سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 372
بازدید کل : 132040
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 60800: بازتاب عجیب سخنان اخیر رهبر انقلاب + تصاویر

عنوان 60800:بازتاب عجیب سخنان اخیر رهبر انقلاب + تصاویر + تحلیلی بر سفر اخیر محمود احمدی نژاد به آمریکای لاتین + خبرخوش در مورد یارانه ها + نظر شما پیرامون اجرای فاز دوم هدفمند سازی یارانه ها چیست؟

 

 

به گزارش البرز نیوز، در حالی كه رهبر انقلاب به صراحت با استفاده از تعابیری نظیر قطع دست و برخورد بی رحمانه بر برخورد قاطع با فساد مالی اخیر تاكید كردند، رسانه های خارجی نظیر رادیو فردا و بی بی سی تلاش كردند با تكیه بر برخی جملات ایشان، به انعكاس وارونه این مواضع صریح بپردازند و این گونه القا كنند كه رهبری با برخورد با اختلاس و اطلاع رسانی درباره آن مخالف است.



بی بی سی فارسی هم همین رویكرد را دنبال كرد و این گونه تیتر زد:« رهبر ایران: ادامه جنجال بر سر مساله اختلاس صلاح ‌‌نیست»



جالب آن كه شبیه همین تیترها را می شود در برخی رسانه های حامی دولت سراغ گرفت:



این در حالی است كه موضع اصلی رهبر انقلاب، برخورد قاطعانه با كلیه عوامل فساد مالی اخیر بود؛ امری كه پایگاه های اطلاع رسانی مربوط به دفتر ایشان نیز بر آن تمركز كردند:





البته روشن است كه رهبر انقلاب علاوه بر تاكید بر برخورد با مفسدان - كه از آنها با عنوان خرابكار و بدكاره یاد كردند- همچون همیشه بر برخورد از مجاری قانونی توسط مقامات مسوول و خودداری از برخورد هیجانی با موضوع تاكید دارند، در حالی كه رسانه های خارجی تلاش می كنند القا كنند رهبری با برخورد با اختلاس و اطلاع رسانی درباره آن مخالف است.

حال آن كه رهبری ضمن تاكید بر ضرورت اطلاع رسانی از این پرونده، دستگاه قضایی را هم در این زمینه موظف كردند تا با اطلاع از برخوردهای صورت گرفته آرامش خاطر به مردم باز گردد و امشب هم حجت الاسلام محسنی اژه ای در یك مصاحبه زنده تلویزیونی، ابعاد این فساد عظیم را بازگو خواهد كرد.

 ********************************************************************

 

تحلیلی بر سفر اخیر محمود احمدی نژاد به آمریکای لاتین


تحلیلی بر سفر اخیر محمود احمدی نژاد به آمریکای لاتین (قسمت اول)



هیچ یک از سفرهای خارجی محمود احمدی نژاد در 6 ماه و نیم گذشته به اندازه مسافرت اخیر او به چند کشور در منطقه آمریکای جنوبی - مشهور به آمریکای لاتین - به کم اعتنایی و اولویت ندادن رسانه ها چه در داخل و چه در عرصه بین المللی مواجه نشده بود. چندان که بتوان گفت نه رفتن او سر و صدایی به پا کرد ( اگر بزرگ نمایی های روزنامه دولت را سر و صدا ندانیم ) و نه آنچه در این کشورها گفت، نکته و جذابیت خاصی داشت ( جز این که حضور همسر رئیس جمهور اصولگرای جمهوری اسلامی در مراسم مربوط به دانیل اورتگا رئیس جمهوری نیکاراگوآ، به لحاظ کنجکاوی برای برخی عکاسان جالب بود) و نه در بازگشت درباره این سفر چندان پرسیدند. علت روشن است. در فضای داخلی، اقتصاد ایران با سوق نقدینگی ها به بازارهای دلار و سکه رو به روست و ارزی که در نگاه محمود احمدی نژاد 900 تومان هم نمی ارزید به دو برابر قیمت زمان تحویل دولت، خرید و فروش می شود آن هم نه در بانک ها و صرافی ها که در کوچه پس کوچه ها و پشت پستوها ورد زبان همه مردم قیمت دلار است و سکه ؛ راننده تاکسی تا مغازه دار عادی. از تاجر وارد کننده عمده تا کارمندی که بر اساس دلار عیدی امسال خود را نصف پارسال می داند. نزد مردم البته نه عزم دولت برای حذف اقشاری از دریافت یارانه نقدی نیز نگران کننده است و آقای رئیس جمهور در بازگشت از سفر به جای توضیح درباره این که سیاست دولت در قبال صعود قیمت ارز چیست و آیا قرار است با بگیر و ببند دلالان به مقابله با مرگ ارزش پولی ملی بروند سکوت کرد و ترجیح داد از خدمات دو یار گرمابه و گلستان خویش - اسفندیار رحیم مشایی و حمیدرضا بقایی - تجلیل کند.
اما این بار این گونه سخن ها و دفاع ها نیز برای رسانه های داخلی تازه و جذاب نبود. چرا که خبر و اظهارنظر مورد علاقه آنان، در اقتصاد دلار و در سیاست، بحث رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس نهم در وزارت کشور بود و این که چگونه طی چند روز نظر آنان درباره سه نماینده کنونی و احتمالا آینده - علی مطهری، حمیدرضا کاتوزیان و علی عباس پور - تهرانی تغییر یافت. آقای احمدی نژاد، حرف زد اما نه درباره دلار و سکه یا شایعه تغییر رییس کل بانک مرکزی و گفت و گوی خود با محمدرضا فرزین برای جانشینی بهمنی که گفت: « ایران ، همواره کانون آزاداندیشی بوده است. دانشمندان و علمای ما وقت می گذاشتند و دنیا را می گشتند تا ببینند چه کسی حرف جدیدی دارد.» همچنین هنگامی که در سفر بود اعلام شد که شورای پول و اعتبار تصویب کرده است « نرخ سودهای سپرده بانکی از نرخ رسمی تورم باید بیشتر باشد » . گویا شرط محمود بهمنی برای بازگشت به کار خود در ساختمان شیشه ای میرداماد، این بوده است! چرا که در غیر این صورت، مردم موجودی خود را از بانک ها بیرون می برند تا به دلار و طلا و بعدتر زمین و مسکن تبدیل کنند. این مصوبه برای تامین نظر و تحقق شرایط او بود اما حالا آقای علی آقا محمدی معاون اقتصادی معاون اول دولت می گوید اشکال از گیرنده ها بوده و رسانه ها دچار بدفهمی و برداشت نادرست بوده اند و از ابتدا چنین مصوبه ای در کار نبوده است. جالب این که خود رییس کل هم به اتاق سکوت رفته است و همه نظر می دهند الا آقای بهمنی !! آنی ترین تفسیری که از این خبر ارائه شد این بود که شورای پول و اعتبار واقعا چنین مصوبه ای داشته ولی امضا و ابلاغ و اجرایی شدن آن مستلزم تایید نهایی رییس دولت بوده و او که با شعار یک رقمی کردن سود بانکی 6 سال گذشته را گذرانده سرباز زده و کار تکذیب از بیخ و بن را هم به معاون ِ معاون اول سپرده اند. شاید هم هدف این است که سرانجام چهره مورد علاقه دولت ( ولو یک روز هم کار بانکی نکرده باشد ) به جای محمود بهمنی ریاست کل بانک مرکزی را بر عهده گیرد. چرا که هیچ یک از رییسان کل بانک مرکزی ولو مدیر مطیع کنونی باب میل رییس دولت نبوده اند.

هر چند هفت یا ده روز گذشته به قدری در داخل و خارج پر خبر بود که از اولویت و اهمیت سفر محمود احمدی نزاد به کشورهای آمریکای لاتین می کاست یا آنها را تکراری جلوه می داد واقعیت مهم تر اما این است که در داخل، وضعیت معشیت و اقتصاد و بلاتکلیفی سایه انداخته و در خارج از ایران نیز او را تصمیم گیر و تاثیرگذار اول در سیاست خارجی نمی دانند. به گونه ای که در سفر و در آمریکای لاتین بود که رییس جمهوری ایالات متحده به سه طریق برای رهبری عالی جمهوری اسلامی پیام فرستاد. هر سه مجرا هم علنی و دیپلماتیک است و به قاعده باید رییس جمهور ایران را مخاطب قرار می داد یا که رونوشتی هم برای او می فرستادند اما ترجیح باراک اوباما این بود که بوسیله سفیر سوئیس در تهران، سفیر خود در سازمان ملل و مهم تر این دو جلال طالبانی رییس جمهوری عراق پیام بفرستد. پیامی که گفته می شود، مضمون آن نگرانی رییس جمهوری آمریکا از تبعات عملی شدن تهدید به بستن تنگه هرمز را باز می تاباند و البته همین که دکتر ولایتی مشاور امور بین المللی رهبری گفته است « این پیام حرف تازه ای ندارد » و سخنگوی وزارت خارجه نیز به آن اشاره کرده به این معنی است که خبر اولیه نیویورک تایمز قرین به صحت بوده است.
اما محمود احمدی نژاد کجای این بازی است ؟ مشکل این است که قضیه تنگه هرمز جدی تر از آن است که او بخواهد در باره آن به ادبیات مرسوم خود فحش و فحش کشی کند !!!! چه اینکه، در محافل بین المللی هر سخن رییس جمهور یک کشور را موضع رسمی تلقی می کنند و بعد دیگر نمی توان آن را رفع و رجوع کرد. اوباما به نامه های قبلی محمود احمدی نژاد پاسخی نداده اما تاکنون دست کم دو نامه برای امام خامنه ای فرستاده است. شاید به تصویه های امیر قطر عمل می کند که مطابق اسناد ویکی لیکس به رییس جمهور آمریکا گفته بود مستقیما با رهبر جمهوری اسلامی مکاتبه کند و توجه خاصی به فرستادگان مختلف نشان ندهد.

در این فضا رییس مجلس شورای اسلامی نیز به فاصله کوتاهی از سفر وزیر امور خارجه ترکیه به تهران راهی این کشور شد. با توجه به این که محور این مذاکرات، میزبانی هسته ای آنکارا اعلام شد در این مورد نیز قاعدتا باید سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی به ترکیه می رفت چرا که علی لاریجانی تنها در سال های 84 و 85 مسئولیت پرونده هسته ای را بر عهده داشت و پس از آن جلیل مذاکرات را انجام می دهد. یکی از دلایل کم توجهی به سفر آقای احمدی نژاد رییس جمهور اصولگرای جمهوری اسلامی به کشورهای آمریکای لاتین را می توان همزمانی آن با سفر لاریجانی به ترکیه هم دانست. چرا که هم پرونده هسته ای اهمیت بیشتری دارد و هم ترکیه به بازیگر مهم تحولات منطقه تبدیل شده است. با این که گمان می رفت با روی کار آمدن حزب عدالت و توسعه، روابط تهران و آنکارا به مراتب گرم تر از گذشته شود و تا قبل از تحولات منطقه نیز این روند رو به توسعه بود اما چند اتفاق بر روابط دو کشور سایه انداخته است. یکی نقشی که ترکیه در بهار عربی برع عهده گرفت و خود را به مثابه الگو مطرح ساخت. نقشی که در صورت استمرار حضور اصلاح طلبان در حاکمیت جمهوری اسلامی شاید با ایران و سید محمد خاتمی شناخته می شد اکنون با ترکیه و رجب طیب اردوغان شناخته می شود. دیگری موضوع سوریه است در حالی که دو کشور ایران و ترکیه موضع کاملا متفاوتی دارند. تهران از بشار اسد حمایت می کند ولی آنکارا خواستار کنار رفتن اوست. هر چند که این موضع اخیر از سوی رقیبان اردوغان، احساساتی و به ضرر اقتصاد ترکیه توصیف شده و حاکمان نیز اگر بتوانند از این مرحله عبور کنند هرگز این دوران را از یاد نخواهند برد و روزی انتقام می گیرند. موضوع سوریه، اکنون به مهم ترین محور مورد اختلاف ایران و ترکیه بدل شده است. به جز این ها استقرار سپر موشکی ناتو نیز مایه نارضایتی جمهوری اسلامی است. نوع مواجهه و دخالت های ترکیه در کردستان عراق نیز یکی دیگر از محورهای اختلاف اما با درجه ریشتر کمتر است ! با این همه هیچ یک از دو کشور فرصت دیگری را وا نمی گذارد ! درست که نجات اقتصاد ترکیه از تورم ویرانگر دهه 80 میلادی به سیاست های کمال درویش اقتصاددان و نخست وزیر فقید آن - تورگوت اوزال - نسبت داده می شود اما جنگ هشت ساله ایران و عراق هر قدر برای دو کشور درگیر پرخسارت بود اقتصاد ترکیه را یاری رساند ! با این حال آنان خواستار جنگ دیگری در منطقه نیستند و مدام پیغام می آورند و می برند که هر دو طرف را از مواضعی که اتخاذ کرده اند عقب بنشانند و نرم کنند. اتفاقی که تا به حال نیافتاده است و گمان هم نمی کنم در آینده بیافتد !
سفر علی لاریجانی از این رو هم در کانون توجه رسانه های جهانی قرار گرفت و سفر احمدی نژاد را تحت الشعاع قرار داد که ابتدا گمان می رفت پیام آمریکا به تهران را داود اوغلو وزیر خارجه ترکیه با خود آورده بود و سفر رییس مجلس در واکنش به آن صورت پذیرفته و علت این که مقامات رسمی هر سه مجرای دریافت پیام اوباما را فاش ساختند همین بود که سفر لاریجانی و مذاکرات با ترکیه را از این قضیه جدا کنند و بگویند پیام را داود اوغلو به تهران نیاورده بود.

در همان روزهایی که محمود احمدی نژاد خارج از ایران به سر می برد هیأت های اجرایی وزارت کشور دولت او صلاحیت شماری از کاندیداها را که در بین آنها نمایندگان کنونی مجلس هشتم نیز حضور داشتند رد کردند. این در حالی است که در غیاب اصلاح طلبان و با شرط عجیب و محدود کننده مدرک تحصیلی فوق لیسانس شمار کاندیداها به نصف کاهش یافت و گمان می رفت شورای نگهبان در تعیین صلاحیت ها به زحمت چندانی نیافتد. اما پیش از آن که شورای نگهبان دست به کار شود، وزارت کشور تیغ برداشت و عده ای را حذف کرد. اعلام التزام نداشتن عده ای به اسلام و نظام و ولایت فقیه غالبا در مرحله بعد صورت می پذیرد و معمول این بوده که وزارت کشور بیشتر به بررسی انطباق شکلی بپردازد و وارد بحث های محتوایی نشود.
ناظران هنوز در بهت رد صلاحیت منتقدان دولت به دست خود دولت و تامل در این نکته بودند که این چگونه سامانه حقوقی است که صلاحیت شخص را دستگاه مجری و رقیب تعیین می کند که روزنامه دولت با تیتر درشت از « رد صلاحیت حامیان گفتمان احمدی نژاد » خبر داد تا این شایعه قوت گیرد که احتمال برکناری وزیر کشور و تعیین سرپرست به جای او در آستانه انتخابات مجلس هنوز منتفی نیست.
موضع احمدی نژاد در این باره هم تاکنون سکوت بوده است مثل سکوت در دیگر موارد از قبیل: سکوت در قبال تهدید به بستن تنگه هرمز و پیام اوباما، سکوت درباره افزایش تصاعدی قیمت دلار، سکوت در مقابل شایعه استعفای رییس کل بانک مرکزی در صورت افزایش نیافتن نرخ سود سپرده بانکی و سکوت در برابر انتساب رد صلاحیت منتقدان دولت به دستگاه زیر مجموعه دولت و تنها سخنی که تا چهارشنبه هفته گذشته از او شنیده شد این ادعا بود که در سازمان میراث فرهنگی به اندازه ده برابر گذشته کار شده است. البته این ده برابر مربوط به همین دولت و نسبت به چند سال است و اگر نه به نسبت گذشته: 50 برابر است: « از زمانی که آقای رحیم مشایی به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آمدند این سازمان متحول شد و حتی در بعضی از بخش ها به اندازه پنجاه، شصت سال قبل کار شده است. »



[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . برای ثبت نام در هیئت مجازی مادحین کلیک کنید]

 *******************************************************************

 

خبرخوش در مورد یارانه ها

 
 

آواپیک : : : رونمایی ازخبرخوش یارانه ای احمدی نژاد  : : :

-

خبرخوش در مورد یارانه ها

به گزارش خبر گذاری قدس انلاین رییس جمهور اواسط هفته آینده ,درهمایش اجرای قانون هدفمندی یارانه ها که اتفاقا در سالگرد اجرای قانون هدفمندی یارانه ها برگزار می شود, سخنرانی خواهد کرد و بنا به گفته وزیر اقتصاد و دارایی , قصد دارد از تریبون این همایش با مردم کشور سخن گفته وخبرهای خوشی از هدفمندی یارانه ها به مردم بدهد .
برای این همایش که در محل ساختمان قدیم مجلس برگزار میشود تدارک وسیعی دیده شد و علاوه بر تمام وزاری اقتصادی دولت ، معاونان رئیس جمهور ،استانداران و مسولان اقتصادی وزارتخانه ها و فعالان اقتصادی بخش خصوصی نیر به ان دعوت شده اند .
این همایش در روزی برگزار میشود که درست یکسال قبل از احمدی نژاد با حضور دریک برنامه تلویزیونی عملا اغاز هدفمندی را اعلام کرد , براساس انچه او در ان برنامه تلویزیونی عنوان کرد قرار بود , درآمد ناشی از آزاد سازی قیمت حاملهای انرژی به صورت ۵۰ درصد برای جبران قدرت خرید خانوار به شکل نقدی، ۳۰ درصد برای حمایت از تولید و کشاورزی و ۲۰ درصد برای جبران قدرت شرکتهای دولتی اختصاص یابد , حال انکه این درصدها تنها سه ماه دوام اورد و دولت که احساس کرد درسال ۹۰ پول برای پرداخت به مردم کم دارد این نسبت را به صورت ۸۰ درصد خانوارها و ۲۰ درصد تولید اصلاح کرد.

خبر خوش احمدی نژاد چیست:

امروز وزیر اقتصاد اینگونه عنوان کرد که رییس جمهور قصد دارد درسالگرد هدفمندی یارانه ها خبرهای خوشی از به مردم بدهد , هرچند که او نگفت این خبر خوش برای مردم خواهد بود یا خبری است که ممکن است تالم مردم از تاثیرات هدفمندی بر زندگی انها که اغلب ناخوشایند بوده را التیام بخشد .
درعین حال انجه که پیش بینی میشود این است که با توجه به پیش زمینه ها یی که طی روزهای اخیر از سوی دولتمردان اغاز شده و بیشتر به رپرتاژی برای هدفمندی شبیه است , روی تاثیرات هدفمندی بر زندگی مردم تاکید میشود و تلاش دارند اینگونه وانمود کنند که مردم از اجرای این طرح سود برده واکنون نیز از آن راضی هستند.
جمع بندی اظهارات مسوولان اقتصادی بویژه بکار بردن واژه فاز دوم یا مرحله دوم خود گواه این نکته است که احمدی نژاد احتمالا قصددارد اغاز مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را که حدود سه ماه قبل هم حرفهایی درباره ان زده بود را کلید بزند.
سخنگوی هدفمندی یارانه ها بارها از فاز دوم هدفمندی سخن به میان میاورد و رفع بسیاری از مشکلات این خوزه را به مرحله دوم حواله میدهد , وزیر نیرو از تغییر تعرفه های اب و برق در فاز دوم هدفمندی سخن میراندو وزیر نفت تاکید میکند تا اغاز فاز بعدی هدفمندی قیمت گاز و بنزین تغییر نمیکند , وزیر صنعت وتجارت از اجرای فازسوم هدفمندی برای بخش تولید خبر میدهد ومعاونش از فازدوم هدفمندی در بخش نان , هرچند که تولید کنندگان خیری از دوفاز قبلی ندیدند و عملا چیزی عاید انها نشد و نان هم اکنون به قمیت واقعی عرضه میشود , اما تمام اینها به ان اندازه که احمدی نژاد از سه برابر شدن یارانه نقدی به مردم خبر داد , جذاب نیست .
رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در مسیر اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها یک گام به سمت عدالت برداشته شد و با توجه به اینکه با قیمت امسال ۱۲۰ هزار میلیارد یارانه در سطح کشور توزیع شده و فقط ۴۰ میلیارد از آن به طور مستقیم به مردم پرداخت شده است و جا دارد که این مبلغ تا ۳ برابر افزایش پیدا کند.
این در حالی است که پس از این اظهارات نمایندگان مجلس که قانون هدفمندی را تصویب کرده بودند و کارشناسان اقتصادی , بنای مخالفت با افزایش یارانه ها را گذاشتند و انرا نه تنها غیر ممکن که باعث برهم ریختن اقتصاد کشور و مردم و شکست قانون هدفمندی دانستند, در عین حال و درمقام پاسخ یه این گروه معاون امور مجلس رئیس جمهورنیز درباره سخنان محمود احمدی نژاد مبنی بر امکان افزایش ۳ برابری یارانه ها گفت:امکان افزایش یارانه ها تا پایان اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها نه تنها ظرفیت بلکه تکلیف قانونی است.
وی افزود:امکان افزایش یارانه ها تا پایان اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها نه تنها ظرفیت بلکه تکلیف قانونی است لذا رئیس جمهور هم نگفته است که این افزایش در سال جاری یا در آینده ای نزدیک اتفاق می افتد.

میرتاج الدینی اظهار کرد: یک سوم یارانه هایی که در کشور به صورت غیر مستقیم توزیع می شود هدفمند شده و دوسوم دیگر همچنان باقی است که انشالله با برنامه ریزی که دولت در این خصوص انجام خواهد داد و با توجه به شرایط اقتصادی کشور و حمایتهای مجلس مراحل بعدی عملیاتی می شود و چنانکه دولت گام اول را با تدبیر و برخلاف پیش بینی های تورمی بالای ۶۰ درصدی که عده ای جامعه را از آن می ترساندند به خوبی برداشت به حول و قوه الهی گامهای بعدی را هم بر می دارد.
وی بار دیگر تاکید کرد: موضع رئیس جمهور کشورمان در این خصوص منطبق با قانون هدفمندی یارانه هاست و به کسانی که این سخن را رد می کنند پیشنهاد می شود قانون را دقیق مطالعه کنند تا ظرفیت افزایش ۳ برابری یارانه ها را در آن ملاحظه کنند.
درعین حال چندی بعد یک عضو هیئت رئیسه مجلس اینگونه عنوان کرد که دولت فعلاً موضوع افزایش ۳ برابری یارانه نقدی را پیگیری نمی کند و ظاهراً از دستور کار دولت خارج است.

منابع افزایش هدفمندی:

قطعا بسیاری از مردم به خاطر دارند که در ابتدای هدفمندی یارانه ها طرحی به نام خوشه بندی خانوارها در جریان قرار گرفت که به دلیل مخالف شدید مردم و عدم دقت در جمع اوری اطلاعات ان با مصوبه مجلس مبنی بر پرداخت مساوی به تمام مردم به فراموشی سپرده شد , اما سوالات سرشماری نفوس مسکن که بسیاری ازانها مرتبط با این موضوع بود , امکان اجرای دوباره انرا فراهم میکند , بویژه اینکه تلاش سازمان هدفمندی برای دست یافتن به اطلاعات درامدی مردم نیز به مراحل خوبی رسیده است .در همین راستامیتوان اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در فاز جدید را با شکلی متفاوت پیش بینی کرد , تفاوتی که طی روزهای گذشته سخنگوی ستاد تحول اقتصادی نیز به بخشهایی از ان اشاره کرده است و
محمدرضا فرزین اظهارمیدارد که موضوع حذف یارانه اقشار مرفه در حال بررسی است و کارهای کارشناسی برای آن در حال انجام است.
او درباره تغییر رقم یارانه نقدی نیز گفت: تا زمانی که فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها آغاز نشود رقم یارانه نقدی ثابت خواهد ماند اما وقتی مرحله دوم آغاز شد میزان بیشتری یارانه پرداخت می‌شود.
بنا براین به راحتی میتوان دریافت که در فاز دوم هدفمندی یارانه ها , رقم پرداختی به بخش پردرامد کشور حذف خواهدشد و از همین محل یارانه پرداختی به سایر اقشار افزایش خواهد یافت .
ازدیگر سو بنا به روایتی مقرر شده که قیمت سوخت تک نرخی شود , یعنی اینکه دیگر از بنزین ۴۰۰ تومانی سهمیه خبری نخواهد بود وحتی بنا برشایعات امکان افزایش قیمت بنزین به ۱۰۰۰تومان هم وجود دارد , از دیگر سود برای سال اینده مقررشده که پلکانهای مبلغ دریافتی از مردم بابت , اب وبرق وگاز شدیدتر شده وعملا جز بخش اندکی از مردم کشور قیمت این حاملهای انرژی برای سایر مردم ,افزایش قابل توجهی داشته باشد .
با جمع این موارد براحتی میتوان به این نتیجه رسید که پرداخت رقم دو یا سه برابر به کسانی که اسمشان درفهرست دریافت یارانه چندان دور ازذهن نیست .شاید به همین دلیل و برای جلوگیری از تبعات افزایش قیمتهادر دوربعدی است که ذخیره سازی کالاها در دستور کار قرارگرفته است .

تورم چه شد:

با تمام این مسایل رییس جمهور نیم نگاهی هم به تورم دارد , چرا که افزایش ۱۰ درصدی تورم در مدت اجرای هدفمندی و عملا دو برابر شدن تورم و بروز گرانی در بسیاری ازبخشها افتی است که این طرح بزرگ را تهدید میکند , هرچند که مسوولان اقتصادی کشور بر این باورند که با توجه به رقمهای ۶۰ و۷۰درصدی که درمورد تبعات هدفمندی عنوان میشد , رقم ۱۰درصد عددی به حساب نمیاید , اما باید توجه داشت که همین رقم باعث خواهد شد تا بسیاری از مردم که شاید در مرحله دوم رقمی به انها تعلق نگیرد , درمقابل ان مقاومت کنند .
اکنون باید منتظر ماند ودید که رییس جمهور واعضای کابینه اش که قرارا است خبر خوش را به مردم بدهند برای تبعات منفی هدفمندی یارانه ها چه تدابیری اندیشیده اند.

پیشنهاد می شود:

 

 *******************************************************************

نظر شما پیرامون اجرای فاز دوم هدفمند سازی یارانه ها چیست؟

 
 
 

قانون هدفمند سازی یارانه‌ها مشتمل بر 16 ماده و 16 تبصره است که در دی ماه سال 1388 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید. فاز اول این طرح ملی، 27 آذرماه 1389 کلید خورد و درحالی که برخی افراد و محافل رسانه ای از تورم 500 درصدی درصورت اجرای آن سخن می گفتند، واقعیت به گونه ای دیگر رقم خورد و بالاترین حد تورم در این مدت 20 درصد بوده است.
اکنون هم که بحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها به میان آمده است، برخی با توجه به تحریم ها فضای اقتصادی کشور را مناسب با آن نمی دانند اما دولت معتقد است «با بررسی های کارشناسی خود برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها آمادگی داشته و به همه جوانب نیز توجه دارد».
مجید نامجو، وزیر نیرو اعلام کرده «4 سناریو در مورد نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در ستاد هدفمندی مطرح و بررسی شده است»؛ ظاهرا نقطه مشترک این سناریوها افزایش قیمت بنزین، گاز و آب می باشد که با افزایش یارانه نقدی از سوی دولت همراه خواهد بود.
مدیر عامل سازمان هدفمندی یارانه ها هم گفته «در مرحله دوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، حداکثر یارانه ده میلیون نفر از دارندگان درآمدهای بالا حذف خواهد شد»؛ اما پس از مخالفت مجلس با حذف این افراد که توسط علی لاریجانی اعلام شد دولت تلاش دارد از خودانصرافی بخشی از قشر مرفه برای افزودن بر یارانه دیگر اقشار استفاده کند.
هرچند خواست دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در سال جاری اجرایی نشد اما بسیاری امیدوارند این اقدام در اوایل سال 1391 جامعه عمل به خود بپوشاند.
نظر شما دراین باره چیست؟ آیا شرایط کنونی برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها مناسب است؟ اقدام به "حذف افراد با درآمد بالا" را چگونه ارزیابی می کنید؟ نقاط قوت و ضعف فاز اول این قانون که باید راهگشای دولت برای فاز دوم آن باشند کدام است؟

 

 

 ******************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

در پارک وی privacypolicy شناسه اختصاصی سرور خدماتی (سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی)

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

parkway/California,94043(usa)

privacyequest@postini.com

privacypolicy شناسه ایمیل  سرور اختصاصی سایت

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

پیوند سایت سامد(ریاست جمهوری)privacypolicy لینک اصلی سایت رسمی ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

 به ویترین ایرانسلprivacypolicy شناسه ورود سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=www.gheraati.abdolsamad@iran.ir&profile=mobile&usermedium=tv&warning=1&vextwarning=&lang=en

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

ایمیل (پست الکترونیکی سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy))                         

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

ip سایت ایثار و مقاومت درسرور آمازون www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در (ایجیگول گوگل )  

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده )http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

(esarmir@yahoo.com)

آدرس شناسه سایت ایثار و مقاومت در بانک املاک و اطلاعاتی اینترنت بین الملل

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

شناسه سرچ آدرس این سایت و سایت های دیگر جهت رتبه سنجی آن در یاهو

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

شناسه آدرس سایت سامسونگ نیوز

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www.wzeu.ask.com

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: دو شنبه 21 فروردين 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com