سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 97
بازدید هفته : 226
بازدید ماه : 837
بازدید کل : 132882
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 109100:رونمایی از سامانه‌‌های موشکی یا زهرا(س) در رزمایش ولایت 4+ چند خبر مهم دیگر

  عنوان 109100:رونمایی از سامانه‌‌های موشکی “یا زهرا(س) ۳″ و “قادر”/ lبهره‌برداری از سامانه توپخانه‌ای “صافات” +  آغاز مرحله اصلی رزمایش بزرگ مدافعان آسمان ولایت 4 + گزارش تصویری از نخستین روز رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 + سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 از پایان این رزمایش خبر داد

 

 

 

رونمایی از سامانه‌‌های موشکی “یا زهرا(س) ۳″ و “قادر”/ lبهره‌برداری از سامانه توپخانه‌ای “صافات”

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 
 

 

 

 

 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از رونمایی سامانه‌های موشکی یا زهرا(س) ۳ ، قادر و سامانه توپخانه‌ای صافات خبر داد.

 به گزارش تفسیری خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران lبه منطقه رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۴، امیر سرتیپ فرزاد سردار اسماعیلی در نشست خبری از رونمایی از سامانه موشکی “یا زهرا(س) ۳″ و سامانه موشکی “قادر” خبر داد و اظهار داشت: این سامانه‌های موشکی، کاملا بومی و تولید داخل است.

وی با اشاره lبه اینکه سامانه موشکی یا زهرا(س) ۳، سامانه موشکی ارتفاع پایین است، افزود: ما این نیاز را lبه متخصصین فنی پدافند هوایی و صنعت دفاعی مطرح کردیم و با گذشت مدت وقت کوتاهی، این سامانه را تحویل گرفتیم.

امیر اسماعیلی ادامه داد: در رزمایش مشترک و سراسری مدافعان آسمان ولایت ۴، روی این سامانه موشکی فقط تست تحقیقاتی صورت نمی‌گیرد بلکه باید هدف را lبه صورت واقعی بزند، یعنی اعتقاد بالایی lبه این سیستم دفاعی داریم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش، متحرک بودن را از ویژگی‌های بارز موشک یا زهرا(س)۳ عنوان و تصریح کرد: در آماد و پشتیبانی تهیه قطعات الکتریکی، هیچ نقطه گلوگاهی در این سامانه نداریم.

وی استقرار در شرایط زمینی متفاوت را از دیگر مشخصات بارز این سامانه معرفی کرد و افزود: سامانه موشکی یا زهرا(س) ۳ در همه شرایط آب و هوایی و جوی قابلیت استقرار را دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 امیر اسماعیلی در ادامه از رونمایی سامانه توپخانه‌ای “صافات” خبر داد و گفت: این سامانه lبه شکل الکترونیک عمل می‌کند و یک سامانه غیر فعال است که lبه هیچ عنوان توسط دشمن کشف نمی‌شود ولی lبه راحتی دشمن را کشف می‌کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه این سامانه بسیار متحرک است و در شرایط جوی متفاوت نیز آزمایش شده است، افزود: سامانه توپخانه‌ای صافات در رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۴، هدف واقعی را مورد اصابت قرار می‌دهد و lبه تست آزمایشگاهی بسنده نخواهیم کرد.

وی نقطه‌زنی حجم بالای آتش، هدایت آتش lبه سمت هدف و دقت بالا را از ویژگی‌های منحصر lبه فرد این سامانه توپخانه‌ای معرفی کرد.

امیر اسماعیلی همچنین از رونمایی سامانه موشکی قادر برای اولین بار در رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۴ خبر داد و گفت: در بخش‌های موشک‌های ارتفاع متوسط ما هاگ را داشتیم که در پدافند هوایی lبهینه سازی و بومی سازی شده است که میزان کشف هاگ‌های ما با آنچه پیش از انقلاب وارد کشور شده قابل مقایسه نیست.

فرمانده پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه سامانه مرصاد که سامانه پیشرفت یک سامانه پیشرفته موشکی بعد متوسط بود در این رزمایش مورد استفاده قرار می‌گیرد که با مرصاد سال قبل که مورد آزمایش قرار گرفت بسیار متفاوت است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امیر اسماعیلی همچنین تصریح کرد: تفاوت در جنگ الکترونیک ونوع رهگیری و شلیک موشک از تفاوت‌های آشکار مرصاد امسال با مرصاد سال قبل است.

وی سامانه موشکی قادر را یک سامانه موشکی کاملا متحرک خواند و افزود: این سامانه این قابلیت را دارد که شلیک موشک‌ها را بدون پیاده سازی و استقرار لانچرها انجام دهد در حقیقت در کمتر از سی دقیقه این سامانه موشکی حاضر lبه راه مستقر و آماده شلیک می‌شود.

 *************************************************************************

 آغاز مرحله اصلی رزمایش بزرگ مدافعان آسمان ولایت 4

مرحله اصلی رزمایش بزرگ مشترک مدافعان آسمان ولایت 4 صبح امروز (دوشنبه) با رمز «یا محمد رسول‌الله(ص)» آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، امروز (دوشنبه) مرحله اصلی رزمایش مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محوریت قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در نیمه شرقی کشور با اعلام رمز "یا محمد رسول‌الله(ص)" از سوی امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی آغاز شد.

در این مرحله از رزمایش، سامانه‌های پدافند هوایی راداری، موشکی، شنود، توپخانه‌ای و دیده‌بانی به منظور ارزیابی چابکی و چالاکی این سامانه‌ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

جنگنده بمب‌افکن‌های "اف4، اف5، اف7، اف14، میراژ، سوخو و هواپیماهای سوخت‌رسان" نیروی هوایی در مناطق شرقی و جنوبی منطقه رزمایش به منظور شناسایی، عکسبرداری و جمع‌آوری اطلاعات به اجرای عملیات خواهند پرداخت.

همچنین تحرک، جابجایی سریع و پرواز انواع هواپیماهای طرح پدافندی و استقرار سامانه‌های پدافندی به منظور هماهنگی بیشتر ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای آموزش دیده مردمی در برقراری و پوشش امنیت کامل مرزهای هوایی کشور در قالب شبکه یکپارچه پدافندی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

بنابر اعلام ستاد اطلاع‌رسانی رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4، در بخشی از مرحله نخست این رزمایش، پس از گسترش و استقرار سریع دیده‌بانان بصری در مناطق تعیین‌شده، ارتباط چند لایه و امن برای انتقال به موقع اطلاعات صحنه نبرد به شبکه یکپارچه پدافند هوایی تامین می‌شود.

در پایان نخستین مرحله از رزمایش نیز که با هدف حصول اطمینان از امنیت و کارایی شبکه‌های ارتباطی و تبادل به موقع اطلاعات میان سرپنجه‌ها و مراکز کنترل منطقه‌ای پدافند هوایی انجام خواهد شد، دیده‌بانان با استفاده از تجهیزات الکترواپتیکی و ارتباطی مدرن و موشک های دوش‌پرتاب عملکرد و کارایی این تجهیزات را مورد ارزیابی عملیاتی قرار خواهند داد.

با شکارچی آسمان بیشتر آشنا شوید

رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 به طور مشترک بین نیروی زمینی، دریایی و هوایی ارتش و همچنین نیروی هوایی و زمینی سپاه و بسیج در منطقه ای به وسعت بیش از850 هزار کیلومتر در استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و بخش هایی از منطقه استان فارس برگزار می شود.

 

در این رزمایش تجهیزات و توانمندی های جدید و منحصر به فردی استفاده می شود. در مدت این رزمایش تلاش می شود برای آگاهی بینندگان سایت، اطلاعات و تصاویری از این تجهیزات ارائه شود.

در بخش نخست با سامانه پدافندی مرصاد به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه های پدافندی آشنا می شویم:

 

سامانه پدافند هوایی مرصاد

 

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش با بومی سازی و بهینه سازی سامانه های قبلی همانند هاگ، سامانه جدیدی به نام «مرصاد» را وارد عرصه پدافندی کشور کرده که اکنون در حال گسترش در سراسر کشور است.

 

سامانه پدافند هوایی مرصاد

 

یکی از ویژگی های مهم و منحصر به فرد سامانه موشکی مرصاد، قابلیت بسیار خوب آن در مقابل  جنگ الکترونیک است.

رایانه‌ای شدن و اخذ تصمیم گیری در زمان بسیار کم توسط موشک پیشرفته مرصاد،  از ویژگی های این سامانه موشکی است.

موشک هاگ که یک موشک پیشرفته فوق متوسط است، با نام مرصاد و قابلیت تاکتیکی و متحرک بودن در شرایط مختلف آب و هوایی کشور به کار گرفته شده است.

 

سامانه پدافند هوایی مرصاد

 

این سامانه پدافندی قابلیت کشف، رهگیری و انهدام هرگونه هدف پرنده را در ارتفاع 70 تا 150 کیلومتری دارد.

مرکز کنترل و فرماندهی این سامانه  به طور کامل دیجیتال، پیشرفته و مجهز به شبیه ساز و دریافت اطلاعات در شبکه یکپارچه پدافند هوایی برای کشف شناسایی و رهگیری هدف است.

 

سامانه پدافند هوایی مرصاد

 

سامانه موشکی مرصاد متشکل از مرکز کنترل آتش رادار، جستجوگر ارتفاع پست جویا، دستگاه حمل و بارگیری موشک، رادار رد گیری هادی، رادار جستجوگر پالسی و ارتفاع بالای کاوش، است.

 

سامانه مرصاد یک سامانه پدافندی میان بر است که از فناوری بسیار پیچیده ای برخوردار است و توانایی انهدام هواپیماهای پیشرفته را در ارتفاع پست و متوسط دارد.

از ویژگی های این سامانه که با همت متخصصان زبده و کارآمد وزارت دفاع طراحی و شاخته شده است، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

* قابلیت شناسایی هدف در فاصله 150 کیلومتری، قفل کردن روی آن با فاصله 80 کیلومتری و هدف قراردادن در فاصله 45 کیلومتری؛

* قابلیت تحرک و جابه جایی بالا و زمان استقرار و نصب و راه اندازی بسیار کوتاه؛

 

* قابلیت ECCM برای کارآمدی در جنگ های پیشرفته ؛

* کشف اهداف با سطح مقطع بسیار کم و در فاصله 110 کیلومتری(سطح مقطع 5/0 متر مربع)؛

 

* بهره برداری از فناوری دیجیتال و نیمه هادی؛

* استفاده از سامانه های Auto Leveling به جای سامانه های دستی برای بالانس تریلرهای سامانه های راداری؛

 

* مجهز به سامانه های دیجیتال گیرنده و پردازشگر؛

* سامانه کنترل دیجیتال فرماندهی و خودکار؛

 

* دارای دو لانچر با قابلیت بارگذاری 3 موشک در هر لانچر؛

* قابلیت ردگیری دو هدف همزمان (دو شلیک همزمان)؛

 

* قابلیت استفاده  شبکه ای؛

 * سادگی کاربرد(User Friendly).

 

*********************************************************************

گزارش تصویری از نخستین روز رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4»، با رمز «یا محمد رسول الله (ص)»، از روز دوشنبه (امروز، 22 آبان 91) در گستره وسیعی از نیمه شرقی کشور آغاز شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در نخستین مرحله از این رزمایش، سامانه های پدافند هوایی راداری، موشکی، توپخانه ای و دیده بانی با ویژگی چالاکی و چابکی و هوشمندی در صحنه نبرد حضور یافته اند.

 

در آغاز رزمایش مشترک سراسری مدافعان آسمان ولایت 4، جنگنده بمب افکن های اف 4، اف 5، اف 7، اف 14، میراژ، سوخو و هواپیماهای سوخت رسان نیروی هوایی، از پایگاه های خود در مناطق و پایگاه های شرقی و جنوبی منطقه به پرواز درآمده و هواپیماهای شناسایی با عکس برداری از منطقه رزمایش، به جمع آوری اطلاعات از مناطق رزمایش پرداخته اند.

 

موشک های ضد هواپیمای دوش پرتاب

پرواز اف 14

رادارهای هدایت موشک پدافندی

گروه هواپیماهای اف 14

توپخانه پدافندی ارتفاع پست

رادارهای تاکتیکی پدافند

خط آتش توپخانه ارتفاع پست

 


















 
امین خسروشاهی - ایسنا

امین خسروشاهی - ایسنا

امین خسروشاهی - ایسنا

امین خسروشاهی - ایسنا

امین خسروشاهی - ایسنا

امین خسروشاهی - ایسنا

امین خسروشاهی - ایسنا

امین خسروشاهی - ایسنا

امین خسروشاهی - ایسنا

امین خسروشاهی - ایسنا

امین خسروشاهی - ایسنا

امین خسروشاهی - ایسنا

امین خسروشاهی - ایسنا

امین خسروشاهی - ایسنا

امین خسروشاهی - ایسنا

 

***********************************************************************

 

 سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 از پایان این رزمایش خبر داد و گفت: برای کشورهایی که فکر تخطی و تجاوز به ایران را دارند پیام هشدار و یاس و ناامیدی را برایشان داریم.


 

 

 

 

 

 

به

 

 

 

گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی اعزامی باشگاه خبرنگاران به منطقه رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 امیر شاهرخ شهرام سخنگوی این رزمایش در نشست خبری ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم اظهار داشت: یکی از بارزترین عوامل تاثیرگذار در عملیات رزمی برگزاری رزمایش است تا اقتدار را با جلوه ویژه‌ای برای دشمن مشخص کند.

وی با اشاره به وسعت 850 هزار کیلومتری منطقه رزمایش گفت: این رزمایش در 8 استان کشور، مراکز و پادگان‌های انتظامی به مدت 7 روز برگزار شد.

امیر شهرام همچنین اولین ماموریت پدافند هوایی را شناسایی هواپیماهای جاسوسی مهاجم عنوان و تصریح کرد: تعدادی از هواپیماهای کشور نارنجی (کشور مهاجم) توسط پدافند غیرعامل شناسایی و با اعمال تاکتیک‌های مختلف همگی آنها نابود شدند.

سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 مرحله اول رزمایش را موفقیت‌آمیز خواند و افزود:‌ مرحله دوم را رادارهای کشف و شناسایی، شبکه دیده‌بانی و بصری بر عهده داشتند که آماج حملات دشمن را کشف و شناسایی می کردند.

وی حملات شبانه‌روزی هواپیماهای دشمن را یکی از هدف‌های مهم این رزمایش خواند و گفت:‌ در این رزمایش سامانه الکترواپتیک برای اولین بار به اجرا گذاشته و موفق به کشف 100 درصدی شد.

امیر شهرام با بیان اینکه سامانه راصد 32 به خوبی اهداف را کشف کردند، مرحله درگیری و انهدام را مرحله سوم رزمایش خواند و اضافه کرد: مرحله دوم و سوم از پرحجم‌ترین مراحل این رزمایش بود که با محوریت پدافند هوایی به خوبی انجام ماموریت کردند.

سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 همچنین مهمترین مرحله رزمایش را مرحله سوم بیان کرد و گفت: در این مرحله حمله بسیار وسیع هواپیماهای بدون سرنشین و با سرنشین را در محل‌های مختلف در کمتر از 2 ساعت داشتیم که با هماهنگی همزمان نیروهای مسلح مرحله مقابله با این حملات به خوبی و بی‌نقص انجام شد.

وی همچنین تصریح کرد: در مرحله سوم رزمایش پهپادهای دشمن همگی سرنگون شدند.

امیر شهرام در ادامه با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد سامانه موشکی S200 گفت: S200 برای تعداد کثیری از حملات هوایی پیش‌بینی شده است، تجهیزات S200 برای انهدام همزمان 7 هواپیما طراحی شده که بهینه‌سازی این سامانه موشکی را به جایی رساند که قابلیت کشف و شناسایی پهپادی با جثه بسیار کوچک را نیز دارد.

سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 همچنین تصریح کرد: S200 قادر است هواپیمای بسیار کوچک که در ارتفاع 60 هزار پا پرواز می‌کند را مورد انهدام قرار دهد.

وی مرحله آخر رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 را مرحله ضداستقرار و تصریح کرد: این مرحله با فرمان پایان رزمایش توسط امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی صبح امروز ابلاغ شد که براساس خبرهای رسیده مرحله ضداستقرار نیز همانند مرحله استقرار با موفقیت به پایان رسید.

امیر شهرام سامانه موشکی یا زهرا(س) 3، ارزیابی کارکنان و فرماندهان، امدادرسانی و بحث آتش‌نشانی اورژانس و پشتیبانی استانی را از دیگر دستاوردهای رزمایش دانست و افزود: در این رزمایش به تمامی اهداف در لایحه‌های مختلف دست یافتیم.

سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 درباره پیام این رزمایش نیز گفت: پیامی که برای نیروها می‌توان بیان کرد پیام هماهنگی و همدلی و تحقق رسیدن به تمامی آنچه که مد نظر بود است و در بحث کشورهای دوست و برادر پیام دوستی، صلح و امنیت پایدار را داریم.

وی اضافه کرد: امنیت پایدار در صورتی در منطقه وجود دارد که یک ایران اقتدار و امن داشته باشیم لذا برای کشورهایی که فکر تخطی و تجاوز و چنگ و دندان برای ایران را دارند پیام هشدار و یاس و ناامیدی را برای آنها داریم و آنها هم اقتدار ما را در این رزمایش به خوبی دیدند.

 














 

******************************************************************

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 25 آبان 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com