سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 100000 : گروه جی 8- اجلاس واشنگتن؛ نگاهی متفاوت + چند خبر دیگر

عنوان 100000 : گروه جی 8- اجلاس واشنگتن؛ نگاهی متفاوت  +  دهها کشته و زخمی در عملیات تروریستی در سوریه + اسرائیل چهار فروند هواپیمای بدون سرنشین هرون را به ترکیه تحویل داد +  آمانو وارد تهران شد

 

گروه جی 8- اجلاس واشنگتن؛ نگاهی متفاوت

گروه تحقیق و تفسیر خبر- اجلاس وزرای امورخارجه گروه هشت كشور صنعتی موسوم به (G8) در حالی روزهای 23 و 24 فروردین (11 و 12 آوریل) در واشنگتن آمریكا برگزار می شود كه به نظر می رسد روندهای بین المللی غیرالزام بودن تصمیمات آن را تایید خواهد كرد

 

 

گروه هشت، یك گروه غیر رسمی متشكل از هشت كشور ثروتمند جهان است كه در سال 1975 (1354) تشكیل شد. این گروه كه ابتدا متشكل از شش كشور؛ فرانسه، آلمان، بریتانیا، ایتالیا، ژاپن و آمریكا بود و در سال 1975به جهت ایجاد اجماع درباره چگونگی مقابله با بحران اقتصادی تشكیل شد. در سال 1976 (1355) كانادا هم به این گروه پیوست و به همین دلیل تا قبل از پیوستن روسیه، به نام گروه هفت خوانده می‌شد و نهایتا روسیه نیز به دنبال فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی خواستار پیوستن به این گروه شد و در سال 1991 (1370) این كشور ابتدا به صورت ناظر و سپس در سال 1994 (1373) عضو رسمی بخش غیراقتصادی و در سال 1998 (1377) عضویت كامل این گروه را به دست آورد. گروه هشت یك عضو دیگر هم دارد و در حقیقت می‌توان حتی از گروه 9 هم سخن گفت، چرا كه از سال 1981(1360) رییس كمیسیون اروپا و سپس مسوول سیاست خارجی و امنیتی اتحادیه اروپا هم در این اجلاس شركت می‌كند. با آنكه هدف ابتدایی این گروه، توجه به مشكلات اقتصادی بود، اما بعدها مسائلی مانند توسعه، محیط زیست و امنیت جهانی نیز در دستور كار گروه هشت قرار گرفت اما طی یك دهه اخیر بحران اقتصادی و موضوعات امنیتی از اولویت بالاتری به ویژه در سطح اجلاس وزرای امور خارجه برخوردار بوده است. در این چارچوب سوال اینجاست با وجود غیرالزام آورد بودن تصمیمات این گروه، مذاكرات اجلاس واشنگتن چه تاثیری می تواند بر روندهای بین المللی بگذارد؟

 

**گروه جی8 و اهمیت اجلاس واشنگتن

----------------------------------------

هرچند اجلاس گروه هشت بیشتر با هدف تبادل نظر و بحث در مورد آینده نظام جهانی و در قبال مشكلات عمده‌ای كه جهان با آن روبه‌روست، برگزار می‌شود و بیانیه‌های این گروه الزام‌آور نیست اما تفاوت این اجلاس با سایر اجلاس بین‌المللی در این است كه كشورهای شركت كننده قادر می گردند تا با ایجاد یك اجماع بین المللی در موضوعات جاری بین المللی مشاركت فعال داشته باشند. هرچند اساسا بسیاری از كارشناسان معتقدند كه به دلیل فقدان یك مشاركت فراگیر از سوی كشورهای نوظهور قدرتمند همچون چین و برزیل حتی اجماع سازی این گروه نیز نمی تواند بر روندهای بین المللی تاثیر گسترده ای داشته باشد. در این چارچوب، اجلاس وزرای امورخارجه گروه هشت در حالی پیش از اجلاس سران كمپ دیوید در واشنگتن برگزار می گردد كه فضای بین المللی در این یك سال بعد از اجلاس دوویل فرانسه موضوعات جدیدی را به خود دیده است كه شاید بتوان گفت موضوع سوریه – همراه با نوع نگاه روسیه و چین به آن - و همچنین موضوع هسته ای ایران با فراز و نشیب های فراوانی روبه رو بوده است. در این قالب هرچند روسیه و 'كاترین اشتون' مسوول سیاست خارجی و امنیتی اتحادیه اروپا، بعنوان یكی طرف های موضوع سوریه و ایران در این اجلاس شركت دارند اما به نظر می رسد كه ایجاد اجماع بدون مشاركت چین بعنوان یكی از طرف های اصلی در این دو موضوع می تواند به سختی صورت گیرد و به نوعی بدون مشاركت دیگر قدرت های بزرگ موفقیت چنین اجلاسی از دورنمای روشنی برخوردار نخواهد بود.

 

** جمع بندی

-------------

با وجود اینكه گروه هشت در تلاش برای پاسخ به بحران ها و به ویژه بحران اقتصادی پدید آمد اما اجلاس گروه هشت در طول حیات خود هنوز نتوانسته پاسخی متقن و عملیاتی به بحران های موجود در جهان بدهد به طوری كه حتی هشت كشور تشكیل دهنده با ایجاد گروه بیست معروف به (G20) به نوعی با عبور از آن تلاش می كنند اجماع سازی در سطح بین المللی را در قالب این گروه دنبال كنند و امروز دیگر فضای بین المللی واكنشی مثبت حتی به اجماع حاصله در این گروه نمی دهد. براین مبنا به نظر می رسد كه روندهای بین المللی گاهی می تواند خود پاسخ تلاش كشورهای دیگر را برای تغییر این روندها بدهد با وجود چنین برداشتی از نظام بین الملل و روندهای آن، گروه جی هشت و اجلاس واشنگتن با مشكلات بسیاری روبرو خواهد بود.

 

*********************************************************************

 دهها کشته و زخمی در عملیات تروریستی در سوریه

 

دهها کشته و زخمی در عملیات تروریستی در سوریه

همزمان با استقرار ناظران بین الملل در شهرهای مختلف سوریه و در آستانه ورود ژنرال راب مود رئیس جدید هیات ناظران به دمشق ، گروه های تروریستی مسلح دامنه عملیات خود را گسترش داده اند

به گزارش واحد مرکزی خبر ، افراد مسلح در 24 ساعت گذشته تلاش کردند تا به شهر دمشق نفوذ کنند ولی با واکنش شدید نیروهای امنیتی در مناطق جوبر ، مسرابا ، زملکا ، حرستا و دوما در شمال شرق و شرق این شهر روبرو شدند

 

 همچنین افراد مسلح سعی کردند، در مناطق مختلف شهر دمشق از جمله المزه در غرب شهر و زبلطانی در شرق شهر با استفاده از بمبهای صوتی اوضاع شهر را آشفته کنند.

در منطقه دیپلمات نشین المزه نیمه شب انفجار بمب دست ساز که زیر یک خودرو رها شده بود، تلفاتی برجای نگذاشت و در منطقه زبلطانی هم تروریستهائی که در حال کارگذاشتن بمب بودند، شناسائی و دستگیر شدند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیزخبرداد، افراد مسلح با حمله به اتوبوس حامل نیروهای حافظ نظم، در منطقه یبرود در 40 کیلومتری شمال شهر دمشق، دو نظامی را به قتل رسانده و یک نفر را زخمی کردند و این در حالی که چهار نفر از تروریستها نیز در این عملیات کشته شدند.

سانا همچنین به نقل از فرماندهی پلیس استان ریف دمشق خبرداد، گروهی از افراد مسلح با حمله به نیروهای حافظ نظم در منطقه جدیده عرطوز در ده کیلومتری غرب شهر دمشق، چهار نفر از جمله دو شهروند عادی را کشته و سه تن از نیروهای نظامی را زخمی کردند.

در اثر انفجار چند بمب که تروریستها در مناطق مسرابا و سندیانه از توابع شهر دوما نیز گذاشته بودند، دو تن از عناصر حافظ نظم زخمی شدند.

برپایه این گزارش، در استان مرزی ادلب در شمال غرب سوریه و همزمان با دومین روز استقرار دو تن از ناظران بین المللی (یک سرهنگ برزیلی و یک سرهنگ دوم از غنا)،  تروریستها  در 9 منطقه شهر ادلب انفجار ایجاد کردند.

شبکه اینترنتی اخبار سوریه با اعلام این خبر افزود، تروریستها در بمب گذاریهای خود، به طور بی هدف افراد نظامی و مردم عادی را هدف قرار می دهند و در اثر انفجارهای نه گانه شهر ادلب پنج نفر کشته و زخمی شدند.

تروریستها همچنین در عملیات دیگری یازده نفر از کارکنان مرکز پژوهش های علمی را ربودند و دو نفر را که پیشتر ربوده بودند، پس از شکنجه به قتل رساندند.

به گفته یک پایگاه خبری سوریه در شبکه اینترنت، افراد مسلح با حمله به پایانه مرزی باب الهوا در مرز مشترک با ترکیه، یک نفر از کارکنان غیر نظامی را به قتل رساندند و یک پلیس را ربودند.

افراد مسلح با تیراندازی به یک سرهنگ خلبان در محوطه فرودگاه نظامی در حومه شهر ادلب هم ، او را از ناحیه پا زخمی کردند.  آنان به پست های ایست و بازرسی نیروهای خافظ نظم در شهرستانهای آرمناز و خان شیخون تیراندازی کردند و با حمله به منازل دو تن از مقامات اداری این استان خودروهای دولتی آنان را سرقت کردند.

در استان حمص نیز تروریستها در حمله به گروه نیروی حافظ نظم مستقر در منطقه القصیر، چهار نظامی را به قتل رساندند و سه تن دیگر را زخمی کردند.

همچنین انفجار بمبی که تروریستها در جاده حمص/ حماه کار گذاشته بودند، موجب شد دو دستگاه اتوبوس حامل کارگران  واژگون شود و بیش از 20 تن از سرنشینیان ان زخمی شدند که حال چهار تن از آنان وخیم اعلام شده است.

برپایه این گزارش، خبرگزاری دولتی سوریه در گزارشهائی از شهر حماه دیگر شهر ناآرام در مرکز سوریه خبرداد تروریستها یک پزشک و یک مهندس را از منازل خود در روستای علوی نشین شیزر ربودند.

تروریست ها در ادامه علمیات خود با حمله به دو منزل خانواده های هوادار نظام در شهر حماه، منازل آنها را به آتش کشیده و ده نفر را به قتل رساندند.

در همین ارتباط ، تلویزیون الاخباریه به نقل از اهالی محله کرم الزیتون خبر داد، افراد مسلح که به منازل قربانیان حمله کردند با لهجه ناآشنا صحبت می کردند و گویا سوری نبودند.

در همین ارتباط منابع خبری سوریه فاش ساختند که نیروهای امنیتی یک گروه مسلح ده  نفره از اتباع مصر را در شهر بندری بانیاس در غرب سوریه دستگیر کردند.

آنان در بازجوئی اولیه اعتراف کردند که وابسته به تشکیلات القاعده هستند و به منظور شرکت در عملیات تروریستی به طور غیر قانونی وارد سوریه شدند.

برپایه این گزارش، سرکرده این گروه گفت، از راه لبنان وارد خاک سوریه شدیم و ماموریت داشتیم تا با انجام عملیات تروریستی در شهرهای ساحلی جبله و بانیاس، ناامنی و ترس میان مردم ایجاد کنیم.

در شهر درعا در جنوب سوریه هم گروهی از افراد مسلح، با حمله به منزل یکی از شهروندان عادی مقادیر زیادی پول و زیور آلات به سرقت بردند.

 

 ********************************************************************

 اسرائیل چهار فروند هواپیمای بدون سرنشین هرون را به ترکیه تحویل داد

 

 
بر اساس قرار داد 183 میلیون دلاری اسرائیل تعهد کرد ده فروند هواپیمای هرون به ترکیه تحویل دهد. موضوع تحویل این هواپیماها به ترکیه موجب بحران میان دو طرف شد
 
خبرگزاری آران / سرویس ترکیه : روزنامه زمان در گزارشی در شماره روز گذشته خود نوشت : اسرائیل در روزهای اخیر چهار فروند هواپیمای بدون سرنشین هرون را به ترکیه تحویل داد.
این هواپیماها به پایگاه باتمان در جنوب شرقی ترکیه منتقل شد.
به گفته مقامات نظامی ترکیه ، آزمایش ها بر روی این هواپیماها ادامه دارد .
کارشناسان اسرائیلی نیز افسران ارتش ترکیه را در آزمایش های هواپیماهای هرون همراهی می کنند.
مناقصه خرید هواپیماهای هرون سال دو هزار و چهار میلادی برگزارشد.
بر اساس قرار داد 183 میلیون دلاری اسرائیل تعهد کرد ده فروند هواپیمای هرون به ترکیه تحویل دهد.
موضوع تحویل این هواپیماها به ترکیه موجب بحران میان دو طرف شد.
زیرا هواپیماهایی که اسرائیل قصد داشت به ترکیه تحویل دهد نتوانستند در ارتفاع لازم پرواز کنند.
این هواپیماها همچنین نتوانستند مدت زمانی که در قرارداد فروش قید شده بود ، پرواز کنند.
این موضوع موجب اعتراض ترکیه شد .
اسرائیلی ها نیز نصب سامانه دوربین ها و برخی تجهیزات اضافی برای تشخیص دقیق تر هدف توسط شرکت آسلسان ترکیه را علت بروز این نقص دانستند.
زمان نوشت :کارشناسان اسرائیلی که به افسران ارتش ترکیه آموزش های لازم برای استفاده از هواپیماهای هرون را می دادند در پی حمله اسرائیل به کشتی های حامل کمک های بشر دوستانه برای مردم غزه و بروز بحران میان ترکیه و اسرائیل از ترکیه خارج شدند.
سرانجام هیئتی از مقامات و کارشناسان ستاد ارتش و سازمان صنایع دفاعی ترکیه برای آزمایش چهار فروند هواپیمای هرون رهسپار اسرائیل شدند و پس از انجام برخی آزمایش ها به آنکارا بازگشتند.
زمان نوشت :‌ چهار فروند هواپیمای هرون که در پایگاه باتمان مستقر شده تاکنون سالم است.
هواپیماهای بدون سرنشین هرون قادرند به صورت همزمان شش هدف را رهگیری کنند.
این هواپیماها می توانند بی وقفه بیست و چهار ساعت پرواز کنند .
حداکثر ارتفاع پرواز این هواپیماها سی هزار پا حداکثر برد انتقال اطلاعات از این هواپیماها سیصد و پنجاه کیلومتر است.
پایان پیام.
 
 
 
 
*******************************************************************
 
 آمانو وارد تهران شد

 

 

آمانو وارد تهران شد آمانو وارد تهران شد
 

   

 هدف دیگر از این سفر اطمینان آژانس از مذاکره با افرادی است که اختیار لازم برای اعلام توافق از سوی ایران را دارند. به گفته این افراد طی مذاکرات قبلی، تیم مذاکره کننده ایرن از سوی مقامات نه چندان عالی رتبه سرپرستی می شد که نمی توانستند دولت را در مورد تعهد به توافقات قانع کنند.

 مدیركل آژانس بین المللی انرژی اتمی سحرگاه امروز وارد تهران شد.

به گزارش ايلنا، آمانو مدیركل آژانس بین المللی انرژی اتمی هنگام ورود به تهران، مورد استقبال علي اصغر سلطانيه نماینده ایران در آژانس و نمایندگانی از وزارت خارجه و سازمان انرژی اتمی قرار گرفت.

در این سفر، هرمان ناکارتس رئیس بازرسان و رافائل گروسی دستیار ویژه وی او را همراهی می‌کنند.

در این سفر یک روزه، آمانو با علی اکبر صالحی وزیر خارجه، سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، و فریدون عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار و گفت‌و‌گو خواهد كرد.

یوكیو آمانو مدیركل آژانس بین المللی انرژی اتمی هنگام سفر به تهران گفت:هیچ چیز قطعی نیست اما من همچنان دیدی مثبت خواهم داشت و با روحیه‌ای سازنده به تهران می‌روم.و سفرم به ایران كمكی برای دست یافتن به مدالیته جدید است.


آمانو تصریح کرد: در طول مذاکرات اخیر، پیشرفت خوبی میان ایران و آژانس حاصل شد. از این رو من گمان می‌کنم که اکنون زمان مناسبی است تا به تهران رفت و گفت‌و‌گوهای مستقیم با مقام‌های بلندپایه ایرانی داشت.

آمانو در فرودگاه وین به خبرنگاران گفت که انتظار ندارد که وی از پارچین بازدید کند. هرمان ناکارتس هم گفت: این سفر بسیار کوتاه است و من هم بازرس نیستم.

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، نیز روز گذشته اظهار داشت که وی به گفت‌و‌گوهای ایران و ۱+۵ امیدوار است.

اوباما گفت که امیدوار است راه حلی به دست آید که حق حاکمیت ملی ایران را محترم بشمارد.

در همين حال ۲۰۳ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته در بیانیه ای تاكيد كردند كه اکنون نوبت غرب است که در برابر ملت ایران اعتماد‌سازی کند.

نمایندگان در این بیانیه آورده‌اند كه مجلس شورای اسلامی از مواضع جمهوری اسلامی ایران در مذاکراتی که در بغداد برگزار می‌شود، حمایت خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است:جمهوری اسلامی ایران در طول دو دهه گذشته با خویشتن داری، تدبیر و عزم ملی از منافع خود دفاع کرد و اهداف قانونی تصریح شده در پیمان ان پی تی را در چارچوب اهداف صلح آمیز محقق کرد.

در ادامه اين بيانيه آمده است: هشدار ما به گروه ۱+۵ این است که به حقوق ملت ایران احترام بگذارند و در مبنای عهدنامه ان پی تی عمل کنند و سیاست تقابل با جمهوری اسلامی را به سیاست تعامل تغییر دهند.

دور دوم مذاکرات ایران با کشورهای موسوم به پنج به علاوه یک قرار است سوم خرداد ماه سال جاری در عراق برگزار شود. دور اول این گفت‌و‌گو‌ها در استانبول انجام شد.

سفر تعجب آور دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی تنها چند روز مانده به مذاکرات بغداد گمانه زنی ها در مورد اینکه ممکن است ایران درهای تاسیسات هسته ای خود را به روی بازرسان بگشاید را افزایش داده است. 

به گزارش سرویس بین الملل فرارو به نقل از وال استریت ژورنال، یوکیا آمانو روز دوشنبه سفری خارج از برنامه به تهران خواهد داشت و همین امر باعث شده کارشناسان بیش از پیش احتمال توافق نهایی برای ورود بازرسان به سایت های مخفی ایران و مذاکره با مقامات عالی رتبه هسته ای را قوت ببخشند. 

با این حال برخی مقامات آمریکایی و اروپایی نگرانند که ایران از سفر دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران در جهت شکاف انداختن در جامعه جهانی و بی پاسخ گذاشتن مذاکرات بین المللی که طی هفته جاری در بغداد صورت می گیرد، استفاده کند. 

برخی مقامات ارشد آمریکایی این سفر را مثبت ارزیابی کرده و معتقدند ایران باید آمادگی پاسخگویی به نگرانی های آژانس و دیگر نگرانی ها در مورد تولید سوخت هسته ای خود را داشته باشد. آنها معتقدند ایران بی تردید از سفر آمانو به نفع خود بهره خواهد برد. 

سفر آمانو مطمئناً تاثیر قابل توجهی بر مذاکرات بغداد طی روز چهارشنبه خواهد داشت. روابط ایران و آژانس از نوامبر سال گذشته، پس از انتشار گزارش آمانو در مورد ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته ای ایران رو به سردی گراییده بود. 

طی ماه های گذشته تمام تلاش های آژانس برای دسترسی به سایت پارچین و همچنین دیگر اسناد و مدارک مربوط به این سایت و دانشمندان هسته ای ایران بوده است. افرادی که از نزدیک با اهداف سفر این دیپلمات ژاپنی به ایران آشنایی دارند، امیدوارند مذاکرات وی با سعید جلیلی، مذاکره کننده ارشد ایران منجر به دسترسی به این افراد، اسناد و تاسیسات شود. 

به گفته این افراد آگاه، هدف دیگر از این سفر اطمینان آژانس از مذاکره با افرادی است که اختیار لازم برای اعلام توافق از سوی ایران را دارند. به گفته این افراد طی مذاکرات قبلی، تیم مذاکره کننده ایرن از سوی مقامات نه چندان عالی رتبه سرپرستی می شد که نمی توانستند دولت را در مورد تعهد به توافقات قانع کنند. 

دولت اوباما بر این باور است که عملاً تمام تصمیمات مربوط به برنامه هسته ای ایران از سوی مقامات عالی رتبه ایران اتخاذ شده است. افراد آگاه به این موضوع می گویند مذاکره کنندگان ایران و آژانس طی دیدار روز دوشنبه و سه شنبه هفته گذشته توانسته اند نکات قابل توجهی را مورد بررسی قرار دهند، از جمله پیشنهاد ایران مبنی بر اینکه آژانس از اعلام عمومی جزئیات و عناصر تحقیقات خود پیش از سفر یا در طول سفر به ایران خودداری کند. 

این در حالی است که ایران و آژانس هنوز در مورد تقاضای ایران مبنی بر اینکه آژانس یک کپی کامل از تمام اسناد مربوط به فعالیت های مرتبط با ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته ای ایران را به تهران تحویل دهد، به توافق نرسیده اند. آژانس پیشنهاد ارائه برخی از این مستندات را به تهران داده و از ارائه کپی کامل آن سرباز می زند. 

ایران خواستار تهیه یک نقشه راه برای تحقیقات آژانس است. این کشور از آژانس بین المللی انرژی اتمی می خواهد در یک زمان مشخص تنها یکی از مسائل را مورد تحقیق و بررسی قرار دهد و می خواهد پیش از پرداختن به مسئله بعدی، تحقیق در مورد مسئله قبلی به پایان رسیده باشد. اما آژانس از ایران می خواهد که به طور همزمان چند مسئله را مورد بحث قرار دهد و تاکید دارد که باید حق بازگشایی مسئله بسته شده را در صورت یافتن مدارک جدید داشته باشد. 

به گفته مقامات آمریکایی و اروپایی مذاکرات بخش عمده توجه در مذاکرات بغداد به ترغیب کردن ایران به تعلیق غنی سازی 20 درصدی اورانیوم معطوف خواهد شد. 

دولت اوباما و اروپائیان از ایران می خواهند که ذخایر اورانیوم با غنای 20 درصد خود را به خارج از کشور منتقل کرده و با تعطیلی تاسیسات هسته ای فردو موافقت کند. در مقابل ایران امتیازات اقتصادی و دیپلماتیکی را کسب خواهد کرد. 

اگر تهران خواستار امتیازات قابل توجهی در بغداد شود، احتمال بروز اختلاف میان بلوک بین المللی، مقامات آمریکا و اروپا وجود دارد. 

دولت اوباما، فرانسه و انگلیس آمادگی خود برای اعمال تحریم بر بخش صادرات نفت و بانک مرکزی ایران در پایان ماه جاری میلادی را ابراز داشته اند، بدون آنکه توجهی به فعالیت های ایران در عراق داشته باشند. در حال حاضر امریکا و اروپا برای ترغیب ایران به همکاری، تنها از کنار گذاشتن تحریم های آینده سازمان ملل خبر می دهند. 

برخی دیپلمات ها معتقدند روسیه و چین می توانند از شدت تحریم ها بکاهند یا دستکم آنها را به تاخیر بیاندازند. این امر باعث می شود واشنگتن و بروکسل به ارزیابی مجدد مواضع خود بپردازند. 

یکی از مقامات اروپایی مرتبط با دیپلماسی می گوید: «فرض کنیم که ایران آمادگی خود برای انجام تمام خواسته های ما را اعلام کند. پس از آن احتمالاً از بغداد برمی گردیم و زمان زیادی را صرف تفکر در مورد مسئله تحریم ها می کنیم.»

 

 

******************************************************************

 

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 

http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

 

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

 

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: دو شنبه 1 خرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com