سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 371
بازدید کل : 132039
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 30900 : امواج جدید بحران در بحرین

عنوان 30900 : امواج جدید بحران در بحرین

 

 

 

اختصاصی: وعده اعمال اصلاحات در قانون اساسی از سوی رژیم آل خلیفه در آستانه سالگرد آغاز اعتراض های مردمی در بحرین، سبب گسترش فعالیت گروههای مخالف دولت و پافشاری بیشتر آنها بر خواسته هایشان شده است.

اعتراض مخالفان رژیم آل خلیفه در بحرین طی روزهای اخیر، بدنبال شهادت دو نفر از جمله یک کودک 11 ساله به دلیل استنشاق گازهای شیمیایی، شدت گرفته است.

البته برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی هوایی بحرین در بیست و نهم دی تا یکم بهمن ماه 90مخالفان را بر آن داشت تا بار دیگر اعتراض های خود را به گوش نمایندگانی از دیگر کشورهای جهان برسانند و از سیاست های حاکم بر این کشور انتقاد کنند.

پیش از این نیز مخالفان، برپایی بیستمین نمایشگاه جواهرات کشورهای عربی در بیست و دوم مهرماه و برگزاری بازی های قهرمانی کشورهای حوزه خلیج فارس در روزهای بیستم تا سی ام مهرماه را برای اعلام اعتراض خود غنیمت شمرده بودند.

به نظر می رسد آنان در نظر دارند به این ترتیب، نقشه های رژیم 40 ساله آل خلیفه برای باثبات و طبیعی جلوه دادن اوضاع بحرین از طریق میزبانی مناسبت های منطقه ای و بین المللی را بر هم بزنند.

از سوی دیگر، شیخ 'حمد بن عیسی آل خلیفه' پادشاه بحرین، بیست و پنجم دی ماه، دقیقا یک ماه مانده به سالگرد آغاز اعتراض های مردمی در بهمن ماه سال گذشته، اعلام کرد مجلس نمایندگان و مجلس شورا موظفند بر اساس نتایج مذاکرات ملی، قانون اساسی کشور را اصلاح و در تدوین بودجه کشور نقش ایفا کنند.

وی تاکید کرد بر اساس این اصلاحات، نقش نظارتی مجلس نمایندگان تقویت و اختیاراتی برای استیضاح وزرا در نظر گرفته می شود.

مجلس 40 نفری نمایندگان پس از استعفای 18 نماینده عضو حزب الوفاق، بزرگترین حزب شیعی بحرین، در اعتراض به کشتار مخالفان تعطیل شده بود.

به همین سبب، رژیم آل خلیفه در نخستین اقدام خود برای آنچه 'اصلاحات سیاسی' نامید، دوم و نهم مردادماه 90 دو دوره انتخابات میاندوره ای مجلس نمایندگان را برگزار کرد.

با این حال، به گفته مخالفان فقط 17 درصد واجدان شرایط، به پای صندوق های رای رفتند، به طوری که انتشار تصاویری از حوزه های خالی رای گیری سبب برکناری مدیر تلویزیون بحرین شد.

البته پیش از آن نیز شیخ 'سلمان بن حمد آل خلیفه' ولیعهد بحرین، بیست و سوم اسفند89 پیشنهاد تشکیل مجلسی با قدرت کامل، ایجاد حکومتی که نماینده خواسته های مردم باشد و همچنین تشکیل حوزه های انتخاباتی شفاف را مطرح کرد.

در همان روز، نیروهای نظامی وابسته به کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس موسوم به 'سپر جزیره' وارد خاک بحرین شدند تا سه روز بعد، مشت آهنین خود را بر سر متحصنان میدان مروارید (لؤلؤ) فرود آورند و نماد اعتراض های مردمی را با خاک یکسان کنند.

به این ترتیب، از زمان آغاز بیداری اسلامی در کشورهای حوزه مینا (خاورمیانه و شمال آفریقا) طی یک سال اخیر، بحرین به تنها کشوری تبدیل شد که رژیم حاکم بر آن به طور علنی از ارتش کشورهای دیگر برای سرکوب نظامی مردم خود کمک گرفت.

با وجود گذشت بیش از 10 ماه از این اقدام، هنوز رژیم آل خلیفه به حمایت نیروهایی نظامی حامیان منطقه ای خود دلخوش است. برگزاری رزمایش 20 دیماه نیروهای دفاعی این کشور و واحدهای ارتش با همکاری نیروهای فرماندهی مشترک سپر شبه جزیره نیز در همین راستا ارزیابی می شود.

 

 

** نمایندگان مردم بحرین چه می گویند؟

-------------------

با وجود تمام جلوه های بی اعتمادی عمومی به نظام حاکم، هجدهم مهرماه نخست وزیر بحرین اصلاحات خودخوانده را به هیات وزیران برد تا پس از آن، بسته نهایی اصلاحات به تایید شیخ حمد برسد.

به گزارش همان روز خبرگزاری آمریکایی 'آسوشیتدپرس'، 'اصلاحات سیاسی در بحرین افزایش قدرت مجلس و نیز امکان تحقیق و تفحص در عملکرد وزیران توسط قوه مقننه را در برمی گیرد، اما تغییری در وضع حاکمیت ایجاد نخواهد کرد'.

با این حال به گزارش این خبرگزاری، جمعیت 70 درصدی شیعیان بحرین معتقدند به صورت سازمان یافته از دستیابی به مناصب عالی سیاسی و نظامی محروم هستند.

'شیخ علی سلمان' رهبر حزب الوفاق، همان روز اصلاحات پیشنهادی را رد کرد و گفت 'این پیشنهاد، هیچ گامی در مسیر محدود کردن قدرت سلطنت برنمی دارد'.

وی تاکید کرد 'اصلاحات دولت بحرین، حکومت را به صورت دیکتاتوری حفظ خواهد کرد و نمی تواند ضامن مردمسالاری باشد'.

یکی دیگر از انتقادهای مخالفان از اصلاحات سیاسی جدید، به وجود دو مجلس با عنوان های نمایندگان و شورا در این کشور برمی گردد که اعضای مجلس شورا از سوی پادشاه تعیین می شوند.

بیست و پنجم دی ماه 'عبدالجلیل خلیل' نماینده مستعفی مجلس و رییس فراکسیون پارلمانی جنبش الوفاق، به شبکه تلویزیونی 'الجزیره' گفت: در سال 1973 بحرین یک مجلس منتخب داشت اما امروز مجلس منتخب در بحرین زیر دست یک مجلس منتصب قرار دارد و مجلس نمایندگان هیچ اختیاری ندارد.

وی افزود: شایسته بود پادشاه به مجلس نمایندگان اختیارات واقعی می داد و مجلس شورا را منحل می کرد؛ زیرا وجود مجلس شورا با ماده یکم قانون اساسی که ملت را منبع قدرت می داند مغایر است.

محدودیت اختیارات مجلس نمایندگان که اعضای آن از سوی مردم برگزیده می شوند، نیز با اعتراض مخالفان دولت مواجه شده است.

بر همین اساس، به گزارش نوزدهم دی ماه خبرگزاری انگلیسی 'رویترز'، کابینه دولت بحرین پیشنهاد اعطای قدرت بیشتر به مجلس و اجازه استیضاح وزیران از سوی نمایندگان مجلس را به عنوان قسمتی از اصلاحات قانون اساسی در این کشور ارایه داد.

با این حال، دیگر تغییرات منعکس کننده خواست معترضان برای انحلال مجلس شورا و همچنین تشکیل دولت منتخب مردم نبوده است.

اجازه بیست و پنجم دی ماه شیخ حمد به دو مجلس نمایندگان و شورا برای اصلاح قانون اساسی پس از آن شکل می گیرد که مذاکرات ملی مورد تاکید مقام های آل خلیفه، با وجود کناره گیری گروه های مخالف دولت و با حضور نمایندگانی از گروه های همسو با رژیم آل خلیفه همچنان ادامه یافت.

یک روز بعد، 'هادی حسن الموسوی' نماینده پیشین مجلس و عضو حزب الوفاق، به روزنامه آمریکایی 'نیویورک تایمز' گفت: این اقدام ها منعکس کننده هیچ یک از درخواست های مخالفان یا مردم نیست.

بیست و پنجم دی ماه عبدالجلیل خلیل به شبکه تلویزیونی الجزیره گفت: اصلاحات قانون اساسی مورد اشاره پادشاه بحرین، فقط اصلاحاتی ظاهری است که به خواسته های واقعی ملت پاسخ نمی دهد.

وی گفت در حالی که بیش از 11 ماه از حرکت مردم بحرین سپری شده، بیش از 50 نفر شهید، افزون بر 2 هزار و 500 نفر زندانی، 4 هزار نفر از کار اخراج و ده ها مسجد ویران شده، خواسته ملت بحرین امور ظاهری و شکلی نیست. جالب اینکه اصلاحات مورد نظر پادشاه متضمن این است که مجلس نمایندگان باید برنامه دولت را بررسی کند، اما این مجلس نمی تواند به دولت رای اعتماد یا سلب اعتماد بدهد.

رییس فراکسیون پارلمانی جنبش الوفاق تاکید کرد: مخالفان دولت بیست و یکم ماه اکتبر (بیست و نهم مهرماه) خواسته های خود را به صورت روشن ارایه کردند ولی هنوز دولت هیچ پاسخی نداده است.

اشاره او به تدوین 'سند منامه' بود که به گزارش بیست و یکم مهرماه خبرگزاری آلمان، پنج گروه عمده مخالف دولت شامل جمعیت اسلامی وفاق ملی، جمعیت تجمع قومی دمکراتیک، جمعیت کار ملی دمکراتیک (وعد)، جمعیت تجمع ملی دمکراتیک و جمعیت اخاء ملی آن را برای پایان دادن به بحران سیاسی کشور ارایه دادند.

به نوشته این خبرگزاری، در سند منامه به ایجاد اصلاحات دمکراتیک از جمله تشکیل مجلس قانونگذاری مستقل و امکان انتخاب دولت از سوی مردم اشاره شده بود.

بر اساس این سند، جامعه بین المللی نیز باید اصلاح گرایان و میانه روهای حاضر در قدرت را تشویق کرده و افراد تندرو را با ابزارهای سیاسی از صحنه سیاسی کشور حذف کند.

 

** آل خلیفه؛ زیر فشار اتهام نقض حقوق بشر

-------------------

از سوی دیگر، دوم آذرماه آخرین گزارش 'شریف بسیونی' رییس کمیسیون مستقل تحقیقات بحرین، درباره چگونگی برخورد رژیم آل خلیفه با معترضان طی دو ماه بهمن و اسفند 1389، آماده و به پادشاه تحویل داده شد.

به گزارش دوم آذرماه خبرگزاری فرانسه، کمیسیون مستقل تحقیقات بحرین استفاده نیروهای نظامی بحرین برای سرکوب شیعیان این کشور را غیر قابل توجیه اعلام و آن را محکوم کرد.

مواردی از شکنجه و اعتراف گیری همراه با اعمال خشونت در زندان های رژیم آل خلیفه نیز گزارش شد.

گرچه هیچ اتهامی به رژیم آل خلیفه در این زمینه ها داده نشد، اما شاید بر همین مبنا بود که تارنمای روزنامه اماراتی 'خلیج تایمز' بیست و ششم دی ماه از تصویب دو متمم قانون کیفری در هیات دولت بحرین خبر داد.

به نوشته این روزنامه، هدف از متمم نخست محافظت از جان اشخاصی است که می گویند در معرض شکنجه و دیگر انواع رفتارهای غیرانسانی قرار گرفته اند. متمم دوم نیز تضمین می کند این شکایات به جای پلیس، توسط دادستان کل فورا مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

به موجب این متمم ها، جرم شکنجه از این پس به تحمیل درد شدید بر افراد برای اعتراف گیری از آنان محدود نمی شود، بلکه همه اقدامات مربوط به شکنجه جرم محسوب می شود. به علاوه، هیچ محدودیت زمانی برای تحقیق در مورد اشخاص به دلیل اعمال شکنجه و پیگرد قانونی آنان وجود ندارد.

البته نباید گفته های 'فرج فنیش' رییس بخش جهان عرب در کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد را پس از سفر دی ماه خود به بحرین نادیده گرفت.

وی با اشاره به نقض روز افزون حقوق بشر در بحرین، بر ضرورت تحقق عدالت در این کشور و محاکمه ناقضان حقوق بشر تاکید کرد.

به گفته او، 'در سفر به بحرین شاهد گسست شدید در جامعه، نگرانی سازمان های مردم نهاد، فعالان حقوق بشر و بسیاری از شهروندان از اوضاع کشور بویژه اعمال خشونت ها و نقض حقوق بشر بودیم'.

از سوی دیگر، کمیته ای موسوم به 'کمیسیون ملی' از سوی شیخ حمد تشکیل شده است تا پایان هفته دوم اسفندماه به توصیه های مطرح درباره اصلاحات قانون و مقررات و نحوه اجرای این توصیه ها رسیدگی کند.

وزیر دادگستری بحرین، گروهی از تجار شیعه و سنی، سیاستمداران و شخصیت های حقوق بشری به عنوان 22 عضو کمیسیون مذکور پیشنهاد شده بودند، اما گروه های مخالف مانند الوفاق در اعتراض به ناکافی بودن چهار سهمیه در اختیار خود، به این دعوت پاسخ منفی دادند.

به نظر می رسد در فاصله کمتر از یک ماه مانده به نخستین سالگرد آغاز اعتراض های مردمی علیه نظام آل خلیفه، هر دو طرف بیش از پیش به فکر تثبیت جایگاه خود افتاده اند.

رژیم حاکم می کوشد با میزبانی برخی مناسبت های منطقه ای و بین المللی، جایگاه خود را از پس یک سال آتش و دود به پا خاسته از میدان مروارید، همچنان شاد و خندان نشان دهد. آنان همچنین به اصلاحات ادعایی دل بسته اند تا با استفاده از این روش، معدود انتقادهای صورت گرفته از خود را از بین برده و چهره ای دموکراتیک به نمایش درآورند.

از سوی دیگر، مخالفان آل خلیفه نیز در فکر استفاده از اندک ابزارهای در دسترس برای اطلاع رسانی درباره خواسته های خود هستند. تمرکز اعتراض ها در روزهای پر رفت و آمد منامه و ارتباط گیری با رسانه های منطقه ای و بین المللی از دیگر اقدام های آنان است.

فراخوان گروه های موسوم به جنبش چهاردهم فوریه و احزاب مخالف دولت برای برگزاری تظاهرات عمومی در بیست و پنجم بهمن ماه نیز از دیگر اقدام های معترضان محسوب می شود.

با وجود سخت گیری های اخیر مقام های بحرینی در ورود فعالان حقوق بشر و نمایندگان رسانه های بین المللی به این کشور، باید دید چه سرنوشتی در انتظار معترضانی خواهد بود که در نخستین سالگرد اعتراض های خود به میدان مرواریدی خواهند رفت که اینک فقط نامی از آن در یادها مانده است.

 

******************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

در پارک وی privacypolicy شناسه اختصاصی سرور خدماتی (سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی)

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

parkway/California,94043(usa)

privacyequest@postini.com

privacypolicy شناسه ایمیل  سرور اختصاصی سایت

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

پیوند سایت سامد(ریاست جمهوری)privacypolicy لینک اصلی سایت رسمی ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

 به ویترین ایرانسلprivacypolicy شناسه ورود سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=www.gheraati.abdolsamad@iran.ir&profile=mobile&usermedium=tv&warning=1&vextwarning=&lang=en

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

ایمیل (پست الکترونیکی سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy))

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در (ایجیگول گوگل )  

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده )http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

 

(esarmir@yahoo.com)

آدرس شناسه سایت ایثار و مقاومت در بانک املاک و اطلاعاتی اینترنت بین الملل

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

شناسه سرچ آدرس این سایت و سایت های دیگر جهت رتبه سنجی آن در یاهو

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

شناسه آدرس سایت سامسونگ نیوز

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www.wzeu.ask.com

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsam

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: دو شنبه 15 اسفند 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com