سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 323
بازدید کل : 131991
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


110900:آخرین اخبار از رزمایش دریایی ولایت ۹۱ + بازتاب رزمایش در رسانه‌های دنیا+خبر های مهم دیگر

 

عنوان:11090۰:آخرین اخبار از رزمایش دریایی ولایت ۹۱ + بازتاب رزمایش در رسانه‌های دنیا+بازتاب گسترده رزمایش 10 روزه ایران/ پاسخی محکم به ادعاها+
بازتاب آغاز رزمایش ولایت ۹۱ در روزنامه های منطقه+

بازتاب برگزاری رزمایش ولایت ۹۱ در کشور های غرب

 

 

آخرین اخبار از رزمایش دریایی ولایت ۹۱ + بازتاب رزمایش در رسانه‌های دنیا

 
 

 

نظامی - صبح امروز با فرمان امیر دریادار سیاری رزمایش تخصصی نیروی دریایی ارتش آغاز شد.

آنگونه که خبرگزاری ایسنا و فارس گزارش کرده اند انواع زیردریایی‌های سبک و سنگین، ناوها و ناوچه‌های لجستیک و موشک‌انداز با دریافت فرمان آغاز رزمایش از اسکله منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جدا شده و عازم محل‌های استقرار در مناطق عملیاتی رزمایش شدند.
ناوشکن‌های «البرز»، «سبلان» و همچنین ناو «گرز» نیز از جمله رزم‌ناوهایی هستند که برای شرکت در رزمایش تخصصی دریایی ولایت 91 نیروی دریایی ارتش از منطقه یکم این نیرو به سمت آب‌های آزاد عزیمت کردند.
رزمایش تخصصی دریایی ولایت 91 با اعلام رمز «یا حسین (ع)» توسط امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از عرشه زیردریایی کیلو کلاس «طارق» در محدوده شرق تنگه هرمز تا مدار 18 درجه شمال اقیانوس هند آغاز شد.
در این رزمایش دریادلان نیروی دریایی ارتش پس از رصد لحظه‌ای تحرکات نیروهای دشمن فرضی(نارنجی) توسط ناوشکن جمهوری اسلامی ایران جماران و اعلام اطلاعات جمع‌آوری شده به قرارگاه مرکزی رزمایش، یگان‌های شناور خودی(نیروهای آبی) شامل زیردریایی‌ها، شناورهای سطحی، هواناوها را طی مانور تاکیتکی از محل استقرار به سمت منطقه مأموریت به منظور مقابله با نیروهای مهاجم فرضی حرکت دادند.
«صلح، دوستی و امنیت» برای منطقه خلیج فارس پیام این رزمایش برای کشورهای همسایه و «اراده جدی ملت ایران برای دفاع از منابع و منافع حیاتی خود در تمام عرصه‌ها به خصوص در آب‌های آزاد» پیام این رزمایش ولایت 91 برای دشمنان جمهوری اسلامی است.
"طارق " سرفرماندهی رزمایش نیست
سخنگوی رزمایش تخصصی دریایی ˈولایت 91ˈدر گفت وگو با ایرنا اعلام کرد: صدور فرمان آغاز رزمایش از عرشه زیردریایی طارق معروف به ˈحفره سیاهˈ دلیلی بر سرفرماندهی رزمایش از سوی این زیرسطحی نیست.
امیر دریادار ˈامیر رستگاریˈ افزود: یگان های زیرسطحی نمی توانند فرماندهی یک رزمایش دریایی تخصصی را به عهده بگیرند.
امیر دریادار رستگاری با تکذیب اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه ها، مبنی بر این که زیردریایی ˈ طارق ˈ سرفرماندهی رزمایش ولایت 91 را برعهده دارد، افزود: اصولا یگان زیرسطحی بنا به دلایلی از جمله ضرورت مخفی بودن شناورهای آن در زیر آب، نمی تواند فرماندهی را برعهده داشته باشد.
وی با بیان این که ناوهای نیروی دریایی ارتش سرفرماندهی نیروهای مهاجم و مدافع در این رزمایش را برعهده دارند گفت: ناوهای سرفرماندهی، فرماندهی ناوها ، زیردریایی ها و سایر یگان های شرکت کننده در رزمایش را تحت کنترل می گیرند.
تست موشک جدید سطح به هوای «رعد»
همچنین سخنگوی رزمایش دریایی ولایت 91 در گفت وگو با فارس از تست جدیدترین موشک سطح به هوای این نیرو با نام «رعد» در روزهای آتی رزمایش خبر داد.  رستگاری با اشاره به تست و بکارگیری انواع تجهیزات رزم دریایی در این رزمایش، از آزمایش جدیدترین موشک سطح به هوای این نیرو به نام رعد در روزهای آینده رزمایش خبر داد و گفت: این موشک می تواند اهداف هوایی را در برد متوسط مورد هدف قرار دهد.
بهره از سامانه جنگال در رزمایش ولایت
همچنین آنگونه که خبرگزاری مهر گزارش داده است دریادار رستگاری در جمع خبرنگاران مراحل رزمایش ولایت 91 را تشریح کرد و گفت: سامانه های موشکی و الکترونیکی جنگال که طی یک سال گذشته توسط متخصصین داخلی ساخته شده در رزمایش مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.
وی عنوان کرد: این رزمایش از شرق تنگه هرمز تا مدار 18 درجه در وسعت دو هزار کیلومتر انجام خواهد شد و شناورهای سطحی و زیرسحطی نیروی دریایی ارتش با حضور در تنگه هرمز، دریایی عمان، دریای عربی، خلیج عدن و اقیانوس هند توانمندی دفاعی و رزمی ایران را به نمایش خواهند گذاشت.
سخنگوی رزمایش ولایت 91 اضافه کرد: آزمایش طرح ها، تبادل و انتقال تجربه، آزمایش تاکتیک های نو، ایجاد هماهنگی بین نیروهای مختلف و ... از اهداف جزئی رزمایش ولایت 91 است.
رستگاری افزود: ارزیابی سامانه فرماندهی و کنترل یکپارچه از جمله اهداف مورد نظر نیروی دریایی ارتش در این رزمایش خواهد بود. همچنین همتاسازی و انتقال تجربه بین کارکنان جوان و با تجربه ارتش و آزمایش سرعت عمل و واکنش سریع یگان های سطحی و زیرسطحی در مواقع ضروری و غیرمترقبه در این رزمایش از اهمیت خاصی برخوردار است.
پرواز پهپادهای شناسایی سپاه بر فراز منطقه رزمایش ولایت 91
به گزارش فارس، امیر دریادار غلامرضا بی‌غم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه برگزاری رزمایش تخصصی ولایت 91 با اشاره به همکاری‌های همیشگی نیروهای دریایی ارتش و سپاه در ماموریت‌های مختلف گفت: این دو نیرو مکمل یکدیگر هستند و نیروی دریایی سپاه در محدوده خلیج فارس و نیروی دریایی ارتش نیز از تنگه هرمز تا آبهای آزاد و بین‌المللی را تحت پوشش قرار داده است.
وی درخصوص بکارگیری پهپادهای شناسایی در این رزمایش نیز تصریح کرد: امروز ما به توانی رسیده‌ایم که تمامی پهپادهایمان را در داخل می‌سازیم و در این رزمایش نیز علاوه بر تمرینات دریایی، در حوزه پهپادی و شناسایی نیز برنامه‌هایی در دست داریم. بنا بر همکاری‌های تنگاتنگی که با سپاه پاسداران در این حوزه داریم، از پهپادهای سپاه نیز در این رزمایش استفاده خواهیم کرد.
بازتاب برگزاری رزمایش ولایت 91 در رسانه های بیگانه
آغاز رزمایش دریایی ولایت 91 بازتاب وسیعی در رسانه های منطقه و جهان داشته است که در ادامه بخشی از آن به نقل از مهر می آید:
سایت شبکه تلویزیونی " الجزیره" با اشاره به آغاز رزمایش نوشت: اقدام ایران به برگزاری رزمایش در حالی صورت می گیرد که آمریکا و متحدان غربی اش برای توقف برنامه هسته ای ایران به ایران فشارهای زیادی می آورند و ایران بارها اعلام کرده است که قادر است تنگه حیاتی هرمز را که محل عبور انرژی جهان است، ببندد.
خبرگزاری انگلیسی "رویترز" هم با اشاره با آغاز رزمایش نظامی ولایت 91 نوشت : ایران چهار ماه پیش هم با استفاده از زیردریایی ها و ناوهایش اقدام به برگزاری رزمایش مشابهی در منطقه کرد و این در حالی بود که آمریکا و متحدینش هم در خلیج فارس، در حال برگزاری رزمایش نظامی بودند.
" سی بی اس نیوز" آمریکا نیز با اشاره به شرکت ناوها، زیردریایی ها، جنگنده ها و هاورکرافت‌های ایران در این رزمایش عظیم دریایی اعلام کرد ایران در حالی این رزمایش را برگزار می کند که فشار غرب برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران افزایش یافته است و ایران هم پیشتر تهدید کرده بود که قادر است تنگه هرمز را ببندد. در گزارش سی بی اس آمده است ایران به کشتی های خارجی هشدار داده است تا سوم ژانویه( 14 دی) از نزدیک شدن به منطقه برگزاری رزمایش خودداری کنند.
روزنامه صهیونیستی " هاآرتص" با اشاره به آغاز رزمایش مذکور نوشت : ایران رزمایش نظامی شش روزه اش را با هدف نمایش توانمندی نظامی اش در منطقه ای آغاز کرده است که مسیر عبور 40 درصد انرژی جهان است.
شبکه " العربیه" هم با اشاره به آغاز این رزمایش به نقل از " حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش هدف ازبرگزاری این رزمایش نظامی را نمایش توانمندی های نظامی ایران و در عین حال ارسال پیام صلح و دوستی ایران به کشورهای همسایه خواند.
 
*********************************************************
 

بازتاب گسترده رزمایش 10 روزه ایران/ پاسخی محکم به ادعاها
خبرگزاری مهر - گروه بین الملل: رسانه های عربی امروز در گزارشهای متعددی به بازتاب رزمایش 10 روزه نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه استراتژیک خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز پرداخته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، "امیر دریادار حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی روز گذشته در یک کنفرانس خبری از برگزاری رزمایش تخصصی ولایت 91 در منطقه استراتژیک تنگه هرمز خبر داد.

وی با بیان اینکه حضور در آبهای آزاد باعث افزایش توانمندی و افزایش توان در دفاع از منافع کشور می شود انجام رزمایش ها را در دفاع از منابع و منافع کشور بسیار مهم خواند.
 
امیر سیاری با تشریح اهداف رزمایش تخصصی ولایت 91 عنوان کرد: نمایش اقتدار نظام در عرصه دریا، نمایش توانمندی نیروهای مسلح در دفاع از منابع و منافع جمهوری اسلامی در دریا و نمایش توان دفاع راهبردی نیروی دریایی ارتش و ارسال پیام صلح و دوستی به کشورهای منطقه از جمله اهداف این رزمایش است.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش ولایت 91 در منطقه تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند گفت: این رزمایش با رمز یا حسین از تاریخ 8 دی به مدت 6 روز در منطقه ای به وسعت یک میلیون متر مربع به اجرا در خواهد آمد.
 
بخش عربی سی ان ان امروز در گزارشی اعلام کرد: ایران برای برگزاری رزمایشی بزرگ از روز جمعه در تنگه هرمز آماده می شود.
 
 
شبکه خبری الجزیره نیز در گزارشی اعلام کرد: ایران در نظر دارد رزمایش دریایی گسترده ای برگزار کند که بخشی از آن تنگه هرمز را نیز دربرمی گیرد. تهران اوایل سال 2012 در پی تنشها با آمریکا تهدیداتی درباره بستن این تنگه مطرح کرده بود.
 
در این گزارش با اشاره به رزمایش 4 روزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آبهای خلیج فارس که پیش از رزمایش ولایت 91 برگزار می شود، آمده است : رزمایش نیروی دریایی ایران با عنوان ولایت 91 از روز جمعه تا چهارشنبه آینده برگزار می شود.
 
الجزیره در پایان این گزارش اعلام کرده است : تحرکات نظامی ایران در خلیج فارس در سایه تنشهای مرتبط با موضوع هسته ای  و انتشار برخی گزارشها درباره حمله نظامی به این کشور رخ می دهد.
 
پایگاه خبری محیط مصر با اشاره به اینکه رزمایشهای جدید ایران با هدف "افزایش آمادگی نیروی دریایی ایران در رویارویی با تهدیدات احتمالی" برگزار خواهد شد، نوشت : اعلام برگزاری این رزمایشها با برگزاری کنفرانس سران شورای همکاری خلیج فارس در منامه، همزمان شده بود. کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه پایانی خود خواستار پایان دخالتهای ایران در این کشورها و  حل اختلافات فیمابین به صورت مسالمت آمیز شده بودند.
 
روزنامه   الشرق الاوسط چاپ لندن نیز امروز در گزارشی مفصل به بررسی رزمایش 10 روزه نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آبهای نیلگون خلیج فارس و تنگه هرمر پرداخته است.
 
 روزنامه المصریون در گزارشی اعلام کرد: رزمایشهای دریایی ایران منطقه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان را در برمی گیرد.
 
شبکه خبری فرانس 24 عربی در گزارشی اعلام کرد: ایران سناریوهای دفاعی و امنیتی را در منطقه خلیج فارس آزمایش می کند.
 
روزنامه السیاسه کویت در گزارشی نوشت : ایران در اواخر هفته جاری رزمایش دریایی گسترده ای در تنگه هرمز برگزار می کند.
 
روزنامه المصری الیوم، روزنامه الدستور مصر، الحیات لندن، شبکه خبری روسیا الیوم و دیگر رسانه های منطقه نیز امروز به بازتاب رزمایش گسترده دریایی جمهوری اسلامی در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز پرداخته اند.
 
******************************************************************
 
بازتاب آغاز رزمایش ولایت ۹۱ در روزنامه های منطقه
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، الشرق الاوسط در شماره امروز خود نوشت: در يکي از بزرگترين رزمايشهاي نظامي از لحاظ مساحت، ايران روز گذشته اعلام کرد رزمايشهاي دريايي خود را به مدت شش روز از عمق خليج فارس تا سواحل استان بوشهر در منطقه اي به مساحت يک ميليون کيلومتر مربع  شامل تنگه هرمز، درياي عمان و مناطق شمال اقيانوس هند آغاز کرد. اين رزمايش با هدف  شبيه سازي  مقابله با  حمله دشمن فرضي که قصد نزديک شدن به آبهاي درياي عمان و خليج فارس را  در چارچوب  حمله به سواحل ايران دارد ؛ انجام مي پذيرد .
 
الشرق الاوسط در ادامه اين گزارش که تصويري از زيردريايي غدير را نيز در کنار آن چاپ کرده است به پوشش سخنان فرماندهان نظامي ايران از جمله سردار حبيب الله سياري پرداخت و نوشت: مسئولان ايران بارها تکرار کرده اند در صورت  حمله نظامي به اين کشور به سبب برنامه هسته اي اش، تنگه هرمز را خواهند بست. چهل درصد نفت جهان که از طريق دريا صادر مي شود از تنگه هرمز عبور مي کند .  
 
روزنامه الجريده چاپ کويت هم نوشت: ايران، رزمايش هاي خود را در شرق تنگه هرمز آغاز ‌کرد.
 
العربيه گزارش داد: رزمايش ايران در منطقه بسيار وسيعي برگزار مي شود.
جوار ابودقّه گزارشگر شبکه تلويزيوني العربيه گزارش داد ايران براي نمايش توان دريايي خود رزمايشي به مدت شش روز برگزار خواهد کرد.
 
روزنامه القبس کويت هم نوشت:  رزمايش دريايي ايران که از امروز آغاز شد، در منطقه وسيعي برگزار مي شود و از تنگه هرمز گرفته تا درياي عمان و اقيانوس هند را در بر مي گرد مساحت اين محدوده يک ميليون کيلومتر مربع است.

پس از گذشت چهار روز از رزمايش "فجر 91"که نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در خليج فارس برگزار کرد نيروي دريايي ايران رزمايشي را که نام ولايت 91 بر آن نهاده اند آغاز کرد. در اين رزمايش زيردريايي ها و ساير ابزارهاي جنگي متنوع ايران حضور دارند. نيروي دريايي ايران در اين رزمايش سامانه هاي موشکي و دفاعي خود را مي آزمايد و برخي از شيوه هاي گشت زني و شناسايي را در اين منطقه  حساس تمرين مي کند.
 
روزنامه البيان امارات هم نوشت: ايران در تنگه هرمز رزمايش نظامي برگزار مي کند.

المنار لبنان نيز با انتشار خبر آغاز اين رزمايش نوشت: امير دريادار حبيب الله سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: هدف اين رزمايش نمايش توانمندي نيروي دريايي ايران و نشان دادن قدرت دفاعي نيروي دريايي در حمايت از منافع و منابع ايران در درياست.
 
روزنامه الاهرام چاپ قاهره در پايگاه اينترنتي خود نوشت: ايران روز گذشته رزمايشهاي دريايي را در تنگه هرمز آغاز کرد که انتظار مي رود شش روز طول بکشد و هدف از آن نمايش توانايي نظامي ايران در اين گذرگاه حياتي حمل و نقل نفت و گاز است.

حبيب الله سياري فرمانده نيروي دريايي ايران گفت: رزمايش "ولايت 91" تا روز چهارشنبه آينده در منطقه اي به مساحت حدود يک ميليون کيلومتر مربع در تنگه هرمز، درياي عمان و مناطق شمال اقيانوس هند ادمه خواهد داشت. سياري تاکيد کرد هدف از اين رزمايش نمايش توانايي نظامي نيروهاي مسلح در دفاع از مرزهاي ايران و ارسال پيام صلح و دوستي براي کشورهاي همسايه است.

روزنامه سعودي عکاظ هم در گزارشي در اين زمينه نوشت: ايران روز گذشته رزمايشهاي گسترده اي را آغاز کرد که در جريان آن، تمرين هاي جنگي دريايي روي سطحي و زير سطحي و همچنين آزمايش موشکي و هوايي با استفاده از اژدرافکن ها، هواپيماهاي بدون خلبان و همچنين تمرين جنگ الکترونيکي صورت مي گيرد.
 
 
******************************************************************

بازتاب برگزاری رزمایش ولایت ۹۱ در کشور های غرب


آغاز رزمایش دریایی ولایت 91 بازتاب وسیعی در رسانه های منطقه و جهان داشته است:

سایت شبکه تلویزیونی " الجزیره" با اشاره به آغاز رزمایش نوشت : اقدام ایران به برگزاری رزمایش در حالی صورت می گیرد که آمریکا و متحدان غربی اش برای توقف برنامه هسته ای ایران به ایران فشارهای زیادی می آورند و ایران بارها اعلام کرده است که  قادر است تنگه حیاتی هرمز را که محل عبور انرژی جهان است، ببندد.

 
خبرگزاری انگلیسی "رویترز" هم با اشاره با آغاز رزمایش نظامی ولایت 91 نوشت : ایران چهار ماه پیش هم با استفاده از زیردریایی ها و ناوهایش اقدام به برگزاری رزمایش مشابهی در منطقه کرد و این در حالی بود که آمریکا و متحدینش هم در خلیج فارس، در حال برگزاری رزمایش نظامی بودند.

 
" سی بی اس نیوز" آمریکا نیز با اشاره به شرکت ناوها، زیردریایی ها، جنگنده ها و هاورکرافتهای ایران در این رزمایش عظیم دریایی اعلام کرد ایران در حالی این رزمایش را برگزار می کند که فشار غرب برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران افزایش یافته است و ایران هم پیشتر تهدید کرده بود که قادر است تنگه هرمز را ببندد.

 
در گزارش سی بی اس آمده است ایران به کشتی های خارجی هشدار داده است تا سوم ژانویه( 14 دی) از نزدیک شدن به منطقه برگزاری رزمایش خودداری کنند.

 
روزنامه صهیونیستی " هاآرتص" با اشاره به آغاز رزمایش مذکور نوشت : ایران رزمایش نظامی شش روزه اش را با هدف نمایش توانمندی نظامی اش در منطقه ای آغاز کرده است که مسیر عبور 40 درصد انرژی جهان است.

 
شبکه " العربیه" هم با اشاره به آغاز این رزمایش به نقل از " حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش هدف ازبرگزاری این رزمایش نظامی را نمایش توانمندی های نظامی ایران و در عین حال ارسال پیام صلح و دوستی ایران به کشورهای همسایه خواند.

 
یک رسانه آمریکایی هم با اشاره به وسعت منطقه برگزاری این تمرین نظامی و با اشاره به تجهیزات و امکانات به کار گرفته شده در این رزمایش مدعی شد : نیروهای شرکت کننده در این رزمایش برای بستن تنگه هرمز تمرین می کنند.

 

***************************************************************
 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/                              usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

 

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

 

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

 

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

 

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 

 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: شنبه 9 دی 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com