سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 344
بازدید کل : 132012
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 109300:این تروریست های فعال و اصلی را بشناسید ... + چند خبر مهم دیگر

عنوان 109300:این تروریست های فعال و اصلی را بشناسید ... + دیپلماسی گروهک تروریستی الاحوازی ... + قربانیان مظلوم حوادث تروریستی استان خوزستان به دست گروهک الاحوازی + نشست مشترک حرکه النضال العربی و جبهه العربیه + وزارت اطلاعات جزییاتی از دستگیری عوامل گروهک وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه را که تا کنون مبادرت به 9 فقره بمب‌گذاری در تاسیسات انرژی استان خوزستان کرده اند، اعلام کرد+  وزارت اطلاعات جزییات دستگیری گروه تروریستی تجزیه طلب در خوزستان را اعلام کرد+دستگیری عوامل تروریستی در خوزستان + بازخوانی پرونده بمب گذاری بانک سامان اهواز باند سارقین حرفه ای خودرو در آبادان متلاشی شد + تهدیدهای امنیتی ما را از برگزاری مراسم عاشورای حسینی باز نمی‌دارد

  

 

این تروریست های فعال و اصلی را بشناسید ...

ه زودی جنایت ها ، وابستگی ها و نوع دخالت آنها در عملیات های تروریستی بر علیه مردم خوزستان را شرح خواهم داد .

 

 

 

 

 

********************************************************************

دیپلماسی گروهک تروریستی الاحوازی ...

**********************************************************************

قربانیان مظلوم حوادث تروریستی استان خوزستان به دست گروهک الاحوازی

 



مرتضی اورک - بمب گذاری در ساختمان بربرنامه و بودجه درسال 84



شحیطاط - بمب گذاری برنامه وبودجه در سال 1384


دو تن از قربانیان زیاده خواهی های گروهک حرکه النضال به مدیریت حبیب نبگان

**********************************************************************

نشست مشترک حرکه النضال العربی و جبهه العربیه

نشست مشترک تروریست های خارج نشین ، فیصل عبدالکریم طرفی مسئول  جبهه العربیه لتحریر الاحواز و مسئولین حزب حرکه الضنال العربی شامل حبیب نبگان مسئول گروه ، حبیب فرج الله چعب ،  احمد نیسی ، ناصر نبگان برگزار گردیده است .

در این نشست راه های انجام برخی اقدامات تروریستی در اهواز ( خوزستان ) بررسی شد . دو گروه نیز در این نشست ضمن حمایت از حزم و وحدت گروه های اهوازی تلاش می نمایند تا از تجربیات همدیگر استفاده و از همدیگر پشتیبانی  نمایند . در این جلسه این افراد ضمن بررسی راهکارهای اقدامات ایذائی را بررسی کرده و تصمیم به ایجاد حلقه های بمب گذاری و ترور افراد در استان خوزستان را گرفته اند .

فیصل عبدالکریم بعد از جنگ آمریکا در عراق در سال 2003 از ترس جان خود به اروپا گریخت و چند تن دیگر از برادران فصیل نیز در اروپا اقامت دارند .

 حبیب نبگان تروریست مشهور و دارای حکم قرمز تعقیب پلیس بین الملل (اینترپل) عضو شورای مرکزی حزب وفاق در اهواز بوده است . این حزب در گذشته و با فضای باز سیاسی قائل شده توسط نظام جمهوری اسلامی ایران برای جذب حداکثری و ایجاد فضای پویایی قومیت ها توانست تا حدود زیادی در خوزستان ایران فعالیت نماید و چند نماینده به مجلس فرستاد و برای یک دوره شورای شهر اهواز را بدست گرفت اما متاسفانه به علت نیت های خبیثانه پشت پرده برای بهره برداری های از قبل برنامه ریزی شده جهت اجرای نیات در نظر گرفته شده توسط سرویس های اطلاعاتی سیا و MI6 ، این حرکت متوقف گردید. حبیب نبگان همزمان مسئولیت گروهک تروریستی مخفی را بنام حرکه النضال به عهده داشت و در سال 2005 چندین بمب گذاری در اهواز را رهبری کرد که طی آن تعداد زیادی غیر نظامی کشته یا مجروح ( بیش از 30 تن کشته و بیش از 300 نفر مجروح) شد . وی بعد از بمب گذاری های اهواز در سال 2005 مدتی در امارات و مدتی به صورت مخفیانه در سوریه زندگی کرد و توانست پناهندگی کشور متخاصم دانمارک را بگیرد و خانواده وی بعد از چند بار دستگیری توسط دولت ایران به دلایل اخلال های امنیتی و ایجاد تنش های قومیتی ، خود را به وی رساندند . همسر حبیب حدود 3 سال توسط دولت ایران به جرم خروج غیرقانونی از کشور و با حکم دادگاه صالحه در بازداشت به سر برد .

************************************************************************

وزارت اطلاعات جزییاتی از دستگیری عوامل گروهک وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه را که تا کنون مبادرت به 9 فقره بمب‌گذاری در تاسیسات انرژی استان خوزستان کرده اند، اعلام کرد.

 

به گزارش کلمه به نقل از مهر، در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: پیرو اطلاعیه مورخ 91.8.26 این وزارتخانه در مورد شناسایی و بازداشت تعدادی از تروریست‌های وابسته به بیگانه، برخی سوابق و اطلاعات جدید بدست آمده از عناصر دستگیر شده را به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند:

دستگیرشدگان، عضو یک گروهک تروریستی تجزیه‌طلب هستند که در سال 1384 با حمایت مالی یکی از کشورهای مرتجع حوزه خلیج فارس (به نیابت از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی) در استان خوزستان راه‌اندازی شده و در همان سال 13 فقره بمب‌گذاری در آن استان، از جمله بمب‌گذاری مقابل بیمارستان رازی اهواز، ساختمان برنامه و بودجه، سازمان مسکن و شهرسازی، خیابان سلمان فارسی در مرکز شهر، بانک سامان اهواز، اداره کل منابع طبیعی، فرمانداری آبادان و دزفول و چندین چاه و خط لوله نفت و گاز در استان خوزستان را انجام می‌دهد که منجر به شهادت 29 نفر و مجروحیت 350 تن از شهروندان مظلوم و بی‌گناه خوزستان، به‌ویژه هموطنان غیور عرب زبان می‌گردد.

این گروهک همچنین قصد بمب‌گذاری در برخی دیگر از مراکز حساس کشور را داشته که تعدادی از تروریست‌ها در اسفند ماه همان سال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی گشته و تعدادی دیگر به خارج از کشور متواری شدند.

پس از آن، سرکرده این گروهک در یکی از کشورهای مرتجع حاشیه خلیج‌فارس اقامت گزید و از همانجا به هدایت عملیات بمبگذاری و اقدامات تروریستی پرداخت. این تروریست جنایت‌پیشه، در اواخر سال 84 از طریق عوامل سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به اروپا منتقل و به فعالیت‌های به اصطلاح حقوق بشری و همکاری با سازمان‌ها و مجامع غربی مدعی حقوق بشر مبادرت ورزیده (؟!) و همزمان، اقدامات تروریستی علیه شهروندان استان خوزستان را فرماندهی می‌کرد! از طرف دیگر، تعدادی از اعضای گروهک با اینکه حکم تعقیب از طرف پلیس بین‌الملل (اینترپل) را دارا بودند، با این حال سفرهای متعددی به برخی کشورهای اروپایی و دو کشور مرتجع منطقه به عمل می‌آوردند و مساعدت‌های مالی و تسلیحاتی آنها را دریافت می‌نمودند.

از سال گذشته و همزمان با تشدید فاز جدید تحریم‌ها از سوی اردوگاه استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران این گروهک بنا به دستور تحریم‌کنندگان و در اقدامی مکمل، حمله به اموال عمومی و زیرساخت‌های اقتصادی کشور و بمب‌گذاری در خطوط انتقال گاز و نفت استان خوزستان را در دستور کار خویش قرار داد و از آن زمان تا کنون مبادرت به 9 فقره بمب‌گذاری در تاسیسات انرژی استان نمود که از جمله می‌توان به موارد ذیل اشاره داشت:

- بمب‌ گذاری لوله نفت شاوور در حوالی شهرستان شوش در تاریخ90.5.14

- بمب‌گذاری لوله نفت عبوری از مجاورت شهر شاوور در حوالی شهرستان شوش در تاریخ 91.2.24

- بمب‌گذاری خط لوله گاز در حدفاصل شوش و دزفول در تاریخ 91.4.14

- بمب‌گذاری خط لوله گاز اهواز به شمال خوزستان در تاریخ 91.5.25

- بمب‌گذاری لوله گاز مسیر هفت تپه- شوش در تاریخ91.8.2
و ...

از جمله موضوعات بسیار جالب توجه آن‌که عناصر مرکزیت این گروهک تروریستی که در یکی از کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر و منادی مبارزه با تروریسم مستقر می‌باشند، پس از هر عملیات تروریستی، ضمن پذیرش رسمی مسئولیت آن اقدامات، در عین حال با کمال وقاحت و بی‌شرمی با تعدادی از دولتمردان غربی و گزارشگران ویژه سازمان ملل (در امور ایران) ملاقات نموده و یا با حضور و سخنرانی در برخی پارلمان‌های اروپایی، و در مصاحبه با رسانه‌های بیگانه، به‌ویژه شبکه سلطنتی انگلیس، موسوم به بی‌بی‌سی، خود را به عنوان مدافعان قانون و جامعه مدنی و حقوق بشر در ایران معرفی کرده‌اند(؟!).
از عناصر دستگیر شده تا کنون 7 بمب آماده انفجار کشف شده که بنا به اعتراف متهمین، قصد داشتند در اماکن عمومی و مذهبی منفجر نمایند.

 

*********************************************************************

وزارت اطلاعات جزییات دستگیری گروه تروریستی تجزیه طلب در خوزستان را اعلام کرد

وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای با تشریح جزییات دستگیری عوامل گروهک وابسته به سرویس های اطلاعاتی بیگانه، اعلام کرد: دستگیرشدگان، عضو یک گروهک تروریستی تجزیه طلب هستند که از 7 سال پیش با حمایت مالی یک کشور حوزه خلیج فارس در استان خوزستان راه اندازی شده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت اطلاعات، این گروهک تجزیه طلب از سال 1384 با حمایت مالی یکی از کشورهای مرتجع حوزه خلیج فارس (به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی) در استان خوزستان راه اندازی و در همان سال 13 فقره بمب گذاری در آن استان انجام دادند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بمب گذاری های انجام شده از سوی این گروهک تروریستی تجزیه طلب در مقابل بیمارستان رازی اهواز، ساختمان برنامه و بودجه، سازمان مسکن و شهرسازی، خیابان سلمان فارسی در مرکز شهر، بانک سامان اهواز، اداره کل منابع طبیعی، فرمانداری آبادان و دزفول و چندین چاه و خط لوله نفت و گاز در استان خوزستان بوده است.

براساس این اطلاعیه، اقدامات تروریستی انجام شده در این مراکز موجب شهادت 29 تن و مجروح شدن 350 تن دیگر از شهروندان بی گناه استان خوزستان بوی‍ژه هموطنان غیور عرب زبان شده است.

وزارت اطلاعات در این اطلاعیه خاطرنشان کرده است که گروهک تروریستی یاد شده همچنین قصد بمب گذاری در برخی مراکز حساس کشور را داشت که تعدادی از آنها در اسفند ماه سال گذشته توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. ضمن آن که برخی از آنها نیز به خارج از کشور متواری شدند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با فرار برخی از این عوامل گروهک تروریستی، سرکرده آن در یکی از کشورهای مرتجع حاشیه خلیج فارس اقامت و از آنجا به هدایت عملیات بمب گذاری و اقدامات تروریستی پرداخت.

در این اطلاعیه اعلام شده است که تروریست جنایت پیشه، در اواخر سال 1384 از طریق عوامل سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به اروپا منتقل و به فعالیت های به اصطلاح حقوق بشری و همکاری با سازمان ها و مجامع غربی مدعی حقوق بشر مبادرت می ورزد و همزمان اقدامات تروریستی علیه شهروندان استان خوزستان را فرماندهی می کرد.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات به این نکته اشاره شده است که تعدادی از اعضای این گروهک تروریستی با این که حکم تعقیب از طرف پلیس بین الملل (اینترپل) را داشتند اما با انجام سفرهای بسیار به برخی کشورهای اروپایی و دو کشور مرتجع منطقه، کمک های مالی و تسلیحاتی آنها را دریافت می کردند.

این گروهک تروریستی همچنین از سال گذشته و همزمان با تشدید فاز جدید تحریم ها از سوی اردوگاه استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران، به دستور تحریم کنندگان و در اقدامی مکمل، حمله به اموال عمومی و زیرساخت های اقتصادی کشور و بمب گذاری در خطوط انتقال گاز و نفت استان خوزستان را در دستور کار خود قرار دادند.

براساس این اطلاعیه، گروهک یاد شده از آن زمان تاکنون مبادرت به 9 فقره بمب گذاری در تاسیسات انرژی استان خوزستان کرده اند که از جمله آنها می توان به بمب گذاری لوله نفت شاوور در حوالی شهرستان شوش در 14 مرداد ماه سال گذشته(1390)، بمب گذاری لوله نفت عبوری از مجاورت شهر شاوور در حوالی شهرستان شوش در 24 اردیبهشت ماه امسال، بمب گذاری خط لوله گاز در حد فاصل شوش و دزفول در 14 تیرماه امسال، بمب گذاری خط لوله گاز اهواز به شمال خوزستان در 25 مردادماه سال جاری، بمب گذاری لوله گاز مسیر هفت تپه- شوش در دوم آبان ماه امسال، اشاره کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از جمله موضوعات بسیار جالب توجه آن که عناصر مرکزیت این گروهک تروریستی که در یکی از کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر و منادی مبارزه با تروریسم مستقر است، پس از هر عملیات تروریستی با پذیرش رسمی مسوولیت آن، در عین حال با کمال وقاحت و بی شرمی با تعدادی از دولتمردان غربی و گزارشگران ویژه سارمان ملل (در امور ایران) ملاقات و یا با حضور و سخنرانی در برخی پارلمانی های اروپایی و در مصاحبه با رسانه های بیگانه، به ویژه شبکه سلطنتی انگلیس موسوم به بی بی سی خود را به عنوان مدافعان قانون و جامعه مدنی و حقوق بشر در ایران معرفی کرده اند؟!

وزارت اطلاعات در ادامه خاطرنشان کرده است که از عناصر دستگیر شده تاکنون هفت بمب آماده انفجار کشف شده که بنا به اعتراف متهمان، آنها قصد داشتند این بمب ها را در اماکن عمومی و مذهبی منفجر کنند.

وزارت اطلاعات اعلام کرده که اطلاعات تکمیلی در این رابطه متعاقبا به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.

 

*********************************************************************

دستگیری عوامل تروریستی در خوزستان

ناصر تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه در استان خوزستان به همت وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

به گزارش سایت خبری تابناک روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: با الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، در چند روز گذشته تعدادی از عناصر تروریست وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه که با انجام چندین مورد بمب‌گذاری در شبکه‌های انرژی استان خوزستان در صدد اخلال در امنیت استان و ایجاد ناامنی در زندگی شهروندان خوزستان بودند به همراه مقدار قابل توجهی مواد منفجره و اقلام ارسال شده از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس شناسایی و بازداشت شدند.

بر اساس این اطلاعیه؛ این عناصر با هدایت سرویس‌های جاسوسی غربی _ صهیونیستی در صدد اقدامات خرابکارانه دیگری بودند که به لطف الهی کشف و خنثی شد.

در این عملیات تعداد هفت بمب آماده انفجار و وسایل ارتباطی و مخابراتی کشف و ضبط شده است.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: اطلاعات تکمیلی مربوط به این تیم تروریستی متعاقبا به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.

اهواز الاهوازیون : استان خوزستان یکی از استان هایی است که سرویس های جاسوسی نظیر موساد ، سیا و MI6 اقدامات بسیاری را برای نا امن جلوه دادن و تامین امکانات ویژه مزدوران و خرابکاران در این استان را سرپرستی می نمایند . سلسله اقدامات و حمایت های مالی و تجهیزاتی بارها توسط این سرویس های جاسوسی به اثبات رسیده است . قابل توجه است که سرویس های یاد شده به همراه گروهک تروریستی دست پرورده همین سرویس ها بنام مجموعه الاحوازی که شامل ( حرکه النضال ، جبهه العربیه لتحریر الاحواز ) می گردد ، تا کنون 30 تن را شهید و بیش از 290 نفر از هموطنان خوزستانی را مجروح نموده اند . همچنین تا کنون سلسله اقدامات تروریستی خود را بر علیه اماکن عمومی ، زیرساخت ها ، لوله های نفت ، خودروهای شهروندان و خودروهای پلیس هدفمند نموده اند که متاسفانه بعضا باعث ایجاد خسارت های جانی و مالی گردیده است و خوشبختانه بسیاری از این اقدامات برنامه ریزی شده توسط خارجیان توسط نیروهای اطلاعاتی ، امنیتی و انتظامی کشف و خنثی گردیده است .
انگلیس ، ، آمریکا و رژیم کثیف صهیونیستی برنامه های تروریستی و تجزیه طلبانه ی خود را حول محور استان خوزستان مدون کرده اند ولی تا کنون با رشادت ها و هوشیاری های مردم خوزستان نتوانسته اند قدم از قدم بردارند و به همین دلیل ضعف در فریب مردم ، در صدد انتقام جویی برداشته اند . در بحث های بعدی به دلایل اقدام خصمانه و نیت شوم تجزیه طلبانه آنها در خصوص استان خوزستان خواهم پرداخت .
بازهم از طرف مردم استان خوزستان از کلیه نیروهایی که امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان می آورند و در صدد کوتاه نمودن دستان دشمنان ایران اسلامی هستند تشکر و قدردانی می نمایم و امید است با توکل بر خداوند و مدد های همیشگی حضرت ولی عصر (عج) به راه خدمت رسانی به مردم و نظام موفق و موید باشند .
 
**********************************************************************
 
 

اعترافات متهمین در شبکه استانی خوزستان در سال :1385
علی‌رضا عساکره(ابوحسن)، عضو شناسایی و بمب‌گذار بانک سامان: «متولد سال 1357، ساکن ماهشهر هستم و تا دوم راهنمایی درس خواندم. به جرم بمب‌گذاری در بانک سامان دستگیر شدم.»

مطیری‌نژاد: «یکی از افراد عملیات‌کننده در بانک سامان کیان‌پارس، علی‌رضا عساکره بود که رهبر تشکیلات، حبیب نبگان با او آشنایی و جلسه داشت و بعد به ابویاسر، یکی از اعضا، او را معرفی می‌کند.»


چعب‌پور: «مشکل ما بمب‌گذاری در بانک سامان بود چون از منطقه گلستان رد می‌شد و به منطقه امانیه می‌رسید و تا گلستان چندین ایست و بازرسی داشت. گفتم ممکن است که او گیر کند، یعنی اگر در ایست و بازرسی‌ها متوقف می‌شد احتمال گیرکردن او صددرصد بود. قرار شد که ابونزار این کیف را ببرد.»

بنی‌تمیم: «سوار صندلی جلوی ماشین علی شدم و کیف بمب بانک سامان را به من دادند. قبل از آن ابوطارق به من گفت اگر دستگیرت کردند همان جا تو را می‌کشم. برای بمب‌گذاری بانک سامان، ابوطارق حمایت و مسلح بود و باید از ابوحسن حمایت می‌کرد. ابوحسن باید داخل بانک می‌رفت و بمب را کار می‌گذاشت.»

عساکره: «علی مطیری‌نژاد من را به فلکه ساعت رساند. گفت آن ماشین را می‌بینی؟ گفتم آره. گفت اینها به کیان‌پارس می‌روند. با آن‌ها برو و سر خیابان کیان‌پارس بانک را می‌بینی بعد پیاده می‌شوی و بغل کیوسک بایست و یک نفر برای تو کیف را می‌آورد. ساعت نه، نه‌ونیم بود.»

بنی‌تمیم: «به کیان‌پارس که رسیدیم، ابوطارق به راننده گفت همین جا پیاده می‌شویم. به سمت مخالف بانک سامان رفتیم. آنجا مغازه‌ای بود. من رفتم داخل مغازه و مقداری کیک خریدم. منتظر بودم که ابوطارق بیاید و کیف بمب‌گذاری را از من بگیرد. ابوطارق در حالی که با تلفن صحبت می‌کرد آمد و کیف را از من گرفت.»

ابوطارق: «ابوحسن را دیدم که خیلی نزدیک ما بود. کیف را ابونزار گرفتم و تحویل ابوحسن دادم.»

مطیری‌نژاد: «رأس ساعت نه و پنجاه دقیقه، علی‌رضا بمب را از ابوطارق گرفت که او هم در ساعت نه‌ونیم از ابونزار گرفته بود و داخل بانک رفت.»

عساکره: «سیم‌ها را وصل کردم و کیف حامل مواد منفجره بانک سامان آماده انفجار بود. یعنی آن را به کار انداختم. بعد کیف را برداشتم و به طرف بانک رفتم که آن موقع ابوطارق به طرف من آمد. به ساعت دستی‌اش اشاره کرد و برگشت. مقداری عصبانی شده بود. داخل بانک رفتم و دیدم داخل بانک، پنج، شش نفر کارمند بودند و مردم عادی دیگر. می‌دانستم که دیگر بعد از انفجار چه می‌شود! کیف را گذاشتم، یک دقیقه بلند شدم و کارتی را گرفتم و نشستم و بعد ابوطارق بلند شد و رفت. من هم بعد از یک دقیقه یا کمتر رفتم. هر دو حرکت کردیم به سمت خیابان اصلی و سوار ماشین شدیم و به طرف چهار شیر رفتیم.

مطیری‌نژاد: «در تشکیلاتی که فعالیت می‌کردم، خیلی‌خیلی سرّی بود که حدود شش سال فعالیت می‌کرد و همه فعالیت‌هایمان زیرزمینی بود. فعالیت‌هایی که انجام می‌دادیم کاملاً سری و با حفاظت کامل بود و خیلی رعایت می‌کردیم. من که در مقابل شما هستم و اخیراً گیر افتاده‌ام به اوج مسیری که طی کردم، رسیدم. من، رهبر و سرگروه بودم و همه اعضای دیگر، زیرمجموعه من بودند. می‌خواهم به کسی این راه را طی می‌کند، بگویم که این راهی که داری می‌روی، اشتباه است و راه برگشت خیلی آسان‌تر و راحت‌تر از راهی است که به اوج برسی و مثل من اینجا دستگیر شوی و خانواده‌ات را از دست بدهی.»

*********************************************************************

 باند سارقین حرفه ای خودرو در آبادان متلاشی شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبادان امروز در گفتگویی با عشق آبادانی گفت: باند سارقین حرفه ای خودرو در آبادان با تلاش های فراوان و پس از انجام مأموریت های پلیسی متلاشی شد.

سرهنگ علی رضا متین راد افزود: پس از انجام تحقیقات فراوان، بررسی های گسترده و تدابیر خاص انتظامی، تیم عملیاتی ویژه ای تشکیل شد و این تیم با استفاده از کلیه امکانات و با برنامه ریزی توانست پس از شناسایی محل اختفاء یک باند ۴ نفره که مبادرت به سرقت خودرو و موتور سیکلت می کردند دستگیر شدند.

وی ادامه داد: پس از دستگیری آنان و انجام بازجویی و تحقیقات لازم از آن ها که از شگرد های خاص پلیسی انجام پذیرفت مجرمان به ۸ فقره سرقت موتور سیکلت و ۱۲ فقره سرقت خودرو اعتراف نمودند.

فرماندهی نیروی انتظامی آبادان در پایان گفت: تلاش های مأموران به منظور کشف دیگر هم دستان و کشف اموال مسروقه همچنان ادامه دارد.

**********************************************************************

تهدیدهای امنیتی ما را از برگزاری مراسم عاشورای حسینی باز نمی‌دارد

 

سید حسن نصرالله در شب عاشورای حسینی:

تهدیدهای امنیتی ما را از برگزاری مراسم عاشورای حسینی باز نمی‌دارد

خبرگزاری فارس: دبیر‌کل حزب الله لبنان تاکید کرد آنچه که برخی رسانه ها درباره احتمال وقوع عملیات های انتحاری یا انفجاری در مراسم راهپیمایی های روز عاشورا در لبنان شایعه پراکنی کرده اند، دروغ است.

 

سخنرانی سید حسن نصرالله در شب عاشورا به گزارش خبرگزاری فارس به نقل شبکه خبری «المنار»، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی در شب عاشورای حسینی در جنوب لبنان اعلام کرد: آنچه که رسانه ها درباره بازداشت باندی مسلح که قصد انفجار در مراسم عاشورای امروز در «نبطیه» را داشته اند درست نیست.

دبیر کل حزب الله گفت: فردا در روز عاشورا به خیابان ها می آییم و ما از سرما و گرما نمی هراسیم تا پایبندی خود را به اعتقادات خود نشان دهیم و از هیچ تهدید امنیتی هراسی نداریم در سال گذشته بسیاری رسانه ها از تهدیدها درباره عملیات انتحاری در مراسم عاشورای حسینی سخن گفتند اما به شکر پروردگار هیچ حادثه ای رخ نداد و امسال نیز به امید پروردگار هیچ اتفاقی روی نخواهد داد.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: دستگاه های امنیتی رسمی تدابیر لازم را اتخاذ کرده اند و ما نیروهای حزب الله نیز همه اقدامات امنیتی را لحاظ کرده ایم و همه مردم آگاه و هوشیار هستند و جای هیچ نگرانی نیست و تهدید رسانه ها تنها برای ارعاب مردم و فتنه انگیزی است.

دبیرکل حزب الله ادامه داد: در رسانه ها آمده است که پنج نفر سوری بازداشت شده اند و اعتراف کرده اند که قصد انفجار بمبی در یکی از راهپیمایی های روز عاشورا در شهر نبطیه را داشته اند این اخبار درست نیست بله بازداشتشان درست است اما به دلیل اینکه سلاح در اختیار داشتند یا سلاح جمع می کردند و در لبنان می دانید که بسیاری از مردم سوریه سلاح می خرند تا به سوریه ارسال کنند.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: همه بازجویی ها و تحقیقات صورت گرفته است و تاکنون به این نتیجه رسیده نشده است که این بازداشتی ها قصد عملیات خرابکارانه داشته‌اند بنابراین نمی دانم چرا مردم اصرار دارند که این گونه اخبار نادرست در رسانه ها منتشر کنند بنابراین به جهانیان اعلام می کنیم نه باران و شدت سرما و نه انفجار و نه تهدید امنیتی هیچ کدام بین ما و ابا عبدالله فاصله نمی اندازد.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: ما در عاشورا به خیابان ها می آییم تا بر اهداف و اصول خود تاکید کنیم تا نشان دهیم که با فلسطین و فلسطینیان هستیم.

دبیر کل حزب الله تاکید کرد: از مهم ترین نمادهای کربلا وضوح و شفاف نگری بوده است و مقاومت نیز از آغاز موجودیت خود واضح و شفاف اعلام کرده است که «می خواهیم با خون شمشیر را شکست دهیم».

******************************************************************

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsam

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: سه شنبه 7 آذر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com