سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 373
بازدید کل : 132041
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 1366 :تحليل جريان انحرافي از 2 منظر "قدرت‌طلبي " و "انحراف فكري و نفوذ "
تحليل جريان انحرافي از 2 منظر "قدرت‌طلبي " و "انحراف فكري و نفوذ "

خبرگزاري فارس: مديرعامل خبرگزاري فارس تأكيد كرد: جريان انحرافي به‎دنبال پوشش مفاسد خود با دامن زدن به مسائلي مانند جن‌گيري، رمالي و . . . است.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، نشست سراسري 2روزه مسئولان بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي سراسر كشور با هدف بررسي تحولات اخير جهان اسلام و واكاوي وقايع اخير داخلي و همچنين رويكردهاي بسيج دانشجويي در سال جاري با حضور شخصيت‌هاي نظام و ميهمانان برگزار شد.

در اين همايش 2روزه كه در مجتمع دانشجويي فرهنگي 13 آبان (لانه جاسوسي سابق آمريكا) برگزار شد، سرلشكر جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، حجت‌الاسلام والمسلمين محمديان رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، حميدرضا مقدم‌فر مديرعامل خبرگزاري فارس، سردار نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين، منوچهر متكي وزير سابق امور خارجه، سرلشكر قاسم سليماني فرمانده سپاه قدس، حجت‌الاسلام والمسلمين نبويان، حسين قدياني رئيس سازمان بسيج دانشجويي و محمد ذوقي مديرعامل خبرگزاري دانشجو به ايراد سخنراني پرداخته به پرسش‌هاي دانشجويان پاسخ گفتند.

حميدرضا مقدم‌فر مديرعامل خبرگزاري فارس طي سخناني با موضوع تبيين شاخصه‌ها و ويژگي‌هاي جريان انحرافي، با تأكيد بر اينكه بعد از پيروزي انقلاب همواره خط نفوذ در كشور وجود داشته است، تصريح كرد: از 3 هزار سال پيش تمام انقلاب‌هاي الهي و توحيدي گرفتار نفوذ بوده‌اند و انقلاب اسلامي ايران نيز از بدو پيروزي نهضت، گرفتار نفوذ بوده است.

* جريان نفوذ در شكل جديد

مديرعامل خبرگزاري فارس در ادامه راجع به تفاوت‌هاي جريان نفوذ در ادوار مختلف پس از پيروزي انقلاب تا امروز، اظهار داشت: اين جريان نفوذ بعد از جنگ رويكرد خود را تغيير داد و مأموريتش ديگر ترور و صرفاً جمع‌آوري اطلاعات و جاسوسي نبود بلكه رويكرد و مأموريت اصلي خود را بر نفوذ و استحاله گذاشت و نفوذي‌هاي جديد ديگر كشميري نبودند كه شهيد رجايي را ترور كند يا كلاهي كه حزب جمهوري اسلامي را منفجر كند، بلكه اين جريان جديد بايد خط استحاله نظام از درون را دنبال و ساز و كارهاي آن را مهيا مي‌كرد.

مقدم‌فر با بيان اينكه آنچه امروز همه ما نامش را جريان انحرافي مي‌گذاريم، بهتر است به آن جريان نفوذي بگوئيم، خاطرنشان كرد: اين جريان در طول همان جريانات نفوذي است كه در همه انقلاب‌هاي الهي مي‌توان حضور آن را مشاهده كرد.

* تحليل جريان انحرافي از 2 منظر

وي با اشاره به اينكه جريان نفوذي برخي گلوگاه‌هاي اصلي را در دولت نهم و دهم اشغال كرده و تأثيرات بلاشكي روي برخي رخدادها گذاشته است، در ادامه سخنان خود اين جريان را از 2 منظر اصلي (1- قدرت و اراده معطوف به آن و 2- انحراف فكري و خط نفوذي) تحليل كرد.

مديرعامل خبرگزاري فارس در اين بخش از سخنان خود ابتدا به تحليل جريان انحرافي از منظر "قدرت و اراده معطوف به آن " پرداخت و با بيان اينكه متأسفانه اين دريچه اول با وجود همه اهميت آن، معمولاً در تحليل‌ها مورد غفلت قرار مي‌گيرد، اظهار داشت: اگر به اين منظر توجهي نشود، در تحليل‌هايمان دچار نقصان و خلأ تحليلي مي‌شويم.

* تحليل اول: قدرت‌طلبي و اراده معطوف به آن

مقدم‌فر با بيان اينكه بعد از پيروزي انقلاب و به‏خصوص پس از دفاع مقدس همواره با جريان قدرت‌طلبي و اراده معطوف به آن روبه‏رو بوده‌ايم، تصريح كرد: در دوران دولت جناب آقاي هاشمي اين موضوع به شكل گسترده فتح باب شد. عده‌اي كه براي خدمت و سازندگي كشور پس از دوران جنگ 8ساله در دولت سازندگي حضور داشتند، پس از مدتي عرصه جديدي از اقتدار، پول و اشرافي‌گري را تجربه كردند. اين ذائقه جديد اراده‌ جديدي را براي حفظ و دوام هميشگي در قدرت ماندن در آنان ايجاد كرد.

مقدم‌فر با اشاره به اينكه حزب كارگزاران سازندگي مولود همين اراده و تفكر بود، اضافه كرد: حزب كارگزاران سازندگي در دوران آيت‌الله هاشمي رفسنجاني توسط افراد حاضر در كابينه وي تأسيس شد و اساس و بنيادش اين بود كه اين افراد در قدرت بمانند و مجلس را از آنِ خود كرده و قدرتشان را در دولت براي هميشه تثبيت كنند.

وي افزود: در پايان دولت آيت‌الله هاشمي همين كارگزاراني‌ها بحث رياست‌ جمهوري مادام‌ العمر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني را مطرح كردند، آن‏هم نه به خاطر آقاي هاشمي، بلكه به دليل اين كه خودشان در قدرت بمانند.

مديرعامل خبرگزاري فارس با اشاره به اينكه متأسفانه نيروهاي انقلابي و متدين به جاي اينكه با بدنه و ساختار اين جريان انحرافي مقابله كنند، با مصداق‌ها مواجه شدند، خاطرنشان كرد: نتيجه اين‎گونه رفتار غيركارشناسي با جريان انحرافي اين شد كه فقط اشخاص عوض شدند؛ و اين در حالي است كه جريان انحرافي همچنان حضور دارد و در دولت‌هاي جديد با رنگ عوض كردن خود را تثبيت مي‌كند.

مقدم‌فر تأكيد كرد: كارگزاراني‌ها كه عملكرد بدشان خود علت ظهور پديده دوم خرداد بود پس از مدتي در دولت اصلاحات هم حضور فعال يافته و اين‌بار اصلاح‌طلب شدند. امروز هم در دولت دهم اتصال و ارتباط جريان انحرافي با عناصر كارگزاراني و دوم خردادي به وضوح مشاهده مي‌شود؛ اين همان جرياني است كه وجه اشتراك آن قدرت‌طلبي و دنياگرايي است.

اين كارشناس مسائل سياسي، برخي مصاديق اين اشتراك را در حضور عناصر رسانه‌اي دوم خردادي در رسانه‌هاي وابسته به جريان انحرافي و نيز مديريت بانك گردشگري و ارتباط پنهان اقتصادي، سياسي و خارجي دانسته و افزود: ملك‌زاده كه در حال حاضر جزء يكي از اصلي‌ترين ياران مشايي است، همه‌كاره آقاي جاسبي در دانشگاه آزاد بود.

مقدم‌فر افزود: اين‎گونه افراد تنها به دنبال قدرت هستند و برايشان فرقي نمي‌كند كه دولت خاتمي باشد يا هاشمي يا احمدي‌نژاد.

وي تأكيد كرد: يكي از اشتباهات دستگاه‌هاي مسئول در صيانت از انقلاب اسلامي اين بود كه فرصت تجديد حيات سياسي و اقتصادي به اين جريانات دادند.

* تحليل دوم: انحراف فكري و نفوذ

مديرعامل خبرگزاري فارس در بخش ديگري از سخنان خود به تحليل جريان انحرافي از منظر دوم يعني انحراف فكري و نفوذ پرداخت و گفت: پس از دوم خرداد و به‎خصوص بعد از 18 تير سال 78، مقام معظم رهبري به گفتمان‌سازي‌‌هاي ويژه‌اي براي بازگشت انقلاب به مسير اصلي خود پرداختند و همان سال را سال امام خميني(ره) نامگذاري كردند كه هدف اصلي آن احياي گفتمان امام(ره) بود.

مقدم‌فر ادامه داد: بعد از آن، رهبر فرزانه انقلاب گفتمان خودي و غيرخودي را مطرح كردند و پس از آن نيز گفتمان‌هاي ديگر؛ تا اينكه به گفتمان اصولگرايي و انتخابات سال 84 رسيد.

وي خاطرنشان كرد: روي كار آمدن احمدي‌نژاد با رأي مردم محصول گفتماني بود كه رهبر معظم انقلاب به وجود آورده بودند كه به صورت يك پارادايم دشمن را به وحشت انداخت.

مقدم‌فر افزود: اينجا بود كه دشمن به هراس درآمد و اقدامات فوري آمريكا و اسرائيل نشان از هراس آنها از روي كار آمدن احمدي‌نژاد داشت چرا كه مي‌ديدند اميدهايشان براي انحراف و براندازي نظام از بين رفته، لذا بايد به صورت فوري و اورژانسي خود را ريكاوري و بازسازي مي‌كردند.

اين كارشناس مسائل استراتژيك ادامه داد: از همين روي بود كه انديشكده‌هاي تعطيل‌شده‌اي كه داشتند خاك مي‌خوردند توسط دولت آمريكا مجدداً احيا شدند و راه‌اندازي مجدد "كميته خطر جاري " نيز در همين راستا قابل ارزيابي است.

مقدم‌فر با بيان اينكه "كميته خطر جاري " در آمريكا براي مقابله با قدرت شوروي سابق و به منظور اضمحلال اين كشور تأسيس شده و پس از فروپاشي شوروي تعطيل شده بود، اظهار داشت: بلافاصله بعد از سال 84 و روي كارآمدن آقاي احمدي‌نژاد و تحول در نظام، اين كميته و ده‌ها انديشكده و اتاق فكر آمريكايي مجدداً فعال شد و پس از آن نيز به منظور فشار به جمهوري اسلامي ايران موضوع هسته‌اي كشور را به شوراي امنيت سازمان ملل فرستاده و تحريم اقتصادي ايران را تشديد كردند.

وي افزود: دشمنان به اين نتيجه رسيدند كه پس از روي كار آمدن احمدي‌نژاد و احياي گفتمان امام(ره) كه حاصل تدابير حكيمانه و گفتمان‌سازي‌هاي رهبر معظم انقلاب بود، بايد مجدداً خط نفوذ و استحاله را به شكل ديگري فعال كنند.

مديرعامل خبرگزاري فارس افزود: حضور عناصري با اعوجاجات فكري و تفكرات انحرافي كه تكيه‌گاه اصلي‌شان انديشه‌هاي شبه‌فراماسونري است در حساس‌ترين و مهم‌ترين نقطه اجرايي كشور از جمله اقدامات خط نفوذ بوده است.

* ماهيت‌شناسي جريان انحرافي

مقدم‌فر با اشاره به 13شاخص در ماهيت‌شناسي جريان انحرافي، التقاط فكري، استفاده ابزاري از مهدويت، تضعيف عملي ولايت مطلقه فقيه، انسان‎محوري به جاي خدامحوري، عرفان‌گرايي خرافه‌انگيز، سنت‌گرايي و قدرت‌طلبي را جزئي از اين 13 شاخص عنوان كرد.

وي با اشاره به يكي از آموزه‌هاي جريان فراماسونري گفت: فراماسونرها معتقدند دين اسلام بايد از بين برود چون خطري جدي براي حكومت جهاني يهود است.

مديرعامل خبرگزاري فارس خاطرنشان كرد: سنت‌گرايي، ترويج سكولاريزم سياسي، استفاده از علوم غريبه و ترويج خرافات در دين و . . . جزء اصول فراماسونري است.

اين كارشناس مسائل استراتژيك در پاسخ به سوال يكي از دانشجويان مبني بر اينكه آيا احمدي‌نژاد جزء اين جريان است، با رد اين موضوع تأكيد كرد كه رئيس‌جمهور قطعاً جزء اين جريان نبوده و نيست اما اينكه آيا ايشان چقدر توانسته ماهيت اصلي اين جريان را بشناسد و آنان را حذف كرده و از اطراف خود كنار بگذارد، جاي بحث دارد.

وي با اشاره به اينكه جريان انحرافي تعريف و مفهومي خاص از مهدويت ارائه مي‌كند، گفت: در اين تعريف خرافه‌آميز از مهدويت، ولايت فقيه جايي ندارد و اطاعت از ايشان فريضه و ضامن عدم آسيب‌رساني به مملكت نيست.

مديرعامل خبرگزاري فارس با بيان اينكه جريان انحرافي در پي ايستادگي رهبر معظم انقلاب در برابر عزل آقاي مصلحي شكست سنگيني خورد و انتظار نداشت كه ايشان اين‏گونه در اين ماجرا ايستادگي كنند، خاطرنشان كرد: جريان انحرافي فكر مي‌كرد اگر احمدي‌نژاد در خانه بنشيند مردم واكنش نشان مي‌دهند اما ديدند كه علناً هيچ اتفاقي نيفتاد و اين جريان شكست خورد. ضمناً اين جريان دستگيري‌هاي اخير و لو رفتن عناصر وابسته به اين جريان را برآورد و پيش‌بيني نمي‌كرد لذا در حال حاضر مي‌بيند كه شاخ ‌و برگ‌هايش زده شده و به همين جهت به دنبال تاكتيك‌هاي ديگري براي دستيابي به اهداف خود است.

* پرداختن به موضوع جن‌گيري و رمالي عمليات فريب است

اين كارشناس مسائل سياسي با بيان اينكه متأسفانه امروزه برخي اقدامات در ظاهر براي مقابله با اين جريان انحرافي صورت مي‌گيرد در حالي كه اين اقدامات قطعا به آنها كمك مي‌كند، افزود: به عنوان مثال طرح گسترده مسائلي همچون جن‌گيري و رمالي و . . . و معرفي كردن انحراف اين جريان با اين جور چيزها، كمكي به مقابله با آنها نمي‌كند. جن‌گيري و رمالي و خرافه‌گرايي در مورد اين جريان صحت دارد اما بايد مراقب باشيم، چرا كه خود جريان انحرافي دوست دارد به اين جور مسائل معرفي شده و ماهيت اصلي انحرافي و وابستگي به بيگانگان در پوشش اين موضوع گم شود.

مقدم‌فر تأكيد كرد: امروز بايد انحرافات فكري اين جريان و فساد اقتصادي آنها را تبيين و ارتباطات آنها را با خارج افشا كرد.

اين كارشناس مسائل سياسي همچنين تأكيد كرد كه جريان انحرافي حيات خود را در ايجاد چالش بين قوا و مسئولان مي‌بيند و از سوي ديگر به دنبال توليد قدرت از طريق رسانه است و به همين دليل است كه هر از چندگاهي يك سايت جديد اضافه و يا يك روزنامه يا هفته‌نامه جديد منتشر مي‌كند.

* برنامه‌هاي آينده جريان انحرافي

مقدم‌فر با اشاره به برنامه‌هاي آينده جريان انحرافي و برنامه‌ريزي گسترده براي انتخابات مجلس گفت: ‌شايعه‌سازي، ايجاد شرايط حاد سياسي در حاكميت، بحران‌سازي، استحاله نظام، برنامه‌ريزي براي ورود به مجلس و اشغال حداكثر كرسي‌هاي مجلس، انتقال فاز چالش سياسي به چالش اجتماعي و پيوند با جريان فتنه و دوم خرداد از جمله مسائلي است كه جريان انحرافي به شدت به دنبال آن است.

وي خاطرنشان كرد: اينكه آقاي امير‌ي‌فر از نزديكان مشايي در مصاحبه‌اي با روزنامه شرق اعلام كرد كه به دنبال ليست مشترك با اصلاح‌طلبان هستند دم‌خروسي بود كه بيرون زد و بخشي از برنامه اين جريان را نشان داد.

اين كارشناس مسائل استراتژيك با بيان اينكه هم‌اكنون در روزنامه‌هايي كه اين جريان انحرافي راه‌اندازي كرده عموماً عناصر فتنه و دوم‌خردادي‌ها مشغول به فعاليت هستند، به برخي مسائل اقتصادي اين جريان از جمله موضوع سوءاستفاده 400 ميلياردي در كيش اشاره كرد و گفت كه جريان انحرافي و جريان فتنه به اشتراكات اساسي و مسلمي رسيده‌اند.

* چه بايد كرد؟

مقدم‌فر در پايان سخنان خود با تأكيد بر اينكه نبايد از جريان انحرافي غفلت كرد بلكه بايد تبيين و آگاه‌سازي در سطح جامعه ايجاد شود چرا كه در غيراينصورت ممكن است در آينده خطرات جدي از ناحيه اين جريان متوجه نظام شود، گفت: با اين وجود بايستي ملاحظاتي را در اين آگاه‌سازي رعايت كرد كه از آن جمله مي‌توان به موارد ذيل اشاره كرد:
1- احمدي‌نژاد را بايد از جريان انحرافي جدا دانست.
2- كارها و خدمات كليدي عناصر متعهد دولت را زير سوال نبريم و آن را براي افكار عمومي بيان كنيم.
3- نگذاريم اختلاف‌افكني‌ها و چالش‌آفريني‌هاي جريان فتنه خصوصاً در تشديد اختلاف ميان قوا محقق شود
.

 

 

 

 

 

 

 

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir


مدیر ارسال سون
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/

Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir

# http://www.samandehi.ir/help/menunews.html

#.http://www.samandehi.irmainuMenu.html

abdolsamad gheraatiمدیریت سایت ایثار و مقاومت





www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/

Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir

# http://www.samandehi.ir/help/menunews.html

#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: سه شنبه 10 خرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com