سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 375
بازدید کل : 132043
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 90600 : در آستانه صدمین سفر استانی؛ مردی که خستگی در او راه ندارد

 عنوان 90600 : در آستانه صدمین سفر استانی؛ مردی که خستگی در او راه ندارد + چرا اکثر نمایندگان مجلس هشتم رأی نیاوردند؟ + از غیب شدن یک مسئول هدفمندی در استودیو تاگله گوسفند در پارک مرکزی شهر + ساركوزي به ميهمان جديد اليزه تبريك گفت + کلینتون: بحرین متحد ارزشمند آمریکاست

 

 

در آستانه صدمین سفر استانی؛ مردی که خستگی در او راه ندارد

 

 

شاید برای برخی که خیال ریاست جمهوری در سر می پرورانند، دیدار مستقیم با مردم خوشایند نباشد زیرا احیای این رسم و مرام اسلامی و تبدیل شدن آن به یک رویه، برای تن پروران خوشایند نیست

شبکه ایران: امیر طاهر حسین خان / به واقع کدام نظام حکومتی در دنیای امروز چنین امکانی را فراهم می کند که یک رییس دولت صد بار در طول قریب به 7 سال با مردم از تمام طیفها از نزدیک دیدار کند و این دیدارها به محفلی برای بیان احساسات پاک و راستین مبدل گردد؟ شاید ایستادن دختری در مقابل خودروی رییس جمهور و سپس عبور از کنار محافظان و درد دل با ایشان نماد دیگری باشد که بدانیم رییس جمهور مردمی و مکتبی کشورمان ازدردها و مصائب مردم آگاهی دارد و بهتر از تمام مسئولان ریز و درشت با مردم در تماس بوده است.

این جمله را یادمان هست : " یک رییس جمهور نباید برای افتتاح یک جوی آب از مرکز خارج شده و به آن شهرستان برود". این حرفیست که بسیاری از رسانه های وابسته به نظامهای غربی و حتی برخی رسانه های مربوط به حکومت های ارتجاعی منطقه به نوعی آن را بیان می کنند. البته رسانه های حرفه ای غربی و اتاق فکرهای حکومت های لیبرال و سوسیال و... خیلی خوب می دانند و می فهمند که چنین کاری چقدر دشوار و چقدرعالی و با ارزش است.

حتی گاهی میبینیم که تلاش می کنند چنین برنامه هایی داشته باشند و با مردم تماس مستقیم برقرار کنند اما مشکلات فراوان و لاینحلی در مقابل آنان وجود دارد که اولین آنها را می توان اینطور عنوان کرد که چنین مردی را که بتواند به عنوان یک رییس دولت به این تعداد سفر استانی با چنین مشقت غیر قابل توصیفی دست بزند سراغ ندارند و مسئولین دولتی در این کشورها هرگز در این حد از توانایی و پویایی نبوده اند.

دومین علت عدم توفیق آنها در برقراری چنین ارتباطی این است که بر خلاف ادعای آنها مبنی بر مردمی بودن ، اکثر نظام های غربی نماینده احزاب هستند تا نماینده مردم. بنابراین حضور آنها در میان مردم هرگز با استقبال و روندی خوشایند روبرو نخواهد بود. درست به همین دلیل است که در این نظام ها جلسات و دیدارهای حزبی بسیار گسترده تر و مهمتر از دیدارهای مردمی است.


 

به واقع کسانی که در امور اجرایی و پروژه های عمرانی دستی بر آتش دارند و از نزدیک با مشکلات و چالشهای موجود آشنایی دارند به نیکی می دانند که حضور مستقیم مقامات مسئول در بین آحاد ملت چه ارزشی دارد . در حالیکه که گاه شاهدیم حتی مقامات محلی از روی رخوت و تن پروری از نظارت مستقیم و حضور در پروژه ها طفره می روند ، حضور رییس دولت و آشنایی و برخورد از نزدیک با مشکلات موجود ارزشی بی نهایت بالا دارد و هرگز هیچ انسان آگاه و بی غل و غش با هر گرایش سیاسی را نمی توان یافت که این ارزشمندی را نفی کند مگر اینکه همانطور که گفتیم از روی جهل و بی خبری و یا اغراض سیاسی باشد.

اما مسئله فرهنگی شاید مهمترین بخش موضوع باشد. وقتی رییس جمهور در یک شهرستان و یا حتی یک روستا حضور پیدا می کند و با ریش سفیدان قوم و یا نماینده های صنوف و نمایندگان طیفهای مختلف مردم و در مواردی خود مردم به شکل موردی از نزدیک دیدار می کند و آنها راحت و بدون واسطه حرفها ودردهای خود را بیان می کنند ، کیست نداند چنین کاری چه ارزش بی اندازه ای دارد و هیچ کاری نمی تواند جایگزین دیدار از نزدیک باشد.

جالب اینجاست برخی مدعیان حقوق مردم و مستضعفان ، ادعا می کنند رییس دولت باید در مرکز بنشیند تا عواملش مشکلات را برایش گزارش دهند. البته که رییس دولت در هر لحظه با تمام نقاط کشور در تماس است و به هر مشکلی در هر جایی باید پاسخگو باشد، اما این هرگز جایگزین "ضرورت" دیدار از نزدیک با اقشار مردم در تمام سطوح کشور نیست و باید پرسید رییس دولت در مرکز چه کاری را رها کرده است و چه کاری بر زمین مانده است که با حضور در مرکز فقط می توان به انجام آن پرداخت ، که حالا دست زدن به سفرهای استانی و به جان خریدن چنین مشقتهای عظیمی مایه اعتراض آنها می شود؟


 

 

 

چه بسیار در سخنان بزرگان دین ماست که حاکمان را به شنیدن حرف و درد دل مردم دعوت می کنند و آنها را به حضور بی واسطه و دیدار مستقیم با مردم فرا می خوانند. علاوه بر اقشار مردم باید بسیاری از دولتیان و بسیجیان و نظامیان و سایر اجزاء بدنه نظام را نیز در نظر بگیریم که برای حل مشکل مردم و رفع تهدیدات و خطرات در حال خدمت و فعالیت می باشند و حضور مستقیم رییس جمهور در میان آنها و نظارت رییس جمهور و شنیدن گزارش های مورد نظر و همینطورآگاهی از میزان رضایت و یا انتقاد احتمالی مردم از عملکرد این دستگاه ها و در نهایت بررسی کمبودها و گلایه های خود این مسئولان محلی و استانی و دلگرمی آنها از حضور رییس جمهور تا چه میزان بر بهبود و تسریع امور می افزاید و چه تکانه های مثبتی در همین حضورها حاصل می شود که نتیجه آن کاستن از بوروکراسی های طاقت فرسا و افزودن بر طراوت و شادابی دستگاه هاست.


 

 

 

در نظر بگیریم که رییس دولت به جای صد سفر استانی ده سفر انجام می داد و در مرکز به گپ و گفت با احزاب و سردسته های آنان می پرداخت ، آنگاه آیا مردمی که در سیستان و هرمزگان و فارس و ... بودند احساس نمی کردند که تمام ایران در تهران خلاصه شده است و دور بودن رییس دولت از دستگاههای اجرایی در شهرستانها رخوت و بی انگیزگی در میان آنها به وجود نمی آورد؟


 

 

 

آیا عده ای گمان می کنند که رییس دولت فقط برای افتتاح پروژه باید در شهرستانها حضور یابد و دیدار مستقیم با مردم و مسئولان اهمیتی ندارد؟ البته شاید برای برخی که خیال ریاست جمهوری در سر می پرورانند این موضوع خوشایند نباشد زیرا احیای این رسم و مرام اسلامی و تبدیل شدن آن به یک رویه، برای تن پروران خوشایند نیست. آنها دوست دارند در مرکز بمانند و گزارشها را از نقاط مختلف کشور برایشان ارسال کنند و دیگران هم آنها را برایشان بخوانند!

 

 

 

*********************************************************************

 

چرا اکثر نمایندگان مجلس هشتم رأی نیاوردند؟

 

 
 
پرونده انتخابات مجلس نهم بسته شد. قریب به 200 نفر از نمایندگان مجلس هشتم از راهیابی به مجلس نهم بازماندند. طبق بررسی‌های انجام شده حدود 40 نماینده سرشناس مجلس هشتم به دلایل مختلفی موفق به کسب آرای لازم از سوی مردم نشدند.
مصطفی کواکبیان،قدرت‌الله علیخانی، داریوش قنبری و محمدرضا خباز از اعضای فراکسیون اقلیت در مجلس فعلی‌اند که نتوانستند وارد بهارستان شوند.
حمیدرضا کاتوزیان، اسدالله بادامچیان، زهره الهیان، پرویز سروری، حسین فدایی، حسن غفوری‌فرد، علی عباسپور و ولی اسماعیلی نیز از اعضای موثر در فراکسیون اصولگرایان هستند که نتوانستند به مجلس نهم راه یابند.
جهانبخش محبی‌نیا، محسن کوهکن، امیدوار رضایی و سید جاسم ساعدی از اعضای هیأت رییسه کنونی مجلس هستند که آن‌ها نیز از ورود به مجلس بعدی جا ماندند.
جواد آرین‌منش، عفت شریعتی، حسین ابراهیمی، عبدالله کعبی، سیدعماد حسینی، سیدجواد زمانی، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، هادی مقدسی، سیدکاظم دلخوش، علی شاهرخی، سیدعلی ادیانی‌راد و محمدمهدی مفتح از دیگر نمایندگان شناخته شده در مجلس هشتم هستند که برای ورود به مجلس بعدی ناکام ماندند.
در مورد تغییر سلیقه مردم دیدگاه های مختلفی وجود دارد. برخی مخالفت های متوالی مجلس با دولت را سبب این امر می دانند. عده ای بدون در نظر گرفتن رابطه دولت و مجلس قایلند که مصوبات مجلس آنگونه که باید در رفع مشکلات مردم کارگشا نبوده است.دیدگاه شما در این مورد چیست؟ چرا اکثر نمایندگان مجلس هشتم رأی نیاوردند؟
 
*********************************************************************
 

از غیب شدن یک مسئول هدفمندی در استودیو تاگله گوسفند در پارک مرکزی شهر

مسئولان یه مقدار یاد بگیرن چطور باید اختلافها رو حل کرد ؟ جرزنان انتخاباتی هم لااقل از این بابا سارکوزی یاد بگیرن ،‌غیب شدن یک دفعه یکی از مسئولان سازمان هدفمندی از دیگر سوژه های صرفا جهت اطلاع است .

خبرنگار: سلام ؛ احتمالا حدس زدید این هفته با دستای خیلی پر اومدیم، به خصوص اینکه یک هفته هم به خاطر انتخابات نبودیم ، البته حدستون درسته چون تا دلتون بخواد موضوع جهت اطلاعی وبگو مگویی داریم.اما برای احترام به وحدت و همدلی برنامه رو با این صحبتها شروع می کنیم که نشون می ده حتی در اوج اختلاف و درگیری می شه به فکر آرامش مردم و جامعه بود و اختلافاتُ میون مردم نکشوند.

یاد بگیرند مسئولان و مدیران
(سخنان شهید رجایی در 17 اسفند 59 یعنی سه روز بعد از اینکه بنی صدر غائله 14 اسفند رو به پا کرد بود و اختلاف بین مسئولین بالا گرفته بود: "هم میهن عزیز!برادر ، خواهر ! ای تویی که در جبهه جنگ ، در خانه ، در اداره ، پیش خودت می گویی چه می شد که این تصمیم گیرندگان بالای مملکت با هم می نشستند و اختلافشان را حل می کردند ؟ من به تو اطلاع بدهم که روز دوشنبه رییس جمهور، نخست وزیر ، رییس شورای عالی قضایی، دادستان کل کشور، وزیر کشور دور هم نشستیم ، ناهاری هم خوردیم ، گفتیم و خندیدیم . حتی درباره دو وزیر هم نزدیک به توافق شدیم و امروز هم توافق کردیم")
خبرنگار: گرفتند مسئولین ! داره میگه میشه نشست اختلافاتو حل کرد و میون مردم نکشوند.

جرزنان انتخاباتی حداقل از سارکوزی یاد بگیرند
(سخنان نیکلا سارکوزی بعد از شکست در انتخابات)

خبرنگار: سارکوزی با همه بد آموزیهای سیاسی وغیر سیاسیش بعد از اینکه تو انتخابات فرانسه رای نیاورد حرفهایی زد که بد نیست اونایی که تو انتخابات رای نیاوردند و جر زنی کردند و بلوا راه انداختند خوب گوش کنند.
سارکوزی گفت: شکست رو پذیرفته ، به رقیبش تلفن زده تبریک گفته ، و هوادارانشم فقط باید به سربلندی کشورشون فکر کنند و نه برد و باخت .
پلاتو: سارکوزی هم با همه احوالاتش فهمیده که بین منافع ملی و رقابت های جناحی باید فرق گذاشت.

گله گوسفند در پارک مرکزی شهر
(آیتمی از خوزستان که یک گله گوسفند وارد پارک مرکزی شهر شوشتر شدند و سگهای گله به تصویر بردار حمله می کنند)
خبرنگار خوزستان: اینجا شوشتره ، اینم پارک اصلی شهر ، ظاهرا این گوسفندها پارک رو کاملا تصاحب کردند، و بیرون برو هم نیستند، تازه فقط گوسفند هم نیست، علاوه بر اون احشام اشغالگر انتقاد پذیر هم نیستند و اینجوری از خجالت تصویر بردار ما در میاند.

غیب شدن یک مسئول هدفمندی در استودیو !
(حضور آقای اوجی، خبرنگار گروه اقتصادی واحد مرکزی خبر در استودیوی خبر 14 برای توضیح درباره تمدید مهلت برای مراجعه به سایت هدفمندی یارانه ها به منظور اعلام عدم انصراف از دریافت یارانه)
خبرنگار:باور کنید یکی از مسئولان هدفمندی تا چند دقیقه قبل از پخش خبر 14 تو استودیو بود اما رئیسش تلفن بهش زد و اون هم یک دفعه غیبش زد. بچه های پخش خبر هم بدو بدو اوجی را بردند تا یه جوری جمع وجور کنه. راستش همه جورچیزی توی خبر دیده بودیم الا غیب شدن یک مسئول در استودیو اونم چند دقیقه قبل از پخش خبر. احتمالا بنده خدا از تلفن رئیسش خیلی ترسید .

املت مجانی در منطقه ای در لرستان
(صحنه ای از فوران گاز در کوهی در رامشگان استان لرستان که خبرنگار این استان با شعله آتش ناشی از این گاز غذا درست می کند )از بس برخی روزنامه ها ومسئولان مردم را از مرحله دوم هدفمندی یارانه ها ترسوندن ، گفتیم تا قبل از اینکه مرحله دوم هدفمندی شروع بشه یه سری بریم اینجا پیکنیک تا از این گاز بدون کنتور بهره ببریم .(مصاحبه: این گاز بیش از یک سال است که بعد از حفر چاه نفت پشت کوه سدن از دل زمین فوران کرده)

تلاش بی وقفه برای تدوین سند مهندسی فرهنگی
(مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از برگزاری جلسه این شورا در مصاحبه با خبرنگاران:
امشب جلسه هفتصد و یازدهم شورای عالی انقلاب فرهنگی بود ، ما چند تا موضوع در دستور داشتیم ، طبق معمول ما سند مهندسی فرهنگی رو بحث کردیم.)
خبرنگار: دستتون درد نکنه فرهنگ عمومی هم که مشکلی نداره عجله ای هم که نیست همین بحث رو تا جلسه هفت هزارم ادامه بدید.

زور نیروی انتظامی ، سپر ناتوانی بقیه دستگاهها
(سوال خبرنگاری از فرمانده نیروی انتظامی درباره ممنوعیت تردد خودروهای فرسوده)
خبرگار: برخی دستگاهها برای حل مشکلشون اولین کاری که می کنن پای نیروی انتظامی رو وسط می کشند.
فرمانده نیروی انتظامی: نیروی انتظامی بالاخره جلوی کامیون خاک رو بگیره، جلوی ماشین آشغال رو بگیره ، جلوی مثلا قلیون و سیگار را بگیرد، کی به دزد و مواد فروش برسه؟
خبرنگار: راست می گه دیگه ، خدا عقل داده برای همین کارها، لطفا عقلتون رو از حالت آکبند درآرید و مشکلتونو خودتون حل کنید نه با زور نیروی انتظامی، اون موقع شاید نیرو برای این مواد مخدر که تقریبا مثل آب خوردن همه جا هست یه فکری کرد.


صرفا جهت اطلاع مجلس نهمی ها
خبرنگار: 200 نفر از نماینده ها ی مجلس هشتم در انتخابات رای نیاوردند.به نظر ما این یک هشدار جدی به نمایندگان مجلس نهم وبقیه مسئولان کشوره که اگر خوب کار نکنید مردم ، مسئولان ونمایندگان دیگری رو انتخاب می کنند.
به مجلس نهمی ها توصیه می کنیم نگذارند دعوا سر ریاست مجلس از همین حالا روی کارشون سایه بندازه مردم شماها را انتخاب کردند برای یک دنیا کار روی زمین مونده از الان به فکرجواب دادن به خدا ومردم باشید فرصت خدمت خیلی زود می گذره.
خداحافظ

 

 

********************************************************************

 

 ساركوزي به ميهمان جديد اليزه تبريك گفت

 

 
 جام جم آنلاين: نیکولا سارکوزی که در انتخابات ریاست جمهوری مغلوب رقیب خود فرانسوا اولاند شد، بعد از اعلام رسمی نتیجه انتخابات با حضور در جمع طرفدارانش طی نطقی پیروزی اولاند را تبریک گفت و مسئولیت شکست حزبش را به عهده گرفت.

ه گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاين به نقل از يورونيوز، سارکوزی گفت:جمهوری فرانسه اکنون یک ریاست جمهورجدید دارد، این یک انتخاب آزاد و دمکراتیک است. فرانسوا اولاند رییس جمهور جدید است و ما باید این را محترم بدانیم.

" من رنج های زیادی متحمل شدم زیرا نهادی که من نمایندگی آنرا به عهده داشتم بحد کافی مورد احترام نبود. بگذارید مثال خوبی بر جای بگذاریم. ما فرانسه را دوست داریم. من هرگز مانند کسانی که با ما جنگیدند عمل نخواهم کرد. ما کشورمان را دوست داریم."

وي در پاسخ به تشکر طرفدارنش افزود: نه، این من هستم که باید تشکر کنم. برای اینکه در زندگی یک مرد این افتخار بزرگی است که در مقام تصمیم گیری بر سرنوشت فرانسوی ها جای بگیرد. من هرگز چنین چیزی را فراموش نمی کنم. من مسئولیت کامل این شکست را به عهده می گیرم و به شما می گویم که چرا؟ من با احساس مسئولیت جنگیدم.

" من کسی هستم که مسئولیت هایش را فراموش نمی کند. بعد از 35 سال فعالیت سیاسی، بعد از 10 سال حضور در دولت و کابینه و انجام وظیفه در عالیترین سطح، بعد از خدمت به کشورمان در مقام ریاست جمهوری، حالا یک شهروند فرانسوی معمولی مانند بسیاری دیگر هستم."

  *********************************************************************
 
کلینتون: بحرین متحد ارزشمند آمریکاست
 
 
 

 

 

 
 
وزیر امور خارجه آمریکا در دیدار با ولیعهد بحرین با تاکید بر ادامه حمایت های دولت متبوع خود از آل خلیفه، رژیم بحرین را متحد ارزشمند آمریکا توصیف کرد.
 
 
 
به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، شبکه العربیه (Al Arabiya) پنجشنبه 21 اردیبهشت (may.10) گزارش داد: «"هیلاری کلینتون" وزیر امور خارجه آمریکا در دیدار با "سلمان بن حمد بن عیسی آل خلیفه" ولیعهد بحرین، با تأکید بر ادامه حمایت های دولت متبوع خود از آل خلیفه، رژیم بحرین را متحد ارزشمند آمریکا توصیف کرد..»
 ولیعهد بحرین در سفر به واشنگتن با  وزیر امور خارجه آمریکا دیدار و گفتگو کرد تا بار دیگر از ادامه حمایت های کاخ سفید از رژیم آل خلیفه مطمئن شود. در جریان سفر سلمان به آمریکا، مقامات کاخ سفید بر ادامه حمایت های خود از رژیم بحرین و تحکیم روابط با آن تاکید کردند که اظهارات هیلاری کلینتون مبنی بر اینکه رژیم بحرین متحد ارزشمند آمریکاست، بر این حقیقت صحه می گذارد.
کلینتون در دیدار با سلمان بن حمد، با بیان اینکه "بحرین یکی از همپیمانان ارزشمند آمریکا در منطقه است" خواستار اقدامات حقوق بشری رژیم آل خلیفه در پاسخ به انتقادهای بین المللی شد.
"ویکتوریا نولاند" سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز با اعلام این مطلب، از گفتگوی کلینتون و شیخ سلمان در مورد نتایج فعالیت یک ساله کمیسیون به اصطلاح مستقل تحقیق در مورد خشونت های سال گذشته در بحرین خبر داد.
به گفته وی، واشنگتن انتظار دارد منامه گام های بیشتری در رابطه با توجه به حقوق بشر بردارد. با گذشت یک سال از وعده اصلاحات پادشاه بحرین به جنبش گسترده مردمی علیه رژیم آل خلیفه، هنوز هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
گفتنی است بحرین با حضور ناوگان پنجم دریایی آمریکا در خاک خود یکی از شرکای منطقه ای واشنگتن به شمار می رود.
 
 

****************************************************************** 

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

در پارک وی privacypolicy شناسه اختصاصی سرور خدماتی (سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی)

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

parkway/California,94043(usa)

privacyequest@postini.com

privacypolicy شناسه ایمیل  سرور اختصاصی سایت

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

پیوند سایت سامد(ریاست جمهوری)privacypolicy لینک اصلی سایت رسمی ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

 به ویترین ایرانسلprivacypolicy شناسه ورود سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=www.gheraati.abdolsamad@iran.ir&profile=mobile&usermedium=tv&warning=1&vextwarning=&lang=en

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

ایمیل (پست الکترونیکی سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy))                         

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

ip سایت ایثار و مقاومت درسرور آمازون www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

 شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در (ایجیگول گوگل )  

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

) در سرور قدرتمند گوگلprivacy policy و مقاومت عبدالصمد قرائتی(   شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و 

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

  ) در سرور قدرتمند یاهوprivacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (

http://www.amazon.gheraati.ir

http://www.apachi.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

) در سرور قدرتمند وب آنالیز privacy policy) شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

) در ترافیک و پنج رنک الکساprivacy policy) شناسه رتبه سنجی سایت ها و سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

)  با سایت ایثار گران کشور  privacy policy) شناسه مچ سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 در سرور آپاچی   privacy policy آدرس صفحه اصلی (404) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

 

http://www.iranlinker.ir/comonent/search/?searchword=isaar.gheraat.ir&searchphrase=all&Itemid=888

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

)w3.org در سرور جستجوی ( گوگل privacy policy شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

 در سرور یاهو مسنجر privacy policy شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

 در سرور گوگل و شادینهprivacy policy شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

 در سایت گروه شادینهprivacy policy شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

 

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

) در الکسا گوگلPrivacy policyشناسه آمار ترافیک جهانی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

) در الکسا و سایتهاPrivacy policyشناسه آمار ترافیک جهانی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (

http://www.rank.ir/Privacy.php

) Privacy policy  شناسه سرورجهانی (پیج رنک) سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

 )Privacy policy  شناسه سرور جهانی (الکسا) افزایش بازدید سایت ایثار و مقاومت  عبد الصمد قرائتی (

http://www.code.google.com/soc/

 ) در سرور گوگل کدPrivacy policy شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی(

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 )  در سرور (سیتی نالی تیکس ) Privacy policy   شناسه  سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (

 

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده )http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

(esarmir@yahoo.com)

آدرس شناسه سایت ایثار و مقاومت در بانک املاک و اطلاعاتی اینترنت بین الملل

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

شناسه سرچ آدرس این سایت و سایت های دیگر جهت رتبه سنجی آن در یاهو

 

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

شناسه آدرس سایت سامسونگ نیوز

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www.wzeu.ask.com

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com