سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 50200 : "کاترین اشتون" در پاسخ به نامه "سعید جلیلی"

عنوان 50200 : "کاترین اشتون" در پاسخ به نامه "سعید جلیلی" + چند خبر دیگر

 

 

 

"کاترین اشتون" در پاسخ به نامه "سعید جلیلی" مذاکره کننده ارشد هسته ای و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با بیان اینکه مذاکرات هسته ای با جمهوری اسلامی ایران باید با هدف دستیابی به نتایج سازنده از سر گرفته شود تصریح کرد ، توافق در زمینه زمان و دقیق محل مذاکرات هسته ای با ایران به زودی اعلام می شود.

سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و کاترین آشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا - روز جمعه یک روز قبل از مذاکرات رسمی ایران و گروه 1+5 در استانبول.


خبر پیشنهاد گروه 1+5 برای از سرگیری مذاکرات با ایران در شرایطی گزارش می شود که ایران اعلام کرده است که به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجازه دسترسی به مجتمع نظامی "پارچین" در جنوب شرقی ایران را خواهد داد؛ پایگاهی نظامی که آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی شده است که تهران در آنجا تحقیقات مربوط به ساخت تسلیحات هسته ای را پی می گیرد.
 

تردید مقامات آژانس درباره نوع فعالیت های پارچین حداقل به سال 2004 میلادی باز می گردد ؛ زمانی که یکی از کارشناسان برجسته هسته ای مدعی شد که تصاویر ماهواره ای بدست آمده از این پایگاه نشان می دهد که ممکن است ایران مشغول انجام تحقیقات و آزمایش های تسلیحات هسته ای در آن باشد.
 

کاترین اشتون پیش از ارسال نامه‌ به جلیلی در بیانیه‌ای اعلام کرد: من امروز به نامه ۱۴ فوریه دکتر جلیلی پاسخ دادم و از جانب چین، فرانسه، آلمان، فدراسیون روسیه، انگلیس، آمریکا، پیشنهاد از سرگیری مذاکره با ایران در خصوص موضوع هسته‌ای را مطرح می‌کنم.


متن نامه اشتون به "سعید جلیلی" دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به شرح زیر است:

 جناب آقای دکتر سعید جلیلی

 دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران

 از شما برای نامه ۱۴ فوریه ۲۰۱۲، در پاسخ به نامه ۲۱ اکتبر ۲۰۱۱ من تشکر می‌کنم.

 من از پیشنهاد شما برای از سرگیری مذاکرات و آمادگی شما برای پرداختن به نگرانی‌های جامعه بین‌الملل درباره برنامه هسته‌ای اتان استقبال می‌کنم. این مذاکرات بر این موضوع کلیدی متمرکز خواهد بود. لازم به گفتن نیست که ما نیز به دیگر حوزه‌های علاقه مندی شما می‌پردازیم و ایده‌هایی را که مطرح می‌کنید بررسی می‌کنیم، گرچه، در این مرحله، تمرکز اصلی تلاش‌های ما بر اعتمادسازی از طریق گسترش گام‌های مستحکم و عملی خواهد بود.

 ما متقاعد شدیم که در ابتدا، در راستای اهداف مشترک برای تعامل در یک گفت‌وگوی سازنده بر اساس رویکردی دوسویه و گام به گام که بر اساس پیشنهادات عملی و خاص به منظور اقداماتی در جهت اعتمادسازی است، فعالیت کنیم. در این راستا، ما به پیشنهادات عملی و ویژه که مطرح کرده‌ایم پایبند و متعهد هستیم. ما همچنین آمادگی خود را برای بررسی هر پیشنهادی که شما احتمالاً از جانب خود دارید اعلام می‌کنیم. این گام‌های اعتمادساز باید نخستین محورهای یک رویکرد مرحله‌ای باشد که نهایتاً توافق میان ما باید تشکیل دهد که شامل اجرای کامل قطعنامه‌های شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و شورای امنیت سازمان ملل توسط ایران می‌شود.

 هدف کلی ما بر راه‌ حلی جامع از طریق گفتگو است که اعتماد بین‌المللی به ماهیت کاملاً صلح‌ آمیز برنامه هسته‌ای ایران را احیا کند و در عین حال به حقوق ایران به استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای مطابق با پیمان "ان پی تی" احترام بگذارد.

 من همچنین متقاعد شدم که بر اساس آمادگی ایران برای تعامل جدی و بدون پیش‌شرط برای مذاکرات پویا در خصوص گام‌های محکم اعتمادساز درباره برنامه هسته‌ای ایران، ما قادریم چشم‌اندازهای مثبتی برای مذاکرات باز کنیم و در تلاش برای برداشتن گام‌های بنیادین برای همکاری پایدار که به ما اجازه می‌دهد برای غلبه به کمبود اعتماد موجود به ماهیت برنامه هسته‌ای ایران پیشرفتهایی حاصل کنیم و برای تمامی طرفین منفعت حاصل آوریم.

 

بنابراین، من مشتاقانه برای فرایند پایدار گفتگو با هدف ایجاد نتایجی مستحکم و به منظور عدم تکرار تجربه استانبول پیشنهاد می‌دهم که ما گفتگوهای خود را در تاریخ و محل مناسب برای دو طرف هرچه زودتر از سربگیریم.

در عمل، نمایندگان ما در آینده‌ای نزدیک برای آماده شدن برای اولین دور مذاکرات از سرگرفته شده، گرد هم می‌آیند.

 

با تقدیم احترام

کاترین اشتون

نماینده عالیرتبه و معاون رئیس کمیسیون اروپا، بروکسل

یک نسخه از این نامه نیز برای "علی اکبر صالحی" وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران فرستاده شده است.

 

پیشتر دبیر شورای امنیت ملی کشورمان در نامه‌ای به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار گفتگوهای گام به گام برای حل موضوع هسته‌ای با رویکرد سازنده و مثبت شده بود .

 

در این نامه که متن آن از سوی آسوشیتدپرس منتشر شد آمده است: ما آمادگی خود را برای گفتگو در رابطه با طیف گسترده ای از مسائل که می تواند زمینه را برای همکاری های سازنده و رو به جلو فراهم آورد اعلام می کنیم.

 

جلیلی در این نامه از بیانیه کاترین اشتون در رابطه با احترام به حقوق ایران برای استفاده از انرژی هسته ای صلح آمیز استقبال می‌کند و می نویسد: با تعهد به این رویکرد گفتگوهای ما می تواند برای همکاری بر اساس اصول گام به گام و دو جانبه در رابطه با برنامه هسته ای ایران آغاز شود.

 

جلیلی در این نامه یک صفحه ای می نویسد: رویکرد مثبت و سازنده در رابطه با طرح ها و ابتکارات جدید جمهوری اسلامی ایران در این دور گفتگوها می تواند چشم انداز مثبتی برای گفتگوهای ما باز کند.

 

در ادامه این نامه نیز آمده است: بنابراین در این چارچوب من پیشنهاد از سرگیری گفتگوها به منظور برداشتن گام های اساسی برای همکاری های پایدار در سریع ترین زمان ممکن و در یک توافق دو جانبه زمانی و مکانی گفتگو دارم.


استقبال آلمان از آغاز مذاکرات هسته ای با ایران


در پی اعلام آمادگی گروه 1 + 5 برای از سر گیری مذاکره با ایران ، وزیر امور خارجه آلمان بر آمادگی کشورش حضور جدی در این مذاکرات تاکید کرد . 
 'گیدو وستورله'،با اشاره به نامه خانم اشتون در پاسخ به نامه ایران و اعلام آمادگی 1 + 5 برای از سرگیری مذاکرات افزود:آلمان آماده گفتگوی جدی و با محتوا با ایران بر سر برنامه هسته ای این کشور است و معتقد است که باید از مسلح شدن ایران به سلاح هسته ای جلوگیری شود.
 وزیر امورخارجه آلمان درحالی بر جلوگیری از مسلح شدن ایران به سلاح اتمی سخن گفته که مقامات رسمی کشورمان به دفعات تاکید کرده اند دستیابی به سلاح هسته ای در برنامه های ایران نیست و بطور کلی این موضوع با فرهنگ و اعتقادات مذهبی ایرانیان همخوانی ندارد.

 وزیر امور خارجه آلمان در ادامه خاطرنشان کرده است: ما همچنان بدنبال یافتن یک راه حل سیاسی و دیپلماتیک در موضوع هسته ای ایران هستیم و برای همین با شرکای خودمان پیشنهاد از سرگیری مذاکرات را ارائه کردیم.

 


پیشرفت هسته ای ایران در آئینه رسانه های بین المللی *اسناد
پیشرفت های هسته ای جدید جمهوری اسلامی ایران بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشت؛ بازتابی که طبق معمول در اغلب رسانه های غربی با غرض ورزی و اتهام افکنی همراه بود.
 
 

 

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، پیشرفت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه 15فوریه (26بهمن) بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشت؛ بازتابی که طبق معمول در اغلب رسانه های غربی با غرض ورزی و اتهام افکنی همراه بود.
پایگاه اینترنتی شبکه آمریکایی "سی.ان.ان" (CNN) در این زمینه نوشت: «ایران درحالی که همچنان ادعا می کند برنامه هسته ایش صلح آمیز است، امروز از پیشرفت مهم هسته ای خود در زمینه غنی سازی اورانیوم خبر داد.»
سی.ان.ان اضافه کرد: «اسرائیل پیشرفت هسته ایران را یک تهدید کشنده توصیف کرده است.»
خبرگزاری بین المللی "رویترز" (Reuters) با این تحلیل که پیشرفت اتمی اعلام شده، نشانه پایان گفتگوها با ایران است، مدعی شد: «پیشرفت بزرگ اتمی ایران به معنای عمیق تر شدن بن بست ایران با غرب است.»!!
وب سایت "فاکس نیوز" (FoxNews) نیز ترجیح داد با اهرم فشار و تهدید به پیشرفت هسته ای ایران واکنش نشان بدهد. بر همین اساس نوشت: «به خاطر پیشرفت های هسته ای، جریمه های سخت تری در انتظار ایران است»
وب سایت"رادیو فردا" (RadioFarda) هم با ارائه گزارشی از مراسم رونمایی از پیشرفت های هسته ای جدید ایران خاطرنشان کرد: «منابع دیپلماتیک دوشنبه هفته گذشته گفته بودند که ایران فعالیت غنی سازی اورانیوم در تأسیسات زیرزمینی "فردو" در نزدیکی قم را گسترش داده است. تأسیسات فردو که در حدود 160 کیلومتری جنوب تهران واقع شده، قادر به غنی‌سازی اورانیوم در سطوح 3٫5، 4 و 20 درصد است. سوخت رآکتور پزشکی تهران قرار بود از سوی روسیه و فرانسه تأمین شود اما با شکست توافق های اولیه ای که در ماه اکتبر 2009 در این زمینه حاصل شده بود، ایران کوشید تا خود به تولید و تأمین این نوع سوخت اقدام کند.»
این ارگان خبری وابسته به سازمان سیا ادامه داد: «اعلام پیشرفت های هسته ای از سوی ایران در حالی است که قدرت های غربی خواهان توقف این برنامه از سوی جمهوری اسلامی هستند و برای اجرای این خواسته همواره بر فشارهای اقتصادی و سیاسی بر ایران می افزایند.»
پایگاه خبری "دویچه وله" (DeutscheWelle) هم گزارش داد: «رسانه های خارجی از جمله "نیویورک تایمز" پیش تر نوشته بودند که احتمالا راه اندازی کامل تأسیسات هسته ای فردو نیز از دیگر خبرهای جدید هسته‌ای ایران خواهد بود. خبر غنی سازی احتمالی اورانیوم در سایت زیرزمینی فردو از نگاه این رسانه ها امری تحریک کننده ارزیابی شده است زیرا مقامات ایرانی پیش تر گفته بودند که در این مرکز کارهای پژوهشی انجام می‌شود.»
وب سایت فارسی شبکه سلطنتی بریتانیا (BBCPersian) در این باره نوشته است: «مقامات ایران می گویند که همزمان، استفاده از اولین زنجیره نسل جدید سانتریفیوژهای تولید خود را در سایت غنی سازی "نطنز" آغاز کرده اند. ایران همزمان با رونمایی از دستاوردهای جدید هسته ای خود، در نامه ای به "کاترین اشتون" مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، برای ازسرگیری مذاکرات اتمی ابراز آمادگی کرده است.»
تارنمای شبکه فارسی زبان صدای آمریکا (VOApnn) که تحت نظر دستگاه دیپلماسی ایالات متحده اداره می شود نیز دستاورد جدید دانشمندان جوان ایرانی را بدینگونه بازتاب داد: «ایران با فاش کردن آنچه آن را نسل جدیدی از سانتریفیوژ می نامد، پیشرفت توانایی های اتمی خود را جشن می گیرد. روز چهارشنبه محمود احمدی نژاد میله های اورانیوم غنی شده با غلظت ٢٠ درصد را در یک رآکتور اتمی که برای پژوهش های پزشکی به کار می رود، قرار داد. رآکتور تهران ایزوتوپ اتمی برای بیماران سرطانی تولید می کند.»
تارنمای یادشده در ادامه نوشت: «نسل جدید سانتریفیوژ برای غنی سازی اورانیوم در ایران تولید شده است. سانتریفیوژهایی جدید که از سرعت بیشتری برخوردارند. ایران این تحول را گامی در جهت پیشرفت در چرخه کامل سوخت اتمی، علی رغم تحریم های غرب و سازمان ملل متحد توصیف کرده است. غرب معتقد است ایران در حال دسترسی به توانایی ساخت بمب اتمی است و به این دلیل تحریم هایی را علیه ایران إعمال کرده است تا تهران دست از غنی سازی اورانیوم بردارد اما ایران می گوید برنامه هسته ایش صلح آمیز است.»

 

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نامه ای به سعید جلیلی از جانب کشورهای گروه ۱+۵ پیشنهاد از سرگیری مذاکرات با ایران را مطرح کرد.

کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به پیشنهاد انگلیس، چین، فرانسه، آلمان، روسیه و آمریکا (1+5) در رابطه با از سرگیری مذاکرات هسته ای با ایران در بیانیه ای اعلام کرد که زمان و محل برگزاری این مذاکرات نیز مورد توافق قرار خواهد گرفت. به گزارش فارس، کاترین اشتون پیش از ارسال نامه‌ای به جلیلی در بیانیه‌ای اعلام کرد: من امروز به نامه ۱۴ فوریه دکتر جلیلی پاسخ دادم. از جانب چین، فرانسه، آلمان، فدراسیون روسیه، انگلیس، آمریکا، پیشنهاد از سرگیری مذاکره با ایران در خصوص موضوع هسته‌ای را مطرح می‌کنم.

متن نامه اشتون به "سعید جلیلی" دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به شرح زیر است:

 

 

جناب آقای دکتر سعید جلیلی

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران

از شما برای نامه ۱۴ فوریه ۲۰۱۲، در پاسخ به نامه ۲۱ اکتبر ۲۰۱۱ من تشکر می‌کنم.

من از پیشنهاد شما برای از سرگیری مذاکرات و آمادگی شما برای پرداختن به نگرانی‌های جامعه بین‌الملل درباره برنامه هسته‌ای اتان استقبال می‌کنم. این مذاکرات بر این موضوع کلیدی متمرکز خواهد بود. لازم به گفتن نیست که ما نیز به دیگر حوزه‌های علاقمندی شما می‌پردازیم و ایده‌هایی را که مطرح می‌کنید بررسی می‌کنیم، گرچه، در این مرحله، تمرکز اصلی تلاش‌های ما بر اعتمادسازی از طریق گسترش گام‌های مستحکم و عملی خواهد بود.

ما متقاعد شدیم که در ابتدا، در راستای اهداف مشترک برای تعامل در یک گفت‌وگوی سازنده بر اساس رویکردی دوسویه و گام به گام که بر اساس پیشنهادات عملی و خاص به منظور اقداماتی در جهت اعتمادسازی است، فعالیت کنیم. در این راستا، ما به پیشنهادات عملی و ویژه که مطرح کرده‌ایم پایبند و متعهد هستیم. ما همچنین آمادگی خود را برای بررسی هر پیشنهادی که شما احتمالاً از جانب خود دارید اعلام می‌کنیم. این گام‌های اعتمادساز باید نخستین محورهای یک رویکرد مرحله‌ای باشد که نهایتاً توافق میان ما باید تشکیل دهد که شامل اجرای کامل قطعنامه‌های شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و شورای امنیت سازمان ملل توسط ایران می‌شود.

هدف کلی ما بر راه‌حلی جامع از طریق گفت‌وگو است که اعتماد بین‌المللی به ماهیت کاملاً صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران را احیا کند و در عین حال به حقوق ایران به استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای مطابق با پیمان "ان پی تی" احترام بگذارد.

من همچنین متقاعد شدم که بر اساس آمادگی ایران برای تعامل جدی و بدون پیش‌شرط برای مذاکرات پویا در خصوص گام‌های محکم اعتمادساز درباره برنامه هسته‌ای ایران، ما قادریم چشم‌اندازهای مثبتی برای مذاکرات باز کنیم و در تلاش برای برداشتن گام‌های بنیادین برای همکاری پایدار که به ما اجازه می‌دهد برای غلبه به کمبود اعتماد موجود به ماهیت برنامه هسته‌ای ایران پیشرفتهایی حاصل کنیم و برای تمامی طرفین منفعت حاصل آوریم.

بنابراین، من مشتاقانه برای فرایند پایدار گفت‌وگو با هدف ایجاد نتایجی مستحکم و به منظور عدم تکرار تجربه استانبول پیشنهاد می‌دهم که ما گفت‌وگوهای خود را در تاریخ و محل مناسب برای دو طرف هرچه زودتر از سربگیریم.

در عمل، نمایندگان ما در آینده‌ای نزدیک برای آماده شدن برای اولین دور مذاکرات از سرگرفته شده، گرد هم می‌آیند.

با تقدیم احترام

کاترین اشتون

نماینده عالیرتبه و معاون رئیس کمیسیون اروپا، بروکسل

یک نسخه از این نامه نیز برای "علی اکبر صالحی" وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران فرستاده شده است.

******************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

در پارک وی privacypolicy شناسه اختصاصی سرور خدماتی (سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی)

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

parkway/California,94043(usa)

privacyequest@postini.com

privacypolicy شناسه ایمیل  سرور اختصاصی سایت

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

پیوند سایت سامد(ریاست جمهوری)privacypolicy لینک اصلی سایت رسمی ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

 به ویترین ایرانسلprivacypolicy شناسه ورود سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=www.gheraati.abdolsamad@iran.ir&profile=mobile&usermedium=tv&warning=1&vextwarning=&lang=en

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

ایمیل (پست الکترونیکی سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy))                         

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

ip سایت ایثار و مقاومت درسرور آمازون www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در (ایجیگول گوگل )  

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده )http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

 

(esarmir@yahoo.com)

آدرس شناسه سایت ایثار و مقاومت در بانک املاک و اطلاعاتی اینترنت بین الملل

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

شناسه سرچ آدرس این سایت و سایت های دیگر جهت رتبه سنجی آن در یاهو

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

شناسه آدرس سایت سامسونگ نیوز

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www.wzeu.ask.com

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: شنبه 20 اسفند 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com