سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 107800 :سید حسن نصرالله: پهباد سرنگون شده متعلق به حزب الله بود+چندخبر مهم دیگر

عنوان 107800 :سید حسن نصرالله: پهباد سرنگون شده متعلق به حزب الله بود+جریان کمونیست بین المللی+دخالت نتانیاهو در انتخابات آمریکا

 

 

سید حسن نصرالله: پهباد سرنگون شده متعلق به حزب الله بود

http://downloadbazan.ir/wp-content/uploads/2012/10/pahbad-irani-ababile.jpg

 

http://www.moqawama.ir/images/top/910720.jpg

دبیرکل حزب الله لبنان گفت، پهبادی که اخیرا" در شرق فلسطین اشغالی توسط رژیم صهیونیستی سرنگون شد، متعلق به حزب الله بود.

 




 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر و تفسیر برون مرزی، سید حسن نصرالله افزود: این هواپیما از غرب لبنان وارد دریای مدیترانه شد و پس از طی صدها کیلومتر بر فراز دریا از جنوب فلسطین - وارد این کشور شد و با گذشتن از مواضع بسیار مهم - در نزدیکی منطقه " دیمونا" (منطقه هسته ای و استراتژیک رژیم صهیونیستی ) سرنگون شد.

به گزارش العالم وی پنجشنبه شب با اشاره به اینکه "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز به شکل رسمی حزب الله را مسئول این عملیات دانست - گفت: گویی نتانیاهو می دانسته که امشب می خواهیم در این خصوص صحبت کرده و مسئولیت این امر را به شکل رسمی به عهده بگیریم.

نصرالله گفت: هواپیمای بدون سرنشین (بهپاد) که اخیرا بر فراز فلسطین به پرواز درآمد-با تکنولوژی ایرانی ومونتاژ متخصصان حزب الله ساخته شده و سخن درخصوص اینکه این هواپیما روسی بوده - صحیح نیست.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود راه اندازی هواپیمای بدون سرنشین و اداره کردن آن در مسیر صحیح نشان دهنده توانایی بالای حزب الله است. موفقیت این عملیات در این بود که این هواپیمای بدون سرنشین صدها کیلومتر بر فراز مناطقی پرواز کرد که به صورت گسترده ای مراقبت می شد.

دبیرکل حزب الله لبنان بااشاره به اینکه حق ماست که پروازهای شناسایی دیگری در اراضی فلسطین اشغالی داشته باشیم گفت: حزب الله در آینده نیز اقدامات غافلگیرکننده خواهد داشت .
سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد از بکارگیری زبان تهدید علیه حزب الله اجتناب شود .

دبیرکل حزب الله لبنان گفت نفوذ به آسمان سرزمین های اشغالی پاسخی است به نقض مکرر حریم هوایی لبنان توسط رژیم صهیونیستی.

وی همچنین درادامه سخنان خود گفت تاکنون در کنار نظام سوریه نجنگیده ایم و نظام سوریه نیز چنین درخواستی از ما نکرده است، چنانچه مسئولیت اقتضا کند که در سوریه بجنگیم این مساله را از هیچ کس مخفی نخواهیم کرد.

http://downloadbazan.ir/wp-content/uploads/2012/10/pahbad-irani-ababile.jpg
http://www.moqawama.ir/images/top/910720.jpg


شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت فلسطین، پذیرش مسئولیت پرواز هواپیمای بدون سرنشین به عمق فلسطین اشغال شده از طرف حزب الله لبنان را نشانگر ارتقای توان مقاومت در منطقه دانست.

به گزارش خبرگزاری معا ، گردان‌ ناصر صلاح‌الدین شاخه نظامی کمیته های مقاومت فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد، پذیرش مسئولیت پرواز هواپیمای بدون سرنشین در اراضی اشغال شده توسط حزب‌الله نشان از پیشرفت و افزایش توان جریان‌های مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است.

دربیانیه گردان‌های ناصر صلاح‌الدین شاخه نظامی کمیته های مقاومت فلسطین آمده است : پیشرفت سلاح مقاومت و مجاهدان امت عربی و اسلامی پایداری ملت فلسطین را تقویت کرده و مانع آن می‌شود که دشمن برای حمله به ملت و مقدسات ما بیاندیشد.

درهمین حال "هادی محمدی "کارشناس مسائل خاورمیانه نیز گفت: نفوذ پهباد به عمق فلسطین اشغالی که سید حسن نصرالله در سخنان دیشب خود از آن پرده برداشت، موازنه قوا را به نفع حزب‌الله تغییر داد.

محمدی افزود: حزب‌الله لبنان در این عملیات نشان داد ، می توان به تجاوزات روزانه ارتش رژیم صهیونیستی به حریم هوایی- دریایی و زمینی لبنان پاسخ داد .

http://downloadbazan.ir/wp-content/uploads/2012/10/pahbad-irani-ababile.jpg

 

 http://www.moqawama.ir/images/top/910720.jpg

 http://24onlinenews.ir/images/2012/3/%D9%BE%D9%87%D8%A8%D8%A7%D8%AF.png

***********************************************************************

جریان کمونیست بین المللی

تهدیدات علیه ایران: رشد غیرعقلا یی جنگ سرمایه داری

http://www.entekhab.ir/files/fa/news/1391/5/12/24304_197.jpg

در تاریخ 17 اکتبر بوش رئیس جمهور , تاکید کرد که :" که او گفته که اگر افراد علاقمندند که جلوی جنگ جهانی سوم گرفته شود , باید هم علاقمند باشند که جلو گیری کنند از اینکه ایران دارای اطلاعات مربوط به اسلحه اتمی شود."

این گفته های بوش مثل دفعات گذشته شعارهای تحریک کننده  بیشتر نیست , اما در پشت این صحبت تهدیدی واقعی نهفته است که  این خرس زخمی که امپریالسم آمریکاست می خواهد ضربه به رقبای امپریالیستی خود وارد کند  رقبائی که مرتب او را مرتب تحریک می کنند. 

جنگ جهانی سوم در شرف بوقوع پیوستن نیست. شرایط وقوع جنگ وجود ندارد: جهان به بلوک های نظامی تقسیم نشده است و طبقه کارگر شکست نخورده و حاضر نیست در جنگ به نفع طبقه حاکم شرکت کند . با این حال رژیم - بوش فشار نظامی و اقتصادی به ایران وارد می کند  با این توضیع که سپاه پاسداران ایقلاب یک ارگان تروریستی است و با گسترش قدرت نظامی خود در خلیج و با رشد کمپین تبلیغاتی خود برای آماده کردن افکار عمومی برای حمله احتمالی به ایران , به این بهانه که جلو دسترسی ایران به اسلحه اتمی را مانع شود چیزی که چشم انداز آن در خاورمیانه و در سطح جهانی , بربریت نظامی و بدترشدن اوضاع می باشد.

تهدید نطامی علیه ایران, در حالی که آمریکا تا خرخره در فاجعه عراق فرو رفته است و افغانستان هم در جهتی مشابه پیش می رود یک جنون محض امپریالیستی است. آمریکا به عنوان تنها  ابرقدرت جهان باید قدرت های امپریالیستی دیگر را مجبور به پذیرفتن تسلط خود وادار کند, در حالی که رقبای آمریکا نیز به خاطر همین دلایل جنون آمیز نه تنها  در مقابل آمریکا مقابله  می کنند بلکه به هر نیرنگی متوسل می شوند که  قدرت او را تضعیف کنند.

http://www.humanrights-iran.ir/images/position24/2012/7/2011_5_25_12_55_30.jpg

این طرز تفکر باعث شده که در عراق هرج و مرج بوجود آید و خطر آن است که تمام منطقه که روزی( اساس تمدن انسانی بوده) در وضعیتی از وحشت و کشتار فرو رود.

ایران توسط امپریالیست آمریکا همچون یک دولت دخالت گر خارج از مرزهای جغرافیایی - استراتژیک  در خاورمیانه می بیند. زبیگنیسف برژنیسکی , جنگ افروز قدیمی امپریالیست آمریکا ,این گونه کشورها را چنین توصیف میکند: "این ها دولتهایی هستند که توانائی و خواست این را دارند که قدرت و نفوذ خود را خارج از مرز های خویش گسترش دهند و منافع آمریکا را ضعیف کنند و تغییر در مناطق سیاسی استراتژیک  بوجود آورند آمریکا,  ایران و ترکیه را بعنوان کشور های تعیین کننده در دخالت گری در مناطق استراتژیک- سیاسی می بیند. ایران بنن خاورمیانه و آسیای مرکزی قرار دارد بنابرین برای نقشه های آمریکا مهم است که این منطقه را تحت کنترل داشته باشد و بدین ترتیب نیز اروپای غربی را. آمریکا می خواهد که منابع نفتتی این مناطق را تحت کنترل خود داشته باشد .

این نقش مداخله گرایانه  در منطقه , باعث کشتن شدن بیش از یک میلیون نفر از مردم ایران و عراق درجنگ سالهای 80 میلادی شده است. دلیل این جنگ قطع رابطه ایران با بلوک امریکایی بود که بر اثر سقوط رژیم شاه که توسط آمریکا حمایت می شد  و سر کار آمدن رژیم مذهبی. و جنگی که  حاوی  بربریت خالص , اسلحه شمیائی, کشتار جمعی سربازان هر دو طرف و سربازان کودک , با حملات راکتی بر روی شهرها و تمام این حوادث با همکاری بلوک غرب صورت می گرفته( مسئله ا  کمک های آمریکا به هر دو طرفین جنگ که به نام افتضاح کنترا- ایران لقب گرفت ) که ایران را در کنترل خود داشته باشند. این نشان داد که در مناسبات امپریالیستی تغییراتی صورت گرفته است. قبل از آن در دوره بعد از جنگ جهانی دوم , برای جنگ راه انداختن , از بلوکها ی امپریالیستی اجازه می بایست گرفته میشد. ایران مقوله  جدیدی بود او یک قدرت امپریالیستی بود  که از منافع خود دفاع می کرد و برای دفاع  از منافع خود شرق و غرب را تحریک می کرد. این پیش در آمد " هرکس برای خویش " بود که بعد از فروپاشی بلوک شرق کاملا غیر قابل کنترل شده بود.

در اولین جنگ خلیج بورژوازی ایران به ایالت آمریکا کمک کرده بود به خاطر اینکه آمریکا به دشمن قبلی ایران حمله کرده بود اما کمترین بلند پروازی که ایران می توانست داشته باشد که به نفع خویش از ضعیف شدن عراق استفاده کند آمریکا با نگه داشتن صدام در قدرت جلوی این بلند پروازی ایران را گرفت. فاجعه جنگ دوم خلیج برای امریکا این بود که این فرصت را داد که حرص و طمع امپریالیستی خود را سیراب کند. نابود شدن صدام و در پی ان هرج و مرجی که بوجود امده بود بران ایران این امکان را بوجود آورد که نفوذ خود را بر بخش شیعه بورژوازی گسترش دهد. " رژیم  " عراق توسط احزاب شیعه ایی که با ایران رابطه دارند تشکیل شده است, و لی با این حال فاصله ای با ایران می خواهند داشته باشند در صورتی که در جنوب عراق , نیروهای مسلح شیعه که توسط ایران حمایت می شدند انگلیسیها را بیرون کردند و خود کنترل منطقه را در دست گرفتند هم زمان بورژوازی ایران با تمام قدرت و امکانات در حال ساختن وسائلی است که اسلحه اتمی تولید کند که مهم ترین رقیب خویش یعنی دولت اسرئیل را بتواند تحریک کند و اینکه مثل کره شمالی یک برگ برنده بران مذاکره با آمریکا داشته باشد.

بورژوازی ایران سعی دارد که از ضعیف شدن امپریالیست آمریکا بیشترین استفاده را ببرد همچنانکه بزرگترین رقبای ایران تلاش دارند که نقش های او رد نقش بر آب کنند. به همین خطر اماده است که موافقت خود را با راه حلهای دیپلماتیک که از طرف اتحادیه اروپا مخصوصا آلمان و ایتالیا  مطرح میشود ابراز دارد زیرا این دو کشور نامبرده رابطه های نزدیکی برای پیشبرد بلند پروازیهای امپریالیستی خویش با ایران دارند.

اورپا یک کلیت واحد نیست. هر کشوری از منافق خویش دفاع می کند. همچنانکه امپریالیسم فرانسه , رابطه های تاریخی با لبنان وسوریه دارد وسیاست های  سختی را دنبال کرده است. سیاستی که معطوف به این است که شرایط را برای امپریالیسم بریتانیا بدتر کند,  بدین وسیله  او به خاطر رابطه اش با آمریکا در جنوب عراق ضربه ای  خورد( آن را می توانید در نشریه 308 انقلاب جهانی به زبان انگلیسی بخوانید:  راهی بران خروج امپریالیسم بریتانیا وجود ندارد)

به همین دلیل است که او در درگیری بعدی شرکت داده شود و در همین رابطه است که گردون براون زیرکانه از تحریم ها دفاع کرده است. با تمام این تفاصیل س.ا.س همراه با نیروهای برگزیده آمریکا و اتریش در عملیات مرزی ایران و عراق و در ایران شرکت کردند ( ساندی تمایز,2007. 22.10) این مشکلات بریتانیای کبیر را نشان می دهد زیرا که او باید در چنین عملیاتی شرکت کند زیرا نیروهای نطامی که در فرودگاه بصره مستقر شده اند از انها محافظت کند بدون اینکه این استنباط را به آمریکا دهد که پشت او را خالی کرده است.اما همزمان این گونه عملیات نظامی این ریسک را با خود همراه دارند که به یک درگیری غیر قابل حل نظامی کشیده شوند که تغییری در آن نشود داد.

این شرایط انفجاری با دخالت امپریالیسم روسیه بدتر می شود. در ماه اکتبر سران کشورهای اطراف خزر همدیگر را ملاقات کردند از جمله : ایران, روسیه , آذربایجان , قزاقستان و ترکمنستان . این ملاقات سران کشورها , رابطه بین ایران و روسیه را محکمتر کرد: " دقیقا , همان قدر که  منافع مشترک است  نگرانیهای مشترک دارند, مثل سیاست های دخالتگرایانه عریان آمریکا , که باعث نزدیکی ایران و روسیه به مثابه شرکای استراتژیک جدید شده است,  بعد از 11سپتامبر , امنیت ملی و اهداف ایران و روسیه توسط نظامیگری آمریکا  تحت خطر قرارگرفته  است." ( تایمز آسیا , انلاین , 26.10.2007) طبق خبرهای داده شد رئیس جمهور روسیه پوتین , در ملاقاتی غیر مترقبه با بالاترین مقام رهبری آیت الله علی خامنه ای گفت: "هر حمله ای به ایران به مثابه حمله ای به روسیه است" ( آسیا تایمز, آنلاین 26.10.2007) امپریالیست ایران به چین چراغ سبز نشان می دهد.  او می خواهد در مقابل آمریکا که قدرتی مطلق است  با چین و روسیه  در ارگان همکاری شانگهای قدرتی مقابل تشکیل دهد. چین در رابطه با  حمایت  از ایران  محتاط تر است تا روسیه. ولی منافعش را در این می بیند که در مقابل حرص جنگ طلبی آمریکا در مقابل ایران نارضایتی خود را نشان می دهد.

 در این شرایط هرج و مرج , عدم ثبات منطقه به آن اضافه می شود که با تهدید های ترکیه به عراق و همچنین پافشاری امپریالیسم اسرائیل بر این نکته که شکست دیگری را متحمل نخواهند شد بر جسته می گردد.  اسرائیل همیشه گفته که تمام تلاش خود را می کند که از ساختن  اسلحه اتمی در ایران جلوگیری کند, در حالیکه در او در شرایط ضعیف خود قرار دارد امکان  چنین چیزی کم است. در آخر باید گفت که عربسنتان سعودی نیز تحمل نمی کند که درمنطقه توسط ایرانی که در حال قوی شدن است ضعیف گردد.

ما نمی توانیم پیش بیینی کنیم که این شرایط بسیار حاد به کجا کشیده خواهد شدچیزی که ما می توانیم بگوییم این است که امپریالیست آمریکا در بن بستی در منطقه قرار گرفته است : اگر قدرت نظامی او کاربرد لازمه را نداشته باشد رقبای او سعی خواهند کرد که از ضعف او  به نفع خویش استفاده کنند, اگر عملیلت نظامی علیه ایران انجام دهد تمام منطقه را در هرج و مرج بیشتری فرو می برد. اینکه آیا آمریکا این بار عملیات نظامی انجام دهد یا نه , در هر صورت طبقه کارگر و بشریت در این شرایط  آشفتگی که در عراق ایجاد شده هر جه بیشتر فرو می روند, مسائل

از قبیل  تحریک احساسات هیستریک ناسیونالیستی در ایران , تهدیدات مداوم نظامی ترکیه و اسرائیل و تمام بدبختی که پی آمد آن خواهد بود گریبان مردم را خواهد گرفت.

http://www.entekhab.ir/files/fa/news/1391/5/12/24304_197.jpg

 http://www.humanrights-iran.ir/images/position24/2012/7/2011_5_25_12_55_30.jpg

**********************************************************************

 دخالت نتانیاهو در انتخابات آمریکا

یدیعوت آحارنوت: «دیوید ریمینک، مقاله نویس و سردبیر نیویورکر، نتانیاهو را متهم کرد که در مسایل انتخاباتی آمریکا دخالت می کند.

 http://media5.irna.ir/1391/13910621/80319643/80319643-3155371.jpg

http://www.jamnews.ir/Images/News/Smal_Pic/16-9-1390/IMAGE634588549160625000.jpg

http://www.irdiplomacy.ir/images/page/Full/1906326_Page__2.jpg

 

جام سیاسی؛ روزنامه یدیعوت آحارنوت(Yedioth Ahronoth) نوشت: «مقاله نویس مجله آمریکایی نیویورکر(New Yorker) با انتقادات بسیار شدید از نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که نتانیاهو به استقبال خطرات غیرمعقولی می رود. او در مقاله خود نوشت باور اینکه نتانیاهو با این اقدامات چه خطرات بزرگی را برای اسرائیل به وجود آورده است، بسیار سخت است.»

 این روزنامه صهیونیستی ادامه داد: «دیوید ریمینک، مقاله نویس و سردبیر نیویورکر، نتانیاهو را متهم کرد که در مسایل انتخاباتی آمریکا دخالت می کند. ریمینک از مواضع نتانیاهو در قبال آمریکا، به خصوص در مورد انتقاد از اوباما و حمایت از رامنی به شدت انتقاد کرد. وی از اینکه نتانیاهو، رئیس جمهور آمریکا را یک فرد ساده لوح قلمداد می کند، به شدت انتقاد کرد. ریمینک با انتقاد از نادیده گرفته شدن اقدامات آمریکا برای متوقف ساختن برنامه هسته ای ایران از سوی نتانیاهو، اعلام کرد که همه از اختلافات نخست وزیر اسرائیل با اوباما و از اینکه متحدان وی به اوباما رای نخواهند داد، آگاه شده اند.

 

******************************************************************

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: یک شنبه 23 مهر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com