سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 132
بازدید ماه : 367
بازدید کل : 132035
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 19700 : حفاظت از دانشمندان هسته‌ای بیش از قانون‌گذاری نیازمند نظارت دقیق است

عنوان 19700 : حفاظت از دانشمندان هسته‌ای بیش از قانون‌گذاری نیازمند نظارت دقیق است

 

 

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، نیروی انتظامی، قوه قضائیه و وزارت اطلاعات را مسئول حفاظت از دانشمندان هسته‌ای خواند و گفت: حفاظت از جان دانشمندان هسته‌ای بیش از قانون‌گذاری نیازمند نظارت دقیق است.

محمد محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره تأکید یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر افزایش عملیات محرمانه و تروریستی علیه برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی، گفت: ‌ اقدامات خصمانه و ناجوانمردانه یادشده تازگی ندارد چون عوامل استکبار جهانی و لابی صهیونیسم در سال‌های اخیر تعدادی از دانشمندان ایرانی را از این طریق به شهادت رساندند.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دشمنی‌های واشنگتن خللی در پیگیری فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای از سوی تهران بوجود نمی‌آورد، افزود: جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌ها، ‌ تهدید‌ها و محدودیت‌های بین المللی مقتدرانه برنامه‌های خود را در این باره جلو می‌برد و ادعاهای جدید آمریکا تاثیری بر عزم ملت ایران ندارد.
وی بر لزوم و ضرورت حفاظت هرچه بیشتر از دانشمندان و نخبگان هسته‌ای تأکید کرد و افزود: ‌ نیروی انتظامی، قوه قضائیه و وزارت اطلاعات در این باره مسئول هستند، البته دستگاه‌های یاد شده بعد از ترور شهید شهریاری در سال گذشته میزان مراقبت خود را افزایش دادند به طوری که هم اکنون می‌توان گفت تروریست‌ها دیگر نمی‌توانند کاری انجام دهند.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس حفاظت از دانشمندان هسته‌ای را نیازمند قانون ندانست، و تصریح کرد: ‌ این کار بیش از قانون‌گذاری، نیازمند نظارت دقیق است که قوای سه گانه بویژه مجلس و دولت در این باره باید به نحو احسن به وظیفه خود عمل کنند.
نیوت گینگریچ -رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا و یکی از رقبای باراک اوباما رئیس جمهور این کشور- روز پنج‌شنبه (۳ آذر) در مناظره انتخاباتی گفت: عملیات محرمانه علیه برنامه هسته‌ای ایران از جمله ترور دانشمندان هسته‌ای این کشور باید افزایش یابد. /

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
دبیركل حزب الله لبنان با محكوم كردن ترور دانشمند هسته ای ایران تاكید كرد، دشمنان هرگز نمی توانند با كشتار و ترور راه پیشرفت و توسعه ایران را متوقف كنند.
به گزارش خبرگزاری ها، سیدحسن نصرالله طی سخنانی به مناسبت اربعین حسینی گفت، امام خامنه ای از مردم ایران خواسته اند كه به تولید علم بپردازند و كشتار دانشمندان ایرانی باعث توقف پیشرفت فناوری این كشور نخواهد شد.
وی افزود، به قاتلانی كه مسئول كشتارها در عراق، فلسطین، ایران و لبنان هستند می گویم این كشتارها برای شما هیچ نفعی ندارد.
سیدحسن نصرالله تاكید كرد، آنها دانشمندان هسته ای ما را می كشند تا ما وارد كننده علم باشیم نه تولیدكننده آن.
دبیركل حزب الله لبنان گفت، گناه تمام كسانی كه در عراق كشته شده اند این است كه با پای پیاده به زیارت نواده پیامبر رفتند و كشته شدگان متعلق به جریان مقاومت عراق هستند.
سیدحسن نصرالله تمامی علمای جهان اسلام را فرا خواند تا این انفجارهای انتحاری در هر كشور مسلمانی را محكوم كنند.
دبیركل حزب الله لبنان در پاسخ به اظهارات مداخله جویانه بان كی مون دبیركل سازمان ملل متحد كه علیه سلاح حزب الله ایراد كرده بود به شدت پاسخ داد و گفت: سلاح حزب الله باقی خواهد ماند. وی افزود، حزب الله به مقاومت جهادی مسلحانه ادامه خواهد داد و توانایی خود را افزایش خواهد داد.
وی خطاب به بان كی مون گفت، هر چه كه تو و آمریكا علیه سلاح حزب الله موضع بگیرید اعتماد به نفس و اراده ما در ادامه راه قوی تر خواهد شد.
سیدحسن نصرالله تصریح كرد، دبیركل سازمان ملل به جای این كه صهیونیست ها را از تجاوز به خاك كشورهای دیگر برحذر سازد ترجیح داده در امور داخلی لبنان دخالت و نوك حملات خود را متوجه حزب الله كند.
وی گفت، ما از تهدیدات آمریكا، اسرائیل و مزدوران آنها هراسی نداریم و سخنان امام سجاد(ع) در واكنش به تهدید شدن به قتل از سوی دشمنانش را تكرار می كنیم كه ما فرزندان حسین و زین العابدین هستیم، ما فرزندان رسول خدا هستیم و فرزندان بدر و كربلا هستیم و شهادت برای ما كرامت است.
سیدحسن نصر الله افزود، ما در پاسخ به تمامی توطئه ها علیه امت اسلام و مقدسات اسلامی و تمامی فریبكاران می گوییم كه مردان ما تمام جبهه ها را در نقاط مختلف پر كرده اند و در محور بازدارندگی قرار دارند و به خدا قسم نمی توانید نام ما و حتی ما را بكشید و به ما دست نخواهید یافت.
وی تاكید كرد، ما از سلاح مقاومت دست برنخواهیم داشت و این راه و سلاح راهی است كه در كنار ارتش و ملت تنها تضمین كننده امنیت لبنان و حمایت از كرامت و تمامیت لبنان است
 
 

مردم بحرین با برگزاری تظاهرات و راهپیمایی تاكید كردند كه انقلاب خود را از نهضت حسینی الهام گرفته اند و ادامه دهنده راه او هستند.
هزاران تن از مردم منامه پایتخت بحرین و شهرهای دیگر این كشور با برپایی تظاهرات تاكید كردند كه انقلاب 14فوریه این كشور نهضتی حسینی است و خون بر شمشیر پیروز خواهد شد.
مردم انقلابی بحرین اظهار داشتند كه ملت بحرین در راه امام حسین(ع) گام برداشته و تا تحقق پیروزی كامل ادامه دهنده راه او هستند.
جنبش انقلاب 14فوریه نیز با صدور بیانیه ای تاكید كرد كه انقلابی كه جرقه آن در 14فوریه 2011 در بحرین رقم خورد هیچ گاه انقلابی نبوده كه درصدد تحقق اهداف مادی و دنیوی و سیاسی باشد بلكه جوانانی كه این انقلاب را رقم زدند تنها یك هدف را دنبال می كردند آن هم احقاق حق و مبارزه با فساد سیاسی است.
این جنبش ابراز امیدواری كرد كه مبارزات و جهاد ملت های مسلمان برای مقابله با رژیم های دیكتاتور به نتیجه برسد و رژیم آل خلیفه در بحرین سرنگون شود و عاملان قتل و جنایت علیه مردم مظلوم این كشور محاكمه و مجازات شوند.
هادی الموسوی عضو ارشد جمعیت الوفاق بحرین در این باره گفت، انقلاب بحرین بخشی از مجموعه انقلاب های عربی است كه با هدف تشكیل نظام دموكراتیك در كشورها، نظام های استبدادی را سرنگون كرده اند.
وی تاكید كرد، برخی از مردم بحرین خواستار سرنگونی رژیم حاكم و گروهی خواستار اصلاح آن هستند اما رژیم آل خلیفه به هیچ كدام از این درخواست ها اهمیتی نمی دهد و به جای برآورده كردن خواسته های مردم اقدام به كشتار و شكنجه آنان و تخریب مساجد می كند.
یكی از مسئولان جریان عمل اسلامی بحرین نیز اظهار داشت، سلطه آمریكا و عربستان بر مراجع تصمیم گیری در بحرین دلیل اصلی بحران در بحرین است و این دو كشور تلاش دارند عرصه را از حضور روحانیون مخالف خالی كنند.
وی افزود، آنها نمی خواهند كه ملت نفس بكشد زیرا بحرینی ها را فاقد حق آزادی و عدالت می دانند.

 
در پی ترور دانشمند جوان شهید احمدی روشن، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی مهم، با اشاره به این كه ملت بزرگ ایران بر خلاف تلاش اردوگاه استكبار راه پیشرفت را با قوت و اراده راسخ دنبال می كند، تاكید كردند: از مجازات مرتكبان این جنایت و عاملان پشت صحنه آن چشمپوشی نخواهیم كرد.
متن پیام حضرت آیت الله خامنه ای به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت دانشمند نخبه جوان، شهید مصطفی احمدی روشن، اندوه دیگری بر دل دوستداران دانش و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد. ما همگی شریك غم پدر و مادر و همسر و فرزند این جوان مظلوم و برجسته و سرافرازیم.
این ترور بزدلانه كه عاملان و طراحانش هرگز جرات نخواهند كرد به جنایت كثیف و پلید خود اعتراف كنند و مسئولیت آن را بپذیرند مانند دیگر جنایات شبكه تروریزم بین الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویس های سیا و موساد عمل شده و نشانه به بن بست رسیدن استكبار جهانی به سردستگی آمریكا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمم و مومن و پیشرونده ایران اسلامی است. آنها در این رفتار شنیع و قساوت آمیز نیز شكست خواهند خورد و به اغراض پلید و شریرانه خود دست نخواهند یافت. رشد شتابنده علمی و فتح قله های دانش كه با همت و عزم جوانان مومن و غیور و توانایی چون مصطفای شهید رونق یافته، امروز قائم به هیچ فردی نیست، این یك جنبش تاریخی و برخاسته از یك عزم خلل ناپذیر ملی است. ما به كوری چشم سران اردوگاه استكبار و نظام سلطه، این راه را با قوت و اراده راسخ دنبال خواهیم كرد و پیشرفت رشك آور ملت بزرگ خود را به رخ دشمنان عنود و حسود خواهیم كشید، و البته از مجازات مرتكبان این جنایت و عاملان پشت صحنه آن هم هرگز چشمپوشی نخواهیم كرد.
اینجانب شهادت این عزیز را به والدین و همسر و فرزندش و به جامعه علمی و دانشگاهی كشور و به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی فراگیر، تبریك و تسلیت می گویم و برای آنان صبر و سكینه الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی را از خداوند متعال مسالت می كنم و یاد شهیدان علی محمدی و شهریاری و رضایی نژاد را گرامی می دارم.
سیدعلی خامنه ای 22دیماه 1390
پیام تسلیت رئیس جمهور
همچنین رئیس جمهور كشورمان در پیامی به مناسبت شهادت متفكر عرصه جهاد علمی شهید مصطفی احمدی روشن با محكوم كردن این اقدام مذبوحانه و ناجوانمردانه عوامل استكبار و صهیونیسم جهانی، این ضایعه را به جامعه علمی و دانشگاهی كشور و ملت قدرشناس ایران تسلیت گفت.
در پیام تسلیت محمود احمدی نژاد آمده است: بی تردید ترور دانشمندان ایرانی نشانه ورشكستگی خودخواهان و سلطه جویان بین المللی است كه با آگاهی از هزیمت خود در برابر پیشرفت های علمی، سیاسی و اقتصادی كشورمان، صرفا به انتقام جویی از ملت عزیز ایران روی آورده اند.
جنایتكارانی كه تصور می كنند با انجام این قبیل اقدامات تروریستی علیه دانشمندان كشورمان می توانند مانعی در برابر رشد و بالندگی فرهیختگان و نخبگان این سرزمین خدایی ایجاد نمایند، باید بدانند كه این گونه رفتارها نه تنها كمترین مانعی در مسیر بالندگی ایران عزیز ایجاد نخواهد كرد، بلكه عزم و اراده ایرانیان را برای تداوم افتخارآفرینی در میدان های علمی جهان چندین برابر خواهد ساخت.
در همین حال، وزیر امور خارجه نیز با ارسال پیامی شهادت مظلومانه مصطفی احمدی روشن را تسلیت گفت.
در پیام علی اكبر صالحی تصریح شده است: به یقین شهادت مظلومانه شهید مصطفی احمدی روشن، خون بهای مجاهدت های ملتی است كه در مقابل فزون طلبی های نظام سلطه با تمام قوا قد برافراشته و بدر و خیبرهای جدیدی را در تاریخ خونبار انقلاب اسلامی در برابر جبهه ظلم و نفاق رقم می زنند.
هاشمی رفسنجانی و علی لاریجانی هم پیام های تسلیتی به همین مناسبت منتشر كردند
 
 *******************************************************************
 
 
 
 
 
 

***************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

 www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=www.gheraati.abdolsamad@iran.ir&profile=mobile&usermedium=tv&warning=1&vextwarning=&lang=en

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

 ایمیل (پست الکترونیکی سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy))

(esarmir@yahoo.com)

آدرس شناسه سایت ایثار و مقاومت در بانک املاک و اطلاعاتی اینترنت بین الملل

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

 شناسه گیم لافت مدیریت  سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

شناسه سرچ آدرس این سایت و سایت های دیگر جهت رتبه سنجی آن در یاهو

 

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

شناسه آدرس سایت سامسونگ نیوز

http://www.m.samsung.com/in/news

 

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www.wzeu.ask.com

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir  

آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php 

آدرس شناسه سرویس دهی (IT)  در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

 

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2 YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: چهار شنبه 28 دی 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com