سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 372
بازدید کل : 132040
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 112000: رئیس جمهور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب: دلبستگی و ارادت اینجانب به جنابعالی همیشگی

عنوان 112000: رئیس جمهور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب: دلبستگی و ارادت اینجانب به جنابعالی همیشگی است + نامه رسمي رئيس جمهور به رهبر انقلاب پس ازتذکرات صريح به سران قوا + نامه عذرخواهی لاریجانی به رهبر معظم انقلاب + نامه رئیس قوه قضائیه به رهبر انقلاب + مقایسه نامه های سران سه قوه به رهبر انقلاب



رئیس جمهور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب:
دلبستگی و ارادت اینجانب به جنابعالی همیشگی است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه دلبستگی و ارادت اینجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی همیشگی است تصریح کرد: اینجانب و همکارانم در دولت تا آخرین لحظات مسئولیت، دلبسته به ارزش‌های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهیم بود.

خبرگزاری فارس: دلبستگی و ارادت اینجانب به جنابعالی همیشگی استخبرگزاری فارس: دلبستگی و ارادت اینجانب به جنابعالی همیشگی است

****************************************************************************
نامه رسمي رئيس جمهور به رهبر انقلاب پس ازتذکرات صريح به سران قوا




رئيس جمهور در نامه اي به رهبر معظم انقلاب نوشت : «بسم ا... الرحمن الرحيم، حضرت آيت ا... خامنه اي (مدظله العالي)،مقام معظم رهبري ،با سلام و تحيت، عطف به بيانات حضرتعالي در روز شنبه 91.11.28 به استحضار مي رساند که اينجانب و همکارانم در دولت تا آخرين لحظات مسئوليت دلبسته به ارزش هاي انقلاب اسلامي کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهيم بود و اطمينان مي دهم که همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت ، در مسير اعتلاي کشور و رفع مشکلات کشور خواهد بود و کوچکترين قدمي برخلاف مصالح کشور بر نخواهيم داشت .دلبستگي و ارادت اينجانب و اعضاي محترم دولت به جنابعالي هميشگي است. دوام سلامت و توفيقات حضرتعالي را از ايزدمنان مسئلت دارم.»

رهبر معظم انقلاب روز شنبه در انتقاداتي صريح نسبت به آن چه در جلسه استيضاح وزير کار رخ داد تذکراتي را به روساي قوه مجريه و مقننه ايراد کردند. بلا فاصله و ساعاتي پس از اين بيانات علي لاريجاني رئيس مجلس در نامه اي به محضر رهبر انقلاب تاکيد کرد: " حقير لازم مي دانم از تذکرات خيرخواهانه و منصفانه حضرتعالي در مورد رفتار قوا سپاسگزاري نمايم و آنچه از تذکرات به رعايت مصالح کشور توسط اين بنده اشارت داشت با جان و دل پذيرا و آن را نصب العين کار خويش قرار خواهم داد و مطمئن هستم نمايندگان استيضاح کننده و قاطبه نمايندگان اندرزهاي مشفقانه حضرتعالي را مبناي عمل خويش قرار خواهند داد و اين نگاه بلند، بار ديگر عظمت و شوکت جايگاه تاثيرگذار ولايت فقيه را در نظام مقدس جمهوري اسلامي نشان مي دهد." لاريجاني همچنين روز گذشته در آغاز جلسه علني مجلس نيز گفت: "از جانب خود و همه نمايندگان مجلس نقد رهبري را عامل اصلاح کار خويش مي دانيم و در اين بخش آنچه از اشکالات به قوه مقننه مربوط مي شود را مي پذيريم و عذرخواهي مي کنيم." آيت ا... لاريجاني نيز روز شنبه درنامه اي به محضر رهبر انقلاب تصريح کرد:" دستگاه قضايي در مسير اجراي توصيه هاي رهبري همچون گذشته گام هاي استوار بر خواهد داشت". احمدي نژاد همچنين در اين نامه تاکيد کرده است :" اينجانب و همکارانم در دولت کوچکترين قدمي برخلاف مصالح کشور بر نخواهيم داشت." وي روز گذشته درجمع استانداران سراسر کشو ر نيز گفت: اين دولت تا روز آخر خدمت خود و تا ساعت 9 صبح 12 مرداد سال 92 که براي تنفيذ رياست جمهوري جديد برويم همانند ساعت 10 صبح روزي که حکم بنده تنفيذ شد، کار خواهد کرد. در عين حال ديدار استانداران با احمدي نژاد يک حاشيه جالب داشت و آن اين که در اين نشست سعيد مرتضوي در سمت چپ احمدي نژاد نشسته بود .در پي انتصاب مرتضوي به رياست سازمان تامين اجتماعي و اصرار دولت به ابقاي وي به رغم راي ديوان عدالت اداري نمايندگان مجلس طرح استيضاح وزير کار را ارائه کردند.

 

دولت تا آخرين لحظه مسئوليت نسبت به رهبري عزيز وفادار خواهد بود

رييس جمهور همچنين در جلسه عصر روز گذشته هيئت دولت با اشاره به بيانات اخير رهبر معظم انقلاب تأکيد کرد: دولت تا آخرين لحظه مسئوليت خود نسبت به رهبري عزيز وفادار و در کنار معظم له خواهد بود.به گزارش ايسنا وي تصريح کرد: هرگز به ناراحتي مقام معظم رهبري راضي نبوده و نيستم.بر اساس گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، در اين جلسه برخي از اعضاي دولت نيز در فضايي معنوي و صميمي در سخناني بر پايداري دولت به استمرار مسيرآرمان هاي انقلاب اسلامي و خنثي کردن توطئه هاي دشمنان تأکيد کردند.

 

اين دولت تا ساعت 9 صبح 12 مرداد سال 92 کار خواهد کرد

در همين حال به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري،محمود احمدي نژاد صبح ديروز (يکشنبه)  در نشست استانداران سراسر کشور تصريح کرد: تا آخرين لحظه پاي کار ايستاده ايم و هيچ دغدغه اي جز کار و تلاش و خدمت نداريم و از همه مديران اجرايي هم مي خواهم وقت خود را فقط در اين مسير متمرکز کنند.رئيس جمهور گفت: توان دولت در تحمل فشارها و بدخواهي ها زياد است و اين دولت تا روز آخر خدمت خود و تا ساعت 9 صبح 12 مرداد سال 92 که براي تنفيذ رياست جمهوري جديد برويم همانند ساعت 10 صبح روزي که حکم بنده تنفيذ شد، کار خواهد کرد؛ چرا که اين خدمتگزاري فرصت مناسبي است که نبايد اجازه دهيم از دست برود.رئيس جمهور گفت: اراده الهي بر نابودي مستکبرين و زعامت مستضعفين قرار گرفته است، اين کلام امام راحل است و يقين دارم انتخابات پيش رو بسيار باشکوه و پرشکوه خواهد بود و ملت بهترين ها را انتخاب خواهد کرد و عزت اين ملت ارتقاء خواهد يافت و جمهوري اسلامي وارد مرحله جديدي خواهد شد که بسياري از آلودگي ها از ساحت نوراني آن پيراسته مي شود. احمدي نژاد اضافه کرد: هرکس به جمهوري اسلامي و نقش مردم در آن باور نداشته باشد خودش از دايره خارج خواهد شد. وي با بيان اينکه به تصريح امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري ملت در انجام وظايف خود کوتاهي نکردند و اگر ايرادي هست از حلقه واسط بين مردم و انقلاب است، خاطر نشان کرد: اصلاح اين حلقه واسط براي خدا به هيچ وجه کار سختي نيست و خدا کساني که دغدغه خدمت به انقلاب و مردم را ندارند، نابود خواهد کرد و به گونه اي آنان را از ميان برخواهد داشت که گويا هيچ گاه اثري از آنها در بين نبوده است.

 

هدفمندي عامل افزايش قيمت هاو تورم نيست

رئيس جمهور در ادامه بر اجراي طرح پزشک خانواده ، پروژه هاي مهر ماندگار ، کنترل بازار در روزهاي منتهي به عيد و اجراي مرحله دوم هدفمندي يارانه ها تاکيد کرد و با طرح اين سوال که آيا مقابله با تحريم ها غير از اين است که آثار منفي آن در زندگي مردم حذف شود، اظهار داشت: هوشمندانه ترين راه مقابله با تحريم ها، اجراي قانون هدفمند کردن يارانه ها است.رئيس جمهور اظهار داشت: مخالفان هدفمندي يارانه ها در بين مردم اين طرح را عامل افزايش قيمت ها، تورم و مشکلات معرفي مي کنند اما در جلسات خودشان آن را يک طرح انتخاباتي تفسير مي کنند؛ اگر اين يک طرح شکست خورده است، اجازه دهند دولت که ريسک آن را پذيرفته، مراحل بعدي آن را هم اجرا کند.


********************************************************************************

نامه عذرخواهی لاریجانی به رهبر معظم انقلاب


تذکرات خیرخواهانه و منصفانه حضرت عالی در مورد رفتار قوا سپاس گزاری می نمایم و آنچه از تذکرات به رعایت مصالح کشور توسط این بنده اشارت داشت، با جان و دل پذیرا و آن را نصب العین کار خویش قرار خواهم داد.


رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به مقام معظم رهبری تاکید کرد که « از تذکرات خیرخواهانه و منصفانه حضرت عالی در مورد رفتار قوا سپاس گزاری می نمایم و آنچه از تذکرات به رعایت مصالح کشور توسط این بنده اشارت داشت، با جان و دل پذیرا و آن را نصب العین کار خویش قرار خواهم داد.»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزای دانشجویان ایران(ایسنا)، متن نامه علی لاریجانی به مقام معظم رهبری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته

با سلام و عرض ارادت

بیانات بلیغ حضرت عالی در ملاقات با مردم انقلابی آذربایجان به مناسبت سالروز قیام شکوهمند مردم تبریز، از هر جهت راهگشا و امید آفرین برای ملت عزیز بود.

حقیر لازم می دانم از تذکرات خیرخواهانه و منصفانه حضرت عالی در مورد رفتار قوا سپاس گزاری نمایم و آنچه از تذکرات به رعایت مصالح کشور توسط این بنده اشارت داشت، با جان و دل پذیرا و آن را نصب العین کار خویش قرار خواهم داد و مطمئن هستم نمایندگان استیضاح کننده و قاطبه نمایندگان اندرزهای مشفقانه حضرت عالی را مبنای عمل خویش قرار خواهند داد و این نگاه بلند، بار دیگر عظمت و شوکت جایگاه تاثیرگذار ولایت فقیه را در نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان می دهد.

از خداوند متعال عزت، سربلندی و طول عمر آن حضرت را خواستارم.»


********************************************************************************

نامه رئیس قوه قضائیه به رهبر انقلاب


http://media.farsnews.com/Media/8904/ImageNews/890429/63_890429_L600.jpg


آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه با ارسال نامه ای به محضر مقام معظم رهبری اعلام کرد: از سوی خود و خانواده بزرگ دستگاه قضایی از بیانات ناصحانه و ارزشمند حضرت مستطاب عالی در جمع مردم شریف آذربایجان شرقی تشکر و اعلام می نمایم در مسیر اجرای توصیه ها و تذکرات مشفقانه حضرتعالی همچون گذشته گام های استوار بر خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قوه قضاییبه، متن کامل نامه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحيم
محضر مبارك قائد عظيم الشان انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي(دامت بركاته)
سلام عليكم
با سپاس بيكران به آستان مقدس حضرت احديت كه نعمت ولايت را بر اين امت ارزاني داشته و آنگاه كه پاره اي سوء تدبيرها و گاه حواجس نفساني در مسير حركت انقلاب مشكلاتي را فرا مي نهد، اين حبل المتين الهي كشتي انقلاب اسلامي را به ساحل نجات رهنمون مي شود.
اينجانب بر خود لازم مي دانم از سوي خود و خانواده بزرگ دستگاه قضايي از بيانات ناصحانه و ارزشمند حضرت مستطابعالي در جمع مردم شريف آذربايجان شرقي تشكر نموده و اعلام نمايم ، در مسير اجراي توصيه ها و تذكرات مشفقانه حضرتعالي همچون گذشته گام هاي استوار بر خواهيم داشت.
از خداوند متعال طول عمر با عزت و سلامت آن جناب را مسئلت مي نمايم.


*******************************************************************************

مقایسه نامه های سران سه قوه به رهبر انقلاب

در حالی که برخی از روزنامه خود را آماده می کردند که از عدم واکنش رئیس قوه مجریه تیتر و مطالب خود را برگزینند، ناگهان رئیس قوه مجریه هم به سخنان رهبر انقلاب با ازسال نامه ای واکنش نشان داد و امید آن می رود که با واکنش سران سه قوه،فضای کشور و به خصوص معیشت مردم در این دوران دشمنی ها بی پایان علیه ملت ایران سر و سامانی مناسب بگیرد. 

مضامین نامه های سران سه قوه و سخنان بعدی آنان را برای آرام کردن اوضاع به ظاهر امر نشان دهنده وجود عقلانیت در سیاستمداران است که خدا بخواهد این عقلانیت باطنا و در بزنگاه هایی که لازم است به خاطر مردم، انقلاب و اسلام عزیز مورد توجه قرار گیرد. این نامه رئیس قوه مجریه تفاوت های ظریفی با نامه روسای دو قوه دیگر دارد، اما نیازی به پرداختن به تفاوت ها نیست . برای همگان این تفاوت روشن و آشکار است . این سه نامه به ترتیب ارسال و انتشار به شرح زیر است:

رئیس قوه مقننه
بیانات بلیغ حضرتعالی در ملاقات با مردم انقلابی آذربایجان به مناسبت سالروز قیام شکوهمند مردم تبریز از هر جهت راهگشا و امیدآفرین برای ملت عزیز بود.حقیر لازم می دانم از تذکرات خیرخواهانه و منصفانه حضرتعالی در مورد رفتار قوا سپاسگزاری نمایم و آنچه از تذکرات به رعایت مصالح کشور توسط این بنده اشارت داشت، با جان و دل پذیرا و آن را نصب‌العین کار خویش قرار خواهم داد و مطمئن هستم نمایندگان استیضاح‌کننده و قاطبه نمایندگان اندرزهای مشفقانه حضرتعالی را مبنای عمل خویش قرار خواهند داد و این نگاه بلند، بار دیگر عظمت و شوکت جایگاه تاثیرگذار ولایت فقیه را در نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان می‌دهد.

رئیس قوه قضائیه
با سپاس بيكران به آستان مقدس حضرت احديت كه نعمت ولايت را بر اين امت ارزاني داشته و آنگاه كه پاره اي سوء تدبيرها و گاه حواجس نفساني در مسير حركت انقلاب مشكلاتي را فرا مي نهد، اين حبل المتين الهي كشتي انقلاب اسلامي را به ساحل نجات رهنمون مي شود.اينجانب بر خود لازم مي دانم از سوي خود و خانواده بزرگ دستگاه قضايي از بيانات ناصحانه و ارزشمند حضرت مستطابعالي در جمع مردم شريف آذربايجان شرقي تشكر نموده و اعلام نمايم ، در مسير اجراي توصيه ها و تذكرات مشفقانه حضرتعالي همچون گذشته گام هاي استوار بر خواهيم داشت.از خداوند متعال طول عمر با عزت و سلامت آن جناب را مسئلت مي نمايم.
 
رئیس قوه مجریه  
عطف به بیانات حضرتعالی در روز شنبه 91.11.28 به استحضار می رساند که اینجانب و همکارانم در دولت تا آخرین لحظات مسئولیت دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهیم بود و اطمینان می دهم که همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت ، در مسیر اعتلای کشور و رفع مشکلات کشور خواهد بود و کوچکترین قدمی برخلاف مصالح کشور بر نخواهیم داشت.دلبستگی و ارادت اینجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی همیشگی است. دوام سلامت و توفیقات حضرتعالی را از ایزدمنان مسئلت دارم.
 
اگر چه فضای سیاسی کشور هنوز تحت تاثیر سخنان مهم رهبر انقلاب در روز شنبه است، اما تحرکات انتخاباتی نیز همچنان در کشور ادامه دارد. جامعه اسلامی دانشجویان نقد بلند بالایی را در مورد هاشمی رفسنجانی نوشته و مواضع دیروز و امروز وی را زیر سئوال برده است در بخشی از این انتقاد نویسندگان نوشته اند : جناب آقای هاشمی حتما بخاطر دارند که در زمان دولت کارگزاران چنان فضایی را بر دانشگاه و فضای سیاسی جامعه و نخبگان بوجود آورده بودند که کمترین انتقاد به دولت آن زمان هزینه‌ای سنگین برای منتقدین داشت.  
 
این بیانیه تأکید می‌کند: «هنوز ماجرای سفر به استان آذربایجان شرقی را از یاد نبرده‌ایم که در مقابل انتقاد مردم مناطق مختلف آن شهر برخی از کارمندان و کارگران آن حوزه را به زاهدان و اهواز و چندین شهر دیگر تبعیدکاری کردند.  
 
در این بیانیه آمده است: ماجرای بازداشتگاه‌های شخصی جنابعالی در تاریخ دولت‌های جمهوری اسلامی بی‌نظیر است در مقابل کمترین انتقاد به جنابعالی اعوان و انصار شما، منتقدین را در همین بازداشتگاه‌ها مورد بازجویی قرار می‌دادند آیا منظورتان از فضای باز سیاسی همین رفتار کمی باشد؟ »
 
صادق محصولی وزیر سابق کشور که انتخابات سال 1388 در زمان وزارت وی برگزار شد، اکنون از جمله اعضای جبهه پایداری است که بیش از همه موضع گیری سیاسی و انتخاباتی دارد .وی که همواره به عنوان سرمایه دار دولت عدالت خواه معروف بود و احتمالا اکنون سرمایه دار پایداری هاست به حمایت نرم و نسبی از مرتضوی برخاسته و اگر چه گفته نظر آنان این بوده که انتصاب مرتضوی در تامین اجتماعی به صلاح نبوده ، اما در عین حال جانب مرتضوی را می گیرد و می گوید : .اینکه آقای مرتضوی در فتنه مواضع محکمی داشت، سرجای خودش محفوظ است.یعنی ما وقتی یکی را رد می کنیم نمی توانیم خوبی هایش را منکر شویم. بنده وزیر کشور بودم و صادقانه به شما عرض می کنم که ایشان محکم ایستاده بود ولی این دلیل نمی شود که مواضع و اقدامات فعلی اش را بشوید.» پایداری ها هر چه به انتخابات نزدیک تر می شویم خود را بیشتر به دولت نزدیک می کنند و احتمالا در مورد جریانی که دیگران جریان انحرافی می خوانندش و آنان جریان حاشیه ساز با دولت به توافق می رسند. شاید انتخابات بیشتر روشن کند که پایداری ها همان دولت هستند با رنگ و لعابی متفاوت و موقتی .  
 
دعوای استخدام ها : روز مجلس به استاندارها می رسد؟
در حالی که مجلس طرح مهر آفرین که بر اساس آن به استانداران اجاز داده شده است که 4000 نفر را استخدام کنند را رد کرده است، استاندار تهران از استخدام 4000 نفر در تهران خبر داده است.  
خبازعضو هیات تطبیق مصوبات دولت با قانون، گفت: ما بر اساس این دلایل اصلاحیه مصوبه مهرآفرین را هم رد کردیم که به زودی با امضای رییس مجلس به دولت ابلاغ خواهد شد.
 وی ادامه داد: با رد این اصلاحیه توسط هیات تطبیق، از این پس استاندارانی که می خواهند این مصوبه را اجرا کنند باید پاسخگو باشند یعنی از این به بعد، استاندار مسئول است نه آقای رحیمی که این مصوبه را امضا کرده است.

خباز خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی کشور باید هشیار باشند و از این پس ابلاغیه رییس مجلس در رد این مصوبه را اجرا کنند قانون یقه آنها را می گیرد.
مشحص نیست مجلس خواهد توانست در مقابل استانداران ایستادگی کند یا نه در مقابل آنان برای اجرای قانون هم عقب نشینی خواهد کرد.

 

 

 

****************************************************

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 0098935001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) esarm.iran.ir

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]


http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)              http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 




 



نظرات شما عزیزان:

نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: سه شنبه 1 اسفند 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com