سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 100900 : دعوت پکن از احمدی نژاد برای شرکت در نشست سازمان شانگهای + چند خبر مهم دیگر

عنوان 100900 : دعوت پکن از احمدی نژاد برای شرکت در نشست سازمان شانگهای +بسته پیشنهادی رئیس‌جمهور ایران برای نجات اقتصاد جهان! + تظاهرات مردم لبنان در حمایت از بشار اسد +تصاویر شیعیان زخمی در درگیری بحرین + عکس های تظاهرات و درگیری های بحرین +  انرژی هسته ای حق مسلم ماست

 

 

دعوت پکن از احمدی نژاد برای شرکت در نشست سازمان شانگهای

بسته پیشنهادی رئیس‌جمهور ایران برای نجات اقتصاد جهان!

دعوت پکن از احمدی نژاد برای شرکت در نشست سازمان شانگهای دعوت پکن از احمدی نژاد برای شرکت در نشست سازمان شانگهای
 

دولت چین از محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور ایران برای شرکت در دوازدهمین نشست سران عضو سازمان همکاری شانگهای که در ماه ژوئن در پکن برگزار می‌شود، دعوت کرده است.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، هانگ لی سخنگوی وزارت خارجه این کشور گفت: بر اساس رویه معمول رئیس‌جمهور ایران به عنوان نماینده عضو ناظر در این نشست دعوت شده است.

این نشست در پکن به ریاست هو جینتائو رئیس‌جمهور چین و شرکت رهبران کشورهای عضو و کشورهای ناظر به همراه حضور مهمانانی از چین و سران سازمان‌های بین‌المللی، 6 تا 7 ماه ژوئن(17 و 18 خرداد) برگزار می‌شود.

سازمان همکاری شانگهای در 15 ژوئن سال 2001 میلادی تاسیس شد و چین، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان در این سازمان عضو هستند.

دعوت پکن از احمدی نژاد برای شرکت در نشست سازمان شانگهایدعوت پکن از احمدی نژاد برای شرکت در نشست سازمان شانگهای

بسته پیشنهادی رئیس‌جمهور ایران برای نجات اقتصاد جهان!

 امروز یا روزهای آینده، احتمالا رئیس‌جمهور بسته پیشنهادی خود را برای نجات اقتصاد جهان را ارائه می‌کند. مردم ایران امیداورند، بخشی از این پیشنهادها برای نجات جهان، کمکی هم به اقتصاد کشور خودمان بکند و دست‌کم بتواند تورم عنان گسیخته را اندکی کاهش دهد. راستی کسی برای حل مشکلات اقتصادی ایران بسته‌ای ندارد؛ یا دارد و بی‌خیال آن شده است؟

محمود احمدی‌نژاد امروز و پیش از سفر به مقصد پکن، برای شرکت در دوازدهمین اجلاس سازمان همکاری شانگهای، اعلام کرده که ایران در این اجلاس برای گذر از بحران‌های اقتصادی جهانی پیشنهادی جدید ارائه می‌کند. این در حالی است که وضعیت اقتصادی درون کشور، بسیاری از کارشناسان اقتصادی را به انتقاد از رویه و عملکرد دولت واداشته است.
به گزارش «تابناک»، در حالی محمود احمدی‌نژاد رهسپار سفر چین شده که قرار است در اجلاس شانگهای، پیشنهاد‌های جدیدی برای گذر از بحران‌های اقتصادی جهانی بدهد.

وی ظهر امروز و پیش از سفر گفته است: در اجلاس آتی سازمان همکاری‌های اقتصادی شانگهای، کشورمان پیشنهادی برای گذر از تحولات جاری و بحران‌های اقتصادی جهان ارایه می‌کند. وی اما از جزییات این پیشنهادها چیزی نگفته است.

در همین حال، خبر می‌رسد که مهدی غضنفری، وزیر صنعت و معدن و تجارت و محمود بهمنی، رئیس کل بانک مرکزی ـ که قرار بود فردا در نشست علنی مجلس حاضر شوند و بررسی اجرای قانون اصل ۴۴ به همراه این دو و وزیر اقتصاد انجام گیرد ـ امروز با محمود احمدی‌نژاد به چین سفر کردند!

این در حالی است که وضعیت اقتصادی کشور در درون، موجب آن شده که افکار عمومی و دیدگاه کار‌شناسان اقتصادی، عملکرد دولت را در حوزه اقتصادی به چالش و انتقاد بکشند.

در این باره باید گفت، رشد بی‌رویه تورم، افزایش نرخ بیکاری، رشد بهای مسکن، ورشکستگی تولید داخلی و ناتوانی تولید کنندگان برای رقابت در بازار، بی ‌سر و سامانی بازار سکه و ارز و ... از جمله مشکلاتی است که گریبانگیر اقتصاد کشور شده و دقیقا مشخص نیست، دولت برای حل این معضلات، چه برنامه و سیاستی در پی خواهد گرفت؟!

همچنین وابستگی دولت به درآمد نفت، کسری بودجه مزمن و پایدار، کندی در روند آزادسازی و خصوصی‌سازی و چالش‌های فراروی سرمایه‌گذاری از دیگر مشکلا‌ت عمده اقتصادی در کشور هستند.

بنا به گزارش بانک مرکزی، از سال ۸۹ تا امسال، تورم در کشور، چیزی نزدیک ۱۰ درصد افزایش داشته و در‌‌ همان حال، نرخ بیکاری در کشور به ۱۲. ۳ درصد رسیده است.

این در حالی است که دولت در سال گذشته، نزدیک ۲۹ هزار میلیارد تومان کسری تراز عملیاتی داشته و در‌‌ همان سال، احمدی‌نژاد از پشت تریبون مجلس اعلام کرد که حساب ذخیره ارزی صفر شده است.

این گزارش در ادامه آورده است، درآمد نفتی دولت به دلیل افزایش جهانی بهای نفت افزایش داشته، ولی حجم پروژه‌های عمرانی کشور کاهش می‌یابد، چون دولت مجبور است برای جبران کسری بودجه، بودجه عمرانی کشور را کم کند.

بازار سکه و ارز به رغم قول‌ها و وعده‌ها، هنوز نابسامان است و سرمایه‌هایی که بایستی در طرح‌های عمرانی و اقتصادی به کار رود، روانه بازار سیاه دلار و طلا شده و به دلالی و واسطه‌گری دامن زده است.

همچنین اعلام می‌شود که بهای مسکن در تهران، یک و نیم برابر قیمت آن در سانفرانسیسکو است و در دوازده سال گذشته بنا بر تحلیل کار‌شناسان قیمت مسکن ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ درصد رشد داشته است.

نرخ خط فقر شدید در کشور ۵۷۵ هزار تومان است و هم‌اکنون با توجه به آمارهای موجود، نزدیک ۷۰ درصد بازنشستگان تأمین اجتماعی، ماهانه در حدود ۴۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کنند!

کشور ما در گروه کشورهایی دسته‌بندی می‌شود که حضور و مشارکت دولت در همه زمینه‌ها به ویژه در امور اقتصادی بسیار پررنگ و مسلط ارزیابی می‌شود. سهم بودجه کل کشور از محصول ناخالص داخلی و سهم دولت در صنعت و مالکیت صنعتی، این ادعا را ثابت می‌کند.

شاید این تسلط دولت در اقتصاد داخلی است که منجر به این نتیجه شده که اکنون برای حل بحران اقتصادی جهان پیشنهادهایی داشته باشیم!

سخنان محمود احمدی‌نژاد درباره پیشنهاد برای حل بحران جهانی، در حالی است که بزرگترین اقتصاد دانان جهان از یک سو و قدرت‌های اقتصادی مدت‌هاست برای حل این بحران چاره‌اندیشی کرده‌اند و هر چند بعضا نتایجی نیز گرفته‌اند، اما بحران اقتصادی همچنان پا برجاست و هر روز قربانی می‌گیرد.

دقیقا مشخص نیست که محمود احمدی‌نژاد چه چیزی را به عنوان پیشنهاد برای حل بحران اقتصادی جهان مطرح خواهد کرد؟!

*********************************************************************

 تظاهرات مردم لبنان در حمایت از بشار اسد

به دنبال وقوع عملیات تروریستی دیروز در سوریه که به کشته شدن 27 نفر و زخمی شدن 97 نفر دیگر منجر شد، مردم لبنان در محکومیت این عملیات‌ها تظاهرات برگزار کردند...

بولتن نیوز: مردم لبنان در محکومیت عملیات‌های تروریستی در سوریه و حمایت از "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه در بیروت پایتخت لبنان تظاهرات خودجوش برگزار کردند.

به گزارش شبکه "المنار"، به دنبال وقوع عملیات تروریستی دیروز در سوریه که به کشته شدن 27 نفر و زخمی شدن 97 نفر دیگر منجر شد، مردم لبنان در محکومیت این عملیات‌ها تظاهرات برگزار کردند.

 

بر اساس این گزارش، تظاهرات‌کنندگان در حالی که عکس‌های "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه را در دست داشتند شعارهایی در محکومیت عملیات تروریستی در سوریه سر دادند.

 

 

از سوی دیگر وزارت کشور سوریه در بیانیه‌ای تاکید کرد که عملیات تروریستی دیروز در دمشق نیز در راستای ضربه زدن به امنیت و ثبات ملت سوریه است که در سایه فشارهای طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی علیه سوریه و درخواست‌های آنها برای ارسال سلاح به این کشور صورت گرفت.

 

 

وزارت کشور سوریه همچنین تاکید کرد که دمشق با تمام قدرت با کسانی که به امنیت،‌ ثبات و وحدت سوریه ضربه می‌زنند، برخورد خواهد کرد.




 

****************************************************************************

 تصاویر شیعیان زخمی در درگیری بحرین

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش شیعه آنلاین، از حدود یک ماه پیش شهروندان بحرینی با نمونه برداری از انقلاب تونس و مصر و اعتراضات دیگر کشورهای عربی امروز که 14 فوریه است را "روز خشم بحرین" اعلام کردند.

در همین راستا اخبار رسیده از بحرین حاکی از آن است که از ساعات اولیه صبح تجمع اعتراض آمیز معترضین این کشور که بیشتر آنها از شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند و سال های سال زیر ظلم و ستم رژیم حاکمیت در این کشور قرار دارند، آغاز شده است.

 

 

گفته می شود در پی آغاز این تجمع، نیروهای پلیس، امنیتی و ضد شورشی بحرین نیز در محل حاضر شده و به اصطلاح مراقب اوضاع هستند. در گوشه و کنار این تجمع برخی درگیری ها میان طرفین رخ داده که به زد و خورد منجر شده است.


بر اثر این درگیری که در روستای شیعه نشین "کرزکان" در حومه منامه پایتخت بحرین رخ داد، تا به این لحظه بیش از چهار شهروند معترض شیعی زخمی شده اند. زخمی شدن این معترضین بر اثر تیراندازی مستقیم نیروهای امنیتی به اعتراض کنندگان بوده است.

تعدادی از جوانان معترض با هدف رساندن پیام اعتراضی خود به گوش مسئولان کشورشان، به روشن کردن آتش در اتوبان میان منامه و روستای "کرزکان" اقدام ورزیده اند.




در همین حال وزیر کشور بحرین با هدف توجیه رفتار وحشیانه نیروهای دولتی بحرین گفت: هیچ گونه موجزی برای این تجمع صادر نشده است و اینها عده ای جوان بیکار هستند که به دنبال ایجاد بی ثباتی در کشور هستند!

دیگر اخبار رسیده از بحرین حاکی از آن است که نیروهای امنیتی این کشور به انواع تجهیزات مانند شوکر، گازهای اشک آور و غیره مجهز شده تا آن را علیه تظاهر کنندگان استفاده کنند.

 

 

 *********************************************************************

عکس های تظاهرات و درگیری های بحرین

عکس های تظاهرات و درگیری های بحرین- asio.ir
عکس های تظاهرات و درگیری های بحرین- asio.ir
عکس های تظاهرات و درگیری های بحرین- asio.ir
عکس های تظاهرات و درگیری های بحرین- asio.ir
عکس های تظاهرات و درگیری های بحرین- asio.ir
عکس های تظاهرات و درگیری های بحرین- asio.ir
عکس های تظاهرات و درگیری های بحرین- asio.ir
عکس های تظاهرات و درگیری های بحرین- asio.ir
عکس های تظاهرات و درگیری های بحرین- asio.ir
عکس های تظاهرات و درگیری های بحرین- asio.ir
عکس های تظاهرات و درگیری های بحرین- asio.ir

************************************************************************

 انرژی هسته ای حق مسلم ماست

اول تحریم و ترور، بعد مذاکره

در شرایطی که فضای ضد اسرائیلی و ضد امریکایی در ایران پس از ترور معاون سایت هسته ای نطنز شدیدتر از قبل به نظر می رسد، قرار است طی دو هفته آینده برخی بازرسان بلندپایه آژانس بین المللی انرژی اتمی با هدف بازدید از تاسیسات موردنظر به ایران بیایند. 

 

 

 

دیپلماسی ایرانی: موافقت یا دعوت تهران برای سفر بازرسان انرژی اتمی پیش از ماجرای ترور شهید احمدی روشن اعلام شده بود. برنامه ریزی این بازدید در شرایطی صورت گرفت که امریکا و اروپا از تشدید تحریم های بانکی و اتفاق نظر بر تحریم نفتی ایران در نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا خبر داده بودند.

دعوت تهران برای این بازدید می تواند گامی مثبت در جهت از سرگیری مذاکرات ایران و 1+5 قلمداد شود که بیش از یک سال است به بن بست خورده و بدبینی ها، تنش ها و تحریم ها را افزایش داده است. شاید اگر سر رسیدن بهار عربی نبود، فشارهای غرب بر تهران زودتر آغاز می شد و شکل و شدت رویارویی های فیمابین نیز متفاوت از امروز بود. موقعیت منطقه ای ایران پس از بهار عربی، امتیازآورتر از گذشته شده است. شرایط تولید و عرضه نفت طی یک سال گذشته تحت تاثیر انقلاب های خاورمیانه ای قرار داشته و فروافتادن دیکتاتورهای متمایل به غرب نیز از نفوذ مصر و اردن و عربستان در منطقه کاسته و بر هراسشان از قدرت گیری ایران افزوده است.

البته تغییرات عمده منطقه ای سبب شده است تا اسرائیل، امریکا و عربستان در اتخاذ سیاست های ضد ایرانی همسو عمل کنند و فشار را بر آن حفظ کنند تا در بحبوحه تغییرات ژئوپلتیکی در منطقه، مانع بسط نفوذ جمهوری اسلامی و یافتن متحدانی تازه از سوی آن باشند. حتی در این میان، کشیده شدن بحران سوریه به دل تحولات منطقه نیز موجب شد تا تضعیف جبهه مقاومت هم در دستور کار قرار بگیرد و در کنار فشارهای هسته ای، به ابزاری در جهت قدرت زدایی از ایران تبدیل شود.

یکی از برنامه های سرویس های جاسوسی و عملیاتی غرب و متحدان منطقه ای آن، استفاده از روش ترور و تخریب در ایران طی دو سال گذشته بوده است. در آخرین اتفاقی که هفته پیش در تهران رخ داد و بار دیگر یکی از چهره های فعال هسته ای کشورمان هدف ترور قرار گرفت، مصطفی احمدی روشن به شهادت رسید و رودررویی اتمی با ایران را در فاز ترور و تخریب نمود بخشید.

پیش از آن تهران پذیرفته و اعلام کرده بود که بازرسانی از آژانس انرژی اتمی در هفته اول بهمن ماه به تهران سفر خواهند کرد. گمانه ها حاکی از آن بود که این اقدام می تواند ترمز تحریم های نفسگیر غرب را بطور موقت بکشد و حکم تزریق آرام بخش یا داروی بیهوشی موقت به آنها در آستانه نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا باشد. حتی گفته شد که جنگی شدن ادبیات ایران و امریکا در تنگه هرمز نیز نشان دهنده قدرت نمایی پیش از مذاکره است تا با نمایش قدرت و داشتن دست بالاتر پشت میز مذاکره بنشینند.

روی همین اصل وقتی ترور احمدی روشن اتفاق افتاد، بسیاری از تحلیلگران سیاسی اینطور اظهارنظر کردند که برخی مایل به تند شدن فضای ایران و غرب و مخالف نشستن دو طرف پای میز مذاکره هستند. ایران، اسرائیل و امریکا را متهم به دست داشتن در این اتفاق می داند. اسرائیل همواره اعلام کرده که از هر گونه اختلال در روند برنامه های هسته ای و نظامی ایران – ولو با ترور و انفجار – استقبال می کند و آن را به فال نیک می گیرد اما امریکا دست داشتن در ماجراهایی نظیر ترور احمدی روشن و یا انفجار در پادگان ملارد را تکذیب کرده و آن را مغایر با اهدافش برای پرهیز از تندروی و افراطی شدن فضا دانسته است.

حال صحبت بر سر این است که ترور اخیر پیش از ورود بازرسان سازمان بین المللی انرژی اتمی و نشست احتمالی تهران و 1+5 چه معنی خواهد داشت و به مذاکرات چه سمت و سویی می دهد؟ در گفتگوهای پیشین، سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی با پیش کشیدن موضوع ترور دانشمندان هسته ای کشورمان، طرف مقابل را متهم کرد که از راه هایی نامشروع و ناجوانمردانه برای توقف برنامه های هسته ای ایران استفاده می کند ولی تاکید کرد که این روند نیز هیچ گاه منجر به دست کشیدن ایران از فعالیت هایش نخواهد شد.

منابع دیپلماتیک اعلام کرده اند که مقام های ارشد آژانس انرژی اتمی با هدف آنچه رفع نگرانی ها درباره ماهیت برنامه هسته ای ایران خوانده اند، به زودی به تهران سفر می کنند. این سفر درحالی صورت می گیرد که بازرسان انرژی اتمی پیش از ترور مصطفی احمدی روشن، معاون سایت هسته ای نطنز با او دیدار داشته اند.

سفر بازرسان بدون شک تحت تاثیر فضای این ترور و تصمیم ایران برای مجازات عاملان خارجی آن قرار دارد. وزیر اطلاعات روز یکشنبه گفت: "مجامع بین‌المللی به‌خصوص مجامع بین‌المللی حقوقی در مورد برخوردی که با دانشمندان علمی صورت می‌گیرد، باید پاسخگو باشد. این دنیای مدعی پیشرفت علمی می‌خواهد در مورد این مباحث چه بگوید؟ آیا احتمال این را نمی‌دهد که این اتفاق ممکن است فردا در کشور خودشان صورت بگیرد؟ و با روندی که اینها دارند برخورد می‌کنند قطعا در کشورهای خودشان نیز این اتفاقات خواهد افتاد."

او همچنین گفت: "ما ان‌شاءالله به حول و قوه الهی پاسخ محکمی را به این اقدامات خواهیم داد و همه‌ این مجموعه‌ها اعم از انگلیسی‌ها، امریکایی‌ها، موساد و مجموعه‌های دیگری که با آنها همراهی می‌کنند جواب قاطع و سنگین جمهوری اسلامی ایران را خواهند دید."

باید دید کشمکش ها بر سر برنامه ای هسته ایران که مدتی است به فاز تحریم و ترور وارد شده، سنگینی خود را بر فضای بازدید بازرسان و مذاکره تهران و 1+5 خواهد گذاشت یا در روندی معکوس، به عقب نشینی و تلطیف فضای گفتمانی می انجامد؟

 

******************************************************************

 

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

 

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

 

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

 

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 18 خرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com