سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 322
بازدید کل : 131990
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 110100 :درگیری موافقان و مخالفان مرسی در التحریر + چند خبر مهم دیگر

  عنوان 110100 : درگیری موافقان و مخالفان مرسی در التحریر/تحرکات مشکوک علیه انقلاب مصر  +حمله به ایران بسیار خطرناک است/ همه ما در معرض باران موشک‌های ایران قرار می‌گیریم +جایگاه ابرقدرتی آمریکا در جهان تا سال 2030 از بین می‌رود + جزئیات دستگیری عوامل گروهک وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه

 

 درگیری موافقان و مخالفان مرسی در التحریر/تحرکات مشکوک علیه انقلاب مصر

خبرگزاری فارس: منابع خبری درحالی‌ از درگیری موافقان و مخالفان «محمد مرسی» در میدان التحریر خبر دادند که تاکید کردند، این تحرکات را باید اقداماتی مشکوک علیه رئیس جمهوری منتخب مصر و انقلاب این کشور دانست.

 

http://www.irinn.ir/sitefiles/13910909/%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C/%D9%85%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%81%D8%A7%D9%86%20%D8%AD%DA%A9%D9%85%20%D8%A7%D8%AE%DB%8C%D8%B1%20%D9%85%D8%B1%D8%B3%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%20%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%B3%20%D8%B6%D8%AF%20%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%B4%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%AE%D8%AA%20%D9%85%D8%B5%D8%B1%20%D8%AF%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D8%B1%20%D8%B4%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%D9%86%D8%AF.jpg

 

 

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، میدان التحریر قاهره امروز (جمعه) شاهد درگیری موافقان و مخالفان محمد مرسی، رئیس جمهوری این کشور و جماعت اخوان المسلمون مصر بود که چندین مجروح نیز برجا گذاشت.

ماجرای این تظاهرات و درگیری‌ها از آنجا آغاز شد که محمد مرسی در این اواخر در تصمیماتی که ناظران آن را غافلگیر کننده و جسورانه تعبیر کردند، ژنرال «حسین طنطاوی»، وزیر دفاع و شماری از مقامات ارشد نظامی این کشور را که از زمان مبارک تاکنون در قدرت بودند، از سمت‌های خود برکنار کرد.

این تصمیمات پس از حمله به یک پست مرزی در رفح گرفته شدند که در جریان آن 16 نظامی مصری کشته و 7 نفر دیگر زخمی شدند.

این حمله تحرکات نظامی جدید مقامات نظامی جدید مصر را به دنبال داشت که بالطبع برای آمریکا و رژیم صهیونیستی نگرانی‌های بسیاری را هم به دنبال داشت، براین اساس واشنگتن و تل‌آویو حتی به صورت علنی هم نارضایتی خود از تصمیمات مرسی را اعلام کردند.

اما این مخالفت‌ها به طرف‌های خارجی محدود نمی‌شد، بلکه در داخل مصر نیز تحرکاتی توسط بازماندگان رژیم سابق، شکست خوردگان در انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری به همراه نظامیان ارشد و کهنه‌کار آغاز شد که باید آنها را سه جریان اصلی مخالف مرسی در داخل مصر دانست.

در این راستا این جریان‌های مخالف با دادن فراخوانی خواستار تظاهرات علیه محمد مرسی و پایان تسلط اخوان المسلمون بر نهادهای دولتی و برپایی تظاهراتی در قاهره و دیگر شهرهای مصر شدند.

این نیروها ادعا کرده‌اند که خواستار تحقیق از رهبران اخوان المسلمون و حزب آزادی و عدالت درباره تامین منابع مالی این گروه و حزب هستند.

آنها همچنین محمد مرسی را متهم کرده‌اند که قصد دارد، قدرت را در انحصار خود بگیرد.

در این حال برخی از نیروهای سیاسی شرکت در این تظاهرات را رد و اعلام کردند، نیروها و افرادی که این تظاهرات را هدایت می‌کنند از بازماندگان رژیم سابق هستند.

این در حالی است که برخی نیروهای دیگر این تظاهرات را اقدامی علیه قانون، تهدید امنیت و ثبات کشور در مرحله کنونی دانسته‌اند.

ناظران نیز اعتقاد دارند، هم اکنون زود است که به کار دولت جدید مصر انتقاد کرد و باید فرصت لازم به رئیس جمهوری و دولت این کشور داد تا بتواند چالش‌های موجود را یکی پس از دیگری از سر راه بردارد.

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/05/23/13910523000038_PhotoA.jpghttp://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/05/23/13910523000038_PhotoA.jpg

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/09/03/13910903000218_PhotoA.jpghttp://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/09/03/13910903000218_PhotoA.jpg

*********************************************************************

 حمله به ایران بسیار خطرناک است/ همه ما در معرض باران موشک‌های ایران قرار می‌گیریم

خبرگزاری فارس: ادامه لفاظی‌های «بنیامین نتانیاهو» علیه ایران، موجب شده تا دامنه مخالفت‌ها علیه وی و مواضعش هر روز ابعاد گسترده‌تری بگیرد.

 

به گزارش فارس روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» با انتشار مقاله‌ای به قلم «گرشون باسکین» کارشناس سیاسی و رئیس موسسه روابط اعراب و یهودیان در اسرائیل، از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی و «ایهود باراک» وزیر جنگ این رژیم خواسته تا از مواضع جنگ‌طلبانه خود دست بردارند.

• از نتانیاهو میخواهم که حمله نکند/ باید به سلامت روانی وزیر جنگ شک کرد

باسکین در این مقاله نوشته است: صف‌آرایی متحیرکننده‌ای از کارشناسان نظامی، ژنرال‌های بازنشسته، سران موساد و خدمات امنیت عمومی، سران سابق شورای امنیت داخلی، وزرای جنگ سابق، و نخست‌وزیران سابق، شکل گرفته که همگی از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر و ایهود باراک وزیر جنگ می‌خواهند بدون حمایت و همراهی کامل آمریکا دست به حمله به ایران نزنند.

وی ادامه می‌دهد: من نیز از نخست‌وزیر و وزیر جنگ می‌خواهم که دست به حمله به ایران نزنند. می‌دانم که (در صورت گفتن این صحبت) به من لقب دست‌نشانده، مزدور و بسیاری القاب دیگر داده می‌شود. می‌دانم که برخی خوانندگان سریعا می‌گویند که من به دنبال آن هستم تا ایران به اسرائیل حمله هسته‌ای کند. مهم نیست. زمانی که وزیر جنگ به راحتی می‌گوید اگر ما اسرائیلی‌ها درست عمل کنیم و داخل (پناهگاه) بمانیم، باز هم 500 نفر کشته می‌شوند، دلیل خوبی به وجود می‌آید که سلامت عقلی او در انجام حمله را مورد سوال قرار دهیم.

نتانیاهو و باراک

چرا 5هزار نفر نه، و چرا 50هزار نفر نه؟ چه کسی می‌تواند به دقت تخمین بزند که چه تعداد از ما زیر باران موشک‌هایی که ممکن است از سیستم دفاع موشکی ما عبور کنند، کشته می‌شوند؟ جنگ ایران و عراق 8 سال به طول انجامید و بیش از یک میلیون کشته داشت. اگر ما حمله‌ای علیه ایران انجام دهیم، چرا باید اینطور فکر کنیم که آن‌ها ساکت مانده و اگر ما بخواهیم جنگ را پایان دهیم، آن‌ها نیز آن را تمام می‌کنند؟

• هیچ مدرکی برای اثبات نظامی بودن برنامه هسته‌ای ایران نداریم/ جنگ با لبنان سید حسن نصرالله را به رهبری محبوب بدل کرد

قطعا این طرح برای جلوگیری از این ریسک که ایران به بمب هسته‌ای دست یابد، ارائه شده است. اما هیچ‌کس تاکنون نگفته که ایران از خط قرمزی (دست‌یابی به بمب هسته‌ای) که اسرائیل تعیین کرده عبور کرده است. هیچ‌کس مدرکی کامل، محکم، و غیرقابل انکار که نشان دهد ایرانی‌ها برنامه بمب هسته‌ای دارند، ارائه نکرده است. بهترین چیزی که ما در دست داریم، گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است که تنها (ویژگی‌اش آن است که) نمی‌توان از طریق آن اطمینان یافت که ایران برنامه بمب هسته‌ای ندارد.

باسکین در ادامه می‌نویسد: فکر می‌کنم حمله اسرائیل علیه ایران تنها با هدف بالا بردن هزینه برنامه‌های ایران انجام می‌شود. حمله اسرائیل به دنبال آن خواهد بود تا مانعی در برابر طرح‌های آتی ایرانی‌ها ایجاد کند. حتی اگر به هیچ وجه احتمال ضربه زدن به برنامه هسته‌ای ایران هم وجود نداشته باشد، حمله اسرائیل به ایران احتمالا با هدف ضربه زدن به زیرساخت‌های مناطق شهری نظیر پالایشگاه‌ها و نیروگاه‌های برق انجام می‌شود، تا بتوان ایران را به قرن 19 بازگرداند.

پیش از جنگ دوم با لبنان (جنگ 33 روزه) هم طرحی مشابه وجود داشت، که نه تنها نتوانست عموم لبنانی‌ها را علیه حزب‌الله برانگیزد، بلکه موجب شد تا (سید) حسن نصرالله به یکی از محبوبترین رهبران جهان عرب و اسلام بدل شود. با این حال، کاملا اطمینان دارم که کارشناسانی در کنار نتانیاهو و باراک حضور دارند که پیش‌بینی کرده‌اند که حمله اسرائیل موجب تقویت اپوزیسیون ایران می‌شود، و به «جنبش سبز» که پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2009 شکل گرفت، حیاتی تازه می‌بخشد.

اما اگر دستاورد حمله اسرائیل کاملا معکوس شود، چه؟ اگر حمله اسرائیل به پیشبرد برنامه تسلیحات هسته‌ای ایران مشروعیت بخشد، چه؟ شاید نتیجه پایانی این باشد که ایرانی‌ها تصمیم به ساخت بمب بگیرند، و حتی برای آنکه نشان دهند که با وجود حمله اسرائیل قادر به انجام این کار هستند، برنامه‌های خود را سرعت بخشند.

• حمله به ایران بسیار خطرناک، تضمین نشده و کشنده است

 

حمله اسرائیل به ایران، برای اسرائیل بسیار بد خواهد بود. این (حمله) بسیار خطرناک و پرمخاطره است، نتیجه تضمین شده‌ای ندارد، و میلیون‌ها اسرائیلی‌ را در معرض حمله مستقیم موشکی از جانب همسایگانمان قرار می‌دهد. این (حمله) حمایت جهان عرب و جهان اسلام علیه اسرائیل را یکپارچه می‌کند و حتی اگر برخی رژیم‌های منطقه از حمله اسرائیل به ایران خوشحال شوند، خیابان‌های کشورهای عربی اسلامی مملو از کسانی خواهد شد که در حمایت از روحانیون و بیزاری از اسرائیل، تظاهرات می‌کنند.

 

یهودیان و موسسات یهودی در سرتاسر جهان در برابر تیم‌های عملیاتی ایرانی که پیش از این ظرفیت آن‌ها را دیده‌ایم آسیب‌پذیر خواهند شد. چرا خود را در معرض این خطرها قرار دهیم؟

فکر می‌کنم امروز بهترین راه برای آنکه بتوان از انجام حمله‌ اسرائیل علیه ایران جلوگیری کرد، این است که آمریکا از طفره رفتن دست برداشته، مستحکم قدم بردارد و بدون اما و اگر، بیان کند که در شرایط کنونی حمله اسرائیل به ایران غیرقابل قبول است.

بحث حمله به ایران که بسیاری آن را حربه نتانیاهو برای فرار از قبول مسئولیت مشکلات اقتصادی رژیم‌صهیونیستی می‌دانند، به موضوعی بدل شده که اختلافات گسترده و شدیدی را نه تنها با سران آمریکا، بلکه حتی در درون اسرائیل موجب شده است، به نحوی که حتی «شیمون پرز» رئیس رژیم‌صهیونیستی نیز به مخالفت با نخست‌وزیر خود برخواسته است.

جدیدترین نظرسنجی‌های انجام شده در سرزمین‌های اشغالی نیز نشان می‌دهد که اکثر اسرائیلی‌ها مخالف ماجراجویی نظامی اسرائیل علیه ایران هستند، و آن را خطری برای اساس موجودیت این رژیم می‌دانند، هرچند که همین افراد وقعی به قلدری‌های نتانیاهو نمی‌نهند و آن را تنها یک بلوف سیاسی می‌دانند.

 *********************************************************************

 جایگاه ابرقدرتی آمریکا در جهان تا سال 2030 از بین می‌رود

           کاخ سفید ایالات متحده در سال ۲۰۳۰ به این روز می افتد.           

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه آمریکایی «یو اس ای تودی»، گزارش جدید ارائه شده توسط شورای اطلاعات ملی آمریکا پیش بینی کرده است که این کشور تا سال 2030 میلادی وضعیت ابرقدرتی خود را از دست خواهد داد اما هیچ کشوری از جمله چین به یک قدرت هژمونیک تبدیل نخواهد شد.

بر اساس این گزارش، قدرت به سمت شبکه ها و ائتلاف های جهان چند قطبی تغییر جهت خواهد داد.

در این گزارش اینطور آمده است که: جهان سال 2030 میلادی اساسا از جهان امروز ما تغییر شکل پیدا خواهد کرد و تا 2030، هیچ کشوری از جمله آمریکا، چین و یا هیچ کشور بزرگ دیگری یک قدرت هژمونیک نخواهد بود.

یافته های طرح شده در این گزارش نشان می دهد که در سال 2030 آنچه دارای تاثیری چشمگیر خواهد بود، توانمندسازی افراد و انتشار قدرت میان کشورها به شبکه های غیر رسمی خواهد بود.

چنین تحولاتی تا حد زیادی ظهور تاریخی غرب از سال 1750 میلادی تاکنون را معکوس خواهد کرد و منجر به احیای اهمیت آسیا در اقتصاد جهانی و طلوع عصر جدیدی از «دموکراتیزه» (به صورت دموکراسی در آمدن) در سطح داخلی و بین المللی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، انتظار می رود که افزایش سریع سن جمعیت جهان همزمان با رشد تقاضای منابع ادامه داشته باشد که چنین امری احتمالا به کمبود مواد غذایی و آب ختم خواهد شد.

شورای مطالعات ملی آمریکا در برآوردهای خود به بررسی بدترین و بهترین شکل سناریوهای احتمالی در طول دو دهه آینده پرداخته است.

پیش بینی این شورا در بدترین شکل، خطر رو به رشد درگیری های میان ایالتی و سرخوردگی آمریکا و بن بست های جهانی است و پیش بینی آن در بهترین شکل ممکن مربوط به همکاری آمریکا و چین در طیف گسترده ای از مسائل و در نهایت یک همکاری گسترده تر جهانی است.

 

             کاخ سفید ایالات متحده در سال ۲۰۳۰ به این روز می افتد.          

 

**********************************************************************

جزئیات دستگیری عوامل گروهک وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه

 http://ana.ir/photo/2012-11-22/104526%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA%20(2).jpg

بسم الله الرحمن الرحیم

          پیرو اطلاعیه مورخ 26/8/91 این وزارتخانه در مورد شناسایی و بازداشت تعدادی از تروریست‌های وابسته به بیگانه، برخی سوابق و اطلاعات جدید به دست آمده از عناصر دستگیر شده را به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند:
 دستگیرشدگان، عضو یک گروهک تروریستی تجزیه‌طلب هستند که در سال 1384 با حمایت مالی یکی از کشورهای مرتجع حوزه خلیج فارس (به نیابت از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی) در استان خوزستان راه‌اندازی شده و در همان سال 13 فقره بمب‌گذاری در آن استان، از جمله بمب‌گذاری مقابل بیمارستان رازی اهواز، ساختمان برنامه و بودجه، سازمان مسکن و شهرسازی، خیابان سلمان فارسی در مرکز شهر، بانک سامان اهواز، اداره کل منابع طبیعی، فرمانداری آبادان و دزفول و چندین چاه و خط لوله نفت و گاز در استان خوزستان را انجام می‌دهد که منجر به شهادت 29 نفر و مجروحیت 350 تن از شهروندان مظلوم و بی‌گناه خوزستان، به‌ویژه هموطنان غیور عرب زبان می‌گردد.
 این گروهک هم‌چنین قصد بمب‌گذاری در برخی دیگر از مراکز حساس کشور را داشته که تعدادی از تروریست‌ها در اسفند ماه همان سال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی گشته و تعدادی دیگر به خارج از کشور متواری شدند.
 پس از آن، سرکرده این گروهک در یکی از کشورهای مرتجع حاشیه خلیج‌فارس اقامت گزید و از همان‌جا به هدایت عملیات بمب‌گذاری و اقدامات تروریستی پرداخت. این تروریست جنایت‌پیشه، در اواخر سال 84 از طریق عوامل سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به اروپا منتقل و به فعالیت‌های به اصطلاح حقوق بشری و همکاری با سازمان‌ها و مجامع غربی مدعی حقوق بشر مبادرت ورزیده (؟!) و همزمان، اقدامات تروریستی علیه شهروندان استان خوزستان را فرماندهی می‌کرد! از طرف دیگر، تعدادی از اعضای گروهک با این‌که حکم تعقیب از طرف پلیس بین‌الملل (اینترپل) را دارا بودند، با این حال سفرهای متعددی به برخی کشورهای اروپایی و دو کشور مرتجع منطقه به عمل می‌آوردند و مساعدت‌های مالی و تسلیحاتی آنها را دریافت می‌نمودند.

 

http://ana.ir/photo/2012-11-22/104526%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA%20(2).jpg


 از سال گذشته و همزمان با تشدید فاز جدید تحریم‌ها از سوی اردوگاه استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران این گروهک بنا به دستور تحریم‌کنندگان و در اقدامی مکمل، حمله به اموال عمومی و زیرساخت‌های اقتصادی کشور و بمب‌گذاری در خطوط انتقال گاز و نفت استان خوزستان را در دستور کار خویش قرار داد و از آن زمان تا کنون مبادرت به نه فقره بمب‌گذاری در تاسیسات انرژی استان نمود که از جمله می‌توان به موارد ذیل اشاره داشت:
 -بمب‌ گذاری لوله نفت شاوور در حوالی شهرستان شوش در تاریخ14/05/90
-بمب‌گذاری لوله نفت عبوری از مجاورت شهر شاوور در حوالی شهرستان شوش در تاریخ 24/2/91
 -بمب‌گذاری خط لوله گاز در حدفاصل شوش و دزفول در تاریخ 14/04/91
-بمب‌گذاری خط لوله گاز اهواز به شمال خوزستان در تاریخ 25/05/91
-بمب‌گذاری لوله گاز مسیر هفت تپه - شوش در تاریخ 02/08/91
و ...
از جمله موضوعات بسیار جالب توجه آن‌که عناصر مرکزیت این گروهک تروریستی که در یکی از کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر و منادی مبارزه با تروریسم مستقر می‌باشند، پس از هر عملیات تروریستی، ضمن پذیرش رسمی مسوولیت آن اقدامات، در عین حال با کمال وقاحت و بی‌شرمی با تعدادی از دولتمردان غربی و گزارشگران ویژه سازمان ملل (در امور ایران) ملاقات نموده و یا با حضور و سخنرانی در برخی پارلمان‌های اروپایی، و در مصاحبه با رسانه‌های بیگانه، به‌ویژه شبکه سلطنتی انگلیس، موسوم به بی‌بی‌سی، خود را به عنوان مدافعان قانون و جامعه مدنی و حقوق بشر در ایران معرفی کرده‌اند(؟!.)
 از عناصر دستگیر شده تا کنون 7 بمب آماده انفجار کشف شده که بنا به اعتراف متهمین، قصد داشتند در اماکن عمومی و مذهبی منفجر نمایند. اطلاعات تکمیلی، متعاقبا به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.  

 http://ana.ir/photo/2012-11-22/104526%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA%20(2).jpg

******************************************************************

 

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

 

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

 

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

 

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: چهار شنبه 22 آذر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com