سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 20400 : فرار «علی عبدالله صالح» دیکتاتور یمن + چند خبر دیگر

 

عنوان 20400 : فرار «علی عبدالله صالح» دیکتاتور یمن +خداحافظی دیکتاتور به سبک قهرمان ها + شكست اقدام عربستان وقطر علیه سوريه + لینک مستقیم آواز خوانی اوباما جهت جمع آوری هزینه انتخابات ریاست جمهوری خود در آمریکا + لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )

 

 سرویس بین‌الملل ـ چند روز پیش، تابناک در خبری از فرار «علی عبدالله صالح» دیکتاتور یمن در چند روز آینده، خبر داده بود.

 

 



به گزارش «تابناک»، برخی از شبکه‌ها در خبری فوری از خروج دیکتاتور یمن از کشورش خبر دادند. این شبکه‌های خبری اعلام کردند که «علی عبدالله صالح» به مسقط پایتخت عمان رفت تا پس از چند روز توقف در آنجا، برای درمان به ایالات متحده آمریکا برود.

«عبدالحفیظ نهاری»، معاون سخنگوی حزب حاکم یمن نیز در گفت‌وگو با «العربیه» خبر سفر «علی عبدالله صالح» به مسقط را تأیید کرد.

گفتنی است، پیش از این اعلام شده بود که «علی عبدالله صالح» پس از درمان، برای پناهنده شدن در کشور امارات متحده عربی، به همراه پنجاه تن از اعضای خانواده‌اش، راهی شهر أبوظبی خواهد شد. اسباب و لوازم دیکتاتور یمن و همراهانش، نزدیک دو هفته پیش با یک کشتی به امارات فرستاده و در قصری که قرار است در آن اقامت کند، چیده شد.

در همین حال، ساعاتی پیش، خبرگزاری رسمی یمن اعلام کرد که «علی عبدالله صالح» امروز به طور غیر منتظره از این کشور خارج شد و پیش از خروج از مردم کشورش که خواهان اعدامش شده‌اند، حلالیت خواست و درخواست کرد که او را به دلیل اشتباهاتش ببخشند.

خبرگزاری رسمی یمن همچنین مدعی شد، «علی عبدالله صالح» پس از مداوا در آمریکا، برای رهبری حزبش به کشور بازخواهد گشت.

در همین راستا، «احمد الصوفی»، مسئول اطلاع‌رسانی دفتر ریاست جمهوری یمن گفت: «علی عبدالله صالح» برای درمان به آمریکا رفته و ممکن است، وی پیش از انتخابات ریاست جمهوری برای مشارکت در موفقیت آن برگردد.

درخواست دیکتاتور یمن از مردم این کشور برای بخشش در حالی است که مردم یمن در تظاهراتی گسترده خواستار محاکمه و اعدام وی به سبب ارتکاب جنایات هولناک در حق معترضان شده‌اند.

 

خداحافظی دیکتاتور به سبک قهرمان ها

داستان علی عبدالله صالح هم تمام شد. مردی که بیش از سه دهه بر یمن حکمرانی کرد و خاطره خوبی از خود در واپسین سالهای حضور در قدرت باقی نگذاشت به یک عذرخواهی ساده اکتفا کرد،حلالیت طلبید و رفت. از 24 ساعت پیش تاکنون که عبدالله صالح پس از دریافت کارت سبز مصونیت قضایی از پارلمان کشورش به رهبری می ماند که گویا نه خونی ریخته و نه شاهد قتل عامی بوده است اوضاع در یمن تلفیقی از شادی و خشم است. رفتن عبدالله صالح با آن مانورهای دم به دمی و سخن گفتن از رفتن و نرفتن تبدیل به روندی فرسایشی شده بود که ظاهرا به پایان رسیده است.صالح تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مانند قهرمان ها مقابل دوربین ظاهر شود.


به گزارش آسوشییتدپرس،ديكتاتور مخلوع يمن ضمن "عذرخواهي از هرگونه كوتاهي" در دوران حكومت 33 ساله‌اش يمن را به مقصد آمريكا ترك كرد.وی در يك سخنراني تلويزيوني قبل از ترك يمن خطاب به مقام‌هاي دولتي و اعضاي ارشد حزبش گفت: به خواست خدا من براي انجام معاينات پزشكي به آمريكا مي‌روم و پس از بهبودي به عنوان رئيس حزب كنگره عمومي مردم به صنعا بازمي‌گردم.
خروج صالح از يمن به دنبال تصويب قانون مصونيت قضايي رئيس‌جمهوري و معاونانش در پارلمان اين كشور صورت گرفت. تصويب اين قانون، يکي از شروطي بود که عبدالله صالح حاضر شده بود قدرت را ترک کند.
احمد الصوفي، يکي از سخنگويان صالح، گفت که وي عصر روز يکشنبه به عمان پرواز کرده است تا از اين کشور عازم آمريكا شود. همزمان واشنگتن اعلام كرد كه دولت آمريكا با سفر عبدالله صالح به آمريکا "براي درمان" موافقت کرده است. وزارت خارجه آمريکا در بيانيه‌اي اعلام كرد: عبدالله صالح تا زماني در آمريکا مي‌ماند که درمانش در جريان است.


عبدالله صالح در پيامش هنگام خروج از يمن گفت: از تمام مردم کشورم، مردان و زنان، به دليل هر قصوري در دوره زمامداري 33 ساله‌ام عذر مي‌خواهم.يک مقام يمني که در مراسم خداحافظي علي عبدالله صالح حاضر بود، گفت که در مراسمي با حضور سران سياسي و نظامي و امنيتي کشور، عبدالله صالح خطاب به حاضران گفته که : امروز من کشور را به دستان شما مي‌سپارم.
وي پيش از ترک کشور، معاونش را به جاي خود منصوب كرده و به وي مقام ارتشبدي اعطا کرد. همزمان با خروج صالح از يمن و پايان دوران رياست جمهوري‌اش، معترضان بار ديگر به خيابان‌ها آمده و خواهان دستگيري و محاکمه رئيس جمهوري شدند. معترضان همچنين پلاکاردهايي در دست داشتند که از نمايندگان مجلس مي‌خواستند تا قانون مصونيت قضايي صالح را لغو کنند.
معترضان شعار مي‌دادند: اين وظيفه ماست که قصاب را محاکمه کنيم.


به موجب قانوني كه پارلمان يمن تصويب كرد، عبدالله صالح از هرگونه تعقيب قضايي و حقوقي مصون خواهد ماند، اما مسئولاني كه با رئيس جمهوري يمن در موسسات مدني ، نظامي و دولتي همكاري كرده‌اند ، فقط از تعقيب كيفري درخصوص اقداماتي كه با اهداف و انگيزه‌هاي سياسي درهنگام انجام ماموريت آنان صورت گرفته ، مصون خواهند ماند. به موجب اين قانون، اين مصونيت شامل حال همدستان صالح كه در اقدامات تروريستي دست داشته‌اند، نمي شود. معاون رييس جمهوري يمن قدرت اجرايي را تا زمان انتخاب شدن بر اساس انتخابات زودهنگام بدست مي گيرد.
پیش بینی ها در خصوص آینده یمن آن هم در شرایطی که هیچ جریان اپوزیسیون قوی و تشکیلاتی در صنعا وجود ندارد اندکی سخت است.حضور پررنگ نیروهای القاعده در این کشور و تبدیل شدن آن به بهشت امنی برای جیان افراط از یک سو و فشارهای اقتصادی و شکست های مالی از سوی دیگر آینده صنعا را پس از خروج عبدالله صالح از قدرت با نگرانی های بسیار همراه کرده است.


 

 

 شكست اقدام عربستان وقطر علیه سوريه

دمشق(العالم)- سردبير روزنامه الثوره سوريه با بيان اين كه عربستان و قطر درصدد توطئه براي براندازي نظام حاكم در سوريه هستند، از شكست آنها در اين زمينه و تحركات براي بين المللي كردن مساله سوريه خبر داد.
 

"علي قاسم" روز دوشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم تصريح كرد: عربستان و قطر به هيات ناظران اتحاديه عرب براي پيشبرد اهداف خود در سرنگون كردن نظام سوريه و بين المللي كردن مساله اين كشور دل خوش كرده بودند كه نتوانستند به هدف خود دست يابند.

علي قاسم افزود: گزارش رئيس هيات ناظران اعزامي اتحاديه عرب درباره اوضاع سوريه به واقعيت حاكم در اين كشور نزديك است.

سردبير روزنامه الثوره خاطر نشان كرد: "مصطفي الدابي" رئيس هيات ناظران اطلاعات و تصويري را از سوريه منعكس كرد كه با جزييات امر در اين كشور همخواني و با سخنان نا معقول برخي از وزيران خارجه كشورهاي عرب و توصيف دبيركل اتحاديه عرب تناقض دارد كه حملات گروه هاي مسلح را واكنش به اقدام نيروهاي امنيتي توصيف كرده اند.

قاسم به نقل از الدابي گفت: مخالفان مسلح با تيراندازي به سوي نيروهاي امنيتي سوري، باعث واكنش آنها و اقدام به مقابله به مثل نيروهاي امنيتي مي شوند در حالي كه برخي از كشورهاي عرب عكس اين مساله را بيان مي كنند.

سردبير روزنامه الثوره با اشاره به اين كه الدابي در گزارش خود تصويري شفاف ارائه كرده و به اتهامات و شك و ترديدهاي مخالفان و برخي طرفهاي عربي درباره عملكرد وي و هيات ناظران توجهي نكرده است ، خاطرنشان كرد: طرح جديد كشورهاي عربي قابل قبول نيست و اين طرح با طرح قبلي و پروتكل اعزام ناظران منافات دارد.

علي قاسم تاكيد كرد كه طرح جديد به حاكميت سوريه ضربه مي زند و ملت و رهبري سوريه به هيچ بهانه اي چنين طرحي را نمي پذيرند.

سردبير روزنامه الثوره سوريه ارائه اين طرح را در نتيجه تحقق نيافتن اهداف مورد نظربرخي كشورهاي عربي از اعزام ناظران به سوريه دانست و گفت: طرح جديد تلاشي براي انحراف افكار عمومي از ماموريت هيات ناظران در سوريه است.

قاسم تلاش براي ارجاع پرونده سوريه به شوراي امنيت را نيز شكست خورده دانست و خاطر نشان كرد: طرفهايي كه در اين راستا تلاش مي كنند، نتوانسته اند تيم ناظران را تحت امر خود درآورند.

وي با اشاره به قدرداني الدابي از همكاري سوري ها با ناظران و اجراي بندهاي پروتكل بويژه بند مربوط به آزادي بازداشت شدگان، تاكيد كرد كه سوريه درخواستي خارج از طرح عرب و پروتكل ناظران را نمي پذيرد.

دولت سوريه با اعلام مخالفت خود با تصميم هاي اتحاديه عرب در نشست اخير وزراي امورخارجه اين اتحاديه، اين تصميم ها را دخالت در امور سوريه دانست.

وزراي امورخارجه عرب عصر ديروز طرح جديدي را براي سوريه در خصوص تشكيل دولت وفاق ملي طي 2 ماه مطرح كردند؛ اين وزرا همچنين با درخوست از رييس جمهوري سوريه براي اعطاي اختيارات كامل به معاونش در اين دولت، تأكيد كردند كه از شوراي امنيت مي خواهند از اين طرح حمايت كند.

 

گزارش تصویری/ نقش زنان در جنبش وال استریت  
سه شنبه ، 19 مهر 1390 ، 14:07

بی پولی ,بی کاری و فقر از آن چیز هایی است که زن و مرد نمی شناسد . آمریکایی ها این روزها خوشحال نیستند و روزهای سختی را پشت سر می گذارند اوباما هم نتوانسته خواسته های آنها را برآورده کند. همه و همه زن و مرد در کنار هم آمده اند به غول های اقتصادی وال استریت "که به گفته معترضان یک درصد جامعه را تشکیل می دهند اما حق 99 در صد قشر متوسط و فقیر را می خورند و از برترین سرگرمی ها و آزادی ها بهره مندند" اعتراض کنند.

البته اگر صدا شان را از پشت دیوارهای سنگی بشنوند.

تصاویر زیر بخشی از تلاش های زنان آمریکایی در راه احقاق حق خودشان را به تصویر می کشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک مستقیم آواز خوانی اوباما جهت جمع آوری هزینه انتخابات ریاست جمهوری خود در آمریکا

با عرض تاسف و تاثر !!! چقدر برای یک رئیس جمهور مدعی حقوق بشر زشت است

http://www.afkarnews.ir/images/docs/files/000076/nf00076899-1.flv

 

عنوان خبر بسیار مهم : کلیه کاربران اینترنتی داخلی و بین الملل می توانند با کلیک کردن روی آدرس ذیل نسبت به دریافت ۱۵ کانال دیجیتال تلویزیونی و ۱۵ کانال رادیویی و نسبت به دریافت تصاویر مستقیم کلیه اماکن متبرکه بین الملل اقدام و استفاده وافی و کافی از آن ببرند . التماس دعا : مدیریت  سایت ایثار ومقاومت عبد الصمد قرائتی Privacy policy به آدرس : http://www.isaar.gheraati.ir

 

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده )http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

 

******************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=www.gheraati.abdolsamad@iran.ir&profile=mobile&usermedium=tv&warning=1&vextwarning=&lang=en

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

ایمیل (پست الکترونیکی سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy))

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489 شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در (ایجیگول گوگل )  

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده )http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

 

(esarmir@yahoo.com)

آدرس شناسه سایت ایثار و مقاومت در بانک املاک و اطلاعاتی اینترنت بین الملل

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

شناسه سرچ آدرس این سایت و سایت های دیگر جهت رتبه سنجی آن در یاهو

 

 

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

شناسه آدرس سایت سامسونگ نیوز

http://www.m.samsung.com/in/news

 

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www.wzeu.ask.com

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2 YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com