سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 105600 :ایمیلهای برگزیده دریافتی داخلی و بین الملل به سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

عنوان 105600 :ایمیلهای برگزیده دریافتی داخلی و بین الملل به سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy)

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

*دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان

«اللّهمّ وفّرْ فیهِ حَظّی من بَرَکاتِهِ وسَهّلْ سَبیلی الى خَیراتِهِ ولاتَحْرِمْنی قَبولَ حَسَناتِهِ یا هادیاً الى الحَقّ المُبین»

خدایا زیاد بگردان در آن بهره مرا از برکاتش و آسان کن راه مرا به سوى خیرهایش و محروم نکن ما را از پذیرفتن نیکی‌هایش، اى راهنماى به سوى حـق آشکار!

*شرح فرازهای دعا

آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز «اللّهمّ وفّرْ فیهِ حَظّی من بَرَکاتِهِ» می‌گوید: ‌خدایا کاری کن که از برکات ماه رمضان بهره‌ بسیار ببرم. حال برکات ماه رمضان چیست؟ خواندن دعا، عبادت کردن، تلاوت قرآن و قرائت دعاهایی مانند ابوحمزه از برکات رمضان است.

وی می‌افزاید: آنها که زبان عربی بلد نیستند، قرآن و مفاتیح ترجمه شده تهیه کنند و ترجمه آنچه را می‌خوانند، بدانند.

وی ادامه می‌دهد: ما در مفاتیح در دعایی می‌خوانیم که خدایا برای تاریکی قبرم گریه می‌کنم. خدایا برای تنگی لحدم گریه می‌کنم. آخر زندگی انسان قرار گرفتن در قبور است و حدیث داریم که شبانه‌روز، قبر ما 5 کلمه را صدا می‌کند. قبر صبح به صبح می‌گوید: من خانه تنهایی تو هستم، برای خودت انیسی پیدا کن با انجام کار خیر!

وی ادامه می‌دهد: قبر همچنین به ما می‌گوید که منم خانه تاریکی تو، یک چراغی برای خودت بفرست! می‌گوید: من خانه پر از کرم و عقرب توام، زهری بفرست تا کرم‌ها را بکشد!

قبری که پر از عقرب بود

این مدرس بزرگ اخلاق در ادامه اظهار می‌کند: در گذشته شخصی بود به نام حاج سعید حق‌گو، می‌گفت: در قم جنازه‌ای را بردیم تا دفن کنیم، قبر پر از عقرب بود و هرچه از آنها را می‌کشتیم باز هم در قبر می‌جوشیدند و در آخر خسته شدیم و جنازه را روی عقرب‌ها گذاشتیم و روی آن خاک ریختیم.

این استاد اخلاق می‌گوید: این صداهای قبر را بشنویم و در فکر مردن باشیم، ما آن‌چنان شیفته دنیا هستیم که بی‌هوش شده‌ایم و آدمی که بی‌هوش باشد،‌ هیچ نمی‌فهمد. از خدا بخواهیم ما را هوشیار کند.

آیت‌الله مجتهدی تهرانی در ادامه می‌گوید: خدایا کاری کن از برکات ماه رمضان استفاده کنیم. برخی استفاده نمی‌کنند و حتی برای سحر بلند نمی‌شوند. برای استفاده از برکات ماه رمضان باید هنگام سحر بیدار شد و دعا خواند و عبادت کرد. حتی آنان‌که مسافر هستند و یا به علت بیماری روزه نمی‌گیرند، هم وقت سحر بیدار شوند و بهره ببرند.

وی ادامه می‌دهد: بهره ماه رمضان بهشت و بهره‌های معنوی است. بهره‌‌هایی که خدا می‌دهد، معنوی‌اند که باید برای رسیدن به آنها دعا کرد.

آیت‌الله مجتهدی تهرانی در ادامه سخنان خود در شرح فراز «وسَهّلْ سَبیلی الى خَیراتِهِ» می‌گوید: خدایا راه من به سمت خیراتش را آسان کن. رمضان خیرات بسیاری دارد. آدم اگر بتواند افطاری دهد، خیرات کرده است. اگر تمکن مالی دارید، افطاری درست کنید و به فامیل خود به خصوص آنان‌که فقیر هستند، افطاری بدهید که از کارهای ثواب است.

وی با اشاره به اقداماتی که در دهه‌های قبل برای گرایش کودکان و جوانان به مسجد انجام می‌دادند، می‌گوید: در مساجد حتی درخت توت می‌کاشتند تا کودکان به هوای خوردن توت به مساجد بیایند؛ اما الآن کاری نمی‌کنند تا جوانان به مساجد روی بیاورند و مسجدها را بیشتر افراد مسن پر می‌کنند.

یک غیبت مساوی است با هدیه 40 روز حسنات به فرد غیبت شونده

این استاد اخلاق ادامه می‌دهد: در کار خیر افراد فقیر آبرومند شناسایی کنید و به آنها کمک کنید. از احوال همسایه‌هایتان با خبر شوید و اگر مستحق بودند به آنها کمک کنید. اگر کسی خبر نداشته باشد و همسایه‌اش گرسنه باشد مورد اعتراض قرار می‌گیرد و اگر باخبر باشد و کمک نکند، کافر است. حدیث داریم که کسی اگر همسایه‌اش گرسنه باشد، مسلمان نیست.

آیت‌الله مجتهدی تهرانی همچنین در تشریح «ولاتَحْرِمْنی قَبولَ حَسَناتِهِ» اظهار می‌کند: خدایا من را از قبول حسنات محروم نکن. اگر دعای ابوحمزه نماز شب و دعای سحر می‌خوانم و روزه می‌گیرم، حسنات و ثواب اینها را به من بده و من را محروم نکن. یعنی کاری نکنم که آن حسنات از بین برود؛ چون آدم یک غیبت کند، حسنات کاری که کرده از بین می‌رود.

وی می‌گوید: اگر کسی غیبت دیگری را بکند، تا 40 روز ثواب اعمال او در نامه اعمال آن شخص (غیبت شونده) نوشته می‌شود و این حدیث است. غیبت کردن، دروغ گفتن، نگاه کردن به نامحرم، گمان بد به کسی زدن باعث می‌شود که حسنات آدمی از بین برود.

آیت‌الله مجتهدی تهرانی در خصوص فراز پایانی دعای روز نوزدهم ماه رمضان می‌گوید: خدا ما را به دین حق یعنی دین اسلام و مذهب شیعه دوازده‌ امامی راهنمایی کرده است و اینکه شیعه مرتضی علی (ع) هستیم خیلی مهم است. خدایا این چند دعا را درباره ما مستجاب بفرما!

کانون قرآنی انجمن اسلامی بلژیک

التماس دعا

------------------------

یا علی

  فرستنده ایمیل :

 
********************************************************************
 
 
سم الله الرحمن الرحیم

یکشنبه بیست و پنجم تیر ماه سال 1391  - دل به دل راه دارد...

عن الحسن بن الجهم قال: قلت لابی الحسن (علیه السلام): لا تنسنی من الدعاء قال: و تعلم انی انساک؟! قال: فتفکرت فی نفسی و قلت: هو یدعو لشیعته و انا من شیعته، قلت: لا، لا تنسانی. قال: و کیف علمت بذلک؟ قلت: انی من شیعتک و انک تدعو لهم. قال: هل علمت بشیءغیر هذا؟ قلت: لا. قال: اذا اردت ان تعلم ما لک عندی فانظر الی ما لی عندک.( الشافی، صفحه 656)

حسن بن جهم می گوید: به حضرت موسی بن جعفر علیهما السلام عرض کردم: ما را از دعا فراموش نفرمایید! فرمود: آیا فکر می کنی که تو را از دعا فراموش می کنم؟ آیا تصور تو این است که من تو را دعا نمی کنم؟ با خودم فکر کردم که این بزرگوار برای شیعیانش دعا می کند، من هم که از شیعیانش هستم، پس برای من دعا می کند. لذا به حضرت عرض کردم: من فکر نمی کنم که شما مرا از دعا فراموش کنید. فرمود: از کجا فهمیدی که تو را از دعا فراموش نمی کنم؟ عرض کردم: من شیعه شما هستم، شما هم برای شیعیانتان حتما دعا می کنید، پس من را هم دعا می کنید. فرمود: آیا راه دیگری هم به نظرت می رسد که از آن کشف کنی که من تو را دعا می کنم؟ گفتم: نه، راه دیگری به نظرم نمی رسد.
حضرت فرمودند: هر وقت خواستی بفهمی که من درباره تو چگونه هستم، نگاه کن به خودت، ببین من در دل توام؟ به دل خودت مراجعه کن! ببین وضع من در دل تو چگونه است. از آن کشف کن که وضع تو هم در دل من به همان کیفیت است؛ یعنی اگر تو به من محبت می ورزی، بدان که من هم به تو محبت می ورزم. اگر من را دعا می کنی، بدان که من هم تو را دعا می کنم.

*****

نگاه کنیم به دلمان. وضع امام زمان علیه السلام در دل ما چگونه است؟

(از طرف یکی از دوستان)
در پناه صاحب الزمان
 فرستنده ایمیل :
 
*********************************************************************
 

می گفت : نخستین باری که به حج مشرف شدم و اولین باری که چشمانم به خانه خدا افتاد سجده کردم . آنگاه خطاب به خداوند عرض کردم : خدایا ! من در همین لحظه ، از تمامی کسانی که من حقی به گردنشان دارم گذشتم ؛ چه مالی و چه معنوی ، چه کم و چه زیاد ، چه مطلع باشم و چه بی خبر باشم ، من الان از هیچ کس ناراضی نیستم و همه را به طور کامل بخشیدم .

 

و ادامه داد : آنگاه سرم را رو به خانه خدا بالا آوردم و گفتم : خدایا ! من در این لحظه ، از تو بخشنده ترم ! اگر تو مرا نبخشی !

 

و گفت : و چون هیچ کس از خدا بخشنده تر نیست ، کاملا مطمئنم که تو مرا بخشیده ای .

 

***

 

اینها را چند سال پیش در یکی از شبهای قدر از زبان آیت الله حاج آقا "مجتبی تهرانی" شنیدم و از آن موقع تاکنون همیشه با همین  ترفند ، سراغ خدا می روم و به بخشندگی و مهربانی مطلق او چنگ می زنم

فرستنده ایمیل :

 
***********************************************************
 

 KHAMENEI.IR نتیجه فراخوان از جامعه دانشگاهی

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی در آستانه دیدار دانشجویان با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با برگزاری یك فراخوان اینترنتی از جامعه دانشگاهی خواست تا نظرشان را درباره اینكه «مهم‌ترین مطالبه رهبر انقلاب از دانشجویان چیست؟» بیان كنند.
كاربران سایت در مدت چهار روز 795 نظر را برای سایت ارسال كردند كه در گزارش حاضر 500 نظر مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.
برای تحلیل و دسته‌بندی پیام‌های كاربران ابتدا چهارده مطالبه اصلی رهبر انقلاب از بیانات ایشان در دیدارهای سال‌های گذشته بدست آمد، در مراحل بعدی و با مطالعه‌ی نظرات، برخی از دسته‌ها اصلاح و تعدادی نیز به عناوین قبلی افزوده شد.
بنا بر جمع‌بندی نظرات، جامعه دانشگاهی شركت‌كننده در فراخوان معتقدند كه «اقتدار علمی» مهم‌ترین مطالبه رهبر انقلاب از دانشجویان است.
جدول‌ و نمودار زیر، پراكندگی و تنوع نظرات را بر اساس تقسیم‌بندی موضوعی مشخص كرده است.
متن نظرات ارسال‌شده را از
اینجا بخوانید.
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/20679/smpl.jpg

رديف عنوان تعداد نظرات درصد كل
1  استكبار ستیزی 16 1.48
2  اقتدار علمی 326 30.05
3 مقابله با جنگ نرم 39 3.59
4  تحلیل سیاسی 42 3.87
5 تعمیق معرفت دینی 16 1.47
6 سازندگی كشور 17 1.57
7 خودسازی معنوی 202 18.62
8 خودباوری 25 2.3
9 مطالبه گری 20 1.84
10 عدالت خواهی 53 4.88
11 آزاد اندیشی 36 3.32
12 آرمانخواهی 30 2.76
13 نخبه پروری 3 0.28
14 كار تئوریك 1 0.09
15 بصيرت 123 11.34
16 تحصيل، تهذيب، ورزش 40 3.69
17 سایر موارد 96 8.85

 

فرستنده ایمیل :

 
***********************************************************
 
بسم رب الشهداء و الصدیقین

سم الله الرحمن الرحیم

 السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

 السلام علیک یا صاحب الزمان 

  سلام

 

«لطف حق»

 

دلت را خانه ی ما کن مصفا کردنش با من

به ما درد دل افشا کن مدارا کردنش با من


اگر گم کرده ای در دل کلید استجابت را

بیا یک لحظه با ما باش پیدا کردنش با من


بیافشان قطره اشکی که من هستم خریدارش

بیاور قطره ای اخلاص دریا کردنش با من


اگر در ها به رویت بسته شد دل بر مکن باز آ

در این خانه دق الباب کن وا کردنش با من


به من گو حاجت خود را اجابت می کنم آنی

طلب کن آنچه می خواهی مهیا کردنش با من

 

بیا قبل از وقوع مرگ روشن کن حسابت را

بیاور نیک بد که جمع و منها کردنش با من


چو خوردی روزی امروز ما را شکر کن نعمت

غم فردا نخور فردا مهیا کردنش با من


به قرآن آیه ی رحمت فراوان است ای انسان

بخوان هر آیه را تفسیر و معنا کردنش با من

 

اگر عمری گنه کردی مشو نومید از رحمت

تو توبه نامه را بنویس امضا کردنش با من

 

ژولیده نیشابوری

اللهم عجل لولیک الفرج

 

 

فرستنده ایمیل :
 
 *******************************************************************
 

سایت جامع ایرانیان بلژیک : استراتژي ايجاد رعب و وحشت از طریق رسانه های تحت کنترل صهیونیست ها در اذهان یهودیان ساکن سرزمین های اشغالی و ملل مختلف جهان از جمله کشورهاي خاورميانه و مردم آمریکا پايه‌هاي اساسي پیشبری سياست‌هاي اسراييل را تشكيل مي‌دهد. به طور کلی مقامات اسراييل معتقد به ثمربخش بودن اشاعه وحشت و هراس در جامعه داخل اسرائیل و ملل دیگر برای دستیابی به بازدارندگی بوده و "ترسیدن" مردم را ابزار اصلی کسب مشروعیت جهت انجام حملات پیشگیرانه و ماجراجویی های سیاسی و نظامی بین المللی خود می پندارند. راست ‌گرايان و چپ ‌گرايان صهيونیست در اتخاذ این راهبرد عملکرد یکسانی داشته و نسخه مرجع برنامه ریزی ها و طراحی های این رژیم مبتنی بر اصل "بترسان و حکومت کن" بوده است.

رژیم صهیونیستی با پروژه های ایران هراسی سعی در جبران کوتاهی قد و قامت خود در مقابل ایران دارد.

از بدو پیروزی انقلاب کبیر اسلامی و تاسیس حکومتی مبتنی بر اصول مقابله با زیاده خواهی و گردنکشی این رژیم جعلی در ایران، اشاعه "ایران هراسی" همواره پای ثابت اظهارات رسمی و غیر رسمی سردمداران این رژیم و بخش اصلی تمامی فعالیت های رسانه های صهیونیستی سرتاسر جهان علیه ایران بوده است. در سایه جو هراس از ایران در کشورهای منطقه و افزايش تهديدات اسرائیل عليه ايران، این رژیم توانسته است اقدامات غيرقانوني فراوانی در ارتباط با نقض قوانين و قواعد بين ‌المللي در سرزمین های اشغالی و خارج از آن انجام دهد که مهمترین آنها سياست شهرك‌ سازي و نقض حقوق فلسطینیان بوده که در کنار توهم پراکنی در مورد خطر قریب الوقوع ایران برای منطقه و جهان و القای خطر تهدید موشکی ایران برای تأسیسات نظامی ایالات متحده در خاورمیانه و قسمت وسیعی از اروپا از چشم نهادهای بین المللی و مردم منطقه دور مانده و از سوی دیگر سیل اعانه های مالي و نظامي را به سوی اسرائیل سرازير کرده و همچنین بازارگرمی خوبی برای فروش تسلیحات به کشورهای عرب منطقه فراهم آورده است. در این مقاله به برخی از بازی های رسانه ای رژیم صهیونیستی با مردم آمریکا و یهودیان ساکن اسرائیل خواهیم پرداخت.

تهدید مکرر ایران چتر پوششی برای فعالیت های غیر قانونی اسرائیل در سرزمین های اشغالی است.

 

هدف اصلی از ایجاد هراس در داخل اسرائیل نگه داشتن یهودیان و جمعیت فلسطینی در یک وضعیت اضطرابی همیشگی است. در اثر انواع شکنجه ها و ترس های تحمیل شده به فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی، آنها در بسیاری از مواقع از تماس با افراد و سازمان هایی که قصد اطلاع رسانی و رسیدگی به مشکلات آنها دارند خودداری می کنند. در نتیجه این عدم ارتباط و اطلاع، ایجاد ناحیه ای در کرانه غربی رود اردن که از فقر و فلاکت رنج می برد برای اسرائیل بسیار راحت تر و موثرتر از محاصره نظامی نوار غزه خواهد بود. به علاوه حساسیت های بین المللی کمتری نیز برای اسرائیل و متحدین آن ایجاد می کند. در اثر برنامه های بلند مدت و سخت گیرانه صهیونیست ها زندگی در آن ناحیه به خودی خود آنقدر سخت و طاقت فرسا هست که فلسطینیان تمایل به ترک این زندان بزرگ را پیدا کنند.

در حالی که اسرائیل مسلح به بمب هسته ای است، برنامه های وحشت پراکنی این رژیم، ایران را تهدیدی بزرگ برای منطقه و جهان معرفی می کند.

ایجاد هراس برای یهودیان نیز راه دیگری است که رژیم صهیونیستی بقاء خود را به آن وابسته می بیند. تبلیغ و تکرار دائمی دروغ تاریخی هولوکاست و بازگویی و یادآوری بزرگنمایی شده آننآآن به عنوان ابزاری برای به وجود آوردن یک ذهنیت تاریخی تلخ و ترسان در میان یهودیان استفاده می شود. این ترس شدید منشا خشونت ‌طلبی دائمی در بخش بزرگی از یهودیان مهاجر ساکن سرزمین های اشغالی است که از به وجود آمدن یک هولوکاست دیگر که این بار عامل آن ایران مسلح به تسلیحات هسته ای معرفی می گردد؛ هراسانند. در واقع رژیم اسرائیل برای صهیونیست ها یک هولوکاست دائمی ذهنی ساخته است که خود را در آن زندانی می بینند و در اذهان آنها برای توجیه درندگی و ضرورت جنگ افروزی این رژیم، جلوگیری از واقعیت پیدا کردن این رویا کافی است.

نتانیاهو: کسانی که می‌خواهند ما را نابود کنند اصلاً کم تعداد نیستند

قیاس بین ایران و آلمان نازی در فعالیت های سینمایی و رسانه ای و اظهارات مکرر پارانوئیدی مقامات این رژیم سعی دارد به طور ثابتی وجود یک تهدید بسیار شدید و دائمی را به ذهن یهودیان القاء کنند. برای مثال بنیامین نتانیاهو می گوید: «کسانی که می‌خواهند ما را نابود کنند اصلاً کم تعداد نیستند». پدر نتانیاهو یک تاریخ ‌دان بوده و گفته معروفی دارد: « هولوکاست هرگز به پایان نرسیده است». نتانیاهو به شدت تحت تاثیر پدر خود بوده است. ایهود باراک از دیگر مقامات این رژیم در سخنانی گفته است: «از ترس ایران ما نمی توانیم با آسایش بخوابیم تا زمانی که ایران قادر به ایجاد شرایطی است که مانع از حمله اسرائیل و آمریکا به برنامه های هسته ای خود بشود خواب در چشمان ما نخواهد آمد».

ایهود باراک: از ترس ایران ما نمی توانیم با آسایش بخوابیم

در حالیکه هم ارتش آمریکا و هم سیستم امنیتی – جاسوسی آن هیچ خطری را از سوی ایران متوجه این کشور نمی دانند؛ برنامه های ایجاد هراس از خطر ایران برای آمریکا و آمریکایی ها همچنان در رسانه های این کشور دنبال شده و تصویر یک خطر بزرگ از سوی کشوری که شاید بخش زیادی از مردم آمریکا حتی نمی دانند در کجای کره زمین قرار گرفته است به خورد مردم این کشور داده می شود. در حالی که ارتش و دولت آمریکا خود را در خدمت مردم آمریکا می دانند جای سوال است که رسانه های این کشور که بر طبل جنگ با ایران می کوبند در خدمت کیستند؟!

تا جایی که نظرسنجی های موسسه گالوپ نشان می دهد 32 درصد از آمریکایی هایی که در مورد ایران از آنها پرسیده شده است؛ ایران را یک خطر بالقوه و دشمن آمریکا فرض می کنند که در تناقض کامل با نگاه ارتش و سیستم امنیتی-اطلاعاتی این کشور نسبت به ایران است. این آمار رو به رشد بوده و در سایه عملکرد تبلیغاتی رسانه های آمریکایی روز به روز بر تعداد افرادی که ایران را دشمن - و نه کشور مستقلی که به دنبال دست یابی به حقوق خود است- می پندارند؛ افزوده می شود. از سوی دیگر روزانه و به طور مداوم اظهارات ضد ایرانی شدیدی مبنی بر خطر حمله ایران به آمریکا از سوی برخی مقامات آمریکایی شنیده می شود که بر چگونگی نگاه مردم این کشور به یک کشور "مسلمان" که هزاران کیلومتر با آن فاصله دارند تاثیر منفی بزرگی می گذارد.

رسانه های آمریکایی به پایگاه های عملیاتی اشاعه ایرانی هراسی تبدیل شده اند

برای مثال سی ان ان در گزارش مفتضحی اعلام می کند: «ایران می تواند به طرز وحشتناکی به آمریکا حمله کند. ما باید حزب الله (لبنان) را به عنوان جانشین ایران در نظر بگیریم که می تواند حمله را انجام دهد». فاکس نیوز از دیگر رسانه های تحت کنترل نومحافظه کاران در برنامه ای اظهار کرده است که «به اعتقاد برخی نیویورک احتمالا در لیست حمله ی ایران قرار دارد»! شاید در نگاه اول به نظر برسد که این دست یاوه سرایی ها می تواند از عادات ناپسند رسانه های شانتاژی باشد و نباید خیلی جدی گرفته شود. اما ماجرا به اینجا ختم نشده و می بینیم که سناتور چاک شومر (Chuck Schumer) در ماه فوریه طی نامه ای به هیلاری کلینتون از خطر حمله ایران به نیویورک اظهار نگرانی کرده و مدیر بخش تجزیه و تحلیل امنیتی پلیس نیویورک نیز طی مقاله ای در وال استریت ژورنال با عنوان «خطر ایران برای شهر نیویورک» اظهارات محیرالعقولی انجام داده است.

از سوی دیگر مردم آمریکا روزانه در معرض بمباران نمونه های فراوانی از این دست توهم پراکنی های ناشی از سیاست پارانوئیدی مدیران صهیونیست سیستم رسانه ای این کشور هستند. در واقع هم اکنون در بخشی از مردم آمریکا این تصور به وجود آمده که ایران دارای توان نظامی لازم و نیز قصد جدی حمله مستقیم به خاک آمریکاست! سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا ایران می تواند دست به حمله به خاک آمریکا بزند؟! و یا این که آیا مثلا حزب الله لبنان به عنوان متحد استراتژیک ایران دارای توانمندی های لازم برای حمله به خاک آمریکاست و یا اساسا در چارچوب ساختاری آن عملیات های دوردستی از این نوع تعریف شده است؟! پاسخ این سوالات به حدی برای همه روشن است که نیازی به توضیح نیست.

چاک شومر طی نامه ای به هیلاری کلینتون از خطر حمله ایران به نیویورک اظهار نگرانی کرده!

پس این هجمه تبلیغاتی اشاعه رعب و وحشت از ایران و هم پیمانانش کدام "آمریکا" را به عنوان محل حمله احتمالی ایران فرض گرفته و در حال جای انداختن آن در ذهن مردم این کشور برای رسیدن به اهداف پیدا و پنهان خود است؟ در اینجا خود به خود ذهن معطوف به جمله معروفی می شود که به صورت های مختلف در طی چندین دهه گذشته شنیده شده است: «اسرائیل یکی از ایالت های آمریکاست که در خاورمیانه قرار گرفته است».

همچون اکثر قریب با اتفاق شرارت های کوچک و بزرگ بین المللی علیه ایران، اینجا نیز دست صهیونیست ها آشکارا در کار بوده و اسرائیل از هر فرصتی برای نشان دادن چهره ای نامطلوب از ایران در صحنه جهانی استفاده می کند و برای این فرصت طلبی هیچ گونه واهمه ای نیز از نتایج احتمالی ندارد. اسرائیل هم اکنون یک جنگ رسانه ای تمام عیار با دستور کاری ایران هراسی در رسانه های جمعی آمریکا را مدیریت می کند که هدف آن افزایش ترس و وحشت از ایران در ذهن مردم آمریکا تا جایی است که مردم، دولت را تحت فشار اقدام نظامی علیه ایران قرار دهند.

اسرائیل یکی از ایالت های آمریکاست که در خاورمیانه قرار گرفته است.

 

ژنرال رونالد بورگس (Ronald Burgess) از مدیران ارشد سیستم امنیتی آمریکا در یک نظر کارشناسانه حمله ایران به آمریکا را غیرمحتمل دانسته و می گوید: «بنا به برآورد آژانس امنیتی، ایران تمایلی به آغاز درگیری و یا تحریک عمدی آن ندارد؛ مگر آن که حمله اول را آمریکا انجام دهد». بر این اساس هم زمانی اظهارات بی سر و ته و گاه به گاه مقامات صهیونیستی و غوغاگری رسانه های آمریکایی در مورد خطر حمله ایران حاکی از ریشه اسرائیلی پروپاگاندای واشنگتنی علیه ایران است. برای مثال در حملات اخیر به دیپلومات های اسرائیلی در بانکوک بدون وقوع هیچ گونه رسیدگی و بررسی های امنیتی لازم بلافاصله این ایران بود که از سوی مقامات این رژیم متهم شد و بعد از این ماجرا پلیس نیویورک نیز فی الفور به تدابیر امنیتی خود در شهر افزود تا با حمله احتمالی ایران به شهر و شهروندان مقابله کند! کاملا آشکار است که امروز پروژه ایران هراسی با هماهنگی کامل مثلث اسرائیل، رسانه ها و برخی از سردمداران آمریکایی در حال اجراست.

ژنرال رونالد بورگس: ایران تمایلی به آغاز درگیری و یا تحریک عمدی آن ندارد.

درحالی که کارشناسان امنیتی آمریکا وجود بمب اتمی در ایران را منتفی می دانند مقامات اسرائیلی و رسانه های آمریکایی به وفور از در اختیار داشتن و یا قریب الوقوع بودن دست یابی به آن سخن می گویند. در واقع مقامات آمریکایی تحت فشار شدید اسرائیل برای همراهی در برنامه های جنون آمیز حمله به تاسیسات هسته ای ایران هستند. بخشی از این فشار از طریق اجرای پروژه های ایران هراسی توسط رسانه های وابسته به صهیونیست ها انجام می گیرد. با این کار صهیونیست ها مردم از همه جا بی خبر آمریکا را در مقابل دولت این کشور قرار می دهند. مردمی که از یک سو ذهن آنها پر از خطر قریب الوقوع حمله های مختلف ایران به خاک آمریکاست و از سوی دیگر به زعم خود شاهد بی اعتنایی دولتشان به این چنین خطر بزرگی هستند. دولتی که صرفا به تحریم های هر چند شدید قناعت کرده و نه تنها هیچ گونه واکنش تمام کننده ای - که آرزوی اسرائیل است- انجام نمی دهد بلکه از تایید صریح و همراهی با اسرائیل برای حمله های متعدد پیشگیرانه به ایران نیز خود داری می کند.

توان موشکی بازدارنده ایران: از بهانه های دم دستی ایران هراسی.

پروژه ی ایجاد هراس در مردم و سپس وارد عمل شدن برای رفع این هراس خود ساخته، دهه هاست که در آمریکا اجرا می شود. با نگاهی به فعالیت های رسانه ای قبل از لشکر کشی به افغانستان و عراق یک الگوی کم و بیش ثابت را به وضوح می بینیم. اکنون نیز همین نسخه از طرف صهیونییست ها در حال پیاده شدن در مورد ایران است و در حالی که ارتش و دولت آمریکا از هرگونه درگیری نظامی با ایران خودداری می کنند ظاهرا رسانه های جمعی و برخی از قانون گذاران مصلحت این کشور را بهتر از دولت تشخیص می دهند.

دولت مردان آمریکا به خوبی می دانند که در صورت کوچک ترین اقدام نظامی علیه ایران، این کشور پیامدهای سهمگین، ناگوار و غیر قابل تصوری را متوجه منافع آمریکا در سراسر جهان خواهد کرد. به همین دلیل سعی دارند از طریق دیپلماتیک و رهیافت های نرم به اهداف ظالمانه خود در مورد ایران دست یابند. با این حال اتحاد شرورانه رسانه های آمریکا و صهیونیست ها ذهن مردم این کشور را در مورد خطر بزرگ ایران به نحوی به بازی گرفته اند تا برای آنها ضرورت یک اقدام نظامی مسجل شود. در حالی که این بازی می تواند خطرناک ترین بازی تاریخ باشد.

فرستنده ایمیل :
 
*******************************************************************
 
شهدا شرمنده ایم
فرستنده ایمیل :
 
******************************************************************
 
دستی به دامان کریم اهل بیت
 
دل شکسته من را نمی خری آقا!؟                           مرا به خاک بقیع ات نمی بری آقا!؟
اگر چه غرق گناهم ولی خبر دارم                            تو آبروی کسی را نمی بری آقا
چقدر خوبی و دل رحم و مهربان ، عاشق                  و در دقایق عمرم شناوری آقا
همیشه از حرمت بوی مهر می آید                          شبیه باغ پر از گل معطری آقا
تمام دفتر شعرم فدای چشمانت                              که از تمام غزلهام بهتری آقا
ولی بدون تو این شعر ها چه دلتنگند                       بدون نام تو اصلا چه دفتری آقا
در اوج بی کسی ام در خیال من هستی                  تویی که یارترین یار و یاوری آقا
 
 
فرستنده ایمیل :
 
********************************************************************
 
وحشی گری در میانمار!
نسل کشی در میانمار!
مسلمان کشی در میانمار!

بسیار دلخراش است، اگر نمی توانید، نبینید.
پس کجا هستند سازمانهایی که ادعای دفاع از حقوق بشر می کنند؟
پس کجاست جامعه ی جهانی منظم و مرتب و شیک؟
لعنت بر رسانه های خاموش
لعنت بر آنها که هیچ کاری نمی کنند
  
 
  
لطفا آنقدر این ایمیل را برای دیگران بفرستید که همه بفهمند.
شنیدن کی بود مانند دیدن؟
 
 
فرستنده ایمیل :
 
 
********************************************************************
دستی به دامان کریم اهل بیت.................................................دل شکسته من را نمی خری آقا!؟ / مرا به خاک بقیع ات نمی بری آقا!؟ / اگر چه غرق گناهم ولی خبر دارم / تو آبروی کسی را نمی بری آقا / چقدر خوبی و دل رحم و مهربان ، عاشق / و در دقایق عمرم شناوری آقا / همی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: جمعه 27 مرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com