سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 248
بازدید کل : 131916
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 70500 : خبر سرقت اطلاعات 3 میلیون كارت بانكی اعلام شد

 

عنوان 70500 : خبر سرقت اطلاعات 3 میلیون كارت بانكی اعلام شد + مردم نگران سرقت اطلاعات بانكي نباشند

1391/01/28 - 07:481391/01/28 - 07:48

تهران - مدیر اداره نظام های پرداخت بانك مركزی با اعلام جزییات سرقت اطلاعات سه میلیون كارت بانكی گفت: 30 تا 40 درصد از كارت های مذكور غیر فعال بوده و به همین دلیل سارقین نمی توانند هیچ اقدامی در خصوص آن ها انجام دهند.

در نشستی خبری افزود: البته با توجه به این كه كارتی در اختیار فرد سوء استفاده كننده نبوده و رمزی نیز نداشته است، امكان برداشت از حساب ها وجود ندارد.

وی با بیان آن كه بانك مركزی روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته توانست از طریق مركز امنیتی كنترل (كاشف) این تهدید امنیتی را رصد كند افزود: اقدامات لازم روز جمعه انجام شد و روز شنبه اطلاع رسانی در این زمینه صورت گرفت.

این مقام مسئول در خصوص عامل این تهدید امنیتی گفت: فرد مذكور در وبلاگی ادعای دارا بودن اطلاعات امنیتی كارت های بانكی را كرده بود ، اما وی هیچ تماسی با بانك مركزی نداشته است.

به گفته وی ، بانك مركزی پس از شناسایی و كنترل این تهدید، كارت های مشكوك را غیر فعال كرده و از مردم خواست از طریق خودپردازها رمز كارت های خود را تغییر دهند.

حكیمی، تهدید امنیتی سیستم بانكی را غیر جدی دانست و گفت: ماهیت اطلاعات فرد سارق، حساس نیست و بنابر این بانك مركزی كارت هایی كه دارای مخاطرات بیشتری بودند را غیر فعال كرد.

مدیر اداره نظام های پرداخت بانك مركزی از دارندگان كارت ها درخواست كرد كه نسبت به تغییر رمز خود اقدام كنند و برای افزایش ضریب اطمینان، هر سه ماه یك بار این كار را انجام دهند، ضمنا از رمز های ساده نیز استفاده نكنند.

وی با اشاره به برنامه بانك مركزی برای تغییر رمز كارت های بانكی از اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری گفت: این تهدید موجب شد تا این برنامه زودتر اجرایی شود.

مدیر اداره نظام های پرداخت بانك مركزی با اشاره به اینكه فرد مدعی دارنده اطلاعات هیچ اطلاعات اینترنتی در مورد بانك ها ندارد گفت: تاریخ انقضا و كد ‍CVV2 هیچ جا ذخیره نمی شود و بنا بر این امكان سوء‌استفاده اینترنتی از بانك ها وجود ندارد.

وی با اشاره به دقیق تر شدن قوانین و مقررات ناظر بر خدمات بانكی و پرداخت ها افزود: از این پس سخت گیریهای جدی برای شركت های تولیدكننده كارت های اعتباری انجام خواهد شد تا امكان سوء‌استفاده كاهش یابد.

حكیمی با تصریح این نكته كه هیچ برداشتی در راستای این تهدید از حساب های بانكی انجام نشده گفت: مشتریان خدمات بانكی باید از این پس برای عملیات بانكی خود از سایت های غیر مجاز استفاده نكنند تا اطلاعاتشان لو نرود.

وی در خصوص دستگیری عامل این تهدید بانكی افزود: بانك مركزی در این زمینه هیچ اطلاعی ندارد و مراجع امنیتی پیگیر موضوع هستند.

حكیمی عدم بایگانی صحیح اطلاعات در شركت تولیدكننده كارت ها را دلیل بروز این مشكل اعلام كرد و گفت: كلیه عملیات این شركت تحت نظارت بانك مركزی قرار گرفته تا تصمیم گیری در مورد توقف یا ادامه فعالیت آن انجام شود.

 ***********************************************************************************************

مدير کل اداره نظام‌پرداخت‌هاي بانك مركزي:

1391/01/28 - 07:481391/01/28 - 07:48

1391/01/28 - 07:48 1391/01/28 - 07:48

ناصر حكيمي مدير کل اداره نظام‌پرداخت‌هاي بانك مركزي در گفتگوي ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان این مطلب گفت: سرقت بعضي از اطلاعات عمليات كارت هاي روي پايانه هاي شركت هاي خصوصي انجام تراكنش مي كردند اطلاعات كه توسط مسولين خود شركت به سرقت رفته بواسطه نوع كارش به اطلاعات دسترسي پيدا كرد بخشي از اطلاعات كه در وب سايت اينترنتي منتشر براي اداره اموره مورد نياز بوده است.
به گزارش
خبراقتصادی، وي اضافه كرد: دو اتفاقي كه همزمان صورت گرفته سهل انگاري نرم افزاري بايگاني مناسب انجام نشده و كنترل داخلي و تضمين كامل از اين شركت اخذ نشده است.
حكيمي با تاكيد براينكه براي رفع دغدغه هاي مردم اين نكته را متذكر شوم افزود: چه اطلاعاتي به سرقت رفته نكته اساسي شامل شماره و كد 14 رقمي رمز اول كدشان در رشته عددي وجود داشت با استفاده از اين كارت هيچ هيچ كاري را انجام داد و نكته ديگر اينكه رمز كارت را بايد بداند در اين سرقت هيچ كدام از اين دو مولفه نبوده است.
وي تصريح كرد: يك مركز كنترل را ايجاد كرديم بنام مركز كنترل كاشف كه رصد اخبار و رويدادهاي امنيتي را گزارش مي دهد با تمام دست اندركاران موضوع را درميان گذاشتيم از جمله نهادهاي انتظامي، پليس فتا امنيت قضايي و بانكي كه تميدات لازم را انجام دادند و اطلاع رساني شفاف بخش از مشكلات را حل مي كند.
حكيمي گفت: پس از دريافت هشدارهاي لازم از سوي مركز فوريت‌هاي امنيتي بانك‌ها يعني همان كاشف بانك مركزي روز جمعه حدود 1.5 تا 2 درصد كارتهاي بانكي را غيرفعال كرده يعني چيزي حدود سه ميليون كارت را و روز شنبه اطلاعيه‌اي براي تغيير رمز كارتهاي بانكي به مردم اعلام كرده كه رمز‌هاي كارتهاي بانكي خود را از طريق مراجعه به شعب صادر‌كننده كارت و يااز طريق خودپردازها تغيير دهند.
وي تصريح كرد: درحال حاضر بانك مركزي به منظور تسهيل در امر تغيير رمز كارت‌هاي بانكي سيستم تغيير رمز خودپردازها را فعال نگه داشته تا مردم بتوانند با مراجعه به دستگاه هاي خودپرداز اقدام به رمز كارتهاي بانكي خود كنند.

** غيرفعال كردن كارت هاي در معرض خطر
مدير کل اداره نظام‌پرداخت‌هاي بانك مركزي اظهار داشت: کارتهایی که در معرض خطر بودند را غیر فعال کردیم و مجبور به تغییر رمز کارت ها شدیم بنابراین نتیجه بررسی نشان می دهد تهدید جدی ، هیچ هک و دسترسی غیرمجاز به حساب های مشتریان بانکی صورت نگرفته است .
وي اظهار اميدواري كرد: بدون وجود كارت و رمز كسي نمي تواند حتي خريد اينترنتي را انجام دهد براي خريد اينترنتي بايد چهار مولفه شماره كارت، رمز، تاريخ انقضا كارت و كد cv2 كد چهار رقمي را بايد شخص به همراه داشته باشد بنابراين هيچ خريد اينترنتي صورت نگرفته است.
حكيمي تاكيد كرد: بحث امنیت در لایه های مختلف است باید پردازش شود و اطلاعات مناسب به لایه های بعدی بدهد و شرکت کاشف یک مرکز کنترل شبکه و فوریت های بانکی را در سطح شبکه رصد می کند و در یک فصل به بانک ها گزارش می دهد.

** رشد امنیت در پوشش شبکه بانکی
حکیمی اضافه کرد: در طول سال های گذشته پوشش امنیت با رشد مواجه بودیم سیستم ها امن، نیروی انسانی که سیستم را راهبری می کرد و خود کاربر که این سه مولفه در کنار هم کار می کردند تا امنیت لازم را برای شبکه تامین کنند.
وی تصریح کرد: با توجه به رشد سریع کارت ها صادر، پایانه ها نصب و با میزان استقبال خوب مردم روبه رو شد.بنابراین سال گذشته که انجام این کار شروع شد بلافاصله یک برنامه جامع امنیت در عملیات گسترده به کمک بانک مرکزی در دستور کار خود قرارداد و جلوی بحران ایجاد شده را گرفت.

*** نباید لاف پوشی شود
حکیمی اضافه کرد: یکی از اهداف کاشف این بود که اگر تهدیدی در سطح جامعه یا چندین بانک و یا تعدادی از مشتریان را دربرگیرد به مقام ناظر پولی اطلاع رسانی دقیق ارائه دهد و ماموریتی که در نظر گرفتیم هر تهدید امنیتی که اتفاق می افتد نباید لاف پوشی شود باید خبررسانی دقیق صورت گیرد تا اقدام سریع برای منافع سپرده گذاران انجام شود و در این خصوص اقدامات تامینی قبل از خبرهای منتشر شده صورت گرفته است.

** مجبور به تغییر رمز کارت ها بانکی
وی با تاکید براینکه ما بدترین وضعیت را انتخاب کردیم افزود: کارتهایی که در معرض خطر بودند را غیر فعال کردیم و مجبور به تغییر رمز کارت ها شدیم بنابراین نتیجه بررسی نشان می دهد تهدید جدی ، هیچ هک و دسترسی غیرمجاز به حساب های مشتریان بانکی صورت نگرفته است و یک گزارش توسط شرکت های خصوصی به دلیل سهل انگاری و سوء مدیریت توسط آن شخص منتشر شده است.
وی اضافه کرد: رمز که بانک به مشتریان داده باید هر سه ماه یکبار تعویض شود ممکن است رمز کارتشان را در جایی نوشته یا در کنار برخی افراد گفته باشند بنابراین تغییر رمز کارت هر سه ماه یکبار عمل پسندیده است و با برنامه ریزی انجام شده کسانی که مدت طولانی اقدام به تغییر رمز خود نشده اند در داخل سیستم شناسایی و براساس زمانبندی مشخص رمزشان تغییر پیدا می کند.

** جدی گرفتن تهید امنیتی شاید به کولاک تبدیل شود
وی با تاکید براینکه تهدید امنیتی را باید جدی بگیریم در غیر اینصورت تبدیل به کولاک می شودگفت: اقدام مقتضی که بانک مرکزی به عنوان مقام ناظر سریع انجام داد این بود که پس از دريافت هشدارهاي لازم از سوي مركز فوريت‌هاي امنيتي بانك‌ها يعني همان كاشف بانك مركزي روز جمعه حدود 1.5 تا 2 درصد كارتهاي بانكي را غيرفعال كرده يعني چيزي حدود سه ميليون كارت را و روز شنبه اطلاعيه‌اي براي تغيير رمز كارتهاي بانكي به مردم اعلام كرده كه رمز‌هاي كارتهاي بانكي خود را از طريق مراجعه به شعب صادر‌كننده كارت و يااز طريق خودپردازها تغيير دهند.
مدیر کل اداره نظام پرداخت های بانک مرکز اظهار داشت: درحال حاضر بانك مركزي به منظور تسهيل در امر تغيير رمز كارت‌هاي بانكي سيستم تغيير رمز خودپردازها را فعال نگه داشته تا مردم بتوانند با مراجعه به دستگاه هاي خودپرداز اقدام به رمز كارتهاي بانكي خود كنند.
حکيمي در رابطه با بررسي‌هاي انجام شده در خصوص تهديد اتفاق افتاده در روزهاي اخير براي سيستم امنيتي بانكها در راستاي جمع‌آوري اطلاعات دارندگان كارتهاي عضو شتاب تصريح كرد: اقدامات لازم در اين رابطه تا كنون به خوبي از سوي مسئولان بانك مركزي انجام شده كه مهمترين آن غيرفعال سازي حدود 3ميليون كارت بانكي از مجموع 165 ميليون كارت بانكي موجود در كشور مي‌باشد..
وي تصريح كرد: ماهيت اطلاعات ارائه شده از سوي فرد مورد نظر كه در يك از شركت‌هاي تهيه سيستم‌هاي نرم‌افزاري براي بانك‌ها فعاليت مي‌كرده اصلا حساس نيست و با توجه به اينكه امنيت اطلاعاتي براي بانكها كاملا ضروري است بانك مركزي در راستاي اجراي افزايش ضريب امنيتي كارتهاي بانكي مردم اطلاعيه‌ روز شنبه را صادر و از مردم خواسته كه رمز كارتهاي بانكي خود را با مراجعه به دستگاههاي عابربانك و يا شعب صادركننده كارت بانكي رمز خود را تغيير دهند.

*** نبود تهدید برای کاشف در سیستم بانکی
حکیمی اظهار داشت: نکته اساسی هماهنگی اطلاعات بین نهادهای درگیر است اگر اتفاق افتاد نهادهای مربوطه اطلاع رسانی خواهند کرد و پهنان کاری هم در میان نیست و در اهداف بزرگ چیز محرمانه جایی ندارد بنابراین کوچکترین تهدیدی برای کاشف وجود ندارد بعد از زمان کوتاه کارش را شروع کردو بانک مرکزی ظرف کمتر از 24 ساعت اعلامیه منتشر کرد و اطلاعات را در اختیار مشتریان قرار داد.

*** اطمینان خاطر به هموطنان
وی تصریح کرد: دو تا اطمینان خاطر را به مردم می دهم که هیچ هک و نفوذی دسترسی به حساب مشتریان و برداشت غیرمجاز از حساب ها اتفاق نیفتاده رد کارت در برخی پایانه می ماند رسیدگی می کنیم که در کجا تراکنش شده است و تمام رخدادهای کوچک و بزرگ چه به صورت شایعات واصلی را رصد می کینم و به هموطنان خبررسانی خواهیم کرد.
مدیر کل ادراه نظام پرداخت های بانک مرکزی تاکید کرد: تا كنون هيچ اطلاعي مبني بر برداشت از حساب كارتهاي بانكي به ما اعلام نشده است و با اطمينان كامل اعلام مي‌كنيم كه موضوع پيش‌آمده در روزهاي اخير به طور كامل از سوي بانك مركزي در حال بررسي است واگر كسي اطلاعي در خصوص برداشت احتمالي از كارت‌هاي بانكي دارد مي‌تـواند آنرا در اختيار ما قرار دارد.
حكيمي درباره ادعاي فرد مطرح شده در خصوص هك كردن تمامي اطلاعات موجوددر كارتهاي بانكي با رد اين موضوع اظهار داشت: صرفا محلي كه از سوي اين فرد ادعا شده در مورد عمليات روزانه بانكي بوده و ساير عمليات‌هاي درج شده در كارتهاي بانكي همچنان مانند گذشته انجام مي‌شود.
وي در ادامه افزود: هيچ مشكلي براي حساب‌هاي مردم به وجود نيامده و به هيچ طريق ممكني دسترسي به حسابها تا به امروز اتفاق نيفتاده است همچنين تا جايي كه به ما مربوط است نحوه برداشت ها مورد بررسي قرار گرفته به همين منظور توصيه بانك مركزي تغيير رمز كارتهاي بانكي توسط مردم است كه از آنها مي‌خواهيم اين توصيه را به منظور حفظ ضريب امنيتي هر سه ماه يكبار با مراجعه به دستگاه‌هاي خودپرداز و يا شعب صادركننده كارت به مرحله اجرا بگذارند.

*** رد شایعه توقف در ارائه خدمات صورت نگرفته
مدير کل اداره نظام پرداخت‌هاي بانك مركزي با رد شايعه توقف ارائه خدمات اينترنتي بانكها از سوي بانك مركزي گفت: هيچگونه توقفي در اين راستا اتفاق نيفتاده و صرفا علت توقف ارائه خدمات اينترنتي برخي از بانكها مانند بانك ملي مربوط به اقدامات داخلي خود بانكها به ويژه ذخيره‌سازي اطلاعاتي اينترنتي كاربران بانك مي‌باشد.
وي افزود: تا كنون در مورد جمع آوري اطلاعات كاربران دارنده كارتهاي عابر بانك فقط اين يك مورد اتفاق افتاده كه اين امر به دليل افزايش روزافزون استفاده از خدمات بانكداري الكترونيكي مي‌باشد كه باعث افزايش حجم فعاليت‌ها نسبت به گذشته شده است.

*** غیر فعال شدن 2/5 میلیون کارت
مدير کل اداره نظام پرداخت‌هاي بانك مركزي با تاكيد بر اين موضوع كه بانك مركزي دنبال ايجاد سيستم امنيت مديريت ارتباط است، گفت: در حال حاضر مركزي وجود دارد كه تمام تهديدات الكترونيكي را به طور شبانه‌روزي رصد مي‌كند كه اين مركز به طور اختصار كاشف نام دارد. اتفاق پيش آمده در روزهاي اخير توسط اين مركز رصد و گزارش اوليه آن روز چهارشنبه به بانك مركزي ابلاغ شد و بانك مركزي در روز پنج‌شنبه پس از تكميل بررسي‌ها برنامه اي را براي غيرفعال‌سازي حدود2/5 ميليون كارت يعني 1.5 تا 2 درصد كارت‌هاي بانكي كشور را در دستور كار خود قرار داد كه روزگذشته اين كار توسط بانك مركزي انجام شد. که البته حدود یک‌سوم از این کارت‌ها مدت اعتبار خود را از دست داده و یا غیرفعال شده‌اند.
وی با بیان اینکه در سال 90 ضعف نرم افزاری برطرف شده است گفت: شرکت ها برای راهبری پایانه ها از شرکت های خاصی استفاده می کنند و شرکت ثبت نام کنند خودش ارائه خدمات می دهد و تقریبا به این نتیجه رسیدیم که دسترسی به اطلاعات را دارند و ممکن است با انتشار اطلاعات عواقب جدی در در حسابه های بانکی به وجود آید و طبق مصوبه شورای پول و اعتبار برای سال 90 جز ماموریت طرح ایجاد الکترونیک اعتبار کارتی در دستور کار قرار گرفت و در اوایل بهمن ماه سال گذشته با ماموریت افزایش سطح نظارت در عملیات راه اندازی شد.
حکیمی تاکید کرد: ساختار بانک مرکزی یک نظارت کلی بر وضعیت مالی و عملکرد آنها است برای اینکه این مسایل ریز شود هرگونه اشکال اتفاق می افتاد وتشخیص دادیم که نیازمند به کارشناسی فنی و گسترده هستیم به عنوان بانک ماموریت شبکه الکترونیک پرداخت کارتی با عنوان شبکه شاپرک راه اندازی شد و یک شبکه واحدی بود و شرایط ورود به آن طوری بود که شرکت ها بعد از احراز کامل استانداردهای فنی و اجرایی به شاپرک دسترسی پیدا می کردند.

*** جنبه های متفاوت شاپرک
مدیر کل اداره نظام پرداخت های بانک مرکزی اظهار داشت: شبکه شاپرک دو جنبه دارد یکی استاندارهای امنیتی ، عملیات کارت، داده، چگونگی تولید و ذخیره و بایگانی و مدیریت را برعهده دارد و اشخاصی که کار می کنند باید چه صلاحیتی داشته باشند جابجایی نیروی شاخصه شرکت ها را تشکیل می دهد آیا از سامانه نرم افزاری استفاده می کنند و می تواند از بوته آزمون شاپرک موفق بیرون بیاید و اگر شرکتی آزمون ها را طی نکند وارد شبکه نمی شود.

1391/01/28 - 07:481391/01/28 - 07:48

 1391/01/28 - 07:481391/01/28 - 07:48

 ******************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

در پارک وی privacypolicy شناسه اختصاصی سرور خدماتی (سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی)

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

parkway/California,94043(usa)

privacyequest@postini.com

privacypolicy شناسه ایمیل  سرور اختصاصی سایت

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

پیوند سایت سامد(ریاست جمهوری)privacypolicy لینک اصلی سایت رسمی ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

 به ویترین ایرانسلprivacypolicy شناسه ورود سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=www.gheraati.abdolsamad@iran.ir&profile=mobile&usermedium=tv&warning=1&vextwarning=&lang=en

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

ایمیل (پست الکترونیکی سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy))                         

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

ip سایت ایثار و مقاومت درسرور آمازون www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در (ایجیگول گوگل )  

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده )http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

(esarmir@yahoo.com)

آدرس شناسه سایت ایثار و مقاومت در بانک املاک و اطلاعاتی اینترنت بین الملل

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

شناسه سرچ آدرس این سایت و سایت های دیگر جهت رتبه سنجی آن در یاهو

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

شناسه آدرس سایت سامسونگ نیوز

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www.wzeu.ask.com

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: دو شنبه 28 فروردين 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com