سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 318
بازدید کل : 131986
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 102300 : واکنش ها به پیروزی محمد مرسی در انتخابات مصر + چند خبر مهم دیگر

عنوان  102300 :  واکنش ها به پیروزی محمد مرسی در انتخابات مصر + الجزیره: رابطه مرسی و اخوان المسلمین پایان یافت +سفر جنجالي به حيات خلوت + گوگل رسما به موساد واگذار شد + به دنبال سقوط هواپیمای نظامی و واکنش اردوغان به سوریه؛ نخست وزیر ترکیه با سران احزاب دیدار کرد 

 

 

 واکنش ها به پیروزی محمد مرسی در انتخابات مصر

 

 

پيروزي محمد مرسي، نامزد انقلابیون مصر، در دور دوم انتخابات رياست جمهوري مصر كه ساعاتي قبل اعلام شد، شادي هواداران وی در داخل و خارج مصر و نگراني شديد دشمنان انقلابیون مصر به ويژه رژيم صهيونيستي را در پي داشت.

 

به گزارش رحماء بعد از اعلام رسمي نتايج انتخابات مصر از سوي كميته عالي انتخابات رياست جمهوري مصر، موجي از شادي سراسر مصر را فرا گرفت.

مردم مصر علاوه بر حضور در ميدان التحرير قاهره در ميدان هاي ساير استان هاي اين كشور نيز تجمع هاي مشابهي برگزار كرده و به دنبال اعلام پيروزي نامزد انقلابيون ( محمد مرسي) در برابر احمد شفيق نامزد مورد حمايت رژيم مبارك ، به شادماني پرداختند

دراین باره، گزارش خبرنگار روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارانوت از ميدان التحرير نیز حائز اهمیت است.

خبرنگار یدیعوت آحارانوت زمان اعلام پيروزي محمد مرسي در انتخابات رياست جمهوري مصر را آخرين لحظات قبل از تبديل شدن مصر به جمهوري اسلامي توصيف كرد.

رژيم صهيونيستي به پيروزي احمد شفيق نامزد مورد حمايت رژيم حسني مبارك دل بسته بود.

همچنين رژيم صهيونيستي در واكنش به پيروزي نامزد اخوان المسلمين، پيروزي محمد مرسي را صفحه سياهي در تاريخ مصر توصيف كرد. دفتر نخست وزیر این رژیم نیز با نشان دادن واکنش خواستار ادامه همکاری تل آویو با مصر شد.

پس از اعلام نتايج انتخابات رياست جمهوري، نخست‌وزير فلسطين در نوار غزه پيروزي محمد مرسي را به او تبريك گفت.

همچنين محمود الزهار، از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) نيز پيروزي محمد مرسي را لحظه تاريخي و پيروزي بزرگ توصيف كرد و گفت اين لحظه شكست طرح عادي سازي با رژيم صهيونيستي و همكاري امنيتي با دشمن صهيونيست است.

در همين حال، وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران نيز پيروزي مرسي را به او تبريك گفت.

همزمان با اعلام رسمي نتايج انتخابات رياست جمهوري مصر و پيروزي محمد مرسي، نامزد انقلابيون مصر، در اين انتخابات، فلسطيني‌ها در نوار غزه به جشن و شادي پرداختند.

صائب عریقات از مقامات ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین نیز از پیروزی محمد مرسی در انتخابات ریاست جمهوری مصر استقبال کرد.

در نوار غزه صدها نفر از فلسطيني‌ها در مناطق مختلف پس از اعلام رسمي پيروزي محمد مرسي به خيابان ها آمدند و به جشن و پايكوبي پرداختند.

در همين حال، ستاد انتخابات محمد مرسي از ادامه تحصن‌ مردم در ميدان التحرير تا زمان لغو تصميم‌هاي شوراي نظامي خبر داد.

ستاد وی افزود: پيروزي محمد مرسي در انتخابات گامي در جهت كامل كردن مسير انقلاب به شمار مي رود .

از سوی دیگر، محمد مرسی اعلام کرده است که اصرار دارد در برابر پارلمان مصر سوگند یاد کند.

در پی اعلام پیروزی محمد مرسی به عنوان رئیس جمهور منتخب مصر، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد تل آویو انتظار دارد همکاری با دولت مصر براساس معاهده صلح ادامه داشته باشد.

پیش از این موشه یعالون، معاون نخست وزیر اسرائیل، از کابینه خواسته بود در صورت پیروزی محمد مرسی در روابط با مصر تجدید نظر کند.

رژیم صهیونیستی در اولین واکنش پیروزی مرسی را صفحه سیاهی برای اسرائیل توصیف کرده بود.

خبرنگار روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارانوت از ميدان التحرير قاهره، زمان اعلام پيروزي محمد مرسي در انتخابات رياست جمهوري مصر را آخرين لحظات قبل از تبديل شدن مصر به جمهوري اسلامي توصيف كرد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت رئیس جمهور جدید مصر از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه اسرائیل حمایت خواهد کرد.

این روزنامه صهیونیستی در گزارشی به قلم آفی یسخروف نوشت محمد مرسی به نمایندگی از گروه اخوان المسلمین از حماس علیه اسرائیل حمایت خواهد کرد و پس از وارد شدن به کاخ ریاست جمهوری با مسئولان ارشد اسرائیل دیدار نخواهد کرد.

هاآرتص افزود مرسی برای لغو معاهده صلح با اسرائیل تلاش خواهد کرد. دشوار است که ببینیم مرسی شبه نظامیان را در صحرای سینا که علیه اسرائیل عمل می کنند خلع سلاح کند.

اسقف پاخومیوس، رئیس موقت کلیسای قبطی ارتدوکس مصر، پیروزی محمد مرسی، رئیس جمهور منتخب مصر را در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به وی تبریک گفت.
بر اساس ارزیابی های به عمل آمده مسیحیان قبطی شش تا ده درصد جمعیت مصر را تشکیل می دهند.

ساكنان كرانه باختری به دقت پيگير كنفرانسی بودند كه از طريق آن نتايج مرحله به مرحله انتخابات اعلام می شد و پس از نماز عصر و قبل از اعلام نتيجه نهايی، نفس ها را در سينه حبس كرده بودند.

شمار زيادی از ساكنان كرانه باختري، نسبت به پيروزی مرسی در انتخابات به رغم تلاش برخی برای تحريف نتايج انتخابات و تاخير چند روزه در اعلام نتايج نهايی، ابراز شادی و خوشحالی نموده و به جشن و پايكوبی پرداختند. مرسی توانست در اين انتخابات بيش از نيمی از كل آرا را كسب كند.

به دنبال اعلام خبر پيروزی مرسي، صدای تيراندازی و آتش بازی در همه جای فلسطین به ویژه نوار غزه به گوش می رسيد و همه از پيروزی مرسی در انتخابات رياست جمهوری مصر ابراز شادی و خوشحالی می كردند.

پس از اعلام اين خبر، مردم اقدام به برگزاری راهپيمايی های خودجوش در خيابان های نوار غزه نموده و با در دست داشتن پرچم های فلسطين و مصر و عكس های مرسی، به شادی و خوشحالی پرداختند.

فعالان جنبش حماس نيز از طريق بلندگوهای مساجد، پيروزی مصر در اتخابات رياست جمهوری مصر را به ملت مصر و فلسطين و تمامی امت عربی تبريك گفتند.

اين جنبش خوستار مشاركت ساكنان نوار غزه در راهپيمايی های گسترده ای شد كه قرار است پس از پايان نماز مغرب در تمامی مساجد نوار غزه برگزار شود.

شهروندان فلسطينی با بيان شادی و خوشحالی نسبت به پيروزی مرسی، ابراز اميدواری كردند كه اين پيروزی بازتاب مثبتی بر نوار غزه داشته باشد و موجب لغو محاصره تحميلی عليه نوار غزه از دوره رياست حسنی مبارك و تسهيل تردد فلسطينيان از گذرگاه رفح و توقف جنايت های صهيونيست ها عليه آنان شود.

 

پیام تبريك مشعل، هنيه و عباس

خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در تماسی تلفنی با رئیس جمهور منتخب مصر پیروزی وی در انتخابات را تبریک و تهنیت گفت و برای ملت مصر آرزوی سربلندی و سرافروزی کرد.

محمود عباس رئيس تشكيلات خودگردان نيز ضمن تبريك اين پيروزی به دكتر مرسی، تاكيد كرد كه وی و ديگر رهبران فلسطينی انتخاب ملت مصر را محترم می شمرند.

از سوی ديگر، اسماعيل هنيه نخست وزير دولت مردمی فلسطين، پيروزی مرسی در انتخابات رياست جمهوری مصر را به وی تبريك گفت.

"طاهر النونو" سخنگوی دولت فلسطين نيز تصريح كرد كه هنيه طی تماسی تلفنی، انتخاب مرسی به عنوان اولين رئيس جمهور مصر پس از انقلاب 25 ژانويه را به وی تبريك و تهنيت گفت.

در پيام تبريك هنيه آمده است: همه ما اميدواريم كه پيروزی مرسی، امنيت و آسايش را برای ملت مصر به ارمغان بياورد.

 

تبريك گروه های فلسطيني

در همين راستا، جنبش مقاومت اسلامی حماس، پيروزی مرسی را به ملت مصر تبريك گفت.

دكتر سامی ابو زهري، سخنگوی جنبش حماس طی بيانيه ای خاطر نشان كرد: نتايج انتخابات، به منزله تثبيت عزم و اراده ملت مصر و پيروزی انقلاب مصر بود.

جنبش حماس پيروزی مرسی را نقطه تحولی در تاريخ مصر و منطقه به طور عام قلمداد كرد.

از سوی ديگر، جنبش جهاد اسلامی فلسطين اين پيروزی را به ملت برادر مصر تبريك گفت.

اين جنبش، این پيروزی را ثمره انقلاب 25 ژانويه دانست كه مصر را وارد مرحله جديدی نمود.

جنبش مذكور طی بيانيه ای که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین نمابر شد، تاكيد كرد: اميدواريم كه خداوند متعال امنيت و آرامش را به ملت مصر اعطا كند و رئيس جمهور جديد آن را در راستای خدمت رسانی به ملت مصر و امت اسلامی ياری دهد.

این جنبش افزود: ملت فلسطين چشم اميد زيادی به فرا رسيدن اين لحظه تاريخی به منظور حمايت از مساله عادلانه خود داشتند.

 

فتح: انتخاب ملت مصر برای ما محترم است

جنبش فتح در اولين واكنش به خبر پيروزی مرسی در انتخابات رياست جمهوری مصر، بيان كرد كه اين جنبش همراه با گزينه و انتخاب ملت مصر خواهد بود و اميدوار است كه مصر نقش پيشگامانه خود در رهبری امت عربی را بازيابد.

دبير شورای انقلابی جنبش فتح خاطر نشان كرد: ما برای ملت مصر آرزوی موفقيت و ثبات داريم و به انتخاب آنان احترام می گذاريم و اميدواريم كه مصر جايگاه پيشگامانه خود در رهبری امت عربی را بازيابد و مصری ها با اتحاد و يكپارچگی به مقابله با تجاوزات مداوم دشمن صهيونيستی عليه ملت فلسطين برخيزند.

"امين مقبول" در رابطه با تاثير پيروزی مرسی بر آشتی ملی تصريح كرد كه ما هرگز آشتی ملی را مرتبط با هيچ برنامه خارجی يا اوضاع داخلی مصر نمی دانيم و تلاش های خود را برای پايان دادن به شكاف داخلی ادامه می دهيم.

 

تبريك سازمان آزادی بخش فلسطین

كميته اجرايی سازمان آزادی بخش فلسطين نیز استقبال از نتايج انتخابات، اين روز را روز دمكراسی عربی به طور عام و دمكراسی مصر به طور خاص دانست.

عضو كميته اجرايی سازمان آزادی بخش فلسطين پيروزی دكتر محمد مرسی در انتخابات رياست جمهوری مصر با كسب 51 درصد كل آرا بر رقيبش احمد شفيق با كسب 48 درصد كل آرا را به وی تبريك گفت.

دكتر "صائب عريقات" در گفتگو با راديو "صدای فلسطين" ضمن تبرك اين پيروزی دمكراتيك به ملت مصر و تاكيد بر اينكه مساله فلسطين همچنان در راس اولويت های ملت مصر قرار دارد، ابراز اميدواری كرد كه انتخاب دكتر مرسی فرصت مناسبی برای حمايت از آشتی ملی فلسطين و پايان دادن به شكاف داخلی فلسطين باشد.

در پی اعلام پیروزی "محمد مرسی" نامزد جریان اسلام گرا در انتخابات ریاست جمهوری مصر وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد و این پیروزی را به مرسی تبریک گفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

ملت تاریخ ساز مصر با حضور مسئولانه خویش در انتخاباتی سرنوشت ساز بار دیگر عزم راسخ خود را برای تحقق آرمانهای والای عدالتخواهانه انقلاب بزرگ مصر با نمایش شکوهمند مردم سالاری به اثبات رساند.

یقینا حرکت استقلال طلبانه مردم مصر که با اتکا به ذات احدیت و اراده و ایمان قوی در دوره جدید تحولات خاورمیانه و بیداری اسلامی مراحل تکمیلی خود را طی می نماید،حاصل مبارزه فرزندان برومند همه جریانها و گروهها و ثمره خون شهدای این کشور می باشد و منتخب شایسته ریاست جمهوری مصر نیز به عنوان برگزیده و عصاره آحاد ملت، نقشی موثر در جهت رشد و تعالی همه جانبه این کشور و آغاز دورانی تحول آفرین خواهد داشت.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیروزی ملت مصر در این انتخابات و ریاست جمهوری جناب آقای دکتر محمد المرسی را تبریک گفته و با ادای احترام به ساحت شهدای انقلاب این کشور، امید واثق به سعادت و پیشرفت و موفقیت های روزافزون مردم مصر در سایه تداوم و حضور پر شور در صحنه های سیاسی و اجتماعی دارد.

تظاهرات کنندگان در میدان التحریر پس از اعلام خبر پیروزی محمد مرسی به عنوان اولین رئیس جمهوری پس از انقلاب 25 ژانویه به ابراز شادمانی پرداختند.

 از سوی محمد حسین طنطاوی رئیس شورای نظامی حاکم بر مصر به محمد مرسی نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری مصر تبریک گفت.

شایان ذکر است محمد مرسی با بدست آوردن 51.73 درصد آراء بر احمد شفیق آخرین نخست وزیر رژیم حسنی مبارک پیروز شد. میزان مشارکت در این انتخابات 51.8 درصد و تعداد شرکت کنندگان 26 میلیون و 420 هزار و 763 نفر اعلام شد.

 

 *********************************************************************

 

الجزیره: رابطه مرسی و اخوان المسلمین پایان یافت

 

 تهران- پس از پیروزی ˈمحمد مرسی ˈ در انتخابات ریاست جمهوری مصر، رابطه وی با اخوان المسلمین پایان یافت.

 ه گزارش الجزیره، اخوان المسلمین رسما اعلام کرد پس از رسیدن محمد مرسی به ریاست جمهوری مصر، عضویت وی در این گروه به پایان رسیده است.

بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه ها و منابع محلی، جماعت اخوان المسلمین مصر با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است که رابطه محمد مرسی پس ازپیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری مصر با این جماعت پایان یافته است.

 

*********************************************************************

 

 

 

سفر محمود احمدي نژاد به برزيل جهت شركت در اجلاس «ريو +20» حاشيه ساز شد. عدم استقبال مقامات بلند پايه دولت برزيل از رييس جمهور ايران و رعايت نكردن تشريفات ديپلماتيك در اين سفر از سوي ميزبان خبر ساز شده است.

 

 

 

 

 

*******************************************************************************

 گوگل رسما به موساد واگذار شد 

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار مدیر شرکت اینترنتی گوگل، این شرکت را متعلق به اسرائیل معرفی کرد.

 

به گزارش  "محدوده"  به نقل از کیهان، نتانیاهو در دیدار اریک اشمیت یک نقاشی از گوگل را تحویل وی داد که در آن پرچم اسرائیل بر فراز آرم شرکت گوگل نصب شده است.
به گزارش منابع صهیونیستی، مدیر گوگل نیز در این ملاقات گفت: من بر این باورم که شهروندان اسرائیلی که در ارتش ثبت نام می کنند، امتیاز بزرگی به عنوان کارکنان فناوری پیشرفته عایدشان می شود. تصمیم ما به سرمایه گذاری در اسرائیل یکی از بهترین تصمیم های گوگل تاکنون بوده است.
گفتنی است اشمیت در مراسم اهدای مدال از سوی شیمون پرز به هنری کیسینجر (وزیر خارجه اسبق آمریکا و از متهمان اصلی قتل عام پس از کودتای شیلی) نیز حضور داشت. این مراسم تحت عنوان «به سوی فردا» برگزار شد و طی آن پرز از کیسینجر به عنوان برادر و یک مؤمن یهودی یاد کرد.
شرکت گوگل طبق گزارش های منابع رسانه ای غرب خدمات ویژه و مستمر اطلاعاتی را به برخی سرویس های جاسوسی نظیر سیا ارائه می دهد که ظاهراً پس از این و رسماً باید نام موساد را نیز به این فهرست اضافه کرد.
گفتنی است اریک اشمیت آذر ماه سال گذشته در مصاحبه با سی ان ان تصریح کرده بود: استعداد بالای ایرانی ها در جنگ سایبری، تهدیدی برای غرب است. ایرانی ها به دلایلی که به درستی برای ما روشن نیست، به طرز غیرمنتظره ای درجنگ سایبری با استعداد هستند بنابراین به وضوح در آینده، تهدیدی برای امنیت سایبری ما به شمار خواهند رفت.»
اشمیت می گوید: همیشه این نگرانی وجود دارد که ایرانی ها به نرم افزارهای کدگذاری شده دست یافته باشند.

 *********************************************************************

به دنبال سقوط هواپیمای نظامی و واکنش اردوغان به سوریه؛ 


نخست وزیر ترکیه با سران احزاب دیدار کرد 
آنکارا، ترکیه – رجب طیب اردوغان به منظور مشورت و تبادل نظر با سران احزاب دیدار و گفتگو کرد.

******************************************************************

 

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

 

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

 

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

 

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 
به گزارش کردپرس، به نقل از خبرگزاری جهان سقوط هواپیمای نظامی ترکیه بر اثر اصابت موشک پدافند دفاعی سوریه هنوز هم مهم ترین خبر سیاسی ترکیه است.
دیروز رجب طیب اردوغان نخست وزیر این کشور به منظور مشورت و تبادل نظر در این مورد با رهبران سیاسی احزاب کشورش، به صورت جداگانه با سه هیات دارد کرد.
وی ابتدا هیات سیاسی حزب جمهوری خلق به رهبری کمال قلچداراوغلو را پذیرفت و سپس با دو هیات احزاب حرکت ملی و صلح و دموکراسی نیز دیدار کرد.
با آن که اردوغان برای کسب حمایت این سه حزب مجلس ملی تلاش زیادی کرد اما اظهارنظرهای هر سه رهبر به گونه ای بود که نشان می داد آنان با سیاست های اردوغان در خصوص سوریه موافق نیستند.
قلچداراوغلو رهبر حزب جمهوری خلق گفت: " این نشست به گونه ای نبود که نشان دهد اردوغان قصد دارد ما را در تصمیم گیری در این زمینه سهیم سازد. به باور من این حمله سوریه پاسخی به مواضع اردوغان در قبال دمشق بود. قاعدتا ترکیه باید در برابر سوریه واکنش نشان دهد اما این واکنش باید بر اساس قواعد حقوقی نظامی بین الملل باشد."
دولت باغچه لی رهبر حزب حرکت ملی نیز اعلام کرد: " اگر دولت اردوغان در خصوص این موضوع گام های سنجیده و معقول بردارد از او حمایت خواهیم کرد."
اما صلاح الدین دمیرتاش رهبر حزب صلح ودموکراسی (وابسته به پ.ک.ک) که همراه با دو تن دیگر از سران این حزب به دیدار اردوغان رفته بود، در پایان نشست هفتاد دقیقه ای خود با نخست وزیر، به خبرنگاران گفت: " سیاست اردوغان در برابر سوریه کاملا غلط است و در صورتی که شخص نخست وزیر در خصوص دمشق تجدید نظر نکند، ترکیه هزینه های سنگین تری خواهد پرداخت."

فرارو- سفر محمود احمدي نژاد به برزيل جهت شركت در اجلاس «ريو +20» حاشيه ساز شد. عدم استقبال مقامات بلند پايه دولت برزيل از رييس جمهور ايران و رعايت نكردن تشريفات ديپلماتيك در اين سفر از سوي ميزبان خبر ساز شده است. 

به گزارش فرارو، رييس جمهور اسلامي ايران روز چهارشنبه 31 خرداد ماه براي شركت در اجلاس  «ريو +20» وارد ريودوژانيرو پايتخت برزيل شد. وي پس از ورود به برزيل مورد استقبال هيچ يك از مقامات بلند پايه دولت برزيل قرار نگرفت.

پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري در روز سفر نوشت: «رييس جمهور در بدو ورود مورد استق

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: دو شنبه 5 تير 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com