سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 261
بازدید کل : 131929
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 110600 : اعدام یک عقب مانده ذهنی در تگزاس + چند خبر مهم دیگر

عنوان 110600 : اعدام یک عقب مانده ذهنی در تگزاس + شکنجه جوان ايراني توسط شورشيان سوريه + عکس + تولد اولین نوزاد سالم حاصل از ازدواج والدین مبتلا بە تالاسمی مینور + بانک خون بند ناف جهاددانشگاهی واحد آذربایجان شرقی آماده دریافت خون بند ناف نوزادان است + محکومیت جنایت جنگی ادلب 

 

 اعدام یک عقب مانده ذهنی در تگزاس

http://194.225.71.59/images/position24/2012/8/qqqqqqqqqqqqqqq.jpg

به رغم منع اعدام زندانیان عقب مانده، مقام‌های ایالت تگزاس در امریکا، یک زندانی عقب مانده ذهنی آفریقایی تبار را به روش تزریق مرگ‌بار اعدام کرده‌اند.

به گزارش پرس تی وی ، ماروین ویلسون ۵۴ ساله عصر سه شنبه(۱۷ مرداد) پس از آن اعدام شد که دیوان‌عالی امریکا استدلال‌ها را درباره این که این زندانی به دلیل عقب ماندگی شدید ذهنی واجد شرایط اعدام نیست، رد کرد.

وکلای ویلسون استدلال کرده بودند، وی به دلیل ضریب هوشی بسیار پائین، برای مجازات اعدام واجد شرایط نیست.

این درحالی است که ویلسون قبل از آن که ماده مرگ‌بار به وی تزریق شود، به سه خواهر و پسرش گفته بود که عاشق آن‌هاست. وی همچنین از خواهران و پسرش خواسته بود تا مادرش را به گرمی درآغوش بگیرند.

ویلسون گفته بود:« شما همه می‌دانید که من به عنوان یک گناه‌کار به این‌جا آمدم و همانند یک انسان پاک از این‌جا می‌روم.»

ضریب هوشی ویلسون فقط ۶۱ درصد ارزیابی شده بود. این درحالی است که معیار ارزیابی ضریب هوشی برای عقب ماندگان ذهنی در ایالت تگزاس حدود ۷۰ درصد و یا کمتر در نظر گرفته شده است.

عفو بین‌الملل نیز از مقام‌های دولتی تگزاس خواسته بود تا ویلسون را اعدام نکنند.

ماه گذشته میلادی نیز، یک مرد ۳۳ ساله عقب مانده ذهنی، از طریق تزریق مرگ‌بار در ایالت تگزاس اعدام شد

http://194.225.71.59/images/position24/2012/8/qqqqqqqqqqqqqqq.jpg

 

*********************************************************************

شکنجه جوان ايراني توسط شورشيان سوريه + عکس

 

يک جوان ايراني که توسط شورشيان سوريه‌اي ربوده شده بود، توسط ارتش سوريه از دست اين شورشيان در حالي که به شدت شکنجه شده بود، آزاد شد.

علي غلامحسين 17 ساله که متولد دمشق و از پدري ايراني و مادري سوري است، چند روز پيش در منطقه قدسيا در شمال غرب دمشق ربوده شده بود و به شدت تحت شکنجه شورشيان مسلح قرار گرفته بود.
 
به گفته او، شورشيان از او مي‌خواستند که اعتراف کند که تک تيرانداز است که از ايران براي هدف قرار دادن مردم سوريه راهي اين کشور شده است.
 
علي غلامحسين از آنجايي که به دو زبان عربي و فارسي مسلط است، در سوريه وظيفه راهنماي تورهاي گردشگري و زيارتي که از ايران به اين کشور سفر مي‌کردند را داشت.
 
گفته مي‌شود که يکي از کارمندان رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در دمشق نيز که چند ماه پيش توسط شورشيان ربوده شده بود، توسط ارتش سوريه رها شده است. هنوز ده‌ها ايراني ديگر توسط شورشيان مسلح به گروگان گرفته شده‌اند.
 
 
**********************************************************************
 
 

نخستین نوزاد سالم حاصل از انجام روشهای PGD در والدین مبتلا بە تالاسمی مینور در سال ۸۸ و دومین نوزاد در سال ۹۰ در مرکز فوق تخصصی ابن سینا متولد شد و هم اکنون هردوی این کودکان درسلامت کامل بە سر میبرند.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشکی باشگاه خبرنگاران بە نقل از وبدا؛ دکتر مدرسی برنامه های تشخیص ژنتیکی (PGD) را بررسی نقص یک ژن مخصوص دانست و خاطر نشان کرد: با توجه بە اینکه در این روش، بررسی بر روی یک سلول انجام می¬شوند، ارزیابی ها دشوارتر است و در آن تنها رویان هایی کە عاری از ناهنجاری های ژنتیکی باشند، برائ انتقال بە رحم یا انجماد انتخاب می شوند.

عضو تیم تخصصی مرکز فوق تخصصی ابن سینا با اشاره بە شیوع بالای بیماری تالاسمی مینور در جامعه گفت: با استفاده از روش تشخیص پیش از لانه گزینی در تالاسمی، می توان نیاز بە سقط درمانی و تبعات مختلف روانی، جسمی و اجتماعی آن را کاهش داد.

دکتر مدرسی انجام تشخیص های پیش از لانه گزینی (PGD) را در کاهش ابتلا بە بعضی معلولیت و بیماری ها بسیار مؤثر خواند و خاطرنشان کرد: تشخیص های ژنتیکی قبل از لانه گزینی (PGD) می تواند در آینده سبب کاهش بسیاری از بیماری های تک ژن مثل کوری، کری و حتی سرطان شود.

وی تصریح کرد: با توجه بە اهمیت گسترش روش¬های ژنتیکی قبل از لانه گزینی در کاهش بیماری ها، باید از نظر تحقیقاتی، اجتماعی و حمایت¬های بیمه  ای توجه ی خاصی بە این روش ها صورت گیرد.

دکتر محمدمهدی آخوندی، رییس پژوهشگاه فن آوریهای علوم زیستی جهاد دانشگاهی- ابن سینا هم با اشاره بر افزایش سن ازدواج در کشور و تاکید بر اینکه افزایش سن مادر سبب افزایش خطر بروز ناهنجاری های کوروموزومی در نوزاد می گردد، افزود: در برنامه ی تشخیص ژنتیکی پیش از لانه گزینی(PGD) والدینی کە فرزندان آنها بە سبب کوروموزوم های غیرطبیعی در معرض خطر می باشند، با تشخیص و انتقال رویان هایی کە حاصل بیماری ارثی نیستند، می توانند صاحب فرزندان سالم شوند.

به گفته ی دکتر آخوندی، این روش در مورد بیمارانی کە مبتلا بە سقط مکرر می باشند و یا سن ایشان بیش از ۳۵ سال است یا مبتلا بە بیماری هموفیلی و تالاسمی می باشند می¬تواند منجر بە رفع مشکل و بیماری شود.

رئیس پژوهشگاه و مرکز فوق تخصصی ابن سینا انجام PGD را برائ زوج هایی کە سابقه ی بیماری سقط مکرر جنینی بە واسطه ناهنجاری های ژنتیکی دارند، زوج هایی کە فرزندی با یک بیماری ژنتیکی و معلولیت داشته اند و یا زوج هایی کە می خواهند سازگاری بافتی فرزندشان را با فرزند دیگری کە نیاز بە پیوند عضو دارد، بررسی نمایند، پیشنهاد کرد.

وی گفت: امکان انجام PGD برائ تمام موارد گفته شده در مرکز درمان ناباروری وسقط مکرر ابن سینا وجود دارد

**********************************************************************

بانک خون بند ناف جهاددانشگاهی واحد آذربایجان شرقی آماده دریافت خون بند ناف نوزادان است

http://media5.irna.ir/1391/13910618/80313645/80313645-3140245.jpg

 مدیر مرکز درمان ناباروری آذربایجان وابسته به جهاددانشگاهی از آمادگی بانک خون بند ناف این مرکز برای دریافت خون بند ناف نوزادان خبر داد.

 الهام غدیرخمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر گفت: این خون پس از تولد به عنوان یک زباله بیولوژیک دور ریخته می شود در حالی که حاوی سلول های بنیادی و سلول های خون ساز است که می تواند برای درمان بیماری ها استفاده شود.

وی افزود: سلول های بنیادی که از بند ناف گرفته می شوند بسیار پرتوان و نامیرا هستند و در تکثیر پی در پی دچار پیری نمی شوند به طوری که با تزریق و یا جایگزینی آنها در بافت هایی که آسیب جدی دیده اند می توانیم به بهبودی و تشکیل سلول های جدید بافت کمک کنیم.

وی اظهارکرد: امروزه در اغلب کشورهای توسعه یافته بانک خون بند ناف وجود دارد که خون بند ناف نوزاد را به جای دور ریختن ذخیره کرده و در آینده برای درمان خود او یا سایر بیماران استفاده می شود.

غدیرخمی در خصوص روند ذخیره خون در بانک مزبور گفت: والدین قبل از تولد نوزاد اقدام به ثبت نام در این بانک می کنند و در حین زایمان با حضور کارشناس مرکز درمان ناباروری استان در محل زایمان خون از بند ناف جمع آوری و به کیسه های خون منتقل می شود.

http://media5.irna.ir/1391/13910618/80313645/80313645-3140245.jpg

وی ادامه داد: سپس خون بند ناف مورد آنالیز و بررسی های آزمایشگاهی قرار گرفته و پس از تایید سلامت خون سلول های بنیادی آن جدا شده و در بانک نگهداری می شود و چنانچه نوزاد در آینده مبتلا به بیماری هایی مختلف به ویژه بیماری خونی نظیر سرطان خون شود برای درمان استفاده می شود.

وی با بیان اینکه سلول های بنیادی در دنیا در درمان دیابت نوع یک، بیماری های قلبی عروقی، لوپوس، بیماری های نورولوژیک مانند سکته مغزی، پارکینسون و آلزایمر، کم خونی و نقص ایمنی و بیماری های کبدی و سایر بیماری ها کاربرد دارد گفت: فعلا در داخل کشور ما سلول های بنیادی در درمان بیماری های خونی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این سلول ها یک بار قابل مصرف هستند گفت: در آذربایجان شرقی به همت مرکز پزشکی جهاد دانشگاهی و با همکاری پژوهشکده رویان، بانک خون بند ناف فعالیت خود را از سال 1387آغاز کرده است.

http://glo.ir/wp-content/uploads/2012/01/GLO.ir%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%A7%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86.jpg

غدیرخمی در خصوص فرآیند عضویت در بانک خون بند ناف اظهارکرد: در مرحله اول آزمایشات لازم بر روی مادر در ماه نهم بارداری انجام شده وبعد از عقد قرارداد نمونه در حین زایمان جمع آوری شده و به بانک خون تحویل داده می شود و پس از پردازش سلول، کارت فریز برای خانواده صادر می شود.

مدیر مرکز درمان ناباروری آذربایجان گفت: سلول های بنیادی نگهداری شده در بانک خصوصی از یک عضو خانواده می تواند در صورت همسانی HLA (شاخص های ژنتیکی سلول) برای دیگر اعضای خانواده و یا هر فرد دیگری مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: خوشبختانه این سلول ها در مقایسه با دیگر منبع سلول های بنیادی یعنی مغز استخوان با همسانی کمتر HLA قابل پیوند بوده و شانس واکنش رد پیوند علیه میزبان نیز کمتر است.

http://www.khorasannews.com/NewsImage.aspx?id=6904&filename=111.jpghttp://www.khorasannews.com/NewsImage.aspx?id=6904&filename=111.jpg


غدیرخمی اظهارکرد: طبق استانداردهای بانک جهانی خون بندناف، نمونه ذخیره شده تا 20 سال قابل نگهداری است هرچند از نظر علمی نمونه ای که در منفی 196 درجه سانتی گراد قرار دارد می تواند برای مدت نامحدودی حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: بانک خون بند ناف جهاددانشگاهی واحد آذربایجان شرقی همه روزه به جز ایام تعطیل آماده پذیرش، پاسخگویی و ارایه خدمات به مردم است.

http://glo.ir/wp-content/uploads/2012/01/GLO.ir%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%A7%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86.jpg

***********************************************************************
 
 
 

سازمان ملل متحد اقدام شورشیان مسلح سوریه را در کشتار دسته جمعی ده ها سرباز اسیر ارتش این کشور، جنایت جنگی توصیف و بر محاکمه عوامل آن تاکید کرد.

 

جنایت جدید تروریست های سوریه در شکنجه و کشتار جمعی، اعتراض مجامع بین المللی حتی محافل حقوق بشری در غرب را در پی داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سازمان ملل متحد اقدام شورشیان مسلح سوریه را در کشتار دسته جمعی ده ها سرباز اسیر ارتش این کشور، جنایت جنگی توصیف و بر محاکمه عوامل آن تاکید کرد.
"رابرت کولفیل" سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر وابسته به سازمان ملل متحد گفت: نوار ویدیوئی مربوط به کشتار دسته جمعی سربازان ارتش سوریه پس از اسارت آنها را به دقت بررسی می کند و این مدرک در محاکمه جنایتکاران استفاده خواهد شد.

جنایت جنگی در سوریه
"کولفیل" افزود: قتل عام سربازان اسیر سوری به دست افراد مسلح جنایت جنگی است.

رابرت کولفیل سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر
وی بر محاکمه عوامل این جنایت هولناک تاکید کرد و طرف های درگیر را به رعایت قوانین بین المللی و انسانی فراخواند.
سازمان عفو بین الملل نیز کشتار سربازان ارتش سوریه پس از اسارت به دست شورشیان مسلح را محکوم و آن را جنایت جنگی توصیف کرد.
این سازمان اعلام کرد: انتشار این تصاویر هولناک نشان دهنده نادیده گرفته شدن قوانین بین المللی مربوط به حقوق بشر بدست تروریست ها مستقر در سوریه است.

جنایت جنگی در سوریه

جنایت جنگی در سوریه

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران هم اقدام گروه های تروریستی در شکنجه و برپایی جوخه های اعدام سربازان و افراد بی گناه را در سوریه محکوم کرد.
رامین مهمانپرست گفت: جمهوری اسلامی ایران اقدام جنایتکارانه و ضدحقوق بشر را در سوریه شدیدا محکوم می کند و مسوولیت تکرار چنین فجایعی را متوجه حامیان تروریست ها و گروه های مسلح می داند.
وی تاکید کرد: بی تردید تلاش های غرب و برخی کشورهای منطقه در ایجاد خلاء امنیتی در سوریه - گسترش بی ثباتی و ناامنی منطقه ای را در پی خواهد داشت.

مهمانپرست اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همچنان توقف خشونت ها و برقراری کامل آرامش از طریق حمایت از طرح نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه و ایجاد روند دموکراتیک از طریق فرآیند گفت وگوهای ملی را به عنوان تنها راه حل منطقی و مسالمت جویانه در گذار از بحران کنونی سوریه می داند.

تروریست های سوریه روز جمعه 28 نظامی اسیر را وحشیانه تیرباران و همچنین اعضای یک خانواده 7 نفری از جمله چند زن و کودک را قتل عام کردند.
در همین حال درسوریه درگیری میان ارتش و گروه های مسلح ادامه دارد.
ارتش سوریه اعلام کرد: حمله شورشیان مسلح به فرودگاه نظامی تفتناز (Taftanas) را در استان ادلب در شمال کشور دفع کرده است.
شورشیان در این حمله، قصد داشتند فرودگاه نظامی را به تصرف خود درآورند. نیروهای ارتش علاوه کشتن شماری از شورشیان، بسیاری از خودروها و تجهیزات آنان را منهدم کردند.

 

همچنین نیروهای سوری بعد از چند روز درگیری و زد و خورد با افراد مسلح و تروریست در منطقه حرستا در استان ریف دمشق بر بخش های زیادی از این منطقه تسلط پیدا کردند.
این در حالی است که روزنامه القدس العربی در گزارشی فاش کرد، عربستان سعودی با هدف فشار بر دولت سوریه و حمایت از تروریست های فعال در این کشور، نشستی غیر علنی در شهر جده برای سران این گروه ها برگزار کرده است.
به گزارش این روزنامه، عربستان در این نشست از 300 شخصیت مخالف نظام حاکم در سوریه دعوت کرده است و این کشور از این افراد خواسته است تا برای هدف ناامن کردن اوضاع سوریه و دامن زدن به عملیات تروریستی در این کشورهر کدام از این افراد ده نفر برای عزیمت به عربستان برای شرکت کردن در یک دوره نظامی معرفی کنند.
این افراد بعد از پایان این دوره نظامی باید به سرعت عربستان را ترک کنند و عملیات تروریستی خود را بر علیه دولت مرکزی سوریه در مناطق حومه استان ادلب و استان حلب به اجرا درآورند.

******************************************************************

 

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

 

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

 

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

 

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: سه شنبه 5 دی 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com