سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 109200: جنگ 8 روزه رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه + چند خبر مهم دیگر

عنوان 109200: جنگ 8 روزه رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه +کودکان غزه در صدر اهداف صهیونیست‌ها/ شهادت 43 کودک و زخمی شدن 432 نفر دیگر+فرمانده کل سپاه: فناوري «فجر ۵» از ايران به غزه منتقل شده و به سرعت در حال توليد است +بلایی که موشک های فجر بر سر رژیم صهیونیستی آورد +  شادی پیروزی در غزه پس از جنگ 8 روزه (گزارش تصویری) 

 

 

جنگ 8 روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه/ خسارت‌های دشمن و دستاوردهای مقاومت

خبرگزاری فارس: رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته 14 نوامبر/ 24 آبان، با ترور معاون فرمانده گردان‌های عزالدین قسام ـ شاخه نظامی حماس ـ عملیات موسوم به «ستون‌ ابرها» و جنگ نابرابر علیه غزه را آغاز کرد اما در نهایت در مقابل مقاومت و پایداری مردم غزه شکست را پذیرفت.

به گزارش فارس، تهاجم هشت روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بُعد میزان خسارت‌های وارده به نوار غزه، پاسخ غافلگیرکننده مقاومت و تلفات و خسارت‌های رژیم صهیونیستی قابل بررسی است، جنگی که با وجود مدت زمان اندک آن مقاومت فلسطین توانست خسارت‌های سنگینی به دشمن وارد آورده و برای نخستین بار تل‌آویو قلب رژیم اشغالگر و بیت‌المقدس را هدف شلیک موشک‌ قرار دهد که سران این رژیم را دچار بهت و شگفتی کرد.

ترور الجعبری، شهادت 163 فلسطینی و زخمی شدن 1300 نفر

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/09/01/13910901000227_PhotoA.jpghttp://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/09/01/13910901000227_PhotoA.jpg

حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه از روز چهارشنبه گذشته به دنبال ترور «احمد الجعبری» معاون فرمانده گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس آغاز شد. الجعبری یکی از شخصیت‌های برجسته حماس و از موسسان و عاملان مهم شکل‌گیری گردان‌های موشکی و فردی بود که در جریان مذاکرات رژیم صهیونیستی با حماس برای آزادی «گلعاد شالیت» تک اسیر این رژیم در نزد مقاومت فلسطین موفق شد شروط مقاومت را به تل‌آویو تحمیل کرده و در مقابل آزادی شالیت 1027 اسیر فلسطینی در بند زندان‌های این رژیم را طی دو مرحله از زندان آزاد کند که این امر برای مقاومت فلسطین پیروزی بزرگی محسوب می‌شد و جایگاه حماس و مقاومت را در نزد مردم فلسطین تقویت کرد.

پس از ترور الجعبری، رژیم صهیونیستی که این عملیات را دستاورد بزرگی برای خود می‌دانست، حملات گسترده هوایی علیه نوار غزه را آغاز کرد و طی 8 روز حملات 163 فلسطینی را شهید و 1300 فلسطینی را زخمی کرد.

صهیونیست‌ها تنها در یک مورد حمله به غزه در جنایتی وحشیانه با بمباران منزل خانواده الدلو در شمال نوار غزه، اعضای 14 نفره این خانواده که بیشتر آنها کودک بودند، قتل‌عام کردند که این جنایت صهیونیست‌ها محکومیت‌های جهانی را به دنبال داشت.

بمباران مقر نخست‌وزیری دولت منتخب و تخریب 25 مسجد

صهیونیست‌ها طی حملات خود مقر نخست‌وزیری دولت منتخب فلسطین را با خاک یکسان کردند که این حمله پس از دیدار «اسماعیل هنیه» با «هشام قندیل» نخست‌وزیر مصر که به غزه سفر کرده بود، صورت گرفت اما سخنگوی دولت هنیه یک روز پس از این حمله در مقابل ساختمان تخریب شده، کنفرانس خبری برگزار و طی آن اعلام کرد که دولت از میان همین ویرانه‌ها فعالیت خود را ادامه می‌دهد و هرگز ملت فلسطین را تنها نخواهد گذاشت.

رژیم صهیونیستی در حملات خود همچنین به مساجد و اماکن عبادی فلسطینیان نیز رحم نکرده و 25 مسجد و نیز قبرستان‌های زیادی را تخریب کرد و در همین راستا «اسماعیل رضوان» وزیر اوقاف دولت منتخب فلسطین طی سخنانی در یک کنفرانس خبری که در مقابل مسجد تخریب شده «العباس» در غزه برگزار شد، گفت که بیش از 25 مسجد در نوار غزه در حملات صهیونیست‌ها به طور جزئی و یا کلی تخریب شده‌اند که از جمله آن مسجد العباس، عبدالرحمن، الامین محمد، المحطه، مصعب بن عمیر، ابن عثمان، شهداء الشاطئ، علیین، مسجد قلیبو و مصلای التوحید و نیز مدرسه اوقاف شرعی در خان یونس است.

پاسخ کوبنده مقاومت و غافلگیری دشمن صهیونیستی

در مقابل همه این تجاوزات صهیونیست‌ها، گروه‌های مقاومت فلسطین نیز به مقابله پرداخته و در راستای دفاع از ملت فلسطین پاسخ دندان‌شکن و کوبنده‌ای به صهیونیست‌ها دادند که سران این رژیم را غافلگیر کرد. بر خلاف جنگ‌های قبلی جنگ 8 روزه با وجود مدت زمان اندک آن خسارت‌های قابل توجهی به دشمن وارد کرد و برای نخستین بار گروه‌های مقاومت شهرهای تل‌آویو و بیت المقدس را هدف شلیک موشک‌های فجر 5 قرار دادند که وحشت زیادی در میان صهیونیست‌ها ایجاد و زندگی طبیعی در این شهرها را مختل کرد. مقاومت همچنین موفق شد یک بالگرد نظامی و 2 هواپیمایی رژیم صهیونیستی را در آسمان غزه با موشک‌های ضد هوایی و نیز دو ناوچه این رژیم را در آبهای غزه هدف قرار دهد که خود همین موفقیت‌ها باعث شد مقاومت در عرصه جنگ روانی نیز علیه دشمن پیروز شود. شلیک بیش از 1500 موشک و خمپاره به سمت شهرها و شهرک‌های صهیونیستی باعث شد که 5 میلیون صهیونیست‌ به پناهگاه‌ها پناه ببرند و بنا به اذعان رسانه‌های صهیونیست «بئرالسبع» به شهر اشباح تبدیل شده بود. 3 نظامی صهیونیست نیز در حملات مقاومت فلسطین کشته شدند. انفجار اتوبوس در قلب تل‌آویو نیز که به زخمی شدن 27 نفر دیگر منجر شد، وحشت صهیونیست‌ها را بیشتر کرد. گردانهای شهید «جهاد جبریل» شاخه نظامی جبهه مردمی – فرماندهی کل از نیروهای مقاومت فلسطین، مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفت و طی  بیانیه‌ای اعلام کرد: فدائیان ما در قلب فلسطین یک پیام را به سران صهیونیستی دادند و اعلام کردند که جنایات آنها در فلسطین بی‌پاسخ نمی‌ماند. در ادامه این بیانیه آمده بود: رزمندگان ما قادرند در هر زمان و مکان مناسبی، بذر ترس و هراس را در میان صهیونیست‌ها بکارند. پاسخ‌های کوبنده مقاومت باعث شد که رژیم صهیونیستی برای برقراری دستپاچه شده و به شروط مقاومت تن در دهد.

اسرائیل بئرسبع

در همین راستا «شائول موفاز» معاون نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رهبر جناح مخالف در این رژیم اذعان کرد که «حماس در این دور پیروز شد و اسرائیل بزرگترین شکست را خورده است».

خسارت‌های اقتصادی رژیم صهیونیستی

روزنامه صهیونیستی«یسرائیل هیوم» دیروز فاش کرد که طی یک هفته گذشته از آغاز تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه، یک میلیارد و 200 هزار دلار به اقتصاد این رژیم خسارت وارد آمده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین اعلام کردند که 6 هزار گردشگر، سفر خود به سرزمین‌های اشغالی را به دلیل جنگ غزه لغو کردند.

وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به لغو شمار زیادی از بلیط‌های رزرو شده از کاهش مدت حضور گردشگران در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

سخنگوی گروه «فتال» که صاحب بزرگترین هتل‌های زنجیره‌ای در اراضی اشغالی است، اعلام کرد که بسیاری از بلیط‌های رزرو شده در این هتل لغو شده است و احتمالا طی چند روز آینده لغو بلیط‌ها ادامه داشته و افزایش یابد.

همچنین رادیو رژیم صهیونیستی دیروز اعلام کرد که چهار کشتی گردشگری که حامل 6000 گردشگر خارجی بوده از توقف در اراضی اشغالی به دلیل فقدان امنیت ممانعت کرده و برخی شرکت‌ها هواپیمایی خارجی نیز تصمیم گرفته‌اند که محدودیت‌هایی را در پرواز‌های خود به اسرائیل اعمال کنند. منابع صهیونیستی همچنین اعلام کردند که فرودگاه بین‌المللی بن گوریون در تل‌آویو نیز خسارت‌های زیادی را متحمل شده تا جایی که بسیاری از هواپیماها در سفر خود مسیرشان را به سمت شمال و شرق تغییر می‌دهند که این امر باعث افزایش هزینه‌های پرواز می‌شود.

برقراری آتش‌بس در نوار غزه

سرانجام پس از هشت روز تهاجم رژیم صهیونیستی و مذاکرات انجام شده در قاهره، تل‌آویو به شروط مقاومت تن داد و از دیشب آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی وارد مرحله اجرایی شد. متن بندهای توافقنامه آتش‌بس بین گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی که با میانجیگری مصر به امضای دو طرف رسید، به قرار زیر است، این متن از سوی دفتر ریاست جمهوری مصر در بین رسانه‌ها توزیع شده است.

- اسرائیل تمام اقدامات خصمانه علیه نوار غزه را از زمین و هوا متوقف می‌کند.

- گروه های فلسطینی تمامی اقدامات خصمانه از سوی نوار غزه علیه اسرائیل بویژه پرتاب موشک و حمله از طریق مرزها را متوقف می کند.

- بازگشایی گذرگاه‌ها و تسهیل در حرکت افراد و کالاها و عدم محدود کردن شهروندان و ساکنان غزه.

اجرای این بندها بعد از 24 ساعت صورت می‌گیرد.

مسایل دیگر نیز در صورت درخواست مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ابزار اجرایی این توافقنامه نیز بر اساس این توافق از طریق ضمانت گرفتن مصر از دو طرف درگیر خواهد بود.

دو طرف همچنین متعهد شدند که از هر اقدامی که به منزله خروج از این تفاهم باشد، دوری کنند و هر ملاحظه‌ای که نسبت به این توافق داشته باشند، از طریق مصر آن را بررسی کنند.

 

*********************************************************************

 کودکان غزه در صدر اهداف صهیونیست‌ها/ شهادت 43 کودک و زخمی شدن 432 نفر دیگر

 

http://mehrkhane.com/files/fa/news/1391/8/27/2261_180.jpg

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/08/28/13910828000637_PhotoA.jpghttp://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/08/28/13910828000637_PhotoA.jpg

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/08/29/13910829000578_PhotoA.jpghttp://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/08/29/13910829000578_PhotoA.jpg

http://mehrkhane.com/files/fa/news/1391/8/27/2261_180.jpg

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/08/28/13910828000630_PhotoA.jpghttp://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/08/28/13910828000630_PhotoA.jpg

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/08/28/13910828000151_PhotoA.jpghttp://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/08/28/13910828000151_PhotoA.jpg

http://www.shenidi.com/imagefile/afkarnews/nf00167327-1.jpg

خبرگزاری فارس: رژیم صهیونیستی طی تجاوز 8 روزه خود علیه نوار غزه 43 کودک را شهید و 432 نفر دیگر را زخمی کرد و به نظر می‌رسد کودکان غزه در صدر اهداف صهیونیست‌ها قرار داشته‌اند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، منابع پزشکی غزه اعلام کردند که تعداد کودکان شهید غزه طی 8 روز گذشته از تجاوزات رژیم صهیونیستی به 43 نفر رسید که 27 درصد مجموع شهدای غزه را تشکیل می‌دهد.

بر اساس این گزارش تعداد کودکان مجروح نیز به بیش از 432 نفر رسید که 35 درصد مجموع زخمی‌های تجاوز صهیونیست‌ها است.

بنابر این گزارش تنها دیروز 5 کودک در بمباران نقاط مختلف نوار غزه به شهادت رسیدند که اسامی آنها عبارتند از: «نادر یوسف ابومغاصیب»(14 ساله) در دیرالبلح، «ریهام النباهین»(4 ساله) در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، «عبدالرحمن انعیم»(2 ساله) در بمباران برج نعمه در خیابان الوحده واقع در مرکز غزه، «محمود عطیه ابوخوصه»(13 ساله) در بمباران خیابان النفق در شمال غزه؛ «احمد عوض ابوعلیان(15 ساله) از شهرک بنی سهیلا که 3 روز پیش در بمباران شهرک بنی سهیلا در شرق خان یونس مجروح شده بود.

نام برخی دیگر از کودکان شهید غزه نیز عبارتند از: رزان عرفات (4 ساله)، عمر المشهراوی (11 ماهه)، ولید العبد الله (2 ساله)، حنین طافش (11 ماهه)، عدی ناصر  (16 ماهه)، فارس البسیونی (11ماهه)، ومحمد سعد الله (4 ساله)، جمانة سلامة  ابو اسعیفان (یکسال)، تامر سلامة أبو اسعیفان (3 ساله)، إیاد أبو خوصة (18ماهه)، تسنیم النحال (13 ساله)، جمال الدلو (7 ساله)، رنین الدلو (5 ساله)، یوسف الدلو (10 ساله)، إبراهیم الدلو (یکسال)، محمد فؤاد حجازی (دو سال)، صهیب فؤاد حجازی (4 سال)، حسین جلال النصر (6 سال)، یوسف أبو خوصة (2 سال)، محمد الحداد (13 ساله)، عمر الأسطل (14 ساله)، محمد أبو زرور (4 ساله)، راما الشندی (یکسال)، حمید أبو دقة (13 ساله)، ولید محمود العبادلة (2 سال).

 ********************************************************************

 فرمانده کل سپاه: فناوري «فجر ۵» از ايران به غزه منتقل شده و به سرعت در حال توليد است

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت که موشک هاي «فجر 5» از ايران به غزه نرفته ولي «فناوري» آن منتقل شده است. در همين حال سردار جزايري معاون فرهنگي و تبليغات ستاد کل نيروهاي مسلح تصريح کرد: هنوز بسياري از توانمندي هاي مقاومت به صحنه جنگ با اسرائيل وارد نشده است.به گزارش ايسنا، سردار سرلشکر محمدعلي جعفري در حاشيه نمايشگاه دستاوردها و عملکرد سه ساله بسيج که در سازمان بسيج مستضعفين برگزار شده بود، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشي مبني بر اينکه "آيا موشک هاي شليک شده توسط حماس متعلق به ايران است؟"، افزود: ما به همه مسلمانان براي ايستادگي در مقابل استکبار کمک تکنولوژيک و فناوري مي کنيم و تجربيات خود را براي دفاع از مردمانشان به آنان منتقل مي کنيم.وي افزود: غزه هم اکنون در محاصره است، بنابراين نمي توانيم به آنها کمک کنيم و موشک هاي فجر 5 نه اينکه از ايران رفته باشد، بلکه فناوري آن منتقل شده و هم اکنون به سرعت در حال توليد است.فرمانده کل سپاه در پاسخ به پرسش ديگري درباره اينکه مقامات رژيم صهيونيستي اعلام کرده اند که ايران مخالف آتش بس در غزه است، گفت: اين سخن اشتباه است و ما خواهان برقراري آتش بس هستيم اما به نفع مردم غزه.جعفري تصريح کرد: هر شهيدي که بر غزه به زمين مي افتد، دل ما آتش مي گيرد و ما با آنان احساس همدردي مي کنيم. ما با آتش بس موافقيم اما آتش بسي همراه با اقتدار و به نفع مردم غزه. مردم غزه دريافتند که تنها راه نجات در مقابل روحيه ددمنشانه رژيم صهيونيستي ايستادگي و مقاومت است و کوچک ترين سازشي به ضرر آنها خواهد بود.

 


سردار جزايري: هنوز بسياري از توانمندي هاي مقاومت به صحنه جنگ با اسرائيل وارد نشده  است

در همين حال معاون ستادکل نيروهاي مسلح گفت: هيچ گنبد فولادي در برابر موشک هاي مقاومت تاب نخواهد داشت و هنوز بسياري از توانمندي هاي تجهيزاتي مقاومت به صحنه جنگ وارد نشده اند.به گزارش ايسنا، سردار سيدمسعود جزايري در جمع تعدادي از بسيجيان و کارکنان وابسته به وزارت نفت با بيان شکست ها و ناکامي هاي آمريکا و صهيونيسم در برابر انقلاب اسلامي، اظهار کرد: شکست تاريخي رژيم صهيونيستي در جنگ اخير چهارمين پيروزي جبهه مقاومت را پس از جنگ 33 روزه و 22 روزه و جنگ سوريه رقم زده است.رئيس ستاد تبليغات دفاعي کشور افزود: اهميت پيروزي غزه در جنگ امروز به حدي است که براي هميشه هيمنه پوشالي اسرائيل غاصب شکسته شد و از اين به بعد هرگونه تهديد نظامي صهيونيست ها جز مضحکه جهاني چيزي در پي نخواهد داشت. از جمله پيامدهاي اين جنگ آن است که اشغالگران دانستند جايي در اين سرزمين ندارند و بايد فلسطين را به فلسطيني ها بسپارند.سخنگوي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران همچنين افزود: هيچ گنبد فولادي در برابر موشک هاي مقاومت تاب مقاومت نخواهد داشت و هنوز بسياري از توانمندي هاي تجهيزاتي مقاومت به صحنه جنگ وارد نشده اند و چنانچه جنگ ادامه يابد جمعيت زيادي از صهيونيست ها فرارهاي دسته جمعي از سرزمين هاي اشغالي را آغاز خواهند کرد.

 *********************************************************************

بلایی که موشک های فجر بر سر رژیم صهیونیستی آورد

موشک های حماس کل معادلات پنجاه سال اخیر را دگرگون کرده است

http://www.shafaqna.com/persian/media/k2/items/cache/ec17bf6ceb43a4ec38a60696865fd14d_XL.jpg

http://tolonews.com/TOLOnews_photo/world/fajr-missiles.jpg

 

 

آی پرس: عبد الباری عطوان سردبیر روزنامه ' القدس العربی' در شماره امروز مقاله خود را به موضوع اصابت موشک های ایرانی فجر توسط حماس به تل آویو اختصاص داده است.

به گزارش آی پرس این روزنامه نگار معروف عربی چنین می نویسد: اصابت موشک های ایرانی فجر به تل آویو، پایتخت رژیم صهیونیستی تمامی معادلات 50 سال اخیر را دگرگون ساخت.

شهری که از ابتدای تأسیس این رژیم منحوس حتی یک تیر هم به سویش پرتاب نشده بود و اکنون در کمال بهت سران رژیم صهیونیستی، آنان باید در پناهگاههای خود مخفی شوند.

 http://www.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/27/533039_852.jpg

وی موشک باران تل اویو را برگشت قصه به سود مقاومت نه در فلسطین و بلکه در کل منطقه دانسته و چنین می گوید که از امروز به بعد دیگر چون سابق نیست که فلسطینی صرفا شاهد به شهادت رسیدن فرزندان و کودکان خود باشند و معادله من بعد از این تغییر پیدا کرده است.

 

سردبیر روزنامه القدس العربی موشک های فجر را موشک " ایمان" خوانده و اصابت موشک های حماس به قلب رژیم صهیونیستی را با وجود حصارهای امنیتی شدید و دیوارهای دفاعی را با انهدام تانک های "مرکاوا" در جنگ حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی مقایسه می کند و در ادامه چنین عنوان می کند که مهم نیست این موشک ها را چه کسی به حماس داده و یا اینکه چه کسی این موشک ها را به سوی تل آویو پرتاب کرده است؛ بلکه باید بگوییم این محور مقاومت در منطقه بود که به این پیروزی دست یافته است و باید به حساب کل مقاومت گذاشته شود.

 http://ipress.ir/Images/News/Larg_Pic/26-8-1391/IMAGE634886995413711074.jpg

عطوان در ادامه با زاویه ای دیگر به این موضوع می نگرد و می نویسد که اسرائیل با کمک آمریکا و اروپا بیش از 40 سال در امنیت و آرامش به حیات خود ادامه داده است، چرا که آمریکا توانسته بود تمامی سران عرب را متقاعد کند تا با این رژیم کاری نداشته باشند.

 

اما بیداری اسلامی در منطقه باعث شده است تا کشوری چون مصر دیگر نه اینکه نزدیک ترین کشور به رژیم صهیونیستی باشد بلکه اولین کشورعربی باشد که به طور رسمی این تجاوز را محکوم می کند.

 

وی اما در ادامه کشورهای عربی خلیج فارس را محکوم به پذیرفتن دوباره ذلت و خواری و سکوت پیشه کردن در قبال این تجاوز کرد و نوشت: کشورهای عربی حتی ذره ای هم به فکر ارسال سلاح به غزه نخواهند شد چرا که این موشک ها اسرائیلی را هدف قرار می دهد نه عرب ها و مسلمانان را!

 

وی حکام عرب را به سازش و نشستن بر سر میز مذاکره کرد، به طوری که بعد از بلند شدن از میز مذاکره ما شاهد بیشتر شدن جنایات این رژیم هستیم.

فرو پاشیدن رویای گنبد آهنین

http://www.irdiplomacy.ir/images/page/Full/1909300_Page__2.jpg

 

عبد الباری عطوان یکی دیگر از دستاوردهای این حمله موشکی به تل‌ آویو را از بین رفتن تمامی تبلیغات رژیم صهیونیستی در مورد کارایی گنبد آهنین دانست و ادامه داد که این رژیم در مورد این سیستم دفاعی که در سرتاسر سرزمین اشغالی گسترده است تبلیغات بسیاری را تدارک دیده بود و سعی داشت با بازاریابی نمونه ی این سیستم ها را به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بفروشد، اما عبور موشک های فجر از این سیستم دفاعی تمامی افتخارات اسرائیلی ها بابت کارایی این سیستم به باد داد.

 

سردبیر روزنامه القدس العربی در انتها چنین اشاره می کند که کل منطقه عربی دستخو تغییرات تاریخی است و اولین دستاورد این حمله موشکی حماس، افول تمامی ابهت رژیم صهیونیستی و ترس ملت عرب از این رژیم است.

 

موشک های فجر با اصابت خود به تل آویو، ابهت اسرائیل و خیانت سران عرب و ترس ملت عرب را از بین برد و امیدی تازه در رگ مجاهدین مقاومت در منطقه جاری ساخت.

 http://tolonews.com/TOLOnews_photo/world/fajr-missiles.jpg

 ***********************************************************************

شادی پیروزی در غزه پس از جنگ 8 روزه (گزارش تصویری)

 

http://www.yjc.ir/files/fa/news/1391/9/2/556565_510.jpg

در حملات هشت روزه اسرائیل علیه منطقه غزه 152 نفر کشته شدند که بخش زیادی از آنها غیرنظامیان و کودکان بودند. در این مدت برای نخستین مرتبه پس از 20 سال شهر تل آویو پایتخت اسرائیل به وسیله موشک های گروه های مقاومت فلسطینی در غزه، مورد هدف قرار گرفت.

شماری از مردم منطقه غزه شب گذشته (چهارشنبه) پس از اعلام آتش بس با اسرائیل، به خیابان ها آمدند و ضمن گرامی داشتن یاد کشته شدگان حملات نظامی اسرائیل برای پیروزی کسب شده به شادمانی پرداختند.

در حملات هشت روزه اسرائیل علیه منطقه غزه 152 نفر کشته شدند که بخش زیادی از آنها غیرنظامیان و کودکان بودند. در این مدت برای نخستین مرتبه پس از 20 سال شهر تل آویو پایتخت اسرائیل به وسیله موشک های گروه های مقاومت فلسطینی در غزه، مورد هدف قرار گرفت.

آتش بس میان گروه های فلسطینی در غزه و اسرائیل با میانجیگری مصر و تایید آمریکا، از ساعت 10 و نیم شب گذشته به وقت تهران ، اجرایی شد و دو طرف با پایبندی به آن، عملا به درگیری های 8 روزه پایان دادند.

براساس بخشی از متن این توافق، اسرائیل متعهد شد به قتل سران گروه های فلسطینی پایان دهد و گذرگاه های منطقه غزه را باز نگه دارد و فعالیت عادی عبور و مرور افراد و انتقال کالا در آنها به صورت عادی بازگردد.






 

http://www.yjc.ir/files/fa/news/1391/9/2/556565_510.jpg














******************************************************************

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi

نظرات شما عزیزان:


نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 2 آذر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com