سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 371
بازدید کل : 132039
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 115700 : اتمام سربازی دختران به شرط تجاوز فرمانده!! + عکس + چند خبر مهم دیگر

 عنوانه 114900: اتمام سربازی دختران به شرط تجاوز فرمانده!! + عکس+

 

www.parsnaz.ir - اتمام سربازی دختران بشرط تجاوز فرمانده!! + عکس

به گزارش پارس ناز به نقل از فارس، در این هفته موشه کاتصاو رئیس اسبق رژیم صهیونیستی به جرم تجاوز به کارمند زن خود روانه زندان شد.
اتمام خدمت سربازی دختران اسرائیلی به شرط تجاوز فرمانده در سه ماهه اخیر نیز گزارش‌هایی از رفتارهای زننده اخلاقی در ارتش در مطبوعات رژیم صهیونیستی منتشر شد که در نوع خود بی‌سابقه است. «ارتش اسرائیل در بحران اخلاقی» و «زنا و لواط پدیده رایج میان افسران» از جمله مواردی است که زنگ خطری جدی برای سران نظامی اسرائیل به صدا در آورد.
در حالی که هشدارها در ارتش رژیم صهیونیستی درباره انحطاط اخلاقی افسران، وضعیت این نیروی نظامی را وخیم نشان‌ می‌دهد، هر روز مسائل مختلفی از زنا و لواط‌ و آزار جنسی در ارتش فاش می‌شود. «تجاوز جنسی به زن و مرد» در ارتش رژیم صهیونیستی پدیده‌ای بی‌مثیل شده است که در هیچ یک از ارتش‌های کشورهای دنیا چنین انحطاط اخلاقی سنگینی از آن گزارش نمی‌شود. انحراف‌های اخلاقی افسران بلندپایه اسرائیلی در دوره اخیر چنان افزایش یافته است که اکنون پسران و دختران زیر 18 سال قربانی آن شده‌اند.
موضوع به حدی وخیم شده است که رسانه‌های اسرائیلی فریاد می‌زنند که باید برای حل این بحران در ارتش اسرائیل و واحدهای نظامی این رژیم راهکاری سریع یافته شود. روزنامه روزالیوسف مصر در گزارشی از این پدیده، به جدیدترین موارد کشف و رسوا شده در ارتش این رژیم پرداخت و در گزارشی به نام «ارتش اسرائیل مدرسه تجاوز و رفتارهای رکیک» نوشت: سال جاری، رژیم صهیونیستی شاهد حوادثی متعدد از این موصوع است که رسانه‌ها برخی از آن را اعلام کردند و درباره آن هشدار دادند.
اتمام خدمت سربازی دختران به شرط تن‌دادن به تجاوز فرمانده * پرونده «عاطف زاهر» رئیس واحد نیروی اقلیت‌ها در وزارت دفاع اسرائیل زاهر افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی است که با ده‌ها دختر جوانی که سه سال دوره خدمت نظامی اجباری خود را زیر دست او گذرانده‌اند تجاوز کرده است اما اکنون وی به تجاوز به ۹ مورد متهم است زیرا ده‌ها نفر دیگر از ترس به پایان نرسیدن خدمت اجباری آنان سکوت کرده‌اند.
روزالیوسف افزود: این افسر اسرائیلی، رابطه کامل جنسی با این دختران را در مقابل پایان کامل دوره خدمت سربازی این دختران انجام می‌داد و آنان را با نمرات عالی ترخیص می‌کرد به طوری که پس از پایان دوره سربازی با نمرات عالی فرصت شغلی بهتری می‌داشتند.
وی دختران سرباز را از روزهای اول سربازی برای خود تعیین می‌کرد ولی زمانیکه در رسیدن به یک دختر به دلیل استنکاف باز می‌ماند متوسل به راه‌های عجیب می‌شد که از جمله آن استفاده از دختران سرباز دیگری بود که در اواخر دوران سربازی خود بودند و آنان را مامور می‌کرد تا با قربانی جدید صحبت و وی را متقاعد کنند زیرا در غیر این صورت سرباز مورد نظر نمی‌توانست دوره سربازی سه ساله خود را با موفقیت طی کند.
رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که زاهر 46 ساله تاکنون به 9 مورد که دارای اسناد بوده و در فاصله سال‌های 2007 تا 2011 بوده است متهم شده و دادگاه نظامی وی را خلع درجه و به 15 سال زندان محکوم کرده است.
 
***********************************************************************************
انتشار عکسی از یک افسر پلیس در شهر سنت پاول آمریکا در حالی که خود را آرایش کرده و حجاب بر سر دارد، موجی از اعتراضات فعالین اجتماعی را به همراه داشته است.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، سایت مشرق نوشت: انتشار عکسی از یک افسر پلیس در شهر سنت پاول آمریکا در حالی که خود را آرایش کرده و حجاب بر سر دارد، موجی از اعتراضات فعالین اجتماعی را به همراه داشته است.

رمله بایل، از پلیس مینه‌سوتا در این باره گفت: این حرکت واقعاَ مشمئز کننده بود. هویت من، تنها لباس و پوشش نیست. از نظر من تمسخر فرهنگ‌ها کار درستی نیست.

توماس اسمیت، رئیس پلیس این شهر، بلافاصله تحقیقات قضایی در این زمینه را آغاز کرد. هوی پادیلا، سخنگوی پلیس شهر سنت پاول ضمن تایید حضور یکی از افسران پلیس در این عکس، از افشای هویت وی خودداری نمود.

فعالین جامعه مسلمان و جامعه سومالیایی‌های این شهر خواستار اتخاذ اقدامات تنبیهی سریع در این زمینه و آموزش احترام به فرهنگ‌ها شده‌اند. انجمن محلی شورای روابط اسلامی-آمریکایی در مینه‌‌سوتا(CAIR-MN) نیز برگزاری دوره‌های آموزشی را پیشنهاد کرده است.

لوری سارویا، مدیرعامل این انجمن گفت: به نظر نمی‌رسد این موضوع، لزوماً به دلیل نفرت و تعصب علیه مسلمانان صورت گرفته باشد. روشن نیست که افسر مزبور قصد شوخی داشته و اقدامی خلاف شئونات حرفه‌ای انجام داده و یا از روی غرض‌ورزی مرتکب این عمل شده است.

وی در ادامه افزود: روز دوشنبه اعضای این انجمن، تماس‌ها و پیغام‌هایی را در خصوص این عکس دریافت کردند.

 

الحان عمر، فعال محلی در این رابطه نیز گفت: در این عکس، مرد پلیسی با پوست روشن دیده می‌شود که پوششی با اتیکت شرکت تارگت، حاوی نامی سومالیایی بر سر کرده است. وی گوشی موبایل بزرگی را نیز میان مقنعه و صورت خود قرار داده: عملی که میان اکثر کارکنان زن (محجبه) متداول است.

مولی اسنایدر، سخنگوی شرکت تارگت در توضیح این عکس گفت: این افسر گهگاه در اوقات فراغت خود در بخش حفاظت فروشگاه محلی تارگت خدمت می‌کرده است. وی با اشاره به این مسئله که عکس مزبور در هیچ یک از فروشگاه‌های تارگت گرفته نشده، در مورد هویت این افسر اظهار بی‌اطلاعی کرد.

اسنایدر طی نامه‌ای خاطرنشان کرد: به عنوان شرکتی که از تکثر و تنوع قاطعانه حمایت می‌کند، ضمن اعلام انزجار از این عکس، هیچ‌گونه تبعیض یا مزاحمت را تحمل نکرده و از آن چشم‌پوشی نخواهیم کرد. ما تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کرده‌ و در حال گفتگو و حمایت از تمامی اعضای گروه خود در سنت پال هستیم.

بایل نیز در همین رابطه گفت: اعضای جامعه ما بر این باورند که دیدن پلیسی در حال تمسخر علنی فرهنگ آنها، بسیار دردآور و ناامید کننده است. نوع مقنعه‌ای که وی بر سر دارد، جلباب (بالاپوشی بلند) نام دارد و اتیکتی که انتخاب کرده از اسامی بسیار متداول سومالیایی است.

وی در خاتمه افزود: این عکس به شما نشان می‌دهد که تا چه حد این فرد در تحمل کارکنان زنِ مهاجر سومالیایی در این فروشگاه ناتوان است. 

************************************************************************************
يکي از افسران ارشد ارتش رژيم صهيونيستي نظاميان زن صهيونيست را مورد آزار و اذيت جنسي قرار داد.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه صهيونيستي معاريو، دادگاه نظامي رژيم صهيونيستي يکي از افسران ارشد اين رژيم را به اتهام فساد و تجاوز جنسي به نظاميان زن ارتش محکوم کرد.
بر اساس اين گزارش اين افسر بلندپايه ارتش رژيم صهيونيستي در حمام‌ها از نظاميان زن صهيونيست فيلم‌برداري مي کرد و با اين فيلم‌ها آنها را مورد آزار و اذيت جنسي قرار مي‌داد.
اين روزنامه مي‌افزايد که بر اساس کيفرخواستي که عليه اين نظامي مطرح شده است، اين افسراسرائيلي با تلفن همراه اقدام به فيلم برداري از زنان مي‌کرد و چند بار نيز به شيوه‌هاي مختلف زنان در حال خدمت در ارتش را مورد آزار و اذيت جنسي قرار داده است.
يک افسر صهيونيست ديگر در نيروهاي پليس اين رژيم در يکي از مراکز منطقه شيفلا به علت اتهامات موجود عليه وي در زمينه سرقت کالاهاي مختلفي که از خانه‌هاي فساد جمع‌آوري شده بود، از سمت خود برکنار شده است.
اين افسر صهيونيست سعي دارد تا اتهامات عليه خود را رد کند، اما بخش تحقيقات پليس او را احضار کرده و مورد بازجويي قرار داه است.

************************************************************************************


 تجاوز به زنان نظامی در ارتش آمریکا توسط سربازان مرد + تصویر

 

به گزارش بولتن نیوز، زنانی که در نیروهای مسلح امریكا خدمت می کنند و اکنون در کشورهایی همچون افغانستان و عراق حضور دارند، بیشتر از آنكه در جنگ هدف گلوله دشمن قرار گیرند، از طرف همرزمان خود در معرض تعرض جنسی هستند!

تجاوز به زنان نظامی در ارتش آمریکا توسط سربازان مرد + تصویر


چندی پیش تلویزیون "راشاتودی" روسیه، در گزارشی که در این خصوص پخش کرده به این مسئله مهم که وزارت دفاع آمریکا را مشغول کرده، پرداخت و اذعان کرد که تجاوز به زنان در ارتش امریکا در حالیست که مسئولان از افزایش این آمار ابراز نگرانی کرده‌اند و بررسی‌ها نشانگر آن است که یک سوم از زنان ارتش امریکا هدف تجاوز جنسی مردان ارتشی خود قرار گرفته‌اند.

آمارهای رسمی دولت امریکا نشانگر آن است که از هر سه زن در ارتش امریکا یکی هدف تجاوز به عنف نظامیان قرار می‌گیرد. حتی در این مورد کتابی هم با عنوان "تجاوز به عنف دشمن خودی" انتشار یافته است. این كتاب داستان تکان دهنده زنان نظامی را شرح می دهد که قربانی سوء استفاده جنسی همرزمان امریکایی خود شده‌اند.

یکی از فیلمسازان که سرگرم تهیه فیلمی در این خصوص است، می گوید: جرائم جنسی در ارتش امریکا به امری عادی تبدیل شده است. زیرا عاملان آن به ندرت تحت بازجویی و تعقیب قضایی قرار می‌گیرند. مرسدس گالگو گفت: "به علت اینکه زنانی که هدف تجاوز قرار می گیرند، معمولا از طرف فرماندهان و رده های بالاتر ارتش تهدید می شوند، جرات پیدا نمی کنند چنین مواردی را گزارش کنند."
تجاوز به زنان نظامی در ارتش آمریکا توسط سربازان مرد + تصویر


هم اکنون، زنان، پانزده درصد نیروهای ارتش امریکا را تشکیل می دهند. بسیاری از مطالعات نشان می دهد، احتمال تجاوز به عنف به آنها در مناطق جنگی حتی چهار برابر می شود. تجاوز جنسی در ارتش امریکا مشکلی است که روز به روز بدتر می‌شود .

وزارت دفاع امریکا، پنتاگون، گزارش داده است، موارد تجاوز به عنف در عراق و افغانستان در یک سال گذشته۲۶ درصد افزایش داشته است. اما آمارهای واقعی بسیار بیشتر از این است، زیرا این آمار فقط با استناد به اظهارات کسانی که قربانی بوده‌اند تهیه شده است.

کسانی که هدف تجاوز جنسی در ارتش امریکا قرار گرفته‌اند معتقدند که ارتش برای آنها ارزشی قائل نیست و از آنها فقط به عنوان یک ابزار استفاده می‌کند.

شبكه تلویزیونی بی‌بی‌سی در گفت‌وگو با "مارتی ریبیرو " یكی از سربازان زن شاغل در نیروی هوایی آمریكا، از سختی‌های كار زنان در ارتش این كشور خبر می‌دهد؛ به طوری كه بسیاری از زنان شاغل در ارتش آمریكا مورد آزار و اذیت همكاران مرد خود قرار می‌گیرند و در عین حال تمهیداتی برای برخورد با متخلفین از سوی مقامات آمریكایی در نظر گرفته نمی‌شود.
تجاوز به زنان نظامی در ارتش آمریکا توسط سربازان مرد + تصویر


"ریبیرو " در این مصاحبه گفت: با ورود به ارتش چیزی را دیدم كه انتظار دیدن آن را نداشتم. وی با اشاره به اینكه پدربزرگ و پدرش نیز در نیروی هوایی آمریكا خدمت می‌كردند، گفت: آن ویژگی‌های شخصیتی كه در پدرم هرگز مشاهده نكردم، در ارتش آمریكا دیدم.

این سرباز آمریكایی كه قربانی تجاوزات جنسی در ارتش آمریكا قرار گرفته بود، در چگونگی این اقدام گفت: در ارتش آمریكا به هر فرد دستور داده می‌شود كه در مناطق جنگی اسلحه خود را به روی زمین نگذارند، اما من برای لحظه‌ای برای استراحت و كشیدن سیگار این كار را كردم و این زمانی بود كه از سوی همكار مرد خود مورد تجاوز قرار گرفتم.

وی با اشاره به اینكه برای طرح شكایت خود، این موضوع را با مسئولان ارتش آمریكا در میان گذاشته است؛ گفت: متأسفانه آنها به من اخطار دادند، در صورتی كه علیه آنها تشكیل پرونده دهم، از آن به اتهام ترك وظیفه (زمین‌گذاردن اسلحه) بر علیه خودم استفاده می‌كنند.
تجاوز به زنان نظامی در ارتش آمریکا توسط سربازان مرد + تصویر


بنابر این، وی پس از ترك خدمت و بازگشت از افغانستان در این باره شكایاتی مطرح نكرده است؛ زیرا این طور گمان می‌كرد كه در این جریان وی مقصر است.

این درحالی است كه رهبران كنگره آمریكا در جلساتی كه به منظور رفع مشكل تجاوز جنسی در ارتش آمریكا برگزار شد، به این نتیجه رسیده‌اند كه اقدامات بسیاری برای برخورد و ریشه‌كنی این پدیده در میان سربازان آمریكایی مورد نیاز است.

بنا بر این گزارش، در یك نظرسنجی منتشر شده در سال ۲۰۰۳ كه توسط دانشگاه آیووا و با بودجه دپارتمان دفاع آمریكا انجام شد، از میان ۵۰۰ زن شاغل در ارتش آمریكا بیش از ۳۰ درصد آنها مورد تجاوز قرار گرفته یا تجاوز به آنها ناكام مانده است و این در حالی است دپارتمان دفاع آمریكا، در گزارش سالیانه خود در سال ۲۰۱۰ تخمین زد؛ كه علی رغم گستردگی تجاوزات صورت گرفته در ارتش آمریكا، ۹۰ درصد این تجاوزات گزارش نمی‌شود.
تجاوز به زنان نظامی در ارتش آمریکا توسط سربازان مرد + تصویر


در این باره گفتنی است، کشته شدن یک سرباز زن در ارتش امریکا در حالی که باردار بود، موجی از نگرانی ها را درباره افزایش خشونتهای جنسی در ارتش امریکا ایجاد کرد.

مادر این سرباز پس از مدتها توانست موافقت کنگره را به دست آورد و نگرانی خود را از نبود مدیریت صحیح در ارتش در خصوص سوءاستفاده های جنسی از سربازان در صحن کنگره بیان کند.
تجاوز به زنان نظامی در ارتش آمریکا توسط سربازان مرد + تصویر


او در اظهارات خود در کنگره گفت: اگر ارتش نظام مؤثری در حمایت از کسانی که هدف تعرض و سوء استفاده جنسی قرار می گیرند داشت، اکنون دخترش زنده بود. او تاکید کرد، بی توجهی مسؤولان ارتش به شکایت دخترش در خصوص تجاوز عنف به وی در نهایت به کشته شدن او منجر شد.
تجاوز به زنان نظامی در ارتش آمریکا توسط سربازان مرد + تصویر


"کریستوفر شیس” از نمایندگان جمهوریخواه مجلس کنگره پس از اظهارات مادر سرباز مقتول، گفت: در خصوص تعرضات جنسی، وزارت دفاع امریکا هیچ اعتبار و آبرویی ندارد.

وزارت دفاع امریکا اعلام کرد، در سال ۲۰۰۷ به پرونده ۶۰۰ مورد تعرض جنسی رسیدگی شد. از این میان فقط ۳۰ درصد در دادگاه نظامی و ۴۰درصد هم در دادگاه غیر نظامی پیگیری شد.

"جین هارمن” از دموکراتهای کنگره، گفت: این وضع باعث می شود تا قربانیان تعرضات جنسی از شکایت منصرف شوند و متخلفان نیز در جرم خود جری تر شوند. او در ادامه افزود: بیش از ۴۱ درصد از زنانی که در نیروهای مسلح امریکا خدمت می کنند هدف تعرض و تجاوز جنسی واقع می شوند. زنانی که در نیروهای مسلح خدمت می کنند از طرف همرزمان خود بیشتر در معرض تعرض جنسی هستند تا اینکه در عراق هدف گلوله قرار گیرند.
تجاوز به زنان نظامی در ارتش آمریکا توسط سربازان مرد + تصویر


در این جلسه "مایکل روچل” از افسران بلندپایه ارتش نیز از کلیه نظامیانی که در ارتش مورد تعرض جنسی قرار گرفته اند عذر خواهی کرد.

جالب این جاست که کمیته کاری که وزارت دفاع دو سال پیش برای بررسی موارد تعرضات جنسی در ارتش تشکیل داده بود، هنوز اولین جلسه خود را تشکیل نداده است.
تجاوز به زنان نظامی در ارتش آمریکا توسط سربازان مرد + تصویر


بر اساس آمارهای وزارت دفاع امریکا شمار تجاوزات جنسی به زنان در نیروهای مسلح امریکا در سال گذشته ۳۰۰۰ مورد بوده است.

نشریه تحقیقات کنگره آمرمکا "سی کیو ریسرچر " نیز اخیراً در گزارشی نوشت: اریکا کراولی، گروهبان یکم ارتش آمریکا در کتاب جدید خود با عنوان "تصاویر زنان کهنه سرباز جنگی " آورده است: "هنگامی که وی (کراولی) به ارزیابی سربازان پیش از اعزام به عراق مشغول بود، دریافت که بسیاری از زنان پیش از اعزام، باردار می‌شوند. "
تجاوز به زنان نظامی در ارتش آمریکا توسط سربازان مرد + تصویر


این گزارش می‌افزاید: لوری سوینی، سرگرد بازنشسته ارتش نیز اذعان کرده است که در زمان خدمتش در عراق، مشاهده کرده که زنان باردار می‌شوند.
"مری آن رایت" سرهنگ بازنشسته ارتش آمریكا یكی از حوادثی را كه بیشتر نظامیان زن با آن روبرو می‌شوند تجاوز جنسی می‌داند كه بسیاری از این زنان نظامی كشته شده ، یا بطور مستقیم توسط متجاوزان كشته شده یا در اثر فشارهای روحی كه پس مورد تجاوز قرار گرفتن به آنها وارد می‌شد، دست به خودكشی زدند.
تجاوز به زنان نظامی در ارتش آمریکا توسط سربازان مرد + تصویر


رایت یكی از سه مقامات وزارت امور خارجه آمریكا است كه در ماه مارس سال ۲۰۰۳ در تظاهراتی كه علیه تجاوز آمریكا به عراق به راه افتاد شركت و از سمت دولتی خود استفا کرد.
 




















*********************************************************************************

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 0098935001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) esarm.iran.ir

***********************************************************************************************************
مرگ بر آمریکای جنایتکار و آل خلیفه و آل سعود و آل مروان ، مرگ بر اسرائیل غاصب و انگلیس جبار و کل ابرقدرت های پرورش دهنده ، سازنده و صادر کننده تروریست و تروریسم به کشورهای مظلوم و ستم دیده منطقه خاورمیانه و جهان پهناور هستی . درود بر کشورهایی از جهان که خود را پاک و آری از جنگ و صلاح های هسته ای و تروریست و تروریسم کرده اند ، زنده باد یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام از صدر تا کنون و تا آینده جهان ، پاینده باد اسلام و مسلمین جهان ، پیروز باد انقلاب اسلامی  خاورمیانه ، برقرار باد پرچم حضرت مهدی صاحب الزمان ( عج ) بر فراز قله عدل و عدالت و امامت و رهبری و هدایت بشری ، پیروز و موفق و سربلند باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبریت حضرت آیت اله العظمی خامنه ای دامت ظله عالی ، در سطح جهان و جهانیان در ابعاد و عرصه های وسیع جهاد اقتصادی ، فرهنگی و فیزیکی و هسته ای و نانو تکنولوژی و پزشکی و موشکی و دفاعی و پدافند عامل و غیر عامل در بازدارندگی و ............... انشاالله ....      
***********************************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-statement-20000612#public-statement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=utf8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(usa) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btng=search&sitesearch=&ie=utf-8&oe=utf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir


http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2yahoo:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@igoogle.com
email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
msn:mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ilktoronk:interneti:[privacyrequest@postini.com]
postin:support:portal:http://www.president.ir/fa/?artid=26889
sandoghsoti:daryaft:payam:00989350001400/
post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainumenu.htm


http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

modiriat site khabai isaar vamoghavemat


www.gheraati.abdolsamade@iran.ir

modiriat site khabai isaar vamoghavemat

post:eletronice iran:gheraati.abdolsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
ht

نظرات شما عزیزان:


نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: شنبه 28 ارديبهشت 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com