سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 19200 : انقلاب احمدی نژاد در آمریکای لاتین + چند خبر دیگر

عنوان 19200 : انقلاب احمدی نژاد در آمریکای لاتین + چند خبر دیگر

 

 

 

 

هفته گذشته بر اساس برنامه ریزی قبلی مجلس شورای اسلامی به همراه آقای حسینیان و فتحی پور در قالب گروه دوستی ایران و بولیوی به این کشور سفر کردیم . با توجه به نزدیکی ایام انتخابات ریاست جمهوری برای تغییر برنامه سفر تلاش کردم اما متاسفانه این امکان فراهم نشد. با این وجود هر چند نتوانستیم در این هفته در ایران بمانیم و برای پیروزی گفتمان انقلاب و دکتر احمدی نژاد قدمی برداریم اما حضورمان در بولیوی به یک مانور قدرت برای رفیق احمدی نژاد و کاندیدایی دیگر در کنار گوش آمریکا تبدیل شد .

هفته گذشته بر اساس برنامه ریزی قبلی مجلس شورای اسلامی به همراه آقای حسینیان و فتحی پور در قالب گروه دوستی ایران و بولیوی به این کشور سفر کردیم . با توجه به نزدیکی  ایام انتخابات ریاست جمهوری برای تغییر برنامه سفر تلاش کردم اما متاسفانه این امکان فراهم نشد. با این وجود هر چند نتوانستیم در این هفته در ایران بمانیم و برای پیروزی گفتمان انقلاب و دکتر احمدی نژاد قدمی برداریم اما حضورمان در بولیوی به یک مانور قدرت برای رفیق احمدی نژاد و کاندیدایی دیگر در کنار گوش آمریکا تبدیل شد . سفر به بولیوی با حاشیه ها و نکاتی همراه بود که بد نیست به آن اشاره کنم :‌

1 . هیات پارلمانی ایران با ترکیب سه نفره در این کشور حضور یافته بود از همان ابتدا مورد استقبال گرم مسئولان محلی قرار گرفت . همراهی اسکورت ویژه برای این هیات که به شکل برجسته ای در رفت و آمدهای شهر نمود داشت ،‌ به یک سوژه تبلیغاتی تبدیل شده بود . قبل از این هیات و حتی همزمان با ما برخی از مسئولان کشورهای اروپایی در بولیوی حضور یافته بودند اما سطح توجه به هیات ایرانی قابل مقایسه با آنها نبود.

2 . هیات ایرانی علاوه بر دیدار با رییس جمهور و رییس مجلس بولیوی ،‌ با وزیر کشاورزی ،‌ وزیر امور خارجه ،‌ رییس کمیسیون دولت (همان کمیسیون داخلی مجلس) ، رییس و اعضای کمیسیون سیاست خارجی ، اعضای گروه دوستی مجلس بولیوی و نمایندگان سازمان های اجتماعی و مردم نهاد بولیوی هم دیدار داشت که علاوه بر این ،‌ برخی از وزرا و معاونین آنها نیز تمایل به دیدار داشتند که فرصتی برای این کار فراهم نبود . این سطح از دیدارها و همچنین مباحث مطرح شده در آن نشان از اهمیت جمهوری اسلامی ایران در حیات خلوت آمریکا داشت.

3 . اوا مورالس در دیدارش به نکات جالبی اشاره کرد از جمله این که گفت هفته هاست منتظر این دیدار است ، از رفتار نمایندگان سنای بولیوی که اکثریت آن با مخالفان و سرمایه داران است گله کرد ، از اهمیت حضور نمایندگان پارلمانی ایران در بولیوی و تاثیر آن در منطقه آمریکای لاتین سخن گفت و از جمله از تاثیری که حضور آقای احمدی نژاد به نفع جریان ضد آمریکایی در انتخابات چند ماه آینده بولیوی می تواند داشته باشد، سخن گفت. مورالس تاکید داشت که اگر احمدی نژاد تا قبل از انتخابات بولیوی به این کشور سفر کند رای خوبی خواهد آورد. واقعا برایم جالب بود این همه قدرت جمهوری اسلامی ایران در کنار گوش آمریکا .

4 . رییس مجلس بولیوی فردی انقلابی با مواضعی شفاف و مشی ساده زیستانه مانند مورالس بود و جالب این بود که به هیچ وجه در حمایت از مواضع انقلابی و مردمی رییس جمهور کشورش احساس خجالت نمی کرد و این طرفداری را طرفداری از هویت ضد استکباری کشورش می دانست ،‌درست مثل روسای مجلس خودمان در سال های نخست انقلاب که الان با مرور خاطراتشان این خط عزت به پررنگی در آن دیده می شود. آقای آگیلار نه تنها از مواضع مورالس که از مواضع انقلابی احمدی نژاد هم حمایت می کرد . وقتی برای دیدار از مکان پارلمان بولیوی وارد صحن مجلس این کشور شدیم بر روی اکثر میزهای نمایندگان عکسی از مورالس نصب شده بود و البته اقلیتی نیز بدون عکس بود . ظاهرا این شیوه و سنت نمایندگان است که موضع همراهی خود با رییس جمهور را به این شکل شفاف ابراز می کنند. از نکات جالب این دیدار سیر تدریجی تغییر در پارلمان بولیوی بود. عکس های چندین دوره قبل مجلس این کشور حکایت از حضور نمایندگانی با گرایش غربی و سرمایه داری داشت که در هر دوره این جهت گیری به سوی نمایندگانی مردمی تغببر یافته تا در این دوره های اخیر که اکثریت نمایندگان از جنس مردم با لباس های محلی و بدون کراوات بودند.

5 . نکته جالب در این دیدارها حمایت نمایندگان و مسئولان بولیویایی از مواضع ضد استکباری و ضد صهیونیستی آقای احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا و ژنو بود. وقتی برخی از نمایندگان مجلس بولیوی با افتخار از مواضع و سخنان احمدی نژاد سخن می گفتند ،‌ یاد برخی از نمایندگان مجلس خودمان و برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری انتخابات دهم افتادم که به دلیل ضعف خودشان از مواضع انقلابی دکتر انتقاد می کنند !

6 . مردم بولیوی ایران را با احمدی نژاد می شناسند و علاقه ویژه ای به رییس جمهور کشورمان دارند و همین نکته باعث عصبانیت جریان سرمایه داری و آمریکایی بولیوی بویژه در رسانه های مکتوب و تلویزیون های خصوصی آنجا شده . جایگاه احمدی نژاد در میان مردم این کشور آمریکای لاتین به اندازه ای شده که مسئولان وزارت پست  کشور بولیوی قصد دارند یکی از تمبرهای ملی کشورشان را به احمدی نژاد اختصاص دهند. علاوه بر این در آخرین شب حضورمان در بولیوی ، مسئولان پست این کشور عکسی دست جمعی از هیات پارلمانی ایران تهیه کردند تا به مناسبت این حضور پارلمانی نیز تمبر یادبود ملی به چاپ برسد،‌ ظاهرا این اقدام تاکنون در باره مسئولان کشور دیگری صورت نگرفته.    

7. در مجموع باید به آقای احمدی نژاد به دلیل این فرصت شناسی درست و ایجاد یک خاکریز قوی و با پایگاه اجتماعی در کنار گوش آمریکا تبریک گفت . با سفر به بولیوی و همنشینی با مسئولان مردمی این کشور بیش از گذشته به رمز عصبانیت آمریکا از حضور ایران در آمریکای لاتین پی بردم . ما فرصت های زیادی را در آمریکای لاتین در اختیار  داریم که می توانیم با استفاده از آنها به فروپاشی سریعتر استکبار جهانی برسیم .  من بعد از برخورد رجب طیب اردوغان با رییس رژیم صهیونیستی هم اعلام کردم که صدور انقلاب اسلامی ایران در آغاز دهه چهارم از مرز ملت ها گذشته،‌ از این پس باید از مصادیق صدور انقلاب در دولت ها سخن بگوییم و احساس شرمندگی هم نکنیم ...

 

صدای آمریکا: رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد ایران در تلاش است تا به تعمیق روابط خود با متحدانش در آمریکای جنوبی بپردازد و تهدیدهای خود را به مرزهای ایالات متحده نزدیکتر کند.

 
صدای آمریکا: رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد ایران در تلاش است تا به تعمیق روابط خود با متحدانش در آمریکای جنوبی بپردازد و تهدیدهای خود را به مرزهای ایالات متحده نزدیکتر کند.
 
صدای آمریکا: رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد ایران در تلاش است تا به تعمیق روابط خود با متحدانش در آمریکای جنوبی بپردازد و تهدیدهای خود را به مرزهای ایالات متحده نزدیکتر کند.

سایت صدای آمریکا روز شنبه 31 دسامبر (10 دی) از وحشت مقامات آمریکایی نسبت به سفر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران به آمریکای جنوبی خبر داد.صدای آمریکا در گزارش خود با عنوان «ایران تهدیدهای خود را به مرزهای آمریکا نزدیکتر می کند» نوشت: محمود احمدی نژاد به آمریکای جنوبی سفر خواهد کرد. دفتر محمود احمدی نژاد اعلام کرد رییس جمهوری در نیمه دوم دی ماه به ونزوئلا، نیکاراگوئه، کوبا و اکوادور خواهد رفت.
سایت شبکه دولتی صدای آمریکا ادامه داد: ایلنا راس لتینن، رییس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، گفته است سفر احمدی نژاد در راستای نزدیکتر شدن تهدید ایران به مرزهای ایالات متحده است. محمود احمدی نژاد در اولین مرحله از سفرش، با رییس جمهوری ونزوئلا دیدار خواهد کرد.
در ادامه این گزارش آمده است: دفتر ریاست جمهوری ایران اعلام کرد سفر محمود احمدی نژاد به آمریکای جنوبی با دیدار از هوگو چاوز، رییس جمهوری ونزوئلا، آغاز خواهد شد. در واکنش به این خبر، رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد ایران در تلاش است تا به تعمیق روابط خود با متحدانش در آمریکای جنوبی بپردازد و تهدیدهای خود را به مرزهای ایالات متحده نزدیکتر کند.
صدای آمریکا تصریح کرد: طی سال های اخیر، همکاری های ایران با متحدانش در آمریکای جنوبی، نگرانی سیاستمدارن آمریکایی را در پی داشته است. در همین حال حمایت کشورهایی همچون ونزوئلا از ایران، در تقابل با افزایش فشارها علیه تهران، ارزیابی می شود.این سایت به تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ونزوئلا هم اشاره کرد و نوشت: برای کاهش این حمایت ها، در سال ٢011 اعضای محافظه کار کنگره آمریکا خواستار افزایش فشار بر دولت ونزوئلا شدند. در این راستا دولت آمریکا تحریم هایی را علیه شرکت ملی نفت ونزوئلا، وضع کرد.صدای آمریکا با ابراز نگرانی از عدم تاثیر تحریم ها و گسترش روزافزون روابط ایران و ونزوئلا ادامه داد: سفر آتی محمود احمدی نژاد به پایتخت ونزوئلا، چهارمین سفر وی به این کشور خواهد بود. آخرین دیدار احمدی نژاد و چاوز در مهر ماه سال گذشته در تهران صورت گرفت، ملاقاتی که به امضای چندین قرارداد همکاری در بخش انرژی انجامید.گفتنی است، سایت افشاگر ویکی لیکس نیز چندی پیش با انتشار اسنادی از وحشت آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به افزایش نفوذ ایران در کشورهای آمریکای جنوبی پرده برداشت.ویکی لیکس در اسنادی بر اساس تلگرام سفارت آمریکا در سانیتگو به وزارت خارجه در واشنگتن که مربوط به 21 جولای 2008 است، فاش کرد: آمریکا و مقامات رژیم صهیونیستی درباره نفوذ ایران در آمریکای جنوبی ابراز نگرانی کرده اند. دراین تلگرام سفارت آمریکا در سانتیاگو پیامی را به وزارتخارجه شیلی منتقل کرده که در آن درباره روابط رو به گسترش ایران و ونزوئلا ابراز نگرانی شده است.

 واکنش آمریکا به سفر احمدی نژاد به آمریکای لاتین ا با نزدیک شدن به سفر محمود احمدی نژاد به آمریکای لاتین، دولت واشنگتن نسبت به این مسئله ابراز نگرانی کرد و از کشورهای منطقه خواست تا روابط خود با ایران را تقویت نکنند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، با نزدیک شدن به سفر محمود احمدی نژاد به آمریکای لاتین، دولت واشنگتن نسبت به این مسئله ابراز نگرانی کرد واز کشورهای منطقه خواست تا روابط خود با ایران را تقویت نکنند.
ویکتوریا نولاند، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا  روز جمعه در واشنگتن به خبرنگاران گفت که ایران در حالی که تحت فشار بین المللی به دلیل برنامه هسته یی قرار دارد درصدد یافتن کشورهای دوست است.
وی گفت: ما برای کشورها در سراسر جهان با وضوح اعلام کرده ایم که اکنون زمان تعمیق روابط، نه روابط امنیتی و نه روابط اقتصادی با ایران نیست.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که در عوض اکنون زمان پایبندی ایران به تعهدات بین المللی این کشور است.
محمود احمدی نژاد در آغاز سفر پنج روزه خود به آمریکای لاتین به کاراکاس سفر می کند. وی روز سه شنبه در نیکاراگوئه خواهد بود و سپس راهی کوبا و اکوادور خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، نولاند ادعا کرد که سفر احمدی نژاد نشانه یاس این کشور در حالی است که تحریم ها به شکلی فزاینده ایران را منزوی می کند.

 

***************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

 www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=www.gheraati.abdolsamad@iran.ir&profile=mobile&usermedium=tv&warning=1&vextwarning=&lang=en

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

 ایمیل (پست الکترونیکی سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy))

(esarmir@yahoo.com)

آدرس شناسه سایت ایثار و مقاومت در بانک املاک و اطلاعاتی اینترنت بین الملل

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

 شناسه گیم لافت مدیریت  سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

شناسه سرچ آدرس این سایت و سایت های دیگر جهت رتبه سنجی آن در یاهو

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

شناسه آدرس سایت سامسونگ نیوز

http://www.m.samsung.com/in/news

 

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www.wzeu.ask.com

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir  

آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php 

آدرس شناسه سرویس دهی (IT)  در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

 

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2 YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: دو شنبه 19 دی 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com