سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 419
بازدید کل : 132087
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 116800: روحانی در گفتگوی ضبط شده شبکه خبر: آمده‌ام تا خط اعتدال را جایگزین افراط کنم

 

عنوان 116800: روحانی در گفتگوی ضبط شده شبکه خبر: آمده‌ام تا خط اعتدال را جایگزین افراط کنم +

دیدار اعضای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با رییس جمهور منتخب

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/3/13/1183466_550.jpg


روحانی در گفتگوی ضبط شده شبکه خبر: آمده‌ام تا خط اعتدال را جایگزین افراط کنم


به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به بحث سیاست داخلی و ظرفیت‌ها و اختیارات رئیس جمهور در قانون اساسی اظهار داشت: قانون اساسی حدود وظایف و اختیارات رئیس جمهور را مشخص کرده است در واقع اساس این قانون تناسب را بین مسئولیت و اختیارات معین کرده و رئیس جمهور در این چارچوب فعالیت های خود را آغاز می‌کند.


http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/3/13/1183466_550.jpg


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تیم کاری رئیس جمهور گفت: اگر رئیس جمهور در مسئله‌ای با مشکلی روبرو شود طبق قانون اساسی، رهبر می‌تواند هماهنگی لازم را به وجود آورد و یا اینکه رئیس جمهور می‌تواند از افکار عمومی نیز کمک بگیرد.

وی تصریح کرد: اختیارات رئیس جمهور گاهی اوقات با هماهنگی قوا انجام می‌گیرد و یا در صورت نیاز می‌تواند از رهبر انقلاب نیز کمک بگیرد.

عضو مجلس خبرگان ادامه داد: معیار من برای انتخاب اعضای کابینه راستگویی، درست کرداری، روشن اندیشی، واقع بینی و آینده نگری است، انسانی که درست کردار و پاکدست است و مدیریت و دانش کافی دارد می‌تواند درست عمل کند؛ لذا بینش و روش درست در کنار درستکاری به وجود می‌آید و فرد درست کردار خود به خود پاکدامن و دقیق و بامدیریت است.

روحانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا می‌توانید اسامی برخی افراد را برای وزارتخانه خود معرفی کنید؟ پاسخ داد: من تا زمان انتخابات اسامی برخی از شخصیت‌ها را که علاقمند به کار با آنها هستم در ضمن صحبت‌هایم اعلام می‌کنم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره احتمال حضور افراد تکنوکرات در کابینه خود گفت: تکنوکرات‌ها کسانی هستند که تخصص ویژه دارند، در موضوعات ویژه از افراد متخصص استفاده می‌شود اما برای مدیریت‌های میانی به بالا شرایط خاصی مدنظر قرار می‌گیرد.

روحانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تا چه اندازه توان فعالیت با مخالفین و منتقدین خود دارید؟ گفت: تیم کابینه با کار کردن مدیران در سراسر کشور دو مقوله جدا از هم است به طوریکه مدیران می‌توانند به برخی موضوعات منتقد باشند اما در مورد تیم کابینه شرایط فرق می‌کند چرا که زمانی کسی به طور کلی به اساس و راه و روش دولت انتقاد دارد که در اینجا می‌بایست او را قانع و با او بحث کرد، بنابراین انتقاد در حد اینکه فردی در یک موضوع نظر خاصی داشته باشد طبیعی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: بنده در طول 35 سال گذشته در هر نهادی که مسئولیت داشتم با هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب کار کرده‌ام، من مشکلی با جناح اصولگرایان و اصلاح طلبان ندارم، بلکه مشکل اصلی من با افراطیون تندرو است.

روحانی با بیان اینکه با افراد میانه رو مشکل و مسئله‌ای ندارم گفت: من با افراد میانه رو اختلافی ندارم چرا که آمده‌ام خط اعتدال را جایگزین افراط کنم، افراطیون همیشه مشکلات آفریده‌اند اما کار با افراد معتدل از هر جناح که باشند آسان است.

عضو مجلس خبرگان تصریح کرد: همکاری با فردی که اساسا مسیر دولت را قبول ندارد سخت است، اما اگر کسی بر سر موضوعی نقدی را مطرح کرد این امر مفید و سازنده است چرا که تضارب آراء مفید و سازنده است.

این کاندیدای اصلاح‌طلب با بیان اینکه ریل دولت قانون است اظهار داشت: مجلس نیز باید بر ریل قانون اساسی حرکت کند، در مورد مسایلی که مربوط به امنیت ملی و یا سیاست‌های کلی نظام است دبیر شورای امنیت ملی و رهبر انقلاب تصمیم‌گیری می‌کنند.

روحانی با بیان اینکه دولت باید قانونگرا باشد گفت: دولت می‌بایست هم قانون اساسی و هم قانونی را که مجلس تصویب می‌کند اجرا کند و موظف است به قانون و اسناد فرادستی متعهد باشد و به آنها عمل کند.

روحانی در حوزه سیاست خارجی و اولویت‌های این حوزه اظهار داشت: کار با همسایگان دارای اولویت ویژه‌ای است چرا که هم امنیت ملی هم منافع ملی و هم روابط ملت‌ها در کنار یکدیگر است و این حوزه یک حالت کاملا ویژه فرهنگی و اقتصادی دارد چرا که بازارهای مرزی می‌توانند بسیار تأثیرگذار باشند و نقل و انتقال و تجارت کالا ارزانتر تمام می‌شود.

وی افزود: بعد از مسئله همسایگان تعیین اولویت با دیگر کشورها طبق موضوعات و مسایل است. مثلا گاهی اوقات مسایلی پیش می‌آید که باید با شورای امنیت گاهی اوقات مسایل صنعتی است و باید با کشورهای صنعتی همکاری داشت.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: بعد از مسئله همسایگان و کشورهای منطقه که شبه همسایه هستند دنیای اسلام نیز از دید فرهنگی جایگاه خاص خود را دارد اما در بقیه مسایل موضوعات محور بوده و ارتباط با هر حوزه یا کشور دیگری براساس آن تعیین می‌شود.

روحانی درباره مسئله سوریه گفت: سوریه یک مسئله مهم منطقه‌ای است و جزو کشورهای خط مقدم مبارزه با اسراییل بوده و هست.
 
وی افزود: این کشور از یک طرف همسایه لبنان بوده که ما با شیعیان این کشور روابط نزدیکی داریم و از طرف دیگر همسایه عراق است که اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد.

وی اظهار داشت: خود سوریه نیز کشوری مسلمان است و ما بعد از انقلاب روابط خوبی با آن داشتیم و حفظ جان مردم و توقف کشتار در این کشور برای ما مهم است.

روحانی گفت: مبارزه با تروریسم اساسا برای ما مهم است و افراطیون و سلفی‌هایی که دست به اسلحه می‌برند برای ما حساسیت ویژه دارند چرا که ما با جنگ و ترور مخالفیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: کمک‌های انسان دوستانه در سوریه نیز برای ما اهمیت دارد تا سال 2014 که دولت فعلی حاکم است چون دولتی قانونی است از آن حمایت می‌کنیم ولی بعد از انتخابات سوریه حامی انتخابات سالم، آزاد و فراگیر هستیم و هر چه که نتیجه انتخابات باشد برای حمایت از دولت قانونی آینده متعهد می‌شویم.

وی افزود: مسئله سوریه را باید به سمت حل در اجماع بین المللی ببریم. در مسئله این کشور، کشورهای غربی، کشورهای منطقه و حتی روسیه نیز فعال هستند، لذا باید تلاش کنیم با یک اجماع بین المللی و نزدیک کردن افکار و عقاید مسئله سوریه را حل و کشتار را هر چه سریعتر متوقف کنیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما با هر کشوری از جمله آمریکا بخواهیم مذاکره کنیم چارچوب های کلی سر جایشان هستند که احترام متقابل منافع مشترک و متقابل و برابری جزو این چارچوب‌ها است، برای ما اروپا و آمریکا مسئله مهمی نیست.

وی افزود: آمریکا در 34 گذشته با ما خصومت کرده و حساب دیگری دارد و اعتماد کردن به صداقت طرف و اینکه باید از این امر اطمینان حاصل کنیم که این مذاکرات واقعی بوده و برای حل معضلات است نه اهداف دیگری، لذا این امور خیلی مهم است و در روابط خارجی هر جا که احترام و اعتماد متقابل ما را به امنیت ملی بیشتر و تقویت بیشتر و منافع ملی برساند مشکلی نخواهیم داشت.

روحانی با اشاره به بحث دیپلماسی عمومی اظهار داشت: دیپلماسی عمومی نه تنها در رابطه با آمریکا بلکه برای تقویت روابط با دنیا بسیار مهم است، دیپلماسی عمومی امروز نقش بسیار مهمی دارد که رسانه‌ها نیز بخشی از آن هستند و حتی هنر، ورزش، روابط متخصصین، صاحبنظران، دانشگاه‌ها و حتی بخش‌های دینی و مذهبی و ارتباط علما و صاحب نظران و ادیان مختلف نیز جزو دیپلماسی عمومی به شمار می‌رود.

وی افزود: در دنیای امروز دیپلماسی عمومی نقش بسیار مهمی دارد و خیلی از جاها دیپلماسی عمومی یخ روابط را آب کرده است.

روحانی درباره مسئله هسته‌ای گفت: در مسئله هسته‌ای ما باید برای مردم روشن کنیم که هدف چیست؟ ما که به دنبال بمب نیستیم و این را بالاترین مقام‌های رسمی ما نیز اعلام کرده‌اند، ما نه دیروز، نه امروز و نه فردا دنبال بمب نبوده‌ایم و نیستیم.

وی ادامه داد: قاعدتا ما در مسئله غنی‌سازی در بحث هسته‌ای و یا ساخت رآکتور دنبال توسعه هستیم لذا اصل توسعه کشور است، در این صورت باید محاسبه کنیم که در این توسعه چه چیزهایی نقش اول و چه چیزهایی نقش دوم را خواهد داشت.
روحانی گفت: موضوع انرژی هسته ای تبدیل به افتخاری ملی شده است که باید آن را حفظ کنیم اما باید حواسمان باشد باید با کمترین هزینه و بیشترین فایده این کار را پیش ببریم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در این زمینه تصمیم سازی نقش مهمی دارد و در برابر آنهایی که می‌خواهند تصمیم‌سازی کنند هر چند سناریو قرار دهید به آن میزان جواب خواهد داشت، لذا باید ابعاد مسئله به دقت بررسی و فواید آن را حساب کرده و واقعیت‌ها را ترسیم کنیم.

وی افزود: من تلاش خواهم کرد دقیق‌ترین سناریوها را در مسایل هسته‌ای در بخش تصمیم‌سازی به وجود آورم تا تصمیم گیران که فقط دولت نیست بلکه سران نظام هستند به گونه‌ای تصمیم بگیرند که دارای کمترین هزینه و بیشترین فایده باشد.

روحانی ادامه داد: در دورانی هم که من مسئول پرونده بودم همواره این سیاست را دنبال می‌کردم و تلاش می‌کردم سناریوهای متفاوت با کمترین هزینه‌ها برای تصمیم‌گیری ببرم، ما تصمیم سازی را در دبیرخانه انجام داده و تقدیم سران می‌کردیم تا تصمیم‌گیری نهایی کنند که خوشبختانه در آن مقطع توانستیم همه هدف‌هایی که سران نظام در سال 82 و 83 برای ما ترسیم کرده بودند محقق کنیم و توانستیم فناوری هسته‌ای را که ناقص بود کامل کنیم و اعتماد عمومی جهانی را جلب کنیم و صلح آمیز بودن آن را به اثبات برسانیم و جنگ و تحریم در حساس ترین مقطع از سر کشور دور شد و انشاالله در ادامه هم همین کار را خواهیم کرد.

روحانی گفت: اما اینکه در دولت من در طول 4 سال همه مسایل حل و فصل خواهد شد یا نه تلاش خواهیم کرد تا این مسایل حل شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره مسئله گرانی و بیکاری گفت: این دو مسئله خیلی به هم نزدیک هستند و به عنوان مهمترین موضوعات در معیشت مردم می‌باشند. بی‌ثباتی یکی از مهمترین مسایل است چرا که مردم نمی‌دانند فردا و پس فردا چه خواهد شد.

وی افزود: وقتی ارزش پول ملی کاهش پیدا می‌کند عامل بسیار مهمی در تورم و گرانی خواهد شد، چرا که ارزش پول توی جیب مردم در عرض 6 ماه نصف شد و طبق آماری که اخیرا از فروشگاه‌ها گرفتم قیمت همه کالاها دوبرابر و یا سه برابر شده است و فشار زیادی برای مردم وارد شده است.

وی افزود: مهار تورم با پرداختن به مسایلی از قبیل کم شدن خرج دولت، جلوگیری از بزرگ شدن دولت و کم شدن قیمت کالاها و رونق اقتصادی قابل حل خواهد بود.

وی افزود: عده‌ای کارگرانی که پارسال کار داشتند امسال به خاطر تعطیلی کارخانه‌ها بیکار هستند و برخی از کارخانه‌ها به صورت نیمه تمام باقی مانده است، لذا ما اگر بتوانیم تولید را رونق بخشیده و محیط کسب و کار را بهبود بخشیم تولید کالا در جامعه افزایش پیدا خواهد کرد و عرضه و تقاضا متناسب می‌شود.

روحانی اظهار داشت: مجلس قانونی تحت عنوان بهبود مستمر محیط کسب و کار در سال 90 تصویب کرده است که تاکنون آیین نامه‌های اجرایی آن نوشته نشده و یا ابلاغ نشده است که اولین کار این است که آیین نامه‌های اجرایی این قانون نوشته، ابلاغ و اجرا شود.

وی افزود: دومین قدم مهم این است که مردم اطمینان یابند که قوانین هر روز عوض نخواهد شد یعنی رئیس جمهور باید به مردم قول دهد که مقرراتی که در حوزه اقتصادی وجود ندارد مثلا برای 6 ماه عوض نمی شود نه اینکه در عرض یک ماه 20 یا 30 بار عوض شود، که طبق آماری از 7 آبان تا 8 آذر 91، 37 آیین نامه اقتصادی، 37 بخش نامه متفاوت در زمینه مالی و اقتصادی اعلام و ابلاغ شده است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: تا ثبات و شفافیت نباشد بهبود محیط کسب و کار معنی نخواهد داشت، لذا به مردم عزیز خود قول می دهم که دولت تدبیر و امید دو قانون مهم مربوط به گردش اطلاعات و شفافیت اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار را ظرف 90 روز اول آیین نامه هایش را تثبیت و اجرا کنیم که تحول بزرگی ایجاد خواهد کرد.

روحانی گفت: مردم اگر ببینند دولت، دولت تدبیر است نه شعار و این دولت، دولت صادق و راستگویان است و این اطمینان را پیدا کند 20 درصد مشکلات را حل می کند.

وی درباره هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: اصل هدفمندی یارانه‌ها را مجلس تصویب کرده و باید اجرا شود و چند اشکال دارد: اشکال اول اینکه این قانون به درستی اجرا نشده و 30 درصدی که بنا بود به سمت تولید برود نرفته و تخلف شده است. دوم اینکه بنا بود پولی که پرداخت می‌شود از محل قیمت حامل‌های انرژی برداشت شود اما از جای دیگری هم برداشت شد، لذا اول باید تخلفات را برداریم و اجرای سالم هدفمندی یارانه‌ها را داشته باشیم.

کاندیدای اصلاح طلب ریاست جمهوری یازدهم افزود: مردم با این 45 هزار تومانی که می‌گیرند زندگی شان را تنظیم می‌کنند و این باید با رفع اشکالات ادامه پیدا کند اما در مرحله دوم من معتقد به یارانه کالایی هستم، به دلیل اینکه یارانه کالایی مردم را برای کالاهای اساسی مطمئن می‌کند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: با یارانه‌های کالایی اعتباری در اختیار مردم قرار می‌گیرد که فقط می‌توانند کالاهای اساسی خریداری کنند و لازم نیست این کار فقط با کوپن باشد بلکه مکانیزم هایی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

روحانی افزود: اصل اقتصاد بدون نفت جزو سیاست های کلی نظام و برنامه پنجم است لذا اتکای بودجه به نفت باید قدم به قدم کاهش یابد.

وی افزود: نفت سرمایه بین نسلی است و فقط متعلق به ما نیست که هر طور خواستیم اجرا کنیم، پول نفتی که وارد اقتصاد می شود خودش تورم زاست، لذا بخش صادرات غیرنفتی باید تقویت شود و این کار امکان پذیر خواهد بود.

روحانی گفت: ما باید به نفت ارزش افزوده اضافه کرده و دست از خام فروشی برداریم و نفت را به فرآورده‌های نفتی تبدیل کنیم تا درآمد ما را چند برابر کند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در حوزه تحریم‌ها راهی جز اقتصاد مقاومتی نداریم و معنی اقتصاد مقاومتی همانطور که رهبر معظم انقلاب زندگی تؤام با ریاضت نیست.

وی افزود: این اقتصاد به این معنی است که بتوانیم آنچنان سریع و چابک حرکت کنیم تا از اهداف فاصله نگیریم و اجازه ندهیم دشمن ما را منزوی کند، دشمن نمی خواهد ما به رشد 8 درصدی برسیم.

روحانی گفت: در این شرایط عجیب این است که طوری برنامه‌ریزی نکرده‌اند که به جای دارو لااقل پرشه و طلاهای لوکس وارد کشور نشود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: قدم اساسی تعامل با دنیاست و نجات اقتصاد کشور احیای اخلاق و تعامل با دنیا جزو گفتمان دولت تدبیر و امید است.

وی با اشاره به حوزه فرهنگ گفت: باید زمینه را برای فعالیت های فرهنگی آماده کنیم و مسئله کپی رایت در کشور باید حل و فصل شود و من به نظارت و کنترل قبل از انتشار خیلی اعتقاد ندارم.

کاندیدای ریاست جمهوری افزود: قانون را شفاف کنید و اجازه دهید مثلا 500 کتاب منتشر شود و بعد از چاپ تذکر دهید، درباره فیلم هم اگر بخواهیم کنترل کنیم فقط یکبار کافیست نه چند بار.

روحانی اظهار داشت: در حوزه فرهنگی با توجه به بالا بودن هزینه‌ها دولت باید کمک کند و توجه ویژه‌ای به این حوزه شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: فرهنگ را باید از طریق فرهنگ توسعه دهیم و اگر کسی فکر کند توسعه فرهنگ از طریق پلیس امکان پذیر است درست نیست، اگر هم به جایی به ابزار غیرفرهنگی نیاز بود آن ایستگاه آخر آخر آخر است.

وی افزود: قبل از امر به معروف و نهی از منکر باید مردم را از این که این کار واقعا معروف و یا منکر است آگاه کنیم وگرنه امر به معروف و نهی از منکر معنا ندارد.

روحانی درباره سینما گفت: سینما و تئاتر بهترین وسیله برای ترویج فرهنگ است اگر دین و هویت تاریخی و اسلامی می خواهیم زبان سینما و تئاتر را بسیار فاخر و تأثیرگذار است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره ماهواره گفت: اول اینکه مردم باید واکسینه شوند، دنیای امروز دنیای اطلاعات آزاد است و ایجاد محدودیت کار خیلی سختی است، در همه جای دنیا حتی دنیای آزاد فیلترهایی وجود دارد، من معتقد به ناتوی فرهنگی و بالاتر هم هستم، این ناتو بخشی تحت عنوان بخش فرهنگی دارد و تلاش می کند از طریق فعالیت های فرهنگی و تبلیغی اذهان و افکار را فتح کند که باید در این زمینه برنامه ریزی کنیم و صیانت از فرهنگ جامعه جزو ضرورت هاست.

********************************************************************************

اعضای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشورعصر امروز (شنبه) با حضور در محل استقرار موقت حجت الاسلام‌والمسلمین روحانی با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، اعضای شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در این دیدار با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر روحانی به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران و آرزوی موفقیت برای وی و دولت یازدهم ، گزارشی از فعالیت های این شورا ارائه کردند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بعد از این دیدار گفت: مشارکت 73 درصدی واجدین شرایط رای دادن در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه سیاسی و انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی با رای خوب مردم را تبریک گفتیم و آمادگی ائمه جمعه سراسر کشور را  برای همکاری با رییس جمهوری منتخب و دولت یازدهم اعلام کردیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضا تقوی تصریح کرد: بعد از انتخابات ریاست جمهوری با حضور گسترده مردم و انتخاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر روحانی، ادبیات دنیا در خصوص ایران تغییر کرد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اضافه‌کرد: امامان جمعه کشور آماده همکاری و حمایت از رییس جمهوری منتخب و دولت یازدهم هستند تا سیاست‌ها و تلاش‌های آنان برای حل مشکلات مردم با موفقیت همراه شود و بستر بالندگی هرچه بیشتر کشور فراهم شود.

وی افزود: از اینکه حجت‌الاسلام روحانی به عنوان یک روحانی و سیاستمدار ورزیده، مورد اعتماد مردم قرار گرفته است، بسیار خوشحال هستیم و نهاد نماز جمعه کشور مثل گذشته براساس تبعیت از رهبر معظم انقلاب از رییس جمهوری منتخب و دولت یازدهم حمایت می‌کند.

تقوی تصریح کرد: سوابق و تجربیات دکتر روحانی در دوران دفاع مقدس، مجلس و شورای عالی امنیت ملی و اشراف وی بر مسائل داخلی و خارجی، امیدها را برای موفقیت دولت یازدهم افزایش داده است.


********************************************************

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 0098935001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) esarm.iran.ir

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]


http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir

Modiriat site khabai isaar va moghavemat



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: یک شنبه 9 تير 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com