سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


+ اعتراض ها به رژیم صهیونیستی شدید تر شد ، آشفته بازار در سرزمین های اشغالی با تداوم خودسوزی ها

 

 

دیدار جمعی از پژوهشگران و مسئولان شركت‌های دانش‌بنیان با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (یكشنبه) در دیدار جمعی از محققان، پژوهشگران، متخصصان و نوآوران در عرصه‌ی علم و فناوری و نیز مسئولان شركت‌های دانش‌بنیان و پارك‌های علم و فناوری، علم را سرمایه‌ای جوشان و تمام‌نشدنی برای كشور دانستند و با اشاره به نقش اقتصادِ مبتنی بر دانش و علم در ارتقای هویت ملی، قدرت سیاسی و استقلال كشور تأكید كردند: ایران، امروز در یك مقطع ماندگار تاریخی و حساس قرار دارد كه شناخت صحیح مسئولیت‌ها و ایفای آن‌ها قطعاً ملت ایران را به افق‌های نویدبخش و آرمان‌های مورد نظر خواهد رساند.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: كشور در حال پیشرفت است و هیچ بن‌بست و مشكل برطرف‌نشدنی در حركت رو به جلو ملت ایران وجود ندارد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به برخی فشارهای سیاسی، ‌اقتصادی و تبلیغاتی در مسیر حركت كشور به سمت آرمان‌ها و اهداف والا خاطرنشان كردند: ملت ایران مصمم است كه با همت و اراده‌ خود را به نقطه‌ی مورد نظر برساند.
ایشان تأكید كردند: ملت ایران در وسط میدان است و مشكلات و فشار‌ها كوچك‌تر از تصمیم، اراده و آرمان‌های این ملت است.
رهبر انقلاب اسلامی عرصه‌ی كنونی را میدانی شوق‌آفرین و در عین حال همراه با زحمت دانستند و افزودند: عرصه‌ی امروز ایران اسلامی همچون میدان مسابقات ورزشی است كه با وجود خستگی و دلهره، اما حضور در آن میدان شوق‌آفرین است و ورزشكاران با انگیزه و شوق فراوان پا به عرصه‌ی آن می‌گذارند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یكی از راه‌های عبور از مقطع حساس و سرنوشت‌ساز كنونی را جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی خواندند و تأكید كردند: اقتصاد مقاومتی یك شعار نیست، بلكه یك واقعیتی است كه می‌بایست محقَق شود.
ایشان افزودند: یكی از بهترین مظاهر و مؤثر‌ترین مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی، شركت‌های دانش‌بنیان است كه می‌توانند اقتصاد مقاومتی را پایدار‌تر كنند.
رهبر انقلاب اسلامی رشد اقتصادی حقیقی را در گرو تولید ثروت از طریق دانش و علم دانستند و خاطرنشان كردند: اگر شركت‌های دانش‌بنیان جدی گرفته شوند و از توسعه‌ی كمّی و كیفی آن‌ها حمایت شود، به واسطه‌ی ثروت‌آفرینی از طریق علم، اقتصاد كشور به شكوفایی حقیقی خواهد رسید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تولید ثروت از طریق منابع تمام‌شدنی همچون نفت را خودفریبی خواندند و افزودند: خام‌فروشی دامی است كه میراث سال‌های متمادی قبل از انقلاب است و متأسفانه كشور گرفتار آن شده است و باید تلاش شود كه ملت ایران از این تله نجات پیدا كند.
ایشان رسیدن به باور و موقعیتِ بستن اختیاری درب چاه‌های نفت و توقف خام‌فروشی مواد خام و معدنی را بسیار مهم ارزیابی و تأكید كردند: رسیدن به این شرایط با تكیه بر علم و از طریق شركت‌های دانش‌بنیان امكان‌پذیر است.
رهبر انقلاب اسلامی اقدامات انجام‌گرفته در معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای حمایت از شركت‌های دانش‌بنیان را دلگرم‌كننده خواندند و افزودند: برخی نقاط ضعف و مشكلات نیز وجود دارد كه باید شناسایی و سریعاً برطرف شوند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به مطالب ارائه‌شده از جانب محققان و نوآوران، سیستم‌های سنتی و قدیمی اعتبار‌سنجی از طرف بانك‌ها و مؤسسات پولی و نبود بیمه‌های خاص به منظور حمایت از خطرپذیری شركت‌های دانش‌بنیان را از جمله‌ی ضعف‌ها برشمردند و خاطرنشان كردند: دستگاه‌های دولتی باید با رصد اختراعات و شناسایی نخبگان فكری و حمایت از آن‌ها، زمینه‌ی ایجاد شركت‌های دانش‌بنیان جدید را به وجود آورند.
ایشان با اشاره به سرمایه‌گذاری برخی كشورهای خارجی برای شناسایی و جذب استعدادهای داخلی، لزوم جلوگیری از این پدیده را از طریق منطقی و ایجاد مشوق‌ها و حمایت‌های لازم خاطرنشان كردند و افزودند: یكی از مسائلی كه در زمینه‌ی شركت‌های دانش‌بنیان وجود دارد، اجرایی نشدن قانون حمایت از این شركت‌ها است كه آیین‌نامه‌ی اجرایی آن باید هرچه زود‌تر ابلاغ شود.
تشكیل بانك اطلاعات برای شناسایی توانایی‌های علمی كشور و همچنین كاستی‌ها، گسترش عرصه‌ی فعالیت شركت‌های دانش‌بنیان، و تقویت بخش خصوصی در شركت‌های دانش‌بنیان از نكات دیگری بود كه رهبر انقلاب اسلامی به آن‌ها اشاره كردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پایه‌گذاری اقتصاد كشور بر تولید ثروت از طریق شركت‌های دانش‌بنیان را زمینه‌ساز رسیدن به قدرت واقعی اقتصادی و همچنین تقویت روحیه‌ی خودباوری، خوداتكایی و هویت ملی و ‌‌نهایتاً قدرت سیاسی دانستند و خاطرنشان كردند: باید با ایجاد زمینه‌های لازم و هموار كردن مسیر، نخبگان و زبدگان و اهل علم و صاحبان سرمایه را به تشكیل شركت‌های دانش‌بنیان تشویق كرد.
ایشان افزودند: باید افق بالا‌تر از تشكیل ۲۰ هزار شركت دانش‌بنیان كه در برنامه‌ی پنجم پیش‌بینی شده است،‌ مد نظر قرار گیرد.

در آغاز این دیدار، ۱۰ نفر از محققان و متخصصان و نوآوران عرصه‌ی علم و فناوری و مسئولان و فعالان شركت‌های دانش‌بنیان به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص شركت‌های دانش‌بنیان، حوزه‌ی علم و فناوری و برخی مسائل مربوط به آن‌ها پرداختند.
۱- دكتر قهاری؛ مدیرعامل شركت همانندساز بافت كیش:
- بومی‌سازی دانش تولید بیوایمپلنت‌ها در كشور، شكستن انحصار چند شركت آمریكایی در این دانش و نقش این دانش جدید در درمان بیماری‌ها و جلوگیری از قطع عضو هزاران نفر
- تاكنون بیش از ده كشور درخواست انتقال دانش فنی این علم را از ایران داشته‌اند.
- لزوم حمایت بیشتر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و وزارت كار، رفاه و تعاون از شركت‌های دانش‌بنیان

۲- مهندس فرحی؛ رئیس ستاد توسعه‌ی فناوری هوافضا:
- ایجاد هماهنگی، استقرار الگوی همكاری داخلی و خارجی، بسترسازی برای تجاری‌سازی، توسعه‌ی فعالیت‌های هوا و فضا و بومی‌سازی آن؛ چهار محور فعالیت‌های ستاد توسعه‌ی فناوری هوافضا
- فعال بودن حدود ۲۰۰ شركت خصوصی در بخش فناوری هوافضا
- ضرورت تسریع در تصویب سند جامع هوافضا و هماهنگی میان‌بخش‌های مختلف

۳- مهندس محمدرضا محمد؛ دبیر اتحادیه‌ی صادركنندگان تجهیزات پزشكی:
- بومی‌سازی تجهیزات پیشرفته‌ی پزشكی و صادرات آن به كشورهای منطقه و حتی برخی كشورهای اروپایی
- حمایت عملی از تولیدكنندگان و صادركنندگان تجهیزات پزشكی و ارتقای جایگاه آنان
- اهمیت برطرف شدن بروكراسی موجود در این بخش و حمایت جدی از بخش خصوصی
- توقف تخصیص ارز مرجع به واردات كالاهایی كه مشابه داخلی دارند.

۴- دكتر رضایی‌زاده؛ مدیرعامل شركت سیمرغ حكمت ایرانیان، متخصص طب سنتی:
- بیش از ۱۳۰ طرح مطالعاتی و تحقیقاتی در زمینه‌ی طب سنتی با همكاری دانشگاه‌ها كه در دستور كار است.
- تولید داروی ایرانی طبیعی برای درمان سرطان، بیماری ‌ام‌اس و كبد چرب
- اهمیت تأسیس یك مركز ملی برای تبدیل طب تجربی گیاهی به یك دانش تجاری و استفاده از تجارب افراد پیشكسوت در بخش طب گیاهان سنتی

۵- خانم مهندس علوی؛ رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شركت فرادشت كروچ:
- خودكفایی در تولید ریزغده و نقش آن در بهبود كیفیت محصولات كشاورزی به‌ویژه سیب‌زمینی
- ضرورت توجه بیشتر وزارت جهاد كشاورزی به شركت‌های فعال بخش خصوصی در تولید ریزغده‌ها

۶- دكتر چگینی؛ رئیس مؤسسه‌ی اقیانوس‌شناسی:
- ناشناخته بودن اهمیت مطالعه و سرمایه‌گذاری در بخش دریا به منظور بهره‌برداری از فوائد علمی و فناوری آن
- سرمایه‌گذاری در طرح‌های مربوط به شناورهای تحقیقاتی اقیانوس‌پیما و آغاز ساخت اولین شناور زیرسطحی تحقیقاتی داخلی
- ضرورت توجه بیشتر به طرح پایش مطالعات دریایی
- اهمیت تعیین اولویت نیازمندی‌های علمی كشور و حركت پارك‌ها در این جهت
- لزوم اصلاح ضوابط رتبه‌بندی شركت‌های دانش‌بنیان

۷- مهندس ذكایی؛ مدیرعامل شركت دانش‌بنیان پارس پلیمر شریف:
- تولید بیش از چهار هزار تركیبات پیشرفته پلیمری به‌ویژه در حوزه‌ی نانو
- تسریع در اجرای قانون شركت‌های دانش‌بنیان
- ایجاد مركز مشاوره‌ی ویژه‌ی علمی و حقوقی برای شركت‌های دانش‌بنیان
- پرهیز از تغییرات ناگهانی قوانین و مدیران در بخش صنعت
- ضرورت ایجاد بیمه‌های قوی برای حمایت از شركت‌های دانش‌بنیان

۸- دكتر شكریه؛ دبیر كانون كامپوزیت‌ها:
- توسعه‌ی صنعت و تولید مواد كامپوزیت در كشور طی سال‌های اخیر
- لزوم ایجاد و توسعه‌ی مراكز كسب و كار برای ایده‌پردازی و بازاریابی و بازارسازی در شركت‌های دانش‌بنیان
- توجه به ایجاد و توسعه‌ی آزمایشگاه‌های ملی برای ارائه‌ی تأییدهای فنی به شركت‌های دانش‌بنیان
- اهمیت تأسیس پژوهشگاه ملی توسعه‌ی علوم و فناوری كامپوزیت

۹- مهندس صابری از پارك فناوری پردیس:
- نقش ویژه‌ی ۳۰ پارك علم و فناوری كشور به عنوان حلقه‌های واسط مراكز عملی و تجاری‌سازی دانش
- متناسب نبودن بودجه‌ی پارك‌های علم و فناوری با رشد علمی شتابان در كشور
- ضرورت تعیین چهارچوب تضمین خرید محصولات با كیفیت دانش‌بنیان
۱۰- دكتر شفیعی؛ مجری طرح كلان تولید داروهای وارداتی:
- تولید هفت داروی نوتركیب برای درمان سرطان و تالاسمی و عرضه‌ی آن به بازار
- تسهیل واگذاری اعتبارات به محققان جوان
- حمایت جدی‌تر از داروهای تولید داخلی و جلوگیری از واردات داروهای خارجی مشابه

در این دیدار همچنین دكتر سلطانخواه -معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور- با ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های این معاونت در زمینه‌ی حمایت از شركت‌های دانش‌بنیان با تأكید بر اقتصاد مقاومتی و كاهش وابستگی به منابع تجدیدناپذیر، به تمركز بر به نتیجه رساندن پژوهش‌ها، ارائه‌ی فناوری به جامعه، تجاری‌سازی و افزایش سطح رفاه عمومی، به عنوان راهبردهای علمی و فناوری علمی و فناوری كشور در دهه‌ی چهارم انقلاب اسلامی اشاره كرد و گفت: لایحه‌ی حمایت از شركت‌های دانش‌بنیان به تصویب نهایی رسیده و اولین جلسه‌ی شورای ملی نوآوری و شكوفایی نیز به‌تازگی برگزار شده است.
وی با بیان این‌كه دولت خود را موظف به حمایت‌های مالی، ‌ایجاد تسهیلات كسب و كار، فراهم آوردن بازار داخلی و منطقه‌ای و تدارك تسهیلات غیر پولی اعم از بیمه و مالیات در حمایت از شركت‌های دانش‌بنیان می‌داند،‌ افزود: تولیدات این شركت‌ها صرفاً در تولید محصولات با فناوری‌های پیشرفته خلاصه نمی‌شود، بلكه فعالیت شركت‌ها به منظور ارتقای كیفی و رقابت‌پذیری بیشتر و جاری ساختن دانش و فناوری، در صنایع سطح پایین و مرتبط با زندگی روزمره‌ی مردم نیز توسعه یافته است.
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از ساخت دو دستگاه ابررایانه و ۱۵ رادیو داروی مؤثر در درمان بیماری‌های صعب‌العلاج و برخی تولیدات دارویی دیگر به عنوان بخشی از فعالیت‌های شركت‌های دانش‌بنیان یاد كرد و ادامه داد: تولیدات شركت‌های دانش‌بنیان رشد روزافزونی دارد، به طوری كه در سال ۹۰ به ۸۴۰ میلیون دلار رسیده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان برنامه‌ی پنجم توسعه‌ی كشور این عدد به چهار میلیارد دلار برسد.

 

گزارش تصویری/ دیدار جمعی از نوآوران و اعضای شرکت‌های دانش‌بنیان با رهبر معظم انقلاب جمعی از نوآوران و اعضای شرکت‌های دانش‌بنیان یکشنبه شب با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند.

**********************************************************************

 

اعتراض ها به رژیم صهیونیستی شدید تر شد
آشفته بازار در سرزمین های اشغالی با تداوم خودسوزی ها
 
آشفته بازار در سرزمین های اشغالی با تداوم خودسوزی ها آشفته بازار در سرزمین های اشغالی با تداوم خودسوزی ها
 
خبر تظاهرات صدها اسرائيلي در اعتراض به شرايط نامساعد معيشتي و اقتصادي در اراضي اشغالي و خودسوزی هایی که گاه و بیگاه مورد توجه رسانه ها قرار می گیرد، به خوبی بیانگر اوضاع آشفته سرزمین اشغالی فلسطین است و به خوبی نشان می دهد که بحران اقتصادی به رژیم اشغالگر قدس نیز رسیده است.

همین دیروز بود که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از یک خودسوزی دیگر در نزدیکی تل‌آویو خبر دادند.

بر اساس این گزارش‌ها یک اسرائیلی که در ارتش این رژیم دچار معلولیت شده و از صندلی چرخ‌دار استفاده می‌کرده صبح امروز در خیابان اللطف واقع در جنوب کرانه باختری اقدام به خودسوزی کرده است.

این رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که این کهنه‌سرباز ۵۰ ساله اسرائیلی هم این اقدام را در اعتراض به وضعیت نابسامان اجتماعی و بدهی‌های خود انجام داده است.

البته این اولین خودسوزی در اسرائیل نیست. طی یک هفته اخیر حداقل ۴ مورد دیگر از موارد اقدام به خودسوزی رسما در اسرائیل گزارش شده است. "موشه سلمان" اسرائیلی بود که با به آتش کشیدن خود، جرقه این روند خودسوزی‌های اعتراضی را زد.

موشه سلمون که هفته پيش در تظاهرات اعتراض‌آمیز به بی‌عدالتی اجتماعی در تل‌آویو خود را آتش زده بود، بعد از ۴ روز در بیمارستان درگذشت اما خودسوزی سلمون باعث ایجاد شوکی در اسرائیل شد.

شکی که خودسوزی های بعدی و تظاهرات اعتراضی را در پی داشت. بعد از این اتفاق بود که بيش از ۲۰۰۰اسرائيلي در تل‌آويو براي بزرگداشت ياد موشه سلمون، صهيونيستي كه در ۱۴ جولاي در تظاهراتي عليه اوضاع نامناسب اجتماعي خود را به آتش كشيد تظاهرات كردند. اسرائيلي‌ها در اين تظاهرات كه از مكان آتش زدن موشه سلمون آغاز شد شعار «همه ما موشه سلمون هستيم» را سر دادند.

در همين راستا تظاهركنندگان در بيانيه‌اي اعلام كردند: ما ياد تمام قربانيان اوضاع نامطلوب اقتصادي و سياسي رژيم صهيونيستي به رياست بنيامين نتانياهو را گرامي مي‌داريم.

تظاهركنندگان در ادامه افزودند: ما خواهان فراهم شدن لوازم ضروري براي زندگي هستيم تا زندگي راحتي داشته باشيم. آنها نبود برابري و مساوات را در اراضي اشغالي همچون «بمب ساعتي» در اين منطقه توصيف كردند.

گفتنی است، بیش از یکسال است که اعتراضات اسرائیلی‌ها به مشکلات اقتصادی و معضلات اجتماعی شدیدی که اسرائیل با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، علنی شده است. مصائب اقتصادی در این مدت باعث شده تا اسرائیلی‌ها هر روز تظاهرات‌هایی را در شهرهای مختلف برگزار کرده و به وضعیت موجود، اعتراض کنند.

در یک سال اخیر شمار میلیاردرهای اسرائیلی از یکصد نفر فرا‌تر رفته است، در حالی که اقشار ضعیف جامعه اسرائیلی با درآمدهای کمتر از ۱۰۰۰ دلاری زندگی می‌کنند.

بسیاری از خدمات و کالا‌ها در اسرائیل به نسبت درآمد مردم بسیار گران‌تر از آمریکا و اروپاست، در حالی که سیستم مالیاتی اسرائیل کاملاً سخت‌گیرانه است و اسرائیلی‌ها در مقایسه ناچار است بیشتر از اروپاییان و آمریکایی‌ها مالیات بپردازند.

در حالی که مشکلات اقتصادی و ناتوانی رژیم صهیونیستی در ارائه راهکارهایی برای حل این معضلات، عامل شکل‌گیری اعتراضات بوده، مقامات امنیتی صهیونیست تلاش کرده‌اند با برخوردهای خشونت‌آمیز به مقابله با این اعتراضات بپزدازند، که همین امر هم به عاملی دیگر برای ادامه تظاهرات‌ها بدل شده است.

برخوردهای خشن نیروهای پلیس اسرائیل با تظاهرات‌کنندگان به حدی سرکوبگرانه بوده است، که سازمان عفو بین‌الملل نیز بدان واکنش نشان داده و از رژیم صهیونیستی به دلیل چنین برخوردهایی انتقاد کرده است.

در هر حال به نظر می رسد، با افزایش خود سوزی ها در سرزمین های اشغالی، وضعیت رژیم صهیونیستی روز به روز بحرانی تر می شود چرا که ادامه این خود سوزی ها اعتراضات بیشتر را در پی خواهد داشت.

این در حالی است که مقامات رژیم صهیونیستی برای منحرف کردن افکار عمومی، مدام بر طبل جنگ می کوبند و اوضاع ناآرام خاورمیانه را برای توجیه بی کفایتی خود می طلبند.
 
 به گزارش جام نیوز انگلیسی، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست یکشنبه ۲۵ تیر (۱۵٫july) از خود سوزی یک معترض به سیاست های سران رژیم صهیونیستی خبر داد.

به نوشته این روزنامه، سخنگوی پلیس رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد یکی از تظاهرکنندگانی که شنبه شب و در جریان مراسم سالگرد جنبش اعتراضی اجتماعی سال گذشته، اقدام به خودسوزی کرده بود، در بیمارستان بستری شده و وضع جسمی وی وخیم است.

 

 

جروزالم پست در ادامه می نویسد: به گفته شاهدان این مرد در نامه‌ای که خوانده، دولت اسرائیل را دزد خواند و گفته است: من دولت اسرائیل، بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر) و یووال اشتاینیتز (وزیر دارایی) را به خاطر تحقیر مدامی که شهروندان اسرائیلی باید هر روز تحمل کنند، متهم می‌کنم. آن ها از فقرا پول می‌گیرند و آن را به پولدارها می‌دهند.

 

 

حدود ۱۰ هزار نفر شنبه شب در خیابان‌های تل‌آویو تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان خواستار عدالت اجتماعی و استعفای نتانیاهو بودند.

 

 

رژیم صهیونیستی سال گذشته و در واکنش به تظاهرات صدها هزار نفری در تل‌آویو که در اعتراض به هزینه بالای زندگی و همچنین نابرابری‌های اجتماعی صورت می‌گرفت، کمیته‌ای را برای بررسی اصلاحات اقتصادی تعیین کرد، اما اصلاحات چندانی به اجرا در نیامد.

 

 

 

 

******************************************************************

 

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

 

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

 

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

 

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
عنوان 104100 :دیدار جمعی از پژوهشگران و مسئولان شركت‌های دانش‌بنیان با رهبر انقلاب + چند خبر مهم دیگ

 عنوان 104100 :دیدار جمعی از پژوهشگران و مسئولان شركت‌های دانش‌بنیان با رهبر انقلاب +گزارش تصویری/ دیدار جمعی از نوآوران و اعضای شرکت‌های دانش‌بنیان با رهبر معظم انقلاب

 
 
 
 
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 12 مرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com