سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 371
بازدید کل : 132039
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 1370 :گزارش بازجويي‌ افراد جريان انحرافي به رئيس‌جمهور داده شده است
گزارش بازجويي‌ افراد جريان انحرافي به رئيس‌جمهور داده شده است

خبرگزاري فارس: صاحبنظر مسائل سياسي و فرهنگي گفت: گزارش‌هايي از بازجويي‌هاي برخي از افراد دستگير شده جريان انحرافي به شخص رئيس جمهور داده شده و اميد مي‌رود ايشان انتظاري كه به عنوان يك مومن از ايشان مي‌رود را انجام دهند.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، حسين صفار هرندي عصر روز گذشته در جلسه هفتگي انصار حزب‌الله طي سخناني با اشاره به مسائل و مقولاتي كه مي‌توانند سبب تهديد انقلاب اسلامي ما باشند، گفت: مي‌توان به صورت كلي اين آسيب‌ها را در دو حوزه عدم و ايجاب طبقه بندي كرد.

وي گفت: در حوزه عدم اگر مثال را در مورد ورود دين به عرصه سياست مطرح كنيم؛ عدم ورود دين به حوزه سياسي در طول تاريخ سبب تسليم شدن در برابر حاكميت‌هاي طاغوتي شده كه البته دليل عمده آن ترس از آلوده شدن دين بوده است.

صفار هرندي افزود: معكوس اين مسئله نيز ورود بدون نظام‌مندي دين در عرصه سياست است كه اين مقوله هم عملاً سبب حاكم شدن سياست‌زدگي و از بين رفتن جوهره دين مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: ورود بي‌مهار دينداران به حوزه سياسي نتيجه‌اي همچون سرنوشت مجاهدين خلق را در پي دارد كه ديانت را در مقابل سياست سر بريدند.

وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: در مجموع آسيب‌هاي ناشي از ورود فاقد نظام‌مندي دين به عرصه سياست و يا عدم ورود آن را مي‌تواند در مفهوم مجذوب و مرعوب شدن در جوّ حاكم خلاصه كرد.

وي همچنين با اشاره به اينكه انقطاع جلوداران يك انقلاب ديني با بدنه مردم نيز از ديگر آسيب‌هايي است كه مي‌تواند در اين مسئله مطرح شود، گفت: خلأ كار تشكيلاتي به معناي وجود يك تشكل سياسي منسجم كه در آن براي رسيدن به هدف تمرين شود و قابليت كنترل اعضا را داشته باشد نيز از ديگر اين آسيب‌‌ها است.

صفار هرندي تصريح كرد: منظور من تحزب به معناي مصطلح آن نيست اما در كشور ما با مسئله تحزب بسيار مضحك برخورد شده و به طور مثال برخي احزاب مانند سازندگي در شب انتخابات ايجاد شدند و يا همانند حزب مشاركت پس از انتخابات به وجود آمدند.

اين فعال سياسي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با بيان اينكه از زماني كه تشيع از حكومت جدا شد، نگاه دين به حكومت، ديگر نگاه مطلوبي نبود و لذا به همين دليل مي‌بينيم كه در ابتداي انقلاب بسياري از قوانين لازم را براي اداره حكومت نداشتيم، خاطرنشان كرد: امام راحل اين موضوع را عوض كرد و دين را دوباره با پشتوانه اصيلي فكري به ميان آورد و لذا مي‌فرمود آنها فكر مي‌كنند كه من كاشاني‌ام و آنها مصدق در حالي كه اينطور نيست.

وي در ادامه با اشاره به اينكه در قبل از پيروزي انقلاب اسلامي ايران شاهد 50 سال حاكميت سياست ناقص و بدون دين در ايران هستيم كه از دوره رضاخان آغاز شد، گفت: 50 سال تربيت غير ديني جامعه سبب ترويج تفكر سكولار مي‌شود و اين يكي از آسيب‌هايي بود كه در ابتداي انقلاب با آن مواجه بوديم و حتي هنوز هم شاهديم كه در جاهايي گريبان انقلاب را گرفته است.

صفار هرندي افزود: همين مسئله است كه شاهد هستيم روند اسلامي شدن دانشگاه‌هاي ما با مشكل مواجه است و ما چون عقبه لازم را در اين مسئله نداريم نياز داريم كه براي خود جاي پا و پشتوانه ايجاد كنيم كه البته بايد گفت در اين زمينه چندان هم عقب نيستيم.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: گاهي اوقات نيز مشكل ما در تلفيق التقاطي دين و سياست و اضافه كردن نكات دلخواه به دين است. در واقع گاهي اوقات از روي هوي با دين برخورد مي‌شود كه نمونه اين تفكر در بعد سياسي، منافقين و گروهك فرقان و در بعد فرهنگي منحرفيني هستند كه حرف خود را بر مرجع تقليد ترجيح مي‌دهند.

وي افزود: منحرفين به اشخاص مي‌گويند اگر شما دنبال امام زمان(عج) هستيد ما راه را به شما نشان مي‌دهيم و لذا شما ديگر كاري به روحاني و مسجد نداشته باشيد.

مشاور فرهنگي فرمانده كل سپاه پاسداران با اشاره به افراط و تفريط به عنوان آسيب ديگري كه در كمين انقلاب اسلامي است، گفت: در ملازمت دين و سياست افراط در دين منجر به تحجّر و تفريط در آن منجر به تهتّك مي‌شود.

وي افزود: آسيب ديگر نيز تمركز زياده از حد بر روي مسائل سياسي است كه در دهه 70 از اين آسيب ضربه‌هاي زيادي خورديم.

صفار هرندي گفت: در آن دوران آقاي هاشمي رفسنجاني عملاً به عنوان قطب معنوي جريان‌هاي چپ و راست مطرح بود و مشاركت مردم به معناي واقعي آن چنان مطرح نبود. در واقع سياست‌ورزاني در صحنه بودند كه به مردم كاري نداشتند و اين روند ادامه داشت تا اينكه دوم خرداد كه از انتقاد مردم به وضع موجود سرچشمه مي‌گرفت رخ داد و مردم به كسي رأي دادند كه احساس كردند با آنهاست، اگرچه اين شخص نيز ريا كرد و با استفاده از مضامين ديني به صحنه آمد اما بعدها كار را به جايي رساند كه خودش گفت صداي ضد انقلاب از اردوگاه اصلاح طلبان به گوش مي‌رسد.

وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اينكه جريان اجتماعي وفادار به انقلاب از دوران اصلاحات متوجه شد كه با اين مشي و روش نمي‌توان ادامه داد، خاطرنشان كرد: بر همين اساس از اوايل دهه 80 جريان آبادگران كه تربيت شدگان مكتب ولي فقيه بودند و هشدارهاي او را شنيده بودند به صحنه آمدند و منشأ خدمت و روي كار آمدن اصولگرايان شدند.

وي افزود: در اين دوره نيروهاي دلسوز نظام و انقلاب حول محور ولايت فقيه جمع شدند و حزب‌الله روز به روز بيشتر رشد كرد و مفاهيمش شكل گرفت.

* در دهه 70 عده‌اي به خارج از كشور رفتند و قول دادند كه عمر ولايت فقيه تمام مي‌شود

صفار هرندي ادامه داد: اين افراد مي‌خواستند دفع شر بكنند از كسانيكه در اواخر دولت خاتمي با وقاحت در وزارت كشور مي‌نشستند و طرح خروج از نظام را بررسي مي‌كردند.

وي با بيان اينكه در دهه نخست انقلاب به واسطه حضور امام راحل، بسياري از آسيب‌ها رنگ مي‌باخت و فرصت بروز پيدا نمي‌كرد، گفت: در دهه 70 نيز مي‌خواستند اعتقادات و ارزش‌ها را به قيمت بازسازي لگدكوب كنند و حتي عده‌اي به خارج از كشور رفتند و قول دادند كه تا يك دهه ديگر ولايت فقيه در ايران نخواهيم داشت.

مشاور فرهنگي فرمانده كل سپاه پاسداران افزود: آنها مي‌گفتند عدالت به تبع پيشرفت خواهد آمد و وجود فساد هم در حد كم، طبيعي است و حتي به يكديگر القابي مثل اميركبير مي‌دادند و بعدها نيز مي‌خواستند حكومت خود را دائمي كنند كه البته تمام اينها سبب اشمئزاز مردم مي‌شد و لذا در دوم خرداد شخصي آمد و با استفاده از همين فرصت خواست مردم و ظاهرسازي و اعلام اينكه مي‌خواهيم وضع موجود را تغيير دهيم، مردم را به سمت خود كشيد.

وي تصريح كرد: مردم و حزب‌اللهي‌ها در سال 84 بار ديگر به صحنه آمدند و با استفاده از تجربه‌اي كه از خدمات جريان آبادگران داشتند در انتخابات برنده شدند.

صفار هرندي ادامه داد: مردم فهميدند كه بايد متكي به داشته‌هاي خود باشند و مي‌گفتند كه اجراي احكام الهي بدون تنازل باشد و حكم خدا در جامعه بايد اجرا شود. و البته احمدي نژاد نيز با همين جلوه ظاهر شد و تا چند سال هم همين جلوه را داشت.

*اميد ما به خدا بود و احمدي نژاد را فقط يك عامل مي‌دانستيم

اين فعال سياسي با بيان اينكه ما ديديم كه احمدي نژاد از مشربي دفاع مي‌كند كه گمشده ماست، گفت: ما احساس كرديم كه او در رياست جمهوري هم كار شهرداري را مي‌كند اما اميد ما به خداوند متعال بود و احمدي نژاد را تنها يك عامل مي‌دانستيم.

وي افزود: كساني در تحليل ساده اين ماجرا متوّهم شدند و گفتند اين جماعتي كه آمدند و رأي دادند تنها براي احمدي نژاد آمدند در حالي كه ما مي‌گوييم اينطور نيست و خود احمدي نژاد هم مولود همين راه است اما باز آنها گفتند ايشان خودش راه است و راه را به وجود آورده است و لذا انحراف شروع شد.

مشاور فرهنگي فرمانده كل سپاه پاسداران تأكيد كرد: انحراف از جايي شروع مي‌شود كه اشخاص را به جاي آرمان‌ها بنشانيم.

*جريان انحرافي مي‌خواهد آدم‌ها را به نوكران خود تبديل كند

صفار هرندي خطاب به جريان انحرافي گفت: اين پول‌هايي كه خرج مي‌كنيد و مي‌گوييد، مي‌خواهيد آن 13 ميليون را جذب كنيد، در واقع مي‌خواهيد آنها را جذب خودتان بكنيد نه جذب نظام و انقلاب. شما مي‌خواهيد آدم‌ها را به نوكران خودتان تبديل كنيد.

اين فعال سياسي همچنين در خاتمه اين جلسه نيز در پاسخ به سوالي در مورد چگونگي پاسخ‌گويي به طعنه‌زنان در موقعيت كنوني گفت: بايد به آنها گفت كه ما الآن شكايتمان از كساني كه به آنها انتقاد مي‌كنيم اين است كه اتفاقاً چرا شبيه شما عمل مي‌كنند؟

صفار هرندي د
ر مورد برخورد با جريان انحرافي نيز گفت: مجموعه نظام در حال تلاش است تا سرشاخه‌هاي اين جريان منحرف را شناسايي و از حوزه مديريت عالي نظام دور كند كه البته بخشي از جزع و فزع‌هاي چهره‌هاي انحرافي نيز براي همين مسئله است و نشان مي‌دهد كه آنها ضربه خورده‌اند.

وي تصريح كرد: گزارش‌هايي از بازجويي‌هاي برخي از اين افراد به شخص رئيس جمهور داده شده و اميد مي‌رود ايشان انتظاري كه به عنوان يك مومن از ايشان وجود دارد را انجام دهند.
انتهاي پيام/ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir


مدیر ارسال سون
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/

Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir

# http://www.samandehi.ir/help/menunews.html

#.http://www.samandehi.irmainuMenu.html

abdolsamad gheraatiمدیریت سایت ایثار و مقاومت





www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/

Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir

# http://www.samandehi.ir/help/menunews.html

#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: سه شنبه 10 خرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com