سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 346
بازدید کل : 132014
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 103400 : ماه مبارک رمضان از دیدگاه رهبری + چند خبر مهم دیگر

  عنوان 103400 : ماه مبارک رمضان از دیدگاه رهبری + فلسفه ماه مبارک رمضان+ 30 تیر۹۱؛ گزارش نماز جمعه تهران+افتتاح دو شبکه دیجیتال صدا و سیمای جمهوری اسلامی (شبکه پویا نمایی و ورزشی)

 

 

 ماه مبارک رمضان از دیدگاه رهبری

 

http://www.leader.ir/media/album/original/12912_288.jpg

ماه رمضان تالار ضيافت الهى است؛ يك تالار عظيم كه اگر كسى وارد آن تالار شد و به خود فرصت داد و همت كرد كه از آنچه در آن‌جا خداى متعال آماده كرده، به خودش بهره‌يى برساند، بهره‌ى فراوانى خواهد برد كه آن بهره در ماه شوال و ماه‌هاى ديگرِ سال نيست؛ فقط مخصوص ماه رمضان است.

 

 انواع و اقسام ضيافتهاى الهى: رحمت الهى، عزت الهى، توفيق الهى، قرب الهى، استغناى ناشى از تفضل الهى، رزق مادى، رزق معنوى، همه در ماه رمضان است؛ اينها را سر سفره‌ى ماه رمضان گذاشته‌اند.

 

http://www.leader.ir/media/album/original/12912_288.jpg

 

******************************************************************** 

فلسفه ماه مبارک رمضان

 

 رمضان (به عربیرمضان) نام نهمین ماه سال قمری است. در این ماه روزه بر مسلمانان واجب شده‌است.[۱] ماه رمضان در دین اسلام ماهی مبارک است. در قرآن از این ماه به عنوان ماهی که در آن قرآن نازل شده یاد شده‌است.[۲] مسلمانان معتقدند که شب قدر در این ماه واقع است.

 

رویدادها

•         در روز نوزدهم این ماه، علی امام اول شیعیان و خلیفه چهارم اهل سنت به دست ابن ملجم در مسجد کوفه با ضربه شمشیر مصدوم می‌شود.

•         در روز ۲۱ این ماه حضرت علی شهید شد.

•         پانزدهم این ماه روز تولد حسن مجتبی، امام دوم شیعیان است.

•         مرگ خدیجه، همسر اول محمد پیامبر اسلام.

•         غزوه بدر در سال دوم هجرت.

•         فتح مکه در سال هشتم هجرت.

•         نزول قرآن در شب قدر (۱۹ یا ۲۱ یا ۲۳ ماه رمضان)

•         در پایان این ماه (اولین روز شوال) مسلمانان مراسم عید فطر را برگزار می‌نمایند و این روز را به شکرانه توفیق روزه داری در این ماه جشن می‌گیرند همچنین هر کدام سه کیلو گرم گندم یا غذای غالب را صدقه می‌دهند که به ان فطریه اطلاق می‌شود.

شب های قدر

«شب قدر» واژه‌ای قرآنی است. این شب در قرآن، در سوره قدر، با صفت «مبارکه» یاد شده و بهتر از هزار ماه دانسته شده است. « انا انزلنه فی لیله مبارکه، لیله القدر خیر من الف شهر » (ما قرآن را در شب مبارک فرو فرستادیم. شب قدر از هزار ماه برتر است.) در شب قدر، همه امورات عالم اندازه‌گیری می‌شود و به تصویب حجت خدا در هر زمان می‌رسد. دقیقاً معلوم نیست شب قدر کدام شب است؛ گروهی آن را در طول سال محتمل می‌دانند و گروهی در ماه رمضان، گروهی یکی از ۱۲ شب آخر این ماه و گروهی یکی از شب‌های بیست و یکم، بیست و سوم و نوزدهم ماه رمضان را شب قدر می‌دانند. شیعیان نیز عموماً شب بیست و سوم را شب قدر می‌دانند. این شب دارای اعمال فراوانی است که در کتب دعایی مذکور است. خوابیدن در شب قدر مذموم و شب‌زنده‌داری در آن مستحب است. بنا بر روایات، روز قدر هم به اندازه شب قدر ارجمند است. دعا و استغفار در شب قدر، وظیفه دانسته شده است و رسول خدا صلّی الله علیه و آله و سلّم بر دعا در آن و طلب عافیت از خداوند تأکید فرموده است.

 

 **********************************************************************

 30 تیر۹۱؛ گزارش نماز جمعه تهران

 

30 تیر؛ گزارش نماز جمعه تهران30 تیر؛ گزارش نماز جمعه تهران

آخرین نماز جمعه تیر ماه در تهران به امامت حجت‌الاسلام احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران ، با محکوم کردن کشتار بی‌رحمانه مسلمانان در میانمار،سکوت مجامع بین المللی به ویژه مدعیان حقوق بشر را در برابر این جنایات ، ناباورانه خواند و تصریح کرد: شواهد و قرائن نشان می‌دهد این توطئه نیز با هدایت استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا در میانمار اجرا می‌شود.

وی در ادامه ، اوضاع سوریه را بسیار حساس دانست و گفت: سوریه تاوان حمایت از مقاومت اسلامی، حزب‌الله و جمهوری اسلامی ایران را به ویژه در دوران جنگ تحمیلی می‌دهد و اتحاد آمریکا، انگلیس، ارتجاع عرب، القاعده و برخی همسایگان سوریه که اندیشه امپراطوری را در سر می‌پرورانند، علیه سوریه به کار افتاده است اما مطمئناً آنها کاری از پیش نخواهند برد.

 خطیب نماز جمعه تهران یادآور شد: حادثه تروریستی که چند روز پیش در دمشق اتفاق افتاد، عمق کینه استکبار را به سوریه نشان می‌دهد اما آنها باید بدانند نظامی که متکی بر مردم باشد شکست نمی‌خورد و پایدار خواهد ماند.

 امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به وقایع عربستان و بحرین گفت: برخوردی که در عربستان و بحرین با مردم می‌شود غم جانکاه مسلمانان است.

30 تیر؛ گزارش نماز جمعه تهران30 تیر؛ گزارش نماز جمعه تهران

 وی افزود: بحرین امروز به زندانی بزرگ برای مردمی تبدیل شده است که حرف حق می‌زنند و خواهان سرنگونی نظام حاکم بر خود هستند؛ نظامی که انگلیس آن را تعیین کرده است .

 امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که هیچ حکومتی بر پایه ظلم باقی نمی‌ماند و برقرار نیست، خطاب به حکام عربستان و بحرین گفت: مطمئن باشید آل سعود و آل خلیفه و هر آل دیگری که بخواهد به مردم ظلم کند به سرنوشت دیگر ظالمان در طول تاریخ دچار خواهد شد.

 خاتمی در ادامه با اشاره به ساعات پایانی ماه شعبان و نزدیک شدن ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد : مردم به خوبی از ماه ضیافت الهی بهره ببرند و بتوانند با دوری از گناه موجب خودسازی و تقرب به پرودگار شوند .

 امام جمعه موقت تهران ، یاری فقرا و نیازمندان را از دیگر اعمال پسندیده در ماه مبارک رمضان دانست و از مردم و مسئولان خواست این ماه را فرصتی مناسب بدانند و در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به بهترین شیوه عمل کنند تا فضای کشور، فضای رمضانی شود.

 وی با اشاره به پنجم مرداد و برگزاری نخستین نماز جمعه تهران به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی، نماز جمعه را محملی ارزشمند برای رشد و بالندگی معنوی مردم خداجو دانست و ضمن قدردانی از امامان جمعه به ویژه امامان جمعه تهران به عنوان ام القرای جهان اسلام تأکید کرد خطبه‌های نماز جمعه در روحیه عشق به فضیلت‌ها و پاکی‌ها بسیار تأثیر گذار بوده است.

 خطیب نماز جمعه تهران به دیگر مناسبت در پنجم مرداد یعنی سالگرد عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: رزمندگان سپاه اسلام در عملیات مرصاد چنان شکستی بر منافقان و دشمنان اسلام وارد کردند که تا ابد این درس تلخ در کام آنان خواهد ماند.

30 تیر؛ گزارش نماز جمعه تهران30 تیر؛ گزارش نماز جمعه تهران

 حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی در ادامه فشارهای مالی اخیر اقتصادی بر ایران را حلقه‌ای از حلقه‌های پیشین برای فشار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد با استقامت و اطاعت از رهبری می‌توان این مرحله را نیز به خوبی پشت سر گذاشت.

 وی افزود: سی و سه سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌گذرد و در این مدت با استقامت امام، رهبری جامعه و همچنین امت؛ توطئه‌ها و فشارهای مستکبران یکی پس از دیگری خنثی شد و دشمن به هدف خود نرسید.

 امام جمعه موقت تهران در خطبه نخست نماز جمعه این هفته نیز در ادامه بحث هفته‌های گذشته درباره وعده‌های خداوند به مؤمنان از جمله نابودی باطل گفت: حق، آسمانی و الهی و ماندنی است و باطل، زمینی و غیرالهی و رفتنی است.

 حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی تکیه بر هوای نفس و منیت را از اعمال الهی برشمرد که باطل و زوال پذیر است.

 خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به ظرفیت‌های گوناگون انسان‌ها در باب حق تاکید کرد: باید از هر کسی بر اساس ظرفیتی که دارد، حق را  خواست.

 امام جمعه موقت تهران جریان‌ها و حکومت‌های حق را مفید و سود رسان توصیف کرد و یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران که نظامی مبتنی بر حق است، در 33 سال گذشته خدمات ارزشمندی به مردم عرضه کرده است که حکومت‌های پادشاهی که بر محور باطل استوار بودند، چنین خدماتی را به مردم ندادند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی خاطرنشان کرد: جریان‌هایی که هم‌اکنون در دنیا برقرار و جاری هستند آنهایی هستند که بر محور انبیا و حق می‌چرخند و این جریان‌ها ماندگار خواهند بود.

30 تیر؛ گزارش نماز جمعه تهران30 تیر؛ گزارش نماز جمعه تهران

 ********************************************************************

افتتاح دو شبکه دیجیتال صدا و سیمای جمهوری اسلامی (شبکه پویا نمایی و ورزشی)

شاهنامه و امثال و حکم بهترین منابع برای تولید آثار پویا نمایی هستند

رییس جمهور با تبریک راه اندازی شبکه های پویا نمایی و ورزش، اظهار داشت: میراث فرهنگی ، ایرانشناسی ، خانواده و سلامت موارد دیگر زمینه های مناسبی برای راه اندازی شبکه های متنوع و تخصصی تلویزیونی است که می تواند به نیازهای مختلف مخاطبان پاسخگو باشد

 

 

به گزارش شبکه ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد در حاشیه جلسه دولت در مراسم افتتاح رسمی شبکه های پویانمایی و ورزش با بیان اینکه رسانه می تواند به خوبی بخش مهمی از نیازهای انسان را تامین کند انسان را موضوع اصلی آفرینش دانست و گفت : هر چقدر انسان بزرگتر می شود نیازمند اطلاعات و نشاط و ارتباطات بیشتر می شود و امروز رسانه پاسخگوی این نیازها می باشد و زندگی بدون رسانه بی معناست. 

رییس جمهور با بیان اینکه اوقات فراغت، موضوعی بی معنا است ، گفت : ساعاتی که کودک مقابل رسانه می نشیند جزء ساعات زنده و پویای آن کودک است نه ساعت فراغت به این معنا که در آن سازندگی و رشد و کمال وجود ندارد.

 

 

 

وی در ادامه به اهمیت راه اندازی شبکه ورزش اشاره کرد و گفت : ورزش اوج نشاط، رقابت سالم و عامل ایجاد اندیشه های فعال است ، همانطور که ورزش نیاز امروز افراد است و بدون آن نمی توان زندگی سالمی داشت پویانمایی نیز به علت اینکه با روح و جان کودکان همراه می شود اهمیت بسزایی دارد.

 

 همچنین در این مراسم تعدادی از مجریان و هنرمندان شبکه های مختلف صدا و سیما و چند تن از ورزشکاران کشورمان نیز حضور داشتند . 

 

در این مراسم ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه امروز ایران کشوری مقتدر ، با اخلاق و الگویی برای همه دنیاست،‌ گفت : باید در چنین فضایی فرزندانمان را تربیت کنیم و افتتاح این شبکه ها به عنوان هدیه به فرزندان ایران زمین است که با مطالعات عمیق و اهداف رسانه ملی راه اندازی شده است .

 

دکتر احمدی نژاد اظهار داشت : رسانه ملی در واقع ظرف ملی است که باید همه سلایق ،‌دیدگاه ها و احساسات پاک مردم در آن ارائه شود .

 

رییس جمهور همچنین با اعلام آمادگی دولت برای حمایت از فعالیت های رسانه ملی در راه اندازی شبکه های مختلف، راه اندازی شبکه ورزش را در آستانه المپیک بسیار به موقع دانست.

 

وی با حساس خواندن کار تولید برنامه برای کودکان و لزوم رعایت و درک فضای ذهنی کودکان در تولید آثار اضافه کرد: در این مسیر باید به سلایق مختلف توجه کرد و از دیدگاهها و نظرات مردم نیز بهره گرفت.

 

دکتر احمدی نژاد با تقدیر از تلاش های رییس و کارکنان رسانه ملی در تولید آثار فاخر و راه اندازی شبکه های مختلف افزود: بسیاری از تولیدات کشورمان قابل عرضه به سایر کشورهاست که باید به آن توجه جدی کرد.

 

وی با بیان اینکه جهان معاصر نقطه توقف نیست، گفت: هرچه به جلو می رویم تکامل جدید و افکار جدید بروز می کند و رسانه هایمان باید بتوانند پاسخگوی این نیازها باشند و وجود جوانان با استعداد در دانشگاهها می تواند نقطه اتکای رسانه ملی باشد.

 

رییس جمهور در ادامه با اشاره به ظرفیت های بالای تاریخی و فرهنگی ایران در ابعاد مختلف افزود: بسیاری از منابع ادبی ایران از جمله شاهنامه و امثال و حکم سرشار از حکایتها و پندهای حکمت آموز است که پاسخگو و منبع بزرگی برای تولید آثار پویانمایی است.

 

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه امروز انسان ها به یک اطلاع و یک فعل قانع نیستند ، خاطر نشان کرد : تنوع طلبی ، زیاده طلبی و زیاده خواهی جزء فطرت انسان است و باعث رشد انسان می شود .

 

رییس جمهور گفت: ایران از لحاظ ذخیره فرهنگی بسیار غنی است و معتقدم اگر یک شبکه بخواهد مباحث تاریخی کشورمان را به تصویر بکشد و برای کودک و بزرگسال جاذبه داشته باشد حداقل برای چندین سال کافی است .

 

دکتر احمدی نژاد اظهار امیدواری کرد: همه کسانی که در عرصه رسانه سعی دارند با عشق و محبت و آرمانخواهی روح کودکان این سرزمین را بنوازند و با عشق و هنر خود آنها را با پاکی آشنا کنند بتوانند این بخش ها را به خوبی مدیریت کرده و پیش ببرند .

 

رییس جمهور راه اندازی شبکه جدید پویانمایی را مهم و با ارزش برشمرد و گفت :‌ راه اندازی شبکه پویانمایی به منزله پایان ماموریت ما برای کودکان و نوجوانان نیست، این شبکه باید نیاز کودکان کشورمان را پاسخگو باشد.

 

دکتر احمدی نژاد با اظهار خرسندی از فعالیت 18 شبکه تلویزیونی در کشور گفت : این شبکه ها بخشی از نیازهای اجتماعی مردم را تامین می کند .

 

وی افزود : انسان هم نیازمند تفریح و استراحت است و هم به نشاط و یادگیری و آموزش نیاز دارد و امروز رسانه به خوبی بخش عمده ای از این نیاز را پاسخگو می باشد

 

******************************************************************

 

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

 

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

 

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

 

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: جمعه 30 تير 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com