سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 321
بازدید کل : 131989
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 108300 : موافقت رسمی دولت و ارتش آزاد سوریه با آتش‌بس در عید قربان: برقراری آتش بس از صبح جمعه

عنوان 108300 : موافقت رسمی دولت و ارتش آزاد سوریه با آتش‌بس در عید قربان: برقراری آتش بس از صبح جمعه + اميدي به ادامه آتش بس در سوريه نيست + واکنش دمشق به موضع جانبدارانه آمریکا +

 

تداوم نقض آتش بس در سوريه توسط گروههاي مسلح+اسرائيل و خشم حزب‌الله +حتی یک ایرانی در عراق به تروریسم متهم نشده + ایران انفجارهای تروریستی در عراق را محکوم کرد +سازمان ملل حوادث تروریستی در عراق را بشدت محکوم کرد

 

 

موافقت رسمی دولت و ارتش آزاد سوریه با آتش‌بس در عید قربان: برقراری آتش بس از صبح جمعه

 

رویترز می نویسد: به نظر می‌رسد تمام گروه‌های مسلح مخالف نظام حاکم بر سوریه، به آتش‌بس پایبند نباشند. ابو معاذ سخنگوی گروه مسلح انصار الاسلام که مستقل از ارتش آزاد فعالیت می‌کند، اعلام کرد که نیروهای این گروه، به آتش‌بس پایبند نخواهند بود.


 

ارتش دولتی و ارتش آزاد سوریه با آتش بس موافقت کردند.

 به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ ارتش سوریه اعلام کرد، از صبح جمعه تا پایان عید قربان در روز دوشنبه (۲۹ اکتبر) تمامی عملیات نظامی خود را به حال تعلیق در خواهد آورد.

ارتش سوریه همچنین اعلام کرد، حق پاسخ به حملات و بمباران شورشیان را برای خود در این ایام محفوظ نگه می‌دارد.

فرماندهی ارتش دولتی سوریه بعد از ظهر پنجشنبه، ۴ آبان، در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات نظامی خود علیه مخالفان را در روزهای عید قربان (از صبح روز جمعه تا دوشنبه) تعلیق خواهد کرد اما در عین حال حق پاسخگویی به هرگونه حمله را برای خود محفوظ می‌داند.

به گزارش تلویزیون دولتی سوریه در این بیانیه آمده است: «ارتش حق پاسخگویی به هرگونه تحرک گروه‌های مسلح تروریست برای استحکام پایگاه‌ها یا افزایش مهمات و نیروهای خود ... را محفوظ می‌داند.»

ارتش سوریه با اعلام این موضوع موافقت خود را با پیشنهاد اخضر ابراهیمی، نماینده مشترک سازمان ملل متحد و اتحادیه عرب اعلام کرده است.

ابراهیمی از همه طرف‌های درگیر در سوریه خواسته است، در ایام عید قربان آتش‌بس برقرار کنند.


رویترز می نویسد: به نظر می‌رسد تمام گروه‌های مسلح مخالف نظام حاکم بر سوریه، به آتش‌بس پایبند نباشند. ابو معاذ سخنگوی گروه مسلح انصار الاسلام که مستقل از ارتش آزاد فعالیت می‌کند، اعلام کرد که نیروهای این گروه، به آتش‌بس پایبند نخواهند بود.

به گزارش شبکه خبری الجزیره، ابو معاذ در این باره گفت: «هیچ اعتمادی به آنچه که نظام می‌گوید نداریم. این آتش‌بس به سود نظام حاکم است و ارتباطی به ما ندارد.»

*********************************************************************

 اميدي به ادامه آتش بس در سوريه نيست

 

 
دمشق (العالم) ــ نويسنده و تحليلگر سياسي سوري با اشاره به تلاش هاي اخضر ابراهيمي نماينده ويژه سازمان ملل متحد در امور سوريه درخصوص ادامه آتش بس پس از تعطيلات عيد قربان تاكيد كرد كه با توجه به حمايت آمريكا و همپيمانان منطقه اي آن از گروه هاي مسلح و تروريستي در سوريه اميدي به ادامه آتش بس نيست.
گفتني است كه امروز چهارمين و آخرين روز از موعد آتش بس اعلام شده به مناسبت تعطيلات عيد قربان است كه به رغم وقوع انفجارهاي تروريستي در مناطق مختلف كشور توسط گروه هاي مسلح، نظام سوريه همواره به آن پايبند بوده است. محي الدين محمد شامگاه دوشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم با اشاره به تلاش هاي ابراهيمي براي ادامه آتش بس اظهار داشت: با توجه به شرايط كنوني جاي اميدواري نيست كه اين آتش بس پس از تعطيلات عيد قربان نيز ادامه يابد.

محمد گفت: حكومت سوريه اميدوار بود كه كشورهاي حامي گروه هاي مسلح آنها را براي پذيرش آتش بس كه از تاييد بين المللي برخوردار بود، تحت فشار قرار دهند، اما برخي شبكه هاي ماهواره اي مغرض كه از گروه هاي مسلح در سوريه حمايت رسانه اي مي كنند، به اين گروه ها وعده داده اند كه انتخابات آتي آمريكايي براي آنها دستاوردي خواهد داشت و طرح ايجاد مناطق بي طرف و غيره را براي آنان محقق خواهد كرد.
وي تاكيد كرد كه انفجارهاي تروريستي در دمشق همزمان با ابتكارها براي حل بحران سوريه و اعلام آتش بس همراه بود به طوري كه امروز در آخرين روز از ايام تعطيلات عيد قربان، نيز شاهد افزايش انفجارهاي تروريستي و نقض آتش بسي بوديم كه حكومت سوريه به آن پايبند است.
اين تحليلگر سوري اظهار داشت: تعداد خودروهاي بمب گذاري شده كه تروريستها در نقاط مختلف سوريه در هنگام آتش بس منفجر كردند به 6 دستگاه رسيده است و اين انفجارها اميدي براي دست يافتن به راه حل سياسي باقي نگذاشته است. انفجارهايي كه همواره كودكان و مناطق مسكوني و مراكز عمومي را هدف قرار مي دهند.
وي افزود: تروريستها بويژه با توجه به حمايت بين المللي كه آمريكا و كشورهاي وابسته به آن مانند عربستان و قطر و تركيه براي آنها فراهم مي كنند، از انجام اينگونه اقدامات ترس و هراسي ندارند، اين كشورها در خصوص حمايت از اقدامات تروريستي گروه هاي مسلح در سوريه، مانع از صدور بيانيه اي در سازمان ملل براي محكوميت انفجارهاي روز نخست آتش بس در منطقه دف الشوك در جنوب دمشق، شدند.
محمد تصريح كرد: شاخه هاي سازمان القاعده رهبري عمليات نظامي در سوريه را حتي در آنچه كه موسوم به ارتش آزاد است، به عهده دارد از اين رو به نظر مي رسد كه جنايتهايي كه در نقاط مختلف سوريه صورت مي گيرد ، متوقف نخواهد شد.
وي گفت: سوريه از همان ابتداي حوادث، مي داند كه طرفهايي بر سر راه حل هاي سياسي در كشور مانع تراشي مي كنند و اميدوار است كه اخضر ابراهيمي از اين امر مطلع شود و از نقش طرف هاي خارجي از جمله آمريكا و طرفهاي منطقه اي در بحران سوريه آگاهي يابد.
محمد با تاكيد بر اين كه راه حل سياسي مبتني بر بندهاي نشست ژنو تنها راه برون رفت از بحران سوريه است، اضافه كرد: كساني كه بر خشونت ها، انفجارها و گروه هاي مسلح براي تغيير اوضاع سوريه و كشاندن آن به سوي خشونت هاي بيشتر تكيه مي كند، سخت در اشتباه است.

 

**********************************************************************

واکنش دمشق به موضع جانبدارانه آمریکا

موضع آمریکا درباره  نقض آتش بس در سوریه غیردقیق و جانبدارانه است.

سخنگوی .زارت خارجه و مهاجرین سوریه: موضع امریکا درمورد نقض اتش بس غیردقیق و جانبدارانه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جهاد مقدسی، سخنگوی وزارت امور خارجه سوریه گفت: سخنان"ویکتوریا نولاند" در باره  نقض آتش بس در سوریه، غیردقیق و مطابق با مواضع واشنگتن و به طرفداری از مخالفان است.  
 وی تاکید کرد: حکومت سوریه  به طور کامل ملتزم به توقف عملیات نظامی با توجه به بیانیه فرماندهی کل ارتش است، ولی تخلفاتی از سوی مخالفان روی داده است که ما آن را به شورای امنیت سازمان ملل گزارش می کنیم.  
 آتش بس 4 روزه در سوریه از جمعه گذشته به مناسبت عید سعید قربان بر اساس پیشنهاد "اخضر ابراهیمی " فرستاده دبیرکل سازمان ملل متحد و قبول دولت سوریه، اجرا شده است.
 ارتش سوریه با صدور دو بیانیه و ذکر مواردی از نقض آتش بس از طرف شورشیان اعلام کرد، گروه های مسلح این آتش بس را نادیده گرفته و با حملات نظامی و بمب گذاری،  آن را نقض کرده اند.  
 
ارتش در این بیانیه اعلام کرد، در صورت نادیده  گرفتن آتش بس از سوی گروه های مسلح، نیروهای نظامی سوریه حق پاسخگویی به آنها را دارند.
برخی گروه های مسلح در سوریه از ابتدای مطرح شدن طرح آتش بس از سوی اخضر ابراهیمی ( فرستاده دبیرکل سازمان ملل ) با آن مخالفت کردند.

 

*********************************************************************

 تداوم نقض آتش بس در سوريه توسط گروههاي مسلح

 
 
دمشق (العالم) ـ گروه هاي مسلح سوريه امروز (دوشنبه 8آبان) براي چهارمين روز پياپي آتش بس در ايام تعطيلات عيد قربان را در سرتاسر كشور نقض كردند. سوريه نيز در پيامي به شوراي امنيت سازمان ملل موارد نقض آتش بس توسط گروه هاي مسلح را مستند كرد.
 
به گزارش شبكه خبري العالم، اين نقضها شامل حمله به ايست هاي بازرسي ارتش و مراكز نظامي در ديرالزور، درعا، حلب و حومه دمشق مي شود، همچنين قاچاق سلاح و نيروهاي مسلح از طريق برخي كشورهاي همسايه ادامه دارد.

فيصل عزوز عضو مجلس الشعب سوريه در گفتگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: طي روزهاي برقراري آتش بس اقدامات تروريستي بسياري از سوي گروه هاي تكفيري صورت گرفت، اين گروهها با خونسردي دست به كشتار مردم در دمشق و حلب و ديرالزور و درعا زدند.
وي افزود: در نقاط مختلف سوريه توقف عمليات نظامي نقض شد و ارتش همانطور كه وعده داده بود، مجبور به مقابله با اين نقضها شد.
تلاش هاي اخضر ابراهيمي نماينده ويژه سازمان ملل متحد در امور سوريه، براي آتش بس با شكست مواجه شد، چرا كه خشونت ها از سوي گروه هاي مسلح ادامه دارد آنها براي ناكام كردن هرگونه راه حل مسالمت آميزي كه رهبري سوريه به آن روي مي آورد، تلاش مي كنند.
خلف مفتاح مدير موسسه مطبوعاتي و انتشاراتي "الوحده" در گفت وگو با العالم تصريح كرد: اصل موضوع براي طرفهاي خارجي در سوريه تداوم كشتارها است، از اين رو آنها تمايلي براي حل سياسي و يا انجام اصلاحات در سوريه ندارند بلكه تنها برنامه آنها قتل و كشتار در سوريه توسط گروه هاي مسلح و خدمت اين گروه ها به دشمنان سوريه و رژيم صهيونيستي است.


 

 

********************************************************************

 اسرائيل و خشم حزب‌الله

 

 

تهديد اخير سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب‌الله لبنان مبني بر اين که اين جنبش در آينده انتقام خون عماد مغنيه را از اسرائيل خواهد گرفت، موجي از وحشت در ميان رهبران رژيم صهيونيستي ايجاد کرد.



عماد مغنيه يکي از فرماندهان ارشد برجسته حزب‌الله در 12 فوريه 2008 توسط عناصر موساد در دمشق ترور شد. اين ترور متاسفانه نشان داد که رژيم صهيونيستي تروريسم سازمان يافته را در منطقه و سراسر جهان نهادينه کرده است.

سيد حسن نصرالله اخيرا در جريان يک سخنراني در حومه بيروت تهديد کرد که رهبران رژيم اسرائيل، بهاي سنگيني براي ترور عماد مغنيه خواهند پرداخت. تجربه نشان داده که دبيرکل حزب‌الله لبنان همواره در اظهارات خود صريح و شفاف است و هيچ‌گونه مبالغه‌اي در مواضع داخلي و خارجي وي وجود ندارد.

دبيرکل حزب‌الله همچنين تهديد کرد که اگر رژيم صهيونيستي به لبنان حمله کند، رزمندگان حزب الله شهر الجليل واقع در شمال فلسطين را اشغال خواهند کرد. طبيعي است واکنش سيد حسن نصرالله نسبت به حمله احتمالي رژيم صهيونيستي به جنوب لبنان برآيند تحولات اخير منطقه و جهان بشمار مي‌آيد.

منطقه خاورميانه که پس از سقوط حسني مبارک، رئيس رژيم مصر و زين‌العابدين بن‌علي، ديکتاتورفراري تونس وارد مرحله جديدي شده، در آينده شاهد دگرگوني‌هاي سياسي تازه‌اي خواهد شد. اين ساختار سياسي به بروز جنبش‌هاي جديدي در مصر و اردن عليه رفتارهاي غيرمنصفانه آمريکا و اسرائيل با ملت‌هاي عرب و مسلمان منطقه منجر مي‌شود.

در طول 30 سال اخير ملت‌هاي مسلمان خاورميانه شاهد شکل‌گيري رژيم‌هائي بودند که اين رژيم ها با تکيه بر کمک‌هاي آمريکا و غرب بدترين رفتارها را در حق ملت‌هاي خود اعمال کردند.

رفتارهاي خشونت‌آميز اين ديکتاتورها موجب شد تا احزاب راديکال از درون لايه‌هاي اجتماعي کشورهاي عرب شکل بگيرند. علت اين امر از اين ناشي مي‌شود که رژيم‌هاي ديکتاتوري عرب همه راه‌ها را براي برقراري يک گفتمان دو سويه مي‌بندند.

در تونس، زين‌العابدين بن‌علي بيش از 23 سال و در مصر، حسني مبارک در طول 30 سال بدترين شيوه‌هاي ديکتاتوري را عليه ملت‌هاي خود اعمال کردند و سرانجام اين رفتار به خيزش ملت‌هاي تونس و مصر منجر شد.
امروز با سرنگوني بن‌علي و مبارک افق تازه‌اي فراروي ملت‌هاي مسلمان منطقه گشوده شده و ساير ديکتاتورهاي عرب نيز يکي پس از ديگري در حال سقوط هستند.

اين دگرديسي سياسي قطعا بسود آمريکا و رژيم صهيونيستي نخواهد بود زيرا دموکراسي اساسا نافي هيمنه و هژموني قدرت‌هاي منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي است. با سقوط ديکتاتورهاي عرب زمينه فروپاشي رژيم اسرائيل فراهم شده و در آينده نه چندان دور يک سلسله تحولات دراماتيکي در فلسطين اشغالي روي خواهد داد.

لذا زماني که سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب‌الله صريحا ازعزم اين جنبش براي گرفتن انتقام ترورعماد مغنيه سخن مي‌گويد، رهبران رژيم صهيونيستي بايد اين اظهارات را جدي بگيرند.

توان عملياتي حزب الله براي ضربه زدن به اسرائيل امروز بيش از جنگ 33 روزه 2006 افزايش يافته است زيرا يافته‌هاي ميداني اين جنگ، موجب شد تا حزب‌الله نقاط قوت و ضعف رژيم اسرائيل را بخوبي مورد ارزيابي قرار دهد.

اگر رژيم صهيونيستي بخواهد بار ديگر لبنان را مورد حمله قرار دهد، بدون شک با عکس‌العمل غيرقابل پيش‌بيني حزب‌الله لبنان مواجه خواهد شد. اين عکس العمل تنها محدود به اراضي شمال فلسطين اشغالي نخواهد بود بلکه، ميدان عملياتي حزب‌الله از جنوب لبنان تا جولان وغرب سينا امتداد پيدا مي‌کند.



در چنين فرايندي، ضريب آسيب‌پذيري تاکتيکي رژيم اسرائيل افزايش خواهد يافت زيرا اين رژيم قادر نخواهد بود در جبهه‌هاي مختلفي وارد عمل شود. هر چند نقشه جغرافيائي خاورميانه با سرنگوني ديکتاتورهاي عرب تغيير نخواهد کرد اما تغييراتي که در درون جوامع عربي صورت گرفته به فروپاشي رژيم صهيونيستي کمک خواهد کرد.

در جنگ 33 روزه ارتش اسرائيل عليه حزب‌الله لبنان رژيم هاي مصر، اردن و عربستان بطور پنهاني به رژيم صهونيستي کمک اطلاعاتي مي‌کردند اما اکنون اوضاع منطقه با سال 2006 تفاوت اساسي کرده است لذا، در محاسبات نظامي، شرايط رژيم اسرائيل در مقايسه با سال‌هاي گذشته بشدت شکننده‌ترشده و هرگونه حمله احتمالي به لبنان، به بحراني‌تر شدن خاورميانه منجر خواهد شد.

از سوي ديگر دبيرکل حزب‌الله بارها اعلام کرده بود که اين جنبش اين حق را براي خود محفوظ مي‌دارد که عوامل ترور عماد مغنيه را در هر جا مورد تعقيب قرار دهد. انتظار حزب‌الله اين بود که نهادهاي بين‌المللي، رژيم اسرائيل را به خاطر ترور شخصيت‌هاي مبارز لبناني محکوم کنند اما تفسير دوگانه اين نهادها از پديده تروريسم مانع تحقق اين امر شده است.

به نظر مي‌رسد در آستانه اعلام حکم قضائي دادگاه رسيدگي به پرونده ترور رفيق حريري، نخست وزير اسبق لبنان، تحولات جديدي در عرصه داخلي و منطقه‌اي روي خواهد داد. صدور حکم اتهام‌زني به رهبران حزب‌الله ممکن است به بروز خشم هواداران اين حزب عليه نظام حاکم جهاني منجر شود زيرا رهبران حزب‌الله بخوبي مي‌دانند که آمريکا و رژيم صهيونيستي در پشت اتهام‌زني‌هاي دادگاه رسيدگي به ترور رفيق حريري قرار دارند.

اگر تهاجم احتمالي اسرائيل عليه لبنان همزمان با صدور حکم دادگاه رسيدگي به ترور نخست وزير اسبق لبنان صورت گيرد، قطعا حزب‌الله در جهان عرب تنها نخواهد بود و ملت‌هاي مصر، تونس، اردن و يمن در کنار اين جنبش خواهند بود.

 

********************************************************************

 حتی یک ایرانی در عراق به تروریسم متهم نشده

 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و دفاعی پارلمان عراق با رد ادعای عربستان سعودی مبنی بر دخالت ایران در کشورش تأکید کرد؛ حتی یک ایرانی در ارتباط با اقدامات تروریستی در عراق دستگیر نشده است؛ و این درحالی است که قطر و عربستان با اداره تروریسم در عراق و سوریه، در حال ایفای نقش آمریکا در منطقه هستند.

"اسکندر وتوت"  در مصاحبه با شبکه العالم، در پاسخ به اتهامات سعودی‌ها مبنی بر دخالت ایران در عراق، اظهار داشت: تا کنون حتی یک ایرانی در ارتباط با مسائل تروریستی در عراق دستگیر نشده است.

وی افزود: این اتهامات درنتیجه کینه توزی کورکورانه رژیم سعودی است؛ ایران کشوری اسلامی و همسایه عراق است که در  بسیاری از مراحل و مشکلات به مردم عراق کمک کرده است.

اسکندر وتوت خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در کشورهای عربی مانند عراق و سوریه دست به عملیات تروریستی بسیاری زده و قرار گرفتن عربستان سعودی و قطر در محور دشمن صهیونیستی تعجب برانگیز است.

وتوت تأکید کرد: قبلا نیز قطر و عربستان سعودی را به حمایت از تروریسم در عراق متهم کرده ام، زیرا به صورت مستقیم از اقدامات تروریستی در عراق آگاهی دارم.

وی افزود که در دوران اشغال عراق توسط نیروهای آمریکایی، و هنگامی که بعنوان افسر امنیتی خدمت می کرد؛ 3 سعودی وابسته به القاعده را در عراق دستگیر کرده است.

اسکندر وتوت خاطرنشان کرد: اکنون بعنوان مشاور امنیتی وزیر دفاع، عضو مجموعه ای هستم که تا کنون شمار بسیاری از تروریستهای سعودی و لیبیایی را در خاک عراق دستگیر کرده است.

اسکندر وتوت اظهار داشت: برخی افراد که در  منطقه "العامل" بغداد دستگیر شده اند، تلاش می کردند از طریق سازمانهای وابسته به القاعده و گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلامی" که از سوی قطر حمایت می شود، دست به جنایت و اقدامات تروریستی گسترده بزنند.

وی ادامه داد: اخیرا فعالیتهای گسترده‌ای در عراق برای خرید سلاح از سوی برخی گروه ها در مناطق مرکزی و جنوب عراق صورت گرفت، که تأمین هزینه‌های مالی آن از سوی عربستان سعودی و قطر انجام شد.

این نماینده عراقی با اشاره به دخالتهای ترکیه در کشورش، تأکید کرد: ترکیه از تروریستهای سوریه حمایت تسلیحاتی می کند و پس از آموزش آنها را به خاک سوریه اعزام می کند.

اسکندر وتوت هشدار داد: فتنه انگیزی‌ها و سازماندهی عملیات تروریستی در منطقه همگی در چارچوب توطئه آمریکا برای ایجاد خاورمیانه جدید است.

وتوت تأکید کرد: درحالیکه عراق به دنبال برقراری روابط خوب با همسایگان است؛ در عربستان افراد را دعوت می کنند که برای ضربه زدن به وحدت عراق و جنگ با دولت داوطلب شوند.

********************************************************************

ایران انفجارهای تروریستی در عراق را محکوم کرد

ایران انفجارهای تروریستی در عراق را محکوم کرد

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با خانواده های آسیب دیده انفجارهای اخیر در عراق که در آن تعدادی از مردم مسلمان و روزه دار این کشور شهید و مجروح شدند را به شدت محکوم کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه وزارت امور خارجه آمده است : این اقدامات تروریستی در ادامه دشمنی هائی است که با هدف ایجاد اختلافات طائفه ای و تهدید ثبات و امنیت و استقلال کشور عراق صورت می گیرد.

ایران انفجارهای تروریستی در عراق را محکوم کرد

در این بیانیه تاکید شده است: جمهوری اسلامی ایران حمایت همه جانبه خود را از دولت عراق در اتخاذ راهکارهای مناسب برای مقابله با اینگونه اقدامات غیرانسانی اعلام می دارد.

بیانیه وزارت امور خارجه در پایان  ابراز اطمینان کرده است مسئولین و مردم عراق توانایی ریشه کنی این اقدامات خشونت آمیز و تروریستی و برقراری ثبات و امنیت در کشورشان را دارا بوده و می توانند از استقلال و حاکمیت خود در مقابله با توطئه های دشمنان عراق دفاع نمایند.

 ایران انفجارهای تروریستی در عراق را محکوم کرد

 

**********************************************************************

 سازمان ملل حوادث تروریستی در عراق را بشدت محکوم کرد

http://img.irna.ir/1391/13910502/80243863/80243863-2773916.jpg

 نیویورک – سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای موج انفجارهای تازه در عراق را به شدت محکوم و از بروز چنین حوادثی در ماه مبارک رمضان ابراز تاسف کرد.

به گزارش ایرنا دفتر منطقه ای سازمان ملل متحد در عراق وقوع چنین اقدامات جنایات کارانه ای را در ماه مبارک رمضان به شدت محکوم کرد و خواستار مجازات عاملان این انفجارها شد.

سازمان ملل با اشاره به موج تازه مهاجرت عراقی های مقیم سوریه و بازگشت آن ها به عراق این انفجارها را برای امنیت مردم نگران کننده دانسته و بر تعهد سازمان ملل برای کمک به مردم و دولت عراق برای بازگشت کامل ثبات به آن کشور تاکید کرد.

در نتیجه سلسله انفجارهای روز دوشنبه در عراق بیش از 130 نفر کشته و حدود 200 نفر دیگر مجروح شدند. این حملات مرگبار که در 21 حمله مختلف در 13 شهر سازمان داده شده بود بدترین میزان تلفات در طی دو سال گذشته در عراق محسوب می شود.

با وجود اینکه هنوز هیچ گروهی مسولیت این حملات را بر عهده نگرفته است، انگشت اتهامات به سوی گروه های وابسته به القاعده نشانه رفته است.

در هفته های اخیر دولت عراق دست به حملات گسترده ای علیه پایگاه و مخفیگاه های عناصر القاعده در نقاط مختلف این کشور زده بود.

به اعتقاد مقام های عراقی انفجارهای مرگبار روز دوشنبه می تواند پیامی از سوی القاعده و پشتیبانان خارجی آن به دولت عراق مبنی بر حضور قدرتمند این جریان در آن کشور و هشداری به دولت نوری مالکی درباره مواضع آن درقبال تحولات سوریه باشد.

دولت نوری مالکی از طرح عربستان و اتحادیه عرب برای برکناری بشار اسد رئیس جمهوری سوریه حمایت نکرده و خواستار تغییر سیاسی در سوریه در یک فرایند داخلی و بدون مداخله خارجی است.

******************************************************************

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: جمعه 12 آبان 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com