سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 1836
بازدید کل : 131682
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 14300 : باقری:1+5 اراده عملی خود را برای پیشرفت گفتگوها در آزمون مجدد نشان دهد + چند خبر دیگر

عنوان 14300 : باقری:1+5 اراده عملی خود را برای پیشرفت گفتگوها در آزمون مجدد نشان دهد + باقری: منتظر پاسخ اشتون درباره دور بعدی مذاکرات هستیم


تهران- ˈعلی باقریˈ معاون شورای عالی امنیت ملی، در جمع نمایندگان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در حاشیه نشست مقدماتی اجلاس بازنگری معاهده ان پی تی گفت: ۱+۵ اراده عملی و جدی خود را برای پیشرفت در مسیر گفت وگوها نشان دهد.

 

به گزارش ایرنا، معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در جمع نمایندگان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در حاشیه نشست مقدماتی اجلاس بازنگری معاهده ان پی تی طی سخنانی بر رویکرد منطقی و سازنده ایران در گفت وگو با گروه 1+5 تاکید کرد.

باقری، با قدردانی از حمایت های ارزشمند و مستمر جنبش عدم تعهد از فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران به اقتضای عضویت در معاهده ان پی تی و آژانس بین المللی انرژی اتمی، رسماً تعهد خود را به سازوکارهای پذیرفته شده بین المللی برای عدم انحراف فعالیت های صلح آمیز هسته ای خود به سمت اهداف نظامی ابراز نموده است.

وی اظهار داشت:هم چنین جمهوری اسلامی ایران در چارچوب تعهدات با اجرای کامل تکالیف مندرج در این معاهده ها و پیمان ها و فراهم آوردن دسترسی های لازم برای آژانس بین المللی انرژی اتمی به منظور نظارت مستمر و دقیق بر فعالیت های صلح آمیز هسته ای خود عملاً شائبه هرگونه نگرانی احتمالی از این فعالیت ها را رفع نموده و اطمینان لازم را به صرفاً صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای خود به تنها مرجع معتبر بین المللی یعنی آژانس بین المللی انرژی اتمی داده است.

معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: در این راستا انتظار طبیعی این است که در ازای اجرای تکالیف متعدد از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران، ملت ایران نیز بتواند از حقوق بدیهی مصرح در این معاهده ها و پیمان ها بدون هیچ قید و شرط و یا محدودیتی برخوردار باشد.

باقری اضافه کرد: بر این اساس هیچ مرجع یا نهادی نباید و نمی تواند حقوقی را که ناشی از اراده، توانمندی، صلاحیت و تعهدات قانونی یک ملت است و با پذیرش و انجام تکالیف مشخص و معین در قالب عضویت در آژانس بین المللی انرژی اتمی و معاهده ان پی تی جنبه عینی یافته است، مخدوش و یا آن را انکار نماید، چرا که این حقوق از سوی آن مراجع و یا طرف ها به ملت ایران اعطا نشده است تا آن ها بخواهند درباره اصل، محدوده و یا کم و کیف، نحوه و زمان اعمال و اجرای آن حقوق، شرط و شروطی را وضع نمایند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با عزمی راسخ و اراده ای استوار در چارچوب مقررات اساسنامه آژانس و معاهده ان پی تی و با هدف دستیابی به نتیجه به عرصه گفت وگوهای سیاسی درباره موضوع فعالیت های هسته ای خود می نگرد،افزود: هر چند جمهوری اسلامی ایران به دلیل عدم پایبندی سه کشور به تعهدات خود، تجربه خوبی از نزدیک به سه سال گفت وگو و تعامل با سه کشور اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) در سال های 2003 تا 2005 ندارد، ولی این امر هیچ خللی در استحکام منطق جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حقوق هسته ای ملت ایران در عرصه مذاکرات رو در رو وارد نکرده است.

باقری اظهار داشت: البته باید اذعان نمود که در طول مذاکرات با 1+5 همیشه مذاکره کنندگان ایرانی این دغدغه را داشتند که مبادا روند گفت وگوها مجدداً به مسیر بن بست مذاکرات با سه کشور اروپایی منحرف شود.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران چند سال قبل در چارچوب توافق با سه کشور اروپایی و در قالب اعتمادسازی، انجام اقدام های متعددی را که فراتر از تعهدات پادمانی جمهوری اسلامی ایران و حتی فراتر از تعهدات ایران در قالب اساسنامه آژانس و معاهده ان پی تی بود، به صورت داوطلبانه پذیرفت .

باقری با اشاره به اینکه کشورما ایران در یک رویکرد اعتمادسازِ یک طرفه هر یک از مطالبات طرف اروپایی را برای مدت های طولانی اجرا کرد، عنوان داشت: تعلیق فعالیت های غنی سازی به مدت 26 ماه، اجرای پروتکل الحاقی قبل از تصویب آن به مدت 26 ماه،تعلیق تبدیل کیک زرد به AUC به مدت 8 ماه،تعلیق تبدیل AUC به UO2 به مدت 8 ماه،تعلیق تبدیل UO2 به UF4 به مدت 8 ماه، تعلیق تبدیل UF4 به UF6 به مدت 8 ماه، تعلیق فعالیت های قطعه سازی به مدت 3 ماه،اعطای دسترسی و بازدید از مراکز قطعه سازی دستگاه های غنی سازی 20 بار،اعطای دسترسی و بازرسی از مراکز فعالیت های تحقیق و توسعه غنی سازی دو بار و اجازه دسترسی و انجام بازرسی از 26 مکان نظامی از جمله این اقدامات می باشد.

وی گفت:اما در نهایت در سال 2005، سه کشور اروپایی طرف مذاکره با جمهوری اسلامی ایران برخلاف همه قوانین و حقوق بین المللی، پیشنهاد مکتوبی را به طرف ایرانی ارائه کردند که بر اساس آن ایران باید کل چرخه سوخت هسته ای خود را برچیند، از این رو روند گفت وگوهای هسته ای برای چند ماه متوقف شد، اما جمهوری اسلامی ایران با این درک که راهبرد ˈگفت وگو – همکاریˈ تنها راه کار منطقی، سازنده و نتیجه بخش میان ایران و طرف مقابل است، به گفت وگوها به مثابه یک موضوع راهبردی می نگرد، در حالی که متأسفانه برخی از قدرت ها با تأکید بر راهبرد ناکام و بی نتیجه دو مسیره ی

ˈگفت وگو – فشارˈ، از مذاکرات صرفاً برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده خود استفاده ابزاری می کنند که قطعاً یکی از عوامل اصلی عدم پیشرفت ملموس و جدی در مسیر گفت وگوها در چند سال اخیر، همین ذهنیت ابزاری نسبت به عرصه مذاکرات سیاسی است.

باقری گفت: پس از این که سه کشور دیگر به جمع سه کشور اروپایی پیوستند و گروه موسوم به 1+5 شکل گرفت، جمهوری اسلامی ایران بار دیگر به طور فعال در گفت وگوها شرکت کرد.

وی با اشاره به این مطلب که ارائه بسته پیشنهادی با هدف افزایش احتمال موفقیت مذاکرات سیاسی در گفت وگوهای ژنو یک (سال 2008) و به روزرسانی این بسته و ارائه آن در گفت وگوهای ژنو 2 (سال 2009) نشان داد که جمهوری اسلامی ایران، نه تنها گفت وگو و مفاهمه منطقی را گزینه درست و منطقی می داند،افزود: بلکه برای دستورکار آن نیز اهتمام ویژه ای قائل شده و آماده است تا به سهم خود سرمایه گذاری لازم را در این مسیر انجام می دهد.

معاون دبیر کل امنیت ملی اظهار داشت: نشست ژنو 3 (سال 2010) نقطه عطفی در روند گفت وگوهای ایران و 1+5 به حساب می آید، نشستی که در آن دو طرف توافق کردند که ادامه تعاملات ایران و 1+5 در قالب ˈگفت وگو برای همکاریˈ میسر خواهد بود، اما متأسفانه برخی از اعضای 1+5 به الزامات این توافق پایبند نماندند.

وی با بیان اینکه اکنون بیش از هر زمان دیگری این اطمینان حاصل شده است، اظهار داشت: چنانچه برخی از اعضای 1+5 به این توافق پایبند می ماندند، قطعاً امروز پیشرفت های بسیار زیادی در این مسیر حاصل گردیده بود.

باقری اضافه کرد:از این رو اگر 1+5 نسبت به موضوع تأمین سوخت رآکتور تحقیقاتی تهران از منظر همکاری می نگریست، این نیاز جمهوری اسلامی ایران می توانست محملی برای گام نهادن در مسیر حل و فصل موضوع باشد.

وی با اشاره به اینکه پیشنهادهای غیرمنطقی و نامتوازن 1+5 در گفت وگوهای استانبول یک (سال 2011) یک بار دیگر فرصت ها را زائل ساخت، گفت: آنها نه تنها هیچ چارچوب الزام آور و تعهدآوری درباره فروش سوخت رآکتور تحقیقاتی تهران و نیز فروش رادیودارو برای یک میلیون بیمار نیازمند ایرانی در قبال دریافت وجه آن ارائه نکردند، بلکه حتی حاضر نشدند با فرمول تبادل سوخت نیز این نیاز جمهوری اسلامی ایران را تأمین نمایند.

باقری افزود: افزون بر این، با وجود این که رییس جمهوری برزیل و نخست وزیر ترکیه با دریافت نامه هایی از رییس جمهوری امریکا به تهران آمدند تا در این زمینه ابتکار عملی را به خرج دهند و در عمل نیز با همکاری سازنده جمهوری اسلامی ایران توانستند ایده شکل گیری تبادل سوخت را در قالب ˈبیانیه تهرانˈ عملیاتی نمایند، ولی به فاصله چند روز پس از صدور این بیانیه که به اذعان طرف های برزیلی و ترکیه ای، پاسخی به نامه رئیس جمهوری امریکا بود، با فشار ایالات متحده امریکا و در اقدامی غیرمنطقی و غیر هوشم ندانه، قطعنامه 1929 در شورای امنیت سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران صادر شد و عملاً در برابر پیشرفت روند همکاری دو طرف در قالب یک تعامل برد – برد، مانع بزرگی ایجاد شد و تلاش های سازنده ایران ناکام ساخت، اما در میان بهت و حیرت برخی از اعضای 1+5، این مانع تراشی نیز موجب توقف در روند پیشرفت فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران نشد و هنگامی که ملت ایران از تأمین سوخت رآکتور تحقیقاتی تهران از سوی 1+5 ناامید شد، دانشمندان ایرانی با اراده ای راسخ و بدون هیچ تجربه قبلی در زمینه فناوری و ساخت صفحه های سوخت رآکتورهای تحقیقاتی، موفق شدند صفحه های سوخت مورد نیاز رآکتور تحقیقاتی تهران را تولید نموده و با موفقیت در قلب رآکتور نصب نمایند تا در عمل رادیو داروهای مورد نیاز یک میلیون شهروند ایرانی فقط با اتکا به فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران تامین شود.

باقری تصریح کرد:هر چند رویدادهایی که اشاره شد، مربوط به گذشته است، اما عدم درایت و هوشمندی در شرایط کنونی نیز می تواند، فرصت ها را زائل نموده و تجربه های گذشته را تکرار کند.

وی تاکید کرد:متأسفانه باید اذعان کرد اشتباه محاسباتی برخی اعضای 1+5 اجازه نداد تا از فرصت تبادل سوخت و هم چنین فرصت بیانیه تهران استفاده بهینه به نفع تفاهمی جمعی و در مسیر حل و فصل موضوع صورت پذیرد.

باقری گفت:در مرحله اخیر جمهوری اسلامی ایران با بررسی دقیق پیشنهاد 1+5 در گفت وگوهای آلماتی یک و با توجه به چارچوب طرح ارائه شده جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوهای مسکو، پاسخی منطقی، سازنده و ایجابی را به طرف مقابل ارائه نمود.

در این راستا جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوهای آلماتی 2 تصریح کرد:

1-جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تا برای ˈحل و فصل موضوع هسته ای به طور کاملˈ در چارچوب معاهده ان پی تی با 1+5 کار کند تا نتیجه مورد توافق حاصل گردد.

2. چنان چه 1+5 در این مقطع آمادگی لازم را برای ˈحل و فصل موضوع به طور کاملˈ نداشته باشد، جمهوری اسلامی ایران آماده است تا گام یا گام های ابتدایی را در این مسیر بردارد، مشروط بر این که طرف مقابل نیز آمادگی لازم برای برداشتن گام یا گام های متقابلِ هم وزن، هم جنس و هم زمان را داشته باشد و حقوق جمهوری اسلامی ایران در چارچوب معاهده ان پی تی به ویژه غنی سازی را به-رسمیت بشناسد. بر همین مبنا, جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تا چند محور از پیشنهادهای 1+5 را که در نشست آلماتی یک تبیین شده بود، به اجرا در آورد.

باقری تاکید کرد: ابتکار جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوهای آلماتی 2 و موافقت با چند مورد از پیشنهادهای 1+5 در آلماتی یک، بار دیگر بستر لازم را برای آزمون جدی اراده برخی قدرت ها به منظور شکل گیری عملی ایده گفت وگو برای همکاری فراهم نموده است، چرا که این ابتکار دیگر هیچ توجیه و بهانه ای را برای استمرار ادعای برخی قدرت ها درباره نگرانی پیرامون فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران باقی نمی گذارد.

معاون دبیر کل امنیت ملی گفت:اکنون 1+5 در مقابل سه گزینه قرار داردکه عبارتند از:

اول؛ حل و فصل موضوع به طور کامل در یک مرحله که جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای ورود در این مسیر تا حصول نتیجه اعلام و در گفت وگوهای مسکو نیز طرح جامع خود را پیشنهاد نموده است.

دوم؛ حل و فصل گام به گام موضوع با برداشتن چند گام اولیه متقابل هم جنس، هم وزن و هم زمان از سوی دو طرف در حرکت اولیه که در گفت وگوهای آلماتی 2 پیشنهاد شد.

سوم؛ عدم حرکت به سمت جلو و کنار گذاشتن پیشنهاد 1+5 در آلماتی یک.

وی خطاب به حاضران در جلسه گفت: در پایان گفت وگوهای آلماتی 2، خانم ˈکاترین اشتونˈ در جریان کنفرانس مطبوعاتی به صراحت اعلام کرد اعضای 1+5 به پایتخت های خود رفته و پس از مشورت با مقام های خود، ظرف چند روز تصمیم آن ها به اطلاع آقای دکتر ˈجلیلی ˈخواهد رسید، اما اکنون پس از گذشت چند هفته از آن زمان، هنوز پاسخی دریافت نشده است.

باقری افزود:از این رو چنانچه 1+5 گزینه های اول و دوم را نپذیرد، عملاً به این معنا است که پیشنهاد خود در گفت وگوهای آلماتی یک را نیز کنار گذاشته است، از این رو باید به افکار عمومی جهان درباره این رویکرد و منطق رفتاری پاسخ گو باشد.

معاون دبیر کل امنیت ملی گفت:جمهوری اسلامی ایران بار دیگر تأکید می نماید که در قبال انجام تکالیف ناشی از عضویت در آژانس بین المللی انرژی اتمی و نیز معاهده ان پی تی، صرفاً خواستار استیفای همه حقوق مصرح بویژه غنی سازی در این چارچوب و اعمال آن بر اساس نیازهای خود است.

باقری تاکید کرد: اکنون توپ در زمین 1+5 است، از این رو 1+5 باید اولاً؛ اراده جدی خود را برای پیشرفت عملی در مسیر گفت وگوها با انتخاب یکی از دو گزینه پیشنهادی ایران یعنی «حل و فصل کامل موضوع» «در یک مرحله» و یا حرکت «گام به گام» با اقدام های متقابل هم جنس، هم وزن و هم زمان ابراز کند، ثانیاً؛ عزم عملی خود را برای ورود به مذاکرات سازنده، جدی، محتوایی، مؤثر و نتیجه بخش با پای بندی عملی به الزام های گفت وگو برای همکاری نشان دهد، ثالثاً؛ با پذیرش بی قید و شرط حقوق هسته ای ملت ایران در چارچوب معاهده ان پی تی به ویژه غنی سازی، خود را از اتهام عدم پایبندی به الزامات معاهدات بین المللی و برخورد گزینشی با موازین و مقررات بین المللی برهاند و رابعاً؛ با اعطای اختیار لازم به افراد شرکت کننده در مذاکرات برای پیشبرد گفت وگوها، شائبه خرید زمان، فرار از گفت وگو و یا انجام گفت وگو با هدف صرفاً گفت وگو را از خود دور نماید.

*******************************************************************************************

باقری: منتظر پاسخ اشتون درباره دور بعدی مذاکرات هستیم

معاون نماینده ایران در مذاکرات هسته‌یی اعلام کرد که تهران برای گفت‌وگو درباره برنامه هسته‌یی‌اش آماده است و منتظر خبر اتحادیه اروپا درباره زمان‌بندی و جزییات آن است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی باقری، معاون دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ایران روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز در ژنو گفت که ایران به اورانیوم با غنای 20 درصد برای راکتور تحقیقاتی تهران و چهار راکتور دیگر که در دست ساختند نیاز دارد و به تبدیل بخشی از ذخایرش به سوخت راکتور ادامه می‌دهد.

باقری گفت: ما منتظر خانم اشتون (کاترین اشتون، رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا) هستیم تا با دکتر جلیلی تماس بگیرد و جلیلی مسلما آماده است تا به این تماس پاسخ دهد.

اشتون نمایندگی گروه 1+5 (آمریکا، انگلیس، روسیه، فرانسه، چین و آلمان) را در مذاکرات هسته‌یی با ایران بر عهده دارد و سعید جلیلی نماینده ایران در این مذاکرات است.

معاون نماینده ایران در مذاکرات هسته‌یی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: ما منتظریم ببینیم پاسخ خانم اشتون زمان و مکان دور دیگری از مذاکرات را پوشش می‌دهد یا این که او پاسخش را تنها به صحبت درباره جنبه اساسی امور محدود می‌کند.

مایکل مان، سخنگوی اشتون در بروکسل گفت که اشتون با وزیران امور خارجه (گروه 1+5) درباره چگونگی اقدامات بعدی صحبت کرده است.

مان گفت: مقدمات برای یک تماس تلفنی با دکتر جلیلی به منظور گفت‌وگو درباره گام‌های بعدی صورت گرفته است.

آخرین دور مذاکرات ایران و گروه 1+5 در آلماتی قزاقستان صورت گرفت.

باقری در گفت‌وگو با رویترز با اشاره به گمانه‌زنی‌هایی که درباره تداوم مذاکرات پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در خردادماه صورت گرفته است گفت: ما آماده‌ایم که مذاکرات را ادامه دهیم. تا جایی که به زمان مربوط می‌شود ما هیچ‌گونه محدودیتی نداریم.

معاون دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ایران با اشاره به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: من باید به این نکته اشاره کنم که فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران در راستای غنی‌سازی 20 درصدی اورانیوم تحت نظارت دقیق آژانس قرار دارد. مسلم است که وقتی فعالیت‌هایی تحت نظارت آژانس قرار دارند دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

باقری گفت: ما اورانیوم را تا 20 درصد غنی‌سازی می‌کنیم تا سوخت راکتور تحقیقاتی تهران و نیز چهار راکتور دیگر را که در بخش‌های مختلف ایران در دست ساخت قرار دارند تامین کنیم. با توجه به این امر، برنامه‌هایی برای تبدیل اورانیوم با غنای 20 درصد به اکسید تهیه و تنظیم شده است.

او افزود: این کاملا طبق برنامه پیش می‌رود. این فعالیت ادامه دارد.

معاون دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ایران در بخش دیگری از اظهاراتش گفت که ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کامل دارد، ولی حاضر است درباره درخواست‌هایی "که از وظایف ما (تحت معاهده منع گسترش تسلیحات هسته‌یی) فراتر می‌رود گفت‌وگو کند.

باقری گفت: ما امیدواریم در این دور مذاکرات بین کشور و آژانس دیگر مجبور نشویم شاهد دخالت‌ها و کارشکنی‌ها در مذاکرات باشیم. تجربه به ما می‌گوید که هر بار به رسیدن به توافقی نزدیک می‌شویم، معمولا برخی کشورهای غربی از جمله آمریکا دخالت می‌کنند.

وی گفت: «وقتی به توافق با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دست یافتیم انتظار داریم گروه 1+5 به خاطر همکاری ما با آژانس که از وظایف‌مان فراتر می‌رود برخی تحریم‌ها را لغو کنند. تحریم‌های یک‌جانبه‌ای که غیرقانونی هستند.»


**********************************************************************************************************

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 0098935001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) esarm.iran.ir

***********************************************************************************************************
مرگ بر آمریکای جنایتکار و آل خلیفه و آل سعود و آل مروان ، مرگ بر اسرائیل غاصب و انگلیس جبار و کل ابرقدرت های پرورش دهنده ، سازنده و صادر کننده تروریست و تروریسم به کشورهای مظلوم و ستم دیده منطقه خاورمیانه و جهان پهناور هستی . درود بر کشورهایی از جهان که خود را پاک و آری از جنگ و صلاح های هسته ای و تروریست و تروریسم کرده اند ، زنده باد یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام از صدر تا کنون و تا آینده جهان ، پاینده باد اسلام و مسلمین جهان ، پیروز باد انقلاب اسلامی  خاورمیانه ، برقرار باد پرچم حضرت مهدی صاحب الزمان ( عج ) بر فراز قله عدل و عدالت و امامت و رهبری و هدایت بشری ، پیروز و موفق و سربلند باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبریت حضرت آیت اله العظمی خامنه ای دامت ظله عالی ، در سطح جهان و جهانیان در ابعاد و عرصه های وسیع جهاد اقتصادی ، فرهنگی و فیزیکی و هسته ای و نانو تکنولوژی و پزشکی و موشکی و دفاعی و پدافند عامل و غیر عامل در بازدارندگی و ............... انشاالله ....      
***********************************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-statement-20000612#public-statement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=utf8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(usa) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btng=search&sitesearch=&ie=utf-8&oe=utf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

 

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2yahoo:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@igoogle.com
email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
msn:mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ilktoronk:interneti:[privacyrequest@postini.com]
postin:support:portal:http://www.president.ir/fa/?artid=26889
sandoghsoti:daryaft:payam:00989350001400/
post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainumenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

modiriat site khabai isaar vamoghavemat

modiriat site khabai isaar vamoghavemat

post:eletronice iran:gheraati.abdolsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2yahoo:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@igoogle.com
email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
msn:mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ilktoronk:interneti:[privacyrequest@postini.com]
postin:support:portal:http://www.president.ir/fa/?artid=26889
sandoghsoti:daryaft:payam:00989350001400/
post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainumenu.htm

modiriat site khabai isaar vamoghavemat

modiriat site khabai isaar vamoghavemat
modiriat site khabai isaar vamoghavemat

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com