سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 349
بازدید کل : 132017
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 108100 : هشدار مسلمانان جهان به کشتار میانمار+ چند خبر مهم دیگر

  عنوان 108100 : هشدار مسلمانان جهان به کشتار میانمار+ استکبار جهانی پشت پرده کشتار مسلمانان میانمار است + کشتار در میانمار یک طرح صهیونیستی است

 

 

 

هشدار مسلمانان جهان به کشتار میانمار

http://www.humanrights-iran.ir/images/position24/2012/7/2012_7_26_14_12_28.jpg

http://www.yjc.ir/files/fa/news/1391/5/4/178282_953.jpg

اقلیت ها  - شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: مسلمانان در نقاط مختلف جهان توقف کشتار مسلمانان در میانمار را خواستار شدند.

به گزارش این شبکه،در شماری از کشورهای جهان برای محکوم کردن سکوت بین المللی درباره پاکسازی قومی و نژادی علیه مسلمانان میانمار تظاهرات برگزار شده است. تظاهرکنندگان خواهان اتخاذ اقدامات قاطع برای حمایت از مسلمان و توقف این جنایت ها و محاکمه جنایتکاران شدند. همچنان کشتار مسلمانان در میانمار ادامه دارد. تا کنون هزاران نفر کشته و آواره شده اند.
ملاک الانصاری گزارشگر این شبکه در قدس اشغالی در گزارشی در این زمینه افزود: هزاران نفر از مسلمانان میانماری در سایه سکوت به اصطلاح جامعه بین المللی و مدعیان حقوق بشر کشته و نود هزار آواره شدند و هزاران خانه نیز تخریب شده است. جمعیت مسلمانان میانمار ده میلیون نفر است. مسلمانان که از ساکنان اصلی این کشور هستند در طول دهه های گذشته با مصیبت های زیادی روبرو بوده اند. نیمی از این جمعیت در ولایت آراکان در مرز با بنگلادش زندگی می کنند. پاکسازی قومی علیه مسلمان با توطئه دولت میانمار صورت می گیرد. این کشتارها در سایه روابط قوی دولت این کشور با آمریکا در جریان است.
سازمان عفو بین الملل سیاست پاکسازی قومی علیه مسلمانان در میانمار را محکوم و دولت این کشور را متهم کرد به همراه گروه های تندروی بودایی در این کشتارها سهیم است. از سوی دیگر رئیس جمهور میانمار نیز اعلام کرد تنها راه حل مسلمانان روهنگا جمع آوری آنان در اردوگاه های آوارگان یا اخراج آنان از این کشور صادر است.
در شماری از کشورهای جهان، کشتار مسلمانان در میانمار محکوم شد.
گزارشگر این شبکه افزود: تظاهرکنندگان ایرانی خواهان متوقف شدن این کشتارها شدند و از سازمان ملل خواستند نیروهای حافظ صلح به میانمار اعزام کند. صدها دانشجوی ایرانی در برابر دفتر سازمان ملل در تهران تاکید کردند مسلمانان میانماری با کشتار دسته جمعی روبرو هستند. ایرانی ها تاکید کردند سکوت کشورهای غربی در برابر این کشتارها بیانگر ریاکاری سیاسی این کشورها است. ده ها مسلمان نیز در انگلیس در برابر سفارت میانمار در لندن تجمع و با مسلمانان این کشور ابراز همبستگی کردند. تجمع کنندگان خواهان اتخاذ اقدامات فوری برای متوقف کردن این کشتارها و مجازات جنایتکاران شدند.

*********************************************************************

استکبار جهانی پشت پرده کشتار مسلمانان میانمار است

 

http://www.humanrights-iran.ir/images/position24/2012/7/2012_7_26_14_12_28.jpg

http://www.yjc.ir/files/fa/news/1391/5/4/178282_953.jpg

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سازمان بسیج حقوقدانان با صدور بیانیه‌ای فاجعه اسفبار قتل عام مسلمانان میانمار را محکوم کرد.

متن بیانیه‌ به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

فاجعه اسفبار کشتار گسترده و قتل عام مسلمانان در میانمار و سکوت مرگبار و معنی دار سازمان ملل، سازمان حقوق بشر که همواره شاهد سکوت آنان در کشتار مسلمانان کشورهای اسلامی نظیر فلسطین و بحرین و دیگر ملل اسلامی بوده‌ایم، باعث گسترده شدن این نسل‌کشی و قتل عام ظالمانه مسلمانان مظلوم و بی‌پناه میانمار شده است.

خبرگزاری فارس: تصاویر تکان دهنده از نسل کشی مسلمانان در میانمارخبرگزاری فارس: تصاویر تکان دهنده از نسل کشی مسلمانان در میانمار


بی شک و بدون تردید در پشت پرده این جنایات دست حمایت جریان استکبار و ایادی و نوکران سر سپرده آنها در سازمان‌های بین المللی پیش زمینه این خون‌ریزی‌ها را فراهم کرده است و اکنون شاهدیم که ترویج فرهنگ اسلام‌ستیزی از سوی کشورهای غربی که در اقداماتی نظیر اهانت به قرآن کریم، بی حرمتی به مسلمانان و ایجاد محدودیتهای شدید اجتماعی و شخصی برای آنها در کشورهای غربی به کشوری چون میانمار نیز سرایت کرده است.

در همین راستا و در استمرار سیاست اسلام‌ستیزی غرب، جامعه بین‌الملل بار دیگر شاهد یک جنایت هولناک و کشتار دسته‌جمعی مسلمانان در کشور میانمار است.


علی‌رغم همه ادعاهای حقوق بشری، جهان معاصر که توسط برخی از کشورهای غربی با بوق و کرنا مطرح می‌شود، هم‌اکنون در منطقه مسلمان‌‌نشین کشور میانمار، یکی از خشونت‌بارترین فرازهای تاریخ معاصر در حال وقوع است که با کمال تاسف کمتر صدایی از جانب مدعیان دروغین حقوق بشری به گوش نمی‌رسد.

بی‌تردید یکی از اهداف این کشتارها، نسل‌کشی و از میان بردن نام اسلام از میانمار است؛ چه آنکه امروزه آوازه اسلام کشورهای مختلف جهان را فرا گرفته و امواج خروشان بیداری اسلامی، صحنه خاورمیانه و شمال آفریقا را دگرگون ساخته است، از این رو قدرت‌های سلطه طلب استکباری می‌کوشند با تحریک عناصر تندروی کشورها، به سرکوب و نابودی مسلمانان بپردازند.

به راستی در دنیایی که فریاد حقوق بشر و آزادی بیان، گوش‌ها را کر کرده، این گونه نسل‌کشی و مبارزه با آزادی دینی با بی­توجهی رسانه‌های جهانی چه توجیهی دارد؟! گناه مسلمانانی که می‌خواهند صرفا به اعمال دینی خود بپردازند و از کمترین حدَ آزادی برخوردار باشند، چیست؟! و نیز آیا وقت آن نیست که مجامع بین‌المللی و در رأس آن شورای امنیت سازمان ملل متحد با این حوادث اسفناک مقابله کنند.

امروز فاجعه میانمار نه تنها مساله جهان اسلام، بلکه مساله تمامی ملت‌ها، اقوام و طوایفِ بیدار، حق جو و عدالت طلب دنیای روز است. در تمام طول تاریخ بشریت سرانجام چنین فجایا و جنایاتی جز افولِ ملت‌ها و عقب افتادگی از سیر تکاملی نسل بشر نبوده و جز تباهی و نکبت برای اقوام نژاد پرست و انتقامجو نداشته است؟!

سازمان بسیج حقوقدانان ضمن محکومیت شدید کشتار کودکان، زنان و مردان مسلمان میانمار و به آتش کشیدن خانه و کاشانه آنان، از سازمان کنفرانس اسلامی و تمامی نهاد های بین المللی می‌خواهد در اقدامی عاجل، جدی و قاطعانه به این نسل کشی پایان دهند.

مسلمانان جهان بدانند همانطور که رهبر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند: «دل استکبار جهانی، با اسلام انقلابی و اسلام به پا خاسته عزت طلب صاف نخواهد شد. مسلمان تا مسلمان است، در چشم آنها مغبوض و مورد کینه است» و خداوند مسلمانان را در قرآن وعده داده است که « إِن الله علی نَصرِهم لقدیر » پس آگاه باشید بدون تردید پیروزی از آن مسلمانان خواهد بود و باطل همانند سراب محو و نابود شدنی است.

 

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، طلاب و فضلای غیر ایرانی جامعة المصطفی العالمیه در واکنش به کشتار مسلمانان میانمار بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

همزمان با آگاهی و گسترش موج بیداری اسلامی در سراسر جهان گروه‌های مافیایی و تروریستی، با حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی و صهیونیزم هر روز حادثه جدیدی را علیه مسلمانان می‌آفرینند. روزی با توهین به مقدسات دینی و به آتش کشیدن قرآن کریم، مقدس ترین کتاب مسلمانان، قلب میلیون‌ها مسلمانان را جریحه‌دار می‌نماید و روزی هم با حمایت از متجاوزین و مزدوران‌شان در کشورهای اسلامی مانند بحرین، مصر، سوریه، افغانستان، پاکستان و .. عمق کینه و عداوت‌شان علیه مسلمانان را آشکار می‌کنند.

امروز استکبار جهانی و مزدورانشان با طرح توطئه دیگری در میانمار ده‌ها هزار انسان مسلمان و بی‌گناه را بعد از مصلوب نمودن فجیعانه به شهادت می‌رساند.

*********************************************************************

کشتار در میانمار یک طرح صهیونیستی است

سکوت معنادار مجامع جهانی و مدعیان حقوق بشر در مقابل این کشتار بی‌رحمانه مسلمانان در میانمار پیامی جز این نمی‌تواند داشته باشد که صهیونیسم جهانی و عوامل استکبار مصمم‌اند تا با راه‌اندازی کشتارهای غیرانسانی جلوی موج بیداری اسلامی را بگیرند و یا ذهن اسلامی را از مسائل اصلی‌شان منصرف نمایند ولی آنان کور خوانده‌اند و امروز مسلمانان جهان بیدار شده‌اند و دیگر این اجازه را نخواهند داد که قدرت‌های بیگانه برای آنان امر و نهی نمایند و سرنوشت‌شان را تعیین کنند.

برای روشن شدن عمق این فاجعه غیرانسانی و توطئه استکباری لازم است اشاره کوتاه به سابقه تاریخی مسلمانان در میانمار گردد. میانمار از کشورهای جنوب شرق آسیا است که اسلام در قرون اولیه هجری توسط دریانوردان مسلمان به این کشور راه یافت به طوری که امروز بیش از هفت میلیون مسلمان در این کشور زندگی می‌کنند.

مسلمانان سابقه دیرینه در میانمار دارند و در کسب استقلال این کشور از انگلیس در سال ۱۹۴۸ نقش عمده‌ای داشتند. به گونه‌ای که بعد از خروج اشغالگران انگلیس از میانمار، ‌منطقه آراکان در اختیار مسلمانان قرار گرفت و آنها برای مدتی اداره این منطقه را در اختیار داشتند. مسلمانان، خواهان الحاق این منطقه آراکان به پاکستان بودند و به همین جهت با محمد علی جناح رهبر استقلال پاکستان ارتباط برقرار کردند.

اما این تلاش‌ها نتیجه نداد و بیش از پیش موجب خشم دولت مرکزی میانمار گردید. این امر سبب شد که دولت مرکزی میانمار بعد از تسلط کامل بر این کشور در صدد آزار و اذیت مسلمانان برآمده و حتی آنان را از انجام فریضه واجب حج منع کرد.

در اثر سیاست‌های ظالمانه و غیرانسانی دولت میانمار شدیدترین فشارها و حق کشی‌ها، بر مسلمانان این کشور اعمال گردید. این فشارها موجب شد که بسیاری از مسلمان‌ها میانمار را ترک کرده و به کشورهای مجاور مانند بنگلادش، هند، پاکستان،‌مالزی، تایلند، امارات متحده عربی و … مهاجرت نمایند.

اما این سیاست‌های ضد انسانی دولت میانمار نتوانست جلوی رشد مسلمانان در کشور را بگیرد و بلکه روز به روز بر پیروان آن افزوده می‌شد. به طوری که امروز مسلمانان علاوه بر حضور در استان (راخین) و در شهرها و روستاهای دیگر میانمار نیز حضور دارند. از آنجای که در این کشور دین بودا حاکم است، متاسفانه مسلمانان همواره به علت “گرایش زیاد پیروان بودا به اسلام” در فشار و سرکوب به سر می‌بردند. دولت مرکزی میانمار، از سال‌ها قبل به علت گسترش اسلام در این کشور، اسلام را از لیست‌ اقلیت‌های مذهبی میانمار حذف کرد و مسلمانان را در فشار بیشتر قرار داد.

جالب توجه است که علیرغم فشارهای دولت علیه مسلمانان آنان مشکل اساسی با دیگر فرق و پیروان ادیان ساکن در میانمار نداشتند و بلکه به طور مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می‌کردند. اگر چه دولت گاه‌گاهی برای سرپوش گذاشتند بر سیاست‌های غیر انسانی خود به مسلمانان، پیروان ادیان موجود در میانمار را به جان هم می‌انداخت.

ولی این قضیه هیچگاه نتوانست مشکل عمده‌ای را ایجاد نماید. اما در این اواخر که موج بیداری اسلامی به عنوان یک طوفان سراسر جهان را فرا گرفته و ماهیت استکبار و صهیونیزم بین‌المللی را هدف قرار داده است،‌دشمنان اسلام دست به دست هم داده و به این فکر افتاده‌اند تا با راه‌اندازی کشتار و ایجاد اختلاف بین فرق و پیروان ادیان می‌توانند به اهداف شوم‌شان دست یابند. روی این جهت این بار مسلمانان مظلوم میانمار قربانی توطئه مشترک دشمنان اسلام و صهیونیزم بین‌الملل شده و ضد بشری‌ترین جنایت علیه آنان صورت گرفت.

بنابر گزارش‌های رسیده در اثر جنایت اخیر عوامل صهیونیستی و نظامیان میانمار، علیه مسلمانان این کشور تاکنون چندین هزار نفر کشته و صدها تن مجروحین و بیش از ۹۰ هزار نفر آواره و بی‌خانمان و ۳۰ هزار نفر ناپدید شده‌اند.

همچنین گزارش‌ها حاکی از این است که عوامل این حادثه، علاوه بر تخریب و ویران نمودن ده‌ها روستای متعلق به مسلمانان هزاران قرآن را نیز به آتش کشیدند و بیش از ۷۲ مسجد تخریب کردند.

جای بسیار تعجب است. این جنایت در آغاز قرن ۲۱ و در پیش چشم حامیان حقوق بشر و مدعیان آزادی و دموکراسی صورت می‌گیرد. اما صدایی از جایی شنیده نمی‌شود. از مجامع جهانی و به ویژه خانم آنگ سان سوچی، برنده جایزه صلح نوبل که خود از طرفداران حقوق بشر بوده و در این کشور به سر می‌برد انتظار می‌رفت که در محکومیت این فاجعه ضد انسانی سکوت نکند. متاسفانه هیچ کاری انجام داد. این درحالی است که اگر یک نفر صهیونیست در غزه یا جای دیگر جهان خون از دماغش برون شود، سر و صدای مدافعان به اصطلاح حقوق بشر گوش جهان را کر می‌کند اما در میانمار در مقابل نسل کشی مسلمانان سکوت را بر همه چیز ترجیح دادند.

به نظر می‌رسد علت این سکوت جز این نمی‌تواند باشد که کشتار هزاران مسلمان در میانمار یک توطئه از پیش تعیین شده صهیونیزم بین‌المللی بر ضد مسلمانان بوده است.

ما طلاب و فضلای غیر ایرانی جامعه المصطفی (ع) العالمیه ضمن این که این فاجعه ضد بشری علیه مسلمانان میانمار را یک توطئه صهیونیستی و استکباری دانسته و بر این عقیده‌ایم. اگر مسلمانان جهان در مقابل این گونه جنایات سکوت نمایند. به طور قطع همان سرنوشت به سراغ آنان نیز خواهد آمد. لذا ما نقطه نظرات و موضع خود را مقابل این جنایت هولناک طی چند بند به تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان چنین اعلام می‌داریم:

۱- ما کشتار ضد انسانی، مجروح و بی‌خانمان شدن صدها هزار انسان مسلمان بی‌گناه را در میانمار، اعم از زن و مرد،‌ جوان و پیر و طفل معصوم را شدیدا محکوم نموده و از مسلمانان سراسر عالم می‌خواهیم که برای دفاع از مسلمانان میانمار که فریاد یا للمسلمین سر می‌دهند. از هیچ کمکی دریغ نکرده و به هر طریق ممکن صدای مظلومیت آنان را به گوش جهانیان برساند.

۲- ما مسئله میانمار را یک طرح استکباری و صهیونیستی از سوی دشمنان واقعی ملت میانمار دانسته و خواهان زندگی مسالمت آمیز پیروان تمام ادیان و فرق در این کشور می‌باشیم.

۳- ما از مجامع جهانی، سازمان ملل متحد، کنفرانس کشورهای اسلامی، سازمان عدم تعهد، مسلمانان جهان و کلیه سازمان‌های اسلامی و بین‌المللی مدافع حقوق بشر می‌خواهیم با محکوم نمودن این جنایت، به عاملین آن اجازه ندهند که در آینده نسل کشی علیه مسلمانان در میانمار تکرار شود.

۴- ما از دولت میانمار می‌خواهیم، مسلمانان این کشور که جزء ساکنین این سرزمین بوده و حفاظت از جان و مال آنان به عنوان یک شهروند بر عهده دولت است. ضمن رعایت حقوق مسلمانان در این کشور، برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی در آینده عوامل این جنایت را محاکمه و خسارت وارده بر مسلمانان را جبران نماید.

۵- در آخر ما از تمام مسلمانان آزاده و کشورهای اسلامی جهان می‌خواهیم با درک شرایط حساس کنونی جهان اسلام، متوجه توطئه‌های همه جانبه استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌المللی علیه مسلمانان باشند و ضمن اتحاد و همدلی خود اجازه ندهند که دشمنان اسلام با استفاده از حربه‌های مذهبی، قومی، زبانی و… در بین آنان رخنه نمایند و بدانند که آینده از آن مسلمانان است.

 

 

http://www.humanrights-iran.ir/images/position24/2012/7/2012_7_26_14_12_28.jpg

http://www.yjc.ir/files/fa/news/1391/5/4/178282_953.jpg


 

******************************************************************

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: دو شنبه 8 آبان 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com