سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 326
بازدید کل : 131994
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 104800 :ایمیلهای برگزیده دریافتی داخلی و بین الملل به سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

عنوان 104800 :ایمیلهای برگزیده دریافتی داخلی و بین الملل به سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy)

 

  

بسم الله الرحمن الرحیم

به مناسبت سالگرد وفات سلطان الواعظین شیرازی
مجموعه صوتی شبهای پیشاور

اثبات حقّانیّت مذهب شیعه بر اساس کتاب شب‌های پیشاور
مجموعه شبهای پیشاور برگرفته از کتاب «شهابی درشب » است که به صورت یک گفتمان رادیویی درآمده و منتشر شده است، گفتمانی بین یکی از بزرگان شیعه به نام سید محمد سلطان الواعظین شیرازی با گروهی از بزرگان و عالمان اهل سنت.

http://salehon.ir/?p=518
ــــــــــ
پ.ن: کتاب شهابی در شب خلاصه ای است از کتاب ارزشمند شب های پیشاور

  

فرستنده ایمیل :
 
 
*******************************************************************
 

ثريا اين هفته با بررسي اينترنت در ايران مي آيد:

چرا درساخت و توسعه ابزار اينترنتي فارسي موفق نبوده ايم؟

برنامه تلويزيوني ثريا در شانزدهمين قسمت خود با بررسي ابعاد كمتر پرداخت شده اي از اينترنت در ايران به روي آنتن خواهد .توانايي ايراني ها  در ساخت و استفاده از ابزار هاي اينترنتي و به زبان ديگر ملي كردن آنها. در حالي كه تقريبا تمامي امكانات استفاده از اينترنت از قبيل موتورهاي جستجو و ايميلها، غير ايراني هستند و استفاده از آنها علاوه بر آسيبهاي امنيتي در حوزه هاي مختلف فرهنگي اجتماعي و اقتصادي نيز باعث وارد شدن ضرر به كشور مي­شود ثريا به سراغ كارشناسان، مسئولان و مردم رفته تا بررسي كند كه چرا كشور در اين حوزه هنوز فعاليت مهمي نداشته و اين انفعال ناشي از نبود توانايي هاي فني و علمي است يا علتها و ريشه هاي ديگري دارد؟

 در برنامه اين هفته نمونه هاي موفقي از موتورهاي جستجوگر ايراني و همچنين ايميل هاي فارسي معرفي مي شوند كه عليرغم امكانات ساده به موقعيت­هاي خوبي دست يافته اند. همچنين دوربين ثريا با نگاهي انتقادي به سراغ دانشجويان برتر حوزه IT   رفته تا ببيند چرا هنوز فعاليت مهمي در فضاي وب از سوي دانشجويان كشور صورت نپذيرفته است.

  گزارشي از نحوه و ميزان استفاده مردم از اينترنت، ايمل و موتورهاي جستجوگر نيز يكي ديگر از بخش ها برنامه اين هفته خواهد بود. همچنين در اين برنامه يكي ديگر از انيميشن هاي طنز و پرمخاطب برنامه ثريا در قالبي متفاوت از انيميشن هاي گذشته با عنوان چيستي اينترنت به نمايش در خواهد آمد. گزارش هايي از برخي شركت هاي حوزه IT و نمايشگاه بازي هاي رايانه اي تهران نيز از ديگر قسمت هاي برنامه چهارشنبه ثريا خواهد بود.

گفتني است ميهمان برنامه اين هفته ثريا جناب آقاي انصاري معاون توسعه و مديريت شبكه سازمان فناوري اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات مي باشد كه پاسخگوي سوالات مطرح در اين حوزه خواهند بود.

ثريا كاري از گروه دانش و اقتصاد شبكه اول سيما مي باشد كه هر هفته چهارشنبه شب ها حدود ساعت بيست و سه به صورت زنده از اين شبكه پخش مي شود. پايگاه اطلاع رساني اين برنامه  sorayatv.ir  مي باشد كه مستندها و گزارش هاي پخش شده از برنامه در اين پايگاه قابل مشاهده است.

برنامه تلويزيوني ثريا ديشب در چهاردهمين قسمت خود پرونده يكي از مهمترين پروژه هاي پتروشيمي كشور را با سفر به 8 استان كشور را باز كرد و مشخص شد كه علي رغم هزينه ده هزار ميليارد توماني براي اجراي اين طرح و بعد از ده سال از تصويب طرح در سال 81 برخي واحدهايي كه قرار بر احداث آنها بوده پيشرفتي در حد يك تا 15 درصد داشته اند و از 13 مجتمع تصويب شده تنها 3 مجتمع پتروشيمي قابليت بهره برداري را دارند. در اين برنامه با اعلام اينكه بزرگترين خط لوله انتقال گاز اتيلن در دنيا با فاصله زياد از دومين كشور يعني كانادا به ايران تعلق دارد گفته شد كه برخلاف تصور نه تنها اين موضوع مزيتي براي كشور محسوب نمي شود بلكه به دلايل مهمي انجام اين پروژه اشتباه و غيركارشناسي بوده است.
  
 
 
 
 
 
فرستنده ایمیل :
 
 
*********************************************************************
 
 

Quran--1391-04-04

«ودیعه الهی» عنوان طرحی است که با هدف مطالعه و گفتمان سازی و پیگیری و اندیشه ها و مطالبات حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است.

یازدهمین جلسه «ودیعه الهی» در سال 91 ویژۀ برادران، روز سه‌شنبه 20 تیرماه ساعت 14 در دفتر کانون رهپویان غدیر برگزار می گردد.

 

برنامه جلسه به شرح ذیل می باشد:

1. پخش بخش دوم مستند inside job

2. بحث و بررسی بیانات رهبر معظم انقلاب در دو دیدار " شركت‌كنندگان در مسابقات بین‌المللى قرآن كریم و دست‌اندركاران برگزارى كنگره‌ى بزرگداشت عبدالجليل قزوينى‌ رازى"

3. ارائه‌ی بحث موضوعی در مورد "تولید و توزیع ثروت"

علاقه مندان به شرکت در این دوره، می توانند جزئیات بیشتر را از اینجا مطالعه بفرمایند.


دیدار شرکت کنندگان در مسابقات بین المللی قرآن کریم:

 
فرستنده ایمیل :
 
 
*********************************************************************
آیت الله العظمی قاضی ره
شیعه دو قبله دارد: مکه برای عبادت، و کربلا برای شهادت

من در مقابل کعبه کم عبادت کرده ام، پس بگذار شیعه بودن خود را، با شهادت در کربلا ثابت کنم

الله الله الله که دل کسی را نرنجانید
 
 
 
فرستنده ایمیل :
 
*********************************************************************
 
 
در حدیثی از امام کاظم(ع) آمده است: از ما شیعیان نیست کسی که شبی یکبار به حساب خودش رسیدگی نکند جوانان از امشب قبل از خواب در رختخواب رو به قبله از صبح هر کاری انجام داده اید را به امام زمان(عج) بگویید. مرد و مردانه بگویید. همه تخلفات را بدون گفتن دروغ اگر جرات دارید بگویید  در غیر این صورت انجام آن را ترک کنید. تا 40 روز تمرین کنید ببینید چه اتفاقی می افتد.


 
 
 
فرستنده ایمیل :
 
 
 
**********************************************************************
چند وقت پیش دوست عزیزی یه سخنرانی دو قسمتی از حاج آقا پناهیان در رابطه با نقش پنهان زن برام فرستاد
 بعد اینکه گوش کردم
جواب خیلی از سوالات و شبهاتم رو گرفته بودم
فک میکنم خالی از لطف نیس که شما هم گوش بدین و اگر احساس کردین که میتونه اثرگذار باشه
 نشرش بدین
Inline image 1

نقل قول: "معمولا آقای پناهیان مسائل مختلف را از زاویه ی دیگری میبینند که این دید در بین خطبای دیگر کمتر به چشم میخورد....ا

 فایل مذکور سخنرانی با موضوع "نقش پنهان زن" می باشد که در آن بحث بسیار جالبی رو مطرح کردن

 توصیه میشود حتما گوش کنید "





التماس دعا
---------------------------
یا علی
 
فرستنده ایمیل :
 
 
**********************************************************************

سلام
طي ارتباطات چندين ساله علماي ايران با علماي علويان سوريه آنها رسما اعلام کردند که مذهبشان مذهب شيعه دوازده امامي است. لطفا در مورد مذهب آنها بيشتر دقت کنيد. حداقل مسلمان که هستند.
در اين رابطه مي توانيد اطلاعات بيشتر از دفتر ايت الله العظمي مکارم شيرازي دريافت کنيد.سلام،

چند هفته پیش اتفاقی جایی بودم که سردار سلیمانی برای جمعی نکاتی از سوریه گفتند. با آن که زمان خیلی کوتاه بود نکات مفیدی گفته شد. با این که نکات محرمانه نیست، ولی لطفا فقط خودتان مطالعه کنید و جداً رسانه‌ای نشود.

 

  • علوی‌ها در نگاه ما جایگاه ویژه‌ای ندارند. در مباحث فقهی هم ببینید، مهم نیستند. بحث حمایت ما از سوریه مذهبی نیست {به شیعه بودن آنها ربط ندارد}. مهمترین حوزه‌ای که روی آن تاکید می‌شود محور مقاومت است. عمده نگرانی ما به خطر افتادن محور مقاومت است.
  • قبل از حوادث منطقه هم سوریه در معرض تعارض اول قرار گرفت. اسرائیلی‌ها بعد از ناامیدی از شکست مقاومت در جنگ 33روزه و 22 روزه، تهدید کرده بودند اول به سوریه حمله می‌کنند
  • طرح مراقبین عرب و مراقبین بین الملل در هیچ کدام از کشورهای منطقه اتفاق نیفتاد. تمرکز فشارها روی سوریه زیاد است. اما هیچ کس نمی‌تواند اذعان کند که در سوریه اکثریت مردم مخالفند
  • حصون، مفتی اعظم سوریه دفاع جانانه‌ای از بشار اسد داشت. بوتی، عارف بزرگ و فرد اخلاقی مهم سوریه هم حمایت‌های جدی‌ای از نظام سوریه داشت
  • شرایط سوریه با جاهای دیگر متفاوت است. هم فضای بین الملل، هم فضای داخل و هم وجود رژیم صهیونیستی
  • اکثر مبارزین داخل سلفی و القاعده هستند.
  • اسرائیل می‌خواهد نظام سوریه عوض شود. حتی اگر القاعده‌ای‌ها بیایند. چون القاعده را می‌توانند با فشارهای بین‌المللی حضور نظامی کله کنند
  • به دلیلی تبلیغات شدید رسانه‌ها، نگذاشتند اصلاحات مهم انجام شده اخیر در سوریه دیده شود. به خصوص که حاکمیت بعثی‌ها از بین رفت و 10-15 حزب سیاسی ایجاد کردند
  • تلاش اتحادیه عرب این بود که بلای لیبی را سر سوریه بیاورد. که نشد.
  • گروه‌های مسلح چون پخش هستند غیر قابل مشاهده و کنترل هستند. ارتش فقط دیده می‌شود. در طرح کوفی عنان ارتش تضعیف می‌شود و دولت سقوط می‌کند. از زمان طرح کوفی عنان گستردگی کمی و کیفی گروه‌های مسلح افزایش یافته است. چرا که طرح وی در کنترل ارتش سوریه بسیار دقت دارد و تماما نگاه امنیتی دارد.
  • سیاست جمهوری اسلامی در سوریه اصلا خوب فهمیده نشده است. خیلی ظلم شده است به جمهوری اسلامی در این باره.
  • از طرفی می‌خواهیم با مواضع و رفتار غربی‌ها مقابله کنیم. از طرفی بسیار جدی هم حامی مردم و معارضان بودیم. و خواهان اصلاحات جدی و جلوگیری از خشونت و کشتار هستیم. اما هنر تبیین این را نداشتیم
  • از اول دنبال این بودیم که معارضان را در حکومت سوریه شریک کنیم
  • اوایل ما با ترک‌ها توافق کردیم آتش بس بشود و ایران ترکیه ضامن بشوند و کشتار متوقف شود و یک دولت موقت شکل بگیرد. یک لیست بشار بدهد به معارضان، آنها یکی را به عنوان نخست وزیر انتخاب کنند. یک لیست معارضان بدهند و بشار یک نفر از آنها را به عنوان معاون نخست وزیر در امور اصلاحات انتخاب کند. بعد شرایط انتخابات آزاد فراهم شود. ترک‌ها در تهران قبول کردند ولی رفتند و دیگر برنگشتند. زیر قولشان زدند
  • در دولت بشار فقط یک وزیر علوی هست. باقی همه سنی‌اند. فرماندهان ارتش بالای 80 درصد سنی‌اند
  • قتل و عام‌های معارضین و وهابیت را نشان نمی‌دهند در جهان. نوع جنایت اینها غیر عادی است. جنایات طارلبان را هم دیده‌ام. اینگونه کشتار نمی‌کردند. تا کسی بهشان حمله نمی‌کرد، حمله نمی‌کردند
  • طرح کوفی عنان طرح ما نبود. الان به صورت شرطی حمایت می‌کنیم. ظاهرش انسان دوستانه بود و باطنش نمایان نشده است. ما می‌گفتیم برای این طرح باید یک دورنمای سیاسی هم معلوم شود.
 
 
فرستنده ایمیل :
 
*********************************************************************
خدایا
عذر میخواهم از این که بخود اجازه میدهم که با تو راز و نیاز کنم
عذر میخواهم که ادعا های زیاد دارم در مقابل تو اظهار وجود میکنم
در حالی که خوب میدانم وجود من ضائیده ی اراده من نیست و بدون خواسته ی تو هیچ و پوچم ,
عجیب آنکه
از خود میگویم
منم میزنم
خواهش دارم و آرزو میکنم
خدایا…
تو مرا عشق کردی که در قلب عشاق بسوزم
تو مرا اشک کردی که در چشم یتیمان بجوشم
تو مرا آه کردی که از سینه ی بیوه زنان و دردمندان به آسمان صعود کنم
تو مرا فریاد کردی که کلمه ی حق را هر چه رسا تر برابره جباران اعلام نمایم
تو تار و پود وجود مرا با غم و درد سرشتی
تو مرا به آتش عشق سوختی
تو مرا در توفان حوادث پرداختی , در کوره ی غم و درد گداختی
تو مرا در دریای مصیبتو بلا غرق کردی
و در کویره فقر و هرمان و تنهائی سوزاندی.

خدایا …
تو به من
پوچی لذات زود گذر را نمودی
ناپایداری روزگار را نشان دادی
لذت مبارزه را چشاندی
ارزش شهادت را آموختی
خدایا

تو را شکر میکنم
که از پوچی ها و ناپایداریها و خوشیها و قید و بندها آزادم نمودی
و مرا در توفانهای خطرناک حوادث رها کردی و در غوغای حیات در مبارزه ی با ظلم و کفر غرقم
نمودی و مفهوم واقعی حیات را به من فهماندی.
فهمیدم : سعادت حیات در خوشی و آرامش و آسایش نیست
بلکه در درد و رنج و مصیبت و مبارزه با کفر و ظلم
و بالاخره شهادت است.
 
 
 
فرستنده ایمیل :

*******************************************************************************

3-arse-khodsazi-va-pishrafte-emam-hosein
ملاحظه کنيد؛ امام حسين عليه السّلام فرزند پيغمبر که بود، فرزند علي‏بن‏ابيطالب عليه السّلام و فاطمهزهرا سلام‏اللَّه‏عليها که بود - همه اينها ارزش‌هايي است که يک انسان را خيلي تعالي مي‏بخشد - پرورش يافته‌ی آن خانه و آن دامن و آن تربيت و فضاي معنوي و بهشت روحاني هم که بود؛ اما به اينها قانع نشد. وقتي نبي‏اکرم از دنيا رفت، ايشان يک نوجوان هشت، نه ساله بود. وقتي اميرالمؤمنين به شهادت رسيد، ايشان يک جوان سي و هفت، هشت ساله بود. در دوران اميرالمؤمنين هم که دوران آزمايش و تلاش و کار بود، اين مايه مستعد، زير دست آن پدر، مرتّب ورز خورده بود و قوي، درخشان و تابناک شده بود.
 اگر همّت يک انسان مثل همّت ما باشد، خواهد گفت که همين مقدار بس است؛ همين خوب است و با همين خدا را ملاقات کنيم. همّت حسيني اين نيست. در دوران حيات مبارک برادرش، که ايشان مأموم آن بزرگوار و امام حسن‌ عليه‌السّلام، امام بود، ايشان همان حرکت عظيم را ادامه داد. باز همين‌طور پيشرفت و انجام وظايف در کنار برادر و اطاعت مطلق از امام زمان است. همه‌ی اينها درجه و تعالي است. لحظه‏لحظه‏هايش را حساب کنيد. بعد درمقابل شهادت برادر قرار گرفت. بعد از آن‌هم زندگي مبارک اين بزرگوار، ده سال ادامه پيدا کرده است - از وقت شهادت امام حسن تا هنگام شهادت امام حسين، حدود ده سال و اندکي است - شما ببينيد امام حسين عليه السّلام، در اين ده سال قبل از عاشورا چه مي‏کرد.
 آن عبادت و تضرّع، آن توسّل و اعتکاف در حرم پيغمبر و آن رياضت معنوي و روحاني، يک‌ طرفِ قضيه است. از طرف ديگر تلاش آن بزرگوار در نشر علم و معارف و مبارزه با تحريف است. تحريف در آن روز، بزرگترين بلاي معنوي براي اسلام بود که مثل سيلابي از فساد و گنداب، به‌سمت اذهان جامعه اسلامي سرازير شده بود. دوراني بود که به شهرهاي اسلامي و کشورها و ملت‌هاي مسلمان آن روز سفارش مي‏شد بزرگترين شخصيت اسلام را لعن کنند! اگر کسي متّهم مي‏شد به اينکه طرف‌دار جريان امامت و ولايت اميرالمؤمنين است، تحت تعقيب قرار مي‏گرفت. «القتل بالظّنة و الأخذ بالتهمة».
 در چنين دوراني اين بزرگوار، مثل کوه ايستاد و مثل فولاد پرده‏هاي تحريف را بريد. کلمات و فرمايشات و خطاب آن بزرگوار به علما، چيزهايي است که بعضي از آنها که در تاريخ مانده است، نشان مي‏دهد ايشان چه حرکت عظيمي را در اين زمينه داشته است.
 رشته بعدي هم رشته نهي‌از‌منکر و امر‌به‌معروف در بالاترين شکل آن است که در نامه به معاويه در کتاب‌هاي تاريخ نقل شده است - نقل شيعه هم نيست - اتّفاقاً اين نامه را - تا آنجا که در ذهنم هست - مورّخين سنّي نقل کرده‏اند؛ به گمانم شيعه نقل نکرده است؛ يعني من برخورد نکرده‏ام؛ يا اگر هم نقل کرده‏اند، از آنها نقل کرده‏اند. آن نامه کذايي و نهي‌از‌منکر و امر‌به‌معروف ، تا هنگام حرکت از مدينه است که بعد از به سلطنت رسيدن يزيد است که اين هم امر‌به‌معروف و نهي‌از‌منکر است. «اُريد اَن امر بالمعروف وانَهي عن المنکر»
 ببينيد؛ يک انسان، هم در تلاش نفساني و شخصي - تهذيب نفس - آن حرکت عظيم را مي‏کند؛ هم در صحنه و عرصه‏ي فرهنگي، که مبارزه با تحريف، اشاعه احکام الهي و تربيت شاگرد و انسان‌هاي بزرگ است و هم در عرصه سياسي که امربه‌معروف و نهي‌از‌منکر است. بعد هم مجاهدت عظيم ايشان، که مربوط به عرصه سياسي است. اين انسان، در سه عرصه مشغول خود سازي و پيشرفت است.
بيانات در دیدار جمعی از پاسداران1375/9/24
 
 
 
 
 
فرستنده ایمیل :
 
 
**********************************************************************

 با عرض شرمندگی سایت ایثار و مقاومت از پذیرفتن ایمیل های دارای بنر های مستهجن و برگزیده شدن آنها جهت معرفی معاف می باشد .

لازم به ذکر است که حدود ۱۵۰۰۰ ایمیل مستهجل بین الملل که قابل معرفی نبوده توسط مدیریت سایت امحا و نابود گردیده (جهت اطلاع)

thank you very much

privacypolicy

 

******************************************************************

 

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

 

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

 

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

 

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

 

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 12 مرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com