سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 328
بازدید کل : 131996
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 108000 : استقبال پرشور بجنوردی ها از آیت اله خامنه ای رهبر معظم انقلاب +چندخبر مهم دیگر

  عنوان 108000 : استقبال پرشور بجنوردی ها از آیت اله خامنه ای رهبر معظم انقلاب + فریاد «ای پسر فاطمه منتظر تو هستیم» در اسفراین طنین انداخت + احاشیه‌های بارانی از استقبال باشکوه مردم اسفراین از امام خامنه‌ای + قصد رهبری از دیدار با خانواده شهدا چیست؟

 

 

استقبال پرشور بجنوردی ها از آیت اله خامنه ای رهبر معظم انقلاب

نشاط و سرزندگی و آماده به کاری در سرتاسر کشور وجود دارد

http://www.teribon.ir/base/img/2012/10/29363_620.jpg

 

http://www.bultannews.com/files/fa/news/1391/7/19/112172_413.jpg

خیل عظیم مردم ولایت مدار خراسان شمالی که برای استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی از ساعات اولیه ی بامداد امروز در مسیرهای تعیین شده جهت استقبال از معظم له حضور دارند./ شروع سخنرانی رهبری در استادیوم تختی / گزیده بیانات رهبری در جمع مردم خراسان شمالی

ولتن نیوز: استقبال پرشور بجنوردی ها  و مردم شریف استان خراسان شمالی از حضور آیت اله خامنه ای مقام معظم رهبری در این استان، خبرها و نظرهای مردم ایران ورسانه ها را به خود جلب کرده است...
>
خیل عظیم مردم ولایت مدار خراسان شمالی که برای استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی از ساعات اولیه ی بامداد امروز در مسیرهای تعیین شده جهت استقبال از معظم له حضور دارند،خودروی حامل ایشان را در بر گرفته و چنان استقبال گرمی از حضرت آیت الله خامنه ای دارند که خوردوی حامل ایشان به کندی در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه تختی در حال حرکت است و بارها به واسطه خیل مشاقان متوقف شده است. در حال حاضر خودروی حامل حضرت آیت الله خامنه ای همچون نگینی در میان خیل عظیم مشتاقان ولایت از فرودگاه بجنورد در حال حرکت به سمت ورزشگاه تختی این شهر است.
خیل عظیم مردم ولایت مدار خراسان شمالی که برای استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی از ساعات اولیه ی بامداد امروز در مسیرهای تعیین شده جهت استقبال از معظم له حضور دارند،خودروی حامل ایشان را در بر گرفته و چنان استقبال گرمی از حضرت آیت الله خامنه ای دارند که خوردوی حامل ایشان به کندی در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه تختی در حال حرکت است و بارها به واسطه خیل مشاقان متوقف شده است.

http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2012/10/872248_orig.jpg


معظم له از داخل اتومبیل به ابراز احساسات مشتاقان که با دسته های گل و شعارهایی در حمایت از ولایت به استقبال ایشان آمده اند، پاسخ می دهد.
وحدت قومیت های خراسان شمالی در استقبال از رهبر انقلاب
هم اکنون علاوه بر مسیرهای استقبال، قومیت های مختلف ترک، کرد، ترکمن و تات با حضور وحدت آفرین خود در استادیوم تختی و انتظار برای سخنرانی رهبر انقلاب، برگ زرین دیگری به کتاب افتخارات خود افزودند.
قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع) در استادیوم تختی بجنورد به شور و حال معنوی این مراسم افزوده است.
تا لحظاتی دیگر مقام معظم رهبری در محل استادیوم تختی شهر بجنورد به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
رهبر معظم انقلاب را در زمان حضور در جمع مردم بجنورد آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در خراسان، امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی همراهی می کنند.

مقام رهبری وارد ورزشگاه تختی بجنورد شدند
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای وارد ورزشگاه آزادی شدند و چشمان اهالی ولایت مدار حاضر در این ورزشگاه را به جمال منور خود نورانی کردند.
رهبر معظم انقلاب در بدو ورود به ورزشگاه تختی با تقدیم گل از سوی اهالی ولایت مدار این استان مورد استقبال قرار گرفت.
هم اکنون مردم ولایت مدار خراسان شمالی با سر دادن شعارهای «صلی علی محمد نایب مهدی آمد»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، مگر امت بمیرد علی تنها بماند»، در حال ابراز احساسات به مقتدای خویش هستند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع پرشور مردم خراسان شمالی ضمن تشکر از مردم این استان برای حضور گسترده در خیابان ها، شور و نشاط و سرزندگی را از جمله مشخصه های این مردم خواندند و خاطرنشان کردند: استان خراسان شمالی جزو 10 استان برتر علمی کشور است و مردم این دیار غیور، دیندار، مرزبان، سرزنده، بانشاط و شجاع هستند.

http://sharif.sistany.net/wp-content/uploads/2012/10/198989_741.jpghttp://sharif.sistany.net/wp-content/uploads/2012/10/198989_741.jpg


گزیده بیانات مقام معظم رهبری به شرح زیر است:
ـ نشاط و سرزندگی و آماده به کاری بعد از انقلاب تا به امروز در سرتاسر کشور وجود دارد و این موضوع برای ملتی که درصدد حرکت رو به جلو و ترقی و تعالی و به دنبال حیات طیبه است یک موهبت بزرگ قلمداد می شود.
ـ نشاط و سرزنده بودن نعمت بزرگی است ولی کافی نیست. برای رفتن به قله ها شرط های دیگری وجود دارد از جمله اینکه باید یک نقشه راه و هدف و چشم انداز و ترسیم خط سیر حرکت وجود داشته باشد و پس از این مرحله نیز رصد کردن دائم این حرکت لازم است. من اصرار دارم که جوانان عزیز و نخبگان کشور امروز به این مسائل اصلی توجه داشته باشند، چراکه ما امروز اینها را نیاز داریم.
ـ هدف های این حرکت از اول انقلاب هم در شعارهای مردم و هم در بیانات امام (ره) ترسیم شده و نقشه راه نیز به طور اجمالی معلوم شده و بعد در طول زمان در این سال این نقشه راه مدون، پخته و تکمیل شده است و امروز ملت ایران می داند که چه می خواهد و دنبال چیست.
ـ اگر بخواهیم هدف های ملت ایران را در یک مفهوم خلاصه کنیم که بتواند تا حدود زیادی خواسته های عمومی کشور و ملت را بیان کند و در بر بگیرد، آن مفهوم کلیدی عبارت از مفهوم «پیشرفت» است.
ـ در غرب با یک جهت مادی به پیشرفت نگاه می کنند. پیشرفت در نظر آنها در درجه اول پیشرفت در ثروت و پیشرفت در علم، نظامی و فناوری است اما در منطقه اسلامی ابعاد بیشتری دارد و پیشرفت در علم، اخلاق، عدالت، رفاه عمومی و ... را شامل می شود.

http://www.teribon.ir/base/img/2012/10/29363_620.jpg

http://www.bultannews.com/files/fa/news/1391/7/19/112172_413.jpg

http://sharif.sistany.net/wp-content/uploads/2012/10/198989_741.jpghttp://sharif.sistany.net/wp-content/uploads/2012/10/198989_741.jpg

 

http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2012/10/872248_orig.jpg

 

********************************************************************

فریاد «ای پسر فاطمه منتظر تو هستیم» در اسفراین طنین انداخت ا

 

http://www.shabestan.ir/Images/News/Larg_Pic/21-2-1390/IMAGE634407915908326110.jpg

مردم اسفراین در آستانه حضور مقام معظم رهبری در ورزشگاه تختی با سردادن شعار «ای پسر فاطمه منتظر تو هستیم »، «لبیک یا خامنه ای»به استقبال مقتدای خود رفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، مردم اسفراین که برای دیدار رهبر معظم انقلاب در استادیوم تختی و خیابان های مجاور گردهم آمده اند و لحظه به لحظه به تعدادشان افزوده می شود، با سردادن فریاد " ای پسر فاطمه منتظر توهستیم " انتظار خود را به اوج رساندند.

 بنابراین گزارش، خیل گسترده مردم علاوه بر حضور در استادیوم تختی اسفراین، در کنار میدان فرمانداری این شهرستان هم حضور دارند و با وجود اطلاع رسانی در خصوص برگزار نشدن مراسم استقبال اما مردم بی تاب استقبال از رهبری هستند.

 مردم همچنین با شعارهای  "لبیک یا خامنه ای" و  "اینهمه لشگر آمده به عشق رهبر آمده " در ثانیه های پایانی، سراپا انتظار شدند.

 

************************************************************************

حاشیه‌های بارانی از استقبال باشکوه مردم اسفراین از امام خامنه‌ای

 

http://media.afsaran.ir/sieBls_535.jpg

http://qudsonline.ir/Images/News/Smal_Pic/22-7-1391/IMAGE634857726714702413.jpg

http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1391/7/19/199035_375.jpg

حسن کدخدای عرب: شور و شوق مردم اسفراین برای دیدار رهبر عزیز خود کمتر از مردم بجنورد نبود همان حماسه تاریخی مرکز خراسان‌شمالی در اسفراین تکرار شد

خیابانهای منتهی به ورزشگاه تختی اسفراین محل سخنرانی امام خامنه‌ای توسط گروه‌های خودجوش مردم و ستاد مردمی استقبال با پرچمهای زیبای ایران، پارچه‌نوشته‌های خیرمقدم و سخنان امام خمینی(ره) و آیت ا...‌خامنه‌ای آذین‌بندی شده بود.
در طول این مسیرها مردم اسفراین و بخشها و روستاهای اطراف گروه گروه و افرادی به همراه خانواده با شور و شعف وصف‌ناپذیری به سمت ورزشگاه تختی در حال حرکت بودند.

http://www.hefanews.ir/wp-content/uploads/2012/10/224851_448.jpg
میدان بسیج اسفراین و ابتدای بلوار آزادی به محل توزیع اقلام فرهنگی، پوستر، روزنامه و تصاویر رهبر معظم انقلاب تبدیل شده بود و پرچمها و پوسترهای در دست انبوه مردم جلوه‌ای ویژه به این میدان داده بود.
هنگامی‌که برخی از جوانان انقلابی به برخی شعارهای نوشته شده بر پارچه یا بنرهایی که در طول بلوار آزادی اسفراین نصب شده بود، می‌رسیدند این شعارها را فریاد می‌زدند: از ما بترس طایفه‌ای پر اراده‌ایم/ ما مثل کوه پشت علی ایستاده‌ایم/ سیدعلی لب تر کند، جان را فدایش می‌کنیم/ رهبرا، از تو به یک اشارت- از ما به سر دویدن
عکس زیبا و بزرگی از شهید مصطفی احمدی روشن با عنوان دانشمند بسیجی که در زمینه آن عبارت «نحن انصار الحسین(ع)» تکرار شده بود، نشان از توجه جوانان انقلابی اسفراین به مقام علم و شهادت بود.
تلاش خبرنگاران و تصویربرداران صداوسیما، خبرگزاری‌ها و عکاسان خبری برای تهیه تصویر و گزارشهای میدانی از روز تاریخی اسفراین جالب توجه بود.
موتورسواران جوان با پرچمهای سه رنگ ایران، پیشانی‌بندهای «لبیک یا خامنه‌ای» و پلاکاردهایی که روی آن نوشته شده بود «دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی» خوشحالی خود را از سفر رهبر عزیز به شهرشان ابراز می‌کردند.
آیه نوشته شده بالای جایگاه ویژه سخنرانی رهبر معظم انقلاب، پاسخ زیبای قرآن به اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس پیامبراعظم(ص) بود.
در دو سوی جایگاه هم بنرهای بزرگی از عکسهای شهیدان هسته‌ای دکتر مسعود علیمحمدی، دکتر مجید شهریاری، مهندس داریوش رضایی نژاد و مهندس مصطفی احمدی روشن و سرداران شهید اسفراین شهیدان حجت الاسلام‌والمسلمین طیبی، فرومندی، شجیعی، مرادیان، رباط سرپوش، پیرباده، حسینی، قنبری، عیسی‌زاده، مهرابی و بسیاری دیگر از شهیدان نصب شده بود.
حضور عشایر با لباسهای بومی و محلی، پهلوانان کشتی با چوخه، روحانیون و خانواده‌های معظم شهیدان با تصاویر فرزندان خود از دیگر جلوه‌های این مراسم به شمار می‌رفت.
ازدحام جمعیت در ورزشگاه تختی اسفراین به حدی بود که امدادگران هلال‌احمر و نیروهای نظامی مستقر کودکان و سالخوردگان را به جای امن‌تری منتقل می‌کردند.
جمعیت ده‌ها هزار نفری مستقر در ورزشگاه مدام با سردادن شعارهای «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده، ای رهبر آزاده، منتظر تو هستیم» ساعتها در انتظار رهبر و مقتدای خویش لحظه‌شماری می‌کردند.
با ورود به جایگاه، جمعیت یکصدا با فریادهای صل علی محمد(ص) رهبر ما خوش آمدی، به ایشان خوشامد گفتند.
گریه‌ها و اشکهای حاضران با دیدن امام عزیز خود دیدنی بود و از عمق عشق و ارادت به ولی‌امر مسلمین جهان حکایت داشت.
رهبر معظم انقلاب در خلال سخنان خود اشاره کردند که یک‌بار دیگر در سال1347 و برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان منطقه «دهنه اجاق» به اسفراین که آن روزگار مانند یک ده بزرگ بوده، سفر کرده‌اند.
ایشان از اینکه اسفراین به برکت جلسات قرآنی، اندیشه قرآنی و آموزش قرآن در این منطقه گسترش یافته و به «دارالقرآن» شهرت یافته ابراز خرسندی کردند.
رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از فرمایشات خود وقتی به مسأله پیشرفت و ضرورت اهمیت دادن به آن اشاره می‌کردند، فرمودند: باید به جایی برسیم که اگر در دنیا کسی خواست به تازه‌های علمی برسد برود و زبان فارسی یاد بگیرد.
ایشان بار دیگر بر ضرورت تکیه بر تولید داخل و مصرف کالاهای داخلی برای رونق اقتصادی و رفع بیکاری تأکید کردند.
رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری مردم خراسان شمالی بویژه اسفراین با 82درصد شرکت‌کننده در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی را مورد تمجید قرار دادند و فرمودند: این آگاهی است، این بصیرت است، این یک عمل صالح است.
پیش از سخنرانی رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام‌والمسلمین محمدیان ضمن خوشامدگویی گزارشی از وضعیت اجتماعی، فرهنگی و مشکلات مردم شهرستان اسفراین ارایه کردند.
پس از پایان سخنرانی مقام معظم رهبری، مردم اسفراین با شعار «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» آمادگی و بیعت مجدد خود را با مقام عظمای ولایت حضرت
آیت ا...‌خامنه‌ای اعلام کردند.
هنگام سخنرانی رهبر معظم انقلاب، باران شدت گرفت و مریدان عاشق امام خامنه‌ای در زیر باران به فرمایشات ایشان گوش فرا دادند.
با وجود هوای ابری و باران پاییزی مردم بویژه زنان اسفراینی با کودکان خود مشتاقانه به سمت ورزشگاه تختی در حرکت بودند.
هنگام بارش باران گروهی که به سمت جایگاه در حرکت بود شعار زیبای «باران رحمت آمد، رهبر ما خوش آمد» را تکرار می‌کردند.

*******************************************************************************

 قصد رهبری از دیدار با خانواده شهدا چیست؟

 

http://www.fardanews.com/files/fa/news/1391/7/22/113646_196.jpg

پیرمرد حال و روزش را می‌گفت و خاطراتی از تصادف و بدحالی خودش و لطف خدا گفت. و پسرش را دعا كرد كه هوایش را داشته است. رهبر انقلاب گفتند: یكی از بزرگترین سعادتها و توفیقهای انسان این است كه پدر و مادر از او راضی باشند و بدانید این در دنیای شما هم اثر دارد.

دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای: سفرهای آقا است و دیدارهای خانواده شهدایش. دلیلش هم معلوم است: انرژی متقابلی كه رهبر انقلاب و خانواده شهدا در این دیدارها به هم می‌دهند.


جایی نزدیك خانه شهدای دوراندیش داخل ماشین نشسته بودیم و منتظر كه به موقع برویم. وقتی داخل خانه شهدای دوراندیش شدیم قبل از هرچیز 5 زن و دختر جوان بهت زده بودند و یكی یكی به هق هق می‌افتادند و از بهت خارج می‌شدند و معلوممان شد سرتیم یك دقیقه قبل خبر آمدن رهبر انقلاب را بهشان داده. پدر پیر شهدا زل زده بود به گوشه ای و ساكت بود. پسر جوانش می‌گفت حیرت و هیجان پدر من همین طور است، همراه سكوت و سكون.

خواهرهای شهدا كم كم صدا به حنجره شان برگشت و بغض‌شان به گریه تبدیل شد و زبان گرفتند آمدن رهبر را و نبودن مادر را.

عروس پیرمرد از بقیه حواسش جمع تر بود. تند تند آب جوش گذاشت و چای دم كرد و میزها را جفت و جور كنار هم چید و البته گاهی قاطی بقیه اشكی می‌ریخت.

حمیدرضا و محمد و حسین سه شهید خانواده بودند و مادر شهدا هم روز 22 بهمن سال 68 سر كوچه شان به طرز مشكوكی تصادف كرده و از دنیا رفته بود. وقتی آمدن رهبر انقلاب نزدیك شد پیرمرد بلند شد، دنبال عصایش گشت و لرزان رفت جلوی در بالای پله ها. یكی از خواهرها كنار پدرش ایستاد و دیگری داخل اتاق.

 

همین موقعها بود كه سكوت پدر شهید بالاخره شكست به صلوات. آقا از پله‌ها بالا آمدند و پیرمرد صلوات بلندی فرستاد. وقتی به هم رسیدند عصاهایشان را توی دست جابجا و همدیگر را بغل كردند. یكی از خواهرها گفت: آقا جانم فدات بشه و رهبر انقلاب بی درنگ و در جواب گفتند: خدا نكنه خانم، این چه حرفیه.

خانمها اصلا بعید می‌دانم وارد شدن آقا به خانه را دیده باشند. آنچنان به گریه افتادند كه چاره ای نماند برایشان جز پوشاندن صورت با دستها و چادرهایشان. می‌خواستند احساساتشان را با دستهایشان كنترل كنند. رهبر انقلاب سر می‌گردانند و یكی یكی سلام می‌كردند.

خواهرها یك بند قربان صدقه رهبری می‌رفتند و ایشان هم یك بند دعوتشان می‌كردند به نشستن و آرام بودن. بالاخره با شروع صحبت رهبر انقلاب خواهر‌ها هم آرامتر شدند. خانمها خودشان را كنار صندلی رهبر جا دادند. یك طرف هم پدر شهید نشسته بود. برادر شهدا خواهر‌ها و خواهرزاده هایش را معرفی كرد همینطور همسر و بچه های خودش را.

طبق معمول همیشه آقا  جلسه را با دعا برای شهدا شروع كردند: خدا شهدای شما را با پیامبر محشور كند. بعد از مادر شهدا پرسیدند و پدر شهدا گفت: مادر شهدا را 22 بهمن سال 68 جلوی خانه با ماشین زیر گرفتند و شهید كردند. این خانه 4 شهید دارد.


بعدتر یكی از دخترها تكمیل كرد كه مادرش روز 22 بهمن با قاب عكس شهدایش در راهپیمایی شركت كرده و بعد هم رفته بود مزار شهدا و با مادر شهیدانی كه می‌شناخت خداحافظی كرده بود و به آنها گفته بود من را همین جا كنار جوانهایم خاك كنید. وقت برگشتن به خانه منافقها با ماشین به او می‌زنند، آنهم سر كوچه و زیر عكس بزرگی كه از شهدا زده شده بود.

آقا كه معلوم بود این قضیه را نمی‌دانستند خیلی ناراحت شدند و چند بار با تاكید پرسیدند تا مطمئن شوند كه این یك سانحه عادی نبوده است.

پیرمرد حال و روزش را می‌گفت و خاطراتی از تصادف و بدحالی خودش و لطف خدا گفت. و پسرش را دعا كرد كه هوایش را داشته است. رهبر انقلاب گفتند: یكی از بزرگترین سعادتها و توفیقهای انسان این است كه پدر و مادر از او راضی باشند و بدانید این در دنیای شما هم اثر دارد.

آقا از شغل و تحصیل یك یك اعضای خانواده سوال كردند. بین اعضای خانه دختر كوچكی بود كه برادرزاده شهدا می‌شد. رهبر انقلاب از او هم سوال كردند و وقتی شنیدند كه می‌رود كلاس سوم، روسری دختر را جلو كشیدند و از روی روسری سرش را بوسیدند و گفتند: اگر پارسال بود صورتت را می‌بوسیدم. جمع همه با هم خندیدند.

پیرمرد بازنشسته آموزش و پرورش بود و برعكس آنچه پسرش می‌گفت از بدو ورود رهبر انقلاب خوشحال و سرحال مشغول حرف زدن بود. از خاطرات دوران كارش گفت و از سوابق مبارزاتش و از مراسم مذهبی ای كه در خانه اش برپا بود. یكی از كسانی كه در برنامه خانه اش شركت می‌كرد حاج آقا مهمان نواز بود. پیرمرد اسم یك نفر دیگر را هم برد، منبرشكن.


آقا خندیدند و رو به امام جمعه گفتند: می‌دانید چرا به این بنده خدا می‌گفتند منبرشكن؟ چون خیلی بزرگ هیكل و تنومند بود و وقتی می‌رفت روی منبر، منبر می‌شكست!

پیرمرد از فعالیتهایش كه منجر به راه اندازی حوزه علمیه بجنورد شده بود گفت و از دعوت حاج آقا مهمان نواز از مشهد و پنهان كردن او در اوج اتفاقات انقلاب و رهبر انقلاب خوب گوش دادند. یكی از عكسهای روی میز را برداشتند و پرسیدند: اسم ایشان چیه؟ برادر شهدا، شهدا را معرفی كرد.

حمیدرضا اولین شهید خانواده بود. سرباز لشگر 77 خراسان كه با اصرار و نهایتا اعتصاب غذا مافوقانش را راضی كرده بود برود جبهه. گویا در سال 59 همان اوایل جنگ شهید می‌شود و او سومین شهید بجنورد است.

برادر شهدا محمد و حسین را هم معرفی كرد و گفت: پدر و مادرم این دو را از پرورشگاه آورده و بزرگ كرده بودند.

آقا گفتند: بله خود این كار هم بزرگ است، این كه پدر و مادری با وجود داشتن بچه بروند از پرورشگاه بچه بیاورند و بزرگ كنند. شاید اصلا این نور شهادت كه در خانواده شما تابید، ناشی از تفضل الهی باشه به خاطر این ترحمی كه شما به این دو بچه كردید.

محمد و حسین در 9 و 6 سالگی به خانه دوراندیشها آمدند و هر دو در نوجوانی در جبهه شهید شدند. پدرشان گفت: كتابخانه ای در شهر به اسم این پسرها كرده اند. قبل از شهادت آنها در كتابخانه فعال بودند و نماز برپا می‌كردند و جلسه قرآن داشتند. كلی كتاب از قم و جاهای دیگر جمع كردند برای كتابخانه. وقتی شهید شدند شهرداری كتابخانه را به اسم آنها كرد.

جلسه رو به پایان بود. رهبر انقلاب بین صحبتهای پدر شهدا یك استكان چای هم خوردند و كم كم دعا كردند پدر و فرزندان را.



یكی از دخترها گفت: خانه مان را روشن كردید. دیروز من به كاظم برادرم گفتم یك كارت پیدا كند ما بیاییم شما را در برنامه عمومی ببینیم، كی باورمان می‌شد شما خودتان بیایید.

آقا با لبخند گفتند: كاش یك چیز بهتری از خدا می‌خواستید.
خواهر شهدا گفت: چی بهتر از آمدن شما!

آقا جواب دادند: اینها كه چیزی نیست. دیدن ما چه اهمیتی داره؟ خیلی چیزهای باارزش هست كه آنها را باید از خدا بخواهید او هم بدهد ان شاءالله.

رهبر انقلاب قرآن خواستند و با دقت همیشگی اولش را نوشتند و امضا كردند و در حین نوشتن هم از درس و وضع دخترهای جوان پرسیدند و جواب شنیدند. درست بعد از این سوال و جوابها آقا قرآن را بستند و گفتند: خدا به شما توفیق بده. شما خانواده شهدا هستید. شهدا پرچمدار ارزشهای اسلامی بودند، سعی كنید این ارزشها را حفظ كنید. نگذارید پرچم شهدایتان كوچك و حقیر بشود، خدا هم  كمكتان می‌كند.


آقا بعد از این نصیحتی كه به دخترها و البته بقیه كردند، به اعضای خانواده هدیه دادند و بعد مثل همیشه رو به میزبان گفتند: مرخص فرمودید و بلند شدند.

پیرمرد گفت: شام بمانید. آقا جواب دادند: باید بریم. شام دادن به این جمع هم كار آسانی نیست.
یكی از خواهرها گفت: ما نوكر شماییم. شما خودتان عزیزید هر كس هم همراه شماست عزیز است.

پیرمرد گفت: ما همیشه مهمان داشتیم، بمانید.

آقا جواب دادند: مقصود ما ابراز اخلاص و ارادت به شهیدان و خانواده های شهیدان است.
دیگر همه از هم خداحافظی كردند. آقا موقع بیرون رفتن مخصوصا از عروس خانواده تشكر كردند به خاطر خدماتش به پدر و خانواده شهید و عروس باز هم به گریه افتاد.

رهبر كه رفتند عروس پدر شوهرش را بغل كرد و تبریك گفت. خواهرها هم بعد از عروس پدرشان را بغل كردند و گریه كردند. همه اعضای خانه شكفته بودند و خنده و گریه شان قاطی شده بود وقتی ما می‌رفتیم.

 

 

 

http://www.fardanews.com/files/fa/news/1391/7/22/113646_196.jpg

 

******************************************************************

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: یک شنبه 23 مهر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com