمله نيروهاي آمريکايي به پاکستان به منظور از بين بردن اسامه بن لادن سرکرده شبکه تروريستي القاعده ، اين پرنده بي سرنشين تصاوير زنده اي از محل اقامت بن لادن به کاخ سفيد ارسال کرده و همزمان مشغول شنود مکالمات ارتش پاکستان بوده است. با توجه به پنهانکاري مسئولان آمريکايي در مورد اين پرنده اطلاعات دقيقي در مورد توانايي هاي اين پرنده، مشخصات پروازي و محموله قابل حمل توسط اين پرنده بدون سرنشين منتشر نشده است. در يک نگاه کلي RQ-170 يک بال پرنده شبيه به طرح بمب افکن پنهان کار B-2 نيروي هوايي آمريکا است که به منظور انجام عمليات شناسايي بر فراز حريم هوايي متخاصم طراحي شده است. به گزارش فارس، در همين زمينه، پايگاه خبري الحقيقه گزارش داد: ساقط کردن هواپيماي جاسوسي "RQ170"، 3 پيروزي تکنولوژيکي را در آن واحد براي ايران رقم زد که مي‌تواند از آن ها در سيستم‌هاي پدافند هوايي خود استفاده کند. ارتش آمريکا و سرويس اطلاعات و جاسوسي اين کشور "سيا" از اين نوع هواپيماها در افغانستان براي جمع آوري اطلاعات از ايران و پاکستان استفاده مي‌کند تا حملاتي را در يمن و افغانستان و منطقه قبايل پاکستان تدارک ببينند.

شاهکار صنايع پدافند هوايي آمريکا

اين هواپيما آن‌گونه که همه مي‌دانند، از جمله اسرار صنايع پدافند هوايي آمريکاست که بسياري از عمليات‌هاي ويژه خود را براي جمع‌آوري اطلاعات توسط آن به انجام مي‌رساند، چون داراي سيستم بسيار پيچيده‌اي است که آن را از سيستم‌‌هاي رادار جنگنده‌هاي "شبح" مخفي نگه‌مي‌دارد. با اين‌که اين هواپيما از سال 2007 در نيروي هوايي ارتش آمريکا مورد استفاده و برفراز کره شمالي براي تحت نظر قرار دادن برنامه هسته‌اي و موشکي آن مورد آزمايش قرار گرفته است، اطلاعات موجود از آن همچنان بسيار کم و اندک است، حتي تصويري که از اين هواپيما ارائه شده نيز تصويري غير واضح و غيرشفاف است، اطلاعاتي که تاکنون از اين هواپيما در اختيار است، ناظر به قدرت پرواز اين هواپيما در ارتفاع 50 هزار پايي (حدود 17 کيلومتر) و داشتن توامان 2 سيستم پي گيري راداري است، يعني سيستم گنبد راداري يا Radome و سيستم آنتن‌هاي حس‌گر که اولي اجازه عمليات عکس‌برداري از اهداف و ديگري گرفتن عکس و نفوذ در انواع سيستم‌هاي ارتباطي از جمله تلفن‌هاي همراه و برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني را مي‌دهد.

3 پيروزي تکنولوژيکي ايران

به اين ترتيب با توجه به خبر منتشر شده توسط ايران درباره سرنگون کردن اين هواپيما بايد تاکيد کرد که ايران 3 پيروزي تکنولوژيکي بزرگ را در آن واحد بر تکنولوژي آمريکايي محقق کرده است: 1- توانايي کشف اين هواپيما از طريق رادار، در حالي‌که اين هواپيما به‌گونه‌اي ساخته شده تا از ديد رادارها پنهان بماند. اين به آن معناست که ايران موفق شده پيشرفت بزرگي را در حوزه صنايع راداري کسب کند،‌ به گونه‌اي که اين پيشرفت به اين کشور اين توانمندي را داده تا سيستم‌هاي موشکي زمين به هواي خود را به سيستم کشف و تعقيب و پيگيري مجهز کند تا در برابر هرگونه هجوم احتمالي هوايي مقابله کند، از جمله هجوم‌هايي که هواپيماهاي " ستيليث" و "ف 35" ممکن است، انجام دهند و ارتش آمريکا تاکنون تنها چند فروند از اين جنگنده‌ها را در اختيار دارد، اگر چه لئو پانتا، وزير دفاع آمريکا چندي پيش اعلام کرد که اسرائيل نيز به اين نوع از هواپيماها دست خواهد يافت.

2- توانايي نفوذ ايران در سيستم‌هاي نظامي آمريکا. آشکار است که اين هواپيما از طريق اتاق کنترل زميني کنترل و هدايت مي‌شد تا ماموريت محوله به آن را به انجام برساند و خارج کردن هواپيما از حوزه کنترل و هدايت اتاق کنترل جز از طريق نفوذ در سيستم‌هاي رمزگذاري و کد گذاري شده و امواجي که اين اتاق براي کنترل هواپيما از آن استفاده مي‌کند، ممکن نيست و از اين حيث يادآور شيوه نفوذ حزب ا... لبنان در سيستم ويژه کد گذاري هواپيماهاي جاسوسي اسرائيل است. 3- توانايي دست‌يابي به اسرار هواپيما و شناخت سيستم عملکرد آن و استفاده از تکنولوژي به کار رفته در آن در صنايع پدافند هوايي ايران.

بازتاب سرنگوني پهپاد آمريکايي در رسانه هاي جهان

از سوي ديگر به گزارش تابناک، سرنگوني هواپيماي بدون سرنشين آمريکايي توسط نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در شرق کشور بازتاب گسترده اي در نشريات و رسانه هاي جهان داشت، که در خلال اين واکنش ها ، جزئيات جديدي هم از اين هواپيماي بدون سرنشين منتشر شده است. ريانووستي درباره اين هواپيما نوشته است که اين هواپيماي بدون سرنشين آمريکايي ، هواپيمايي است که به سختي قابل رويت است و آمريکا از اين هواپيماي بدون سرنشين براي حمايت از فرماندهاني که در طول جنگ به اطلاعات نياز دارند استفاده مي کند ، خبرگزاري «آر. اي .تي» ايرلند هم درباره سرنگوني اين هواپيماي جاسوسي آمريکا گزارش داده است که تا سال 2009 کسي از وجود چنين هواپيماي شناسايي بدون سرنشيني در نيروهاي هوايي آمريکا مطلع نبود تا اينکه در اين سال متخصصان وجود اين پرنده جاسوسي را در نيروي هوايي آمريکا لو دادند و آمريکا هم در سال 2010 وجود و استفاده از آن را تاييد کرد ؛ «العربيه» نيز گزارش داده است که هواپيماي سرنگون شده توسط ايراني ها براي جمع آوري اطلاعات در سطح منطقه توسط «سيا» مورد استفاده قرار مي گرفته است . العربيه همچنين افزوده است که اين هواپيماي بدون سرنشين براي شليک موشک در مناطقي از پاکستان ، يمن و افغانستان مورد استفاده قرار گرفته است . به گزارش باشگاه خبرنگاران روزنامه ديلي تلگراف در گزارشي راجع به سرنگوني پهپاد آمريکا توسط ايران نوشت: در اختيار گرفتن يکي از پيشرفته ترين هواپيماهاي جاسوسي آمريکا اين امکان را به ايران مي دهد تا راه مقابله با اين نوع هواپيماها را بيابد و يا به شبيه سازي آن بپردازد. روزنامه ديلي تلگراف افزود: به دست آوردن چنين هواپيماي جاسوسي بدون سرنشيني اين امکان را به تهران مي بخشد تا به گنجي از اطلاعات طبقه بندي شده ازجمله نحوه طراحي و مجموعه حس گرهاي موجود در آن دست يابد. هيو ويليامز،کارشناس موسسه نظامي جينز ديفنس در امور هواپيماهاي بدون سرنشين مي گويد: "هواپيماي آر_کيو 170 که توسط شرکت لاکهيد مارتين ساخته شده يکي از سري ترين نوع از هواپيماهاي بدون سرنشين جهان است که بر اي جمع آوري اطلاعات ساخته شده است." به گزارش باشگاه خبرنگاران،روزنامه واشنگتن پست نيز در اين زمينه نوشت: سقوط هواپيماي جاسوسي آمريکا در ايران و از اين نوع اولين موردي است که يک کشور مخالف آمريکا مدعي آن شده است. بر اساس اين گزارش،هواپيماي RQ_170 بدون سرنشين و رادار گريز نقش مهمي را در نبرد در پاکستان ايفا کرده اما سقوط اين هواپيما ضربه اي بزرگ براي آمريکا است.

همچنين به گزارش فارس، خبرگزاري رويترز با بازتاب اين خبر نوشت که يک مقام نظامي ايران اعلام کرده سرنگوني هواپيماي بدون سرنشين آمريکا در پاسخ به نقض حريم هوايي کشور صورت گرفته و تنها محدود به مرز‌هاي ايران نخواهد بود.

رويترز افزود: ايران پيش از اين يک فروند هواپيماي جاسوسي آمريکا را در نزديکي تاسيسات هسته‌اي فردو سرنگون کرده بود. خبرگزاري آلمان نيز با اعلام خبر سرنگوني هواپيماي جاسوسي آمريکا از نوع "RQ۱۷۰" در شرق کشور، گزارش داد بر اساس گزارش منابع دولتي، اين هواپيما حريم هوايي ايران را نقض کرده است. خبرگزاري آسوشيتدپرس هم نوشت که نيرو‌هاي مسلح ايران توانستند يک فروند هواپيماي بدون سرنشين آمريکا را ساقط کنند.

اظهارات رئيس کميته دفاعي مجلس درباره آثار و نتايج سرنگوني هواپيماي جاسوسي آمريکا

غلامرضا کرمي، نماينده کرمان و راور و رئيس کميته دفاعي مجلس شوراي اسلامي در گفت وگو با خراسان درباره آثار و نتايج موفقيت نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در سرنگوني و به اختيار گرفتن هواپيماي جاسوسي آمريکا، به تهديدهاي هر از گاه آمريکا و برخي دولت هاي متحد اين کشور عليه ايران اشاره و اظهار کرد: موفقيت اخير نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در سرنگون کردن هواپيماي جاسوسي آمريکا خنثي کننده جنگ رواني دشمنان است که هر از گاه از احتمال اقدام نظامي عليه ايران سخن مي گويند. رئيس کميته دفاعي مجلس گفت:اين موفقيت بزرگ در واقع نشان داد که جمهوري اسلامي ايران در همه عرصه هاي دفاعي به توانمندي هاي چشمگيري دست يافته و اقتدار دفاعي کشورمان قابل انکار نيست. نماينده کرمان و راور خاطرنشان کرد: تصور مي کنم از اين پس آمريکايي ها و متحدان غربي آن ها توانمندي هاي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران را در تمامي عرصه هاي دفاعي به عنوان يک واقعيت بپذيرند و به اين نتيجه برسند که برنامه هاي ايران براي دستيابي به آخرين توانمندي هاي دفاعي که بعد از جنگ تحميلي با جديت و پشتکار و بر پايه اتکا به خود دنبال شد، از مدت ها قبل به ثمر نشسته است. کرمي تصريح کرد: سرنگوني هواپيماي جاسوسي آمريکا تنها جلوه اي از جلوه هاي اقتدار دفاعي جمهوري اسلامي ايران است.

 

***********************************************************************

هر ایرانی یک نیروی اطلاعاتی؟

 
مرتضی پارسی مود
  

باز هم یکی دیگر از برنامه های دشمنان انقلاب اسلامی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) با شکست روبرو شد.


این بار نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور با نفوذ در بالاترین سطوح تشکیلاتی دشمنان ضربه جبران ناپذیری را به پیگره دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی غرب وارد نمودند و سکوت معنی دار مقامات غربی نشان از عمق بالای شدت ضربه وارد شده را به روشنی نشان می دهد و برای فرار از فشار وارده باز به سمت دور جدیدی از تحریم ها برای پر کردن این موضوع را در دستور کار مقامات غربی قرار گرفته است.


از مدتی پیش که اوباما شروع به تغییرات گسترده ای را در سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) انجام نمود خبر از فاجعه ای عظیم در درون این نهاد می داد که امروز کم کم با فاش شدن بخشی های کوچکی از جنگ پنهان اطلاعاتی میان سیا و نیروهای وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران نشان از عمق اشراف و توانایی بالای جوانان ایران اسلامی در برابر اقدامات سرویس های جاسوسی غربی را بار دیگر به رخ همگان کشید.


بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و حوادث که در طی چند سال ابتدایی انقلاب روی داد که با بصیرت امام (ره) و خواست ملت انقلابی رابطه ایران با نظام آمریکا قطع شد و جاسوسان این کشور مدتی در چنگال جوانان انقلابی اسیر بودند برای همیشه لانه جاسوسان سیا از ایران برچیده شد و این آغاز جنگ پنهان اطلاعاتی میان جوانان انقلابی ایران با تمامی سرویس های اطلاعاتی غرب و در راس آنها سیا و موساد شد.


مقامات آمریکا که دیگر پایگاه مستقیمی برای جاسوسی در کشور نداشتند سعی کردند از طریق متحدان خود اقدامات گذشته خود را ادامه دهند و سفارتخانه های کشورهای اروپایی به مقر جدید ماموران سیا تبدیل شد . ولی هیچ گاه حتی این تحرکات این مزدوران از چشمان تیز بین نیروهای امنیتی کشور دور نبوده است و تمامی تحرکات این افراد زیر نظر بوده نمونه آن تحرکات جاسوسان سفیر نما در حوادث فتنه سال 88 که در چندین مورد این افراد دستگیر شدند و حتی در بعضی موارد بهاخراج این ماموران انجامید .


این جنگ پنهان از اولین ساعات پیروزی انقلاب اسلامی میان جوانان گمنام ایران و نیروهای آموزش دید سیا آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

 
در طول این 30 چند سال که از پیروزی انقلاب می گذرد بار ها شاهد آن بوده ایم که بسیاری از طرح های بسیار پیچیده ای دشمنان انقلاب توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور مورد شناسایی و کنترل قرار گرفته اند و و هزاران تیم سرویس های اطلاعاتی رقیب در تور های نامرئی سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار آمده اند.

در چند سال اخیر و به ویژه بعد از 11 سپتامبر با حضور نیروهای آمریکا یی در منطقه به بهانه مبارزه با تروریست و هم مرز شدن نیروهای اشغالگر غربی با جمهوری اسلامی ایران دور جدیدی از نبرد پنهان اطلاعاتی میان ایران و آمریکا آغاز شد.

با ورود نیروهای آمریکایی در حیاط خلوت ایران یعنی در عراق و افغانستان و حمایت سرویس های اطلاعاتی غربی از نیروهای مخالف نظام ایران از جمله نیروهای گروهک های پژواک ، منافقین، جندا...شیطان و تجزیه طلبان در غرب و شرق کشور که باعث نا امنی در بعضی استان های کشور ایجاد کردند نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در چندین عملیات بسیار پیچیده ضربات کمرشکنی به مزدوران سرویس های امنیتی آمریکا و غرب وارد نمودند.


در نبرد دیگری میان نیروهای امنیتی ایران و موساد که در سال 2004 میلادی روی داد چندین تن از جاسوسان شناسایی و دستگیر شدند این افراد برای رژیم اشغالگر قدس درباره برنامه های هسته ای و نظامی کشور جاسوسی می نموداند ضربات سنگین سربازان گمنام نه تنها به داخل مرز ها محدود نشد حتی در مواردی در عمق اروپا وآمریکا در مواردی در دل سرزمین های دولت نامشروع اسرائیل دست به عملیات های مینمودند که نشان از اشراف کامل و حضورفعال در تمامی نقاط جهان برای حراست از کیان و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد.

یکی از تیر های که به پیگره سیا و دیگر سازمانهای جاسوسی غربی نشست دستگیری رئیس گروهک تروریستی جندا...شیطان بود که عبدالمالک ریگی در طی یک سری عملیات های بسیار پیچیده شناسایی و در حریم هوایی ایران دستگیر شد که این عملیات شکست سنگینی برای حامیان این تروریست بود.

در زمانی که بر اثر فتنه سال 88 بعضی سازمان های جاسوسی فضا را مناسب دیدند در خلاء ناشی از فتنه دست به ترور چند تن از دانشمندان هسته ای کشور دست زدند که مجاهدان خستگی ناپذیر ولایت این سربازان بی نام و نشان با شناسایی عوامل این اقدامات جواب دندان شکنی به نیروهای موساد و سیا دادند.

مقامات سرویس های اطلاعاتی غرب بعد از هر شکست از راه و مسیر جدیدی وارد می شدند تا شاید شکست های خود را جبران نمایند و این بار سرویس های جاسوسی غرب و به ویژه سیا با فریب تعدادی از مدیران و بعضی از افراد که در بعضی پست های نسبتا حساس بودند سعی در به دست آوردن اطلاعات حیاتی کشور درباره موضوعات همچون گمرک و بانک ها وبورس و صنایع حساس مانند نفت وگاز داشتند که در این هدف خود نیز با هوشیاری نیروهای امنیتی ایران اسلامی نا کام ماندند و در این زمینه بیش از 30 جاسوس دستگیر و تعداد 40 نیروی امنیتی سازمان سیا شناسایی شودند و این یعنی سوختن و بلااستفاده شدن این نیروها برای سازمان سیا که این ضربه کاری به تیم امنیتی کاخ سفید وارد نمود که پس از آن ما شاهد تغییرات عظیمی در راس سازمان سیا و مدیران اصلی این سازمان بودیم.

نمونه دیگر از نبرد ایران و آمریکا شنود و دستیابی به اطلاعات بالگرد VIP شخص رئیس جمهور آمریکا که این مورد تا مدت ها سعی شد تا مخفی نگاه داشته شد چون این امر برای مقامات تیم حفاظت از رئیس جمهور اوباما بسیار گران تمام میشد و زمانی که این مسئله فاش شد مقامات کاخ سفید سعی نمودند این اقدام را به یک سازمان اطلاعاتی دیگر یعنی چین نسبت دهند.

با روشن شدن بخشی جدید از نبرد اطلاعاتی میان ایران و آمریکا که چگونه نیروهای امنیتی ایران با طراحی و ترسیم تارهای عنکبوتی به راحتی افراد مورد نظر خود را شکار کنند حتی در تل آویو به شکست تازه ای برای این سرویس ها تبدیل شده است.


این بار یکی از نیروهای سابق یکی از نهاد های امنیتی کشور که توسط سرویس جاسوسی سیا صید شده بود تا از این طریق نقشه جدید خود را با موضوع تشکیل دولت در تبعید به مقابله با نظام اسلامی بپردازند با هوشیاری سربازان گمنام امام عصردر دام نامرئی نیروهای ایران قرار می گیرد و این عملیات گسترده و پیچیده که در ساختمان مرکزی سازمان موساد درتل آویو روی می دهد که ما را یاد عملیات چند سال پیش نیروهای حزب ا... لبنان که تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) هستند می اندازد که با نفوذ در دل ساختمان مرکزی موساد از طریق انفجار یک تلفن همراه باعث کشته و مجروح شدن چند افسر موساد شودند.

و هزاران نبرد پنهان میان ایران و آمریکا در جنگ اطلاعاتی که بیشتر این نبرد ها با پیروزی ایران همراه بوده است.

زمانی که دشمنان به این نتیجه رسیدند که در میدان مبارزه از پس سربازان بی نام و نشان ایران بر نمی آیند سعی کردند با نفوذ در بعضی جریان های به وزارت اطلاعات نفوذ نمایند یا حداقل باعث ضعیف شدن این بخش از نظام را فراهم نمایند. نمونه آن دسته از اقدامات که اوج آن در دوران دولت اصلاحات با نفوذ جریانی خاص در این نهاد که باعث قتل های زنجیره ای شدند که از خارج از کشور هدایت می شدند و این اقدامات را بهانه ای برای به حاشیه راندن و ضعیف کردن این نهاد حساس نظام نمودند در دوران اصلاحات هم رهبری مظلوم واقع شدند و هم یاران بی نام رهبری و آخرین نمونه دیگر این دست اقدامات برای ضعیف کردن نیروهای امنیتی کشور افرادی خاص با اهدافی نامشخص و در ارتباط با جریانهای منحرف سعی داشتند تا بر اساس دستورات سازمان های اطلاعاتی بیگانه با به کنترل درآوردن نهاد های حساس از درون به نظام ضربات جبران ناپذیری بزنند که با هوشیاری مقام معظم رهبری این هدف افراد وابسته به موساد وسیا که در طی چندین سال درپست های حساس کشور نفوذ کرده اند به سنگ نشست.

در آینده نزدیک باید منتظر خبر های جدیدی از تورهای نامرئی سربازان گمنام امام زمان (عج) در صید شاه ماهی ها سیا و ضد انقلابیون خارج از کشور باشیم به امید آن روز و این نکته را نباید از یاد برد که هر ایرانی در هر کجایی جهان باشد یک ایرانی و یک سرباز وطن است و همین افراد چشمان بیدار ملت ایران اسلامی هستند.

*******************************************************************************************

جنبش وال استریت وارد مرحله جدیدی شد

جنبش مردمی "وال استریت" با برپایی دوباره تظاهرات گسترده در شهرهای مختلف آمریکا در شصتمین روز از آغاز خود، وارد مرحله تازه ای شد.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، مردم معترض در شهرهای واشنگتن و نیویورک با آمدن به خیابانها علیه نظام سرمایه داری و بحران های اقتصادی موجود در آمریکا تظاهرات کردند.

علاوه بر واشنگتن و نیویورك، بسیاری از ایالت ها و شهرهای مختلف آمریكا شاهد تظاهرات مشابه مردم معترض بود.

نیویورك به عنوان پایتخت اقتصادی آمریكا شب گذشته شاهد تظاهرات گسترده مردم زیر باراش باران و تدابیر شدید امنیتی و خشونت پلیس بود.

تظاهركنندگان تلاش كردند تا بازار بورس نیویورك در منطقه وال استریت را به تصرف خود درآوردند و نیروهای پلیس تمامی خیابان های منتهی به وال استریت را بستند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با سردادن شعار علیه نظام سرمایه داری، بركناری بولومبرگ شهردار این شهر را خواستار شدند.

پلیس ضد شورش نیز مردم معترض را مورد ضرب و شتم قرار داد و حدود 400 نفر از آنها را بازداشت کرد.

شهر واشنگتن پایتخت سیاسی آمریكا نیز باوجود تمامی محدودیت ها شاهد برگزاری تظاهرات بود و مردم در دسته های كوچك در اطراف كاخ سفید علیه نظام سرمایه داری شعار داده و حمایت خود را از تلاش مردم نیویورك برای تصرف بازار بورس این شهر اعلام كردند.

شهر لس آنجلس نیز شاهد تظاهرات هزاران نفراز مردم در حمایت از تصرف وال استریت بود و آنها خیابان های اصلی این شهر را مسدود كردند.

تظاهركنندگان شعار "آمریكا را تصرف كنید" سر می دادند و نیروهای پلیس با حمله به آنها، تعدادی را دستگیر کرد.

صدها نفر نیز در شهر "پورتلند" از ایالت اورگون دست به تظاهرات زدند و پلیس تظاهرات آرام مردم را به خشونت كشید و بیش از 25 نفر از آنها را بازداشت كرد.

گروهی از مردم شهر "فینیكس" ایالت آریزونای آمریکا نیز در همبستگی با سایر تظاهركنندگان در سراسر آمریكا تظاهرات کردند.

قیام مردم آمریكا موسوم به جنبش وال استریت بار دیگر سراسر آمریكا را فرا گرفته است و خواسته اصلی این جنبش با عنوان "تصرف وال استریت"، سقوط نظام سرمایه داری است.


********************************************************************************************

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.gheraati.abdolsamad

 

  @ iran.ir

 ایمیل (پست الکترونیکی سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy))

(esarmir@yahoo.com)

آدرس شناسه سایت ایثار و مقاومت در بانک املاک و اطلاعاتی اینترنت بین الملل

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

 

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

 شناسه گیم لافت مدیریت  سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

 

 آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www.wzeu.ask.com

http://www.sandip.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir

 

www.gheraati.ab

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 17 آذر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com