سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )
احتمال برگزاري مذاکرات با 1+5 در بغداد افزايش يافت  استقبال عراق از پيشنهاد ايران 

گروه سياسي- پروين طالبيان: زمان و مکان برگزاري مذاکره کشورهاي 1+5 (آمريکا، روسيه، بريتانيا، فرانسه، چين به اضافه آلمان) و ايران از حساسيت خاصي برخوردار است.آنقدر فشار تحريم ها بر ايران رو به افزايش است که تعجيل در زمان برگزاري اين نشست را ضروري کرده است.

همچنان که سرگئي ريابکوف، معاون وزير امور خارجه روسيه گفته است:«شرايط خيلي پيچيده شده است و مي تواند بدتر بشود. نمي توانيم بيش از اين صبر کنيم. اين مذاکرات به شدت مهم هستند.»هيلاري کلينتون وزير امور خارجه آمريکا زمان برگزاري اين نشست را 13 و 14 آوريل يعني 25 و 26 فروردين اعلام کرده است ولي هنوز بقيه اعضاي 1+5 در اين زمينه زمان رسمي را مشخص يا اعلام نکرده اند. مکان نشست 1+5 و ايران شايد اهميت زيادي در نتايج اين نشست داشته باشد. آخرين دور مذاکرات ايران و گروه 1+ 5 و به ميزباني استانبول، بدون دستيابي به نتيجه اي در ژانويه سال 2011 انجام شد وتاکنون بر اساس اخبار منتشر شده سه کشور ترکيه، عراق و سوريه نامزد برگزاري مکان اين نشست هستند.

استانبول اولين کانديدا


 

استانبول اين روزها پس از ميزباني نشستي با عنوان دوستان سوريه، از هر جهت ميزبان ديدگاه هاي خاورميانه اي غرب است. اما ترکيه از زمان برگزاري نشست پيشين 1+5 و ايران تا کنون تفاوت ها و تناقض هاي آشکاري با سياست هاي ايران داشته و رويکردهايي که در قبال تحولات خاورميانه و به خصوص کشور سوريه از خود نشان داده ، نقاط مشترک و مورد تفاهم آن را با تهران در سايه ابهام برده است.حسين نقوي حسيني، عضو کميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي پيشنهاد داده است: با توجه به مواضع اخير ترکيه در قبال منطقه و ايران، نشست ايران و کشورهاي 1+5 نبايد در اين کشور برگزار شود.

طي روزهاي گذشته، در برخي محافل سياسي، با انتخاب ترکيه به عنوان محل مذاکرات ايران و کشورهاي 1+5 در باره برنامه هسته اي مخالفت شده است.مواضع ترکيه در قبال سوريه و همچنين خبر کاهش واردات نفت اين کشور از ايران از جمله دلايل اعلام شده براي اين مخالفت‌ها است.

به نظر مي رسد در شرايط فعلي ترکيه و آمريکا هماهنگي نزديکي با عربستان سعودي، قطر و کشورهاي شوراي همکاري خليج فارس دارند و جملگي تصميم گرفته اند فشارها عليه تهران را در سال جديد به بالاترين حد خود برسانند.

بغداد، اولويت دوم

گزينه بعدي براي مکان برگزاري نشست 1+5 و ايران، عراق است. به گفته وزارت امور خارجه عِراق، جمهوري اسلامي خواستار برگزاري مذاکرات با گروه 1+5 در بغداد شده است.

اين وزارتخانه افزود: هياتي از ايران روز سه شنبه وارد عِراق شد تا اين تقاضا را به طور رسمي مطرح کند.

وزارت خارجه عراق در بيانيه‌اي گزارش داد هوشيار زيباري، وزير خارجه عراق عصر سه‌شنبه با هياتي از شوراي امينت ملي ايران به رياست علي باقري، معاون امنيت بين‌الملل دبير شوراي عالي امنيت ملي ايران و رضا اميري، مديركل شوراي امور كشورهاي عربي شوراي عالي امنيت ملي ديدار كرد.

بر اساس اين بيانيه، اين هيات ايراني تمايل تهران را براي ميزباني اين نشست از سوي بغداد در 14 آوريل اعلام كرده است . به موجب اين بيانيه ، زيباري از اين پيشنهاد ايران استقبال كرده و آمادگي خود را براي ميزباني اين نشست اعلام كرده است. در اين بيانيه تاكيد شده است كه زيباري به هيات ايراني ابلاغ كرده است كه ارتباط و رايزني‌هاي لازم را با گروه‌هاي مربوطه درخصوص اين پيشنهاد صورت خواهد داد. گفته مي شود سفيران کشورهاي آمريکا ، انگليس ، فرانسه و آلمان و نماينده اتحاديه اروپا در عراق از موضوع مطلع شده و ازآن استقبال کرده اند و قرار است سفيران اين چهار کشور موضوع را به دولت هاي متبوع شان منتقل کنند.البته عراق در آخرين اقدام بين المللي خود اجلاس سران اتحاديه عرب را در اين کشور برگزار کرده است و با وجود اقدامات شديد امنيتي به خاطر شرايط ويژه اين کشور، در آستانه برگزاري اين نشست انفجاري در بغداد رخ داد.گفته مي‌شود اين انفجار ناشي از پرتاب خمپاره بوده که با هدف برهم زدن اجلاس سران جهان عرب به سوي منطقه سبز بغداد محل برگزاري اين اجلاس پرتاب شده است.به همين سبب نگراني هاي اين چنيني براي تامين امنيت سران کشورهاي شرکت کننده در نشست 1+5 و ايران در بغداد وجود دارد. با اين حال مقامات کشورمان از برگزاري اين نشست در بغداد استقبال کرده اند و معتقدند عراق مي‌تواند مکان مناسبي براي اين مذاکرات باشد.

به نظر مي رسد يکي از دلايل اين تمايل از سوي مسولان داخلي، مواضع عراق در باره مسايل منطقه‌اي و بي طرفي اين کشور در برابر مناقشه هسته‌اي ايران باشد.

سوريه هم يکي از گزينه‌هاست

کشور سوريه مکان مورد علاقه بعدي مقامات کشورمان است و بر اساس اخبار غير رسمي يک منبع آگاه ايراني در سوريه گفت: سوريه مي تواند يکي از گزينه ها براي ميزباني مذاکرات 1+5 و ايران باشد.

وي که نخواست نامش فاش شود افزود: فراهم شدن جميع شرايط در سوريه اين امکان را فراهم کرده است .منبع مزبور ادامه داد: به نظر کارشناسان سياسي - امنيتي دمشق با عنايت به وضعيت سياسي و امنيتي قابل قبول در اين کشور و جايگاه ويژه آن در معادلات منطقه اي و بين المللي آمادگي ميزباني برگزاري اين دوره از گفت و گوها را داراست.در همين حال علي‌اكبر صالحي، صبح ديروز در حاشيه‌ جلسه هيات دولت در مورد زمان و مكان مذاكرات ايران با گروه 1+5 گفت: زمان مذاكرات قبلا اعلام شده است. درمورد مكان مذاكرات هنوز تصميم قطعي گرفته نشده و امروز در جلسه هيات دولت آقاي رييس‌جمهور در اين ارتباط مبحثي را مطرح كردند و قرار شد كه گفت‌وگوهايي نيز با آقاي جليلي صورت بگيرد و در آينده نزديك مكان مذاكرات مشخص خواهد شد. وي با بيان اين كه در مورد مكان مذاكرات چندين كشور از جمله عراق نيز مطرح است، گفت: فكر مي‌كنم كه امروز با توجه به صحبتي كه آقاي رييس‌جمهور كردند و مشورت‌هايي كه آقاي جليلي با رييس‌جمهور خواهند داشت مكان مذاكرات در آينده نزديك مشخص شود. وي با بيان اين كه در روند مطرح شدن استانبول به عنوان محل مذاكرات بحث كشورهاي ديگر از جمله عراق نيز مطرح شد، در مورد محور مذاكرات نيز گفت: زمان و مكان مذاكرات مي‌تواند مهم باشد، ولي مهمتر محور مذاكرات است و فكر مي‌كنم مذاكرات آتي نسبت به مذاكرات قبلي انشاء الله بهتر خواهد بود به نحوي كه قدمي رو به جلو برداشته شود.

محتواي مذاکرات چيست؟

مقام هاي غربي به دنبال سه استراتژي تحريم و فشار، ديپلماسي و در نهايت حمله نظامي هستند وغربي ها همواره اعلام کرده اند که با وجود آنکه گزينه نظامي روي ميز قرار دارد، تلاش مي کنند سياست ديپلماسي توام با فشار را درباره تهران پياده کنند. اين استراتژي در حال حاضر در مرحله تحريم و فشار قرار دارد و غربي ها اميدوارند که تهران زير فشارها تسليم شود و به مذاکراتي يک طرفه تن دهد.بر پايه اين استراتژي ايران مي‌تواند غني‌سازي 4 درصدي خود را ادامه دهد ولي موظف خواهد بود که غني‌سازي 20 درصد را متوقف کرده و مقادير غني شده در اين سطح را نيز تحويل دهد و در ازاي آن، هم سوخت هسته‌اي مورد نياز براي تحقيقات پزشکي را دريافت کند و هم از برخي تحريم‌ها به صورت مرحله به مرحله خلاصي يابد. برخي کارشناسان معتقدند که اين طرح بر مبناي پيشنهاد گام به گام روس ها برنامه ريزي شده ولي به وضوح در راستاي خواسته هاي غرب و مخالف با ايده و آمال ايراني هاست.هيلاري کلينتون، وزير امور خارجه آمريکا نيز در آخرين سخنانش درباره اين نشست گفت: واشينگتن انتظار دارد ايران در مذاکرات آينده با گروه 1+5 «تعهدات جدي» در خصوص برنامه هسته ايش بدهد.وي افزود: مذاکرات ايران با کشورهاي 1+5، فرصتي است براي جمهوري اسلامي تا مناقشه بر سر برنامه هسته ايش را حل کند.هيلاري کلينتون با تاکيد بر اين که هنوز فرصت براي حل مناقشه هسته اي ايران از طريق ديپلماتيک وجود دارد تصريح کرد: آمريکا و جامعه بين الملل مانع دستيابي ايران به سلاح هسته اي خواهند شد. دلايل و سياست هاي مذکور غرب، وجود يک عنصر بي طرف را در نشست 1+5 و ايران ضروري کرده است به همين جهت مکان برگزاري اين نشست در حضور آن کشور بي طرف بسيار مهم است.شايان ذکر است، کشورهاي عضو 1+5 اعلام کرده اند که از نظر آنها زمان و مکان برگزاري اين نشست مشخص شده است و ايران بايد تصميم نهايي را در اين خصوص اتخاذ کند. با اين وجود اينکه استانبول، بغداد و دمشق کداميک ميزبان نشست 1+5 و ايران مي شوند از اهميت خاصي برخوردار است و پس از تصميم نهايي از سوي ايران و آن کشور مکان قطعي اين نشست مشخص مي شود.

 ******************************************************************



بازی در آستانه دور جدید مذاکرات
موشک های ایرانی به لندن می رسد!! 

    اواخر هفته گذشته، در حالی که مجموعه 1+5 در حرکتی رسمی و در قالب پاسخ خانم اشتون به نامه آقای سعید جلیلی، مشغول قوت بخشیدن به احتمال برگزاری دوری جدید از مذاکرات هسته ای با کشورمان (در استانبول) بودند و «باراک اوباما» نیز در حمایت از آن ادعا داشت، این دور جدید از گفتگوها فرصتی دیپلماتیک برای فرونشاندن آتش بحران در خصوص برنامه هسته ای ایران و تقلیل روند کوبیدن بر طبل جنگ خواهد شد، نخست وزیران دو عضو همین مجموعه سخنانی تامل برانگیز را تحویل رسانه ها دادند. در این راستا «دیوید کامرون» نخست وزیر انگلیس در یک موضع گیری مشکوک بار دیگر ایران را متهم به تلاش برای دستیابی به بمب اتمی کرد.
    وی در این حرکت به ظاهر ناهماهنگ، طی یک ادعای نسبتاً جدید هشدار داد که ایران در حال ارتقاء موشک هایی با قابلیت هدف قرار دادن لندن است و از این رو رویکرد تهران در تلاش برای دستیابی به بمب اتمی تهدیدی مستقیمی برای امنیت ملی انگلیس به شمار می رود.
    موازی با این ادعا «آلن ژوپه» همتای فرانسوی  کامرون نیز در مصاحبه ای با تلویزیون «ای تیله» ضمن تردید در احتمال به ثمر نشستن گفتگوها اعلام نمود "تهران هنوز در خصوص آینده برنامه هسته ای خود از جدیت لازم برای گفتگو برخوردار نیست." وی بر این اساس مدعی شد "ایران هنوز دو چهره دارد به همین سبب معتقدم که باید در زمینه تحریم ها کاملاً قاطعانه عمل کنیم."
   همان طور که پیش تر آمد، این موضع گیری های خصمانه در حالی انجام شد که به احتمال قوی تا چندی دیگر استانبول میزبان دوباره گفتگوهای 1+5 با ایران خواهد بود. از این رو نوشتار پیش رو با بررسی پیش زمینه و محتوای مواضع گفته شده در پی این پرسش است که هدف از این جوسازی ها و تهدیدات علیه ایران در شرایط حاضر چیست؟
    باید گفت موضوع تهدید امنیت کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای از جانب ایران، بحثی است که از همان ابتدای شروع پرونده هسته ای، آغاز و با توجه به گسترش توان و قابلیت های نظامی کشورمان، به ویژه در زمینه موشک های دوربرد (شهاب، قدر و سجیل) و اخیراً نیز حضور در آب های بین المللی، بسیار مورد توجه محافل غربی و به ویژه صهیونیست ها قرار داشته است. در آخرین موارد این ادعاها، نشریه «دیلی میل» در 17بهمن سال جاری مدعی شد ایران در حال تولید موشکی با برد ۶۲۰۰ مایل است که به راحتی به خاک بریتانیا می رسد و علاوه بر آن سواحل شرقی آمریکا را نیز می تواند هدف قرار دهد. این در حالی بود که چندی پیش از این نیز مقامات رژیم صهیونیستی ادعا کرده بودند، ایران برای تولید چهار بمب اتمی اورانیوم ذخیره کرده است.
     فارغ از این اخبار رسانه ای، حقیقت آن است که پیش قراول طرح و پیگیری چنین تهدیدهایی از جانب ایران، رژیم صهیونیستی بوده و هست. بر این اساس یکی از مراکز فعال مطالعات استراتژیک این رژیم؛ که خود 200 الی 400 کلاهک هسته ای در اختیار داشته و عضو معاهدات ان پی تی و خلع سلاح نیست، چندی پیش در بررسی تهدیدات استراتژیک ایران، در شمایی گرافیکی* موشک های ساخت شده کشورمان را تهدیدی برای منطقه و بخش هایی از جهان عنوان کرده بود. این مرکز استراتژیک با قراردادن نقشه ای اینترنتی بر مبنای برد 11500 کیلومتری موشک های ایران، مدعی شده بود این موشک ها علاوه بر کشورهای ترکیه، لبنان، عربستان سعودی، کویت، قطر، عراق، امارات متحده عربی، سوریه، ترکمنستان، ارمنستان، آذربایجان، افغانستان، و شهرهای لندن، پاریس، مادرید، اسلو، هلسینکی، برلین، سرزمین های اشغالی، روسیه، دهلی و برخی کشورهای آفریقایی و آمریکای شمالی، نیویویرک را نیز در معرض تهدید قرار می دهد.
     همین پروژه ایران هراسی پایه ای بود تا رئیس سازمان اطلاعات خارجی انگلیس (MI6) نیز پیش از اظهارات اخیر کامرون، برنامه هسته‌ای ایران را به صورت مستقیم با امنیت ملی این جزیره مرتبط کند. به همین شکل نیز اندیشکده هریتج آذرماه سال جاری در گزارشی به قلم «بیکر اسپرینگ» و «میشلا بندیکوا» با تاکید بر لزوم تقویت پدافند موشکی آمریکا و متحدانش ادعا کرد که ایران و کره شمالی می توانند با موشک های بالستیک، آمریکا را هدف قرار دهند.
    با این نمونه ها در تحلیل هدف استفاده کامرون از این ابزار نخ نما در شرایط حاضر، می توان گفت این اظهارت هدفی جز تعمیق پروژه ایران هراسی نداشته است. اعمال این پروژه که تاکنون در ابعاد مختلفی نیز پیگیری شده است، در فاز جدید پرونده هسته ای کشورمان بدون شک تعریف و پیامدهایی امنیتی و فیزیکی به خود می گیرد. از این رو به نظر می رسد هدف اظهارت کامران آن است تا در بحبوحه آغاز مذاکرات از محل تاکید بر این هراس، ضمن حساس ساختن افکار عمومی جهان و معرفی مذاکرات پیش رو به مثابه نقطه پایانی روند گفتگو، ایران و گروه مذاکره کننده ایرانی را تحت فشار قرار دهد. بر این اساس باید گفت اظهارات کامرون علی رغم ظاهر آن، به هیچ وجه در تضاد با مواضع دیگر اعضاء نبوده و همگی در راستای یک هدف قرار دارند. این موضوع به روشنی از خلال سطور بیانیه اخیر گروه پنج بعلاوه یک و تاکید شدید آن بر ورود «بدون هیچ گونه پیش شرط» از جانب ایران به «گفتگویی جدی» مشخص است. اما واقعیت آن است که با وجود پیش قدمی ایران برای ازسرگیری گفتگو، در موضع کشورهای غربی تغییری پدید نیامده است. شاهد این ادعا، همین پیش شرط های چالش برانگیزی است که این کشورها در بیانیه به آن اشاره کرده اند. از این رو دور از انتظار نیزنخواهد بود که ادعاهایی شبیه ادعای کامرون در ماه پیش رو، مجدداً طرح شوند. 

 

 ******************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

در پارک وی privacypolicy شناسه اختصاصی سرور خدماتی (سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی)

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

parkway/California,94043(usa)

privacyequest@postini.com

privacypolicy شناسه ایمیل  سرور اختصاصی سایت

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

پیوند سایت سامد(ریاست جمهوری)privacypolicy لینک اصلی سایت رسمی ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

 به ویترین ایرانسلprivacypolicy شناسه ورود سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=www.gheraati.abdolsamad@iran.ir&profile=mobile&usermedium=tv&warning=1&vextwarning=&lang=en

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

ایمیل (پست الکترونیکی سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy))                         

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

ip سایت ایثار و مقاومت درسرور آمازون www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در (ایجیگول گوگل )  

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده )http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

(esarmir@yahoo.com)

آدرس شناسه سایت ایثار و مقاومت در بانک املاک و اطلاعاتی اینترنت بین الملل

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

شناسه سرچ آدرس این سایت و سایت های دیگر جهت رتبه سنجی آن در یاهو

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

شناسه آدرس سایت سامسونگ نیوز

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www.wzeu.ask.com

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

     



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


 استقبال عراق از پيشنهاد ايران  +

 

 

 

با حضور رییس جمهور، برای رونمایی آخرین دستاوردها
ایران چهارمین جشن هسته‌ای را امروز در برج میلاد برپا می کند
عنوان 60600 : با حضور رییس جمهور، برای رونمایی آخرین دستاوردها

عنوان 60600 :با حضور رییس جمهور، برای رونمایی آخرین دستاوردها+ ایران چهارمین جشن هسته‌ای را امروز در برج میلاد برپا می کند + احتمال برگزاري مذاکرات با 1+5 در بغداد افزايش يافت

 
 
 
 
چهارمین جشن هسته ای با حضور "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه ساعت 17در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار و از آخرین دستاوردهای هسته ای رونمایی می شود.این جشن در حالی برگزار می شود که تهدیدها و قلدری های سیاسی روز افزون آمریکا وهم‌پیمانانش نه تنها در عزم دولت و ملت ایران برای تکمیل چرخه دستیابی به فن آوری هسته ای برای مصارف صلح آمیز خللی ایجاد نکرده بلکه این عزم را بیش از گذشته و راسخ‌تر کرده است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی قبلا اعلام کرده بود که با برگزاری مراسم جشن ملی هسته ای در 20 فروردین ماه، یکی از دستاوردهای جدید هسته ای کشور رونمایی خواهد شد. اکنون همه نگاه‌ها معطوف است به اینکه این دستاورد جدید چیست و تنها چاره این است که تا عصر جمعه صبر کرد.20 فروردین سال 85 رییس جمهوری در سخنرانی افتخارآفرین در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) با سربلندی این خبر خوش را اعلام کرد،" ایران اسلامی با دستیابی به چرخه سوخت هسته‌ای و غنی‌سازی اورانیوم سه و نیم درصد به جمع کشورهای قدرتمند دارای این فناوری پیوست"، تا این روز غرور آفرین برای همیشه در صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شود.اکنون چهار سال از نامگذاری روز بیستم فروردین به عنوان روز ملی فن آوری هسته‌ای می‌گذرد و همه‌ساله در این روز با حضور رییس جمهور جشن‌ هسته ای برپا می‌شود.سه سال پیش، محمود احمدی نژاد، رییس جمهور ایران اسلامی ، در شهر مشهد اعلام کرد که ایران به فرآوری اورانیوم و تولید کیک زرد دست یافته است. از آن روز مقرر شد بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای نامگذاری شود.در اولین سالگرد بزرگداشت روز ملی فناوری هسته‌ای در سال 1386 رییس جمهوردر شهر نطنز اعلام کرد: امروز اعلام می‌کنم ایران در زمره کشورهای تولید کننده صنعتی سوخت هسته‌ای قرار گرفته است و دانشمندان هسته‌ای به مرحله تولید صنعتی رسیده‌اند.در دومین سالگرد این جشن ملی یعنی در سال 1387 مصادف با سالگرد بزرگداشت روز ملی فناوری هسته ای، خبری تحت این عنوان که "مرحله نصب 6000 سانتریفیوژ جدید در نطنز آغاز شده است" کام مردم ایران را شیرین کرد و خبر خوش هسته‌ای به دل مردم چه خوش نشست.سال 88 نیز در20 فروردین ماه به پاسداشت همه تلاش‌های دانشمندان کشورمان جشن گرفته شد و اخبار خوش هسته‌ای یعنی بسته‌بندی سوخت و آماده کردن آن برای قرار گرفتن در راکتورها و تولید نیرو و همین طور آزمایش دو نوع سانتریفیوژ با ظرفیت چند برابر سانتریفیوژهای گذشته از سوی احمدی‌نژاد اعلام شد.سایت فردو نیز در مهرماه سال 88 رونمایی شد، سایتی برای غنی‌سازی تا 5 درصد و دارای فضای کافی برای 3000 سانتریفیوژ.
چندی بعد یعنی در 22 بهمن همین سال نیز خبر خوش دیگری دل‌های مردم این سرزمین را شادمان کرد و آن تولید سوخت 20 درصد در داخل کشور علی رغم همه فشارها و با وجود تصویب قطعنامه‌های تحریم متعدد از سوی قدرت‌های زورگوی جهان بود.در اسفند ماه نیز در آئین گشایش نمایشگاه دستاوردهای مرکز علمی علوم و فنون لیزر ایران خبر خوش دیگری را رییس جمهور اعلام کرد و آن دستیابی ایران به فناوری غنی‌سازی لیزری بود. البته احمدی نژاد گفت: با وجود دستگاه‌های سانتریفیوژ، در زمان حاضر بنا نداریم غنی‌سازی اورانیوم را از طریق لیزر انجام دهیم.در اواخر سال 88 نیز "علی اکبر صالحی "معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی درباره مکان‌یابی10 سایت غنی‌سازی جدید خبر داد و اعلام کرد که پس از بررسی نهایی 5 مکان برای ساخت سایت‌های جدید برگزیده خواهد شد و کار ساخت 2 سایت جدید در سال 1389 آغاز می‌شود.تمام این پیشرفت‌های هسته‌ای توأم با کارشکنی، تبلیغات سوء، جنجال آفرینی، تحریم ها، تهدیدها و فضاسازی‌های غرب علیه ایران اسلامی بوده است اما با لطف خدا و توانمندی دانشمندان داخلی دشمن ناامید شد تا جایی که روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی با اشاره به ناکامی "باراک اوباما" رییس جمهور آمریکا در جلب نظر همه اعضای دایم شورای امنیت سازمان ملل برای تحریم مجدد ایران نوشت: عملکرد رییس‌جمهور امریکا نشان می‌دهد او به این نتیجه رسیده که وجود یک ایران هسته‌ای، امری اجتناب‌ناپذیر است‏.‏اما جشن هسته ای امسال در حالی برگزار می شود که جمهوری اسلامی ایران در روزهای 28 و 29 فروردین ماه میزبان اجلاس بین المللی خلع سلاح با شعار " انرژی هسته ای برای همه، سلاح هسته ای برای هیچکس" خواهد بود.

20 فروردین، روز مردم ایران

ایرنا - رئوف پیشدار: ملت ایران امروز (20 فروردین ) ، " روز ملی فناوری هسته ای " را همزمان با دریافت خبرهای تازه از موفقیت های بیشتر دانشمندان و متخصصان ایرانی در این زمینه جشن گرفته است.روز ملی فناوری هسته ای به تعبیر دکتر " محمود احمدی نژاد " رییس جمهوری اسلامی ایران " روز مردم ایران است و روزی است که ملت ایران با همدلی، استقامت و پیگیری آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی، به هدفی والا یعنی هسته ای شدن ایران عزیز دست یافت. " ایران در مسیر هسته ای شدن ، از راههای پرپیچ و خم توام با موانع بسیاری عبور کرد . در این مسیر قدرتهای شیطانی هر آنچه در چنته و توان داشتند ، از تشدید تحریم ها ، فشارهای روز افزون سیاسی ، اقتصادی و تبلیغی بکار گرفتند ، اما ملت مصمم بود که کشور را در جایگاه بسیار شایسته تری در دنیا قرار دهد که چنین شد و دستاوردهای تازه دانشمندان و پژوهشگران و متخصصان ایرانی با توکل بر خدا و همدلی با خط امامت و رهبری بر مرتبت آن خواهد افزود.
ملت ایران این موفقیت های بزرگ و ارزشمند را در شرایطی کسب کرده است که بدخواهان ملت همچنان همه تلاش های خود را انجام می دهند تا ملت ما به فناوری ها و پیشرفت های جدید دست نیابد . این تلاش مذبوحانه بدتینتان به برکت همدلی و استفامت ملت و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و مدیریت مدبرانه دولت ،یک نتیجه ارزنده برای ملت تاریخی ایران داشت و آن شکوفایی استعدادهای دانشمندان ما بود که موجب آن گردید تا جوانان و متخصصان ما به ساخت داخلی روی آورده و دسترسی مستقیم و بلاواسطه به فناوری بومی پیدا کنند .ایران در برنامه های هسته ای اش بدنبال دستیبابی به حقی است که پیمان ان پی تی ، پیمان ناظر بر فعالیت های هسته ای به آن و دیگر اعضا داده است و آن دسترسی به انرژی هسته ای برای اهداف و برنامه های صلح آمیز می باشد ، که ایران هم اکنون که هنوز چاه های نفت و گاز به ته آن نرسیده است ، شدیدا به آن نیاز دارد ، تا چه رسد به آن زمان که آخرین قطره های نفت نیز از این چاهها بیرون کشیده شود ، صادر گردد ، و یا در داخل مصرف شود . تحقق چنین حقی - یعنی در اختیار گرفتن انرژی هسته ای صلح آمیز - که آنهم برای پاسخگویی به یک نیاز اساسی یعنی افزایش روز افزون تقاضا برای انرژی در داخل کشور ، و رو به اتمام گذاشتن منابع فسیلی و با ارزش بودن آن و به علاوه نقش مخرب این نوع سوخت ها در محیط زیست می باشد ، شامل چرخه ای می شود که غنی سازی بخشی از آن است ، و بدون آن معنی ندارد.
بهره مندی جمهوری اسلامی ایران و یا هر کشور دیگری از انرژی هسته ای ، و هرآنچه منافع ملی آنرا تامین کند ، به مانند همه ی دولت داریها ، از اصول و اساسات دولت داری و از اختیارات ذاتی آن است . این مهم در عین حال از واضحات و امری کاملا بدیهی و مسلم است که همه ی دولت داریها ، خود را مقید و متعهد به تامین و حفظ و ارتقای منافع ملی می دانند. همه ی واحدهای سیاسی در جهان براساس حقوق بین الملل و منشور ملل متحد و اصول اساسی حاکم بر روابط بین الملل، واحدهایی مستقل و برابر حقوق هستند. در چنین نظام و ساختی ، هر کشوری منافع ملی خود را دارد و تعقیب می کند .آنچه ایران در چارچوب پیمان ان پی تی و پادمانهای آن بدنبالش است ، پاسخگویی و تامین یک نیاز اساسی براساس منافع ملی و ناشی از اختیارات ذاتی (حق ) درجهت توسعه می باشد که پیمان ان پی تی هم به عنوان یک شهادتنامه و اعتراف عمومی برآن تاکید گذاشته و صراحت بخشیده و این حقی نیست که یک عده ای به عده و یا یک طرف داده باشند ، و یا بخواهند از آن بگیرند .
و اما در مورد بحث شفافیت - هدف ایران از تعقیب یک برنامه هسته ای مسالمت آمیز به قصد دستیبابی به امکانی تازه برای تولید انرژی ، بارها و بارها از سوی مقامات ایرانی و از جمله رهبر معظم انقلاب تبیین و تشریح شده است. ایران برای راست آزمایی برنامه های هسته ای اش حتی تابه این حد جلو رفته که نه تنها به بازرسان آژانس بین المللی انرژی هسته ای ، که به خبرنگاران نیز اجازه داده است تا بدون محدودیت به بازدید ازاین تاسیسات بپردازند. ایران در عین حال داوطلبانه برنامه های غنی سازی خود را برای یک دوره طولانی که زمانی بسیار حیاتی در برنامه های آن نیز بود ، متوقف کرد تا تعهد خویش را به توافقی داوطلبانه نشان دهد ، اما در مقابل، این توافق ها سطح "توقع" مدعیان را تا آن حد بالا برد که نه تنها هیچ اشاره ای به حق قانونی ایران در دستیابی به فناوری مسالمت آمیز هسته ای نکردند ، بلکه برخی مانند "جرج بوش " رییس جمهوری سایبق آمریکا این موضع را اتخاذ کردند که" ایران باید برای همیشه ! دست از غنی سازی اورانیوم بر دارد !! " چرا ؟ " چون ممکن است به سوی تولید بمب هسته ای برود !؟"
هم دارندگان تسلیحات هسته ای از جمله آمریکا که اولین و آخرین استفاده از آنرا این کشور آنهم بر سرمردم دو شهر ژاپن صورت داده ، و هم کشورهای فاقد آن به خوبی می دانند که این نوع سلاح ها نه تنها امنیت و ثبات نمی آورد که رفتن به سوی آن ، گام برداشتن سرمایه بر و پرهزینه ،آنهم در یک بازی پرخطر است که باخت در آنرا از همان ابتدا باید باور داشت .در منظر ایرانی ها هم از لحاظ فکری و اسلامی و هم از لحاظ تدبیر و عقلانیت ، سلاح هسته ای هرگز جایی نداشته است. با این وصف این کشور از سوی مخالفان خود که سیاه ترین پرونده های هسته ای را دارند ، متهم به داشتن برنامه ای هسته ای می شود که به رغم بارها تایید راستی آن از سوی یگانه نهاد فنی و تخصصی مسوول جهانی ، به زعم مخالفان شفاف نیست ! رهبری معظم انقلاب اخیرا و برای چندمین بار به این ادعاها چنین پاسخ دادند :" ملت ایران همانگونه که بارها اعلام کرده بدنبال سلاح هسته ای نیست و آمریکایی ها نیز این مساله را می دانند ، ولی چون نمی توانند صریحا حقوق بدیهی ملت ایران را انکار کنند ، برای توجیه افکار عمومی دنیا ، اتهام زنی می کنند . "

 
 
********************************************************************
 
 
 
 
 
 
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: دو شنبه 21 فروردين 1398برچسب:,
موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب
درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com