سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 373
بازدید کل : 132041
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 109600 : واکنش آمریکایی ها درخصوص کنترل هواپیمای فوق پیشرفته + چند خبر مهم دیگر

عنوان 109600 : واکنش آمریکایی ها درخصوص کنترل هواپیمای فوق پیشرفته عقاب بر فراز خلیج فارس

 

 

واکنش آمریکایی ها درخصوص کنترل هواپیمای فوق پیشرفته

 
 ابراز نگرانی مقام اطلاعاتی‌امریکا از حضور فیزیکی ایران در ایالات‌متحده

شکار پیاپی پهپادهای امریکایی توسط نیروهای نظامی ایران، شکار کنندگان این پهپادها را به سوژه‌ای جالب توجه برای رسانه‌ها و تحلیل‌گران امریکایی تبدیل کرده است  چنانکه یک مقام اطلاعاتی امریکا، از نگرانی دولت امریکا نسبت به نفوذ ایران در خاک امریکا خبر داد.

به گزارش رجانیوز، موفقیت اخیر سپاه پاسداران در به دام انداختن دومین پهباد آمریکایی در خلیج فارس بهانه‌ای شد تا "استیون اوهرن" افسر بازنشسته ضد اطلاعات ارتش آمریکا و کهنه سرباز جنگ عراق که کتابی هم با عنوان "جنگ اطلاعات: درس‌هایی از بغداد" در سال 2008 نوشته در گفتگو با مجله آمریکایی نیوز مکث گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در آمریکا شدیدا فعال است.
وی در عین حال مدعی شد که اف بی آی، فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در آمریکا را رصد می کند.
ابراز نگرانی این مقام آمریکایی به هراس از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران محدود نشده و اوهرن مدعی حضور گسترده حزب الله لبنان و عوامل آن در شهرهای بزرگ و مناطق کوچک ایالات متحده شد.
 
وی که کتاب دیگری تحت عنوان "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران: تهدیدی که با غفلت آمریکا بیشتر می‌شود" را نیز به رشته تحریر در آورده افزود: سپاه در اروپا و آفریقا حضور گسترده دارد اما حضور این نیرو به این مناطق یا آمریکای لاتین محدود نمی شود بلکه در آمریکای جنوبی و مرکزی هم حضور دارد.
 
این مقام اطلاعاتی آمریکا به پیروزی های مقاومت اسلامی فلسطین در غزه علیه رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و گفت: سپاه نقش عمده ای در تحولات جاری خاورمیانه دارد و منبع اصلی ارسال سلاح در غزه و تسلیحاتی است که حماس و جهاد اسلامی فلسطین علیه اسرائیل استفاده می کنند. ایران در حال تجهیز فلسطینی ها و انتقال تکنولوژی راکت هایی با برد بلندتر است که با راکت های برد کوتاه گذشته بسیار تفاوت دارند.
 
برخلاف گذشته که مقامات آمریکایی از سقوط جمهوری اسلامی و رهبران آن در آینده نزدیک خبر می دادند اوهرن با ناامیدی اعلام کرد: امید به اینکه این گروه از رهبران جمهوری اسلامی در آینده نزدیک از صحنه قدرت حذف شوند امیدی واهی است.

scaneagle

 
 
 
scaneagleرئیس شورای اجتماعی وزارت دفاع روسیه با تاکید بر اینکه ایران تنها کشوری است که تا کنون موفق به شکار پهبادهای جاسوسی آمریکا شده است گفت : این اقدام موفقیت بزرگ دفاعی و نظامی برای جمهوری اسلامی ایران است .
به گزارش واحد مرکزی  خبر،‌ ایگور کاروتچنکو سردبیر مجله دفاع ملی روسیه  افزود :  موفقیت جدید ایران نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران به فناوری به دست گرفتن کنترل پهبادهای جاسوسی آمریکا و همچنین رمزگشایی و ورود  به سامانه مدیریتی این نوع پرنده ها دست یافته است .
این تحلیلگر ارشد مسایل نظامی ادامه داد بدون شک این موفقیت بزرگ دفاعی و نظامی برای ایران محسوب می شود زیرا اینگونه فناوری ها انحصاری و فقط در اختیار برخی کشورهای محدود است.
کاروتچنکو گفت به صراحت می گویم که سپاه پاسداران ، وزارت دفاع و در مجموع نیروهای مسلح ایران به قابلیت بسیار بالایی در این زمینه رسیده اند ، یعنی از نگاه تخصصی ایران در دانش و کاربرد اطلاعات الکترونیک پیشرفت کرده و از نگاه عام ، قدرت دفاعی و نظامی ایران به سطح بالایی رسیده است.
رئیس مرکز مطالعاتی تحلیل تجارت جهانی تسلیحات افزود ایران در جایگاهی قرار دارد که همه طرح های نظامی و دفاعی این کشور از جمله در حوزه شکار هواپیماهای بدون سرنشین به ثمر نشسته است و تاکید می کنم از منظر کارشناسان روسی شکار  ایگل آمریکا رویداد و موفقیت بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران است .
این کارشناس با بیان اینکه غیر از ایران تا کنون هیچ کشوری موفق به کنترل و شکار هواپیماهای پیشرفته جاسوسی آمریکا نشده است افزود این موفقیت از جنبه اطلاعاتی بسیار مهم است زیرا امکان دسترسی به فناوری پیچیده ، رمز گشایی و ورود به سامانه های جمع آوری اطلاعات پهبادهای جاسوسی آمریکا برای ایران فراهم شده است .
وی گفت اینکه سال گذشته پهباد فوق پیشرفته آرکیو 170 به دست نیروهای مسلح ایران افتاد و آنهم سالم رویداد ساده ای نیست ، امروز ایران اطلاعات گسترده ای از فناوری جمع آوری اطلاعات پرنده های جاسوسی آمریکا در اختیار دارد و با استفاده از این اطلاعات قادر است راهبرد مقابله با پهبادهای جاسوسی آمریکا و اسرائیل را در منطقه خاورمیانه اتخاذ کند.
کاروتچنکو ادامه داد ایران می تواند با استفاده از اطلاعات بدست امده از پهبادهای شکار شده آمریکا برای استتار و دفاع از واحدها و تاسیسات مد نظر خود در مقابل با جنگ الکترونیکی دشمن ابتکار عمل را به دست بگیرد .
کارشناس نظامی روس خاطرنشان کرد اطلاعات  بدست آمده از پهبادهای امریکا در ایران پردازش می شود و در زمان مناسب از اطلاعات آن استفاده خواهد شد .
سردبیر مجله دفاع ملی روسیه تصریح کرد اعتراف می کنم امروز خیلی از کشورها بویژه کشورهایی که با سیاست یکجانبه آمریکا مخالف هستند آرزو می کنند که چنین شانسی داشتند که به یک هواپیمای جاسوسی آمریکا دسترسی داشته باشند ؛ حال اینکه ایران برای دومین بار کنترل هواپیمای جاسوسی آمریکا را در خلیج فارس به دست گرفت و سالم به زمین نشاند.
کاروتچنکو  همچنین با تاکید بر حق ایران برای پیگیری نقض حریم هوایی کشور با پهبادهای آمریکا در مجامع بین المللی گفت آمریکایی ها در دوران جنگ سرد نیز پروازهای جاسوسی بر فراز حریم هوایی شوروی انجام می دادند.
وی افزوداین جاسوسی ها فقط زمانیکه در سال 1961 واحد پدافند هوایی شوروی موفق به سرنگونی هواپیمای جاسوسی آمریکا مدل «یو 2» شد و خلبان آن به اسارت گرفته شد خاتمه یافت .
رئیس شورای اجتماعی وزارت دفاع روسیه گفت خلبان این هواپیما در مسکو محاکمه شد و شوروی در آن زمان به جهان نشان داد که آمریکا با تجاوز هواپیماهای جاسوسی خود حریم سایرکشورها و مقررات بین المللی را نقض می کند.
کاروتچنکو  اضافه کرد :  بعد از آن دوران پروازهای جاسوسی آمریکا در فضای شوروی قطع شد زیرا شوروی قادر بود هواپیماهای جاسوسی آمریکا را نابود کند.
این کارشناس روس تصریح کرد کاملا واضح است که تجاوز پهبادهای جاسوسی آمریکا به حریم هوایی ایران تخلف جدی از مقررات بین المللی و قابل پیگیری است و البته بدست گرفتن کنترل هواپیمای جاسوسی که حریم هوایی ایران را نقض کرده است کاملا مطابق با موازین قانونی و بین المللی است .
وی افزود در حال حاضر این امکان برای ایران وجود دارد تا این تجاوز آمریکا را در محافل بین المللی پیگیری کند .
سردبیر مجله دفاع ملی روسیه ادامه داد ایران باید با انعکاس هر چه بیشتر رویداد مهم شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا، اقدامات غیرقانونی این کشور را در فضای کشور خود به افکار عمومی جهان نشان بدهد.
وی گفت جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر این توان را دارد تا در اجلاس ها و نشست های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد علیه تخلف آمریکا و نقض حق حاکمیت خود  شکایت  و ثابت کند که سیاست آمریکا در منطقه تجاوزکارانه و غیردوستانه است  .
رئیس مرکز مطالعاتی تحلیل تجارت جهانی تسلیحات همچنین در ادامه با اشاره به سیاست متناقض آمریکا در قبال مسایل خاورمیانه از جمله ایران گفت تلاش آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران تلاش برای تغییر نظام سیاسی این کشور است .
کاروتچنکو گفت هدف آمریکا نابودی یک نظام مستقل در خاورمیانه است که مخالف سیاست های استکباری آمریکا و الگوی سایر کشورهاست .
وی افزود : آمریکا همواره در مذاکرات هسته ای ایران با گروه 5+1 کارشکنی می کند و بی شرمانه درباره برنامه صلح امیز هسته ای ایران دروغ می گوید ؛ حال با چنین سابقه ای چگونه می تواند انتظار داشته باشد که جمهوری اسلامی ایران درخواست گفتگوی مستقیم با امریکا را بپذیرد.
رئیس شورای اجتماعی وزارت دفاع روسیه گفت با وجودی که فعالیت هسته ای ایران صرفا جنبه غیر نظامی و صلح آمیز دارد ، آمریکا چند سال است که تبلیغ می کند جمهوری اسلامی ایران مشغول طراحی سلاح هسته ای است .
کاروتچنکو تصریح کرد واقعیت آن است که ایران با توسعه برنامه صلح آمیز هسته ای می خواهد کشوری پیشرفته باشد و انرژی مورد نیاز کشور خود را تامین و نیروگاههای برق احداث  و از دستاوردهای هسته ای خود در بخش های پزشکی ، کشاورزی و سایر حیطه های صلح آمیز استفاده کند .
سردبیر مجله دفاع ملی روسیه خاطرنشان کرد : جمهوری اسلامی ایران کشوری مسئولیت پذیر در مقابل معاهدات بین المللی است و همه اتهامات آمریکا و اسرائیل علیه ایران بی پایه و اساس و غیر قابل استناد است .
وی گفت سخنان مقامات امریکا و اسرائیل درباره ایران دروغ های گستاخانه و برای فریب جهانیان است .
این کارشناس روس گفت ما در روسیه درباره صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران کاملا اطمینان داریم و در روشن شدن دروغ های آمریکا درباره ایران برای افکار عمومی همکاری می کنیم .
وی افزود آمریکا در ده سال اخیر چند جنگ بدون علت را به راه  انداخت ، مثلا مشخص شد که صدام  سلاح کشتار جمعی نداشت ، آمریکا پس از اشغال عراق و استقرار نیروهایش در این کشور به این واقعیت اعتراف کرد .
کاروتچنکو گفت امروز بسیاری از کشورهای جهان از پیشرفت های ایران خوشحال  و البته برخی کشورهای انحصار گرا ناراحت هستند اما جامعه جهانی باید براساس حقوق بین المللی به پیشرفت های ایران احترام بگذارد .
سردبیر مجله دفاع ملی روسیه ادامه داد کشوری که خود را ژاندارم بین المللی تصور می کند حق ندارد حاکمیت سایر کشورهای مستقل را نقض کند و این تخلف بزرگ از مقررات بین المللی است . 
این تحلیلگر ارشد مسایل نظامی همچنین درباره آخرین تحولات سوریه و تصمیم ناتو برای استقرار پاتریوت در مرکز ترکیه با سوریه گفت سوریه هیچ گونه تهدیدی برای ترکیه نیست .
کاروتچنکو افزود بالگردها و هواپیماهای سوریه به فضای ترکیه تجاوز نمی کنند ، سوریه تا کنون  برای جاسوسی در فضای ترکیه از پهباد استفاده نکرده است لذا استقرار سامانه موشکی پاتریوت در مرز مشترک ترکیه با سوریه اقدامی غیر دوستانه علیه سوریه تلقی می شود.
وی تصریح کرد پشت پرده استقرار پاترویت در مرز ترکیه با سوریه  تامین منافع ناتو و آمریکا در منطقه  است ، ناتو می خواهد در حریم سوریه منطقه پرواز ممنوع ایجاد و خود را برای تجاوز آماده کند .
رئیس مرکز مطالعاتی تحلیل تجارت جهانی تسلیحات گفت روسیه همواره از دولت قانونی سوریه حمایت و مخالفت خود را با نقض حاکمیت این کشور اعلام و بر آن پافشاری کرده است.
وی افزود ما آقای بشار اسد را رئیس جمهور سوریه می شناسیم که از طرف مردم این کشور و بر اساس قانون انتخاب شده است .
این کارشناس روس خاطرنشان کرد روسیه قطعا مخالف تجهیز شورشیان از سوی کشورهای خارجی و غربی هاست ، روسیه با دخالت کشورهای عربی مانند عربستان سعودی ، قطر و سایر نظام های پادشاهی منطقه در امور داخلی سوریه مخالف است و اقدامات ضد سوری این کشورها را گستاخانه می داند.
سردبیر مجله دفاع ملی روسیه ادامه داد : روسیه از سیاستی پیروی می کند تا کمک ها به مزدوران مسلح در سوریه قطع شود و مناقشه داخلی بر اساس گفتگوهای سیاسی و مذاکره حل و فصل شود .
کاروتچنکو افزود : مخالفان دولت علت اصلی بی ثباتی و گسترش خون ریزی ها در سوریه هستند و گروههایی که از طرف غرب و آمریکا و رژیم های سلطنتی حاشیه خلیج فارس حمایت می شوند طرفدار ادامه درگیری ها در سوریه هستند   .
وی تاکید کرد : موضع روسیه در قبال سوریه تغییر نخواهد کرد ، ما از دولت بشار اسد حمایت خواهیم کرد ، ما از کشور سوریه حمایت خواهیم کرد و  مواضع اصولی روسیه که بر اساس دیدگاه آقای پوتین رئیس جمهور دنبال می شود بدون تغییر باقی خواهد ماند.
کارشناس روس ادامه داد : روسیه یقینا مخالف دخالت نظامی خارجی در داخل سوریه است ، روسیه مخالف تلاش های برای تامین پول و سلاح برای مخالفان سوری است و روسیه تا حد امکان با اینگونه اقدامات مقابله می کند.
وی درباره برخی  سفرهای مخالفان سوری به مسکو گفت به نظر من با شورشیان سوری به هیچ وجه نباید گفتگو کرد لذا آنها علیه ملت خود می جنگند و مردم بیگناه را می کشند.
کاروتچنکو گفت مخالفان سوری  با شورشیان چچنی که  روسیه در دو جنگ برای حفظ تمامیت ارضی در قفقاز شمالی با آنها مقابله کرد تفاوتی ندارند .
سردبیر مجله دفاع ملی روسیه تصریح کرد البته  سفر گروههای مخالف سوری به روسیه برای آن است که وزارت خارجه روسیه ببیند آیا مخالفان دولت سوریه را می توان به آمدن پای میز مذاکره تشویق کرد یا خیر .
وی گفت این صرفا رایزنی است و به هیچ وجه این پیام را نمی دهد که روسیه بخواهد در سیاست خود درباره سوریه تجدید نظر کند  .
رئیس مرکز مطالعاتی تحلیل تجارت جهانی تسلیحات همچنین با انتقاد از تعویق اجلاس بین المللی خلع سلاح در خاورمیانه که قرار بود به زودی در هلسینکی برگزار شود گفت در این موضوع ما شاهد استاندارد دوگانه آمریکا هستیم .
کاروتچنکو افزود : از طرفی آمریکا با اتهام زنی به ایران بگونه ای تبلیغ می کند که ایران به دنبال طراحی سلاح هسته ای است و از سویی دیگر از تسلیحات هسته ای اسرائیل چشم پوشی می کند .
رئیس شورای اجتماعی وزارت دفاع روسیه گفت : آگاهی داریم که اسرائیل دارای تسلیحات هسته ای است و  امروز در خاورمیانه فقط اسرائیل سلاح کشتار جمعی در اختیار دارد.
وی خاطرنشان کرد :  بدون شک و با توجه به این واقعیت ، اسرائیل و حامی اصلی آن آمریکا با هر تلاش برای منطقه عاری از سلاح کشتار جمعی در خاورمیانه مخالف هستند .
کاروتچنکو گفت : طرف اصلی برگزاری اجلاس بین المللی خلع سلاح خاورمیانه در هلسینکی اسرائیل خواهد بود و در این اجلاس این پرسش مطرح می شود که با اسرائیل چه باید کرد ؟ 
سردبیر مجله دفاع ملی روسیه گفت واضح است که اسرائیل عضو پیمان منع گسترش سلاح هسته ای نیست اما از طرف آمریکا و سایر متحدان غربی محکوم نمی شود که باز نمونه دیگری از استاندارد دوگانه غرب است .
وی گفت علت اصلی درخواست آمریکا برای تعویق اجلاس هلسینکی حمایت از اسرائیل  و فرار از این پرسش است که تسلیحات هسته ای اسرائیل را چه باید کرد.
 
 
 
سردرگمی مقامات آمریکایی در ماجرای شکار پهپادشان از سوی ایران، همچنان ادامه دارد و این حالت به بیان اظهارات ضد و نقیض از سوی آنان منجر شده است. در این راستا، هرچند موضوع پهپاد، نخست کلا از سوی آنان تکذیب شد، به نظر می‌رسد کم‌کم در حال پذیرش این مسأله هستند.
به گزارش «تابناک»، دو روز پس از آن که خبر شکار یک پهپاد آمریکایی در خلیج فارس به دست نیروهای سپاه پاسداران، با تکذیب مقامات آمریکایی روبه‌رو شد، سخنگوی وزارت دفاع این کشور در اظهارات اخیر خود، نکات جدیدی در این زمینه مطرح کرده است. 

بر پایه گزارشی که شبکه خبری «نیوزمکس» منتشر کرده، «جرج لیتل»، سخنگوی پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) تأیید کرده، پهپاد شکار شده توسط ایران، یک ScanEagle ساخت آمریکا بوده است. 

با این حال، لیتل اکنون محور تکذیب‌های آمریکا را به جهتی جدید کشانده و با اشاره به سخنان مقامات ایرانی، مبنی بر اینکه اطلاعات با ارزشی از این پهپاد به دست آمده، اظهار داشته، «بسیار بعید است» که بتوان اطلاعات به درد بخوری از یک پهپاد نه چندان پیچیده به دست آورد؛ افزون بر این، با وجود تأیید مشخصات پهپاد و آمریکایی بودن آن، لیتل گفته نمی‌تواند با قاطعیت بگوید که آیا این پهپاد از سوی آمریکا به پرواز درآمده یا خیر!

نیوزمکس در گزارش خود اشاره می‌کند که ScanEagle، ساخت کارخانه بوئینگ، به جز آمریکا مورد استفاده شماری دیگر از کشور‌ها نیز هست و در میان، نهادهایی آمریکایی نیز هم از سوی پنتاگون و هم از سوی «سیا» مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. با این حال، این پهپاد نسبت به مدل‌های Global Hawk و Predator پیشرفت کمتری دارد. 

به هر حال، این سخنان در حالی از سوی لیتل گفته می‌شود که پیشتر، «جی کارنی»، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرده بود، «هیچ شواهدی مبنی بر درستی ادعاهای ایران در دست نیست».
 
«جیسون سالاتا»، سخنگوی ناوگان پنجم ایالات متحده در بحرین نیز روز سه‌شنبه گفته بود نیروی دریایی ایالات متحده کاملا حساب هواپیماهای بدون سرنشینی را که در منطقه خاورمیانه فعالیت می‌کنند، دارد. 

این در حالی است که لیتل در ادامه سخنان روز گذشته خود گفته، نمی‌تواند این احتمال را رد کند که زمانی در گذشته، یک ScanEagle در منطقه خلیج فارس سقوط کرده و به تصاحب دیگران درآمده باشد. 
وی گفته نمی‌تواند تأیید کند، این پهپاد متعلق به خود آمریکا بوده یا کشوری دیگر. 

در مجموع، گویا مقامات آمریکایی کم کم به این نتیجه می‌رسند که چاره‌ای جز پذیرش حقیقت و اذعان به شکست دوباره خود از ایران در عرصه پهپاد‌ها ندارند. اگر سخنان این مقامات آمریکایی را کنار هم بگذاریم، می‌توان نتیجه گرفت که دور نیست که همین روز‌ها یک مقام آمریکایی دیگر، صراحتاً موضوع پهپاد را تأیید کند.
scaneagle
 
 
 
در سال ۱۹۹۸ سازندگان اسکن ایگل تصمیم گرفتند تا ثابت کنند که این هواپیمای بدون سرنشین که تنها در ارتفاع پایین پرواز می کرد، می تواند تنها در یک پرواز کل اقیانوس اطلس را طی کند.
 
همه چیزدرباره پهپاد آمریکایی که سپاه شکار کرد همه چیزدرباره پهپاد آمریکایی که سپاه شکار کرد

 به گزارش پارس به نقل از افکار نیوز ،۱۱ سال پیش بود که تاد مک گیر، تلفنی را دریافت کرد که حاکی از راه اندازی یک هواپیمای بدون سرنشین که سرانجام اسکن ایگل نام گرفت، بود.

  در سال ۱۹۹۸ سازندگان اسکن ایگل تصمیم گرفتند تا ثابت کنند که این هواپیمای بدون سرنشین که تنها در ارتفاع پایین پرواز می کرد، می تواند تنها در یک پرواز کل اقیانوس اطلس را طی کند. موفقیتی که به دنبال علاقه یک شرکت کوچک با هشت کارمند شکل گرفت.

 به گزارش افکار نیوز ، این پهپاد در جلوی دماغه خود مجهز به دوربین است. درحالی که سازندگان آن در ابتدا ادعا می کردند که پهپاد فقط برای نظارت بر آب و هوای اقیانوس آرام ساخته شده است که از ابتدا اصلا مجهز به سیستم های حساس به آب و هوا نبود. نیروی دریایی آمریکا هیچگاه به این سوال پاسخ نداد. چند سال بعد از ساخت، بعد از حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر، از این پهپاد برای تحت پوشش قرار دادن منطقه به عنوان یکی از توانایی های نظامی آمریکا نام برده شد.

         

سازندگان این هواپیمای بدون سرنشین به صورت کاملا اتفاقی متوجه شدند که از این هواپیما می توانند در خدمت نیروهای نظامی آمریکا استفاده کنند. در کمتر از یک دهه، اسکن ایگل بدون سرنشین عملکرد خود را به طور کامل در اختیار ارتش آمریکا قرار داد و در سال ۲۰۰۸، به طور کامل تحت مالکیت بوئینگ در آمد.

             

از سال ۲۰۰۴، اسکن ایگل ۱۷۵هزار ساعت پرواز عملیاتی و به علاوه ۱۰هزار ساعت پرواز در ماه داشته است. این پهپاد یکی از بزرگترین پهپادهای آمریکایی با طول بال ۱۰ فوت است.(هر ۱۰ فوت حدود ۳متر است). اسکن ایگل مجهز به یک منجبیق پرتاب، سیستم بازیابی و شکار است. این پهپاد قادر است ۲۲ ساعت مداوم پرواز داشته باشد و مجهز به دوربین های الکترو اپتیکال، مادون قرمز و کوچکترین رادارهای جهان است. هزینه ساخت پایه این پهپاد ۱۰۰ هزار دلار بوده است.

 آمریکا علاوه بر استفاده از اسکن ایگل در عراق، از آن در پاکستان نیز استفاده کرده بود.

 مشخصات:
طول بال: ۳.۱ متر
طول: ۱.۱۹ متر
وزن: ۱۸ کیلوگرم
سرعت: ۵۵ تا ۸۰ مایل در ساعت (هر مایل ۱.۶ کیلومتر)
عملکرد: پرواز در ارتفاع ۴۸۷۶ متری
هزینه سیستم: ۲.۳ میلیون دلار (سال۲۰۰۶)
تجهیزاتی که حمل می کند: انواع دوربین + تصویر ساز حرارتی

          

 و اما امروز درست در یکسالگی شکار اولین پهپاد توسط ایران، شاهد انتشار خبر به دام افتادن یک فروند پهپاد شناسایی آمریکایی از نوع Scan Eagle به دست نیروی دریایی سپاه در منطقه خلیج فارس بودیم.

 گفتنی است ، یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی که در چند روز گذشته با هدف شناسایی و جمع آوری اطلاعات در حال گشت زنی در منطقه عمومی خلیج فارس بود، به محض ورود به حریم فضای جمهوری اسلامی ایران در تور یگان های پدافندی و سامانه های کنترلی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرفتار و در اختیار گرفته شد.

 این در حالیست که روز گذشته وال استریت ژورنال از ارسال چندین هواپیمای بدون سرنشین برای جاسوسی از ایران خبر داده بود.

scaneagle

 
 
 
 
3 ویژگی خاص"شکار آمریکایی"سپاه در جاسوسی
scaneagle

بررسی مشخصات فنی پهپاد آمریکایی اسکن ایگل نشان می‌دهد که "شکار آمریکایی" سپاه حاوی اطلاعاتی مهم و تجهیزاتی پیشرفته‌ای است.

به گزارش تسنیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته در خبری اعلام کرد که موفق به شکار دومین پهپاد شناسایی و جاسوسی آمریکا شد. این پهپاد در بدو ورود به حریم هوایی به  که در حال ورود به خاک کشور بود.
 
رصد و کنترل این پهپاد توسط ایران بازتاب زیادی در رسانه‌های جهانی داشت زیرا در سالگرد کنترل یکی از پیشرفته‌ترین پهپادهای جاسوسی آمریکا با نام آر.کیو 170 این‌بار موفقیت بزرگ دیگری برای جمهوری اسلامی به دست آمد و آن شکار یکی از پیشرفته‌ترین پهپادهای آمریکایی محصول شرکت بوئینگ بود.
 
              پهپاد اسکن ایگل
 
البته بسیاری از کارشناسان صنایع نظامی، اسکن ایگل را مدلی از نایت ایگل و RQ-21 عنوان می‌کنند که پایه بسیاری از طراحی‌های پهپادهای جاسوسی است.
 
           پهپاد نایت ایگل
 
طراحان این پهپاد بارها علت طراحی "اسکن ایگل" را در دو بخش مهم خلاصه می‌کنند. یکی نحوه پرتاب و به پرواز در آوردن این پهپاد و دیگری نوع ارتباط‌‌‌‌گیری با مراکز و پایگا‌ه‌های مرکزی آمریکا، زیرا بنابه گفته کارشناسان، این پهپاد قادر است اطلاعات ضبط شده خود را با بیشترین کیفیت به ایستگاه‌های دریافتی منتقل کند.
 
از سوی دیگر، این دو ویژگی برتر سبب می‌شود تا این پهپاد هم در ماموریت‌های زمینی و هم دریایی بکارگیری شود و اتفاقاً در جنگ عراق و در سال 2004 به طور گسترده‌ای عملیاتی شد و از سوی سربازان آمریکایی هم از روی عرشه ناوهای هواپیمابر و هم از روی خودروهای زرهی پرتاب می‌شد.
 
از ویژگی‌های دیگر و برتری‌های این پهپاد نسبت به سایر پرنده‌های بدون سرنشین می‌توان به سیستم‌ ای.آی.اس برای پوشش هرچه بیشتر اهداف دریایی، موتور سوخت سنگین، موتور کم صدا برای کاهش علائم آکوستیک قابل تشخیص برای رادارها و حسگرهای طیفی برای تشخیص تصاویر با کیفیت بالا در زمان تاریکی اشاره کرد.
 
1-لانچر:
 
همانطور که در بالا نیز اشاره شد، این پهپاد با کمک پرتابگرهایی دارای شتاب اولیه پرتاب می‌شود تا به ارتفاع مورد نظر در زمان کوتاه‌تر و بدون باند پرواز برسد.
 
این پرتابگرهای پنوماتیکی با فشار پهپاد را پرتاب می‌‌کند و با سیستم خنک‌کن تمام بخش‌های تماس مستقیم قطعات پهپاد با پرتابگر را خنک می‌کند.
این پرتابگر با زاویه 13 تا 17 درجه سطح شیب‌دار خود را نسبت به افق تنظیم کرده و با سرعتی بین 20 تا 30 متر بر ثانیه انواع پهپادهای 12 تا 60 کیلوگرم را پرتاب می‌کند.
 
             لانچر پرتاب اسکن ایگل
 
این پرتابگر با کمپرسورها و با ژنراتور 7 کیلوواتی خود قادر است پرتاب این پهپاد را حتی از روی خودروهای زرهی به راحتی انجام دهد و برای بکارگیری آن تنها صرف 10 دقیقه وقت و بکارگیری دو نفر نیاز است.
 
باتوجه به وزن پایین و اندازه نسبتاً کوچک آن، می‌توان اسکن ایگل را از روی این منجنیق‌های مدرن پرتاب کرد که سرعت در انجام عملیات و بکارگیری در سخت‌ترین شرایط را ممکن می‌سازد.
 
2-ایستگاه کنترل زمینی:
 
ایستگاه کنترل زمینی از دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تشکیل شده است که در بخش سخت افزاری ایستگاه‌های کنترل زمینی اسکن ایگل باید توانایی دریافت اطلاعات این پهپاد را در شرایط مختلف آب و هوایی از جمله بادهای تند و دماهای بالا داشته باشد.
 
         ایستگاه کنترل زمینی متحرک
 
ایستگاه‌های کنترل زمینی اسکن ایگل با سه رادار در تک جهت و دو جهت داده‌های ضبط شده را دریافت می‌کند و با استقرار ثابت و متحرک می‌تواند داده‌های این پهپاد را دریافت کند.
 
همچنین نرم‌افزار آی.ام.یو.اس.ای به عنوان بخش نرم‌افزاری ایستگاه کنترل زمینی  به بررسی نحوه رصد، پرتاب و نقشه پرتاب اسکن ایگل توسط اپراتورها کمک می‌کند.
 
           نرم‌افزار ام.یو.اس.ای
 
3-کنترل و فرمان:
 
حلقه دیگر از مجموعه پهپاد اسکن ایگل و ایستگاه‌های زمینی، ایستگاه کنترل و فرمان است که غالباً توسط ماهواره‌ها و آواکس‌ها اداره می‌شود.
این ایستگاه‌ها دارای یک پردازشگر تصویر و موتور جغرافیایی هستند که می‌تواند تصاویر را با فرمت اچ.264 ذخیره و بررسی کند.همچنین بخش کنترل و فرمان وظیفه هدایت و کنترل سرعت پهپاد و آنالیز حسگرهای اسکن ایگل را برعهده دارد.
 
          کنترل آنلاین پهپاد از مرکز کنترل و فرمان
 
این پهپاد قادر است با دوربین الکترواپتیکی خود با قدرت نزدیکنمایی 4 برابر دیجیتال و 36 برابر اپتیکی، تصاویری از زمینه پیش‌رو در زاویه 2 تا 56 درجه و دوربین مادون قرمز خود  تهیه و به صورت کدگذاری شده به ایستگاه دریافت زمینی منتقل کند.
 
 
فرمان نوع اطلاعات ذخیره شده و مسیریابی دقیق نیز بر عهده این بخش است که توسط مجموعه‌ای از اپراتورها به صورت آنلاین هدایت می‌شود.
 
علاوه بر مجموعه‌ای که در بالا عنوان شد، بخش دیگری نیز وجود دارد که وظیفه بازیابی اطلاعات پهپاد را در صورت هک شدن یا نفوذ را برعهده دارد که غالبا توسط آنتن‌های بی‌سیم هدایت از راه دور ثابت و متحرک در خود ذخیره می‌کند.
 
سه‌گانه مطرح شده به طور کلی بازوهای اسکن ایگل در جاسوسی هستند که شامل بخش پرتاب، هدایت و فرمان هستند و علاوه بر پهپاد مورد نظر ایجاد خلل در هریک از ایستگاه‌ها فعالیت اسکن ایگل را با خلل مواجه می‌کند.
 
 
از ویژگی‌های برجسته این پهپاد انتقال اطلاعات با کیفیت به مراکز ثبت داده است.همچنین قادر است با رصد کشتی‌ها فعالیت‌های اقتصادی را نیز زیر نظر بگیرد که البته از این پهپاد در کنترل چاه‌های نفت عراق در زمان اشغال این کشور توسط آمریکا استفاده می‌شد.
 
حالا، ایران با دستیابی به چنین سامانه‌ها، دوربین‌ها، حسگرها و امکانات پیشرفته، می‌تواند ضمن مهندسی معکوس این پرنده هدایت پذیر از دور، از امکانات آن برای تولید مدل‌های جدید پهپاد استفاده کند.

کد خبر:144559 -

 

 

 

 

 

scaneagle

 
 
"دستگاه‌های اطلاعاتی از اقدام ایران شوکه شدند"
scaneagle

 شبکه العربیه در گزارشی از شکار یک پهپاد دیگر تاکید کرد که دستگاه‌های اطلاعاتی از این اقدام شوکه شدند.

به گزارش مانیتورینگ فارس، شبکه تلویزیونی العربیه در گزارشی درباره اقدام پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران در شکار یک پهپاد دیگر آمریکا در خلیج فارس پرداخت.
 
العربیه در گزارش خود با اشاره به اینکه امروز خبرگزاری فارس از شکار یک پهپاد از نوع «Scan Eagle» خبر، افزود: چندی قبل هم آمریکا از شلیک به یک پهپاد توسط ایران در آسمان بین المللی خبر داده بود و یکسال قبل نیز ایران پیشرفته ترین نوع هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را وادار به فرود کرده بود.
 
«مصطفی العانی» مدیر بخش مطالعات امنیتی مرکز تحقیقات خلیج [فارس] در ادامه این برنامه حضور یافت و گفت: برای شناخت واقعیت در میان تکذیب‌ها باید دانست که این هواپیما به شکل منجنیق پرتاب می‌شود و سپس در مدار قرار می‌گیرد و هیچ امکاناتی برای فرود ندارد.
 
وی افزود: پس این امکان وجود ندارد که این هواپیما به طور احتیاطی وادار به فرود شود.
 
العانی گفت که آمریکا فعالیت خود را با افزایش پروازهای شناسایی پهپادها و ماهواره‌ها در ارتفاع بالای 5 هزار پایی ایران افزایش داده است و اطلاعات بدست آمده از این طریق با روش‌های سنتی متفاوت است.
 
مجری العربیه در ادامه این برنامه انیمیشنی از شکار سال گذشته واحد جنگ الکترونیک ایران منتشر کرد و ابراز داشت که ایران با ایجاد اختلال در ناوبری این هواپیما و قطع ارتباط ان با آمریکا توانست این هواپیما را به زمین بنشاند.
 
العربیه تصریح کرد که ماهواره‌ها به طور دائم با هواپیماهای بدون سرنشین در ارتباط هستند و بنا بر اعلام یک منبع اروپایی آژانس‌های امنیتی از این نقشه شوکه شده‌اند.
 
در ادامه این برنامه مصطفی العانی مدعی شد: به نظرم درباره توان جنگ الکترونیک ایران مبالغه شده است، «RQ170» در آسمان گم شده و وادار به فرود در داخل خاک ایران شده و ایرانی‌ها آنرا برداشتند.
 
این ادعای تلویزیون العربیه در شرایطی مطرح می‌شود که کارشناسان نظامی اعلام کرده‌اند که روایت آمریکایی از دستیابی ایران به RQ170 مبنی بر گم شدن و سقوط این هواپیما غیر واقعی است؛ چرا که با توجه به وزن زیاد این مدل از پهپاد و ارتفاع زیاد پرواز آن در صورت سقوط حتما منهدم می‌شود.
 
این در حالی است که ایران RQ170 را سالم به دست آورده و حتی با وجود امکانت انهدام خودکار این هواپیما بازهم کارشناس سعودی تاکید دارد که هم فرود « Scan Eagle» و هم «RQ170» هردو به طور تصادفی بوده است.

scaneagle

مهار مقتدرانه پهپادهای آمریکایی

 
scaneagle
مهار مقتدرانه پهپادهای آمریکایی نشانه پیشرفت ایران در کنترل حریم هوایی

 سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به سطح استعداد و دانش فنی بالای جوانان ایران گفت که مهار مقتدرانه پهپاد های آمریکایی نشانه پیشرفت ایران در کنترل حریم هوایی است.

«رامین مهمانپرست» سخنگوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به خبر شکار یک پهپاد آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه به

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: جمعه 17 آذر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com