سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 372
بازدید کل : 132040
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 110200 : نظام‌سازي يكي ديگر از اهداف بيداري اسلامي + چند خبر مهم دیگر

عنوان 110200 : متن سخنرانی مقام معظم رهبری در حضور اندیشمندان سیاسی بین الملل نظام‌سازي يكي ديگر از اهداف بيداري اسلامي + تصاویر خبری  + نخستين بالگرد ساخت محققان ايران تا پايان سال به پرواز در مي آيد +  زیر گذر در زیر آب / بارندگی سیل آسا دیشب شیراز + تصاویر

 

نظام‌سازي يكي ديگر از اهداف بيداري اسلامي/ آفرين بر حماس و جهاد اسلامي در غزه

رهبر معظم انقلاب با اشاره به جنگ هشت روزه غزه اظهار داشتند: آفرين بر فلسطيني‌ها، آفرين بر حماس و جهاد اسلامي و گردانهاي مبارز فلسطيني در غزه كه از خود اينگونه شجاعت نشان دادند.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (سه‌شنبه) در ديدار صدها تن از استادان، نخبگان و انديشمندان شركت كننده در اجلاس جهاني «اساتيد دانشگاههاي جهان اسلام و بيداري اسلامي» ضمن تبيين اهميت عنوان «بيداري اسلامي»، تحليلي جامع در خصوص جايگاه اسلام و شريعت اسلامي و همچنين مردم در كشورهاي انقلاب كرده و آسيب ها و خطرات پيش روي آنها ارائه كردند.

ايشان با اشاره به نقش خواص و انديشمندان جامعه در سعادت و نجات ملت‌ها تأكيد كردند: از اين منظر، اجلاس «اساتيد دانشگاههاي جهان اسلام و بيداري اسلامي» از اهميت ويژه اي برخوردار است.

رهبر انقلاب اسلامي شرط اصلي نقش‌آفريني اساتيد، نخبگان و فرزانگان براي حركت جامعه به سمت سعادت و نجات را اخلاص، شجاعت، هوشياري، كار و تلاش و نبود طمع دانستند و خاطرنشان كردند: بيداري اسلامي و رسوخ اين بيداري در امت اسلامي، حادثه بزرگي است كه امروز دنيا با آن مواجه و در برخي كشورها نيز منجر به انقلاب و تغيير رژيم هاي فاسد شده است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي بيداري اسلامي را عميق و گسترده خواندند و با اشاره به هراس دشمنان از عبارت «بيداري اسلامي» افزودند: آنها تلاش بسياري مي‌كنند تا عنوان «بيداري اسلامي» براي حركت عظيم كنوني در منطقه بكار نرود زيرا دشمنان از بروز اسلام حقيقي و واقعي به شدت وحشت دارند.

ايشان تأكيد كردند: آنها از اسلامِ برده دلار، اسلامِ غرق در فساد و اشرافي‌گري و اسلامي كه در توده مردم امتداد ندارد، نگران نيستند ولي از اسلام عمل و اقدام، اسلام توده مردم، اسلام توكل بر خدا و اسلام حُسن ظن به وعده الهي به لرزه مي‌افتند.

رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان كردند: ما معتقديم حركت عظيم كنوني يك بيداري حقيقي اسلامي و داراي امتداد است كه به اين آساني‌ها هم منحرف نخواهد شد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در تبيين علت «اسلامي» ناميدن اين بيداري افزودند: شعارهاي اسلامي مردم در انقلاب‌هاي منطقه و نقش معتقدان به اسلام در شكل‌گيري اجتماعات گسترده و ساقط كردن رژيم‌هاي فاسد، همه مؤيد اين است كه اين حركت، اسلامي است.

ايشان دليل ديگر بر اسلامي بودن اين حركت را، رأي مردم به اسلام‌گراها در انتخابات اين كشورها دانستند و تأكيد كردند: امروز اگر در بيشتر مناطق دنياي اسلام، يك انتخابات آزاد و خوب برگزار شود و رهبران و سياسيون اسلامي نيز در وسط ميدان باشند، مردم به اسلام گراها رأي خواهند داد.

رهبر انقلاب اسلامي در ادامه‌، برخي نكات را در خصوص حركت‌ها و انقلاب‌هاي منطقه متذكر شدند.

 آسيب‌شناسي اين حركت‌ها و انقلاب‌ها بخصوص در مصر، تونس و ليبي اولين نكته‌اي بود كه حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به آن اشاره كردند و گفتند: در كنار آسيب‌شناسي بايد هدف‌هاي اين انقلاب‌ها نيز تبيين شوند زيرا اگر هدف‌ها مشخص نباشند، سردرگمي بوجود خواهد آمد.

ايشان «رهايي از شر سلطه جهاني» را يكي از هدف‌هاي بيداري اسلامي برشمردند و تأكيد كردند: اين موضوع بايد با صراحت اعلام شود زيرا هرگونه تصوري مبني بر اينكه استكبار جهاني به سردمداري امريكا ممكن است با حركت‌هاي اسلامي كنار بيايد، خطا است.

رهبر انقلاب اسلامي افزودند: هرجا كه اسلام و اسلام گراها باشند، امريكا با همه وجود تلاش خواهد كرد تا آنها را از بين ببرد و البته در ظاهر هم لبخند خواهد زد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با تأكيد بر اينكه انقلاب‌هاي منطقه بايد حد فاصل خود را با استكبار جهاني مشخص كنند، خاطرنشان كردند: ما نمي‌گوييم آنان به جنگ استكبار بروند اما اگر حد فاصل خود را نيز مشخص نكنند، فريب خواهند خورد.

ايشان با اشاره به استفاده استكبار جهاني از ابزار پول، سلاح و علم براي تسلط بر جهان افزودند: با وجود اين ابزارها، يكي از مشكلات بزرگ كنوني دنياي غرب، نداشتن فكر و انديشه نو براي ارائه به بشريت است در حاليكه دنياي اسلام، داراي ايده نو و نقشه راه است.

رهبر انقلاب اسلامي،‌ اسلام را داراي نقشه راه و انديشه‌هاي جديد دانستند و خاطرنشان كردند: اين موضوع، نقطه قوت دنياي اسلام است كه با ترسيم شدن هدفها بر پايه اين انديشه‌ها، ديگر، سلاح، پول و علم غرب، همچون گذشته تأثيرگذاري نخواهند داشت.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي يكي ديگر از هدف‌هاي مهم بيداري اسلامي را، محوريت اسلام و شريعت اسلامي برشمردند و افزودند: تلاش گسترده‌اي در جريان است تا اينگونه وانمود شود كه شريعت اسلامي با پيشرفت، تحول و تمدن سازگاري ندارد در حاليكه اسلام جوابگوي همه نيازهاي انسانها و براي همه قرنها و همه دورانهاي پيشرفت بشريت است.

ايشان با اظهار تأسف فراوان از برخي جريانهاي متحجر كه با سخنان و اقدامات خود زمينه‌ساز شكل گيري تصور سازگار نبودن اسلام با پيشرفت مي‌شوند، خاطرنشان كردند: آنچه كه مهم است، تفكري است كه جوابگويي اسلام به نيازهاي بشريت را قبول داشته باشد.

رهبر انقلاب اسلامي، نظام‌سازي را يكي ديگر از اهداف بيداري اسلامي دانستند و با اشاره به برخي تجربه‌هاي تاريخي منطقه شمال آفريقا كه به دليل نبود نظام سازي با شكست مواجه شدند، افزودند: اگر در كشورهاي انقلاب كرده،‌ نظام‌سازي نشود و مبناي مستحكمي بوجود نيايد، خطر آنها را تهديد خواهد كرد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي يكي از مسائل مهم در انقلابهاي منطقه را حفظ پشتيباني‌هاي مردم برشمردند و تأكيد كردند: قدرت حقيقي در دست مردم است، و هر جا كه مردم همدل و يكصدا، پشتيبان رهبران و مسئولان خود باشند، امريكا و بزرگتر از امريكا  هيچ غلطي نمي‌توانند بكنند.

ايشان با تأكيد بر لزوم حفظ مردم در صحنه افزودند: روشنفكران، نويسندگان، شاعران و بويژه علماي دين نقش مهم و برجسته‌اي دارند و بايد با تشريح اهداف انقلابها، و موانع و دشمنان آنها، مردم را آگاه و با بصيرت نگاه دارند.

رهبر انقلاب اسلامي تربيت علمي جوانان و پيشرفت علمي و فناوري، براي قدرتمند شدن را از جمله مسائل بسيار ضروري براي كشورهاي اسلامي بويژه كشورهاي انقلاب كرده دانستند و خاطرنشان كردند: اين كار، امكان‌پذير است و تجربه عملي و موفق آن، جمهوري اسلامي ايران است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي افزودند: ايران، قبل از پيروزي انقلاب اسلامي در رده‌هاي بسيار پايين علمي قرار داشت اما اكنون به بركت اسلام و انقلاب در رتبه‌هاي علمي بالاي دنيا قرار دارد و آمارهاي مراكز علمي و معتبر بين‌المللي، اين حركت شتابان علمي را تأييد مي‌كنند.

ايشان تأكيد كردند: بايد اين تجربه موفق، در كشورهاي اسلامي، ادامه پيدا كند و دنياي اسلام به مرحله‌اي برسد كه در جايگاه مرجع علمي دنيا قرار گيرد.

رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان كردند: نظام اسلامي در ايران اثبات كرد كه مي‌توان براساس اسلام و شريعت اسلامي، به شتاب و جايگاه علمي بالا رسيد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي،‌ وحدت را يكي از مسائل اساسي و مورد نياز دنياي اسلام دانستند و افزودند: غرب و امريكا تلاش دارند تا تحت عناوين «شيعه و سني»، «قوميتها» و «مليتها» ميان مسلمانان ايجاد اختلاف كنند، بنابراين همه بايد هوشيار باشند، و مسائل را با اين ديد مورد بررسي قرار دهند و نسبت به آنها موضع‌گيري كنند.

ايشان با تاكيد بر اينكه با وجود تلاش‌ها و توطئه‌هاي جبهه استكبار، دنياي اسلام در حال پيشروي است، خاطرنشان كردند: يكي از نشانه‌هاي اين پيشروي، جنگ هشت روزه است كه يك طرف آن فلسطيني‌هاي ساكن در يك منطقه بسيار كوچك جغرافيايي به نام غزه قرار داشتند و در طرف ديگر، دولت صهيونيستي مدعي قوي‌ترين ارتش جهان، كه در هنگام آتش‌بس‌، طرفي كه شرط  گذاشت، فلسطيني‌هاي غزه بودند.

رهبر انقلاب اسلامي افزودند: آيا 10 سال پيش چنين اتفاقي، باور كردني بود؟

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي گفتند: آفرين بر فلسطيني‌ها، آفرين بر حماس و جهاد اسلامي و گردانهاي مبارز فلسطيني در غزه كه از خود اينگونه شجاعت نشان دادند.

ايشان افزودند: من به سهم خود از همه مبارزان فلسطيني بخاطر اين فداكاري و تلاش و صبر تشكر مي‌كنم.

رهبر انقلاب اسلامي جنگ هشت روزه غزه را يك درس مهم براي مردم فلسطين و همچنين همه مسلمانان دانستند و تأكيد كردند: جنگ غزه نشان داد كه اگر همه با هم متحد باشند و در سختي‌ها صبر كنند، وعده الهي مبني بر فرج و آساني، بعد از سختي، محقق خواهد شد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به موضوع بحرين نيز اشاره كردند و افزودند: متأسفانه در قضيه بحرين، شاهد سكوت دنياي اسلام هستيم كه ناشي از نگاه غلط به اين موضوع است.

ايشان خاطر نشان كردند: نگاه برخي به قضيه بحرين، از دريچه مسائل مذهبي است و بر همين اساس دفاع از ملتي كه بر ضد يك حكومت فاسد قيام كرده، جايز شمرده مي شود مگر آنكه همچون مردم بحرين،‌ شيعه باشند!

رهبر انقلاب اسلامي تأكيد كردند: نگاه صحيح، به قضاياي منطقه، نگاه براساس طراحي دشمن و ابزارها و حيله‌هاي او است.


حضرت ايت‌الله خامنه‌اي  با تأكيد بر اينكه موضع ايران در قضيه سوريه، از همين ديدگاه ناشي مي‌شود، افزودند: جمهوري اسلامي ايران با ريخته شدن يك قطره خون از هر مسلماني، مخالف است، اما مقصران وضعيت كنوني در سوريه، كساني هستند كه آن را به جنگ داخلي و تخريب و برادركشي كشانده‌اند.

ايشان در پايان خاطرنشان كردند: همه خواسته‌هاي ملتها بايد از روشهاي متعارف و بدور از خشونت برآورده شوند.

در ابتداي اين ديدار 7 نفر از انديشمندان و اساتيد كشورهاي اسلامي به بيان ديدگاههاي خود درخصوص تحولات كنوني منطقه و بيداري اسلامي و آسيبهاي پيش روي آنها پرداختند.
 آقايان:
- دكتر منير شفيق - انديشمند و نظريه پرداز از فلسطين
- دكتر مجدي حسين - مبارز انقلابي و رئيس حزب الشعب مصر
- دكتر راشد الراشد - پژوهشگر و فعال سياسي از بحرين
- دكتر بابا اينوياي - پژوهشگر و وزير اسبق امور مذهبي سنگال
- دكتر علي فياض - نماينده مجلس لبنان
- دكتر عمرالشاهد - استاد دانشگاه و فعال سياسي از تونس
- و خانم دكتر عابد علي - رئيس بخش روابط بين الملل دانشگاه قائد اعظم پاكستان
در سخنان خود به محورهاي زير اشاره كردند:
- جمهوري اسلامي ايران به رهبر امام خميني (ره) آغازگر بيداري اسلامي در جهان بود.
- وحدت ميان مسلمانان، تنها راه حل اصلي براي غلبه بر توطئه ها و مشكلات است.
- لزوم استفاده مناسب از موفقيت ها، پيروزيها و ظرفيت هاي سالهاي اخير دنياي اسلام و جبهه مقاومت
- نظام اسلامي در ايران الگوي اجتناب ناپذير حركتها و انقلابهاي منطقه است
- مبناي حركتها و انقلابهاي منطقه،‌اسلام است.
- اهميت توجه به جوانان در بيداري اسلامي، و روشنگري براي آنها
- لزوم اتخاذ مواضع شفاف و صريح در قبال استكبار جهاني و رژيم صهيونيستي، در كشورهاي انقلاب كرده
- ضرورت توجه به حركت و پيشرفت علمي در كشورهاي اسلامي
- انتقاد از سكوت مجامع بين المللي و دنياي اسلام در قبال كشتار مردم بحرين
- و هوشياري در قبال توطئه ايجاد بي ثباتي و آشوب در منطقه بوي‍ژه در كشورهاي انقلاب كرده

همچنين در ابتداي اين ديدار دكتر ولايتي دبيركل مجمع جهاني بيداري اسلامي ضمن اشاره به سابقه تشكيل اين مجمع و نشستهايي كه تاكنون برگزار شده است تأكيد كرد: در اجلاس جهاني «اساتيد دانشگاههاي جهان اسلام و بيداري اسلامي» با شعار «پيشرفت، عدالت و مردمسالاري ديني» و با حضور بيش از 500 تن از اساتيد و پژوهشگران كشورهاي اسلامي مهمترين مسائل جهان اسلام و تحولات منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ولايتي مواردي از جمله تغيير معادلات منطقه‌اي و تأثير آن بر مسأله فلسطين، مشخصه‌هاي نظام‌هاي مردم سالاري ديني، ضرورت‌ها و اولويت‌هاي دولتهاي نوپا در جهان اسلام، فرصت‌هاي جنبش بيداري اسلامي، ضرورت بهره‌گيري از تجربيات انديشمندان جهان اسلام را از سرفصل‌هاي مهم اين اجلاس بيان كرد.

گزارش تصویری از دیدار اساتید دانشگاه‌های جهان اسلام با رهبر معظم انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه شنبه 21 آذر در دیدار صدها تن از استادان، نخبگان و اندیشمندان شرکت کننده در اجلاس جهانی اساتید دانشگاه‌های جهان اسلام و بیداری اسلامی ضمن تبیین اهمیت عنوان بیداری اسلامی، تحلیلی جامع درخصوص جایگاه اسلام و شریعت اسلامی و همچنین مردم در کشورهای انقلاب کرده و آسیب‌ها و خطرات پیش روی آن‌ها ارائه کردند. تصاویری از این دیدار:

 
 
 
 
  1. دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی اساتید دانشگاه‌های جهان اسلام و بیداری اسلامی

    سه‌شنبه 21 آذر 91
  2. دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی اساتید دانشگاه‌های جهان اسلام و بیداری اسلامی

    سه‌شنبه 21 آذر 91
  3. دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی اساتید دانشگاه‌های جهان اسلام و بیداری اسلامی

    سه‌شنبه 21 آذر 91
  4. دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی اساتید دانشگاه‌های جهان اسلام و بیداری اسلامی

    سه‌شنبه 21 آذر 91
  5. دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی اساتید دانشگاه‌های جهان اسلام و بیداری اسلامی

    سه‌شنبه 21 آذر 91
  6. دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی اساتید دانشگاه‌های جهان اسلام و بیداری اسلامی

    سه‌شنبه 21 آذر 91
  7. دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی اساتید دانشگاه‌های جهان اسلام و بیداری اسلامی

    سه‌شنبه 21 آذر 91
  8. دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی اساتید دانشگاه‌های جهان اسلام و بیداری اسلامی

    سه‌شنبه 21 آذر 91
  9. دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی اساتید دانشگاه‌های جهان اسلام و بیداری اسلامی

    سه‌شنبه 21 آذر 91
  10. دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی اساتید دانشگاه‌های جهان اسلام و بیداری اسلامی

    سه‌شنبه 21 آذر 91
 
 
 
 
 
 
 

 

************************************************************************

 نخستين بالگرد ساخت محققان ايران تا پايان سال به پرواز در مي آيد

پروژه ساخت نخستين بالگرد ملي 14 نفره ايران بر مبناي آخرين استانداردهاي بين المللي، با همکاري مشترک دانشگاه صنعتي اصفهان و شرکت پشتيباني و نوسازي بالگردهاي ايران (پنها) آغاز شده است ،قرارداد نهايي براي طراحي بالگرد ملي ' پنها يک ' نيز روز يکشنبه با حضور مديرعامل شرکت پشتيباني و نوسازي بالگردهاي ايران(پنها) در دانشگاه صنعتي اصفهان منعقد شد.به گزارش ايسنا، دکتر سعيد ضيائي راد، رئيس دانشکده مهندسي مکانيک دانشگاه صنعتي اصفهان با اعلام اين خبر افزود: بر اين اساس کميته بالگرد دانشگاه صنعتي اصفهان به عنوان مرجع دانشگاهي ساخت بالگرد ملي ايران با همکاري مرکز طراحي شرکت «پنها»، طراحي و آناليز تمامي بخش هاي اصلي اين بالگرد را بر عهده گرفته است.وي با اشاره به قرارداد منعقد شده ميان دانشگاه صنعتي اصفهان و شرکت پشتيباني و نوسازي بالگردهاي ايران (پنها)، طراحي بالگرد ملي در اين دانشگاه را شامل انجام محاسبات و طراحي کامل آيروديناميک، عملکرد، پايداري، کنترل و ارتعاشات اين بالگرد عنوان کرد. ضيائي راد افزود: طراحي و انجام محاسبات کامل بالگرد با رعايت تمام الزامات و استانداردهاي مربوطه از ديگر بخش هاي مورد نظر در طراحي نخستين بالگرد ملي ايران در دانشگاه صنعتي اصفهان است. عضو هيئت علمي دانشکده مهندسي مکانيک دانشگاه صنعتي اصفهان تصريح کرد: نخستين بالگرد ملي ايران برمبناي آخرين استانداردهاي ملي و بين المللي و با تکيه بر دانش و توانمندي متخصصان داخلي طراحي و ساخته مي شود.وي اظهار اميدواري کرد که مراحل اصلي طراحي و ساخت بالگرد ملي تا پايان امسال به پايان برسد.مديرعامل شرکت پشتيباني و نوسازي بالگردهاي ايران (پنها) نيز در حاشيه امضاي قرارداد نهايي طراحي بالگرد ملي در دانشگاه صنعتي اصفهان، اين رويداد را يکي از مهم ترين دستاوردها در حوزه فناوري هاي پيشرفته براي کشور توصيف کرد.وي با اشاره به پيچيدگي هاي بسيار فني طراحي و ساخت بالگرد و محدود بودن تعداد کشورهاي داراي اين نوع فناوري تصريح کرد: نخستين بالگرد ملي ايران مطابق با آخرين استانداردهاي هوايي دنيا و مجموعه استانداردهاي CS29 و نيز آيين نامه هاي هوايي کشور در حال ساخت است واميدواريم که پرواز نمونه اوليه اين بالگرد تا پايان امسال و پرواز بالگرد ملي برخوردار از گواهينامه هاي ملي و بين المللي تا سال 92 انجام شود.به گفته وي،بالگرد پنهاي يک ، تمام ايراني ، طبق استانداردهاي موجود هوايي دنيا و با نظارت هاي مشترک وزارت دفاع و وزارت علوم ساخته مي شود .

 

ساخت نمونه اوليه بالگرد و کسب استانداردها در ۲ سال پياپي يک رکورد جهاني است

وي افزود : در سال آينده پس از اخذ گواهينامه هاي لازم اين بالگرد به توليد مي رسد .وي با اشاره به اين که ساخت نمونه اوليه و کسب استانداردها در 2 سال پياپي يک رکورد جهاني است، افزود : محاسبات علمي ساخت اين بالگرد در دانشگاه صنعتي اصفهان آغاز شده است .

همداني گلشن رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان هم با اشاره به آن که اين دانشگاه از ظرفيت هاي نظامي ، دفاعي و صنعتي خوبي برخوردار است، گفت : با امضاي تفاهم نامه ساخت اين بالگرد کميته بالگرد در دانشگاه تشکيل شد و کارگروه هاي تخصصي در زمينه سازه ها،بدنه ، طراحي و محاسبات مکانيکي و ديناميکي شکل گرفت و طراحي، مطالعه و محاسبه تمام بخش ها، سازه ها و بدنه اين بالگرد توسط کميته وي‍ژه اي در دانشگاه صنعتي اصفهان انجام مي شود.به گزارش ايرنا،وي بااشاره به نقش و اهميت بالگرد و نياز کشور به آن در بخش هاي مختلف از جمله عرصه دريايي و اورژانس تصريح کرد: بالگرد 'پنها يک' بر اساس استانداردها و فناوري روز دنيا ساخته خواهد شد.وي با اشاره به اين که مراحل انجام اين پروژه از سال گذشته در دانشگاه صنعتي اصفهان آغاز شد، گفت: قرارداد نهايي براي طراحي بالگرد ملي ' پنها يک ' روز يکشنبه با حضور مديرعامل شرکت پشتيباني و نوسازي بالگردهاي ايران(پنها) در اين دانشگاه منعقد شد.

 

طراحي بالگرد ملي يکي از مهم ترين دستاوردها در حوزه فناوري هاي پيشرفته براي کشور است

مديرعامل شرکت پشتيباني و نوسازي بالگردهاي ايران(پنها) نيز گفت: طراحي بالگرد ملي در دانشگاه صنعتي اصفهان يکي از مهم ترين دستاوردها در حوزه فناوري هاي پيشرفته براي کشور است.سرتيپ دوم خلبان احمد آبادي افزود:در راستاي تأکيدات رهبر معظم انقلاب در باره توليد علم و تکيه بر توانمندي هاي داخلي، شرکت پشتيباني و نوسازي بالگردهاي ايران، تمام مراحل طراحي و آناليز نخستين بالگرد ملي ايران را به دانشگاه صنعتي اصفهان واگذار کرد.

 

 

********************************************************************

 زیر گذر در زیر آب / بارندگی سیل آسا دیشب شیراز + تصاویر

 

بارندگی روز گذشته  دوشنبه ششم آذر ماه در شیراز موجب شد تا زیر گذر چهار راه ریشمک تبدیل به دریاچه ای مصنوعی  برای شهروندان  شهر  شیراز شود

 

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/01/27/13910127000514_PhotoA.jpghttp://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/01/27/13910127000514_PhotoA.jpg

 http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/01/27/13910127000514_PhotoA.jpghttp://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/01/27/13910127000514_PhotoA.jpg

 

******************************************************************

 

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

 

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

 

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

 

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: چهار شنبه 22 آذر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com