سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 359
بازدید کل : 132027
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 105200 :اعتراض عالم عربستانی به سرکوبگریهای آل‌سعود + چند خبر مهم دیگر

 

  عنوان 105200 :اعتراض عالم عربستانی به سرکوبگریهای آل‌سعود  +  سقوط رژيم عربستان حتمي است +  آل خلیفه درصدد ممنوعیت تظاهرات در بحرین است +اسامی، تصاویر و نحوه شهادت شهدای انقلاب بحرین

 

 

اعتراض عالم عربستانی به سرکوبگریهای آل‌سعود

 
"آیت الله شيخ نمر باقر آل نمر" امام جمعه العواميه در شرق عربستان، سياست هاي امنيتي رژیم آل سعود در تعامل با جنبش مسالمت آميز منطقه را محکوم کرد و خواستار بازنگري در سياست هاي امنيتي کنوني اين کشور شد.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، به نقل از پايگاه خبري راصد، آل نمر برخورد افراطي و خشونت آمیز نيروهاي امنيتي سعودی با معترضان و به شهادت رساندن چهار نفر از شهروندان قطيف در هفته گذشته را به شدت محکوم کرد.

نمر با گرامیداشت یاد شهداي قطيف "ناصر المحيشي"، "سيد علي الفلفل"، "علي اقريريص" و "سيد منيب عدنان" تأکيد کرد: اين افراد از شهروندان برگزيده منطقه بودند، و براي اثبات تلاش آنها در زمينه دفاع از حقوق و کرامت جامعه همين کافي است که جانشان را در اين راه فدا کردند. آنها به دنبال شهادتشان به شرف، عزت و زندگي جاودانه و هميشگي دست يافتند.

وي با انتقاد شديد از استقرار تک تيراندازان بر روي منبع آب اين منطقه براي هدف قرار دادن تظاهرکنندگان بي دفاع، اين اقدام را به منزله پايمال کردن حرمت جان شهروندان قطيف دانست.

وي تأکيد کرد: رژیم به علت روي آوردن به خشونت و خونريزي محکوم است.

آل نمر به شهروندان و گروههاي جوانان درباره روی آوردن به خشونت هشدار داد و گفت: اين اقدام باعث توجيه اقدامات سرکوبگرانه رژیم در داخل و خارج خواهد شد.

وي افزود: در صورتي که جنبش مردم از حالت مسالمت آميز خارج شود، حمايت هاي اجتماعي و بين المللي را از دست خواهد داد. بنابراين شهات يک شهروند در چارچوب جنبش مسالمت آميز مردم بسيار تأثيرگذارتر از شهادت 10 نفر از شهروندان در حالت خروج جنبش از حالت مسالمت آميز است.

وي درباره بيانيه وزارت کشور و ادعاهاي موجود در آن مبني بر وجود افراد و گروههاي جنايتکار نفوذي مرتبط با خارج از کشور و تلاش آنها براي کشاندن نيروهاي امنيتي به درگيري هاي خشونت بار گفت: جهان امروزه آگاه تر از آن است که بتوان چنين ادعاهاي ساختگي رژیم هاي سرکوبگر را به مردم قبولاند.

آل نمر خاطرنشان کرد: نبايد اين ادعاها را به شهروندان سني عربستان نسبت داد. زيرا چنين اتهاماتي  به آنها نيز نسبت داده مي شود.

آل نمر از اعطاي اختيارات کامل به نيروهاي امنيتي در برخورد با جنبش مردم اين منطقه انتقاد کرد و گفت: اين تفويض اختيار موجب محکومیت رژیم می شود و کشور را به سوی خشونت خواهد کشاند.

اين عالم عربستاني از احکام دادگاه عليه زندانيان اندیشه در شهر جده و محکوميت آنها به پنج تا 30 سال زندان و ممنوعيت مسافرت براي آنها به شدت انتقاد کرد و گفت: چنانچه نظام درصدد آرام کردن اوضاع بود مي بايست به سرعت شيخ توفيق العامر و افرادي را که در جريان تظاهرات دستگير شده اند و 9 زنداني فراموش شده و ساير شهروندان اعم از شيعه و سني را که به دلايل اعتقادي در زندان به سرمي برند، آزاد مي کرد.

 

"عبدالعزيز بن عبدالله آل الشيخ" مفتي کل عربستان سعودي و رئيس هيأت عالي علماي ديني اين کشور دیروز در اظهاراتی معترضان بي دفاع شهر قطيف را اغتشاشگر و گروه گمراه و پليد دانست.

آل شيخ با ترديد درباره ميهن پرستي شهروندان معترض قطيف گفت: اين افراد از ما نيستند. بلکه يک گروه گمراه هستند که از رهبرانشان در خارج از کشور پيروي مي کنند، و از بيگانگان دستور مي گيرند و هيچ ارتباطي با کشور و سرزمين ما ندارند.

وي افزود: براساس شريعت، اين افراد مفسد و قاتل افراد بي گناه هستند، که به ناحق خون مردم را مي ريزند و بي ترديد مفسد هستند.

از سوی دیگر سرلشکر "منصور ترکي" سخنگوي وزارت کشور عربستان نيز روز پنج شنبه در يک کنفرانس مطبوعاتي گفت: تاکنون دليلي مبني بر اثبات ذخيره سازي سلاح در شرق کشور يافت نشده است. وي ادعا کرد: هدف از اغتشاشات اخير تحقق اهدافی مشکوک، در راستاي ايجاد رويارويي هاي ميان شهروندان و نيروهاي امنيتي است.

*********************************************************************

 سقوط رژيم عربستان حتمي است

image

 

يك نويسنده عرب با اشاره به اعتراض‌هاي مردمي در عربستان نوشت: هيچ گريزي جز فروپاشي و سقوط حكومت عربستان نيست

"معتز فيصل " نويسنده و تحليلگر مسائل جهان عرب در مقاله‌اي با عنوان "عربستان و ممنوعيت تظاهرات " به بررسي دستور ممنوعيت برگزاري تظاهرات در عربستان سعودي و فتواي وهابي‌هاي سعودي در اين زمينه پرداخته نوشت: وزارت كشور عربستان بيانيه‌اي در ممنوعيت برگزاري تظاهرات صادر و تاكيد كرد كه هركس از اين دستور تخطي كند، به شديدترين وجه از سوي نيروهاي امنيتي مجازات خواهد شد و مدعي شد كه برگزاري تظاهرات خلاف شريعت اسلامي است و نظم عمومي را برهم مي‌زند و به حقوق ديگران تعدي مي‌كند و در اين راه، همانند موارد مشابه گذشته به فتواي مفتي‌هاي وهابي طرفدار خود استناد كرد.

* تظاهرات در عربستان آزاد نبوده كه حالا ممنوع شده باشد

وي افزود: نكته جالب توجه اين است كه اين بيانيه وزارت كشور درحالي اكنون صادر مي‌شود كه گويي در گذشته برگزاري تظاهرات مجاز بوده كه حالا آن را ممنوع كرده‌اند و اين بيانيه چه‎چيزي مي‌خواهد به ما بگويد؛ درحالي كه تظاهرات و هرگونه اظهار‌نظر مخالف اساسا از دوره حكمراني عبدالعزيز تاكنون در عربستان ممنوع بوده است؟

اين نويسنده گفت: حال اگر تظاهرات را هم به دلايلي ممنوع كرده اند آيا در عربستان سعودي شيوه‌هاي ديگري براي اظهار نظر اساسا وجود دارد؟ مثلا دكتر "خالد الماجد " از اساتيد فقه دانشكده شريعت عربستان مقاله‌اي با اين عنوان نوشت كه "حال اگر سعودي‌ها بگويند ملت خواهان تغيير نظام است، چه مي‌شود " و عاقبت او زندان شد؛ درحالي كه حتي در يك تظاهرات شركت نكرده بود بلكه فقط ديدگاه خود را نوشت. بنابراين چرا به زندان افتاد؟


* سيستم رژيم عربستان، قرون وسطايي است


معتز فيصل سپس به وضع اسفبار اجتماعي، سياسي و شكاف گسترده طبقاتي در عربستان پرداخت و گفت: كسي نمي‌تواند درباره زندانيان انديشه و بيان چيزي بنويسد. ظلم اجتماعي، سياسي و طبقاتي در عربستان بي‎سابقه است؛ ظلمي كه ما را به ياد نظام ارباب و رعيتي قرون وسطي مي‌اندازد و كسي اجازه ندارد كه بداند، پول‌هاي نفت كجا مي‌رود و كسي بودجه واقعي آل سعود را نمي‌داند و فساد رايج را در دستگاه حاكمه خداوند در جريان سيل‌هاي جده نمايان ساخت كه هرسال به محض باريدن باران تكرار مي‌شود زيرا مشكل در سيستم فاضلاب نيست بلكه در كساني است كه سيستم حكومتي را اداره مي‌كنند.


وي افزود: شخصيت‌هاي تحول‌خواه كه بعد از حوادث سپتامبر به "عبدالله بن عبدالعزيز " شاه سعودي طومار نوشتند، به زندان افتاده‌اند و حتي بعد از تعهد سپردن در تغيير شيوه انتقاد خود از دستگاه حاكمه آزاد نشده‌اند و آنها حتي امروز پشيمان هستند كه چرا از زندان بيرون آمدند زيرا اگر مي‌ماندند، مي‌توانستند افكار عمومي را 20 سال پيش به حركت درآورند.


* وعده مالي 33ميلياردي شاه سعودي، بزرگترين رشوه تاريخ


اين تحليلگر عرب سپس به وعده كمك 33 ميليارد دلاري شاه سعودي به مردم اشاره كرد و گفت: رژيم سعودي تلاش كرد كه 33 ميليارد دلار به مردم رشوه بدهد كه بزرگترين رشوه شناخته شده تاريخ به شمار مي‌رود و اين پول بسيار ناچيزي براي ملت بزرگوار و اصيلي است كه هرگز نمي‌توان او را با پول خريد و حال اين سؤال مطرح است كه اين پول از كجا آمده است؟ از كدام بودجه است؟ اگر اين مبلغ اضافه درآمد دولت بوده چرا قبل از انقلاب‌هاي تونس، مصر و ليبي بين مردم تقسيم نشده است؟ چرا به اين شيوه ابتدايي تقسيم مي‌شود و سرنوشت كساني كه به‎دست آنها نرسد، چيست؟ آيا همه اين آمارها اصلا واقعي است؟ چقدر از اين مبلغ عملا به دست مردم خواهد رسيد؟


وي افزود: صدها سؤال از اين دست وجود دارد و تا زماني كه مسئله اصلي يعني شفافيت و بازخواست تا بالاترين سطوح از شاه گرفته تا شاهزادگان و آل سعود وجود نداشته باشد، اصلا طرح اين‎گونه سؤالات راه به جايي نخواهد برد. اين شفافيت و بازخواست كي و چگونه خواهد بود؛ درحالي كه هركس درباره آن سخن مي‌گويد، به زندان مي‌افتد؟



* آل سعود براساس تئوري‌هاي اموي و عباسي حكومت مي‌كند


معتز فيصل گفت: اين رشوه شاه سعودي نشان مي‌دهد كه رژيم عربستان همچنان در قرن 21 زندگي مي‌كند و بر ما با تئوري‌هاي سياسي دوران اموي و عباسي و حتي ماقبل اسلام حكومت مي‌كند. تئوري‌هايي كه عبدالعزيز موسس سعودي اجرا كرد و نوادگان او فكر مي‌كنند كه همچنان تا اين لحظه درست است. طبقه سياسي حاكم در گذشته بر چهار محور شناخته شده تمركز داشت كه شامل قدرت نظامي، پول براي خريد قبائل مخالف، ازدواج و ايجاد پيوندهاي خويشاوندي با قبايل دشمن و در نهايت، تكيه به قدرتهاي خارجي بود و با اين اوصاف، آيا در سياست امروز عربستان سعودي چيزي تغيير كرده است؟


* رژيم عربستان آماده قرباني كردن مردم براي بقاي خود است


وي گفت: رژيم سعودي عزم خود را براي ركود و عدم تغيير جزم كرده است و آماده است كه ملت را براي باقي ماندن خود قرباني كند و سياست خارجي آن درقبال انقلاب‌هاي كنوني جهان عرب نااميد كننده و سخيف بوده است چرا كه رژيم عربستان، تنها رژيمي است كه از ديكتاتورهاي فراري‌ استقبال و از جنايتكاران سارق در تونس و مصر تا روز آخر حمايت كرد و حتي تنها رژيمي است كه همچنان به احتمال بازگشت آنها و كمك به آنها براي اين كار اعتقاد راسخ دارد و درباره "معمر قذافي " جنايتكار ليبي هم همچنان خواهان آشتي ملت با اين جنايتكار؛ بعد از اين همه خونريزي است.


* عربستان منتظر يك جرقه است


اين نويسنده در پايان نوشت: رژيم سعودي نمي‌خواهد از بحرين، عمان و يمن و از كل تاريخ درس عبرت بگيرد لذا هيچ گريزي جز فروپاشي و سقوط آن نيست؛ حتي اگر بسياري فكر كنند كه اين كار امروز بعيد به نظر مي‌رسد اين امر نزديكتر از آن چيزي است كه همگان فكر مي‌كنند و وضعيت نظير ساير كشورهاي عربي منتظر يك جرقه است و حكام عرب به امكان خاموش كردن و جلوگيري از آن قبل از آغازش دل بسته‌اند درحالي كه آنها در توهم به سرمي برند زيرا چه‎كسي مي‌تواند همه گاري‌هاي سبزي‌فروشي را در كشورش كنترل كند؟ چه‎كسي مي‌تواند همه صفحه‌هاي اينترنت را زيرنظر بگيرد؟ چه‎كسي مي‌تواند انديشه همه جوانان عرب را كنترل كند؟ چه‎كسي مي‌تواند نسيم حاوي اخبار از سراسر جهان را محبوس كند و قبل از همه اينها، چه‎كسي مي‌تواند بين خداوند متعال و نداي مظلوم مانع ايجاد كند؟

 

**************************************************************

 آل خلیفه درصدد ممنوعیت تظاهرات در بحرین است

 1391/05/19 - 00:06 1391/05/19 - 00:06

 

تهران – رژیم حاكم بر بحرین به بهانه جلوگیری ازایجاد اخلال در حركت عبور و مرور و پرهیز از خشونت های خیابانی، راهپیمایی و تظاهرات مخالفان در خیایان های این كشور را ممنوع می كند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مخالفان بحرینی این اقدام دولت را تلاشی جدید برای به ساكت كردن خود، توصیف كرده اند.

بحرین از آغاز قیام شهروندان عمدتا شیعه این كشور در فوریه سال 2011 كه خواستار اصلاحات سیاسی هستند، همواره شاهد ناآرامی های گسترده است.

قیام مردم بحرین در آغاز با اقداماتی از جمله برقراری حكومت نظامی سركوب شد ولی ناآرامی ها ادامه یافت به گونه ای كه احزاب مخالف بارها تجمعات اعتراض آمیز ترتیب داده و تاكنون درگیری های زیادی میان نیروهای امنیتی و انقلابیون رخ داده كه به كشته و زخمی شدن شماری از آنان انجامیده است.

یك مسئول بلند پایه بحرینی در عین حال گفته است:‌ دولت طرح جدیدی برای ممنوع كردن راهپیمایی ها ندارد بلكه می خواهد تضمین كند كه راهپیمایی ها تبدیل به خشونت نشود.

با این حال وزارت كشور بحرین هفته گذشته اعلام كرد: ‌از برگزاری چند راهپیمایی در روزهای پنجشنه توسط جمعیت الوفاق گروه مخالف دولت به خاطر حفظ مصالح عمومی و پرهیز از اخلال در حركت عبور و مرور، جلوگیری كرده است.

طارق الحسن رییس سازمان امنیت بحرین نیز روز پنجشنبه گفته بود، این راهپیمایی ها در چارچوب آزادی بیان و مطابق قانون اساسی و دیگر قوانین و مقررات نیست.

وی افزود: برگزاركنندگان این راهپیمایی ها در گذشته نتوانسته اند به درستی آنها را هدایت و كنترل كنند.

این در حالی است كه عبدالجلیل خلیل یك عضو برجسته گروه الوفاق با رد این ادعاها گفته است: ‌این اقدام دولت سیاست جدیدی برای متوقف ساختن مطالبات مربوط به اصلاحات است.

وی افزود: این امر به تنش های بیشتر در كشور دامن خواهد زد، زیرا مردم در حال حاضر ناامید هستند و فرصتی فراروی آنان برای انجام آزادانه فعالیت، وجود ندارد.

از سوی دیگر سازمان عفو بین الملل نیز روز گذشته با انتقاد از رفتار دولت بحرین گفته است: دولت حقوق اساسی مردم را نقض می كند.

در عین حال دولت بحرین در بیانه ای اعلام كرده است كه وزارت كشور برای مشخص كردن محل هایی كه برگزاری تجمعات در آنها مجاز باشد، اقدام خواهد كرد.

این در حالی است كه مقامات بحرینی از ماه آوریل گذشته تلاش های خود مبنی بر سركوب قیام مردمی در این كشور را تشدید كرده اند.

*********************************************************************

 اسامی، تصاویر و نحوه شهادت شهدای انقلاب بحرین

شهدای انقلاب بحرین

هویت تعدادی از شهدای بحرینی که توسط رژیم آل خلیفه به شهادت رسیده اند، مشخص شد.

سایت راسخون : هویت تعدادی از شهدای بحرینی که توسط رژیم آل خلیفه به شهادت رسیده اند، مشخص شد.

به گزارش راسخون به نقل از رجانیوز، دست‌کم شش تن بر اثر شکنجه در زندان های رژیم آل خلیفه به شهادت رسیده اند و تعداد زیادی هم در اثر شلیک مستقیم گلوله های جنگی جان باخته اند.

همچنین در میان شهدا، دو تبعه خارجی مقیم این کشور نیز به چشم می خورد.

اسامی این شهیدان به شرح زیر است:

۱ – علی عبدالهادی مشیمع ، ۲۱ ساله

۲ – فاضل سلمان المتروک ، ۳۱ ساله

۳ – محمود احمد مکی ابوتاکی، ۲۳ ساله

۴ – علی منصور خضیر،۵۳ ساله

۵ – عیسی عبدالحسن، ۶۰ ساله

۶ – علی احمد عبدالله المؤمن، ۲۲ ساله

۷ – عبدالرضا محمد حسن بوحمید، ۳۲ ساله

۸ – علی ابراهیم الدمستانی ، ۱۷ ساله

۹ – احمد فرحان آل فرحان ،‌۳۰ ساله

۱۰ – اکلاس میاه ، تبعه بنگلادش ،۵۰ ساله

۱۱ – استیون ابراهام ،‌تبعه هند ، ۴۸ ساله

۱۲ – جعفر محمد عبدعلی سلمان ،‌ ۴۰ ساله‌

۱۳ – جعفر عبدالله معیوف ، ۴۰ ساله

۱۴ – احمد عبدالله حسن ، ۲۱ ساله

۱۵ – عیسی رضی آل رضی ،‌۴۹ ساله

۱۶ – عبدالرسول حسن علی الحجیری ،‌۳۸ ساله

۱۷ – جواد محمد علی کاظم الشملان، ۴۶ ساله

۱۸ – بهیه عبدالرسول العرادی،‌۵۰ ساله

۱۹ – هانی عبدالعزیز، ۳۳ ساله

۲۰ – عبدالعزیز عیاد،۳۳ ساله

۲۱ – عیسی محمد علی عبدالله، ۷۱ ساله

۲۲ – سید احمد سید سعید سید شمس، ۱۵ ساله

۲۳ – حسن جاسم مکی ،‌۳۹ ساله

۲۴- خدیجه میرزا آل عبدالحی، ۵۰ ساله

۲۵ – سید حمید سید ابراهیم المحفوظ ،‌۵۷ ساله

۲۶ – علی عیسی صقر ، ۳۱ ساله

۲۷ – زکریا راشد العشیری، ۴۰ ساله

۲۸ – کریم فخراوی ،‌۴۹ ساله

۲۹ – عزیزه حسن خمیس ،‌۲۵ ساله

 

******************************************************************

 

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

 

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

 

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

 

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 19 مرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com