سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 1817
بازدید کل : 131663
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 102900 : سخنرانی محمد مرسی در میدان تحریر مصر:از هیچکس جز الله نمیترسم + چند خبر مهم دیگر

عنوان 102900 :  سخنرانی محمد مرسی در میدان تحریر مصر:از هیچکس جز الله نمیترسم + مرسی دامنه اختیارات ارتش را محدود خواهد کرد + نامه نتانیاهو به مرسی درباره معاهده کمپ دیوید نبود +مرسی می‌تواند معاهده کمپ‌دیوید را لغو کند +محمد مرسی : مخالف دیدار با کاردار ایران در قاهره هستم !+

 سخنرانی محمد مرسی در میدان تحریر مصر:از هیچکس جز الله نمیترسم

 
  
 
 
 
عضو کمیته روابط خارجی حزب آزادی و عدالت خاطرنشان کرد که حضور و سخنرانی محمد مرسی رییس جمهور منتخب مصر در میدان التحریر قاهره، تاکیدی بر ارزش نقش مردم و میدان التحریر به عنوان خاستگاه انقلاب است.

“نادر عمران” روز جمعه در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: حضور امروز مرسی در میدان التحریر و سخنرانی برای انقلابیون و مردم تاکیدی بر این موضوع است که او منتخب مردم و انقلابیون است و طبق منافع انقلابیون عمل خواهد کرد.

عمران گفت: مرسی با این کار همچنین بر ارزش و نقش میدان التحریر به عنوان نماد و خاستگاه انقلاب مصر تاکید کرد.

عضو کمیته روابط خارجی حزب آزادی و عدالت ، شاخه سیاسی اخوان المسلمین،همچنین خاطرنشان کرد که حضور مرسی در نماز جمعه الازهر نیز تاکیدی بر نقش الازهر بود.

عمران اظهار داشت: مرسی با حضور در دانشگاه الازهر بر جایگاه الازهر و نقش تعیین کننده آن در جهان اسلام تاکید کرد.

وی افزود: دیدارهای مرسی با رهبران مختلف دینی ، اجتماعی و فرهنگی نیز با هدف وحدت ملی و تاکید بر این مساله صورت گرفته است که او رییس جمهور همه مصری هاست نه رییس طایفه ای معین یا گروهی خاص.

عمران تاکید کرد: فکر می کنم در دیدارهای اخیر در کاخ ریاست جمهوری هر کسی اعم از روزنامه نگاران یا نمایندگان احزاب و نیروهای ملی که با مرسی ملاقات کرده اند به همین دریافت و برداشت رسیده اند.

وی افزود: آنان می دانند که اعطای حقوق شهروندی اساس کار مرسی خواهد بود و او تفاوتی میان مسلمانان و مسیحیان یا پیروان طایفه های دیگر قائل نخواهد شد.

تدوین قانون اساسی جدید مصر، به زودی

عضو کمیته روابط خارجی حزب آزادی و عدالت خاطر نشان کرد: کمیته موسسان برای تدوین قانون اساسی تشکیل جلسه داده است و حداکثر تا دو ماه دیگر قانون اساسی جدیدی تدوین و برای تصویب به همه پرسی گذاشته خواهد شد.

عمران گفت: این قانون به تمام مشکلاتی که قانون اساسی نخست و اعلامیه مکمل قانون اساسی صادره از سوی شورا نظامی، ایجاد کرد ، پایان خواهد داد و رابطه شورای نظامی با حاکمیت در مصر به طور کامل قطع خواهد شد.

    

**********************************************************************
 
 
مرسی دامنه اختیارات ارتش را محدود خواهد کرد
 
به نام تعامل سیاسی به کام تعدیل قدرت
 
گفتکوی دیپلماسی ایرانی با دکتر زامل سعیدی، کارشناس مسائل خاورمیانه در خصوص چالش‌های پیش روی محمد مرسی رئیس جمهوری تازه نفس مصر
 
 
      
 
 
دیپلماسی ایرانی: نخستین رئیس جمهور منتخب. نخستین رئیس جمهور اسلام گرا و عضو جریان اخوان المسلمین. تمامی این عبارات و هزاران تمثیل دیگری که در یک هفته گذشته در رسانه های غربی و عربی خوانده و شنیده ایم به یک نفر ختم می شود: محمد مرسی. مردی که از دیروز و با حضور در دادگاه عالی مصر رسما بر کرسی حسنی مبارک تکیه زد.اما و اگرها در خصوص به قدرت رسیدن نامزد جریان اخوان بسیار است. عده ای از تعامل اخوان و شورای نظامی در پشت پرده خبر می دهند. برخی مرسی را سیاستمداری زیرک می دانند که اندک اندک راه خود را از میان رژه های گاه و بیگاه نظامیان مصری باز خواهد کرد. دیپلماسی ایرانی با دکتر زامل سعیدی، کارشناس مسائل خاورمیانه، در خصوص چالش‌های پیش روی آقای رئیس جمهور و نحوه تعامل آن با ارتش به گفتگو نشست که متن آن را در زیر می خوانید:

با توجه به اینکه محمد مرسی رئیس جمهور جدید مصر پس از انقلاب، مراسم سوگند خود را با حضور در دادگاه عالی به جای آورده است، آیا می‌توان آن را تسلیم در برابر ارتش دانست؟

به این قاطعیت نمی‌توان گفت،‌به دلیل آنکه این تحلیف انجام نگیرد، محمد مرسی روز جمعه با حضور در میدان التحریر و ادای سوگند سمبلیک در حضور تجمع میلیونی مردم قاهره با احساسات بسیار قوی سوگند یاد کرد و در حقیقت پیش‌دستی بسیار ماهرانه‌ای بود تا به نظامیان نشان دهد علیرغم آنکه از او خواسته‌اند در برابر دادگاه عالی مصر سوگند یاد کند، اما وی پیش از آن در محضر مردم سوگند خود را ادا کرده است. محمد مرسی خطاب به مردم گفت: شما منبع اصلی قدرت هستید و هیچ قدرتی مافوق قدرت شما وجود ندارد،‌به دلیل آنکه تمام مشروعیت از قدرت مردم گرفته می‌شود و من نیز قدرت خود را از شما گرفته و با کمک شما به تمامی وظایف خود طبق قانون عمل خواهم کرد. بنابراین او با این پیش‌دستی توانست تا پیام خود را از این طریق به نظامیان ابلاغ کند.

بعددیگری که وجود دارد این است که طبق قانون مصر باید سوگند به ریاست جمهوری در مقابل پارلمان صورت می‌گرفت که این پارلمان با رای همان دادگاهی که محمد مرسی در مقابل آن سوگند یاد کرد، منحل شده است و مردم مصر نیز نسبت به انحلال پارلمان و نتیجه دادگاه معترض بودند. نظامیان که همچنان سرنخ‌های قدرت را در دست دارند، مرسی را وادار به سوگند یاد کردن در دادگاه کردند تا در عین حال به طور ضمنی اعتراف او را نیز دریافت کرده باشند که نسبت به اینکه دادگاه عالی مصر، پارلمان را منحل کرده اعتراضی ندارد. در حالیکه طرفداران مرسی موافق انحلال پارلمان و تعدیل قانون اساسی به نحوی که نظامیان پیشنهاد کردند، نیستند.

سخنرانی محمد مرسی در دانشگاه قاهره را از چه زاویه‌ای می‌توان تحلیل کرد؟

محمد مرسی در سخنرانی روز شنبه خود پس از ادای سوگند در مقابل دادگاه به دانشگاه قاهره رفت. دانشگاه قاهره مرکز نمادینی است و حتی زمانی‌که اوباما در اولین سفر خارجی خود به مصر رفته بود، در دانشگاه قاهره سخنرانی کرد که از این دانشگاه تمام دنیای اسلام را مخاطب قرار دهد. در نتیجه مرسی نیز در این دانشگاه حضور پیدا کرد و همان سخنان را در حضور نظامیان و در حالیکه شعار و نمودار ریاست جمهوری را از مارشال طنطاوی تحویل می‌گرفت، در عین حال ضمن قدردانی از نقش نظامیان در اداره امور کشور تا این مرحله، تاکید نمود که وظیفه نظامیان مشخص است و آن تامین امنیت کشور و دفاع از مرزهای آن است. 

اما نظامیان مصر با توجه به سرنخ‌های قدرتی که در دست دارند و به عنوان نمونه مارشال طنطاوی‌، به عنوان وزیر دفاع از سوی معاون خود قبل از تشکیل حکومت محمد مرسی اعلام گردید و همین وضعیت در مورد وزارتخانه های حساس که اعمال کننده حاکمیت در مصر هستند، مانند وزارت خارجه، وزارت کشور و وزارت دادگستری، نیز جاری خواهد بود.

اخوان‌المسلین چه تمهیداتی در مقابل قدرت ارتش اندیشیده است؟

ارتش از سال 1952 که افسران آزاد کودتا کرده و ملک فاروق را برکنار کردند،نظامیان همیشه در مصر حاکم بودند. همچنین روسای جمهور مصر نیز همیشه نظامی بودند: ژنرال نجیب،‌عبدالناصر،‌انور سادات و حسنی مبارک همه فرماندهان ارتش مصر بودند که به ریاست جمهوری رسیدند.

 از زمان سقوط دولت حسنی مبارک، تمامی نگرانی مردم مصر و به ویژه اخوانی‌ها از این بوده است که مبادا  تاریخ دوباره  تکرار شود و نظامیان مجددا از طریق کودتا و یا شبه کودتا قدرت را بدست گیرند و به اعتراض‌های مردمی هم اهمیتی ندهند.

به باور من اخوان‌المسلین پس از آنکه موقعیت خود را مستحکم کنند، با کمک مردم به شکل تدریجی بر اوضاع مسلط شده و در نتیجه می‌توانند نظامیان را به پادگان‌ها بازگردانند و امتیازهایی که به آنها داده شده است را نیز پس بگیرند.هیچ تردیدی نیست که نظامیان در مصر فعلی بالاترین حرف را می‌زنند و از سوی دیگر اخوان‌المسلیمن نیز قدرت برخورد با ارتش را ندارند. اما این وضعیت گذاراست و نمی‌تواند ادامه داشته باشد. بنابراین به تدریج باید منتظر بروز قدرت حقیقی و اعمال حاکمیت مردم و کم شدن قدرت نظامیان باشیم.

به سخنرانی مرسی در میدان التحریر اشاره کردید،‌به نظر شما تا چه اندازه این رئیس جمهور به دنبال تحول جدی در مصر است و آیا توانسته بر هواداران خود بیفزاید؟

به طور نسبی می‌توان این احتمال را داد،‌اما در مصر حداقل باید سه جناح درمیان مردم در نظر گرفته شوند:

طیف اول مردم مسلمانی هستند که از گذشته تا به امروز و در آینده طرفدار تفکرات اسلامی هستند. بنابراین مردمان متدینی هستند که علاقه دارند تا حکومت اسلامی در مصر برقرار شده و شریعت اسلامی در این کشور پیاده شود.

طیف دیگر قبطی‌های مصری هستند که مسیحیند. آنها هیچ تمایلی به حکومت دینی و اسلامی ندارند. به عبارت دیگر آنها بیشتر به دنبال آن هستند که حکومت غیردینی و لائیک درمصر تشکیل شود. بدین معنا که دین و سیاست را نباید با هم مربوط دانست. شعار قبطی‌های مصر هم این است که: "الدین لله و الوطن للجمیع" به معنای آنکه دین از آن خداست و رابطه‌ای میان انسان و خدا می‌باشد،‌اما وطن مصر برای همه است. یعنی قبطی،‌مسلمان، یهودی و بی ‌دین باید در مصر احساس کند که حق شهروندی وی همانند بقیه است.

طیف سوم نیز لیبرال‌ها هستند که در آنها هم کمونیست وجود دارد و هم کاپیتالیست. این طیف نیز اصولا باهرگونه تفکر دینی و یا حکومت دینی اعم مسیحی یا اسلامی مخالفند. از جمعیت مصر در انتخابات حدود 51 درصد شرکت کردند و 49 درصد مصری که شرکت نکردند،‌اکثرا جماعت لیبرال‌ها هستند. زمانی‌که مرسی و احمد شفیق به دور دوم رسیدند بسیاری از مصری‌های لیبرال بر این باور بودند که در مقابل دو گزینه قرار گرفته‌اند که شیرین‌ترین آنها تلخ است، یعنی شیرینی در میان آنها وجود ندارد. در نتیجه این طیف نه حکومت به اصطلاح دینی مرسی را می‌پسندیدند و نه حکومت احمد شفیقی که بازمانده و یادگار حکومت حسنی مبارک بوده است.
 
 
*******************************************************************
 
 
محمد مرسی : مخالف ديدار با كاردار ايران در قاهره هستم !  محمد مرسی : مخالف ديدار با كاردار ايران در قاهره هستم !
 

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی رئیس جمهور مصر تاکید کرد که نامه نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای محمد مرسی تنها برای تبریک بوده و در نامه اشاره ای به حمایت مرسی از معاهده کمپ دیوید نشده است.

به گزارش فارس به نقل از الجزیره، یاسر علی سخنگوی رئیس جمهور مصر اعلام کرد که تنها نامه ای که محمد مرسی از سوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل دریافت کرده است، برای تبریک به مناسبت انتخاب وی به ریاست جمهوری بوده و در این نامه نتانیاهو از مرسی نخواسته است که معاهده سازش میان دو طرف را مورد حمایت قرار دهد.

وی تاکید کرد که این وزارت خارجه مصر است که باید به این نامه پاسخ دهد، چرا که این تماس ها بر عهده این موسسه دولتی گذاشته شده است.

یک مقام رسمی صهیونیست دیروز اعلام کرد که بنیامین نتتانیاهو در نامه ای به محمد مرسی از وی خواسته است تا به معاهده سازش کمپ دیوید میان دو کشور که در سال 1979 به امضا رسیده است، متعهد باشد و آن را حمایت کند.

هاآرتص با اعلام خبر ارسال این نامه نوشت که این نامه اولین نامه نتانیاهو به مرسی پس از تصدی پست ریاست جمهوری در مصر بوده است.

این روزنامه صهیونیستی افزود: نخست وزیر اسرائیل به محض پیروزی محمد مرسی در انتخابات ریاست جمهوری مصر، رایزنی های خود برای بررسی واکنش تل آویو به این پیروزی را آغاز کرده بود.

شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی نیز نامه ای جداگانه برای تبریک به محمد مرسی فرستاد و در این نامه از صلح میان مصر و سرزمین های اشغالی تمجید کرده و آن را  پیروزی برای دو طرف دانست.

پیروزی اسلامگراها در انتخابات ریاست جمهوری در مصر نگرانی های تل آویو را در مورد لغو معاهده کمپ دیوید از سوی طرف مصری و سایر قراردادهای امضا شده میان دو طرف در زمان روسای جمهور دیکتاتور قبلی در مصر تشدید کرده است.
 

 پاسخ وزارت خارجه مصر به نامه نتانياهو

 
وي ادامه داد: وزارت امور خارجه به اين نامه پاسخ داده است و اين كار بر اساس قوانين مصر بوده است چرا كه دولت مصر دولتي است كه وظايف در آن تفكيك شده است.
ایسنا: سخنگوي رئيس‌جمهوري مصر با اعلام اينكه نامه بنيامين نتانياهو تنها براي تبريك بوده است، تلويحا خبر درخواست نخست‌وزير رژيم صهيونيستي براي حمايت از معاهده كمپ ديويد را رد كرد.

به گزارش سايت شبكه الجزيره، ياسر علي، سخنگوي محمد مرسي، رئيس‌جمهوري منتخب مصر اعلام كرد كه تنها يك نامه از سوي بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي به رياست جمهوري مصر تحويل داده شده كه آن هم به منظور تبريك به مرسي براي پيروزي‌اش در انتخابات بوده است.

وي ادامه داد: وزارت امور خارجه به اين نامه پاسخ داده است و اين كار بر اساس قوانين مصر بوده است چرا كه دولت مصر دولتي است كه وظايف در آن تفكيك شده است.

وي با تاكيد بر اينكه نامه مذكور تنها براي تبريك بوده است تلويحا اخبار منتشر شده از سوي برخي رسانه‌ها مبني بر درخواست نتانياهو براي گسترش روابط و پايبندي مرسي به معاهده صلح مصر با رژيم صهيونيستي را رد كرد.

پيشتر روزنامه‌ هاآرتص به نقل از يك مقام ارشد اين رژيم اعلام كرد كه نتانياهو در نامه تبريكي كه براي مرسي فرستاده است از وي خواسته تا به معاهده كمپ ديويد كه در سال 1979 ميان دو طرف امضا شد پايبند باشد و ابراز تمايل كرده كه با رئيس‌جمهوري جديد مصر روابط دوستانه برقرار كند.

از سوي ديگر، شيمون پرز، رئيس رژيم صهيونيستي نيز در نامه‌اي جداگانه پيروزي محمد مرسي در انتخابات رياست جمهوري اين كشور را به وي تبريك گفت و در اين نامه با تاكيد بر ضرورت ادامه صلح ميان دو طرف آورده است كه صلح بر خلاف جنگ، پيروزي براي دو طرف محسوب مي‌شود.

در اين نامه آمده است: ما در اسرائيل به شما به خاطر اجراي يك انتخابات دموكراتيك تبريك مي‌گوييم و اميدواريم كه مصر تحت رهبري شجاعانه شما بتواند به خوبي در برابر چالش‌هاي پيچيده‌اي كه ملت مصر با آن روبرو است ايستادگي كند.

 
*********************************************************************
 
مرسی می‌تواند معاهده کمپ‌دیوید را لغو کند
 
همزمان با ارائه تحلیل‌های زیادی در مورد احتمال لغو معاهده صلح بین رژیم صهیونیستی و مصر موسوم به "کمپ دیوید" با روی کار آمدن "محمد مرسی"، روزنامه صهیونیستی"یدیعوت آحارونوت" نیز به تحلیل این مسئله پرداخت.
به گزارش فارس، این روزها تحلیل‌ها در مورد سرنوشت مصر پس از پیروزی اسلام‌گراها در انتخابات ریاست جمهوری بویژه از سوی تحلیلگران اسرائیلی بیشتر شده است و تحلیل‌های آنها نیز حول محور موضوع اساسی برای اسرائیل که همان توافقنامه کمپ دیوید است، قرار دارد.

با وجود اینکه "محمد مرسی" نامزد اسلام‌گراها بر احترام به توافقنامه‌های امضا شده بر مصر تاکید کرده است اما وعده وی در مبارزات انتخاباتی خود مبنی بر تجدیدنظر در معاهده کمپ دیوید به بحث جنجالی برای اسرائیلی‌ها تبدیل شده است.

در خصوص همین موضوع "مردخای کیدر" استاد دانشگاه "بار ایلان" تل‌آویو و پژوهشگر مرکز"بگین-سادات" به ارائه تحلیل پرداخته که در روزنامه صهیونیستی"یدیعوت آحارونوت" منتشر شد.

این پژوهشگر صهیونیست معتقد است که رئیس جمهور جدید مصر با دشواری جدی در لغو معاهده کمپ ‌دیوید روبرو خواهد شد و احتمالا شرایط کنونی لغو این معاهده را محال می‌کند اما با این حال بندهایی در این توافقنامه وجود دارد که وی می‌تواند بدون هیچ گونه مواجهه با اسرائیل تغییراتی در آن حاصل کند.

* مرسی تجهیز اسرائیل به گاز مصر را متوقف می‌کند

مورد نخست که از پیش از پیروزی مرسی در انتخابات ریاست جمهوری در دست اجراست موضوع مربوط به توافقنامه ارسال گاز به اسرائیل است که توسط "حسنی مبارک" به امضا رسید اما در این دوره به پایان خواهد رسید و تجهیز اسرائیل به گاز مصر با قیمت ارزان که یکی از دستاوردهای توافقنامه کمپ دیوید بود، متوقف می‌شود.

*‌ارتش مصر وارد سینا می‌شود

موضوع دوم مربوط به صحرای سینا و ورود ارتش مصر به آن است بویژه اینکه ملت مصر با توافق "انور سادات" رئیس جمهور اسبق مصر با اسرائیلی‌ها مبنی بر عدم ورود ارتش مصر به سینا و اکتفا به تعداد محدودی از پلیس مصر و گارد مرزی مخالف هستند بنابراین رئیس جمهور جدید امروز می‌تواند به ارتش مصر اجازه ورود به سینا را بدهد و این چیزی که اسرائیل با آن مخالف است و از آن خشمگین خواهد شد اما با این حال نمی‌تواند کاری انجام دهد زیرا تمایل دارد معاهده صلح با مصر را حفظ کند و بر این اساس ارتش مصر هر زمان که بخواهد می‌تواند به سینا وارد و از آن خارج شود.

*دولت کنونی مصر می‌تواند از برگه کانال سوئز علیه اسرائیل استفاده کند

موضوع سوم مربوط به کانال سوئز است؛ معروف است که مصر پیش از امضای توافقنامه کمپ دیوید از عبور کشتی‌های اسرائیلی از کانال سوئز ممانعت می‌کرد و کشتی‌های آن برای عبور از این کانال حتما باید حامل پرچم کشورهای دیگر می‌بودند و این در حالی است که بر اساس قانون بین‌المللی همه کشتی‌ها حتی کشتی‌های متعلق به دولتی که روابط دیپلماتیک با مصر را ندارند، اجازه عبور از این کانال را دارند با این حال رئیس جمهور جدید مصر می‌تواند هر زمان اراده کند با این برگه علیه اسرائیل بازی کند و از عبور کشتی‌های اسرائیلی از این کانال ممانعت بعمل آورد. البته درست است که ممکن است انتقادهای بین‌المللی را به همراه داشته باشد اما این انتقادها مانع بازی با این برگه نخواهد شد بویژه اینکه در زمان کنونی هیچ کشوری حاضر نیست روابط خود با مصر و فعالیت تجاری خود را به مخاطره بیاندازد.

*امکان استفاده از توافقنامه کمپ دیوید برای تشکیل کشور فلسطین

موضوع چهارم مربوط به قضیه فلسطین است؛ همانگونه که همه می‌دانند توافقنامه کمپ دیوید شامل ۲ بند است: یکی مربوط به امضای توافقنامه صلح دوجانبه بین مصر و اسرائیل و دوم مربوط به صلح در خاورمیانه "قضیه فلسطین" که در این بند "مناخیم بگین" نخست‌وزیر وقت اسرائیل به "انور سادات" متعهد شد که یک تشکیلات فلسطینی دارای نیروهای قدرتمند پلیس تشکیل شود و امروز رئیس جمهور منتخب فلسطین می‌تواند پایبندی اسرائیل به این بند را مطالبه کند و کشور فلسطین بر اساس این توافقنامه تشکیل شود و در صورت مخالفت اسرائیل با آن می‌تواند این بند را به عنوان نقض توافقنامه صلح از سوی اسرائیل معرفی کند و همین امر توجیهی برای مصر به منظور لغو کمپ دیوید باشد.
 
********************************************************************

محمد مرسی : مخالف ديدار با كاردار ايران در قاهره هستم !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، “محمد مرسی“، در مصاحبه با روزنامه “الکویتیه” در پاسخ به سئوالی در خصوص “روابط مستقیم اخوان المسلمین با ایران و حزب الله” و ادعای این روزنامه مبنی بر “تهدید کشورهای عربی و غرب در صورت اتحاد مصر و ایران و حزب الله”، گفت: “این مسائل توهم، افترا و بی اساس است؛ ما به حق ملت فلسطین برای مقاومت در برابر اسرائیل اشغالگر احترام می گذاریم و آن را بد نمی دانیم؛ ولی در مقابل هیچگاه در صف هیچکدام از قدرتهایی که کشورهای دوست در منطقه خلیج ع.ر.ب.ی. (خلیج فارس) را تهدید می کنند، قرار نمی گیریم”.

 

خبرنگار الکویتیه در ادامه مرسی را به چالش کشیده، و با بیان اینکه “ایران بارها تلاش کرده روابط خود با مصر را آغاز کند”؛ از او می پرسد “تأثیر روابط قاهره – تهران بر روابط مصر با کشورهای عربی و بالعکس چیست؟” .. مرسی در پاسخ می گوید: “من دیدار با کاردار ایران در مصر را نپذیرفته ام، البته حداقل تا هنگامی که موضع آنها در خصوص سوریه مشخص شود .. اما در ارتباط با اظهارات شما تأکید می کنم که امنیت و ثبات منطقه عربی نیازمند وجود روابط مثبت بین مصر و منطقه (کشورهای عربی) است، زیرا هیچکدام از دو طرف بی نیاز از یکدیگر نیستند؛ رهبری طرح سنی بین الازهر و عربستان و بالهای آنها در کشورهای عربی باقی می ماند، البته بدون ورود به جزئیات در خصوص طرح دیگر که در مقابل آن قرار دارد .. روابط ما با کشورهای منطقه (عربی) ابدی، قوی و راهبردی و برای بقا است”.

 

ادعای مرسی درحالی مطرح می شود که مقامات جمهوری اسلامی ایران بارها در مناسبتهای مختلف تأکید کرده اند که از مطالبات مردم سوریه در داخل حمایت می کنند و مخالف هرگونه درگیری داخلی و مداخله خارجی در این کشور هستند.

مرسی درباره دلیل پیروزی احمد شفیق در دور نخست انتخابات، و اینکه آیا وی از حمایتهای داخلی و یا خارجی برخوردار است، گفت: حامیان شفیق خانواده های محدودی هستند که از رژیم سابق امتیازاتی گرفته بودند، و به دلیل احتکار و فساد به ثروتهای نامشروع بزرگی دست یافته اند.. آنها نمی خواهند ناگهان این امتیازها را از دست بدهند؛ به همین دلیل به شدت با انقلاب به جدال و جنگ می پردازند و در این راه از سوی برخی رسانه ها، عناصر حزب منحل ملی، و گروهی از سرمایه دارانی که اکنون به اتهام فساد مالی درحال محاکمه هستند، حمایت می شوند .. این سرمایه داران امیدوارند که از طریق بازگشت یکی از مهره های رژیم سابق به رأس قدرت، بتوانند از این راه آزاد شوند.

محمد مرسی : مخالف ديدار با كاردار ايران در قاهره هستم !

مواضع متناقض مرسی درباره اسرائیل و آمریکا

مرسی در ادامه گفت: ما از استقبال گسترده اسرائیل و اظهارات بن الیعازر و دیگر سیاستمداران ارشد اسرائیلی درباره احتمال پیروزی احمد شفیق شگفت زده شدیم؛ این امیدواری های صهیونیستها بدون دلیل نیست، و مردم باید درباره این مسائل آگاه باشند.

وی با این حال، در اظهاراتی متناقض روابط مصر “جدید” با رژیم صهیونیستی و آمریکا را رد نکرد و درباره معاهده کمپ دیوید گفت: ما به توافقنامه های رسمی مصر تا زمانی که آنها به نفع ملت مصر باشند احترام می گذاریم .. ملت مصر در تعیین سرنوشت “آشتی” صاحب نظر هستند؛ درنتیجه خود ملت درباره آن تصمیم گیری می کند؛ توافق نامه ها به این منظور ایجاد شده که دو طرف به آن پایبند باشند و نه یک طرف، اما درمورد گاز مصر، منافع مردم این کشور در اولویت قرار دارد.

مرسی در خصوص روابط فعلی اخوان المسلمین و آمریکا گفت: روابط ما با آمریکا بر اصل برابری در تعامل استوار است و منافع مصر در اولویت قرار دارد.

وی ادامه داد: ما بعنوان یک حزب سیاسی مصری فعال در صحنه سیاسی، از سفرهای رسمی نمایندگان دولت آمریکا و سفارت این کشور در قاهره استقبال کردیم.

محمد مرسی : مخالف ديدار با كاردار ايران در قاهره هستم !

پیدا شدن موبایل مرسی در جیب یکی از خبرنگاران الکویتیه

خبرنگار الکویتیه در ادامه این مطلب نوشت: هنگام مصاحبه با محمد مرسی میهمانانی برای دیدار با وی آمدند که در جریان آن تلفن همراه مرسی به دلیل تشابه مارک آن با تلفن های حاضران ناپدید شد .. یکی از معاون های مرسی تلاش کرد تا آن را بیابد ولی تلاشها بی فایده بود .. هنگام بازگشت یکی از همکاران ما متوجه شد که تلفن همراهی در جیبش قرار دارد که متعلق به او نیست .. پرسیدیم که این موبایل متعلق به کیست، و طبیعتا موبایل مرسی بود .. ما تلفن همراه مرسی را به او بازگرداندیم.

اظهار نظر مرسی درباره آینده مصر و نحوه اداره این کشور درحالی مطرح می شود که شورای نظامی قبل از پایان دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، در کودتایی نرم و از پیش برنامه ریزی شده، پارلمان را منحل کرده، و با گسترش اختیارات خود حتی در زمینه قانون گذاری و تصمیم گیری های کلان، اختیارات رییس جمهوری آینده را به شدت محدود کرد.

 

******************************************************************

 

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

 

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

 

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

 

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
نظرات شما عزیزان:


نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: سه شنبه 13 تير 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com