سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 319
بازدید کل : 131987
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 19600 : پیام رهبرانقلاب به مناسبت شهادت شهید احمدی روشن

عنوان 19600 : پیام رهبرانقلاب به مناسبت شهادت شهید احمدی روشن و خبرترور دانشمند هسته اي در تهران

پیام رهبرانقلاب به مناسبت شهادت شهید احمدی روشن:
از مجازات عاملان جنایت چشم‌پوشی نخواهیم کرد
خبرنامه دانشجویان ایران:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت دانشمند جوان، شهید احمدی‌روشن در حادثه تروریستی در تهران، این ترور بزدلانه را نشانه‌ی به بن‌بست رسیدنِ استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی دانستند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت دانشمند جوان، شهید احمدی‌روشن در حادثه تروریستی در تهران، این ترور بزدلانه را نشانه‌ی به بن‌بست رسیدنِ استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی دانستند.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت دانشمند نخبه‌ی جوان، شهیدمصطفی احمدی روشن، اندوه دیگری بر دل دوستداران دانش و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد. ما همگی شریک غم پدر و مادر و همسر و فرزند این جوان مظلوم و برجسته و سرافرازیم.
این ترور بزدلانه که عاملان و طراحانش هرگز جرأت نخواهند کرد به جنایت کثیف و پلید خود اعتراف کنند و مسئولیت آن را بپذیرند مانند دیگر جنایات شبکه‌ی تروریزم بین‌الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویسهای سیا و موساد عمل شده و نشانه‌ی به بن‌‌بست رسیدنِ استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی است. آنها در این رفتار شنیع و قساوت‌آمیز نیز شکست خواهند خورد و به اغراض پلید و شریرانه‌ی خود دست نخواهند یافت. رشد شتابنده‌ی علمی و فتح قله‌های دانش که با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور و توانائی چون مصطفای شهید رونق یافته، امروز قائم به هیچ فردی نیست، این یک جنبش تاریخی و برخاسته از یک عزم خلل‌ناپذیر ملی است. ما به کوری چشم سران اردوگاه استکبار و نظام سلطه، این راه را با قوت و اراده‌ی راسخ دنبال خواهیم کرد و پیشرفت رشک‌آور ملت بزرگ خود را به رخ دشمنان عنود و حسود خواهیم کشید، و البته از مجازات مرتکبان این جنایت و عاملان پشت صحنه‌ی آن هم هرگز چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

اینجانب شهادت این عزیز را به والدین و همسر و فرزندش و به جامعه‌ی علمی و دانشگاهی کشور و به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی فراگیر، تبریک و تسلیت میگویم و برای آنان صبر و سکینه‌ی الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی را از خداوند متعال مسألت میکنم و یاد شهیدان علیمحمدی و شهریاری و رضائی‌نژاد را گرامی میدارم.
سیدعلی خامنه‌ای
22/دیماه/1390

ترور دانشمند هسته اي در تهران ژنرال اسرائيلي خبر داده بود + عکسمهندس مصطفي احمدي روشن ، معاون بازرگاني سايت هسته اي نطنز و استاد دانشگاه صنعتي شريف در يك اقدام تروريستي كور، صبح ديروز مقابل دانشكده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبايي به شهادت رسيد.

ساعت 20/8 دقيقه چهارشنبه انفجار يك خودروي پژو 405 توسط يك تيم تروريستي باعث به شهادت رسيدن شهيد احمدي روشن و مجروح شدن تعدادي از عابران در خيابان گل نبي و در مسير تردد روزانه وي شد.
به گفته برخي دانشجويان دانشكده علامه كه شاهد اين حادثه بوده اند يك دستگاه موتورسيكلت با دو سوار مقابل دانشكده ارتباطات بمب دست سازي را به در سمت راست جلوي اتومبيل حامل شهيد احمدي روشن چسبانده و بعد از طي مسافتي حدود 200 تا 300 متر اين بمب عمل كرده و باعث انفجار خودرو مي شود.
دانشگاه صنعتي شريف با صدور بيانيه اي ضمن محكوم كردن اين اقدام تروريستي تاييد كرد كه شهيد احمدي روشن معاون بازرگاني سايت نطنز بوده است.
به گفته اساتيد دانشگاه شريف، وي از دانشجويان برجسته در حوزه هاي علمي و فرهنگي بوده اند.
شهيد احمدي روشن در سال 1380 و در دوران تحصيل خود در اين دانشگاه در پروژه ساخت غشاهاي پليمري براي جداسازي گازها كه براي اولين بار در كشور انجام مي شد همكاري داشته است. از ايشان چندين مقاله ISI به زبان هاي انگليسي و فارسي منتشر شده است.
صبح چهارشنبه براثر انفجار بمبي در مقابل دانشكده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبايي شهيد مصطفي احمدي روشن به واسطه اتصال بمبي مغناطيسي توسط يك موتورسوار به در سمت شاگرد خودرواش به شهادت رسيد.
تركش هاي ناشي از اين انفجار باعث زخمي شدن تعدادي از افراد حاضر در محل حادثه شد كه فقط يك مرد سالخورده به دليل جراحات ناشي از انفجار با آمبولانس به بيمارستان منتقل شد.
صداي ناشي از اين انفجار باعث آشفتگي همسايگان و ادارات مستقر در اطراف محل اين حادثه شد.
حادثه تروريستي ديروز در حالي اتفاق افتاد كه منابع آگاه يك روز قبل از ترور شهيد احمدي روشن، از ديدار مقامات نظامي - اطلاعاتي رژيم صهيونيستي و انگليس با محوريت مقابله با فعاليت هسته اي جمهوري اسلامي ايران خبر داده بودند.
روز سه شنبه، بخش فارسي راديو اسرائيل در گزارشي از «ژنرال بني گانتس»، رئيس ستاد كل ارتش اسرائيل كه در نشست كميسيون امور دفاعي و سياست خارجي «كنست» سخنراني مي كرد، مدعي شد كه «سران جمهوري اسلامي ايران گوش شنوايي براي شنيدن پيام جامعه جهاني ندارند و در برابر فشارهاي بين المللي كه بر رژيم ايران براي تغيير مسير برنامه هاي اتمي ايران به عمل مي آيد، مقاوم شده اند.»
ژنرال گانتس در اين نشست مدعي شده بود كه «فشارها عليه ايران بسيار سنگين شده و تشديد هم خواهد شد اما هيچ نشانه اي از اينكه حاكمان ايران، تغييري در هدف خود براي داشتن بمب اتمي بدهند، ديده نمي شود.»
همزمان داني ايالون معاون وزير خارجه اسرائيل، در ديدار با «اليستر برست» وزير مشاور بريتانيا در امور خاورميانه كه به اسرائيل آمده است، اعلام كرد كه روند تلاش ايران براي رسيدن به بمب اتمي، وارد مراحل خطرناك تر خود شده است و مدعي شد كه آغاز غني سازي اورانيوم در تاسيسات اتمي جديد ايران در منطقه «فردو» در قم شاهد اين مدعا است.
راديو اسرائيل در خبر روز سه شنبه خود اعلام كرد كه وزير انگليسي به اورشليم آمده تا دولت اسرائيل را در جريان جزئيات برنامه هاي كشورش عليه جمهوري اسلامي ايران بگذارد.
منابع مطلع در تهران معتقدند با توجه به اينكه اقدام تروريستي ديروز يك ترور داراي امضا و كاملاشبيه ترور شهيدان مسعود علي محمدي و مجيد شهرياري بوده است، بنابراين در جامعه اطلاعاتي ايران در اين باره كه مسئولان ميز ايران در سرويس هاي اطلاعاتي اسرائيل، آمريكا و انگليس پس پرده اين ترورها هستند هيچ ترديدي وجود ندارد.
اين ترور درست در روز سالگرد شهادت دكتر مسعودعلي محمدي انجام شد.
در همين رابطه «صفرعلي براتلو» دبير شوراي تامين استان تهران در گفت وگو با فارس به جزئياتي از ترور شهيد مصطفي احمدي روشن اشاره كرد و اظهار داشت: اين بمب از نوع مغناطيسي و همان هايي است كه قبلا نيز براي ترور دانشمندان از آنها استفاده مي شده و در واقع كار صهيونيست هاست.
وي تصريح كرد: به نظر مي رسد در آستانه انتخابات تلاش صهيونيست ها اين است كه فضا را امنيتي كنند تا كاهش مشاركت صورت گيرد.
«محمد كوثري» نائب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس نيز با اشاره به حادثه تروريستي صبح ديروز اظهار داشت: اين حادثه با انفجار بمب توسط تروريست ها در ماشين شهيد مصطفي احمدي روشن رخ داده است.
وي با بيان اينكه حادثه تروريستي صبح ديروز در حال پيگيري است، با اشاره به شباهت اين رخداد تروريستي با ساير حوادث كوري كه توسط عوامل موساد طي چند سال گذشته روي داده است تاكيد كرد: در اين مورد نيز ردپاي صهيونيست ها و استكبار جهاني ديده مي شود.
واكنش ها به ترور دانشمند هسته اي كشور
اقدام تروريستي ديروز با واكنش هاي گسترده اي از سوي محافل داخل كشور مواجه شده است.
جريحه دار شدن احساسات عمومي جامعه، اين مطالبه جدي را از دستگاه هاي اطلاعاتي و امنيتي كشور بوجود آورده است كه بايد از طراحان ترور دانشمندان هسته اي كشور انتقام سختي گرفت.
با توجه به اطلاعات دريافت شده از «مجيد جمالي فشي» عامل ترور شهيد علي محمدي كه وابستگي اثبات شده به موساد دارد، جامعه اطلاعاتي ايران از موقعيت بسيار خوبي براي طراحي عمليات مقابله به مثل در مقابل طراحان اين اقدامات تروريستي دارد.

«كاظم جلالي» سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در اين باره گفت: از لحاظ عملياتي، اين ترورها فاقد ارزش است چرا كه فردي در هنگام عبور از خيابان مورد شناسايي قرار گرفته و ترور مي شود و اين نشانگر اوج استيصال آنان است كه نتوانسته اند در برابر اراده ملت ايران مقاومت كنند و اقدام به ترور انسان هاي بي گناه مي كنند.

غلامعلي حدادعادل رئيس كميسيون فرهنگي مجلس در خصوص ترور مصطفي احمدي روشن از اساتيد دانشگاه در سالروز شهادت دكتر علي محمدي گفت:چنين تاريخ هايي از سوي دشمنان حساب شده است ولي به آنها مي گوييم هر پرچمي كه از دست سرداري مي افتد سرداران ديگري با قوت آن را به دست مي گيرند و راه را ادامه خواهند داد.
حجت الاسلام ابراهيمي، نايب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: جنايت ديروز تروريست ها براي تحت الشعاع قرار دادن انتخابات مجلس نهم در 12 اسفندماه سال جاري است.
محمدرضا رحيمي، معاون اول رئيس جمهور هم در اين باره با محكوم كردن حادثه تروريستي ديروز گفت: اين اقدام تروريستي به وسيله عوامل رژيم صهيونيستي و كساني رخ داد كه مدعي مبارزه با تروريسم هستند.
حجت الاسلام احمد سالك، عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت نيز گفت: براي اينكه دشمن اجازه ندهد يك انتخابات سالم به وجود بيايد، سعي دارد كه فضاي كشور را به اشكال مختلف همچون ترور شهيد احمدي روشن ملتهب جلوه دهد.
سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين، اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان مستقل، انجمن دفاع از قربانيان تروريسم و با صدور اطلاعيه و بيانيه هاي جداگانه اي ضمن محكوم كردن اقدام تروريستي ديروز تاكيد كردند كه راه شهيد مصطفي احمدي روشن با صلابت ادامه خواهد يافت.
كارنامه سياه آمريكا درخصوص ترور دانشمندان ايراني
اقدام كور سازمان جاسوسي و اطلاعاتي آمريكا و رژيم صهيونيستي موسوم به «سيا» و«موساد» در ترور دانشمندان هسته اي ايران، به ترور دكتر «مسعود علي محمدي» استاد فيزيك دانشگاه تهران، در تاريخ 22 دي ماه 88 بازمي گردد.
شهيد علي محمدي در مقابل در ورودي منزل خود در منطقه قيطريه بر اثر انفجار يك بمب كنترل از راه دور كه در موتورسيكلتي در نزديكي خودروي شخصي وي جاسازي شده بود، مورد حمله تروريستي قرار گرفت و به شهادت رسيد.
در حملات تروريستي ديگري كه صبح دوشنبه هشتم آذر 1389 با همان روش پيشين انجام شد، دو تن از اساتيد فيزيك دانشگاه شهيد بهشتي مورد سوءقصد قرار گرفتند كه طي آن، دكتر مجيد شهرياري جان باخت و دكتر فريدون عباسي دواني زخمي شد.

به دنبال اين واقعه تروريستي، وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران اعلام كرد كه يك شبكه رژيم صهيونيستي را كه متشكل از گروهي از جاسوسان و تروريست هاي آموزش ديده صهيونيستي بودند، منهدم و عوامل اصلي مرتبط با ترور دانشمند ايراني را دستگير كرده است.

همچنين، وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي ايران مي گويد سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي (موساد)، از پايگاه هايي در برخي از كشورهاي خاص اروپايي و كشورهاي غير اروپايي و نيز كشورهاي همسايه ايران براي دست يافتن به اهداف غيرانساني خود استفاده مي كند.
در ادامه اين فعاليت هاي تروريستي، سرويس هاي جاسوسي بيگانه، عصرگاه شنبه (اول مرداد ماه 1389) داريوش رضايي نژاد يكي از دانشجويان دوره كارشناسي ارشد برق (گرايش قدرت) دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي را در مقابل ديدگان همسر و فرزند خردسالش به شهادت رساندند.
بعد از اين اقدام تروريستي بود كه پايگاه اينترنتي « دبكا فايل» وابسته به موساد اعلام كرد كه سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي، مسئوليت ترور شهيد داريوش رضايي نژاد را پذيرفت.
دبكا فايل كه ارتباطات شناخته شده و تاييد شده اي با سرويس اطلاعات خارجي اسرائيل (موساد) دارد، در گزارشي راجع به ترور رضايي نژاد او را «يك دانشمند هسته اي» و «مرتبط با پروژه هاي سري» خواند و اعلام كرد كه ترور وي با نفوذ در مراكز فني ايران انجام شده است.
نويسندگان اين گزارش ادعا كردند رضايي نژاد علاوه بر فعاليت شناخته شده دانشگاهي اش به تاسيسات پارچين رفت وآمد داشته و فعاليت هاي چندگانه او اين امكان را فراهم مي كرد كه پوشش هاي چندگانه اي براي خود فراهم كند.
ادعاي ناشيانه «دبكا فايل» در حالي است كه پارچين اساسا يك تاسيسات هسته اي نيست و آژانس هم اين موضوع را تاييد كرده است و ديروز 21 دي ماه 1390، مقارن با سالروز شهادت دكتر عليمحمدي، مهندس مصطفي احمدي روشن توسط عوامل استكبار و رژيم صهيونيستي به شهادت رسيد.

 

***************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

 www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=www.gheraati.abdolsamad@iran.ir&profile=mobile&usermedium=tv&warning=1&vextwarning=&lang=en

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

 ایمیل (پست الکترونیکی سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy))

(esarmir@yahoo.com)

آدرس شناسه سایت ایثار و مقاومت در بانک املاک و اطلاعاتی اینترنت بین الملل

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

 شناسه گیم لافت مدیریت  سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

شناسه سرچ آدرس این سایت و سایت های دیگر جهت رتبه سنجی آن در یاهو

 

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

شناسه آدرس سایت سامسونگ نیوز

http://www.m.samsung.com/in/news

 

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www.wzeu.ask.com

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir  

آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php 

آدرس شناسه سرویس دهی (IT)  در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

 

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2 YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: دو شنبه 26 دی 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com