سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 108600: مانور مشکوک عربستان در افغانستان (۱) + چند خبر مهم دیگر

عنوان 108600: مانور مشکوک عربستان در افغانستان (۱) +مانور مشکوک عربستان در افغانستان (۲)+سازمان ملل جنایت جنگی شورشیان سوریه را بررسی می کند+سازمان ملل کشتار سربازان سوری را جنایت جنگی خواند+تصاویری دلخراش از کشتار مردم بحرین + صحنه های دلخراش از کشتار مردم سوریه

 

مانور مشکوک عربستان در افغانستان (۱)http://www.khabaronline.ir/Images/News/Smal_Pic/13-8-1391/IMAGE634875516537758288.jpg

 

آل سعود که تا یک دهه پیش مسئولیت آموزش نیروهای افراطی در افغانستان را بر عهده داشت اکنون برای تبلیغ وهابیت در آسیای میانه دست به کار شده است

عربستان سعودی فعالیت خود را در افغانستان آغاز کرده است. کشوری که در سالهای حضور اتحاد جماهیر شوروی در افغانستان دست در دست امریکا برای بیرون راندن روس ها، افراطیون را مسلح کرده و پس از آن مادر سازمان القاعده شد اکنون برای افغانستان پس از خروج نیروهای امریکایی هم برنامه دارد. به گزارش گلف نیوز، ریاض برای احداث مسجدی در کابل و یک مرکز آموزش اسلامی مبلغ 100 میلیون دلار هزینه می کند. حرکتی که به گفته نویسنده این مطلب برای گلف نیوز در حقیقت در راستای افزایش نقش عربستان در افغانستان است. این مجتمع 20 هکتاری تا ابتدای سال 2016 میلادی پایان خواهد یافت. این بازه زمانی درست هنگامی است که نیروهای امنیتی افغانستان تلاش می کنند با حضور اندک نیروهای کمکی خارجی در قالب ناتو، خود را یافته و اوضاع را در اختیار بگیرند. وزیر امور حج عربستان در این خصوص می گوید: ساخت این مرکز اسلامی چندین هدف را دنبال می کند. یکی از آنها افزایش و بهبود سطح رابطه میان ریاض و کابل است.
همسایگان افغانستان از زمان حمله امریکا و متحدانش به این کشور در سال 2001 میلادی تاکنون سرمایه گذاری های گسترده در بخش خای آموزشی و تلویزیونی این کشور کرده اند تا به نوعی نفوذ خود در این کشور را افزایش دهند. تلاش های برای افزایش نفوذ سیاسی و اقتصادی در افغانستان با خروج تدریجی نیروهای ناتو در سال 2014 میلادی رشد فاحشی خواهد یافت. در همین سال هم انتخابات ریاست جمهوری در افغانستان برگزار می شود تا شاید پس از ده سال افغانستان رهبری جز حامد کرزی را در کاخ ریاست جمهوری خود ببیند. وزری امور حج عربستان در پاسخ به این سوال که آیا آل سعود با احداث این مجموعه به دنبال افزایش نفوذ بر افغانستان است می گوید: این پروژه در زمان فهد بن عبدالعزیز کلید خورده بود و تنها شامل مروز زمان شده و اندک ارتباطی به بهره برداری سیاسی از افغانستان توسط آل سعود ندارد! وی در گفتگو با گارین در این خصوص می گوید: این مجتمع یک مرکز سیاسی نیست بلکه مرکزی کاملا مستقل است. قرار نیست ما از احداث این مجتمع سودی را عاید خود کنیم یا خطری را متوجه استقلال افغانستان. نخست مکانی است برای عبادت و پس از آن محلی برای آموزش متون اسلامی .

http://www.khabaronline.ir/Images/News/Smal_Pic/13-8-1391/IMAGE634875516537758288.jpg
بر اساس این پروژه دانشکده ای که ظرفیت پذیرش 5 هزار دانشجو را دارد بر فراز تپه ای مشرف بر کابل ساخته خواهد شد. مکان این مجتمع نزدیک به آرامگاه محمد ظهیر شاه است. مسجد نزدیک به این مجتمع هم ظرفیت 15 هزار نمازگذار را دارد که بزرگ ترین مسجد افغانستان خواهد شد. عربستان از سال 1979 و آغاز حمله نیروهای اتحاد جماهیر شوروی به این کشور تا به امروز نقش سیاسی پررنگی در افغانستان داشته است. هنگام ظهور طالبان در پاکستان، عربستان یکی از سه کشوری بود که این گروه را به رسمیت شناخت. اما از سال 2001 تاکنون که با وقوع حادثه 11 سپتامبر ورق بازی در جهان در قبال افغانستان برگشت، عربستان در کنار امریکا و متحدانش در جبهه مبارزه با القاعده و طالبان ایستاده است. اخیار نیز وی پیشنهاد میانجی گری برای پایان دادن به بحران در افغانستان را داده است. البته حضور دیپلماتیک عربستان در افغانستان به نسبت سایر کشورهای منطقه ناچیز است. بسیاری از تحلیل گران اعتقاد دارند که عربستان با احداث این مجتمع آموزشی در حقیقت عقاید وهابیت را میان جوانان افغان و پاکستانی رواج خواهد داد.

http://www.khabaronline.ir/Images/News/Smal_Pic/13-8-1391/IMAGE634875516537758288.jpg

 

******************************************************

مانور مشکوک عربستان در افغانستان (۲)

آل سعود که تا یک دهه پیش مسئولیت آموزش نیروهای افراطی در افغانستان را بر عهده داشت اکنون برای تبلیغ وهابیت در آسیای میانه دست به کار شده است

به گزارش خبرآنلاین عربستان سعودی فعالیت خود را در افغانستان آغاز کرده است. کشوری که در سالهای حضور اتحاد جماهیر شوروی در افغانستان دست در دست امریکا برای بیرون راندن روس ها، افراطیون را مسلح کرده و پس از آن مادر سازمان القاعده شد اکنون برای افغانستان پس از خروج نیروهای امریکایی هم برنامه دارد.

به گزارش گلف نیوز، ریاض برای احداث مسجدی در کابل و یک مرکز آموزش اسلامی مبلغ 100 میلیون دلار هزینه می کند. حرکتی که به گفته نویسنده این مطلب برای گلف نیوز در حقیقت در راستای افزایش نقش عربستان در افغانستان است.

این مجتمع 20 هکتاری تا ابتدای سال 2016 میلادی پایان خواهد یافت. این بازه زمانی درست هنگامی است که نیروهای امنیتی افغانستان تلاش می کنند با حضور اندک نیروهای کمکی خارجی در قالب ناتو، خود را یافته و اوضاع را در اختیار بگیرند. وزیر امور حج عربستان در این خصوص می گوید: ساخت این مرکز اسلامی چندین هدف را دنبال می کند. یکی از آنها افزایش و بهبود سطح رابطه میان ریاض و کابل است.

همسایگان افغانستان از زمان حمله امریکا و متحدانش به این کشور در سال 2001 میلادی تاکنون سرمایه گذاری های گسترده در بخش خای آموزشی و تلویزیونی این کشور کرده اند تا به نوعی نفوذ خود در این کشور را افزایش دهند. تلاش های برای افزایش نفوذ سیاسی و اقتصادی در افغانستان با خروج تدریجی نیروهای ناتو در سال 2014 میلادی رشد فاحشی خواهد یافت.

در همین سال هم انتخابات ریاست جمهوری در افغانستان برگزار می شود تا شاید پس از ده سال افغانستان رهبری جز حامد کرزی را در کاخ ریاست جمهوری خود ببیند. وزری امور حج عربستان در پاسخ به این سوال که آیا آل سعود با احداث این مجموعه به دنبال افزایش نفوذ بر افغانستان است می گوید: این پروژه در زمان فهد بن عبدالعزیز کلید خورده بود و تنها شامل مروز زمان شده و اندک ارتباطی به بهره برداری سیاسی از افغانستان توسط آل سعود ندارد! وی در گفتگو با گارین در این خصوص می گوید: این مجتمع یک مرکز سیاسی نیست بلکه مرکزی کاملا مستقل است. قرار نیست ما از احداث این مجتمع سودی را عاید خود کنیم یا خطری را متوجه استقلال افغانستان. نخست مکانی است برای عبادت و پس از آن محلی برای آموزش متون اسلامی .

بر اساس این پروژه دانشکده ای که ظرفیت پذیرش 5 هزار دانشجو را دارد بر فراز تپه ای مشرف بر کابل ساخته خواهد شد. مکان این مجتمع نزدیک به آرامگاه محمد ظهیر شاه است. مسجد نزدیک به این مجتمع هم ظرفیت 15 هزار نمازگذار را دارد که بزرگ ترین مسجد افغانستان خواهد شد. عربستان از سال 1979 و آغاز حمله نیروهای اتحاد جماهیر شوروی به این کشور تا به امروز نقش سیاسی پررنگی در افغانستان داشته است.

هنگام ظهور طالبان در پاکستان، عربستان یکی از سه کشوری بود که این گروه را به رسمیت شناخت. اما از سال 2001 تاکنون که با وقوع حادثه 11 سپتامبر ورق بازی در جهان در قبال افغانستان برگشت، عربستان در کنار امریکا و متحدانش در جبهه مبارزه با القاعده و طالبان ایستاده است. اخیار نیز وی پیشنهاد میانجی گری برای پایان دادن به بحران در افغانستان را داده است. البته حضور دیپلماتیک عربستان در افغانستان به نسبت سایر کشورهای منطقه ناچیز است. بسیاری از تحلیل گران اعتقاد دارند که عربستان با احداث این مجتمع آموزشی در حقیقت عقاید وهابیت را میان جوانان افغان و پاکستانی رواج خواهد داد. 

 

*********************************************************

 سازمان ملل جنایت جنگی شورشیان سوریه را بررسی می کند

 

 
دفتر حقوق بشر سازمان ملل، گشايش پرونده براي تحقيق در جنايت هاي جنگي گروه‌هاي مسلح سوري را خواستار شد.
 

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، "رابرت كالويل" سخنگوي دفتر سازمان با اشاره به انتشار فيلم‌هايي كه در آن، گروه‌هاي مسلح اقدام به كشتن سربازاني مي‌كنند كه خود را تسليم كرده‌اند، گشايش پرونده‌اي براي تحقيقات بيشتر در اين زمينه را خواستار شد.

كالويل گفت: در فيلم منتشر شده از اين ماجرا، نمي‌توان به صورت فوري قضاوت كرد كه عاملان اين قتل‌ها چه كساني هستند. بايد اين مساله را با تامل بررسي كرد و اين كار انجام خواهد شد.

وي افزود: اطلاعات اوليه حاكي از آن است كه اين سربازان، دست از جنگ كشيده بودند و به اين ترتيب، اين اقدام در چارچوب جنايت جنگي مي گنجد.

كالويل اين گونه اعدام هاي ميداني و بدون محاكمه را مايه تاسف دانست.

ديده‌بان حقوق بشر سوريه، ديروز اعلام كرد كه گروه‌هاي مسلح مخالف نظام سوري، سه پايگاه نظامي در اطراف منطقه "سراقب الواقعه " را در جاده‌اي كه شمال و جنوب سوريه را به يكديگر پيوند مي دهد، تصرف كردند و 28 سرباز سوري را در آنها به قتل رساندند.

فيلم‌هاي ويديويي گرفته شده از اين حمله نشان مي دهد كه برخي از سربازان، پس از آن كه خود را تسليم كردند، اعدام شدند و گروه هاي مسلح با آنان با خشونت رفتار كردند و آنها را "سگ هاي اسد" خواندند آنگاه در حالي كه آنها را بر روي زمين نشانده بودند، يكي يكي آنها را با شليك گلوله اعدام كردند.

 گفتنی است که این تنها جنایت گروه‌های تروریستی القاعده و شورشیان مسلح مورد حمایت آمریکا، اعراب و ترکیه در سوریه نیست و آنها در طول ماه‌های گذشته هزاران نفر از مردم سوریه را به این ترتیب تیرباران کرده و کشته‌اند.

 http://www.humanrights-iran.ir/images/position24/2012/11/2012_11_2_16_59_13.jpg

*******************************************************

 سازمان ملل کشتار سربازان سوری را جنایت جنگی خواند

http://www.humanrights-iran.ir/images/position24/2012/11/2012_11_2_16_59_13.jpg

دفتر حقوق بشر سازمان ملل فیلم کشتار سربازان ارتش سوریه توسط گروه‌های تروریستی در این کشور را جنایت جنگی خواند و خواستار تحقیق در مورد صحت آن شد.

 به گزارش فارس به نقل از رویترز، «رابرت کولفیل» سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل گفت: همانند دیگر فیلم‌های ویدیوئی از این دست، اطمینان فوری از صحت این فیلم و عاملان آن دشوار است و باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد.

http://www.humanrights-iran.ir/images/position24/2012/11/2012_11_2_16_59_13.jpg

وی افزود: اما گمانه‌زنی‌ها بر این است که اینها سرباز بودند و در این صورت یک جنایت جنگی دیگر رخ داده است.

28 سرباز ارتش سوریه روز گذشته توسط عناصر گروه‌های مسلح در جریان یورش آنها به سه گذرگاه نظامی در استان ادلب، قتل عام شدند.

بر اساس این گزارش گروه‌های مسلح تروریستی فیلمی از کشتار این سربازان را در سایت یوتیوب قرار داده‌اند که شکنجه این سربازان و سپس تیراندازی به آنها را نشان می‌دهد.

سازمان عفو بین‌الملل نیز اعلام کرد که اقدام گروه‌های مسلح تروریستی در کشتن سربازان ارتش سوریه و انتشار فیلم آنها در اینترنت، جنایت جنگی است.

http://www.humanrights-iran.ir/images/position24/2012/11/2012_11_2_16_59_13.jpg

*****************************************************

ایران و ترکیه در مورد سوریه اختلاف نظر اساسی ندارند

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/02/15/13910215000218_PhotoA.jpghttp://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/02/15/13910215000218_PhotoA.jpg

خبرگزاری فارس:معاون اول رئیس جمهوربا اشاره به اینکه معتقد هستیم که مشکل سوریه راه حل نظامی ندارد گفت:ایران و ترکیه در مورد سوریه اختلاف نظر اساسی ندارند

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی بعدازظهر جمعه پیش از ترک آنکارا در مصاحبه با شبکه ان تی وی ترکیه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در این سفر به اهداف مورد نظر دست پیدا کردید و چرا قراردادهایی که بنا بود میان دو کشور امضاء شود، نهایی نشد، گفت: نه تنها در این سفر به اهداف مورد نظر دست پیدا کردیم بلکه نتایج به دست آمده از مذاکرات فراتر از پیش بینی ها و انتظارات دو کشور بود.

وی در ادامه افزود: قرارداد امضانشده ای میان دو کشور وجود ندارد. تفاهم نامه هایی آماده امضا است که به دلیل سفر نخست وزیر ترکیه به استانبول قرار شد وزرای مربوطه از دو کشور این تفاهمنامه ها را امضا کنند و سپس رسانه ای شود.

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/02/15/13910215000218_PhotoA.jpghttp://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/02/15/13910215000218_PhotoA.jpg

رحیمی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار شبکه ان تی وی ترکیه در خصوص اختلاف نظر ایران و ترکیه بر سر موضوع سوریه و دیدگاه ایران در مورد درگیری این دو کشور، خاطرنشان کرد: ایران و ترکیه اختلاف نظر اساسی ندارند، در مورد مسائل دوجانبه، چندجانبه و مواضعی که در سازمانهای بین المللی داریم با ترکیه همکاری صمیمانه داشته و مواضعمان با یکدیگر هماهنگ است.

معاون اول رئیس جمهور افزود: ایران و ترکیه هر دو به آسایش، امنیت و ترقی مردم سوریه توجه دارند اما راه حلها را متفاوت می دانند.

رحیمی با بیان اینکه معتقد هستیم که با رفتار مسالمت آمیز می توان کلیه مسائل و مشکلات سوریه را سروسامان داد اظهار داشت: اعتقادمان این است که مسأله سوریه راه حل نظامی ندارد و در هیچ جای عالم با نزاع و درگیری نمی توان به نتیجه رسید. اما با گفتگوی مسالمت آمیز می توان بدون خونریزی اصلاحاتی را از طریق دوستانه و به شکل مترقیانه ایجاد کرد.

رحیمی ادامه داد ما به مسئولین ترکیه پیشنهاد کردیم ارسال اسلحه به سوریه و کمک به معترضین از بیرون مرزها را متوقف کنند و تصریح کرد: کمکهایی که از بیرون مرزها به درون سوریه برای معترضین ارسال می شود همانند ریختن بنزین بر روی آتش است .

وی افزود: ما چند کشور مسلمان در منطقه هستیم که با داوری و گفتگو می توانیم مشکلات سوریه را حل و فصل کنیم.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با اشاره به توافق چهارجانبه ای که میان ایران، ترکیه، مصر و عربستان برای حل مسالمت آمیز مشکلات سوریه شکل گرفته، خاطرنشان کرد: البته پیشنهاداتی برای اضافه شدن چند کشور دیگر نیز مطرح شده و ما نیز پیشنهاد دادیم که عراق از کشورهای همسایه و ونزوئلا از آمریکای لاتین به عنوان یکی از اعضای گروه "نم" اضافه شوند تا به سرعت از طریق گفتگو بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه برای یافتن یک راه حل مطلوب و مسالمت آمیز نیاز نیست دست به اسلحه ببریم، خاطرنشان کرد: در موضوع سوریه دو طرف مطرح هستند که یک طرف حکومت و یک طرف مردم هستند و بی تردید با جنگ و خونریزی متضرر اصلی مردم سوریه هستند.

رحیمی در ادامه با تسلیت به مردم بزرگوار ترکیه به خاطر حادثه ای که در مرز این کشور و سوریه اتفاق افتاد و یک مادر و چهار فرزند کشته شدند، گفت: شنیده ایم که دولت سوریه از بابت این موضوع عذرخواهی و ابراز تأسف کرده است و ما از مسئولین ترکیه تقاضا داریم خویشتنداری و صبر پیشه کنند چرا که دشمنان اسلام در خارج از مرزها علاقمند هستند میان ترکیه و سوریه درگیری نظامی رخ دهد که در آن صورت هم ترکیه و هم سوریه متضرر خواهند شد.

وی افزود: مقامات ترکیه اندیشمند و صاحب خرد هستند و ما آنها را به آرامش و خویشتنداری دعوت می کنیم تا از طریق گفتگو بتوانیم مسائل سوریه را حل کنیم.

رحیمی تأکید کرد همه باید از اموری که موجب سوءتفاهم می شود پرهیز کنیم و کاری نکنیم که کشور دوست و همسایه خود را بی جهت دچار سوءتفاهم نماییم. اختلاف میان دولت و مردم سوریه نباید به دیگر نقاط منطقه کشیده شود.

معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص روابط ترکیه و عراق گفت: عراق کشوری است که دیکتاتوری صدام را کنار گذاشته و از نیروهای متجاوز که سالها در آنجا بودند خلاص شده ، اما امروز با گروه های تروریست روبروست.

وی با بیان اینکه عراق امروز راه توسعه و ترقی خود را پیدا کرده، تصریح کرد: عراق کشوری ثروتمند با منابع عظیم نفت و گاز و مردمانی خوب است و همه باید به عراق کمک کنیم تا راه توسعه و پیشرفت خود را طی کند.

رحیمی اضافه کرد: ایران، عراق و ترکیه سه کشور قدرتمند هستند و امیدواریم پس از حل مسائل و مشکلات سوریه، اتفاق و برادری میان همه ما به شکلی زیبا جلوه گر شود.

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/02/15/13910215000218_PhotoA.jpghttp://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/02/15/13910215000218_PhotoA.jpg

 

******************************************************

درخواست قطر در مورد سوریه، جديد نيست

http://fa.alalam.ir/sites/default/files/imagecache/slider/fa-alalam1348772824.jpg

 واشنگتن (العالم)- كارشناس امور بين الملل درخواست قطر در سازمان ملل متحد براي دخالت نظامي در سوريه را مساله جديد ندانست و آن را تكراري و مسبوق به سابقه عنوان كرد.

علي يونس روز پنج شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم تصريح كرد: كشورهاي عربي كه از گروه هاي مسلح در سوريه حمايت نظامي مي كنند پا را از اين گونه درخواست ها فراتر گذاشته اند.

يونس اظهار داشت: حمله برخي كشورهاي عربي به يك نظام عربي ديگر و ورود به جنگ داخلي در اين كشور - به جاي دفاع از آن در برابر حمله بيگانگان - نامعقول است و هرگز به نفع ملت سوريه نخواهد بود.

اين كارشناس امور بين الملل در عين حال درخواست قطر را غير واقع گرايانه دانست، زيرا به گفته وي كشورهاي عربي توان هيچ گونه ماجراجويي نظامي ندارند.

وي در اين زمينه گفت: كشورهاي عربي سيستم دفاعي يكپارچه اي ندارند و تاريخ نشان نمي دهد آن ها توانسته باشند پروژه نظامي مشتركي را با موفقيت به انجام برسانند.

اين كارشناس امور بين الملل افزود: شمار زيادي از كشورهاي عربي طرح قطر را تاييد و خواستار دخالت آمريكا براي بر اندازي نظام سوريه اند؛ اما واشنگتن پس از قتل سفيرش در بنغازي آمادگي دخالت در سوريه را ندارد.

********************************************************

 تصاویری دلخراش از کشتار مردم بحرین

 

تقاص همه این جنایات را از  وهابیون آل سعود و رژیم فاسد امارات و رژیم جنایتکار بحرین خواهیم گرفت.
 
 
 

 

*******************************************************

 صحنه های دلخراش از کشتار مردم سوریه

گروههای تروریستی سوریه که از جانب کشور های غربی به ویژه آمریکا حمایت می شوند هر روز ابعاد جدیدی از جنایات خود را منتشر می کنند

http://farhangnews.ir/sites/default/files/content/images/story/12-09-01/4571-13551.jpg

 در تازه ترین تصاویر  دریافت شده از طرف ارتش موسوم به آزادی بخش،  تعداد زیادی از مردم سوریه  توسط این تروریست ها  کشته شده اند  و به اجساد قربانیان در نهایت  هتک حرمت می شود .  گروههای تروریستی بارها هدف از انتشار چنین تصاویری را ایجاد رعب وحشت  در میان مردم به ویژه جوانان و همچنین بر هم زدن تعادل روانی جامعه اعلام کرده اند . در فیلم مذکور گفت و گو های بین تروریست ها  رد و بدل می شود که بسیار حائز اهمیت است. قسمت هایی از این گفت و گو ها  ترجمه شده است که خود حاوی معانی بسیار عمیق و قابل تاملی می باشد .در قسمتی از فیلم،  سرکرده تروریست ها  مدام به نیرو های خود متذکر می شود که از کنار

http://farhangnews.ir/sites/default/files/content/images/story/12-09-01/4571-13551.jpg

اجساد مردم کنار بروند زیرا این اجساد به دلیل این که طرفدار بشار اسد می باشند نجس هستند . در بخشی از صحبت ها  یکی از نیروها مدام فریاد می زند : جوانهای سوری خوب ببینند  و عبرت بگیرند به صحنه بیایید و شما هم قتل عام کنید و وانت های بیشتری را از اجساد پر کنید . یکی از نیرو ها رو به دوربین کرده و می گوید: بروی صورت جنازه ها زوم کنید تا مردم ببیند و درس عبرت بگیرند این عاقبت  کسانی هستند که از ما طرفداری نکنند . ببینید که جنازه ها را در رود خانه می اندازیم تا کسانی که در حاشیه رودخانه نشسته اند این جنازه های شناور را ببیند و به حقیقت پی ببرند. رود خانه هم نمی تواند نجاستشان را پاک کند.فیلم های بسیاری از جانب تروریست ها منتشر شده است که بسیاری ازآنها قابل پخش نیست از همین رو می توان عمق فاجعه را تخمین زد و به اهداف واقعی تروریست ها از قتل عام مردم پی برد .    

http://farhangnews.ir/sites/default/files/content/images/story/12-09-01/4571-13551.jpg

******************************************************************

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat


نظرات شما عزیزان:


نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: یک شنبه 14 آبان 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com